Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Támogatnád-e, hogy a beholderes HKK versenyek nevezési díja megnőjön 1300-ról 2000-re, cserébe elkészüljön egy új sorsolóprogram, és utána megnőjön a díjalap?

1.) Nem járok beholderes HKK versenyre.
2.) Támogatnám (amatőr vagyok).
3.) Támogatnám (profi vagyok).
4.) Nem támogatnám (amatőr vagyok).
5.) Nem támogatnám (profi vagyok).

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Boszorkánytánc február 22.
HKK - Zanuv Tresk - Zanszilánkok Cseh HKK február 11.
A pillanat képe
A mágus ujja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A varázsláshoz sokszor nem kell más, mint hogy elmormold a varázsigéket, vannak azonban esetek, amikor szükséges az is, hogy ujjadat az ellenfél irányába tartsd. Jobb hát, ha vigyázol erre a testrészedre, nehogy valamelyik teremtmény leharapja, hiszen akkor fuccs ezeknek a varázslataidnak.
Nézz szét a galériában!
XXX. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Szerverterem probléma
Nekrológ - Kerekes Kálmán emlékére
A HKK versenyek szünetelnek
Beszűkült látókör 2. – Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Élőholt invázió
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Elemi erők

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (28253)
XXX. Alanori Mini Olimpia (4)
[HKK Piac] Régi lapok (1406)
HKK Erdelyben (6)
Lapötletek (64366)
[HKK Piac] UR lapok (10559)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Zén (új)

1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.


Zén menyasszonya (új)

2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF

K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.


Ganüid reciklizátor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]

Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.


Meganüid

6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.


Mardakor ügyeskedő

2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF

1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból.
 
Bolondok napja

1 VP elenios azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Bolondgomba

1 ZSZ chara-din tárgy

Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.


Bolondok háza

1 építő 4 SP chara-din építmény

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.


Bolond lyuk

1 ZSZ chara-din tárgy

Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.


Bolond szél

1 VP elenios általános

Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.
 
Világok harca
szabálylap

Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül."
 
Quwarg ügyeskedő

2 ZSZ 2/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor, ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: el kell dobnia annyi lapot a kezéből a gyűjtőbe, hogy annyi lapja maradjon, mint neked, ezután kapsz annyi Nyomorult quwargot, amennyit ő eldobott (de min egyet).


Quwarg agitátor

1 ZSZ 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor minden quwargod aktivizálódik, majd kapsz egy Nyomorult quwargot.
S: ha feláldozod egy permanensed: ellenfelednek is fel kell áldoznia egyet, ha nem tud áldozni, akkor dobnia kell egy lapot.


Quwarg utánpótlásfelelős

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor kapsz annyi Nyomorult quwargot, ahány quwargod van játékban (max. négyet).
S áldozd fel 2 lapod: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Quwarg hadtápos

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

K ha sikeresen játékba hozol egy quwargot: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 Nyomorult quwargot.


A’skraudhog áramló

1 VP 1 ZSZ 1 nekron (3)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ha ebben a körben használtál áramlást, akkor kijátszásakor húzz 2 lapot!
Áramlás 2 ÉP: előkereshetsz egy „áramlásos” lapot a paklidból, vagy a következó éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb.
 
2 nekron Varázskudarc (új)
azonnali Tharr

A következő 2 reakció nem jön létre, kivéve ha annak kijátszója/használója kijátszási/használati feltételként 10 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dob.
Kompenzáció: vegyél vissza a kezedbe egy lapot a gyűjtődből (kivéve Varázskudarcot).
 
Zsarolás

1 VP színtelen azonnali

Nem lehet rá ősmágiás lappal reagálni.
Nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat: ellenfelednek ezek közül max. 2 általad választott asztalon maradó lapot játékba kell raknia, de a kijátszáskori képességeik nem jönnek létre és kapnak 2-2 dermesztés jelzőt.


Klerebald szózata

1 VP fairlight általános

Kapsz annyi aktív Rambo bogarat, ahány Rambó bogarad van (de max. négyet). A kör végén az így kapott lények a gyűjtőbe kerülnek.
A kör végén minden lényért, amit ebben a körben Rambó bogaraid megöltek: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Praglonc fetisiszta

1 VP 1/1 fairlight szörny/praglonc

Minden fairlight lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
1 VP dobd ezt a lapot és még 2-t a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból 2 különböző nevű pragloncot.


Praglonc rohamozó

2 VP 3/3 fairlight szörny/praglonc

Minden fairlight lényed kap +2/+2-t.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy fairlight lényedre hatna.


Praglonc sámán

3 VP (6)/6 fairlight szörny/praglonc

S: kapsz annyi VP-t vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t), ahány fairlight lényed van a semmiben.
1 nekron, dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy fairlight lényedre kijátszott/használt reakciót.
 
Lehetne Bufa isteni :P
 
Lomha farkas
2 vp, 2 nekron
szörny
vérfarkas
Leah
Szk, háló
1/3
Feltámad. Minden lap idézési költsége, aminek nem vérfarkas az altipusa, vagy nem szerepel a nevében vagy a szövegében a vérfarkas szó, +1 vp.

