Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
Ork barlang
(Kalandok Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Mikor beléptem, csak úgy özönlöttek felém vicsorgó arckifejezéssel a rusnya képükön, de nem volt számukra menekülés... Mindannyian a kardom élére hányva végezték" - Lángpallosú Geodrin megemlékezése a jubileumi 100. ork barlang kipucolásáról
Nézz szét a galériában!
Térképfrissítés
Roxat céhei akció - 2022.08.17. - 2022.08.28.
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló
Yaurri titkosírás verseny
HKK Legendás cél: Roxat céhei

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Térképfrissítés (1)
Lapötletek (64627)
Roxat céhei akció - 2022.08.17. - 2022.08.28. (5)
Yaurri titkosírás verseny (12)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3207)
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ha már bőrpofa kapott HKK-s manifesztációt, szerintem a banda többi tagja is megérdemli


Frédi, az álomrém

2 ZSZ 2/3 dornodon szörny/kísértet „élőholt”

S: feltámad.
Ellenfeled álomjelzős lényeinek nem működnek a képességei.
S: szétoszthatsz max X álom jelzőt célpont lények között, ahol X annyi, ahány kísértet van a gyűjtődben (de max 5).


Jászon, a szótlan

1 VP 1 ZSZ 4/2 leah szörny/kísértet, „élőholt” „szárnyak”

S feltámad (csak a 3. körtől).
K célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem használhatja a kezében, és a paklijában lévő lapjai aktiválást kívánó képességét (ez a gyűjtőből is működik).


Misi, a májer

2 ZSZ (3)/3 leah szörny/kísértet, „élőholt”

„Duplakötelék”: S feltámad.
S: ellenfeled egy lapja visszakerül a kezébe, majd el kell dobnia egy ilyen nevű lapot a semmibe.
E 1 VP áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Jakab, a fagyos

2 ZSZ (3)/3 leah szörny/kísértet, „élőholt” „hideg”

Ha bárhonnan, bármilyen módon a gyűjtőbe kerül: szétoszthatsz célpont lapok között max 3 dermesztés jelzőt.
Élőholtjaid nem veszíthetik el képességeiket és aktiválást kívánó képességeiket nem lehet semlegesíteni.
E jelenés: dobj annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, ahány dermesztés jelző, vagy ahány kísértet van játékban.


Karcsi, a megszállt báb

1 ZSZ (3)/3 leah szörny/kísértet, „élőholt”

Ha a kezedből, vagy a paklidból a gyűjtődbe kerülne: helyette rakd játékba lapra rakható bűbájként, és ilyenkor a célpont lapot ellopod. Ha Karcsi, a megszállott báb bűbájként kikerül a játékból, az ellopott lap a semmibe kerül.
K 1 ZSZ: rakd a paklid tetejére, vagy ellenfeled veszít 1 VP-t.
 
Igyekeztem flavor szempontból gyártani pár ötletet, némelyikben van utalás is, remélem észrevehető illetve érthető a tervezői szándék, még ha nem is teljesen jó a fogalmazás.


Irigykedő

2vp Fairlight kalandozó, KF, ember, repül

2/3

S, nézd meg ellenfeled kezét: ha van olyan lapja, amelynél tudsz olyat mutatni kézből, ami kevesebbe kerül, egy ilyen lapot eldobathatsz. Ha nincs, keress elő egy olyan lapot, ami ellenfeled minden kézben lévő lapjánál drágább.

(egy lap csak akkor számít drágábbnak/olcsóbbnak, ha ugyanabba az erőforrásba kerül, csak a szám más)



Az utolsó ölelés

2 zsz, Chara-din azonnali, +x reagálni

X annyi, ahány életjelződ van játékban. Válassz ki egy lényt az őrposztból. Ez a lény a tartalékba kerül passzívan, és kap egy életjelzőt. Az összes többi lény a játékból a gyűjtőbe kerül.

"Tépj szét, mire vársz még?"


Tajga

2 vp, 1 csont, nekron, színtelen helyszín

Minden körben az ellenfél 1 véletlenszerűen választott lénye, amit a csere fázisban mozgatnak, a gyűjtőbe kerül.

S: célpont lény kap egy életjelzőt, vagy gyógyulsz 3-at.


Hangember

1 vp Elenios kalandozó, ember, KF, repül

x/4

Élet:1.

