Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Tüskés hólyag
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Argum City: A játék erőforrásai
Befizetési akció: 2018.11.15. - 2018.11.30.
Előrendelhető az Elemi erők HKK kiegészítő!
Elemi erők bemutató – 4. rész
HKK Elemi erők bemutató verseny

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (140959)
Lapötletek (63896)
Mi jött ki? (3422)
Elemi erők bemutató – 1. rész (441)
HKK kérdés? (44108)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27885)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
1 VP 1 Nekron Holdmágus
1 szk
Leah
Kalandozó
Ember, vérfarkas


Aktívan jön játékba.
Feltámad

Ellenfeled minden forrása, ami vérfarkasaidra (gyüjtőben is) hatna, +1 vp-be kerül.
S: Áldozz fel egy vérfarkast: Választhatsz, hogy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kapsz annyi VP-t, amennyi a feláldozott vérfarkas idézési költsége (max 2-t.)
Az első körben nem kaphatsz így VP-t.

3 / 1
 
Yris, a zafírszemű

2 VP 3/3 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

S dobj egy sárkányt a kezedből a semmibe: húzz egy lapot most, egyet pedig a kör végén!
Kompenzáció: kapsz egy Wyvern lapot.

Odyn, a villám

0 VP elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: azonnali, vagy sárkányodra kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz egy Wyvern lapot.
Rakd a gyűjtődből a semmibe: rakj játékba a gyűjtődből egy 0 IK-jú lényt.

Zu’lit familiárisa

1 VP 1/1 fairlight szörny/”villám” 1 SZK

Húzz egy lapot!
Ha ellenfeled VP-t kap (akár az előkészítőben is): kapsz 1 VP-t és egy SZK-t.
Áldozd fel: célpont lény sebződik 2 ÉP-t.

Féregjárat

1 ZSZ színtelen épület 4 SP

Húzz egy lapot!
S keverj vissza egy X idézési költségű férget a paklidba: rakj játékba a kezedből, vagy a gyűjtődből aktívan egy max. X. idézési költségű férget.

Véres kard

1 SZK tharr tárgy/fegyver „KF”

Csak saját lényre teheted. A lény +4 sebzést és mágikus támadást kap.
K áldozd fel a hordozóját: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy max. 2 idézési költségű lapot, a Véres kard pedig átkerül egy másik lényedre (csak akkor használhatod, ha van másik lényed, amire átrakhatod).
 
Matuzsálem

3 ZSZ

Bufa kalandozó, ember KF 0/X+1

X kijátszásakor 0, utána minden előkészítő fázisban eggyel nő.
K: megakadályoz egy X idézési költségű lapot.
S: Kapsz X vp-t, de max. 2-t.

"Kevés ember ereje ér fel egy matuzsálemével, kinek tudása napról napra csak gyarapszik!"
 
Javítva:

Bomtar varázskönyve (új)

Rhatt/ tárgy / kincs

X szörnykomponens,

X minimum 2.
Válassz X különböző képességet az alábbiak közül: Semlegesítés: Lap Anti mágia: 2, Célpont permanens a gyűjtőbe vagy semmibe kerül, P: 2Szk, P: Húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz, +2 rá reagálni.
 
Bomtar varázskönyve (új)

Rhatt/ tárgy / kincs

X szörnykomponens,

X minimum 2.
Válassz X különböző képességet az alábbiak közül: Semlegesítés: Lap Anti mágia: 2, Célpont permanens a gyűjtőbe vagy semmibe kerül, P: 1Szk, Húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max. 5 lapot a semmibe rakhatsz, +2 rá reagálni.
 
4 Vp Óriás griff(új)
szörny 1 szk Raia
griff

'repül'
Idézési költségéből 2 Vp-t helyettesíthetsz egy lap Semmibe dobásával.
Sebzése és életpontja mindig annyival több, mint ahány lény van a játékosok őrposztjaiban összesen.
Kompenzáció és Kárpótlás: kapsz egy Szerencsetoll lapot.

