Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen versenyeket látnál szívesebben 2018-ban? (Kérjük, csak akkor szavazz, ha jársz beholderes versenyekre!)

1.) Beszűkült látókör versenyek.
2.) Istenek viadala, pörgős, jellemek harca, sokszínűség.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: TF25 december 12.
Hatalom Kártyái - Gemina erdeje november 25.
A pillanat képe
Quwarg ősmágus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjén a manaszint oly magas, hogy még a quwargok - ezek az apró bogarak - egyes egyedei is képesek a varázslásra. Közülök a tapaszaltabbak apró varrótűkből készítenek varázsbotot maguknak. Őket hívják a kalandozók quwarg ősmágusoknak.
Nézz szét a galériában!
Téli MondoCon 2018.01.13. - Eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége pontszámítás
HKK Kiadói tervek - 2018
Téli MondoCon 2018. január 13. szombat Budapest, Hungexpo
XXI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)
Termékismertető - Kártyavédő fólia

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (27520)
Jégmágus kt. alakulna (9042)
[HKK Piac] Eladó lapok (140251)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9177)
TF help (6388)
Lapötletek (63471)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Valaki figyel téged
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
legyünk kombóban:

A grillezés elmarad

Megakadályoz egy tűz lapot.
Ha van Tarimászod játékban, megnyerted a játékot.
 
Bátorkodom az alábbi két ötletre reagálni...

Éjlövész
Íjszakértő

Mindkét ötlet az Íjászat szakértelemre illetve a jelző ében íjászokra épít.

Bár a Kiadó nem vezette ki a szakértelmeket, azaz azok továbbra is használhatók a játékban, ezek fejlesztésére semmilyen esély nincs, és mint ilyen lapoknak, ezeknek az ötleteknek a megvalósulására sincs.
Ráadásul az íjászok már csak egyetlen dolgot nem tudnak maguktól: reakciókat drágítani, és ez nem véletlenül van így.
A követő egyrészt tempót ad a deck-nek (mind az aktivizálással, mind a laphúzással), másrészt védelmet a leszedésekkel szemben.
Ha ez a deck kap még egy beépített reakció elleni védelmet is, akkor már kb. a megoldhatatlan kategóriába kerül.
 
Főleg ilyen formában...
 
Azt gondolom, hogy ez az a követő, amit egyáltalán nem kell felújítani.
 
Építő rakshallion (új)

követő

A játék elején kapsz egy aktív Szellemszolgát a tartalékodba. Minden építményed kap +2 SP-t.

[K], passzivizáld egy lényed: kör végén húzz egy lapot!
 
Homonkulusz

1 VP chara-din szörny 1/1 „1 SZK”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled eldobott egy lapot a kezéből.
Ha a dobott lap lény volt: a Homonkulusz minden szempontból lemásolja a lény, mintha kijátszottad volna.
Ha azonnali vagy általános: a Homonkulusz kijátszáskori képességeként létrejön a varázslat minden hatása.
Ha más nem lény lap: a Homonkulusz megkapja a lap minden képességét (a kijátszáskoriakat is).


Állomány, a nyálkalény

2 VP 2/4 színtelen szörny 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor határozd meg a színét.
S rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és rakhatsz 1 izom vagy élet jelzőt Állományra.
K rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot.


Lélekfaló

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: gyűjtőben lévő lap aktiválást kívánó hatása.
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost: célpont gyűjtőből a semmibe rakhatsz egy lényt és ha akarod, a Lélekfaló megkapja a lény minden képességét és hátrányát. Egyszerre csak egy lény képességeit birtokolhatja, ha újat kap a régit elveszíti.


Éjlövész

1 VP chara-din szörny/ében íjász 1 SZK KF

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás, vagy általános.
K: ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t és kapsz egy ében mesterlövész jelzőt aktívan a tartalékodba (1/1-es chara-din szörny/ében íjász).


