Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Miből szeretnél többet látni a versenyeken? Miit kellene szerinted erősíteni?

1.) Etnikumok, ahol a pakliban sok van egy adott etnikum lapjaiból.
2.) Kombó paklik, amik 2-3 lap együttes behúzásakor nyernek.
3.) Gyors paklik (horda, direkt sebzés), amik 2.-3. körben nyernek.
4.) Korlátozó szabálylapok: börtön, bilincs, tábori adó stb.
5.) Drágítós paklik: járj, erdő, keltető stb.
6.) Kontroll: kánterek, leszedések, erőforrások.
7.) Minden jó így, ahogy van!

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Ködrelikviák január 19.
A pillanat képe
Illuzionisták
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Így, sok évvel a Világégés után, a mágia korában, mikor már lépten-nyomon bárki a legbölcsebb varázslók nyomdokaiba léphet, nem meglepő, hogy a nagyobb városok főterein az emberfia illuziókkal kenyerüket kereső kalandozókba botolhat. Ez a régen titkolt mesterség úgy néz ki újra divatba jöhet a ghallaiak köreiben.
Nézz szét a galériában!
HKK változások
HKK Legendás cél: Alanori Olimpia gyűjtemény
Argum City: Az időbeosztás
Ősök Városa automatikus táplálás
Beszűkült látókör 1. – Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
Miből szeretnél többet látni a versenyeken? Miit kellene szerinted erősíteni? (38)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3127)
HKK változások (2)
mással is lehet üzletelni nem csak hkk-val (677)
Lapötletek (63969)
HKK Legendás cél: Alanori Olimpia gyűjtemény (25)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A húszfilléres jelölés arra vonatkozik,hogy ha felmutattál egy Kismasszát,akkor nem kell nálad lennie még 15-nek,azokat már jelölheted mással. De 1 Kismasszának nálad kell(ene),hogy legyen,úgy a szabályos.
 
Milyenkor?
 
Nem sűrűn ,igen ,de azért van....
Ha én játszom, akkor kirakom,ha az ellenfél ő meg otthon hagyta....
Én csak azt írtam ,hogyha nem lenne ez a jelölhetőség 8kockával,huszfilléressel stb) hanem szó szerint be tartanánk ami a lapra van írva.Vagy ha nrm tudjuk betartani ,mert otthon hagytuk ,vagy mittomén miért ,akkor nem kapunk lapot.
Akkor nem lenne ennyi probléma a token lapokkal.
de erre a Perzselő homok kérdésre én is kiváncsi vagyok.beleértve amit én is hozzátettem kérdést....
 
Józsi,röviden:

Szabály szerint minden tóken,előre kikészített lap kell,hogy nálad legyen és fel tudd mutatni. Ha nincs, nem termelheted meg. Ez a gyakorlatban úgy néz ki,hogy ilyen ellenfeled elkezd kiabálni,hogy "Van valakinél egy XY tóken?". Ha nincs,kikeresi telefonról és a telefon lesz a tóken. Ebbe általában belemegy mindenki. Ha óvni szeretnél érte,akkor megharagudnak rád,persze a bíró neked adna igazat. Nem sűrűn van belőle probléma egyébként. Kivételt képeznek a frissen bontott és draft versenyek,de a játékosok többsége ezekre is viszi a tóken pakkját. Összességében nyilván hanyagság,de bárkivel előfordulhat,hogy otthon felejti.
 
Nem tul gyakran járok versenyekre,de amikor utoljára versenyen voltam kétszer is gond volt az ilyen token termelő lapokkal.
A legjobb az amikor tőled kérdi meg az ellenfewled hogy akkor most mi legyen mert kapna ugyan Elektrogömböt (vagymiatökömet) de nem hozott otthonrol.....
Erre mit lehet válaszolni?
Elég gyakran forumozok és minden héten van egy előre kikészitett lapos vagy tokenlapos kérdés......
Ez mind nem lenne csak annyit kéne hogy azt betartani ami a lapra rá van írva.....
"kapsz a kezedbe egy varázs répát" pl az a minimum hogy aki ezzel játdzik akkor otthonrol hozzon egy varázs répa lapot.....nem amikor már kijátszotta az adó lapot akkor kezd körbe nézni a versenyen hogy van-e valakinek.......
 
hát igen ,ráadásul nem is kel neki lapot használni Beho bácsi szerint lehet jelölni kockával ,huszfilléressel.Tehát olyankor is mivan mikor termel ugyan tokent ,de nem hozott otthonrol (mer menkell.,....)(meg elfelejtettembocs) és mégse lapot ad hanem csak jelöli.....
Miért nem lehet a lap szövegét betartani és "előre kikészitett vagy Token lapot használni.......
 
A Perzselő homok (új) akkor is sebez, hogyha az ellenfelem csak 1db tokent termel, vagy olyankor legalább kettő darabot kell termelnie?
 
Tomi köszi a kimerítő választ.
 