Átkozott harapás
2 vp, 1 nekron
Bűbáj
Leah
Ha egy vérfarkasod megsebez egy lényt, de játékban marad, kap egy átok jelzőt. Amíg rajta van ez a jelző vérfarkasnak számít, illetve a harci fázisban te döntöd el, hogy kit támadjon. Ha az átkozott harapás kikerül a játékból, minden átok jelző kikerül a játékból.
 
Entrópia, a káoszszellem

1 VP 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, VAGY ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldobathatsz egy véletlenszerű lapot.


Az anarchia küldötte

2 VP 3/3 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: forrásra immúnis.
S: ellenfeled max. ÉP-je csökken 3-mal, vagy célpont lény kap egy -3/-3-mas jelzőt, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.


Kaotikus lidérc

1 VP (4)/1 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet megsebezni.
S: aktivizálódik, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy véletlenszerű lapot.


Bo’adhun fétislény

5-X VP (4)/6 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

X annyi, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
S: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, te gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.


Uthan Teriadan (új)

3 VP (3/)(4) chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Büntetés: 5 ÉP.
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lapja van kézben: a káoszszellemeket kivéve minden lapja +1 VP és minden lénye kap -1/-1-et.
S: ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.
 
az a szemüveges vigyori természetesen 8 és a zárójel bezárva.
 
1 Vp A király színre lép
általános színtelen

Áldozd fel X Ép-det, vagy a követődet: kapsz egy 4/X-es, mágikus támadású kalandozó jelzőt (színét, altípusát meghatározhatod) aktívan a tartalékodba. (X értéke: min. 1 max. 8, ha követőt áldozol: , az alábbi hátránnyal: "Ha sebződik, vagy gyógyul, te is sebződsz/gyógyulsz ugyanannyit".
Kompenzáció: 4 Ép gyógyulás.
 
Sél'mnkev,Ködbevesző

1vp 1 nekron 1 zsz
szörny,éjfatty,3/3 "Köd",Háló

élet:1
végy le róla egy életjelzőt vagy áldozd fel,ebben a körben kétszer használhatod az áramlást vagy a ködkereső varázslatot,az egyiket ingyen(ha van működő t. rakshallionod és az áramlást választottad,mindkettőt)
kötelék,áramlás:keress elő egy áramlásos ÉS egy köd lapot
 
Nvi’Tzizem, a megoldhatatlan

3 VP 1 ZSZ [1]

Dornodon szörny, éjfatty [+2] (5)/(5) ‘repül’ ‘tűz’

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Élet:1
Ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot, vagy a saját körödben egy lapot, azonnal húzz egy lapot!
Ha kijátszol egy varázslatot, azonnal húzz egy lapot!
Ha lapot húzol, ellenfeled azonnal sebződik 1-et.
E: Rakj rá egy életjelzőt.


Ősi entitás

3 VP

Sheran szörny 6/6 ‘repül’ 2 szk

Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Élet: 2.
Ha eldobatják a kezedből, ehelyett rakd passzívan a tartalékodba.
Csak lény lapokat játszhatsz ki a kezedből, és azokat is csak a saját körödben.
K: 3 VP, 3 ÉP áldozás: kör végéig elveszti minden képességét és immunitását (ezt az ellenfeled is használhatja).


Éhező bestia

12-X VP

Sheran szörny 12/12, 3 szk, repül

X annyi, mint a lényeid sebzésének az összege, de max. 10.
Láthatatlan.
Egyszerre csak egy Éhező bestia lehet játékban a te oldaladon.



A hajnal prófétája

2 VP

Leah szörny, vámpír, próféta 2/4 ‘repül’ [+1]

A húzás fázisodban mutasd meg a felső lapod: ha az egy lény lap, ellenfeled sebződik annyit, amennyi az idézési költsége, egyébként húzz plusz 1 lapot.
Ha bármikor legalább 7 permanensed van az asztalodon forrásra immunis lesz a játék további részében.
 
Ez lehetne így:

"Sheran általános

Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és a húzás fázisodban húzol 1 lapot.
(...)"
 
Ez lehet kissé imba lenne a fájdalom szépségével.
 
Kiegyenlítő idézés

1 VP leah azonnali/vízió

Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
A gyűjtődből játékba rakhatsz egy lényt, ami a következő hátrányt kapja: „Ha az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett rakd a semmibe”.


Taalru csatlós

2 VP 2/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

E: kapsz 1 SZK-t, majd ha legalább 3 SZK-d van, előkereshetsz egy thargodant a paklidból.
Kárpótlás: ellenfeled eldob egy lapot.


Taalru herceg (új)

2 VP 3/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Mhorgot.
K2: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.
P 1 VP: kapsz egy Ősöreg góliátot vagy egy Talriai behemótot (használj előre kikészített lapot).


Talriai behemót (új)

5 ZSZ 5/5 tharr szörny/thargodan 2 SZK

Látja a láthatatlant. Lények képességei nem hatnak rá.
„Harci képesség”: ellenfele a gyűjtőbe kerül.