(2)/5

1 zanszilánk Óriásféreg (új)
szörny 2 szk Dornodon
féreg, ?

Idézési költségéből 1 zsz-ot csak lény feláldozásával fizethetsz, és második altípusa megegyezik a feláldozott lényével.
'repül'
S: feltámad.

5/5
 
Érdekes színfolt lenne a metában egy ilyen szabálylap, pár éve én is beadtam kb. pont ugyanezt, de akkor nem került fel a tesztlistára.
 
Animált csapdával vagy Árnylorddal bivaly
 
Ha rákerül a "mindenképpen" kitétel, és nem lap, hanem permanens lesz rajta, akkor akár mehet is a nyomdába. Bitang erős lenne, sok koncepcióhoz, pl. kézből direkt sebző tűz paklihoz, vagy bármilyen kézből játszó kontrollhoz.
 
Valószinűleg jobb permanenssel, igen.
 
A cél az volt, hogy mindenképpen fel kelljen áldozni a forrásimmunisat is. Az életjelzőn nem gondolkodtam, hogy lenne jobb, de gondolom akkor kelljen azt is
 
Remek ötlet, de én "permanens"-re változtatnám a "lap"-ot.
Egy Szűkös tér+Harangmesteres kontroll, atyaég .

Üdv: Kyb
 
Brutális! Grat!

Nagyon tetszik, de én rátenném, a "mindenképpen" kitételt. Ez hatás ugyanis - ha így marad - kivédhető. Életes lények, nem feláldozható lapok (és ha a forrás-hatás reform megvalósul, akkor forrásra/hatásra immunis lapok) használatával.

Ha ez volt a cél, akkor ok. De ha nem, akkor a "mindenképpen" kitétel fontos.

Egy szkritter jótevő gigasztár emellett a szabálylap mellett, plusz én tuti visszahoznék pár árnyék képességgel bíró lényt. És persze a feltámadó lényekkel lesz übersztár.
 
Szűkös tér

szabálylap

Legfeljebb 2 lap lehet játékban.
Ha bármikor 2-nél több lap van játékban, akkor a legrégebben kijátszott, játékban lévő lapot fel kell áldozni.
 
1VP, Látomás

azonnali, reakció
mentális

Megakadályoz egy lapot vagy egy semmiző forrást.
 
3 Vp 2 zsz Éjkornis (új)
szörny 2 szk Chara-din
pegazus

'repül'
Minden Raia, Elenios és Rhatt lap (kivéve pegazus) idézési költsége +1 Vp.
K, 1 zsz: megakadályoz egy ilyen lapot.
Ez a lap egyszínű versenyen tiltott.

(3) / (5)
 
Azért ne hagyjuk szó nélkül a zseniális névválasztást se. De mi lesz a következő, jön az Instabil egységkör (tárgy), meg a Z-transzformáció szakértelem?
 
Nem igazán tetszik.
Szerintem, ha egy egyszerű lap végleg ki tudja kapcsolni az ellenfél szabálylapját / követőjét, akkor egy helyszín is hadd tudja már megtenni ideiglenesen ehhez nem kell semmilyen extra áldozás.

Én valahogy így képzelem:

2 Vp 1 szk 1 nekron Instabil félsík
helyszín színtelen

Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.
X szk: tegyél rá egy stabilizátor jelzőt, és minden előkészítő fázisodban vegyél le róla egyet. (Amíg ilyen jelző van rajta, nem lehet helyszínt kijátszani. X annyi, ahányadik kör van, de max. 3.)
Hátrány: ha ellenfeled feláldozza a követőjét az Instabil félsík mindenképp gyűjtőbe kerül.

...ennyi, nem kell bonyolítani. Ez így egy erős, kereshető szabálylap/követő kikapcsolás. Némi szk rákészüléssel pedig korrekt helyszínletiltás.
Igaz, hogy így is elvész a képesség-delegálás lehetősége, de jobban belegondolva, az talán túl erős lenne egy helyszínre.
Viszont az az ötlet is jó, valahogy másként, egy kevésbé védett lapra meg lehetne oldani. Pl.:

2 Vp A lehetőségek elorzása
bűbáj Dornodon

Kijátszásakor egy működő szabálylap vagy követő képességei végleg megszűnnek és ezeket ez a bűbáj kapja meg.
Kárpótlás: keress ki egy bűbájt a paklidból.
 