Közel voltam János. Közel voltam...
 
Megmondomi tortenik pontosan. Raboritod az asztalt az ellenfelre...
 
Ha a kérdésed arra vonatkozik, hogy tudsz-e másik célpontot választani a countereknek, a válasz: nem.
Ez az első hasonló lapnál le van írva.

A kérdésedre a válasz pedig:
Létrejön a másodikként kijátszott daes moran, így a kristálymágus a gyűjtőbe kerül(feltételezve, hogy a második moran a kristálymágusra érkezett +1-ért, és nem az eredeti lapra, erőforrás hiányában).
Visszarakhatsz egy lênyt az ellenfél gyűjtőjéből, mert a teljes lapot végre kell hajtani.
Ha ez megvan, akkor létrejön a másik daes moran is, gyűjtőbe kerül az eredeti lap, és utána visszarakhatsz még egy lényt az ellenfél gyűjtőjéből.

A következő előkészítődben +2 manát kapsz, és egy jó nagyot be tudsz verni az ellenfélnek.

Érdekesebb a dolog, ha nincs elég erőforrásod a második daes morant a mágusba tolni, de az eredeti lapra van.
Ilyenkor létrejön a második moran, az eredeti lap a gyűjtőbe kerül, és visszarakhatsz egy lényt az ellenfél gyűjtőjéből magadhoz.
Ezután létrejön a kristálymágus, ami miatt az első moran nálad jön létre, de ennek csak annyi a hatása, hogy az eredeti lap kijátszója megkapja a morant, és egy lényt a moran tulaja gyűjtőjéből. A moran ettől még ugyanúgy semlegesíti az eredetileg kijátszott lapot, jóllehet, az már nem jött létre a második moran miatt.

Ha az eredeti lap kijátszója megakadályozza a második morant, akkor sem fog létrejönni az eredeti lap.

Az lehet még érdekes, hogy ha az eredeti lapra ráfognak morannal, és utána a kristálymágust az eredeti lapra játsza ki a lap kijátszója.
Ilyenkor ugyanis a kristálymágus jön létre előbb, aminek az a hatása, hogy létrejön az eredeti lap (mintha ő játszotta volna ki, de ez itt nyilván nem számít), de az utána létrejövő moran ugye megakadályozná az eredeti lapot.
Szóval kérdés, hogy ilyen nagy reakció sor végén, amikor az ellenfél már elverte az erőforrásait, meg tudom-e egy kristálymágussal menteni az eredeti lapot?
Erre majd János, vagy egy másik jó játékos megmondja a választ.
 
Sziasztok,

Kijátszok egy asztalon maradó lapot.
Ellenfél semlegesíti DaesMoran-nal.
Én kijátszok az ő Moranjára egy Kristálymágust.
Ő erre még egy DaesMoran-nal felel.

Kérem valaki vezesse le nekem mi történik ilyenkor pontosan...

Köszi
 
Btw JJ kommentje is csak a vízió altípusú lapok kijátszási feltételét mondja ki.
Nincs szó gyüjtőből visszaható vizó korlátról.
 
Nem.
Olvasd el még egyszer a szabálypontot.
A gyüjtőben lévő lap nem gátolja meg a kézben lévő lap kijátszását (mivel a kezedben lévő lap nem vízió altípusú. A kijátszási feltétel pedig csak a vízió altípusú lapokra gonatkozik.)
Persze a gyüjtőben lévő lap nem játszható ki, mert azt a illúzió vízióvá változtatta, de ez nem változtatja meg a kezedben lévő lap altipusát.

(A szabályban sehol sincs benne, hogy nem játszhatsz ki ugyanolyan nevű nem vízió altípusú lapot, hiába van a gyüjtőben egy ilyen nevű víziód.)

Ozohrat egy másik tészta, mert ott egyértelmű, hogy a vízió az vízió.
 
pontosan emiatt nem lehet Ozohrattal se felülírni a víziószabályt egyébként
 
pontosan úgy van ahogy leírtad, csak rossza következtetésed.

Tegyük fel van 2 szikra, egyik a gyűjtőben(ezt épp most játszottad ki), egyik a kezedben. A gyűjtődben pedig van egy végső illúzió-.

A kézben lévő szikrát nem játszhatod ki. Amikor kijátszanád, a gyűjtőben lévő szikra (ami vízió) nem engedi a víziószabály értelmében.

A gyűjtőben lévő szikrát sem játszhatod ki, mert egyszer már játszottál ki víziót ebben a körben. az mindegy hogy amikor kijátszottad még nem volt vízió...
 
Ezzel vitatkoznék. Az illúzió csak a gyüjtőbén lévő lapnak ad vízió altipust.

Definíció szerint: (58.1. Ugyanolyan nevű vízió altípusú lapból egy adott játékos, egyazon körben csak egyet játszhat ki, akár kézből, akár a gyűjtőjéből, függetlenül attól, hogy a lapot milyen módon (pl. ködkeresésként) játszotta ki, illetve attól is, hogy a lap sikeresen létrejött-e, vagy sem.)

