Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Jégvilág szeptember 25.
A pillanat képe
Dornodon istenének követői
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Dornodon követői velejéig romlott emberek. Csak a vér íze és a tűz lángja hozza őket izgalomba, épp ezért a harc és a pusztítás hajszolásáról szól életük egésze.
Nézz szét a galériában!
HKK nerfek
Letöltések a hosszú hétvégén 2017.10.21.- 2017.10.23.
Veszélyes faj - HKK verseny 2017.10.23.-án HÉTFŐN
Új HKK kiegészítő: Gemina erdeje
Péntek 13. Letöltés - Időpont változás

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (139832)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27437)
HKK nerfek (91)
Jégmágus kt. alakulna (8935)
HKK kérdés? (42784)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5909)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Womath
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Idén még úgy se írtam:

Unatkozó szirén

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül. KF

Csábítás:2
Ha nem választottál a Csábításának célpontot,ellenfelednek el kell dobnia X-1 véletlenszerű lapját a Semmibe,ahol X az Unatkozó szirén Csábítása.
Minden sziréned mágikus támadást és védekezést kap.

(1)/(3)

"A szirének akkor a legveszélyesebbek,ha éppen nincs kivel szórakozniuk."-Kreátor



Goromba küklopsz

4 VP

Tharr szörny
óriás

Ha nincs működő követőd,+2 VP rá reagálni.
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia két véletlenszerű lapját a Semmibe.
P:célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. Ha a lény ettől a gyűjtőbe kerülne,ehelyett a Semmibe kerül és az életjelző sem menti meg.

3/6


Adaptált morf

2 ZSZ

Színtelen szörny
morf

rezisztencia,KF

Repül.
Kijátszása előtt válassz:
Nem lehet Semlegesítéssel reagálni rá VAGY Anti-mágia:0.
Kijátszásakor válassz:
Minden az Adaptált morffal megegyezű altípusú lapod Anti-mágia:0-t kap VAGY az alábbi képességet: "Nem lehet rá Semlegesítéssel reagálni".

3/3
 
Szia!

Humor topik

Köszi!
 
Sziasztok!

Csák Norrisz , mint avatár
szakértelem lap hozzá pörgő rúgás.
Bocsi csak most jutott eszembe.
 
2 VP 1 SZK 1 nekron Rejtett szigetvilág
helyszín, #, színtelen

Kijátszási feltétele, hogy Egérút szabálylapot használsz. Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy menekülés jelzőt. Nem sebződhetsz egyszerre 4-nél többet (a harci fázisban a lények egyszerre ütnek).
K: Vegyél le róla 1 menekülés jelzőt: húzz 1 lapot VAGY célpont permanens a Semmibe kerül.
K: Vegyél le róla 2 menekülés jelzőt: ez a kör után ismét te következel.
 
Be kell loni kulonben jon a valform ;)
De jah, 2ert 4vp 4 szk nem egy sotet magia :/
 
Azért ezt az áramlást transzcendáló raksi mellett...
 
Metamorfáló

2 zsz

Színtelen szörny, morf +2 reagálni, 1szk 3/1

Anti-mágia:0

Kijátszásakor, ha ellenfeled Zarknod börtönét használ, keress ki egy lapot a paklidbol, és vedd a kezedbe!
Ha zarknod bilincsét, vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe!
Ha Életenergiát, húzz annyi lapot, hogy 2-vel több legyen a kezedben, mint ellenfelednek!
Ha a játékból a gyűntőbe kerülne, tedd a Semmibe!
Áramlás: Kapsz 2 szk-t és 2 vp-t.
 
(új)
 
1 VP 1 nekron Túlburjánzás
általános, Sheran

Válassz: A játék további részében minden előkészítő fázisodban eloszthatsz egy álom, dermesztés, izom vagy életjelzőt VAGY a játék további részében ellenfeled minden gyógyulási fázisában max. ÉP-d nő 5-el és gyógyulsz 5 ÉP-t. (Jelöld valamilyen módon!)
Kárpótlás: húzz egy lapot! +1 VP elköltésével a következő húzási fázisodban egyel több lapot húzol.
 
Magyarázat a lapötletekhez:
Anno, a kedvenc paklim a csatamezős tárgy pakli volt. Ennek nagy hátránya, hogy az első körben csak elég nehezen tud megindulni (vagy akár a 0.-ban beleszólni az ellenfél játékába SzK híján). Ez a két lap talán kicsit segítene az 0-1. körös "üresjáratban" az átlendítésen
 
1vp Törpe bányász
Tharr kalandozó törpe
KF védekezés +1 reagálni

AM: 1
Kijátszásakor kapsz 1 Szk-t (ha nem védekezésként játszottad ki, 2-t).
K: kapsz 1 SzK-t és tegyél a Törpe bányászra egy -1 Ép-t jelentő jelzőt.
Nem kerülhet rá élet jelző.

