Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Piroslámpás ház
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől." - részlet egy Alanorban járt naív kalandozó fordulójából
Nézz szét a galériában!
Argum City: A játék erőforrásai
Befizetési akció: 2018.11.15. - 2018.11.30.
Előrendelhető az Elemi erők HKK kiegészítő!
Elemi erők bemutató – 4. rész
HKK Elemi erők bemutató verseny

A lista folytatása...
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Új játék a Beholdertől (61)
Előrendelhető az Elemi erők HKK kiegészítő! (2)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27884)
Lapötletek (63895)
50. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2018.11.24. PROGRAMJA (6)
Elemi erők bemutató – 1. rész (385)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
1 Vp Ködből előnyúló csápok
általános köd Sheran

Húzz eggyel több lapot, mint ahány önálló jelzője van az ellenfélnek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt (0/1-es Sheran szörny, az alábbi hátrányokkal: "Nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba, és nem lehet feláldozni. Minden lapod +1 Vp-be kerül."
 
A fattyak megmentője

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás lény”

Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna vagy reagálna egy vagy több chara-din fattyadra vagy legendás lényedre.
K: ha sikeresen játékba hozol egy legendás lényt vagy chara-din fattyat (kivéve követővel): húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.


X2, a rettegett

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „legendás lény”1 SZK

Kijátszásakor válassz egyet az alábbiak közül: ellenfeled eldob egy lapot, egy gyűjtőből max. 2 lapot a semmibe rakhatsz, ellenfeled egy véletlenszerűen választott permanense a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „kötelék”: 1 helyett 2 képességet választhatsz.


A káosz parancsnoka

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás”

Időleges hatás: 1: a chara-din fattyakat és legendás lényeket kivéve egy asztalon lévő lap képessége sem működik.
K: áldozd fel egy chara-din fattyad vagy legendás lényed: kap még egy időleges hatás jelzőt.


Rosier kegyence

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan típusú lapot, amilyet dobatott.


Mocskos Fred

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF

Semlegesítés: lap.
Kijátszásakor ellenfeled minden, a semlegesített lappal azonos nevű lapot a paklijából a semmibe rak.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz 2 dobótőrt.
 
Mondjuk az esetleg rákerülhetett volna, hogy "nem áldozástól", bár gőzöm sincs, hogy ebbe a kényszerített áldozás beleértendő-e, de gondolom igen. A "nem áldozástól, de kényszerített áldozástól igen" egy szép mondat.
 
Ibn-al-Sharad
1 VP
Tharr
kalandozó
ember
KF, [+2]
0/3

Közvetlenül azután is kijátszhatod, hogy egy permanensed az asztalról a gyűjtőbe került. Max. ÉP-d nő 2-vel, gyógyulsz 5 ÉP-t, kapsz 1 SZK-t és húzz 1 lapot, majd kör azonnal véget ér.

„Érkezése olyan volt, mint a hosszú eső utáni első éjszaka. Tiszta, fényes, felszabadító.”
- Treem feljegyzéseiből
 
És az is min. 1, eh. Sajna az X-es szöveget nem lehetett normálisan megfogalmazni
 
[+X] nyilván a reakciódrágítás, ahol X a lap IK-e, csak elfelejtettem átírni.
 
Meghasonulás
0 VP
Dornodon
azonnali
reakció
[+X]

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lapodat az ellenfeled megakadályozta. Célpont játékos gyógyul kétszerannyit, húz annyi lapot és kap annyi VP-t, vagy sebződik kétszerannyit, eldob véletlenszerűen annyi lapot és veszít annyi VP-t, amennyi a lap idézési költsége volt, de min. 1-et és max. 2-őt. (A gyógyulás és a sebződés min. 2 és max. 4.)