Kijátszásakor keress ki egy max. 6 költségű lapot a paklidból és hátlappal felfele rakd ki az asztalra.

X annyi, amennyit mondasz, max.6. Ha támad, az ellenfél megnézheti a kirakott lapodat, ha akarja. Ilyenkor, ha X kevesebb, mint a kirakott lap költsége, ellenfeled a különbözet dupláját sebződi, ha több, te sebződsz. Ha ugyanannyi, húzol egy lapot, majd a kirakott lap a Semmibe kerül.


Mindenki középre!


Raia azonnali, X zsz, életkioltó

X annyi, amennyivel több lénye van az ellenfelednek, mint neked. Lényt nem áldozhatsz neki. Az őrposztok mérete kettővel növekszik, majd minden játékos tetszőlegesen mozgathat lényeket az őrposzt és tartalék közt. Ezután minden lény, ami nem az őrposztban van, a gyűjtőbe kerül.


Szemeteskosár


1 csont, színtelen tárgy

Minden tárgy, ami nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, ehelyett a Szemeteskosárba (a lap alá) kerül. A Szemeteskosárból (a lap alól) is kijátszhatsz tárgyakat, ezek az alábbi hátrányt kapják: "A következő előkészítő fázisodban mindenképpen a Semmibe kerül".
 
A háló mintájára lehetne egy ikon, ami miatt egy körben csak 2 aktiválás kívánó hatást lehetne használni. Vélemények?
 
Archaix stratégiája

1 VP színtelen általános

Kijátszási feltétele, hogy nincs működő szabálylapod és már legalább az 5. kör van.
Húzz X lapot és kapsz X VP-t, ahol X annyi, amennyivel kevesebb lappal kezdted a játékot, mint 5 (de max 3).

Nogdra, a behemót

4 VP 2/8 raia szörny/sárkány „szárnyak”

+3-mas tűzlehelet.
Amíg a sebzése legalább 5, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kompenzáció: előkereshetsz a paklidból egy legalább 9-es alap ÉP-jű lényt.


Narga, a kövérebb

3 VP 2/10 sheran szörny/troll

Semlegesítés: legfeljebb 2-es alap ÉP-jű lény.
S: célpont lény, vagy játékos sebződik annyit, amennyi Narga sebzése.
Halálsikoly: a paklidból, a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Agran, a kövért.


Óriáswomath

1 VP 1/6 raia szörny/womath, óriás

Minden lényed 1 VP-vel olcsóbb, aminek az alap ÉP-je nagyobb, mint az alap sebzése.
S tégy rá egy -2 ÉP-s jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


A behemótok napja

3 VP színtelen általános „ősmágia” [+1]

Ha a játékban lévő lényeid alap ÉP-jének összege legalább
8: húzz egy lapot
12: kapsz 5 VP-t
14: célpont lap a gyűjtőbe kerül
16: ellenfeled eldob egy lapot.
(Több ilyen képesség is létrejöhet, akár az összes is).
 
Az a kulacs kukac akart lenni csak kijavította a telefonom.

Tudom hogy pár lapot már felújítottak, de nem ez lenne az első eset egy többedik kiadásra.

Szerintem hangulatos a tematikájuk.
 
Üdv

A bogár, a pók és a tapír fel lett újítva.

A többire:


Kronoelementál (új)

3 VP 4/4 elenios szörny/elementál

Nem cserélhet gazdát.
Jelenés 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy elementált, vagy egy lapot, aminek nevében a „krono” előtag, vagy az idő szó szerepel.
S, ha ellenfeled megakadályozza egy lapod létrejöttét: választásod szerint ellenfeled következő előkészítő, vagy húzás fázisa elmarad (egyszerre egy ilyen hatás lehet érvényben Kronoelementáltól).


Kronoszóma (új)

2 VP 2/2 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy manó, vagy egy olyan lap kézből semmibe dobásával, aminek a nevében a „krono” előtag, vagy az idő szó szerepel.
S : egy lapot ellenfeled gyűjtőjéből visszatehetsz a paklija tetejére.
Halálsikoly: ellenfeled következő harci fázisa elmarad (egyszerre egy ilyen hatás lehet ellenfeleden kronoszómától.


Kronoteusz (új)

4 VP 4/4 elenios kalandozó/alakváltó KF

Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot (de körönként egy lapot húzhatsz Kronoteusszal).
Ha bárhonnan, bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól): a következő előkészítő fázisodban rakd játékba.


