Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
A pillanat képe
Lidércláng
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Végzet Verme - nyugat
Alanori Olimpia bemutatóverseny - Előnevezés
Páros verseny – 2017. május 20. - Beszámoló
Alanori Olimpia lapelőzetes (2. rész)
XLVII. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2017.06.17.

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
Végzet Verme - nyugat (15)
Alanori Olimpia új HKK kiegészítő (311)
Alanori Jubileumi Bárdverseny (5)
Alanori Krónika és Ghalla News Archívum (30)
Jégmágus kt. alakulna (8645)
HKK kérdés? (42127)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Tájkép armageddon után
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A megoldás már elhangzott.

Amúgy van faq a detonáció alatt.

(AK100) Semmilyen szabály nem tiltja a vízió lapok másolását, hiszen ha Zan detonációval másolok le pl. Víziósárkányt, az nem minősül kijátszásnak, így nem ütközik a vízió szabállyal. Mivel a másoló lapok a lény altípusát is lemásolják, ezért a Víziósárkányok vízió altípusúak lesznek, és kör végén a gyűjtőbe kerülnek. A gyűjtőben viszont megszűnnek vízió lapok lenni, így onnan már nem játszhatom ki őket újból.

Ergo: Alakváltó ősködöt nem érdemes megnevezni, mert buta, 0/0-ás lények lesznek, amik rögtön a gyűjtőbe is kerülnek.
 
semmiképpen nem másolsz más lapokat, hiszen sem a zan detonáció sem a Kódex egy szóval sem említi, hogy hogy a másolt/alakváltó lapok kijátszásnak számítanak

tehát lesz egy csomó ősködöd amik nem fognak "alakot váltani" , mert nem kijátszottad őket. Kérdés hogy akkor milyen lények lennek az asztalon. Szerintem bírói ítélet kérdése (itt megidézném Jancsár Janit)
 
Hali!
Nem igazán találtam másik olyan topicot amibe illene a kérdésem ez tűnik a legjobbnak ne kövezzetek meg!
Pár haverral már nyomjuk egy idelye a hkk-t ki is alakult a helyi metánk ez mind szép és jó , de tervben van más városbeli nagyobb versenyeken való részvétel is.
Lelkes amatőrökként keresnénk egy olyan embert aki segítene finomra csiszolni a pakliainkat , hogy tudjunk fejlődni és versenyképes legyen ha már a tudás egyenlőre még nem is az teljesen.
Köszi mindenkinek.
Üdv : Tala.
 
Mi történik, ha Zan detonációval Alakváltó ősködöt másolok?

Akkor az összes játékban lévő lény lemásol egy-egy lényt? De csak gyűjtőben lévőt? Mert ugye a játékban lévő lények mind ősködök lesznek?

Az ellenfl lényeiről is én mondom meg, hogy mit másoljanak?
És mi van akkor, ha nincs mit másolni, mert csak egy ősköd van a gyűjtőben?
 
Ez nem egy hivatalos faq, csak egy vélemény, ami valamelyest védhető azért.
Mindazonáltal meg lennék lepve, hogyha a játékvezetés nem ilyen döntést hozna. Nem miattam, vagy az érvelésem miatt, hanem azért, mert ez így helyes és kész.
A HKK szabályrendszerét egységként kell értelmezni. Az ellenkező értelmű megközelítés (értsd: működik ez a kombó) szerintem nem lenne harmóniában a HKK szabályrendszerével. Ergo: a kombónak nem kéne működnie.
De mint mondottam volt, ez egy vélemény, nem faq.
 
Köszi a választ. Sajna én is így gondoltam, hogy nem mükszik, de biztosra akartam menni. Pedig egy akmallal karöltve büntettem volna köv versenyen, amire eljutok.
 
János kommentjeit még nem láttam amikor elküldtem az enyémet, de gyakorlatilag ugyanazt írtuk.
Úgyhogy nincs izom ilyenkor.
 
Igazad van Nikának. Kettőspont van a rakj rá két álomjelzőt után.
Vagyis ez a költsége a képességnek. Ha nem kerül rá a lényre az álomjelző bármi miatt, akkor nem kerül rá izom. Ez olyan, mintha mondjuk a Dungeont feláldoznád zanszilánknak, aztán rájössz, hogy azt nem lehet feláldozni, akkor a zanszilánk sincs kifizetve.

A sziturenás kombó leginkább akkor működik, ha le tudsz szedni jelzőt (pl főparancsnokkal eléggé adós lehet), vagy ha álomjelzőre immunis lénnyel tolod (pl álomszövő).
 
***méregjelző = álomjelző*** oc
 
... tehát próbálkozni lehet a képességgel, de sem a méregjelző, sem az izomjelző nem kerül rá a lényekre bütyök és sziturena jelenlétében.

Szerintem.
 
Az a megfogalmazás Bütyök szövegében, hogy: "lényeidre nem kerülhet ilyen jelző" szerintem csak egyféleképp értelmezhető:

Próbálkozni lehet vele, de a jelző nem kerül rá. Ilyen képesség van már a játékban: a méregimmunitás. Ennek szabályait értelemszerűen lehet alkalmazni Bütyök képességére, hiszen ugyanazt csinálja, mint a méregimmunitás, csak álom- és dermesztésjelzőkkel.

Azaz:

132.3. Méregimmunitás: azt jelenti, hogy a lényre semmilyen módon nem kerülhet méregjelző, illetve ha volt rajta a méregimmunitás megszerzésekor, akkor azok leesnek.

Ezzel simán lehet analógiát felállítani.

A másik megközelítés, amit a kolléga említett, hogy költség a jelző felrakása, ha nem kerül rá a jelző, akkor nem jön létre a hatás.