„Az ilyen dolgokat már régen magam mögött hagytam…”
- Dornodon
 
2 szk Pusztító rúna
Tharr tárgy
kincs rezisztencia

Idézési költségét helyettesítheted egy tárgyad kézből Semmibe dobásával.
Célpont permanens a Semmibe kerül, ellenfeled veszít 1 Vp-t és ha a dobott tárgy Tharr volt, sebződik 3 ÉP-t.
S: 1zsz: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
1zsz Ősmágusok könyve
Fairlight tárgy
Ősmágia rezisztencia

Ha kijátszásakor egy tárgyat a kezedből a Semmibe dobsz, nem lehet rá reagálni.
K: a következő tárgyad Ősmágiát kap és ellenfeled sebződik 1 ÉP-t.

Az ősi könyvből csak szemezgettük a régi titkokat...




1 szk Védelmező rúna
Tharr tárgy
+1 reagálni kincs

AM: 0
K: a következő tárgyadra +1 Vp reagálni és célpont gyűjtőből max 2 lapot a Semmibe rakhatsz.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: a következő tárgyadra nem lehet reagálni.

Ne aggódjatok, ez a régi törp rúna majd megvéd minket!...




1vp Goblin tolvaj
Tharr szörny goblin
KF 1 szk szárny

AM:1
Kijátszásakor egy max 1-es IK-ű nem-lény lap, ha kötelék: permanens átkerül hozzád, te leszel a gazdája.
Áldozd fel, 2 zsz: ellenfeled minden max 1-es IK-ű nem lény lapja, ha kötelék permanense a gyűjtőbe kerül.

1/3

Ha nem lehet az enyém, ne legyen senkié!
 
Javítva:

1 Vp Gnóm csatamágus
Fairlight kalandozó gnóm
KF Védekezés

Semlegesítés: x+1 IK-ű lap. Az X a játékban lévő Fairlight permanenseid száma.
Áldozd fel: kapsz X-1 Vp-t, (de min. 1-et).

0/2



1vp 1zs Bomtar (új)
Rhatt kalandozó végzetúr
horgony KF

Blokkolás: 2
Semlegesítés: X-1 IK-ű lap (de min. 1). X annyi, amennyivel ellenfeled max VP-je kevesebb, mint 20.
Kijátszásakor előkereshetsz egy Rhatt lapot a paklidból (kivéve Bomtart).

2/2
 
1 Vp Gnóm csatamágus
Fairlight kalandozó gnóm
KF Védekezés

Semlegesítés: x+1 IK-ű lap. Az X a játékban lévő Fairlight permanenseid száma.
Áldozd fel: kapsz X-1 Vp-t, (de min. 1-et).

0/2



Bomtar (új)
Rhatt kalandozó végzetúr
horgony KF

Blokkolás: 2
Semlegesítés: X-1 IK-ű lap (de min. 1). X annyi, amennyivel ellenfeled max VP-je kevesebb, mint 20.
Kijátszásakor előkereshetsz egy Rhatt lapot a paklidból (kivéve Bomtart).

2/2
 
Vízgólem
Elenios szörny
gólem "1 szörnykomponens" "repül"
1 vp 1 nekron
4 sebzés 4 ép
Nem cserélhet gazdát. |S|:1 ZSZ: Húzz egy lapot vagy vegyél vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe. Áramlás: Végy vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe vagy húzz egy lapot.
 
Az ősmágus

2 VP

Fairlight kalandozó
ember

KF,ősmágia,rezisztencia

Repül.
P:keress ki a paklidból egy ősmágiás varázslatot.
P,1 ZSZ:keress ki a paklidból egy varázslatot.


2/4
 
Égbekiáltó hiba!
0 VP
Színtelen
azonnali
reakció
ősmágia

Közvetlenül egy cselekvésed után lehet kijátszani. Kijátszását megelőző cselekvésedet meg nem történtté teszi. Vissza kell vonni annak minden következményét a kapcsolódó hatások megtörténtéig bezárólag, majd a játékot a cselekvést megelőző pillanattól kell folytatni. Ezután az Égbekiáltó hiba! a Semmibe kerül, és te cselekedhetsz. Nem játszhatod ki, ha előző cselekvésed eredményeképp a paklidból lapot húztál, és már megismerted azt, vagy ellenfeled már konkrétan kinyilvánította a következő cselekvését.
Áramlás: 1 VP, húzz egy lapot. Az égbekiáltó hibát a pakliba keverés helyett a Semmibe is teheted.
 
