Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen versenyeket látnál szívesebben 2018-ban? (Kérjük, csak akkor szavazz, ha jársz beholderes versenyekre!)

1.) Beszűkült látókör versenyek.
2.) Istenek viadala, pörgős, jellemek harca, sokszínűség.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: TF25 december 12.
Hatalom Kártyái - Gemina erdeje november 25.
A pillanat képe
Szörnycsábulás
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Egy jótanács kalandozóknak: jó ugyan, ha a befogott szörnyeid ragaszkodnak hozzád, de soha ne engedd, hogy túlzásba vigyék!
Nézz szét a galériában!
Téli MondoCon 2018.01.13. - Eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége pontszámítás
HKK Kiadói tervek - 2018
Téli MondoCon 2018. január 13. szombat Budapest, Hungexpo
XXI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)
Termékismertető - Kártyavédő fólia

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (27520)
Jégmágus kt. alakulna (9042)
[HKK Piac] Eladó lapok (140251)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9177)
TF help (6388)
Lapötletek (63471)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Valaki figyel téged
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ganüid akceptátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz játékba vagy a kezedbe egy Ganüid ifjoncot.
K áldozd fel egy ganüided: megakadályoz egy varázslatot. De ha 2 ganüidet áldozol, akkor lapot akadályoz meg.


Közepes teremtőmágia

1 ZSZ színtelen azonnali „ősmágia”

Visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 3 általad választott gyakori tóken lapot.
Áramlás: kör végén húzz egy lapot!


Lovas fullajtár

2 VP 3/3 leah szörny/lovas „rezisztens” „életkioltó” 1 SZK

Kijátszhatod az ellenfél körében is a támadók kijelölése után: ekkor vagy minden támadónak kijelölt lény a gyűjtőbe kerül, vagy ellophatod az egyik támadónak kijelölt lényt.
Ha a saját körödben játszottad ki: minden lovasodra tehetsz egy izom vagy élet jelzőt (lovasonként dönthetsz).


Az apokalipszis kezdete

1 VP leah azonnali [+1 VP]

Fordítsd fel a paklid felső 4 lapját és ezek közül egy max. 4 idézési költségű lovas lényt rakj játékba, a többit keverd vissza a paklidba.
Az így kijátszott lény a következő előkészítő fázisodig forrásra immunis és nem lehet megsebezni.
Ha nem tudtál vele lényt kijátszani: a kör végén húzz egy lapot.


A Kastplom csendje

0 VP dornodon azonnali/reakció

Nem lehet anti-mágiának eldobni.
Megakadályoz egy varázslatot és kapsz egy Kastplom szolga lapot aktívan.
Ha kijátszásakor feláldozol egy dornodon lényt, akkor lapot akadályoz meg.
 
4 zanszilánk Burjánzó brothag (új)
szörny 1 szk KF színtelen
morf
horgony

Kompenzáció: 2 Vp és 1 szk.
'repül'
Kijátszásakor ingyen kijátszhatsz a kezedből egy fix, max. 3 idézési költségű lényt (a kijátszási feltételeinek nem kell teljesülnie) VAGY kikereshetsz egy morfot a paklidból.

3 / 4

2 Vp Smaragd dzsinn (új)
általános Sheran
vízió

Áldozd fel X Ép-det (ahol X min. 1 max. 5 lehet): tegyél egy dzsinn jelzőt (X/X méretű, mágikus támadású, repülő, Sheran szörny) célpont játékos tartalékjába.
Hátrány: sikeres kijátszása után tedd ezt a lapot a Semmibe.

2 Vp Páros affinitás (új)
bűbáj reakciódrágítás: +2 Vp színtelen

Minden lap, aminek alap idézési költsége nem 2, +2 Vp-be kerül.
Minden olyan forrás költsége, ami bűbájra hat +2 Vp.
Ezt a lapot kijátszhatod az ellenfél oldalára is, de ekkor a kör azonnal véget ér.
 
Mindenki öröme
1 ZSZ
Sheran általános ősmágia vízió
Minden játékos húz egy lapot VAGY visszavesz egyet a gyűjtőből vagy a játékból a kezébe.
Hátrány:ha vki nem húzott,vagy vett vissza: kijátszása után a semmibe kerül.
 
Természetesen kalandozó...
 