A gyüjtőben lévő lap nem ad korlátot a kézben lévő lapra, mivel az még nem vizó vízió altípusú lap.
 
továbbmegyek, ha a kezedben van másik olyan papír azt se játszhatod ki. Bár a Végső illúzió kézben lévő lapokra nem hat, de JJ kommentje alapján azokat sem lehet kijátszani, mert van a gyűjtőben velük egyező nevű vízió.
 
Igy van. Ugy kell felfogni mintha lenne egy kijatszasi feltetele minden vizio lapnak: ebben a korben meg nem jatszottal ki ilyen nevu lapot. Valojaban ezt takarja a definicio.
 
Bár nem volt vízió, de a neve az adott. Szerintem nem lehet.
 
Ha megnyomtam egy papírt, ami nem vízió, majd utána kijátszom egy kék új ur-t, ami víziót csinál a papírokból, akkor megbosszanthatom még ebben a körben az előző papírt?
Amikor előbb kijátszottam, még nem volt vízió.
 
A sebzés nem egy döntéstől, vagy egy költség elköltésétől függ. Tehát akkor számoljuk ki, amikor a szövegben odaérünk hozzá (ld. előző pont).


Ezzel most akkor egy kicsit implicit módon ugyan, de végül is megválaszoltad a kérdést.
Tehát úgy tolja a krabber, ahogy eddig is mindenki játszotta.
 
Esetleg ez vonatkozik erre? "21.17.2. A lap saját képességeit olyan logikai sorrendben kell végrehajtani, ahogyan azok a lap szövegében egymás után következnek, és ezek hatása egyszerre jön létre."


Igen, pontosan ez vonatkozik ide (is).

Persze János kérdése arra vonatkozott, hogy a sebzés mértékét mikor határozzuk meg (nem a sorrendet), amikor bejelentjük a használatot vagy amikor ténylegesen megtörténik


A sebzés nem egy döntéstől, vagy egy költség elköltésétől függ. Tehát akkor számoljuk ki, amikor a szövegben odaérünk hozzá (ld. előző pont).

Alapvetően nem kell ezeket a kelleténél jobban bonyolítani, a szabályok, értelmezések többségénél az ésszerűség az irányelv
 
Rossz szót írtam megint. Azt akartam írni, hogy meghatározom a sorrendet. A képesség 2 dolgot csinál. Életjelzőt ad és sebez. Azt hogy ezek milyen sorrendben jönnek létre, én határozom meg?

Esetleg ez vonatkozik erre? "21.17.2. A lap saját képességeit olyan logikai sorrendben kell végrehajtani, ahogyan azok a lap szövegében egymás után következnek, és ezek hatása egyszerre jön létre."

Persze János kérdése arra vonatkozott, hogy a sebzés mértékét mikor határozzuk meg (nem a sorrendet), amikor bejelentjük a használatot vagy amikor ténylegesen megtörténik.

Én azon a véleményen vagyok mint Sholip. Ha a bejelentéskor számolnánk, akkor még nem költöttük el a költségét (136.4.), tehát magát feláldozva az áldozás előtt rajta lévő életjelzőket is be kellene számítani. Ennek őszintén szólva nem sok értelmét látnám.
 
Ahogy János is írja, az, hogy a krabber annyit sebez, ahány életjelző van rajta, nem egy "döntés". Ha esik, ha fúj, annyit fog sebezni, ahány életjelző van rajta, ehhez nem kells semmilyen döntést hoznom.

A döntés szó, mint ahogy a jelentésében is benne van, arra vonatkozik, amikor több lehetőség közül kell választani, pl. ez legyen a célpont, vagy amaz, akarom-e használni vagy sem, ezeket muszáj meghatározni előre, hogy tudjuk, mit csinál a képesség.
 
Szerintem eldöntöm a sorrendet (életjelző, majd a sebzés vagy fordítva) és ez alapján ha a jelzőt kapta előbb, akkor a amikor a sebzést kiszámítom már van egy életjelző a játékban, így 1-et sebez. Ha fordított sorrendet határozok meg akkor 0-t.
 
A motyogó sámán (új) alatt van egy faq erről, amivel nincs semmi baj, de ez nem egy "döntés".
 
Melyik szabálypont mondja ki, hogy az aktiválást kívánó hatásnál előre meg kell hozni ezeket a döntéseket? Keresem nagyon a választ, de még ezt a szabálypontot se találom...
 
Ezt asszem Zsolti említette nemrég, és szarul játszottuk, nullát lő elsőre (ha jól rémlik). Mindegy, szegény lap már tényleg sehol nincs.
 
Azért nem addig van a dolog. Ez egy kérdés, amire kell legyen egyértelmű válasz. Ha pedig nincs, az egy probléma, és azok azért vannak, hogy megoldjuk őket.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.