Nagyon szívós népek ezek a törpök, kár,
hogy nem örök életűek...



1/6


0 SzK Rejtett kincs
Színtelen tárgy
ősmágia +1 reagálni

Ha nincs lapod az asztalon, a fő fázisodban 3 ÉP árán előkeresheted (de körönként csak 1szer).
Kijátszásakor kapsz 1 SzK-t és a következő tárgyadra +1 Vp reagálni.
Nem lehet feláldozni.

Ezt meg honnan húzta elő?...
 
X Vp Lángelementál (új)
szörny 1 szk tűz Dornodon
elementál

'repül'
'+': X-es tűzlehelet.
K: Ha tűzsebzés érné, a sebződés helyett tegyél rá annyi izomjelzőt amennyit sebződött volna (de körönként max 5 izomjelző kerülhet rá így).
Hátrány: nem kerület rá lap vagy életjelző.

1 / 1
 
még 5 lapos kezdésnél is dobat egyet, és másolható (helló ősi bölcsi, kisebbzan)
 
Legfőbb követőnél kicsit építve rá, könnyen kikeresve ,vagy mázlival behúzva...na hagyjuk máááár.
 
Morgan fejpántja
1 SZK
Leah tárgy ősmágia motyogó
+2 reagálni rá.
Kötelék:Ingyen kijátszatod.
Kijátszásakor az ellenfeled X*10 lapot a paklija tetejéről a semmibe dob. (X min. 1.)
X annyi amennyivel az ellenfeled több lappal kezdte a játékot,mint te.
P: ellenfeled következő lapja 1 nekronnal drágább.
 
Nagy ritkán benézek ebbe a boszorkány-konyhába is. A hangsúly itt a "ritkán" van, ezért nem vagyok hozzászokva a javaslot lapok erősségéhez. Bár amit írtam védhető lett volna, ahogy írtam, az kritikán aluli volt. Szóval Dév, kérlek ne neheztelj rám. Legalábbis ne nagyon.

Nézzül meg, mit hivatott betölteni:
Laphátrányból induló dekkek (követő+/szabálylap) esélyeit javítaná talán? De hát nem az a szabálylap/követő lényege, hogy egy bizonyos előnyért cserébe, bevállalunk egy laphátrányt?

Próbáluk meg balanszolni, ha jó az öltet:
Ok. Szerintem az ötlet nagyon jó volt, de kicsit megelőzte a korát, mint mondjuk annak idején a Meonéch fürkész vagy túl erős lap, mint pl. az Elmerombolás.

A lap a harigeri által javasolt módosításokkal is túl erős lenne. Egy Edralianban egy nem counterelhető, ingyenes (na jó, 3-4000 forintos) véletlenszerű dobatás, ami az esetek bő 60%-ában (i.e. ha nem húzzuk fel), minőségi laphátrányt sem okoz. Bár kevés olyan lap van a metában, ami kézből dobott lappal működik (pl. Esszencia kapocs, Bűvös forrás, Italkeverés, stb.), azért akad ezek közül is néhány, szóval ha az ember be is húzza, még jól jöhet egy Kurtz helyett.
Aztán ott van még a Korlátozás. Korlátozás mellett a lap azt tudja, hogy az 5 lapos kontroll dob 3 lapot a játék elején, majd mivel több lappal kezdett, még egy véletlenszerűen választottat sóblintó miatt.

Szóval Dév, még egyszer, bocsánat a stílus miatt, szerintem legkevésbé neked járt volna ki. A lapötlet azonban (meglátásom szerint) túl erős.
 
S mit szólsz egy ilyen egyszerűsítéshez?

Mardakor sóblintó

6 vp (5)/5 kalandozó, gnóm

Élet: 1

Max egyet használhatsz belőle, nem kerülhet a kiegészítő pakliba. Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), és ellenfeled több lappal kezdte a játékot, mint te, akkor a kezdő lapok felhúzása után egy véletlenszerűen választott lapot a kezéből a Semmibe kell dobnia, ellenfeled pedig 3 általa választott lapot, nem gnóm lapot a paklidból a Semmibe tehet.

