Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mi a véleményed a HKK-ban megjelenő "Easter egg"-ekről? (Olyan utalások, amelyek kimutatnak a játék keretei közül, mint pl. Hálószövő Péter vagy Dv'getta robajkeltő.)

1.) Imádom ezeket, legyen még több!
2.) Kedvelem őket, ez a mennyiség jó, amennyivel az utóbbi 1-2 évben operáltok.
3.) Nem rosszak, de azért kicsit kevesebb kéne.
4.) Nem szeretem ezeket, rontják a fantasy hangulatot, hagyjátok el teljesen.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: A múlt hangjai március 23.
A pillanat képe
A furfang temploma
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Itt-ott elszórva találni még néhány elhagyatott építményt, melyről nem tudni kik és mikor építették. A furfang temploma pont ilyen, bár vannak rajta ajtók és ablakok, a belsejébe jutni még soha senkinek nem sikerült.
Nézz szét a galériában!
HKK videók
Veszélyes faj/Válogatós verseny – Versenybeszámoló
A REGAMEX-en jártunk
XXIII. HKK Nemzeti Bajnokság - kvalifikációs versenyek
Legendás cél: Országjáró feladat

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis

A lista folytatása...
Lapötletek (64049)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6569)
HKK-s youtube tartalmak (12)
KGK-ról általában (2071)
HKK videók (7)
HKK kérdés? (44498)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Mardakor tartalékos

3 VP 1/1 színtelen kalandozó/gnóm KF

Ha a játék elején megmutatsz 2-t a paklidból: ebben a játékban akkor is használhatod a lapjaid „védekezés” és „idézés” képességét, ha nem ellenfeled kezdett.


Mardakor altiszt

3 VP 4/1 színtelen kalandozó/gnóm KF „szárnyak”

Ha a játék elején a paklidban van, mutasd meg: a kiegészítő paklidban +5 lap lehet.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Mardakor mágia

1 VP színtelen bűbáj/gnóm „rezisztens” [+1]

S rakj át a paklidból a semmibe egy lapot, aminek a nevében szerepel a mardakor szó: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!


Véres orchidea

1 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lény vagy játékos sebződik, vagy egy lény a gyűjtőbe kerül: tégy rá 1 vér jelzőt.
S végy le róla 2 vér jelzőt: kapsz 2 VP-t vagy 2 SZK-t vagy húzz egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Lila gyöngy

1 ZSZ chara-din tárgy „háló”

Háló képességébe tárgyak kijátszása nem számít bele. Büntetés: 1 lap dobása kézből.
S mindenki felfordítja a paklija felső lapját. Ha ez egy leah, dornodon vagy chara-din tárgy: a kezébe veheti, egyébként dobja a semmibe.
 
Elemi úr
követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden „hideg” „tűz” és „villám” lapodra +1 VP reagálni a 2. körödtől.
S dobj 2 ilyen lapot a kezedből vagy a gyűjtődből a semmibe (vegyesen is lehet): húzz egy lapot és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Kőelementál

2 ZSZ (2)/4 tharr szörny/elementál

Minden lényed kap+2 ÉP-t.
Lényeidet nem lehet forrásokkal megsebezni.
S áldozd fel 2 lényed: a Kőelementál kap +6 sebzést a kör végéig, vagy ellenfeled sebződik 6 ÉP-t.


Goblin bajnok

2 ZSZ (3)/3 tharr szörny/goblin [+X] 1 SZK KF „szárnyak”

X feleannyi (lefelé kerekítve), mint ahány SZK-d és Dobótőröd van (de max. 3).
Kijátszásakor ellenfeled sebződik X ÉP-t és eldob X lapot, majd kapsz egy SZK-t vagy egy Dobótőrt.


Nemes elf

1 VP (3)/1 elenios kalandozó/elf „KF” „Szárnyak”

Húzz egy lapot!
A te körödben: forrásra immúnis.
Ellenfeled körében nem lehet megsebezni.


Nukleáris csatacickány (új)

1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”

K: célpont játékos sebződik 1 ÉP-t és veszít 1 SZK-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
Legyen az Egérút versenypakli!


Az idő megtorpanása(új)

1 VP

Elenios általános

Kijátszásakor ha megmutatod a kezedben lévő lapokat:+1 rá reagálni.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
A következő 3 körben a játékosok semmilyen módon nem sebződhetnek vagy áldozhatnak ÉP-t, a játékot senki sem nyerheti meg vagy veszítheti el.



