Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
A pillanat képe
Tömegbájolás
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Túlélők Földje - Köszöntés
Beholderes egyszínű HKK verseny ápr. 29-én
Tavaszi MondoCon 2017.04.22. – Eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2017. április 22. szombat Budapest, Hungexpo
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5812)
[HKK Piac] Eladó lapok (139129)
A HKK végnapjai? - avagy, egy kis szösszenet külsős szemmel (9)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27185)
Excelsior (776)
Beholderes egyszínű HKK verseny ápr. 29-én (19)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Ezek NEM húsvéti tojások
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Lol, előbb lesz Ewok alfa
 
Vizes alfába jó lesz!
 
Hali,

Abból ítélve, hogy az idézési költségnél, nem adtad meg, hogy Vp, Szk, Zsz, Nekron, vagy Építő illetve magából a laptervből arra következtetek, hogy a játék fejlődésével lemaradtál valahol a 2000-es évek elején. Javaslom nézelődj előbb a lapkeresőben (Részletes keresés, kiadási év alapján pl.), vagy a hkk blogon ugyanis ezt a szintet évtizedek óta meghaladta a játék.

Üdv: Kyb
 
Név: Mérgező Hal
Típus: Szörny, Sheran
Leírás: Mérgezés: 2.
Ha Mérgező hal bármilyen módon a gyűjtőbe kerül akkor dobj el egy lapot a kezedből a Semmibe.
Színesítő szöveg: Elkápráztat felemelő ízével és legközelebb a kórházban ébredsz fel.
Idézési költség: 4
Sebzés: 2, Védekezés: 3
2 szörnykomponens
 
Név: Cápauszony
Típus: Azonnali, Elenios
Leírás: Célpont lény a Semmibe kerül.
Színesítő szöveg: Barátaimmal régóta járunk úszni, de mióta a Cápa megtámadott minket láb nélkül nem volt egyszerű...
Idézési költség: 3

Nagyon várom hogy megjelenjen a lap!
Előre is köszönöm!
 
Kaktusztüske (új)
1 SZK, sheran, tágy

Idézési költségét helyettesítheted 1 ÉP-vel.
Bármikor kijátszhatod, miután valaki kijátszott egy lényt.
A lény belelép a kaktuszba, kap egy méregjelzőt
Ha a lény a gyűjtőbe kerül, áldozd fel a Kaktusztüskét és húzz egy lapot!


Márványtorony (új)
1 építő, Elenios, építmény, torony

A játék elején keresd ki a paklidból és tedd a tartalékodba
Közös képesség: [S], passzivizáld egy kalandozód, dobj egy kockával:
1-3: a kalandozó a gyűjtőbe kerül (leesett)
4-6: vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből (sikeresen megmászta a tornyot)

3 SP


Ügyetlenség (új)
1 Zsz, Dornodon, azonali, reakció

Ősmágia, +2 rá reagálni

Megakadályozza egy asztalon maradó lap forrását.
Ezután ha akarod, a forrás létrejön, de te választhatsz neki új célpontot.

Flavor: "Nézzétek, itt egy dobótőr..."


Vegyesbolt
1 Zsz, Fairlight, építmény

[S], dobj egy lapot a kezedből a semmibe: keress elő egy ugyanolyan típusú lapot
[P]: kapsz egy VP-t, 1 SZK-t, húzz egy lapot, de a kör végéig nem játszhatsz ki lapot (mert elmentél dolgozni a boltba)

3 SP
 
Nerub törzsfőnök

1 VP

Sheran szörny
nerub

ősmágia,KF

Semlegesítés:azonnali
Minden altípussal rendelkező lényed annyi sebzést kap,ahány altípusa van.
Ha a követőd A hét törzs főnöke,akkor is megnyered a játékot,ha csak 5 különböző altípusú lényed van játékban.