Capillária

2 VP 2 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Minden szirén csábítása 1-el nő. Ha egy szirén csábításának nem választottál célpontot: tehetsz egy izom vagy élet jelzőt rá.
S áldozd fel egy sziréned: előkereshetsz egy lapot a paklidból.


Utolsó kívánság

0 VP chara-din aznnali/reakció

Azután játszhatod ki, hogy egy lényed az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került. Előkereshetsz egy ilyen nevű lényt a paklidból.
A kör végén húzz egy lapot!


Fájdalmas hívás

1 VP dornodon azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy játékos egy forrás hatására sebződött X ÉP-t.
Előkereshetsz egy X idézési költségű lapot a paklidból, majd gyógyulsz X ÉP-t.


Az áldozatok hangja

1 VP dornodon általános

A kör végén húzz annyi lapot, ahány lapot ebben a körben feláldoztál (de max. hármat) VAGY ellenfeled eldob ennyi lapot a kezéből (de max. kettőt).


Fekete csataféreg

1 VP 1/3 leah szörny/féreg 1 SZK

Élet: 1.
K: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy lapot.
 
Bár még válaszokat nem kaptam, nekiültem a második verziónak, kicsit alakult:

2 Vp 1 szk 1 nekron
Instabil félsík
színtelen helyszín

? kijátszásának körében 0, minden azutáni körben 2.
? szk: Következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.
Ha egy játékos követője vagy szabálylapja megszűnik, akkor dönthetsz úgy, hogy az instabil félsík megkapja a képességeit.
Áldozd fel a követőd vagy szabálylapod megszűnik (ha van működő szabálylapod): Amíg az Instabil félsík játékban van, ellenfeled követőjének vagy szabálylapjának képessége nem működik VAGY visszakeverheted a kezedben lévő lapokat a paklidba és húzhatsz annyi lapot, ahány lapot visszakevertél.
 
Sziasztok!

Elindult a Dungeon laptervező pályázata!

Ha valaki még nem olvasta:

Hatalom Kártyái Kártyajáték (HKK): 2018-as Dungeon-lap tervező pályázat!
 
6, Ja és igen, az alap ötlet a képesség helyszínre mentése volt, ezt szeretném megtartani rajta. A húzást látszik, hogy csak meggondolatlanul írtam rá, hogy valami más haszna is legyen, de kicsit túl is lőttem vele. Gondolkodom valami vicces, de nem feltétlen lapelőnyre fordítható képességen.
 
A felvetésekre válaszolva, mielőtt nekiállok a második verziónak:

1, A stabilizátor- vagy stabilitásjelzőt szándékosan hanyagoltam, mert egy ősrégi szabály, ami vagy három sort lapszöveg, vagy vissza kéne hozni a köztudatba egy darab lap miatt. Nyilván akkor nem zavarna, ha ez ilyen 1-2 évente feltűnne pár lapon vagy hirtelen jönne egy csomó lap, ami ezzel operál, de egy lapterv miatt inkább megkerülném a dolgot.

Ezen túl, mivel nagyon kevés és speciális lap szed le helyszínt (Apokalipszis, a világok gyilkosa), amitől a stabilitásjelző védene, de ez a képesség nem, így ezek a lapok erősödnek ezzel.

2, A szándék az volt, hogy egy idő után kényszerűen is le lehessen cserélni a helyzínt, ezért drágul ilyen erőszakosan az egyébként sem olyan kézenfekvő költsége. Ha 1 Zsz lenne, akkor belebetonozódna az asztalba és tönkretenné a helyszínre építést.

