Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Tetszik-e neked az az ötlet, hogy a HKK lapok alján legyen egy sorszám, amivel egyértelműen azonosítható, hogy az adott lap hányadik a kiegészítőben, pl. 015/160?

1.) Igen, jó ötlet! Segíti a gyűjtést.
2.) Szerintem felesleges.
3.) Nincs véleményem.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zanuv Tresk - Zanszilánkok Cseh HKK február 11.
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
A pillanat képe
Izgalmas vadászat
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Az élet mindig izgalmas az árnyak között, és nem mindig a fegyverek, vagy a mágia jelenti az igazi veszélyt.
Nézz szét a galériában!
Boszorkánytánc – Beharangozó
Szörny-, varázslat és tárgytervező pályázat
Új világ indulása az Argum Cityben!
Cseh HKK a webboltban!
Alakváltás egyszeregy

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Boszorkánytánc – Beharangozó (6)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28242)
HKK kérdés? (45069)
Excelsior (965)
Versenyhirdető (1723)
Lapötletek (64343)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ha megnézed jelenleg egy olyan epikus követő van, ami lényt ad kézbe, az új ganüid követő, összesen 1 ganüid ifjoncot. Ez a lap ehhez képest akár körönként képes adni egy cantrip lényt. Még sima beforgatható követőnek is durva lenne, epikusnak pláne az.
 
No igen, néha nekem sem ártana jobban odafigyelni, észre sem vettem az drágítási tilalmakat Így átgondolom őket újra.
 
Óriásláb fia

Követő
epikus

Kedvelt lap: Yeti.

[S]: a következő yetid 1VPvel olcsóbb lesz, de nem mehet így 1 alá VAGY ha van akív yetid játékban kapsz egy Yeti csemete lapot a kezedbe.
Yetieidre sehogy sem kerülhet dermesztés jelző.



Már naqyon aktuális lenne egy yeti követő.
 
Köszönöm a véleményt.

"Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek"
Igen, voltak is, azt hiszem lett is belőle továbbküldve, de azok kicsit mások voltak. Főleg azért ilyen vonalat gondoltam, mert (nagyon) régen a T-rexet is bűvös erdővel játszották.

" Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is"
Nem gondoltam bele, hogy ez így működik, jogos.

"mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. "
Pont ezért nem lehet drágítani, ha semlegesít, de végülis ez lehetne opcionális, hogy késői játékban mégis izmozódhasson.

"Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál."
Ezek a "nem lehet drágítani" képességeket azért gondoltam ki, hogy sokadik kör előtt is lehessen valamit kezdeni velük, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Pl. bűvös erdőben jellemzően olcsón ki lehet tenni.

Dimetrodon (javítva)

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.

Spinoszaurusz (javítva)

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
 
Pusztuljunk együtt: E tekintetbe óhatatlanul felmerül benne a kérdés, hogy hova használnád? Nem hiszem, hogy megér -1 lapot, hogy az ellenfelet a 8-10. körében megöljük, ha egyet sem gyógyult.


Dimetrodon: Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek. Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is. Egyébként viszont nagyon gyenge, mert hiába counterel és ad lényt, mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. Counter funkciónak az Ősi mágiazabáló lényegesen jobb, izmos lény ide vagy oda.

Triceratopsz: Ez már izgalmasabb, mert drága játékkörnyezetben a képessége nagyot képes dobni. Persze nehezítés, hogy a kijátszáskori képessége újra létrejönnek, de ennyi rizikó kell egy lapnak.

Spinoszaurusz: 5-ért akár 4 lapot is el lehet vele dobatni, drágító környezetben. Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál.

Antimágikus vidék: Szerinem ennyire direkt ellenlapot ma már nem érdemes narancslapként kinyomni, mert nagyon esetleges.
 
Most a nagyon morbid vagyok, azt mondom, hogy adok az ellenfélnek egy Sokszínt és beóvom Jó, nyilván ez kikerülhető. De egy ilyen típusú lapok tesztelése nagyon nehéz úgy, hogy balanszos legyen, csomó imba dolog megjelenhet, ha valaki nem klasszikus szablapokban gondolkodik. Pl. a Fókusz meglelését tuti e mellé használnám, mert az ellenfelet is -3 lappal sújtja, és ő biztos nem fogja tudni annyira kihasználni az olcsóbbítást, mint én. És még ki tudja hány kérdést/dilemmát generálna.
 