Időtorzulás(új)


1 ZSZ

Elenios azonnali

Anti-mágia:0
Célpont játékosnak a következő előkészítő fázisa után közvetlenül még egy előkészítő fázisa jön létre (de nem kap mégegyszer VP-t).
Ha kijátszása után feláldozod 3 ÉP-d,kör végén húzhatsz egy lapot.



Vakegér


0 VP

Bufa szörny

ősmágia

Ebből a lapból 5-t használhatsz a paklidban.
Ha Egérút szabálylappal játszol,kijátszási körének a végén húzz egy lapot!
Áldozd fel és rakd a Semmibe: megakadályoz egy forrást,melynek hatására ellenfeled megnyerné vagy te elveszítenéd a játékot VAGY gyógyulsz 10 ÉP-t.

0/1
 
Lort Con, a hagyományőrző

Követő, epikus

Kedvelt lap: varázslat
S: Ha ellenfeled kijátszik egy lényt, visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezdebe.
E: Ebben a körben nem dobhatsz lapot anti-mágiának.

Martian hőse

3 vp

Chara-din kalandozó ember, KF, idézés, repül, 1/4

Élet: 4
S: Rakj rá egy életjelzőt: húzz egy lapot, és kör végén kapsz 2 VP-t.
S: Vegyél le róla egy életjelzőt: célpont permanenst tedd a tulajdonosa paklijába fentről a 3-ik lapnak (életkioltó).
S: Vegyél le róla 8 életjelzőt: a játék további részében, ha lapot húzol, egy permanenst a Semmibe küldhetsz (életkioltó).
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Nark, a leszármazott

2vp 2 zsz

Dornodon szörny, thargodan KF (4)/4

Élet: 5
S: Rakj rá egy életjelzőt: az ellenfeled megnézi a paklid felső 2 lapját, az egyiket a kezedbe kell adnia (keresés), a másikat a Semmibe kell dobnod.
K: Vegyél le róla egy életjelzőt: Kapsz egy X/X-es láthatatlan leszármazott jelzőt a tartalékodba aktívan. X a játékban lévő leszármazott jelzők száma.
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Lávazuhany

3 vp 1 zsz

Dornodon általános ‘tűz’ védekezés, életkioltó.

Ha ‘kötelék’ kijátszhatod azonnali varázslatként is.
Minden lény sebződik 3 ép-t. Azok a lények, amelyeken van életjelző 7 ép-t sebződnek.
Kör végén sebződsz annyit, amennyi lény kikerült a lávazuhanytól.
 
Feneketlen Bendő
Szörny
Óriás
Tharr
3 vp
4/4

Nem lehet rá reagálni
Sikeres kijátszása után minden token lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, és feneketlen bendő kap annyi +1+1-et ahány lap így a gyűjtőbe került.

"Repetát!!"
 
Kő Kövön

1 VP

Dornodon szörny, ork, repül, védekezés, KF

(3)/3

Anti-mágia: 0.
Semlegesítés: permanens.
Kijátszása után az összes nem ork
permanensed a gyűjtőbe kerül,
a forrásra immúnisak is.

"Nem marad!"
- népszerű ork üdvözlési forma.
 
Zombi (új)

1 ZSZ

Leah szörny, élőholt, 1 SZK

2/1

1-es regenerálódás. Feltámad.
Ha kikerül a játékból,
rakj egy Zombit a gyűjtődbe.



Fátylat rá!

1VP <1>

Eleniosn bűbáj lapra

Közvetlenül azután is kijátszhatod,
hogy ellenfeled egy forrásával
megsebzett téged vagy egy lényedet,
vagy hatására egy permanensed kikerült
a játékból vagy gazdát cserélt.
Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Ellenfeled húz 1 lapot VAGY kap 1 VP-t.
Mindketten gyógyultok 6 ÉP-t.
 
Kavicsdobáló Fred

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

K: célpont tárgyról levehetsz egy általad választott jelzőt.
Minden elemi köved +1-et sebez.


Nekronmanta

2 nekron 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt” „szárnyak”

Erre a lapra +1 nekron reagálni.
P1 nekron: rakj célpont gyűjtőből passzívan a tartalékodba egy fix. költségű lényt, aminek IK-ja legfeljebb 1 VP-t tartalmaz.