Taalru sámán

2 ZSZ 2/3 chara-din szörny/thargodan

S 1 SZK: a kezedből vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű thargodant.
E, ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: kapsz 1 SZK-t vagy egy Mhorgot.
 
Mordótsz

követő

Megszüntetés: 15 ÉP

K2, ha ellenfeled a harci fázison kivül nem lény és nem vízió lapoktól sérül, rakj erre a lapra egy jelzőt.
K2, ha ellenfeled gyógyul, vegyél le erről a lapról egy jelzőt.
Ellenfeled minden előkészítő fázisában annyi ÉP-t sebződik, amennyi jelző van Mordótszon (de min. 1-t).
 
Optimalizálás:X - nézd meg a paklid felső X lapját (keresés), és ezek közül bármennyit a Semmibe rakhatsz, vagy visszarakhatod a pakli tetejére tetszőleges sorrendben.


Sorsfordulat

2 VP 1 ZSZ

Leah bűbáj

Ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, és te húzz egy lapot!
Ha optimalizálsz azonnal vedd vissza a kezedbe!



Optimális válasz

1 VP

Elenios azonnali, reakció

Megakadályoz egy lapot.
Optimalizálás: 1.



Fájdalmas előny

2 VP

Leah általános

Optimalizálás: 2
Sebződsz annyi ÉP-t, amennyi lap van a Semmidben (de min. 2-t, max. 4-et), és húzz 2 lapot!



Optilián

4 ZSZ

Leah szörny 6/6 ‘repül’

Láthatatlan.
2 ÉP: Optimalizálás: 2.



Kémbogár

1 VP

Elenios szörny 1/1 ‘repül’

Láthatatlan.
Ha optimalizálsz kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
Ha kijelölik támadónak a tartalékodba kerül.



Álomzabáló

3 VP

Elenios szörny, főnix, griff ‘ életkioltó’ 4/3 ‘repül’

Bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lapot visszaküldhetsz tulajdonosa kezébe.
Optimalizálás: 4



Merész küldetés

1 VP

Elenios azonnali, reakció

Kompenzáció: keress ki egy lapot, amin az optimalizálás szó szerepel, kivéve a Merész küldetést.
Optimalizálás: 2.
Kijátszhatsz a Semmidből egy varázslatot reakcióként.
 
Sheran légycsapója

1 ZSZ (1)/1 sheran szörny/csapda

Minden csapda lényed kap +2/+2-t.
K: célpont támadónak kijelölt lény VAGY egy célpont 0 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Kancsóka

1 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda

Újrahasznosítás: 2.
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy egy célpont max. 1 költségű nem lény lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ismét létrejön az újrahasznosítása.


Harmatfű

2 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda

Csapda lényeidre +1 VP reagálni (már önmagára is).
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy megakadályoz egy 0 költségű lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Kürtcsapda

1 ZSZ 2/1 sheran szörny/csapda

Minden csapda lényed mágikus védelmet kap.
K: gyűjtőbe küldhetsz egy támadónak kijelölt lényt, vagy egy olyan lényt, ami ebben a körben már használta valamilyen aktiválást kívánó képességét.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 2 max. ÉP.t.


Mágikus hízóka

2 ZSZ 0/1 sheran szörny/csapda

K: ha egy csapda lényed sebzést okoz, vagy sikeresen használja egy aktiválást kívánó képességét: tehetsz az adott lényre vagy a Mágikus hízókára egy izom, vagy élet jelzőt.
S áldozd fel egy lényed: előkereshetsz egy csapdát a palidból.
 
Egyébként nem kéne, hogy nyilvánvaló legyen az a 99% szerintem.
 
VAGY a lap vagy forrás nem jön létre, a
Semmibe kerül (ha lap), a lap elveszti
ezt a képességet (ha forrás),
és ilyenre nem reagálhatsz többet.
Kijátszása után a Semmibe kerül.

Végül is csak egyel több sor.
De nem vagyok meggyőződve róla, hogy a lap gyengébb lett
 
Ne, ne, tényleg ne legyen 3 ZSZ, mert nem bírnám elviselni a látványát egy Trinigan deck-ben.
 
Lehet 3 ZSZ is Jó, befejeztem.
 
"balanszos"
 
Csak az már nem fért ki.
 
Ez esetleg úgy lehetne balanszos, hogy el is venné a képességet/gyűjtőbe küldené a permanenst, ha arról van szó. Mondjuk elvenni egy Kurtz előkereső képességét
 
Meg ha nem lenne olyan a játék amilyen, lehetne rajta az is, hogy "nem reagálhatsz", "nem reagálhatsz rá többet Úgy gondoltad?-dal" helyett.
 
Íme.
 
Felőlem lehet Fairlight is
 
Egyébként kibaszott broken a lap. Bufa, szóval mindenhova jó lenne, az idézés miatt soha nem rossz, a +2 meg az inkorrekt kategóriába sorolja. Nyilván a 2.at választaná az ember 99%-ban, mert ez kb egy irreleváns hátrány. Soli/soli aurával és nulliffal máig nyomjuk, pedig azok konkrétan színeket nem visznek, vagyis sokkal nagyobb tartományt.
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.