#karaktermaximum
 
Fagyfatty

2 VP 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya „hideg”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled minden lapja kap X dermesztés jelzőt, ahol X annyi ahány lényed


Fattyak hordája (új)

3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK [+2]

Kijátszásakor aktivizálódik és válassz X-et az alábbiak közül (de egyet max. egyszer): Élet: 1, kap 1 izom jelzőt, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ellenfeled eldob egy lapot, húzol egy lapot.
X mindig annyi, ahány chara-din fattyad van játékban vele együtt.
Ha egy chara-din fattyad kikerül a játékból: kap egy +1/+1-es jelzőt.


Fattygodan

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
S áldozd fel egy thargodanod: kapsz 1 SZK-t és ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz egy VP-t.


Abszolút fatty

5 VP (5)/5chara-din szörny/chara-din fattya, éjfatty 1 SZK

Élet: 1. Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy áldozással.
Kijátszásakor kapsz 2 különböző általad választott gyakori chara-din tókent.
Ellenfele lapjainak állandó képességei nem működnek.


Zenon, a förtelmes

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Élet: 1.
Ellenfeled a lapjaidra nem reagálhat X-nél kisebb idézési költségű lapokkal, ahol X az adott lap idézési költsége (már erre a lapra is vonatkozik).


Fatty berzerker

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Anti mágia: 1, de chara-din lapot nem lehet neki dobni.
Kijátszásakor aktivizálódik.
Chara-din fattyaid sebzése ellenfeled max. ÉP-jét is csökkenti.
 
Mágusok játéka!
kijátszási költsége 0 VP

Ha az első 3 körben játszod ki áldozz fel 5 ÉP-t

Tippeld meg célpont játékos kezében lévő
lapjainak idézési költségét. (X, ?.. stb
ami nem konkrét az 0-nak számít)

Ha az általad tippelt szám egyezik, vagy maximum
+5-el, vagy -5-tel kevesebb mint célpont játékos
kezében lévő lapjainak az idézési költsége:

Kapsz +5 VP-t, +5 szörnykomponenst, gyógyulsz +5 ÉP-t és a max ÉP-d is nő ennyivel.
Amennyiben a tipped nem felel meg a fent leírtaknak
célpont játékos kapja meg az 5 VP-t, 5 szörnykomponest, és 5 ÉP-t (és max ÉP-t)
 
sylvester stallone-t SLY-t kérdezted? Jöhet a mehet? Mert hát ugye ez egyértelműen maga a háttér felhasználása "jogcímhasználat" amire engedélyt kell kérni!
 
Rambócsótány

Fairlight szörny
|1 szörnykomponens|
X vp
1 sebzés X ÉP

X mindig a játékban lévő Rambóbogaraid száma. Semlegesítés max. X-es költszégű nem varázslat lap. Minden Rambóbogarad Anti-mágia: 1-et kap.
 
Rambóanya

Fairlight szörny
|1 szörnykomponens| |+X/3 rá reagálni|
2 Vp 1 Nekron
0 sebzés X-2 Ép

X mindig a játékban levő Rambóbogaraid, Rambólárváid és Óriás rambóbogaraid száma (min. 3). Kijátszásakor és |S|: Kapsz a kezedbe vagy a tartalékodba egy Rambólárva lapot. |E|: Áldozd fel két Rambólárvádat: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy megakadályoz egy lapot.
 
Rambólárva

Fairlight szörny
|repül.| |1 szörnykomponens| |tóken lap|
1 vp
0 sebzés 1 ÉP

5-öt használhatsz. Áramlás: Kapsz egy passzív Rambóbogár lapot (kijátszáskori képessége nem jön létre).
 
Óriás rambóbogár

Fairlight szörny
óriás |repül.| |1 szörnykomponens|
2 vp
X+2 sebzés X+2 ÉP

5-öt használhatsz. X mindig a játékban lévő Rambóbogaraid száma.
 
Fairlight suttyósága
azonnali varázslat
1 VP, és egy véletlenszerű lap eldobása kézből.