Kronokukac (új)

2 VP 4/1 elenios szörny/féreg

Ha sikeresen kijátszottad: ellenfelednek választania kell az előkészítő, húzás, fő és harci fázisai közül, és a következő körében a választott fázisa elmarad (egyszerre egy ilyen hatás lehet az ellenfélen Kronokukactól).
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.


Kulacsot nem találtam, de tessék :


Kronokulacs

1 SZK elenios tárgy „kincs” „háló”

IK-jából 1 SZK-t helyettesíthetsz egy lap eldobásával.
Kompenzáció: a következő körödben 2 húzás, vagy előkészítő fázisod lesz.
S mutass meg egy lapot a kezedből és keverd vissza a paklidba: a következő kör végén előkereshetsz 2 ilyen nevű lapot a paklidból.
 
Szívesen látnék a "krono" lapokból egy felújított csokrot. Bogár, kulacs, pók, tapír, elementál. Mondjuk egy zén formájában.

Konkrét lapötletem nincs, de lehetne az "idő" köré építeni a feeling-et. Lehetne körszakítással, fázis duplázással/elvétellel stb. operálni...

Szuper lenne ha lapok képessége valamennyire újra harmonizálna a nevükkel, illusztrációjukkal.

Pl. A transzörvénylőnél nagyon tetszik hogy az "asztalra áramolja magát".
 
A fattyszerencse áradása

1 VP chara-din azonnali

Dobj egy kockával: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyit dobtál. Az így kapott fattyakra tégy 1-1 balszerencse jelzőt. Amíg balszerencse jelző van rajtuk, addig nem építkezhetnek, nem lehet feláldozni őket és nem támadhatnak játékost.


Elmerágó (új)

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó, féreg

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve Elmerágótól): el kell dobnia egy véletlenszerű lapot. Egy lapdobásra csak egy Elmerágó képességét használhatod.
S: ha a gyűjtődben van és ellenfeled lapot dob a kezéből: játékba rakhatod.


Kedvencek temetője

1 ZSZ 4 SP leah építmény „szárnyak”

S 1 VP: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy szörnyet. A szörny leah színű és élőholt lesz és a következő hátrányokat kapja: Ha sebzést okoz: 50% eséllyel (használj érmét) a gazdáját sebzi meg. Ha használja egy aktiválást kívánó képességét, az 50% eséllyel nem jön létre.


Tűzgyújtó

2 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF

Kijátszásakor visszavehetsz max 3 Szikrát a gyűjtődből a kezedbe.
K 1 VP, vagy dobj egy lapot a semmibe: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t, vagy célpont max 1 költségű nem lény lap a gyűjtőbe kerül.


Sötét torony

színtelen építmény 1 építő 5 SP „szárnyak”

K2 ha játékba hozol egy épületet, tégy rá egy szint jelzőt.
A következő képességei közül egy körben egyet használhatsz, azt is csak egyszer és csak ha van rajta elég szint jelző.
2 jelző: gyógyulsz 4 ÉP-t.
3 jelző: kapsz 1 VP-t, vagy egy SZK-t.
4 jelző: a kör végén húzz egy lapot!
5 jelző: célpont lap a gyűjtőbe kerül és végy le róla egy szint jelzőt.
6 jelző: megakadályoz egy lapot és végy le róla 3 szint jelzőt.
 
Nekem ez a lap hiányzik.
Új digitális rajzot csináltattam Nagy Gerivel, ha kell, szívesen ingyen felajánlom hozzá.

Vérhörgő mamulut
kalandozó
ember, kígyó

3vp, 1zsz, 1nekron,

Mágikus 8/mágikus 4.

Élet:1

Kárpótlás: célpont lapot a Semmibe küldhetsz.

Hátrány: Minden előkészítő fázisodban áldozd fel egy permanensed, különben a gyűjtőbe kerül.

E: 1zsz kapsz egy tokent.

Flavor: "Tipli"
 
Tiltakozó termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

1 VP-vel drágább a termikeket kivéve minden olyan asztalon maradó lap, aminek van kijátszáskori képessége.
K ellenfeled sebződik 1 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.


Transzparens termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Termik epikolosszusod mindenképpen működik, kivéve ha feláldoztad (ez a képesség a gyűjtődből is működik, amíg ellenfelednek van működő követője, vagy szabálylapja).
K: célpont pakli tetejéről 2 lap a gyűjtőbe, vagy a semmibe kerül.