Trottyogó motyogó

1 VP 1/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kompenzáció: kapsz egy Motyogó kölyköt.
S dobj egy lapot a kezedből a semmibe: ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe és a következő kézből kijátszott lapja, aminek típusa megegyezik a dobott lapéval: nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Xenó zanfaló

1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Semlegesítés: zanszilánkot tartalmazó költségű lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Ellenfeled a zanszilánkot csak VP költésével fizetheti (ez gyűjtőből is működik).


Savfolyam

1 VP leah azonnali

Ellenfeled és minden lénye sebződik 1 ÉP-t, majd vagy előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében a sav szó szerepel VAGY a kör végén húzz egy lapot.
 
Zarknod bére

Szabálylap

Ha valaki kijátszik egy lapot,
el kell dobnia a kezében lévő lapokat a gyűjtőbe.

Hátrány: a gyűjtőből nem játszhatsz ki lapot!

Nem használhatsz mellette követőt!
 
Bocs, az Őrület tornya megihletett (bár az eredmény nem lett teljesen szofisztikált)

Az őrület tornya

1 Zsz 1 áldozás

Chd építmény, torony, idézés, [+X]

(20)/X

Hátrány: Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből,
forrásra immúnis, nem lehet feláldozni.
Kijátszásakor dobd az összes lapot a kezedből
a Semmibe, X az így eldobott lapok száma.
KX: Nézd meg a paklid felső lapját, ha ez egy
építmény, rakd a játékba, ha nem, a Semmibe.
Közös képesség: X áldozás: Rakd a Tornyot a Semmibe.

"Jajgatnak majd és én kacagok,
Mint ők kacagtak, amikor én jajgattam. - Petőfi"


Ez már jóval szofisztikáltabb :P

Az őrület hegyei

<2>

Chd építmény, rezisztencia, hideg, repül

8

Idézési költségét nem lehet módosítani.
A lapok elvesztik ősmágia képességüket.
Azok a lapok (követők, szabálylapok, helyszínek)
amiknek drágítás képességük van, ezentúl
az eredeti drágítás helyett ugyanennyit
drágítanak nekron költségként.
Rakd a paklid felét a Semmibe (felfelé
kerekíts): Keresd elő az őrület hegyeit.
 
Tolvajok fejedelme Dornodon
 
A legősibb feltámadása

3 ZSZ

Leah bűbáj, vámpír +2vp

Forrásra immunis.
Kijátszásakor mindenkinek fel kell áldoznia egy nem vámpír lényét.
Késleltetett hatás 1: Mindenki eldob egy nem Leah lapot.
Késleltetett hatás 2: Áldozd fel: Rakj játékba max. 2 lényt célpont gyűjtőkből, kijátszáskori képességeik létrejönnek, majd a max. ép-d megnő 5-el és gyógyulsz 3-at.


A tolvajok fejedelme

1 VP 1 ZSZ

Kalandozó, árnymanó repül KF 2/3

Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, nézd meg az ellenfél paklijának felső 3 lapját. Onnan egy lapot vegyél a kezedbe (keresés), a többit rakd a Semmibe.


Suttogó vérfarkas

2 VP [2]

Leah szörny repül 3/3

Kijátszási feltétele, hogy dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K3: Áldozz fel 2 ÉP-t: dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Ez a képessége lehet reakció.
K: Ha a gyűjtődben van, áldozz fel 2 ÉP-t: megakadályoz egy semmiző forrást.


Az őrület tornya

2 ZSZ

Chara-din építmény, repül, ősmágia, háló 4 SP

Ha Szellemszolga építette nem lehet rá reagálni.
Nem lehet feláldozni.
Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből.
A paklid felső lapját bármikor megnézheted (keresés), és kijátszhatod onnan, mint ha a kezedben lenne. Az épületeket az ellenfél körében is kijátszhatod.
4 ZSZ: Az őrület tornya a gyűjtőbe kerül.
 
Izmos ganüid

2 VP (2)/2 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Izom: 3 (de ganüid dobása 1 helyett 2 izom jelzőt ad neki).
S vegyél le róla egy jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Ganüid exkavátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből (de Ganüid ifjonc mutatása duplán számít).
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.