(AK9) Az Acéldarázs gyűjtőbe kerül akkor is, ha megöli azt a lényt, amelyikkel harcol. Attól, hogy már a csatában meghal az ellenfele, még ugyanúgy megmérgezi, csak a méregnek már nincs szerepe. Az Acéldarázs nem hal meg, ha méregre immúnis lénnyel harcol, épületet, vagy az ellenfelet támadja (Az utolsónál kivétel, ha Gyilkos méreg van játékban.).

Miért nem hal meg az Acéldarázs? mert nem tud mérgezni. Pórbálkozik vele, de mivel a méregre immunis lényt nem lehet megmérgezni, ezért a hátránya nem fog működni.

Távoli az analógia, de most hirtelen nem találtam jobbat. Tehát, ha a lap szövege azt említi, hogy rá kell tenni a jelzőket egy lapra (lásd: megmérgez), akkor ez egy feltétele annak, hogy a hatás bekövetkezzék.

Szóval így első sungra azt mondom, hogy ha immunis a jelzőre a lény, akkor a feltétel (költség) nem teljesül, így a hatás nem jön létre.
 
Biztos vagy ebben? Szerintem ez a kombó nem legit. Mivel az a képesség költsége, hogy 2 álomjelzőt kell rá tenni, ezért ha az nem teljesül, akkor nem rakhatsz rá izomjelzőt sem. De majd valami okosabb ember megmondja, mi az igazság
 
a második kérdés: igen az is fix.
 
A végső mentsváron nem az van hogy visszakapod a lény idézési költségét, hanem hogy kapsz annyi VP-t amennyi a lény IKja. tehát egy 3 nekronos lénynél 3 VPt kapsz. Ilyen szempontból ireleváns az áldozás hány Vp-nek számít (2 vp-t fogsz kapni)
 
Kódex 7.4.
"Az áldozás idézési költséget lények és varázslatok esetén sem kell átszámolni, és kővé változtatott lények is feláldozhatók áldozás idézési költségnek (zanszilánknak)."
Ha egy Yeti mágust visszaveszek Végső mentsvárral akkor csak 2 VP-ot kapok?

Az a lap ami 3 VP-s de ködként is ki lehet játszani.Azt is fix idézési költségűnek kell tekinteni?
 
lehet. A lények nem fognak passzivizálódni és álmot kapni sem, csak izmot. Ez egy kombó tulajdonképpen, minden lényed ingyen kap körönként 2 izmot
 
Sziasztok!
Lehet használni Sziturena adta képességet, Bütyök mellett?
 
első verzió
 
Sziasztok!

A Megszállottság lappal, ha megduplázom a Raia követőjét, 2 angyalt kapok az első kijátszott lap után, vagy kapok egy -egy angyalt az első 2 kijátszott lap után?
 
Lejárt Faq.

41064. hsz-t érdemes megnézni. Ebben a topikban többször is volt róla szó. A szürke egy sima sebző varázslat. Működik vele az egy híján húsz is.

"Ha nem vagy tisztában a szabályokkal, legalább ne reklámozd."
 
A szürke alatti FAQ:
Az "átalakított" ÉP-ket (Szürkeállomány aktivizálása, Transzformáció) nem lehet visszanyerni.
 
lol akkor a szürke+ kör végén mutatok egy thaugot működik
 
El kell olvasni a faq-kat, abbol kikovetkeztetheto a kiadoi szandek. Ez egy gyigyito lap. Ha az adott korben 6-nal tobbet sebzodtel a hasznalatanak feltetele teljesul (szo nincs a menet kozbeni gyogyulasrol). Valahogy ugy van ez mint a Bufa segitsegenel. A kor eldjen elindul egy szamlalo es gyujti a sebzodeseket (de a gyogyulasokat figyelmen kivul hagyja). Szoval ha a feltetel teljesul hadznalhato.
Mar csak az a kerdes, hogy mennyit gyogyit? Nagyon egyszeru. Amennyivel tobb ez a szamlalo 6-nal.
 
Gondolom igen.
 
"ha a kör végén megmutatod, gyógyulsz annyit, mintha csak 6 ÉP-t sebződtél volna" ez számomra mindössze annyit jelent, hogy a kör eleji ÉP-mínusz 6-ra gyógyít fel. Ahogy Jancsár Jani szokta hajtogatni, a készítői szándékot kell nézni.
 
A Thauglorendon képessége hogy működik pontosan?
Figyelmbe veszi az esetleges gyógyulásokat a körben?

Az tiszta sor, ha egy körben sérülök 10-et, akkor kör végén 4-et gyógyít.
De mi a helyzet, ha egy körben sérülök 10-et, de 8-at gyógyulok is? Akkor is gyógyít 4-et a kör végén?
 
Köszi a választ.
 
Egyik se.
Kijátszod, és meghatározod, mi fog történni. Aztán vagy létrejön, ahogyan akartad, vagy kaphat kántert.
 
Asszem rosszul fogalmaztam. Az rendben, hogy a kijátszás elött döntöm el mennyi vp lesz az ik-ja. A fiókát viszont a sikeres kijátszás után kapom a köv előkészítő fázisban, annyi jelzővel amennyiért kijátszottam. Az lenne a kérdés, hogy mikor kell eldönteni, hogy ezek a jelzők milyenek lesznek?!
1: kijátszom, létrejön, megmondom, hogy x izom y élet aztán így megkapom a köv előkészítő fázisban.
2: kijátszom, létrejön, majd a köv előkészítő fázisban megkapom a fiókát és eldöntöm hogy x izom, y élet?
 
Mielőtt kijátszod a lapot. Hiszen annyit kapsz, amennyi alapidézési költséget választasz neki.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.