Törtető termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik [+1]

Ha sikeresen kijátszol egy termiket a kezedből: létrejön a termik egy K képessége, de ezt a képességet a kör végéig ez a termik már nem használhatja többször.
K: célpont lap kap egy dermesztés jelzőt.


Titkolózó termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Minden termiked rezisztenciát kap.
K 1 ZSZ: visszavehetsz egy termiket a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: keress elő egy termiket, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.


Tükröződő termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Termikjeidre nem hatnak ellenfeled azon forrásai, amik nem célozzák őket.
K 1 VP 1 nekron: ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap és/vagy lapot húz: te is kapsz annyi VP-t ill. húzol ugyanannyi lapot.
 
A tudás hat almája
1 ZSZ, Sheran, tárgy, rezisztencia, ereklye
[S]: Rakj játékba egy A tudás almája token lapot.
Ha bármikor 6db A tudás almája tokened van játékban, költs el 6 ZSZ-t: azonnal megnyerted a játékot.

A tudás almája
1 ZSZ, Tárgy, Sheran, token, ereklye
Forrásra immúnis.
 
Ne haragudjatok, de nekem ő hiányzik a játékból:

Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
Chara-din-Leah, éjfatty altípusú avatár,
IK 5 zanszilánk
Reakciódrágítás: +2, életkioltó, 1 csont
X/X+1, mágikus támadás és védekezés. Passzív

S (összefogás): Feltámad.
Az ellenfél minden lapja a semmibe kerül. X annyi, amennyi lapot így a semmibe küldött.
Direkt sebző harci képesség: Az ellenfele a semmibe kerül.
Amennyiben az ellenfelet támadja, abban az esetben ütésével maximális életpontot sebez.

Flavor: "Ha hihetünk a mendemondáknak, és mégis sikerül végezned Zt'tuzzarxnnal, az éjfattyak ura egy másik helyen, egy másik testben materializálódik újra."
 
A Középkort én is adnám.
Annyival egészíteném ki, hogy nem lehet mellette követőt használni, és nem hat rá a Semleges Csatamező.
 
Burástya özönlés (új)
azonnali
Elenios nemgyakori

X-1 zanszilánk X-1 reakció drágítás

Áldozd fel X lapodat, kapsz X aktív Burástyakölyök lapot (X max 3). Ebben a körben Burástyakölykeid nem foglalnak helyet az örposztban és láthatatlanok.
Jelenés: Kapsz Y+1 Burástyakölyök lapot a kezedbe, Y annyi ahány token lapja van ellenfelednek a játékban vagy gyüjtőjében (Y max 3) .
 
Babonás fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din tóken lényed kap +1/+1-et.
S a kör végén, ha legalább 13 Chara-din fattya nevű lapod van játékban: ellenfeled sebződik 20 ÉP-t.


A leggonoszabb fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből 4 azonos nevű lapot a semmibe: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Újratermelő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Chara-din fattya nevű lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Fatty bűbájmester

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
S: célpont lényre tehetsz egy Gazdatestet (használj előre kikészített lapot).


Megfontolt fatty

2 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
J: játékba rakhatsz a gyűjtődből bármennyi Chara-din fattya nevű lapot, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).
 
Az alábbi lap mozgatja a fantáziámat, így fel lehetne újítani:

Színes dözmög

1/1-es Raia szörny, ritka
Nincs csont, nincs KF, 2 VP költség
S: megválaszthatod a színét, színtelen nem lehet, gyűjtőben is működik
S: Jó: célpont játékos vagy lény sebződik 1-et
S: Semleges: blokkolás 1
S: Gonosz: dobj 2 lapot a gyűjtőbe egy pakli tetejéről

Flavor: "Változatos kinézetük ellenére is csak a kis vérszívók..."

Az alapelv az lenne, hogy színt vált és nem jellemet, ami segít abban, hogy ha más lapok megkövetelnek egy színhez tartozó lapot/lapokat a gyűjtőben vagy asztalon, annak lehet mutatni. A képességeinél viszont előjönne a kis vérszívó jellege, ám itt csak a jelleme számít. Jóra gyógyulást akartam elsőre írni, de akkor nem vérszívó
 
Hogyha már jönne hozzájuk epikus, akkor annak több értelme lenne, hogyha [S]-re engedné, hogy eggyel többször lehessen használni a Jelenés képességet abban a körben.
Se az olcsóbbítás, se az extra pakliégetés nincs olyan fontos, mint ez. Sokszor szokott az lenni gyűjtőgenben mostanában, hogy kiégetek egy nagy rakás lapot és csak pislog egymás mellett a sok Jelenés. A mostani zén sem fogja ezt a helyzetet megoldani.
 