Íjszakértő

1 VP chara-din szörny/ében íjász „szárnyak”

Ében íjászaidra (már önmagára is) +2 VP reagálni.
Íjászat szakértelmed szintje eggyel nő, ha legalább egyes szintű.
P 1 VP: előkereshetsz egy szakértelmet a paklidból.
 
Benne van
 
aztán a 2. körben kirakok egy átoksárkányt és GG
 
A jó, a rossz és a csúf

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha nincs Tarimászod játékban, rakj a tartalékodba egy Tarimászt.
 
Motyogó térnyerő
2 VP
Leah szörny motyogó KF, 1 SZK, Védekezés
Semlegesítés: lény
S:kapsz egy motyogó kölyköt.
K:áldozd fel egy motyogódat:a következő körben célpont játékos minden lapjának kihozási feltétele 1 nekron elköltése.
1/3
"Ha ezek egyszer elszaporodnak..."
 
Nem járj-ra gondoltam,hanem terülős deckek ellen, esetleg mellé...
 
javaslat: rakj hozzá még egy nekront IK-nak, hogy beleférjen járjba (mert úgyis oda használnád nem?)
 
Blackjack
3 VP
Leah bűbáj ősmágia
Kijátszása után ha az asztalon lévő lapok idézési költsége több mint 21: minden lap a semmibe kerül.
Ha egy kör végén az asztalon lévő lapok idézési költsége pontosan 21:megnyerted a játékot.
Áramlás:2VP: Gyógyulsz 21-et.
 
Persze én csak örülnék ha még erősebb lenne, imádom őket, csak így balanszoltabbnak éreztem
 
Így is gondoltam, hiszen az életjelző a királynö forrásimmunitása mellett talán már túl sok védelem lenne. Az akkor kell amikor kézböl játszod és a királynő nem tudja megvédeni a kicsinyét
 
134.4. Élet: X: ha egy lény rendelkezik ezzel a képességgel, akkor a sikeres kijátszásakor tenni kell rá X életjelzőt. Az Élet képesség csak a lény kézből történő kijátszásakor működik, és csakis akkor, ha a lény idézési költségét a játékos ténylegesen kifizette. (120.)

Ebben a formában nem kap életjelzőt a lárva, módosítani kéne az őshangya királynőt úgy, hogy "kapsz egy passzív őshangya lárvát egy életjelzővel a tartalékodba". Egyébként kedves páros.
 
Mindkettőnek őshangya az altípusa*
 
1 vp 2 zsz Őshangya királynő (új)
Ősmágia 1 szk

K 1zsz: kapsz egy őshangya lárvát, passzívan a tartalékodba.(semmiképpen nem kaphatsz körönként egynél többet)
Ha ellenfelednek van quwargja játékban, őshangyáid nem lehetnek forrás célpontjai.

2/4

[1] Őshangya lárva
1 szk

<3: élet 1
Késleltetett hatás 1: lemásol egy asztalon lévő őshangyát (kijátszáskori képességei létrejönnek)

0/1
 
Így magában még gyakori lapnak is gyengusz.
Az áramlás alternatívának jó, hogy ha haszontalan lenne a lap képessége bizonyos szituban-match up-ban, legyen még valamilyen felhasználási lehetősége.
Adj neki valamilyen képességet. Kijátszáskorit vagy aktivitást kívánót.
 
Keselyűteknős

2 VP 4/2 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” „életkioltó”

Anti mágia: 1.
Ha megüt egy lényt, az mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
S rakj át egy lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Barna anguaxin

2 VP 2/2 tharr szörny „szárnyak” 1 SZK

K2: ha ellenfeled a húzás fázisás kívül lapot húz, vagy az előkészítő fázisán kívül VP-t vagy SZK-t kap: a Barna anguaxin kap 1 izom jelzőt.
K: ha bármilyen okból VP-t veszítesz: a Barna anguaxin kap 1 élet jelzőt.