Nézzük meg kicsit:

4-ért varázspontért, 5-ös counterdrágítással: Húzol 6 lapot, keresel 4-et, dobatsz 5-öt, és counterelsz egyet...egyszerűbb lenne ráírni, hogy megnyerted a játékot..
 
Pusztuljunk együtt

Szabálylap

Ha a játék elején megszüntetik: +1 lapot húzol.
Minden játékos a 3. körétől minden előkészítő fázisában sebződik 3 ÉP-t.


Dimetrodon

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó „védekezés”

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Triceratopsz

2 VP 5/2 sheran szörny/dinó

Ha ellenfelednek van lapja játékban, neked pedig nem: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor visszaküldhetsz max X+1 lapot a tulajdonosa kezébe, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Spinoszaurusz

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Antimágikus vidék

Szabálylap

Minden varázslat kijátszása +1 VP. Minden reakció +1 VP és +1 nekron.
 
Két világ közt

szabálylap

A verseny elején készíts ki két különböző szabálylapot. A játék elején az egyiket rakd magad elé, mintha ezzel játszanál; minden képessége, ami játékost, lapokat stb. említ, csak rád, a lapjaidra stb. vonatkozik. A másik szabálylap ugyanígy csak az ellenfeledre vonatkozik. Minden kör végén a szabálylapok megcserélődnek.
Ha valamelyik szabálylap a játék kezdete előtt működik, akkor az a játék elején mindkét játékosra vonatkozik, tekintsd úgy, mintha mindketten játszanátok vele.
 
Kicsit lekésted az április elsejét...
 
Cím: Vagy amit amit akartok
Költség: X
Típus: Azonnali.
Szín: Színtelen.
Reakció drágítás: +X+1.

Kijátszásakor válassz X+1 különbözőt az alábbiak közül: Gyógyulsz X+10-et. Megakadályoz egy lapot. Max. X+1 célpont lap a semmibe kerül. Húzz X+2 lapot. Keress elő X lapot. Célpont gyűjtőből rakj max. X+6 lapot a semmibe. Ellenfeled eldob X+1 véletlenszerű lapot. 0/1-es repülő szörnyként játszódik ki.

Lenne egy sztenderd képe, de a kiadótól lehetne rendelni egyedi képpel legalább 3 darabot.
 
Hát ha olyan biztos vagy benne, hogy a versenyen játszol majd tőrdekkel, akkor nyugodtan.
 
Láthatatlan pálca

1zsz

Fairlight,tárgy,vízió ősmágia


[P]: Célpont pakli tetejéről tegyél 3 lapot a gyűjtődbe.
[P]: Célpont gyűjtőből rakj 6 lapot a semmibe.
A gyűjtőből rakd át a semmibe: Célpont játékos sebződik 4et.
 
Mit vesztettünk?
 
Mesterséges szelekció

szabálylap

Nem húzol miatta kevesebb lapot.
A verseny elején készíts ki három lapot. Ilyen nevű lapokat semmilyen módon nem lehet kijátszani.
 
Tűzre vele: gyngyk is kellenek

Avatár: egyértelműen tűz paklikat erősítené az avatár,
S-re azért még a pokoltűz meg a lávafolyam becsúszhat plussz így kánterelhet ingyen a tűztomboló saját körbe bármit.
 
Morfáló morf

1 ZSZ 1/1 színtelen szörny/morf

Minden lényed megkapja a Morfáló morf altípusait.
S 1 ZSZ: célpont lény végleg elveszíti minden altípusát, és minden speciális képességét.


Zombikirály

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
S: a következő kedvelt lapodra +1 VP reagálni.
J: ha nincs rajta kedvelt lap jelző, a kör végéig kétszer használhatsz Jelenést, vagy egy gyűjtőben lévő lapod Jelenését anélkül használhatod, hogy áttennéd a semmibe (a többi költséget ki kell fizetned).