Sziasztok!

Az új zént nézegetve és mivel azt írtátok, a gyűjtőgennek is lesz egy igazi etnikuma, a kísértetek, arra gondoltam, hátha adna valamit a játékhoz, ha bilincs/börtön helyett egy kifejezett epikusa is lenne:

Khaspaer
követő, epikus

kedvelt lap: kísértet
S: a következő kísérteted 1 VP-vel olcsóbb, vagy rakj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe
J: rakj egy lapot a gyűjtődből a játékba
 
Páncélroppantó féreg
Dornodon
1 zanszilánk 2/2 szörny, féreg, szk
j:A kör végén húzz egy lapot.
Ha antimágiának kellene dobnod, akkor dobd el helyette ezt a lapot.
jelenés: célpont lény sebződik 2-t.
 
A halál suttogó árnya
2 VP
Leah motyogó ősmágia védekezés rezisztencia 2SZK
Antimagia:0
Bármikor amikor ellenfeled VP-t,SZK-t kap azonnal el kell dobnia annyi lapot a paklijabol a semmibe amennyit kapott.
(Ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/6
 
Homokcápa

3 VP 4/4 chara-din szörny


Ellenfeled minden forrása, ami célozza +1 VP.
Láthatatlan.
Sebzése a max ÉP-t is csökkenti.


Cápavihar

3 VP chara-din általános „villám”

A paklidból, kezedből és/vagy gyűjtődből játékba rakhatsz összesen max 2 Őscápát, vagy olyan lényt, aminek nincs képessége.
Jelenés 1 VP: aktivizálhatod egy lényed.


Jégcápa

3 VP 4/3 chara-din szörny „hideg”

Kompenzáció: ellenfeled max ÉP-je 3-mal csökken.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
Ha ellenfeled max ÉP-je csökken: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.


Kétfejű cápa

3 VP 4/3 chara-din szörny/cápa

Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden forrása +1 VP.
Ha megöl egy lényt, az a semmibe kerül, te pedig ebben a körben a rendes harci fázisod után kapsz még egy harci fázist (egy körben egyszer kaphatsz harci fázist Kétfejű cápától).


Cápolip

3 VP 3/3 chara-din szörny

Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
K ha ellenfeled max ÉP-je csökken: kapsz egy Cápolip jelzőt (3/3-mas chara-din szörny, sebzése max ÉP-t is csökkent).
 
A gyengék fegyvere
0SZK, Raia, tárgy, KF, fém, háló
Nem áldozhatod fel.
Kijátszásakor húzz egy lapot és a lény kap 1 izomjelzőt és 1 elmúlás jelzőt.
 
Orgyilkos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Ha megüt egy lényt, a harci fázis végén az a lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.


Középkor

szabálylap

Nem lehet lapokat „semlegesítés”-ként kijátszani.
Tárgyak idézési költségében a zanszilánkot csak SZK-ból, építményekében csak építőből, egyéb lapok esetében csak VP-ből lehet fizetni.


Ganüid retrosokkoló

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „villám”

Nem másolható.
J: a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2012-es, vagy régebbi kiadású, max 3 költségű ganüidet. Az így játékba hozott lény egyik aktiválást kívánó képességét a kör végéig egyszer ingyen használhatod.
 
Áldozatok - Zén
__________
Áldozópap

1 VP
Raia, kalandozó, ember
2/2
Ha egy játékos zanszilánk költséget részben vagy egészben áldozással fizet, akkor +1 áldozás kell fizetnie.
K: Ha egy lapért részben vagy egészben áldozással fizettél, húzz egy lapot.
Mindenki meghozza a maga áldozatát.
__________

Kisebb idéző rituálé

1 VP 1 áldozás
Chara-din, általános
Ősmágia, Idézés
Keress elő a paklidból egy max. 4-es költségű lényt, aminek a nevében a démon szó szerepel és tedd játékba aktívan, majd a paklit keverd meg.
__________