1 VP
Gübli
Tharr törpe KF ősmágia
Anti-mágia:1
Kijátszásakor dobj egy (kötelék:3) lapot a paklidból a semmibe:
Vagy kap X izomjelzőt(max. 3-at) vagy ellenfeled következő max X-es idézési költségű lapja nem jön létre.
S: Gyógyulsz X vagy következő törpéd X-el olcsóbb.
[X a semmibe dobott lapok idézési költsége]
X/(X)
 
1 építő Békés tisztás (új)
építmény Sheran
horgony

Kijátszásakor minden lényre tegyél egy életjelzőt.
S, vegyél le egy lényről X életjelzőt: egy gyűjtőből a tartalékodba tehetsz egy max. X költségű lényt.
K: célpont lény gyógyul 3 Ép-t.

4 SP
 
Tudós teknős(új)

3 VP

Sheran szörny
teknős

Anti-mágia:1
Repül.
Kézből kijátszásakor a paklidból előkereshetsz egy lapot VAGY visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből(kivéve Tudós teknőst).
Kötelék,P:egy teknős lapot rakj a játékba a gyűjtődből,mintha kijátszottad volna(kivéve Tudós teknőst)

0/5


Teknős páncélfoltozó(új)

1 VP

Sheran szörny
teknős

Semlegesítés:sebző forrás.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
S:célpont lény vagy játékos gyógyul annyi ÉP-t,amennyi teknősöd van játékban VAGY célpont teknős kap egy életjelzőt.
Büntetés:3 ÉP és egy nem-varázslat lap kézből eldobása


1/2


Teknős szigony

1 SZK

Sheran tárgy
teknős

KF

Sheran lényre ingyen rárakhatod és nem kell tudnia KF-elni.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max. 4 lap a Semmibe kerül.
Hordozója kap egy izomjelzőt,+2 sebzést és mágikus támadást.
 
1 Vp Zirri elmetrükk (új)
bűbáj lényre mentális Fairlight

2 Vp-ért a gyűjtődből is kijátszhatod.
A célpont lény passzívan a gazdája tartalékjába kerül, és az alábbi hátrányokat kapja: "Nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és képességei nem működnek. Gazdája minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t regenerál, és a tartalékban lévő lényeiért sem kap plusz Vp-t."
 
Sajnos nem kerülnek vissza a játékba. De azért próbálkozni lehet!
 
+1(.000.000)
 
2 Vp Hallgatag térdeplő
szörny 1 szk KF Tharr
troll, Thargodan

Anti-mágia: 0
K: a kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.
S, kötelék vagy 2 Vp: aktivizálódik, tegyél rá 3 izomjelzőt, majd minden képességét végleg elveszíti.

"Egyszerű vadtrollnak látszik ez a csendesen meditáló melák, míg csak botor mód meg nem zavarod néma áhítatában - Enciklopedia Fantasia."

0 / 6
 
Ja és reakciódrágítás +1
 
? Vp Elkésett segítségnyújtás
Sheran azonnali

Kijátszás feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben egy lapod létrejöttét megakadályozta:
0Vp: húzz egy lapot és kapsz 1 Vp-t
1Vp: kapsz 2 Vp-t és célpont lény vagy játékos sebződik 3ÉP-t
2Vp: célpont permanens a Semmibe kerül és húzz annyi lapot, amennyi az IK-e volz (de max 3at).

" Jobb később, mint soha!"
 
Az idő tornya(új)

1 építmény

Fairlight építmény
torony


Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszhatod 1 zanszilánkért is,de ekkor nem kap Anti-mágia:0-t
Bármikor kijátszhatod,amikor azonnalit játszhatsz ki,ekkor a kör azonnal véget ér.
Minden lényed +1/+1-et és minden épületed +3 SP-t kap.

/2


Demizra(új)

2 ZSZ

Elenios kalandozó
alakváltó

horgony,KF

Semlegesítés:lap,de a semlegesített lapot a tulajdonosa visszaveheti a köre végén a gyűjtőből.
[K]:áldozd fel egy lényed:célpont gyűjtőből max. 3 lap a semmibe kerül és húzz egy lapot.Ha Demizrát áldoztad,nem húzol.

3/1


Nekromanta bábmester


2 VP

Leah szörny
nekromanta

Repül.
Kézből kijátszásakor játékba rakhatsz aktívan egy Animált csontvázat.
S:áldozd fel egy nekromanta vagy csontváz lapodat: gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled következő lapja 1 VP-vel olcsóbb lesz(több ilyen hatás összeadódik).