Giganüid

6-X VP (9)/9 rhatt szörny/ganüid 3 SZK [+2]

X a játékban és gyűjtődben lévő ganüidek száma, de max. 5.
Kijátszásakor húzz egy lapot, gyógyulsz 5 ÉP-t és célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
KX: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Csendes domb

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szellem jelzőt (1/1 leah szörny/élőholt)
K áldozd fel egy élőholtad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
K ha ellenfeled egy forrása hatott egy élőholtadra: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!


Korlátlan áramlás

1 VP színtelen azonnali

Előkereshetsz a paklidból egy áramlás képességgel rendelkező lapot.
A kör végén, ha a gyűjtőben van: visszakeverheted a paklidba.
 
Éjszakai féreg

1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izmot, ahány férget újrahasznosítottál vele.
Ha a paklidból, az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: tehetsz célpont lényedre egy izom jelzőt.


Managyűjtő féreg

1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Kapsz annyi VP-t, ahány férget újrahasznosítottál vele.
E: visszaveheted a kezedbe.


Fekete féreg (új)

2 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2. Húzz egy lapot!
S: ha a gyűjtődben van, rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: nem áldozhatod fel.


Kisebb pókisten

2 VP 2/5 sheran avatár/pók 1 SZK

3-mas mérgezés.
Kijátszásakor előkereshetsz egy pókot, vagy egy sheran nem lény lapot.
Ha az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő nem sheran lapja nem jön létre.


Xenó paraprotektor

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz annyi Xenó parazitát, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
Xenóid kapnak +1/+1-et és nem hat rájuk ellenfeled olyan forrása, ami nem célozza őket.
 
3 Vp Metakáosz (új)
általános -1 reakciódrágítás Chara-din

Ellenfeled egy követője vagy szabálylapja megszűnik.
Ha a paklidban van, a fő fázisodban: S, 3 Vp: a paklid tetejéről dobd egyesével a Semmibe a lapokat, amíg ez a lap nem következik. Ahányszor Chara-din lapot dobsz, ellenfeled sebződik 1-et (de összesen max. 9-et sebződhet így).
Ha a Metakáoszhoz érsz, vedd a kezedbe, és a kör véget ér.
 
Motyogó ellenérzés
3 VP Leah azonnali reakció motyogó
Idézési költségét helyettesítheted egy motyogó kézből vagy az asztalról gyűjtőbe dobásával.
Kompenzáció: megakadályozója 15 lapot dob a pakliból a semmibe.
Megakadályoz egy nem Leah lapot.
Ha a gyűjtődbe van, rakd a semmibe:megakadályoz egy semmiző forrást.
 
Gyorsított evolúció

1 VP színtelen bűbáj [+1]

Húzz egy lapot!
S 1 ZSZ áldozd fel egy altípussal rendelkező X költségű lényed: a paklidból előkereshetsz és játékba rakhatsz egy max. X költségű lényt, aminek altípusa megegyezik a feláldozottal, de későbbi kiadású (a kártyára írt évszámot nézd).


Vörös ogre

2 VP 1 nekron 4/4 dornodon szörny/óriás 1 SZK KF

Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
K: ha valaki VP-t kap, húzz egy lapot!


Kék ogre

2 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/óriás 1 SZK KF

Semlegesítés: VP vagy SZK adó forrás.
K2: ha egy játékos lapot húz: kapsz 1 VP-t.


Toborzási terület

2 ZSZ 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S 1 VP: kapsz egy általad választott gyakori tóken lapot.
Előkészített lapjaid a következő képességet kapják: kárpótlás 1 VP és egy lap húzása.


Ócskaságharcos

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Kijátszásakor játékba rakhatsz egy tókent a gyűjtődből.
Ha ez a lap a gyűjtődben van és egy tókened kikerül a játékból: rakd játékba az ócskaságharcost, mintha kijátszottad volna.
 
2 VP 1 ZSZ Fókuszdió

tárgy [+1] Elenios

K, ha kijátszol a kezedből egy lapot, aminek költségéből legalább 2 VP-t helyettesítettél, vagy legalább ennyivel olcsóbbítottad, húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
K, ha kör végén nincs lap a kezedben, húzz egy lapot és kapsz egy SZK-t!
Kárpótlás: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
 
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony

Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.

1 / 1

3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony

Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.