A harag ereje (új)
? VP tharr azonnali/reakció „ősmágia”

Anti mágia: 0.
Idézési költsége 3 VP, de ha ebben a körben az asztalról legalább egy lapod nem áldozástól a gyűjtőbe került, vagy ellenfeled megakadályozta legalább egy lapod létrejöttét, akkor 0 VP.
Megakadályoz egy lapot és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


A nyughatatlan

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „Szárnyak”

Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van: rakd játékba (de egy körben egyet).
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből ellenfeled lapja miatt a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


A káosz szeme

1 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K áldozd fel a Káosz szemét: kijátszhatsz a kezedből egy fix max. 5 idézési költségű chara-din lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot! Ezt a képességet közvetlenül azután használhatod, hogy ellenfeled bármilyen okból lapot dobott a kezéből.
 
Szia!

Altípus?
Miért épp Rhatt,miért nem Leah?
Se repülés, semmi értelmes képesség, csak az áramlása miatt használnád?

Szerintem ez így kicsit egydimenziós.
 
A minap jutott eszembe egy lapötlet. Az első amit valah kigondoltam szóval lehet, hogy a balance nincs a helyén, de leírom. Vélemények?

2 VP Ködfarkas
szörny köd Rhatt
Láthatatlan
Áramlás: Célpont játékos sebződik 5 ÉP-t.
2/2
 
1 Vp Chloe macskája
szörny 1 szk Chara-din

S: Feltámad.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot. Ha nem tud lapot dobni, és akarod: 'repül'.
Ha a gyűjtőből a Semmibe kerül, ellenfeled egy lapot a Semmibe dob.

"Chloe kis kedvencét sok mindennek lehetne nevezni, de cukinak biztos nem - Szajonn."

2 / 1

1 Vp Porp Ylit Ron (új)
kalandozó 1 szk KF Leah
goblin

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy +2 sebzést jelentő erősödés-jelzőt VAGY mindenképp aktivizálódik.
Áldozd fel: kapsz annyi szk-t, ahány erősödés-jelző van rajta.
Hátrány: ha sebzést okoz, veszítesz 1 Vp-t és vegyél le róla egy erősödés-jelzőt.

2 / 4

2 Vp Morgan laboratóriuma (új)
bűbáj Leah
horgony

Húzz egy lapot.
S: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ha a képességre elköltesz +2 Vp-t is, a permanens 'horgony' képessége nem működik.
Kompenzáció: minden általad választott permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
 
2 Vp Timera hőse (új)
kalandozó KF Elenios
kobudera

'repül'
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj kockával: annyi izomjelzőt kap, amenyit dobtál (de max. 3-at). Ha 6-ost dobsz, kap egy életjelzőt is.

O/1

2 Vp Tengeri sárkány (új)
szörny 2 szk Elenios
sárkány

'repül'
'+': 4-es tűzlehelet.
Reakció: tedd az őrposztodból passzívan a tartalékodba: megakadályoz egy lényt vagy reakciót, majd tegyél rá 2 dermesztésjelzőt.

4/4
 
Korlátozó fatty

1 VP 1/4 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Ha ellenfelednek általa választott lapot kell dobnia a kezéből: nem dobhat Chara-din fattyat, csak ha nincs más legális lap.
K: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és kap a kezébe egy Chara-din fattya lapot.
P: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény sebződik 2 ÉP-t.


Veremfatty

1 VP 2/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kijátszásakor aktivizálódik.
K 1 ZSZ: ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot, majd kap egy Chara-din fattya lapot a kezébe.
P: célpont max. 2 idézési költségű lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Túlszaporodás

1 VP chara-din bűbáj

Kijátszásakor te, és ha akarod célpont játékos is kap annyi Chara-din fattya lapot a kezébe, hogy pontosan 4 lap legyen a kezében.
S dobj 2 chara-din lapot a kezedből a semmibe: a kör végén húzhatsz egy lapot, vagy visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


A hatalom büntetése

0 VP tharr azonnali/reakció

Nem lehet lény anti-mágiájának eldobni.
Kijátszási feltétele, hogy csak gyakori és nem gyakori lapok lehetnek a gyűjtődben és az asztalodon.
Megakadályoz egy lapot (kivéve a gyakori és nem gyakori lapokat).


