Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Ha egy napon 2 verseny van ugyanott, járjon-e profi pont a második versenyért is?

1.) Igen.
2.) Nem.
3.) Nincs véleményem.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka július 20.
Hatalom Kártyái - Élőholt invázió június 22.
A pillanat képe
Kőtroll
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Argum City Alfa teszt
Kérdezz-felelek 36.
XXVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége tagság
Matthew McConaughey's reakciója az Argum City trailerre

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis

A lista folytatása...
[HKK Piac] UR lapok (10469)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28160)
HKK kérdés? (44779)
Lapötletek (64182)
Támasszuk fel a közösséget! (38)
HKK Nemzeti Bajnokság - 2019. (33)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Tűz Invázió

1ZSZ

azonnali, dornodon,+1 reagálni rá, tűz ikon

Kézből kijátszásakor 1nekron: kapsz a kezedbe egy tűz síkját vagy kézből ingyen játékba rakhatod azt!
Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t plussz annyit amekkora a taumaturgia szakértelmed.
 
Krabber kapitány

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

S megakadályoz egy lapot, majd a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ilyen nevű lapot a következő kör végéig egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
E 1 ÉP: kapsz egy Csattogó krabbert.


Krabber hajcsár

1 VP 0/1 leah szörny/krabber „háló”

Anti mágia: 0.
Minden krabbered kap +2 sebzést.
E: nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot! Ellenfelednek következő cselekvéseként ki kell játszania ezt a lapot a kezéből, ha ki tudja.


Őslénycsontváz

4 ZSZ (7)/6 leah szörny/dínó, csontváz 3 SZK [+1]

K tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: megakadályoz egy min. 2 költségű lapot.
S tégy rá egy -2 sebzést jelentő jelzőt: célpont max. 1 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Plazmagömb

3 VP 1 nekron 3/4 fairlight szörny „villám” „szárnyak”

Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 passzív Elektrogömböt.
+3-mas elektromos lehelet (ÉP-ből is).
S rakj át egy „villám” lapot a gyűjtődből a semmibe: a kör végén húzz egy lapot!


Havasi ember (új)

2 VP 3/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna vagy reagálna egy vagy több yetidre.
Ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több yetidet célozza +X VP, ahol X annyi, ahány yetid van játékban.
Hidegre immúnis. +3-mas jéglehelet.
 
1. Felesleges felujitas
2. Eletkiolto? Minek? Szed le eletjelzot egy lenyrol? Szed le bármit? Felesleges/értelmetlen ikon.
 
???
 
???
 
Motyogó kanonok

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob, majd a paklidból egy motyogót a gyűjtőbe tehetsz.
S ha ellenfelednek legfeljebb 30 lap van a paklijában: ellenfeled sebződik 5 ÉP-t.


Hyass, a degenerált (új)

2 VP 1/1 chara-din kalandozó/xenó 1 SZK

Csábítás: 2. Ha a csábításnak nem választottál célpontot: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Áldozd fel: szétoszthatsz 2 izom, vagy élet jelzőt (vegyesen is lehet) célpont xenók között. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Pusztító fatty

2 VP 5/(2) chara-din szörny/chara-din fattya


Ha megöl egy lényt: kapsz az őrposztodba egy Chara-din fattyát (ha van neki hely).
S áldozd fel egy chara-din fattyad: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki nem lény lapot a kezéből.


Goblin vállalkozó

1 VP 1/1 tharr szörny/goblin 1 SZK

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
A fő fázisodban 2 SZK árán, körönként egyszer előkereshetsz egyet a paklidból, ha van játékban goblinod.


Monoteizmus

1 VP színtelen általános

Kijátszásakor minden játékosnak meg kell neveznie egy színt. Minden játékos csak az általa megnevezett színű lap kijátszásával/képességével reagálhat rá.
Minden játékosnak fel kell áldoznia az összes olyan lapját, ami nem az általa megnevezett színű.
 