Okítás

? VP fairlight általános/vízió

Idézési költsége 1 VP, de ha a gyűjtődből játszod ki, akkor 3 VP.
Húzz egy lapot.
Ha ellenfeled lapja miatt kerül a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 VP-t.


Földelementál idézés

1 VP tharr általános

Anti mágia: 0.
Fordítsd fel a paklid felső 7 lapját, ezek közül játékba rakhatsz egy általad választott max 4 költségű lényt, ami passzívan jön játékba, a többit keverd vissza a paklidba.


Régimódi csatamágus

1 VP 1/3 fairlight kalandozó/ember KF „szárnyak”

P 1 VP: kiegészítő paklidból játékba rakhatsz egy lényt, ami 2000 előtt jelent meg VAGY nincs semmilyen speciális képessége.
 
Tűzre vele: Hogy ez a lap mitől isteni, azt nem tudom. Az egyik képessége ugyan sokat semmiz, de ma már 4-et 5-öt semmiző cantrip lapok vannak, amiket sokkal szívesebben használok ennél (és ezek is messze nem a használhatóság csúcspontját képezik), a másik képessége meg egy -1 vp-s Démonparázs. Még a konfiurálhatósága ellenére sem biztos, hogy használnám...még akkor sem, ha nem isteni.

Avatár: érdekes lap, kicsit a két képessége kontraproduktív. Ha sok tüzes lapot akarunk a játékba/gyűjtőbe, akkor kijön olcsón, de az "S"-es képességét nem igazán tudjuk használni. Ha meg drágábbakat, akkor nem jön ki olcsón és nem biztos, hogy érdemes. Én valami más "S"-es képességet adnék neki, ez így csak a Plazmacsóva és a Déli napsárkány (esetleg Shomori tűzmágia) miatt jó. Ezenkívül a teljesen ingyenes kijátszással általában óvatosan kell bánni, mert a jövőbeli laptervezést mindig nehezíti (minden tűzlapnál kalkluálni kell, hogy "mi van ha ingyen kijön").
 
Tűzvarázsló

5-X VP

Avatár, Dornodon, Tűz ikon,+1reagálni rá,repül

X annyi ahány Tűz lap van játékban és a gyűjtődben de min 1.
[S]: Egy tűzlapot ingyen kijátszhatsz a kezedből.
[E]: Max. X általad választott jelző kikerül a játékból (életjelző max 1).
Ha kikerül a játékból, kivéve nem kényszerített áldozástól kapsz 2 szikra lapot a kezedbe.

X/5


...kék szemeddel
égess el, lelkünk úgysem éghet el.
 
Tűzre vele

1vp

Azonnali, Dornodon, tűzikon, ősmágia,+1reagálni rá,isteni lap

Célpont gyűjtőből max 8 lapot a semmibe tehetsz vagy célpont játékos sebződik 6 ÉP-t.
Ha ellenfeled eldob a kezéből a semmibe 3 lapot nem használhatod a gyűjtőből semmizést de célpont játékos sebződik max 6ot.
 
A megfogalmazás ebből a szempontból nem pontos, ha akár counternél, akár leszedésnél akarod, hogy működjön, akkor a "kompenzáció és halálsikoly" fordulatot kell használni.

Ugyanakkor ez a lap gyakorlatilag azt tudja, hogy minden manánkat beválthatjuk egy lapra végtelenszer (szerencstoll zsz-nek áldozzuk magát a lényt, majd feltámasztjuk), vgy minden manát gyűjtőből visszavételre. Ha meg egy Szaporaság jutalma vagy bármi hasonló manatermelő lap kinn van rögtön van egy 2 manás végtelen kombónk...ez nem a jó játékirány.
 
Azért ebben a lapban benne van egy mini Szánalmas teknős, hiszen ez akárhányszor kijátszható (leveszünk róla egy jelzőt, megcélozzuk magát, megmenti az élet, levesszük a másikat megcélozzuk magát, visszakerült). Ezt nem preferálnám. Amúgy magában a lapban van potenciál, és hajaz az eredetire, ami semmiképp sem rossz.
 
Ger'sirah, a kopasz

1 vp, 1 zsz, Raia szörny, repül, tűz, szk

3/1, mágikus támadás

Feltámad
Kijátszásakor kapsz egy szerencsetollat, VAGY összefogás, 1 zsz: kapsz egy főnix fióka lapot.
Ha gyűjtőbe kerül (kivéve pakliból) kapsz egy szerencsetoll lapot.