3, Amit nagyon benéztem az a huzatás és az Edralian-féle lapok. Szerintem a 3 jelzőt nem kapja meg a sík újra, mivel azt "játék elején" kapná meg, viszont az Edralian képessége elég broken rá, mivel ha kaphat jelzőt, akkor végtelen dobatás, ha nem kaphat, akkor meg soha nem esik le. Azon gondolkodom, hogy kijátszását követő kör végéig működjön ingyen, utána 2 szk-ért/kör. Vagy valami hasonló és nem kap jelzőt vagy valami jelző nélküli módon drágul a képessége.

4, Az, hogy egy adott szabálylap megszüntetéséről illegális lenne a pakli egy FAQ-val elintézhető, sőt, a Rejtett tartalékon ez a probléma kezelve is van, mivel ez a képessége megszüntetve is működik. Amúgy se ártana erről egy FAQ, már csak a józan ész védelme miatt is.

5, a 4-estől független, ha úgy gondoljátok, hogy jobb lenne a lapnak, ha csak követőt lehetne bedobni neki vagy csak az egyiket, akkor aszerint módosítom.

Minden felvetést, ötletet szívesen hallgatok, igazából a fentebbiekből semmi nincs kőbe vésve.
 
UR terv

Multiverzum
szabálylap

Semmilyen módon nem lehet megszüntetni.
Bármennyi helyszín lehet játékban. Ha valaki kijátszik egy helyszínt, a játékban lévő helyszín nem kerül gyűjtőbe.
S, 2 Vp: ha még nem kerestél helyszínt ebben a körben, keress ki egy helyszínt a paklidból.
 
Csak így pont az a rész veszik el, ami a legértékesebb volt az ötletben...
 
A második része szerintem túl erős. Bedobsz neki egy kiürült Edraliant - ami alapból adott 2 lap előnyt. Utána az áldozás generál még 2 lap előnyt. És ezt az első 3 kör alatt, counterelhetetlenül stb. Ja, és utána generálhatsz még 3 lap tiszta előnyt a 'visszakapcsolt" Edraliannal, VAGY kapsz egy Semleges csatamezőt.

Lehetne picit egyértelműbb.
Az első rész sztem ennyi:

1 ZSZ: a következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.

A másodiknál én a szabálylap áldozás lehetőségét kivenném. Sokszínűséget, Rejtett tartalékot stb. ne áldozzunk, illegális lehet a pakli, a kivételeket szövegezni meg durva. Elég a követő.

Ha van működő követőd, áldozd fel:
ellenfeled szabálylapjának VAGY követőjének semmilyen képessége nem működik, amíg játékban van, ÉS húzz egy lapot.

Szummázva:

Instabil félsík
1 VP 1 ZSZ 1 nekron
színtelen, helyszín

S, 1 ZSZ: a következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.
Ha van működő követőd, áldozd fel:
ellenfeled szabálylapjának VAGY követőjének semmilyen képessége nem működik, amíg játékban van, ÉS húzz egy lapot.
 
Tetszik a gondolat hogy egy helyszínre delegáljuk a követőnk/szabálylapunk képességeit. Ez tényleg egyedi, újszerű ötlet. A lap megfogalmazásával vannak bajok, és feltaláltad a stabilizátor-jelzőt újra, de összességében érdemes lenne érdemben is dolgozni az ötlettel, mert bármilyen eredeti, így ebben az állapotában igen nehezen megvalósítható.
 
2 Vp 1 szk 1 nekron
Instabil félsík
színtelen helyszín

X szk: Rakj rá egy jelzőt és következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani (X kétszerannyi, mint ahány jelző van rajta).
Ha van működő követőd, áldozd fel a követőd és a szabálylapod megszűnik: Ellenfeled követőjének és szabálylapjának képessége nem működik amíg játékban van VAGY húzz két lapot most, egyet a kör végén. Ezután az Instabil félsík megkapja a megszüntetett követőd és szabálylapod képességeit.
 
troggal baba ám
 
1 VP Rák és mász

általános Leah

Kapsz aktívan a tartalékodba választásod szerint egy Öntörvényű krabber vagy egy Tarimász, a csúf lapot.

"Hát hogy volna ez rák, hiszen ez mász!" – magyar népmese
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.