Hiábavaló áldozat

1 VP, Fairlight, azonnali reakció
Megakadályoz egy olyan lapot vagy forrást, aminek költségéhez vagy kijátszási feltételéhez gazdája legalább egy lapot feláldozott.
__________

Káoszdémon

1 VP, 1 áldozás
Chara-din szörny, káoszszellem
Háló, rezisztancia, repül
X/X
Kijátszásakor és minden körben sérülsz 1-et és dobj d6-al. X annyi, amennyit dobtál.
J: Dobj fel egy érmét! Ha eltalálod az eredményt ellenfeled veszít 10 max ÉP-t, ha nem, akkor te.
__________

Vérdémon

1 ZSZ, 1 áldozás
Dornodon szörny
Repül
0/6
Nem áldozhatod fel.
Időleges hatás 1: Nem lehet forrás célpontja.
Időleges hatás 1: Elmarad a húzás fázisod.
K3, áldozd fel 1 ÉP-d: Kap +2 sebzést.
__________

Kísértő

2 VP, 2 áldozás
Chara-din szörny
+2 reagálni, rezisztens, horgony
0/2
Nem áldozhatod fel és az ideiglenes jelzők száma csak az előkészítő fázisban változhat rajta.
Kijátszásakor sérülsz 2-t és egy lényed 2 kap izmot.
Késleltetett hatás 1: Húzz 3-at és vesztesz 3 VP-t.
Késleltetett hatás 2: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe, majd dobj két véletlenszerű lapot,.
Késleltetett hatás 3: Elvesztetted a játékot.
__________

Mindent a családért

1 VP
Raia, azonnali reakció
Ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy passziváld egy lényedet. Minden korlátozó hatástól függetlenül kijátszhatod. Nem lehet rá reagálni. Megakadályoz egy célzó forrást.
Ha a család szólít, menni kell.
__________

Mindent a hazáért

2 ZSZ
Tharr, azonnali
Minden lényed +3 sebzést kap a kör végéig. Ezek a lények a kör végén mindenképp a gyűjtőbe kerülnek.
__________

Áldozat a főistennek

1 áldozás
Színtelen, azonnali
+1 reakció
Áldozd fel egy követődet, akár olyat is, amit ellenfeled valamilyen módon kikapcsolt. Ellenfelednek fel kell áldoznia egy követőjét vagy szabálylapját. Ha nincs, akkor egy aktív céhét. Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sérül.
__________

Áldozat a holnapért

2 VP
Raia, bűbáj
Rezisztens
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot.
Ellenfelednek minden kijátszott lapja után annyi lapot kell a paklija tetejéről a Semmibe dobni, amennyivel kevesebb a lap idézési költsége, mint 5.
__________

Tűnt társak emlékezete

1 VP, 1 ZSZ
Leah, általános
Minden gyűjtőben levő lényed vízió altípust kap a kör végéig. Ez a lap kijátszás után a semmibe kerül.
"Emlékezzünk bajtársainkra: Gida, Ommó, Brika, Gida másodszor..." - Zén
__________

Áldozókés

0 SZK
Chara-din, tárgy
KF, életkioltó
Ha ellenfeled ebben vagy az előző körbenben permanenst áldozott, a fő fázisodban 1 VP-ért kikeresheted.
Sikeres kijátszásakor hordozója kap 1 izmot és célpont lény a gyűjtőbe kerül.
K: Ha valaki lapot áldoz, kapsz egy SZK-t.
 
Minotaurusz idézősámán

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz idézősámánt.
S, a fő fázisodban vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű minotauruszt.
E 1 VP, vedd vissza egy minotauruszod az asztalról a kezedbe: játékba rakhatod a Minotaurusz idézősámánt a kezedből.


Minotaurusz támogató

1 nekron 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz támogatót.
Ha visszakerül az asztalról, vagy a gyűjtődből a kezedbe, vagy a paklidba: kapsz egy VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!


Minotaurusz gerillataktika

1 VP tharr azonnali

Vedd vissza X minotauruszod az asztalról a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie X általa választott lapját az asztalról a kezébe.
Kijátszhatod reakcióként is, ekkor X csak 1 lehet.


Minotaurusz megmondóember

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Áramlás: visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.


Minotaurusz atléta

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a kezedbe, vagy a paklidba: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből, vagy az asztalról a paklijába.
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont minotaurusz kap +3/+3-mat a kör végéig.
 