A túlerőben bízva

1 VP chara-din azonnali

Célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t, ahol X annyi amennyivel több lényed van játékban neked, mint neki (de max. .
A kör végén húzz egy lapot!
 
Blogon merült fel a lap felújítása, de egy amúgy is erős lapot elég nehéz balanceolva felújítani... de ha már kigondoltam, azért leírom

1 VP Manaevő féreg (új)
szörny, 1 SZK, Fairlight
féreg

„szárnyak”

Élet: 1
P: ha célpont játékos VP-t, SZK-t, tókent kapna, lapot húzna (akár késleltetve is) egy forrásának köszönhetően, ehelyett te kapod meg, te húzod fel (reakció).
Rakd a gyűjtődből a Semmibe: létrejön a fenti képessége.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: keresésnél is használhatod a fenti képességeket.

1/1
 
Nem volt célja visszahozni a játékba a Bömbölő arénarémet,szóval az csak lemaradt

köszi a kommentet!

Javítva:

A druidák ajándéka

3 VP,1 nekron

Sheran általános

Keress elő egy fix idézési (de maximum 5) költségű lényt a paklidból és rakd játékba.
Kompenzáció:kapsz annyi VP-t,amennyit a kijátszására költöttél.
 
A druidák ajándékához némi észrevétel:
Az alapötlet jó, hiánypótló, nagyon tetszik, a szín, és az ik teljesen rendben van, DE

- maximalizálni kell az így kijátszható lény idézési költségét. A magas ik-jú lényekkel lehet igen brutál kombó, amiket előre nem lehet jól belőni. Ne legyen a lapból egy új egylapos "kijátszom: nyerek" - játék. +Ne legyen már a lap célja, hogy rég elfeledett, horror ik-ű lényeket kukázzunk elő. Én 5-ben maximalizálnám a készletet.

- ne írjuk rá, hogy "mintha kijátszottad volna" - ez az alapértelmezés. Ha kézből kijátszottnak akarod minősíteni az így kijátszott lényt, akkor ezt kell ráírni, mármint, hogy "mintha kézből játszottad volna ki", vagy ne írjunk rá semmit.

- a kompenzációt így írjuk: "annyi Vp, amennyit a kijátszására elköltöttél". Apró különbség, ami a helyettesítésnél jön elő, de szerintem így jobb a balansz.

Amúgy számtalan pakliban használnám.
 
Kurtz tagadása

Elenios azonnali
reakció

0 VP

A saját forrásod,követőd vagy szabálylapod semmilyen módon nem növelheti az idézési költségét.
Megakadályoz egy ősmágiás lapot.
Kijátszása után dobj 1 lapot a kezedből a Semmibe.
Áramlás:2 VP


A druidák ajándéka

3 VP,1 nekron

Sheran általános

Keress elő egy fix idézési költségű lényt a paklidból és rakd játékba,mintha kijátszottad volna.
Kompenzáció:kapsz annyi VP-t,amennyi a módosított idézési költsége volt.
 
1 Vp Átruházás (új)
azonnali Tharr
reakció

Megakadályoz egy asztalon maradó lapot VAGY az a lap, amire reagáltál létrejön ugyan, de minden képességét és hátrányát elveszíti, és azokat megkapja egy másik, játékban lévő célpont lap (beleértve a kijátszáskori képességeket is).
Áramlás: te veszítesz 4 Vp-t, célpont játékos pedig kap 3 Vp-t (de ez nem lehetsz te).
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.