Nem tudom, hogy ez a megfogalmazás pontos-e, az elképzelés szerint az utolsó képessége mindig ad szerencsetollat, akkor is, ha megkánterelik (akár feltámadásból is), egy kivétellel: gyűjtőgenerálásnál nem működik.
 
Mondjuk erre lehet ráfér egy kompenzáció.
 
Tűzspirál

1VP

Azonnali, dornodon, tűz ikon,

Effekt[2]: Célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.
Ellenfeled annyival csökkentheti a sebzést ahány lapot eldob a kezéből a semmibe.
Ha ellenfeled nem dobott lapot, húzz egy lapot!



Hamvas rettenet

1vp

elenios, főnix, +1reagálni rá,repül,rezisztens


Effekt[X]: Kapsz 1VP-t és húzz egy lapot.
Főnixeid Kapnak +1 sebzést.
Ha bármilyen módon a semmibe kerül kapsz egy szerencsetoll lapot.
X mindig annyi ahány lapot a kezedből a semmibe dobtál de max. 2.



Szárnyaló képzelet

1zsz

Fairlight, szörny,1szk,horgony

Effekt[4]: Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
Feltámad. (max. 1 szer)
Hátrány: Egyszerre csak 1 szárnyaló képzelet lehet játékban.

1mágikus/4
 
Sziasztok,

Mivel nem tudom hol van ilyen ötleteknek külön topik ide írom lapötlettel együtt.

Új Mechanizmus ATTENTION

EFFEKT

Effekt[1]:, Effekt[2]:, Effekt [3]:

AZ EFFEKT NEM FORRÁS! és nem aktiválást kívánó hatás.

Az effekt kijátszásakor és minden játékos előkészítő fázisában sül ki. (Tehát kijátszok egy effektel bíró lapot sikeres létrejötte után létre jön a lap akár többi képessége mellett az effekt is, majd ha átadtam a kört ellenfelem előkészítőjében is létrejön az effekt, és utána megint létre jön az én előkészítőmbe ha mondjuk effekt[3] volt.)
Az effekt utáni szám azt jelenti hányszor jön létre az effekt. Az effekt mindig egy kijátszáskori képesség ami célpont játékosra kerül, de nem számít forrásnak!.
Az effektet módosítani vagy megszüntetni majd erre szakosodott lappal lehet. ( itt például lehetnek olyan lapok, hogy célpont effekt megszűnik vagy effekt-2 ilyenkor célpont effekt ennyivel kevesebbszer jön létre.


Tehát ha én a fő fázisomba kijátszok egy lapot ami mondjuk
Effekt[3]: Kapsz 1 VP-t.
Ez a fentiek szerint sikeres kijátszáskor létrejön 1szer majd az ellenfél előkészítőjében is kapok egy 1vpt illetve utána az én előkészítőmbe is kapok 1vp-t az effektre.

Az effekt képessége tényleg bármi lehetne pl.:
leszedés
lap húzás
lap dobatás
automatikus kánter
mana termelés
sebzés
semmizés
stb...

[K] [S] [J] képességekkel szemben itt ugye nem kell , hogy asztalon legyen a lap de csak meghatározott mennyiségben jönnek létre. Szerintem ez pont azért lenne jó mert nem kapsz meg mindent egyszerre azonnal de csurran cseppen, 1 kör elteltével már komolyabb előnyhöz juthatsz akár.

Bocsi ha kicsit szedettvedett az írás.

és jöhet pár lapötlet
 
Kötöző rakshallion

követő

S, mutass a játékból és a gyűjtődből összesen legalább 2 ugyanolyan lény altípussal rendelkező, nem tóken lapot:
Ha 2-t mutatsz: kapsz 1 SZK-t.
Ha 3-at mutatsz: kapsz 1 VP-t.
Ha 4-et mutatsz: húzz 1 lapot.
Ha 5-öt mutatsz: keress elő egy lapot.
Ha 6-ot mutatsz: max. 2 permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob 2 véletlenszerűen választott lapot, vagy vegyél vissza a gyűjtőből max. 2 lapot.
Bármely játékos a fő fázisában 7 ÉP és max. ÉP feláldozásával tehet rá egy jelzőt. Minden rajta lévő jelző után eggyel több lapot kell mutatni a képességek használatához.
 