Célpont játékosnak dobnia kell egy 6 oldalú kockával.
Ha az eredmény 1-5, akkor annyit sebződik ahányast dobott.
Ha 6-ost dob, akkor újradobhat (újra kell dobnia), ha 3* egymás után dob 6-ost, akkor a lap kijátszója sebződik 6-ot!
 
Támadó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: varázslat.
Kijátszásakor aktivizálódik.
Minden lényed +1 sebzést és mágikus támadást kap.


Védekező fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya [+1]

Semlegesítés: lény.
Minden chara-din lényed +1 ÉP-t és mágikus védelmet kap.


Fatty lord (új)

2 VP 2/4 chara-din szörny/chara-din fattya „KF” „1 SZK”

S: előkereshetsz a paklidból egy chara-din fattyat, vagy egy sötét földet VAGY kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Chara-din fattyaid rezisztenciát és láthatatlanságot kapnak.


Ragályos fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Kijátszásakor ellenfeled minden lapja kap egy ragály jelzőt (ezek a te jelzőid).
A ragály jelző képessége: ha a lapnak, amin van használják egy aktiválást kívánó képességét, vagy kijelölik támadónak (ha lény): kapsz egy passzív Chara-din fattyát (de egy körben ragály jelzőkkel max. kettőt).


Fatty kamikáze

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled sebződik X-et.
Áldozd fel: célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy egy gyűjtőből max. X lapot a semmibe rakhatsz.
X annyi ahány lényed van játékban, de max. 5.
 
Farkas, farkas!
1 Vp 1 Nekron
Leah
azonnali
védekezés

Ebben és a következő körben mindenféleképpen működik a szabálylapod és a követőd. Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is.
+[1 reakció-drágítás], ha van olyan lap a gyűjtőben, a játékban, vagy a játékosok kezében, aminek a nevében vagy szövegében (színesítő szövegében is) szerepel a „farkas” szó.
Áramlás: <1 nekron>, kapsz 2 VP-t, ha akarod, célpont vérfarkas a Semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből rakj át max. 2 vérfarkast a Semmibe.

„Farkas, farkas a mezőn járj!”
 
(Ördöglakat is van már.)
 
Véráldozás (leah, chara-din v dornodon)

általános varázslat.
idézési költsége 1 VP és 1 csonti

A lapot kizárólag 1VP, és egy csonti kifizetésével
lehet kijátszani az nem lehet helyettesíteni semmivel.

Áldozd fel X ÉP-édet (az ÉP-éd így nem csökkenhet 1 alá): kapsz ennyi VP-t. Az így nyert VP-ből kizárólag lényeket lehet megidézni, más lap kijátszására nem használható. Ha több mint 15 ÉP-t áldoztál: késleltetett hatás 2: elvesztetted a játékot
 
Persze hogy világos....nem gondoltam át...teljesen igazad van.... kuka
 
Ördöglakat

1 ZSZ dornodon tárgy

Ellenfeled a te körödben körönként legfeljebb 2 lapot játszhat ki.
E: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lapra tehetsz 1 elmúlás jelzőt.


Alkimista pecsét

1 SZK 1 ZSZ chara-din tárgy

Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
P: megakadályoz egy max. 3 idézési költségű lapot, majd a lapot tedd az Alkimista pecsét alá.
Ha kikerül a játékból: az alatta lévő lapok visszakerülnek a tulajdonos kezébe.


Elsüllyedt ládika (új)

1 áldozás dornodon tárgy [+1]

Idézési költségét helyettesítheted 1 SZK-val.
P célpont lényre tehetsz egy méreg jelzőt, ellenfeled pedig sebződik 2 ÉP-t és eldob egy véletlenszerű lapot.


Gonosz kabala

1 áldozás dornodon tárgy

Semlegesítés: lap.
Áramlás: előkereshetsz egy dornodon vagy chara-din tárgyat a paklidból.


Agykéreggyalu (új)

1 áldozás chara-din tárgy

Párbaj: 3.
Kijátszásakor ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a kezéből.
K: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.
 
Édes istenem. Ez a topic...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.