Vízitündér (új) (legújabb )

elenios, szörny, szirén,háló,csont,kf,horgony,őrző

Élet: 1. (K), ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó képességet, húzz 1 lapot, vagy célpont játékos gyógyul 4-et. Ha a körödben nem működött az előbbi képessége, akkor kör végén rakj egy célpont lényedre 1 életjelzőt
1/3

Gykorlatilag ugyanaz mint korábban volt csak szirénként altípussal talán jobb lenne.


A szirének élete.

1zsz

Bűbáj, szirén, háló,életkioltó,elenios


Minden sziréned kap 1 izomjelzőt.
Minden játékban lévő szirén védekezési bónusza +1/+2 a szokásos helyett.
S:1vp: húzz egy lapot.
 
1 zsz Ganüid tradíció
általános Rhatt
ganüid

Kapsz annyi Ganüid ifjonc lapot, mint ahány ganüid van a gyüjtődben és a játékban összesen (de max. 3-at).
Tedd át a gyüjtődből a Semmibe: ebben a körben Ganüid nagymesterrel ifjonc helyett bármilyen ganüidet kereshetsz.
 
Szirén transzduktor

2vp 1zsz

Elenios ,szirén,csont,kf,életkioltó,+1reagálni rá.

Ha van sziréned játékban idézési költsége 1VP.1ZSZ.
Csábítás:4
K: Ha valaki kijátszik egy lapot tégy a transzduktorra egy izomjelzőt.
S:Vegyél le 2 izom jelzőt a transzduktorról ellposz egy max.1 módosított idézési költségű permanenst vagy célpont lény kap egy életjelzőt.

0/3


Szirén matuzsálem

2vp

Elenios, szirén, kf,csont, ősmágia,

Csábítás:1
Forrásra immunis.
A lapok idézési költségét nem lehet módosítani semmilyen módon.

1/2


Atlantis

2VP, 1SZK, 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)
A szirénjeid idézi költsége 1vp-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
S: áldozd fel egy sziréned: Keress ki egy szirént a paklidból vagy áldozz fel két szirén lánykát és célpont permanenst ellopod.
 
Minotaurusz szuronyos

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz szuronyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végén húzz egy lapot!
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie a kezébe 2 általa választott lapját.


Minotaurusz dragonyos

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz dragonyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont permanensed a következő előkészítő fázisodig forrásimmúnitást kap.


Minotaurusz hasogató
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hasogatót a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: kapsz 1 VP-t.
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Pajzsos minotaurusz

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Pajzsos minotauruszt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végéig minden minotauruszod mágikus védelmet kap.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot, ellenfeled ilyen nevű lapot nem játszhat ki a következő előkészítő fázisodig.


Minotaurusz íjász

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz íjászt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t.
 
Ami nem öl meg az megerősít
2vp
Elenios - Azonnali vízió

Minden lénynél fel kel dobni egy érmét, ha talált a lény kap 2 izomjelzőt és gazdája gyógyul 2-t. Ha nem talált a lény a gyüjtőbe kerül és gazdja sebződik 2-t.
Ha gyüjtőből játszod ki idézési költsége 1vp-vel kevesebb és ez a lap a semmibe kerül.
 
Szirén kürt

0szk
tárgy, szirén, ősmágia,elenios

A húzás fázisodban a húzás helyett ha akarod előkereshetsz egy szirén altípusú lapot, max 2szer.
[P]: áldozd fel: Húzz egy lapot.



Szirén dallam

0VP

Bűbáj, szirén, háló, elenios

Nem lehet rá reagálni.
Kör végén húzz egy lapot.
Amelyik szirénednek alapból van csábítás képessége annak 2vel megnő. Amelyik sziréned alapból nem rendelkezik csábítás képességgel az kap 2 izom jelzőt.