(A nem gnóm azért kell, mert minden Mardakor gnóm, így nem fordulhat elő, hogy a paklid illegális lesz, mert mondjuk kivesz belőle egy Misztikust, és 5 színnel játszol. Sivara elf, Kurtz pedig végzetúr)
 
Az mindenképpen kellene rá, hogy max egyet használhatsz belőle. Életenergia mellett 60 ÉP-t leverni közel lehetetlen.

Másfelől szerintem akkor is túl erős lenne, ha a második sor nem lenne rajta, mert ezzel a lappal magabiztosan lehetne Életenergia nélkül is törni a követőket kezdésből. (A követős pakliknak - ha nem hordaparancsnokról van szó - most sem terem túl sok babér.)
 
5 Vp Mardakor spiritiszta 2.0 verzió
kalandozó KF Raia
gnóm

Csak olyan pakliba teheted, amiben nincs Isteni érzés nevű lap. Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg), akkor a max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai és/vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.

5 / (5)
 
Az 1 db-os kitétel szerintem teljesen jó. Úgy egy igen hasznos kártya lesz. Ha még így is túl erősnek tűnik,adj neki valami apró hátrányt(mondjuk el kell dobnod 2 nekronnyi lapot a pakli tetejéről és akkor az 5 követők sivarái,fókuszálásai v kurtzai is kirepülhetnek,ezzel vállalnak ezek a paklik is egy kis rizikót az ingyér laphátrány ledolgozásért)
 
1 építő Ostromtorony (új)
építmény reakció drágítás: +1 Tharr
torony

kötelék: kijátszásakor előkereshetsz egy tornyot a paklidból (kivéve Ostromtornyot).
'repül'
Minden lényed aktívan kerül játékba, és az őrposztod mérete eggyel nő.
P: minden lényed +2 sebzést kap a kör végéig.
Dobd el a kezedből: húzz egy lapot.

4 SP

5 Vp Mardakor spiritiszta
kalandozó KF Raia
gnóm

Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg) max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisodban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.

5 / (5)
 
5 kovetovel tenyleg durva az elso verzio, bebolcsizve a 4iket, de nem lenne rossz egy ilyen kartya. Csak annyi kene ra hogy nem hasznalhatod a pakliban ha 1nel tobb kovetot hasznalsz.

Ps: mi az a soblinto?
 
Az a fránya szarkazmus Szerintem ez a topik arra jó,h kreatívkodjunk. Ha véletlenül 1-1 lap megjelenik innen,az csak plusz szerintem Most is 5/140, ami fél % sincs. De én pl örülök, hogy egy lapom ki lesz adva
 
Mindenki tudja, hogy a lapötletek topik adja az aktuális kieg 99%-át és ide csak komoly gondolatok kerülhetnek be, úgyhogy ez alapján azt kell hogy mondjam, sose lesz belőled tesztelő
 
Nyilván ez esetben nincs szó összeadódásról, az a sor skip.
 
Mielőtt le "elmebeteg hülyeségezünk" egy lapötletet:

-nézzük meg mit hivatott betölteni
-próbáljuk meg balanszolni, ha az ötlet jó

+1 sor: "Csak egy darabot használhatsz belőle."
 
Elmebeteg hülyeség.
Mardakor bölccsel beraksz négyet, és indulsz ötkövetővel. Gyakorlatilag nincs laphátrányod.
 
Mardakor sóblintó

6 vp (5)/5 kalandozó, gnóm

Élet: 1

Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), és ellenfeled több lappal kezte a játékot, mint te akkor a kezdőkéz felhúzása után egy véletlenszerűen választott lapot el kell dobnia a kezéből a semmibe. Több Mardakor sóblintó hatása csak akkor adódik össze, amíg legfeljebb annyi lapja lesz az ellenfelednek, mint neked.
 
1 vp Mágiagyilkos (új)
Tharr szörny
1 SzK +1reagálni

Idézési költsége semmilyen módon nem növelhető.
Nem lehet azonnali varázslat célpontja.
AM: 1
Kijátszásakor minden bűbáj a gyűjtőbe kerül.
K: 1zsz célpont nem-lény lap a gyűjtőbe kerül.
K: célpont gyűjtőből max 4 lap a Semmibe kerül.

2/2
 
2 Vp Álommágia (új)
bűbáj mentális Elenios

Kijátszásakor kapsz X Vp-t vagy húzz X lapot (ahol X a játékban lévő álomjelzők száma, de max 3).
K: ha játékba kerül egy lény, tehetsz rá egy álomjelzőt.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sérül X Ép-t (de max 7-et).
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.