A fattyak öreganyja

2 VP 3/4 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha az „A fattyak öregapja” képességével sikeresen előkeresed: kapsz 3 VP-t (egy körben egyszer kaphatsz így VP-t).
S: kapsz egy Chara-din fattyát.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
"Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál."


Ízeltlábú fatty

1 VP 2/1 chara-din, elenios szörny/ burástya, chara-din fattya

K, ha feláldozod egy fattyad, burástyád, vagy tókened: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját.
Kompenzáció: kapsz egy Burástya kölyköt, vagy egy Chara-din fattyát.


Fattynüid

1 VP 2/1 chara-din, rhatt szörny/ganüid, chara-din fattya

Kijátszásakor visszavehetsz max 2 tóken lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Az előkészítő fázisodban 1 VP árán visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.


Önkéntes fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha feláldozod egy chara-din lap képessége, vagy kijátszása költségének: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy húzz egy lapot!
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Kutató fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Költségét helyettesítheted egy lényed feláldozásával.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy fattyat.
Minden fattyad kap +1 sebzést.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy forrástól az asztalról, kézből, vagy a pakliból a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy ha átraksz X (max 2) fattyat a gyűjtődből a semmibe (kivéve önmagát), akkor húzz X lapot!
Minden fattyad mágikus védelmet kap.
 
A művész halála

3-x vp ősmágia
azonnali tharr

X annyi, ahány aktív céhe van ellenfélnek játékban. Húzz két lapot.
Jelenés: max x jelző kikerül a játékból.


Komposztgólem

3 vp, 1 nekron szárnyak +2vp megfogni
szörny gólem sheran
4/5 szárnyak

Kijátszásakor válassz x képességet (x max annyi, ahány sheran lény van a Semmidben): Húzz egy lapot; Célpont lap a gyüjtőbe kerül; ellenfeled veszít 2 vp-t; kapsz egy vp-t.

Félelmetes fegyverek feltalálója

1vp
Tharr kalandozó tőrpe kf
2/3

Anti-mágia: 1.
J: dobj egy kf-es lapot a kezedből a Semmibe: kikereshetsz egy kf-es lapot.
S: célpont jelző kikerül a játékból, VAGY célpont törpe aktivizálódik.
 
Thargodan lélekfaló
CHD, szörny, Thargodan, 1/5, SZÁRNY, 1 SZK, IK: 1 VP X ZSZ 1 nekron
Élet: 1
J: célpont lényre tegyél X izom jelzőt.
P: kapsz X ’Mhorg” lapot, VAGY X VP-t, VAGY
max. X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Az vagy, amit megeszel! Remélem, jó vagy!”

Tharrgodan
Tharr, szörny, Thargodan, 1 SZK, KF, 1/1, IK: X ZSZ X nekron
S: célpont permanens aktivizálódik.
P: célpont permanens kap X izom VAGY
elmúlás VAGY élet jelzőt.
„Számodra a vég. Számomra egy lehetőség.
Örülök, hogy találkoztunk!”


Pirodémon
Dornodon, szörny, Thargodan, 1 SZK, TŰZ, KF, SZÁRNY, 1/4, IK: 1 VP 2 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 2 VP
J: kapsz annyi VP-t, ahány lényed
van játékban.
P: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t,
ÉS kapsz egy aktív „Mhorg” lapot.
„Tűz, jöjj velem!”
 
Kyorg felderítő

5 VP 5/5 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és előkereshetsz a paklidból egy fix minimum 5 költségű lapot.
S rakj át egy fix minimum 5 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg pusztító

6 VP (6)/6 fairlight szörny/sárkány [+1]

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S rakj át egy fix minimum 6 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg neutralizátor

7 VP (7)/7 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: semmizés: 1.
Semlegesítés: lap.
S rakj át egy fix minimum 7 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg csatamágus

8 VP ( 8 )/( 8 ) fairlight szörny/sárkány „rezisztens”

Dobd a kezedből a semmibe: a paklidból egy fix min. 5 költségű lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
J rakj a paklidból a semmibe egy fix max. 1 költségű varázslatot: létrejön a varázslat hatása, mintha kijátszottad volna.
S rakj át egy min 8 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
 
Multiverzum

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.


Csontevő

2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta

K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.


Túlélősziget

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.


Kétfejű cápa

2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”

2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.


Jéghideg űr

1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”

K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Molyember

2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”

K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Pókinvázió

1 VP sheran bűbáj/pók

Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.