1/1


Gyémánt Páncél

1 VP

Sheran szörny
teknős

Anti-mágia:1
Minden teknősöd mágikus védelmet kap,valamint az alábbi képességet: "Büntetés:1 véletlenszerű lap kézből eldobása".
Ha köröd végén kevesebb lényed van játékban,mint ellenfelednek permanense,húzz egy lapot!

2/2



Különcök famulusa

Követő

Megszüntetés:14 ÉP.
Minden lényed idézési költsége,ami nem rendelkezik alípussal,1 VP-vel kevesebb,de min. 1.
Minden altípus nélküli lényedre reagálni +1 VP.
Altípus nélküli lényeid semmilyen módon nem cserélhetnek gazdát és nem veszíthetik el speciális képességeiket.
 
A bűz atyja

szintelen követő

Megszüntetés: 14 ÉP
Orglingjaidra a 2. körtől +1 reagálni.
Minden orglingod 1-el olcsóbb de nem mehet igy 1 alá. Orglingjaid használhatják legendás képességeiket. Minden max ÉP-t csökkentő forrásod 1-gyel többet csökkent.
Ha ellenfeled a játék elején bármilyen módon kikapcsolja, az első fő fázisodban kapsz 2 aktiv Orgling kártevő lapot.
 
Gyülekező lovasok

1 VP leah általános/lovas

Kijátszási feltétele, hogy pontosan 1 lovasod legyen játékban.
Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 2 lovast.

Megbéklyózó lovas

2 VP 1 nekron 3/4 leah szörny/lovas KF 1 SZK

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ellenfeled minden körben legfeljebb annyi lapot játszhat ki a kezéből, amennyit te az előző körben sikeresen kijátszottál (de minimum egyet).

A lovasok bosszúja

1 VP leah azonnali/lovas

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 1 lovasod nem áldozástól a gyűjtőbe került.
Ellenfeled elveszti minden VP-jét, sebződik 5 ÉP-t és eldob egy lapot a kezéből.

Poszt-apokaliptikus vidék

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lovasokra +1 VP reagálni.
S 1 VP: minden lovas kap 1 izom jelzőt.
K 2 ÉP áldozd fel egy lovasod: megakadályoz egy forrást.

Szűk átjáró

1 VP tharr bűbáj

A kör végén húzz egy lapot.
Ellenfeled őrposztjának a mérete 1.
Ellenfeled a te körödben körönként 1 lapot játszhat ki és legfeljebb 1 asztalon lévő lapja aktiválást kívánó képességeit használhatja.
 
Változatosság

Szabálylap

Az olyan lapoknál, ahol valahol választani kell többfajta lehetőség közül ott eggyel több lehetőséget lehet választani.

Jegyzet: pl földanya trükkjeinél kapok 3-at ÉS húzok egy lapot. Vagy koncentrált energiánál mindkét opció létrejön. Vagy citrin fókuszkristálynál, ha önmagában van akkor is 2-t választhatok.
 
Csak a flavor miatt.

A változás szele
1 nekron, Raia, azonnali, vízió, védekezés
Ebben a körben te döntöd el, hogy melyik lény támadjon a harci fázisban és hogy kire.
A megtámadott lények vissza fognak ütni.
"A mai háború már nem igazán erről szól... - Zén téves észrevétele egy vereséges csata előtt a parancsnoki sátorban."
 
Trinigan új
3 zsz
3/3

Semlegesítés: asztalon maradó lap
Kijátszásakor elkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtőből egy 3-as idézési költségű lapot.
 
Preventív harcmodor
szabálylap

Minden körben te cselekedhetsz először. Ha más is ilyen szabálylapot használ, a normál szabályok lépnek érvénybe.
 
4 nekron Moa nagyúr (új)
szörny 2 szk KF Tharr
moa, óriás

Ha nem az első körben játszod ki: 'repül'.
Varázslatokra immunis, nem kerülhet rá jelző, és nem cserélhet gazdát.
A Vp regenerációd semmilyen módon nem csökkenthető, és a Vp-det nem lehet ellopni, vagy elpusztítani.
S: célpont bűbáj vagy max. 1 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.