1/4

"A legjobb az egészben,hogy azt hiszed te irányítasz,de egy lépéssel mindig előtted jár."-Niol,a csontsereg vezére
 
Megint lesznek gakletkik? Te tudsz valamit?
 
ork hálószaggató 1 manáért kikapcsolja a horgonyt, nekem egy kicsit erősnek tűnik. Gondolj olyan lapokra ahol a horgony vagy a háló azért van hogy ne legyen túl erős a lap pl. Vízitündér, Akmal stb.
 
Kegy mehetne olyan szabályváltozással, hogy MINDENKÉPP kikereshetsz egy lapot
 
Ne feledjuk a csapdakat, a szintlepeseket, a kegy es erod lapokat sem jatekba rakni
Tiszta "jo vedelem es a halal" pakli lenne
 
S.O.B.L.I.N.T.O.

6 mana 6/6 Tisztogato galetki repul

Sikeres kijatszasakor rakd jatekba az osszes testreszt, fa- es femtargyat valamit szakertelmet a paklidbol.

"Azt hittetek, hogy kivezethettek a jatekbol?"
 
Démontüzér

2 VP 3/3 dornodon szörny/thargodan 1 SZK

Ha forrás vagy szabálylap drágítja, akkor idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy lap gyűjtődből semmibe rakásával.
S: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, amennyi thargodan és „tűz” lap van a gyűjtődben, majd kapsz egy taumaturgia lapot.


Taumaturgikus lovag

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak” „tűz”

Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Kijátszásakor kapsz egy taumaturgia lapot, a kör végén pedig kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.


A lángok orgyilkosa

1 VP kalandozó/árnymanó 2/1 KF

Láthatatlan. Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Ha sebzést okoz: kapsz egy Taumaturgia lapot.


Szénné égetés

2 ZSZ dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy épület a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik annyit amennyi az SP-je ill. ÉP-je volt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Taumaturgia lapot.


Kristály entitás

5-X ZSZ (4)/(4) rhatt avatár/fókuszkristály „szárnyak” „rezisztens”

X annyi, ahány különböző nevű avatárod és fókuszkristályod van játékban (de max. 4).
K célpont permanens aktivizálódik, VAGY egy célpont lapnak a kör végéig a normálisnál eggyel többször használhatod az aktiválást kívánó képességeit (pl. S helyett S2 megkötéssel).
 
1 Vp Ork hálószaggató
szörny 1 szk KF Dornodon
ork

'repül'
Semlegesítés: "háló" vagy "horgony" képességgel rendelkező lap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lapot VAGY a "háló" és a "horgony" képesség ebben a körben semmiképpen nem működik (beleértve a szabálylapok, követők, helyszínek és forrásra immunis lapok ilyen képességeit).

2 / 2

1 Vp A csábítás művészete
bűbáj mentális Elenios
szirén

Húzz egy lapot!
K: ha egy lény gazdát cserél, az új gazdája húzhat egy lapot és kap annyi Vp-t, amennyi a lény idézési költsége volt (de az első körben nem kaphat így Vp-t).
Büntetés: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.

0 Vp Véges végtelen
bűbáj színtelen

Semlegesítés: változó idézési költségű lap.
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: kikereshetsz egy fix. 0 idézési költségű lapot a paklidból vagy visszavehetsz egy ilyen lapot a gyűjtődből a kezedbe ÉS a kör azonnal véget ér.
 
0 SZK
Motyogó melléktermék
Motyogó Leah szörny
Kötelék: ha ellenfelednek legalább 4 lap kerül a semmijébe,akkor azonnal keresd ki a paklidból és rakd játékba.(reakció képesség)
Áldozd fel: kapsz egy motyogó kölyköt.
Hátrány:kijátszása körében nem áldozhatod fel.
0/1
 
Ködkirály

2 VP 3/3 rhatt kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha épülettel ködkerested elő: a kör végéig ingyen kijátszhatod.
K: kapsz egy A köd gyermeke lapot passzívan VAGY célpont lapra tehetsz egy ködjelzőt, ami a te jelződ. A ködjelző képessége: 1 VP vagy 2 ÉP árán a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Magányos lovag

3 VP 1 nekron (5)/(5) tharr kalandozó KF „háló” „szárnyak”

S: átkerül ellenfeled tartalékába aktívan, és ha a tulajdonosa használta ezt a képességet, akkor a kör végén húz egy lapot.
Hátrány: a kör végén, ha a tartalékodban van, akkor a tartalékodból, ha az őrposztban, akkor az őrposztból rajta kívül minden lény a gyűjtőbe kerül.