Kreátor familiárisa

Követő/epikus

Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény, ami nem morf.
S: ellenfeled sebződik annyit, ahány kedvelt lapod van játékban (de max. 3-mat).
J: ha nincs rajta kedvelt lap jelző, kapsz egy VP-t vagy egy SZK-t.


T’lurlang vadász

1 VP 1 nekron (1)/(2) fairlight szörny „életkioltó”

Élet: 2. Lények ellen +8 sebzése van.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, és ha volt rajta élet jelző, akkor a T’lurlang vadász kap egy izom jelzőt.


Thargodork

2 ZSZ 3/2 dornodon szörny/thargodan, ork KF

E 1 SZK: kapsz egy Mhorgot vagy egy Varkaudar pálinkát.
Halálsikoly: előkereshetsz a paklidból egy 2 altípussal rendelkező lényt (kivéve Thargodorkot).


Orkantás

1 VP dornodon azonnali/ork

Anti mágiának nem lehet eldobni.
Gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont permanenst, ahány orkod van játékban, majd minden orkod kap egy izom jelzőt.
Van Orkantód játékban vagy a gyűjtődben: nem lehet rá reagálni.


Blokkoló ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Blokkolás: 2.
Ellenfeled max VP-je és ÉP-je nem nőhet. Ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázison kívül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
Kreátor familiárisa

Követő/epikus

Kedvelt lap: legalább 2 altípusú lény, ami nem morf.
S: ellenfeled sebződik annyit, ahány kedvelt lapod van játékban (de max. 3-mat).
J: ha nincs rajta kedvelt lap jelző, kapsz egy VP-t vagy egy SZK-t.


T’lurlang vadász

1 VP 1 nekron (1)/(2) fairlight szörny „életkioltó”

Élet: 2. Lények ellen +8 sebzése van.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, és ha volt rajta élet jelző, akkor a T’lurlang vadász kap egy izom jelzőt.


Thargodork

2 ZSZ 3/2 dornodon szörny/thargodan, ork KF

E 1 SZK: kapsz egy Mhorgot vagy egy Varkaudar pálinkát.
Halálsikoly: előkereshetsz a paklidból egy 2 altípussal rendelkező lényt (kivéve Thargodorkot).


Orkantás

1 VP dornodon azonnali/ork

Anti mágiának nem lehet eldobni.
Gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont permanenst, ahány orkod van játékban, majd minden orkod kap egy izom jelzőt.
Van Orkantód játékban vagy a gyűjtődben: nem lehet rá reagálni.


Blokkoló ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Blokkolás: 2.
Ellenfeled max VP-je és ÉP-je nem nőhet. Ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázison kívül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
Jajjj, de rég írtam lapötleteket, kedvem támadt hozzá.

1. Quwarg tisztogató
1 zsz, 0/1, Dornodon szörny, quwarg

Kijátszásakor választhatsz: Húzz egy lapot vagy minden token lap kikerül a játékból és szétoszthatsz annyi sebzést célpont lények és játékosok között, ahány lap így kikerült a játékból (Játékosba max 9-et sebezhetsz így). Képességére nem lehet reagálni.



2. Lángoló főnix
1 vp, 1/3, tűz, szárny, főnix

Minden tűzsebzés kettővel többet sebez.
J: Ha tűzsebzést okozol (kivéve Lángoló főnix-szel), keress elő egy tűzvarázslatot, vagy tűzsebzéssel bíró lényt a palidból.
Duplakötelék: Halálsikoly: Vedd vissza a kezedbe!



3. Szipolyozó
X zanszilánk, X/2, lila szörny, xeno
X-1 reakciódrágítás

X minimum 1
Nem használhatsz mellette hordaparancsnokot.
Ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, amennyivel több lap van a kezében, mint neked a Szipolyozó kijátszása után. Ha Ép-je több mint 20, akkor eggyel többet.
Áramlás: 2 vp
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.