1 / 3
 
1vp 1nekron Kirpat, a védelmező
Leah szörny vérfarkas
1 SzK

Ha akarod: szárny
Kötelék: élet: 1
Feltámad.
Vérfarkasaid az ellenfél forrásának köszönhetően a gyűjtőből semmilyen módon nem kerülhetnek a Semmibe.

2/1

Kyb'er egyik legnagyobb ellenségeként tartják számon a krónikák...
 
Az első próféta

Követő
epikus

Kedvelt lap: próféta
S: következő prófétád IK-e 1-vel kevesebb (de így nem mehet 1 alá).
J: célpont prófétád J képessége létrejön (ha használtad már, akkor is).
 
Manaáramlás (új)
szabálylap

A játékot - választásod szerint - vagy mindig te kezded vagy mindig ellenfeled kezdi (több manaáramlás hatása kioltja egymást).
Ha ellenfeled Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt használ, nem húzol miatta kevesebb lapot.
 
Xenó regenerátor

1 VP 2/3 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Élet: 1.
K: célpont xenó max ÉP-re gyógyul és ha legalább 2 ÉP-t gyógyult, akkor kapsz egy Xemó parazitát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Zarknod tömlöce

1 ZSZ chara-din építmény 5 SP „szárnyak”

Amíg játékban vagy a gyűjtődben van, Zarknod börtönében ill. Zarknos bilincse szabálylapod mindenképpen működik.
S 1 ZSZ áldozd fel egy lapod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Zorall csatlósa

1 ZSZ 1 VP 1/(1) tharr szörny/troll KF 1 SZK

1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor csak trollra rakhatod, Semlegesítés: lap. és a hordozója kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Nerub patkányirtó (új)

1 VP 2/2 sheran szörny/nerub 1 SZK „ősmágia” KF

S ha sikeresen kijátszol a kezedből egy „ősmágiás” lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: célpont max 1 költségű lény a semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből max 2 lényt a semmibe rakhatsz.


Hobgoblin

X SZK (1)/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

X min 1 max 4. Kijátszásakor kap X izom és ha „kötelék” akkor egy élet jelzőt is.
Végy le róla egy jelzőt: max ÉP-re gyógyul VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
2 Vp Áruló teknős (új)
szörny 2 szk Chara-din
teknős

Anti-mágia: 1
Kompenzáció: ellophatsz egy lényt.
Kijátszása után az ellenfeled tartalékjába kerül.
Minden lapod anti-mágia: 1-et kap.

1 / 5

1 Vp Transzfúziós mágia
bűbáj Leah
vámpír

Mikor egy lényből szk-t nyersz ki, valasztasod szerint minden 1 szk helyett 1 Vp-t kapsz vagy gyogyulsz 2-őt (vegyesen is lehet).
Áramlás: X szk: kapsz 2×X Vp-t vagy gyogyulsz 2×X-et.
 
A szabadság dala

2 zsz raia általános

Kijátszási feltétele h legyn játékban lényed. Kijátszásákor m8nden lényed aktivizálódik és ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat. Ebben a körben a háló nem fejti ki hatását. Kijátszhatod a gyűjtőből is egy légy feláldozásával, majd a semmibe kerül.
 
2.0

1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy zombi szörny-jelzőt.
 
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot."
Áramlás: ellenfeled kap 1 zombi szörny-jelzőt.
 
Na, semmi a lapötletes/külsős lapokról?
 
Tanítómester (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 18 Ép-vel és 5 lappal kezded.
K, passzivizáld egy lényedet: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et, ahol X a lény sebzése (de max. 9-et) VAGY a lényre tegyél egy izomjelzőt.
 
2VP 1 nekron 1 SZK Színtelen helyszín
Óceáni áramlat
Minden kör végén húzz feleannyi lapot mint ahányszor használtad az áramlás képességet. (lefelé kerekíts)
Ha használod az áramlás képességet tegyél rá egy jelzőt.
[K], vegyél le róla 3 ilyen jelzőt: keress elő egy áramlásos lapot a paklidból és a kör véget ér.
Áramlás: 3 VP.

2VP Fairlight általános villám
Áram-lás
Célpont lény, játékos vagy építmény sebződik ötöt.
1 nekron: Ha a paklidban van és használtad egy lap áramlás képességét, körönként egyszer kikeresheted a paklidból.
Áramlás: Célpont lény vagy játékos sebződik hármat.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.