Ganüid kardforgató

2 VP (6)/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Támadhat egyszerre bármennyi őrposztban lévő lényt, ilyenkor mindegyik visszaüt rá.
Ha bármilyen sebzés érné, vagy egy forrás hatna rá: dönthetsz úgy, hogy helyette egy másik, általad választott ganüided sebződjön, vagy rá hasson a forrás.


Ganüid metabotróp

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés” „horgony”

S célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Kompenzáció: kapsz a kezedbe és az asztalra 1-1 Ganüid ifjoncot.


A semmi katonája

1 VP 1 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”

K5: 1 nekron: a kör végéig kap +1/+1-et.
K 1 nekron: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
Szabad áramlás (új)
szabálylap

Közös képességek:
S, áldozz fel 3 Ép-t: kapsz 1 Vp-t.
S, 1 zanszilánk: gyógyulsz 3-at.
S, dobj egy lapot a Semmibe: húzz egy lapot.
S, áldozd fel egy permanensedet: vegyél vissza egy másik lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Ha ellenfeled használta bármelyik képességét, akkor ugyanazt a képességet az ő körében te is használhatod egyszer.

(nyilván kellene neki egy új illusztráció)
 
Y-X építő Mágusiskola, tetőtér

építmény ősmágia Fairlight

Y annyi, ahány különböző mágusiskola jelent meg kijátszásáig.
X annyi, ahány mágusiskolád van játékban, a gyűjtődben és a kezedben rajta kívül.
Az ellenfél minden lapjának kijátszása +1 VP-be kerül.
S, 1 ZSZ: húzz egy lapot vagy célpont permanens a Semmibe kerül.

/ 2*Y+3
 
2 VP, 1 nekron, 1 csont Tarimánia

helyszin, mentális

Ha egy játékos iszapjelzőt kap, el kell dobnia annyi véletlenszerűen választott lapot, amennyi iszapjelzője van.
Kijátszásakor az ellenfeled tartalékjába kerül egy iszapjelző.
 
Bolondokháza

1 ZSZ

Chara-din építmény

Anti-mágia:0
Kézből kijátszásakor előkereshetsz vagy a side-odból a kezedbe vehetsz egy olyan lapot,aminek nevében az "őrült","őrület" vagy "téboly" szó szerepel,akár ragozott formában is.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: ebben a körben egy ilyen kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb (de min. 1).

/1
 
Ganüid repolarizátor

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” 1 SZK "védekezés"

Rakj át 2 Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a semmmibe: feltámad.
S: ha nincs lap a kezedben (Ganüid ifjoncot nem számítva, de ekkor meg kell mutatnod)húzhatsz egy lapot vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.


Ganüid limitátor

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor ha akarod minden játékosnak el kell dobnia a kezéből annyi lapot, hogy csak 2 maradjon, ezután kapsz annyi Ganüid ifjoncot, ahány lapot ellenfeleid eldobtak.
S: minden játékos elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.


Ganüid szaggató

2 ZSZ 2/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor mutass meg X ganüid ifjoncot a kezedből: ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t és célpont max. X-es idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe VAGY ha eldobsz egy Ganüid ifjoncot a kezedből: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Kék démon

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében vagy leírásában a „kék” szó szerepel.
S 2 ÉP: ha SZK-t kaptál: ellenfeled eldob a kezéből egy lapot, vagy célpont max. 2 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Alkimista tanonc

1 ZSZ 2/1 chara-din kalandozó/ember KF

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot.
Ha ez a lap a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) kapsz egy passzív A hatalom kék itala lapot.
 
Az üresség ideje
szabálylap
Ha egy játékos bármilyen módon megsebezné ellenfelét, dönthet úgy, hogy minden egyes sebzés helyett ellenfele paklijának tetejéről egy lapot a Semmibe rak.
Ha egy játékosnak nincs lap a paklijában, azonnal elvesztette a játékot.
"A vég közeleg.-Ghallai rémegetés"
 
Tetszik!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.