6 / 6
 
Ragacsos iszapteknős

2 VP 3/4 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Ha bemegy az őrposztba, vagy kimegy onnan: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt a tartalékába (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP)

Troglodita iszapharcos

2 VP 2/3 chara-din szörny/troglodita 1 SZK

Ha kijátszottad: ellenfeled következő lapja +X/2 VP (lefelé kerekítve), ahol X annyi ahány jelző van játékban.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt a tartalékjába (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).

Sötét ingovány

2 VP 2 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy polipot, vagy egy lapot, aminek nevében, vagy leírásában az „iszap” szó szerepel.
S áldozd fel 2 ÉP-d és egy lényed: ellenfeled kap a tartalékjába egy Iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).

Ragacsos iszapgőte

2 VP 2/2 sheran szörny 1 SZK

Semlegesítés: olyan lap, amit ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszott ki.
Áramlás: 1 VP: ellenfeled kap a tartalékjába egy Iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).

Védelmező féreg

2 VP 2/2 dornodon szörny/féreg 1 SZK

Kijátszásakor tégy rá annyi védelem jelzőt, ahány ÉP-je van az ellenfelednek.
Ha te vagy egy lényed sebződne, helyette végy le róla annyi védelem jelzőt, amennyi a sebződés lenne.
Amikor elfogynak róla a védelem jelzők: húzz egy lapot.
 
Timera hisztériája
1 VP Elenios azonnali mentális
Dobj fel egy érmét! Ha eltaláltad az eredményt, célpont játékosnak két lapot a semmibe kell dobnia.
Kijátszása után ez a lap a semmibe kerül.

Én most nem szólnék hozzá...
 
Jó ötlet, erre én is gondoltam. Mindegy mekkora a decked, mert keresni fogod a lapjaidat. Mindent ami kellhet, beleteszed, azt minden ellen jó vagy.
Csak két dolog van, ami ezt balanceolja:
1. Ha kikapcsolják a követőd, akkor meg vagy lőve a 200 lapos deckeddel.
2. Mivel 2 lappal kezdesz, nehezebben véded meg a lapjaidat, mert az ellenfél valószínűleg erőforrás fölényben lesz.
 
Ezt gyorsan kiszúrtad
 
Aki szerint a katalógus egy jó dolog:

1 Vp Xrim
Dornodon szörny kísértet
KF legendás háló védekezés

Párbaj: 1.
Semlegesítés: hatás.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer, akkor keress elő egy párbajos lapot a paklidból.
2|2

1 Vp Rezan
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] rezisztencia

Párbaj: 2.
Semlegesítés: max. 1-es alap idézési költségű lap.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer, egy max. 1-es költségű lap a gyűjtőbe kerül.

2|2

1Vp Haw'nar
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] védekezés

Párbaj: 3.
Semlegesítés: Vp-t vagy szk-t adó forrás.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és gyógyulsz, az max. Ép-t is növel, ha párbajt nyer és sebez, az max. Ép-t is csökkent.

2|2

1 Vp Er'hat
Dornodon szörny kísértet
KF legendás rezisztencia védekezés

Párbaj: 4.
Semlegesítés: azonnali vagy reakció.
K, mutasd meg a kezedből: Ebben a körben kétszer párbajozhatsz és a párbajt megnyerő játékos kap 1 Vp-t.

2|2

1 Vp Mehiz
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] háló

Párbaj: 5.
Semlegesítés: semlegesítéssel rendelkező lap.
Ha párbajt nyer és a gyógyítást választod, a követőd kör végéig mindenféleképpen működik.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és a sebzést választod, ellenfeled szabálylapja kör végéig nem működik.