Vérszirén

2vp

szirén,ősmágia,szk,kf,repül,Leah

Csábítás:3
Nem cserélhet gazdát.
Ha megsebez egy játékost annak annyi lesz a max Ép-je amennyi az ÉP-je.
Árnyék:1ÉP

2/3
 
Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme.
 
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron

Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia

Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.

2/4 Mágikus/Mágikus



Tengeri nimfa
x Nekron

Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk

Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.


X/3
 
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán.
 
Aham. De az ilyen képesség csak 1x sül ki.
 
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni.
 
Miért? Nem értem, mire gondolsz.
 
Kicsit át kéne nézni a rövidítések jelentését
 
Kisebb Tűz istenség

Követő

Megszüntetés: 15ép
Tűz altípusú lapjaidra +2VP reagálni.
S: Minden tűz forrásod 1el többet sebez.
E: Minden tűz forrásod 2vel többet sebez.
J: Ha egy köreben legalább 5ÉP-t sebeztél ellenfeleden húzz egy lapot.
Ha a játék elején szabálylap vagy követő megszünteti +1 lapot húzol.


Jó lenne végre egy tűz követő.
 
1 zsz Doemon könyve
Sheran tárgy teknős
Kincs, horgony

Ha kevesebb lappal kezdted a játékot, mint ellenfeled, áldozd fel 2 ÉP-d: kikereshetsz 1 Doemon könyvét a paklidból és a kezedbe veheted (körönként max 1-et)
AM: 1
Következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.
Ha gyüjtőbe kerülne, helyette rakd a Semmibe.
 
2 Vp X nekron Quwarg reménység (új)
szörny 1 szk +X reakciódrágítás Dornodon
quwarg
horgony

'repül'
Kézből kijátszásakor visszavehetsz max. 3 lényt (kivéve Quwarg reménységet) a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást.

2 / 1
 
1vp 1zsz Vízipók
Sheran szörny
Teknős, pók
1 Szk, szárny

Anti-mágia: 0
3-as mérgezés
S: rakj egy teknőst vagy
pókot a gyűjtőből a Semmibe, eloszthatsz 2 méreg-vagy izomjelzőt (vegyesen is) lényeid közt. Duplaetnikum: 3 db-ot VAGY életjelzőt is oszthatsz.

1/3
 
Tűzkirálya

Követő

14 ép

[S] Fő fázisodban egy főnixed ingyen feltámad.
 
1vp 2 zsz Teknős orgyilkos
Sheran szörny teknős
1 SZK, szárny

Anti-mágia:1
Kijátszásakor, ha van Sheran lény a gyűjtődben, kapsz 2 vp-t.
K: áldozd fel egy teknősödet, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ha duplaköték: forrásimmúnis lapot is célozhat.

2/3
 
Tűzcsettintés

1VP

Tűz altípus, azonnali, +1 reagálni rá, Dornodon

Célpont lény vagy játékos 6-Xet sebződik.
X ahányadik kör van, de max. 3.
Kárpótlás: Kapsz egy szikra lapot a kezedbe.
 
Tűz zuhatag

x VP 1nekron
Tűz altípus, reakció, ősmágia - Dornodon

X annyi amennyivel több lap van a kezedben mint ellenfelednek de min. 0 max 2.
Megakadályoz egy lapot.
Célpont játékos sebződik 1et.

1 kötelék: Minden játékos húz 1 lapot.
2 kötelék: Csak te húzz 1 lapot.
 
Zén (új)

1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.


Zén menyasszonya (új)

2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF

K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.


Ganüid reciklizátor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]

Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.


Meganüid

6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.


Mardakor ügyeskedő

2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF

1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból.
 
Bolondok napja

1 VP elenios azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Bolondgomba

1 ZSZ chara-din tárgy

Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.


Bolondok háza

1 építő 4 SP chara-din építmény

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.


Bolond lyuk

1 ZSZ chara-din tárgy

Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.


Bolond szél

1 VP elenios általános

Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.
 
Világok harca
szabálylap

Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül."
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.