2|2

2 Vp Ra'wash, a vörös lord
Dornodon szörny kísértet
legendás rezisztencia háló

Párbaj: 6.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, amennyi az ebben a körben kijátszott és Semmibe dobott párbajos lapok száma összesen(de max. 3-at).
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és ellenfeled nem rakott ki párbajos lapot, akkor a kijátszáskori képessége létrejön, de utána el kell dobj egy lapot a kezedből.

2|5
 
A találkozón fogalmazódott meg bennem:


A követő ereje
1 VP szintelen azonnali ősmágia
Végy vissza egy altípusos lapot a kezedbe az asztalról vagy a gyűjtőből!
K: Mutasd meg a kezedben: Dobd A követő erejét és még egy lapot a semmibe: A követőd a következő kör végéig mindenképpen működik!
 
200 lapos deckbe elfér, tekintve hogy minden lapom keresni fogom így mindegy mekkora a deck
 
4 Időgyorsító egy dekkbe? Végülis,ha Mordakorozni szerernél Az összesen alig 32 lap elsemmizése
 
első körben keresek egy időgyorsítót, aztán másodikban még hármat..
 
Kicsi fasírt?...
 
3 zsz Zanarchia

lila instant

Minden játékos legmagasabb ik-jú lapja gazdát cserél, majd minden permanens, aminek a tulajdonosa a gazdája, a gyűjtőbe kerül.
 
Trisaf Iscik, a térhajlító

követő, hordaparancsnok

A játék elején kettővel kevesebb lapot húzol. Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja, vagy szabálylapja/követője letiltja a keresést, 5 lappal kezdesz. Nem használhatsz szabálylapot és másik követőt. Nincs csere és harci fázisod. A húzási fázisodban laphúzás helyett előkereshetsz annyi lapot, amennyit húznál.
 
2 Vp Szipolyozó (új)
kalandozó KF Tharr
végzetúr

Ellenfeled minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t kap.
Ha ellenfelednek nincs Vp-je +2/+2-őt kap.
K: aktivizálódik vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t.

"Álnok kígyó! Négy főtisztet is elintézett, mire rájöttünk mit művel."

2 / 4
 
A Xenüid szerintem lehetne Rhatt színű, oda inkább illik mint a chara-dinba.
 
Idegen csírák

1 VP chara-din általános/xenó

+2 VP rá reagálni.
Kapsz 2 idegen tojás jelzőt (chara-din tárgy/xenó 3 ÉP-s büntetéssel, Késleltetett hatás: 1, 1 VP áldozd fel: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 idézési költségű xenót mintha kijátszottad volna).

A túlvilág bosszúja
1 VP leah azonnali

Kompenzáció: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Ellenfeled annyit sebződik, amennyi az ebben a körben az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került lények sebzése összesen.

Xenó fürkész
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat és minden olyat a semmibe kell dobnia, amin a „keres” vagy a „húz” szó bármilyen formában szerepel. Ha egy lapot sem dobott: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy xenót.

Xenüid

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó, ganüid 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből a gyűjtőbe, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot, amennyi az eldobott lap idézési költsége.
Az előkészítő fázisodban, ha ez a lap a gyűjtőben van: visszaveheted a kezedbe (de körönként csak egyet).

Moa fürkész (új)

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa 1 SZK

Anti mágia: 0. Varázslatokra immúnis.
K ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot: választásod szerint kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz egy lapot, VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
 
A mindentudó (új)

Megszüntetés: 14 ÉP.
Amikor sikeresen kijátszol egy lapot, tegyél rá egy tudásjelzőt. (Körönként max 2-t.)
K2: Vegyél le róla 2 tudásjelzőt, húzol 1 lapot.
K2: Vegyél le róla 1 tudásjelzőt, gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: ha legalább 5 tudásjelző van rajta, vedd le róla az összeset, célpont lap átkerül hozzád, vagy ha a célpont lap nem cserélhet gazdát, rakd a semmibe.
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.