Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Május 18-án szombaton részt vennél-e egy HKK versenyen, amit a Board Game Expo-n rendeznénk a ComicConon? (Belépő van, nevezési díj nincs, nyeremény van.)

1) Igen, megyek a rendezvényre, szívesen részt veszek a HKK versenyen is.
2) Megyek a rendezvényre, de a HKK versenyen nem indulok.
3) Nem megyek a rendezvényre.
4) Nem tudom még.
5) Nem érdekel.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Varázslatot lövő fegyverek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Korok múltával a Túlélők Földje világképe teljesen megváltozott. Miután a felfedezők az egész kontinenst feltérképezték, a számtalan régi ereklyék között olyan fegyverek is előkerültek, melyek a csatában varázslatok garmadáját képesek az ellenségre zúdítani. Ez a tulajdonságuk bizony nagyon hasznossá teszi őket.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47065)
Lapötletek (64943)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (29)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)
[HKK Piac] Eladó lapok (141662)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Zaphkiel arkangyal

1vp 1 zan
3/4

repül

anti reakcio (0)

J: Keress elő vagy vegyél vissza egy angyalt bárhonnan

S1) Ha a körben kerestél húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
 
Ragyás burástya (2024)
3 zsz szörny burástya
3/6

Élet: 1
_+: 3-as savlehelet (ÉP-ből is erősítheted)
(K), áldozd fel 1 burástyádat: célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
(S), áldozd fel 1 burástyádat: kapsz 2 burástyakölyköt vagy aktivizálódik.
 
Korlátlan isteni erő
Szabálylap

A játékot 15 ÉP-ről és 15 max. ÉP-ről kezded.
Semmilyen módon nem gyógyulhatsz(hátrányból sem).
A paklidban lévő összes szín isteni lapjait használhatod,
és a paklidban max. 15 isteni lap lehet.
Ez akkor is működik ha kikapcsolják.
 
Megpróbálom újra:

Szuperburástya
1 vp 1 zsz 2/2 Elenios szörny burástya +1 reakciódrágítás

Zanszilánknak nem áldozható token lap.
J: Keress elő egy burástyát.
K: Célpont lapról vegyél le X jelzőt: Kapsz X Burástyakölyök lapot.
 
2 ZSZ Cápavihar
bűbáj háló Elenios

Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisban dobj egy kockával!
Ha az eredmény páros:
Kapsz a tartalékodba aktívan egy 3/3-as aktív cápa szörny jelzőt
Ha páratlan:
Ellenfeled kapja a tartalékba a cápát.

"Cápák hullanak belőle. Elég ijesztő.,,
 
Hajónyelő teknős

4 VP (4)/4 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 1.
Kijátszásakor egy célponton sebezhetsz hatot.
Minden, hajóknak okozott sebzése duplázódik.

Kérgesteknős

1 VP 3/(1) sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 0.
Kijátszhatod reakcióként is, azután hogy ellenfeled megpróbál használni egy aktiválást kívánó hatást. A hatás erre módosul: „Anti mágia: 1.”


Antimágikus börtön

szabálylap

Minden varázslat 1 ZSZ-el drágább.
Az első 5 körben minden játékos körönként max annyi varázslatot játszhat ki, ahányadik kör van.


Ősellenség (Új)

4 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+2]

Kijátszhatod 2 VP-ért is, ekkor kap 1 dermesztés jelzőt.
J: minden nem chara-din lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 nem chara-din lapot.


Visszafejlesztett technika

1 VP fairlight általános

Ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott lapot a gyűjtőből a kezébe, majd előkereshetsz a paklidból 2 lapot, melyek közül egyiknek a színe, másiknak a típusa megegyezik a visszavett lapéval.
 
Behódolás 3 szanszilánk, v 3 áldozás
Bűbáj
(Egyszínű lapok versenyén tiltott)
A megnevezett színű lapokkal nem egyező lapok és jelzők passzivizálódnak, ne fejtik ki a hatásukat, és nem aktivizálódnak, amig a bűbáj játékban van, vagy a játékban lévő lapok és jelzők szine megváltozik a megnevezett színre!
 
Fekete lyuk 10 zanszilánk
Ő tárgy. Raia, v Leah
Antimágia:0
Minden lap és jelző a semmibe kerül.
Amíg játékban van kizárólag leah, v. Raia varázslatokat lehet kijátszani.
Az előkészítő fázisban minden játékos annyi VP-t kap
amennyi lapot eldob a kezéből
Minden játékos az előkészítő fázisában sebződik annyit
amennyi lapja van a kezében.
 
A kaszás (egyértelműen LEAH) (Úr -nek gondoltam, de lehet hogy túlgondoltam, finomításra szorul, bármely ötletet simán fogadok…, szerintem agyaljunk rajta együtt…ha lehet)
6 zanszilánk v 6 áldozás
6/6 mágikus, aktívan jön játékba, láthatatlan
kijátszási feltétele, hogy legalább 6 Leah lap v jelző legyen játékban
(lehet vegyesen is)
Az aztalon nem marad sem jelző sem lap se semmi!
És a játékosok kezében lévő lapok a semmibe kerülnek.
Amíg aktív más lap v jelző nem lehet játékban.
 
Mennydörgés 4 vp
Fairlight v Raia
azonnali varázslat
Minden lény a tartalékba kerül passzívan
Ebben a körben már semmilyen lényt nem lehet
az örposztba mozgatni, kivéve azokat amiknek a
nevében vagy a leírásában az elektromos, v. villám
szó szerepel.
 
Jerikó rózsája
2 szörnykomponens (tárgy), v 3 vp (szörny 1/1 mágikus)
sheran , raia, elenios v szintelen
3 körig forrásra inmunis
P: bármikor használhatod. 5 vp: ebben a körben nem vesztheted el a játékot (de
az ÉP-d 1-ÉP-ig csökkenhet max, a max ÉP-d nem csökkenhet.
és a lényeid nem mehetnek 1 ÉP alá.
 
Raia kőzbelép
0 vp

az első korben nem játszhatod ki
Vagy kapsz 2 VP-t amit csak gyógyjtásra használhatsz
fel, vagy egy Raia, Sheren v Elenios lapotot megmentesz játékból való kikerülésből.
 
Hirtelen halál
azonnali varázslat
6vp
Antimágia:0, Forrásra inmunis
Minden játékos húz egy lapot a saját vagy az ellenfele
paklijából. A játékot azonnal megnyeri aki a
legnagyobb iézési lapot húzza.
(csak fix idézésű lapok számítanak, he nem ilyet húz akkor újra húz)
 
A mechanizmus a "Szuper pszi"-re hajazott. De értem, hogy már nem kívánatos az ilyen jellegű lap.
Valóban időhúzásra adhat esélyt, ami kifejezetten használhatatlanná teszi a lapot, ha nem a kijátszója áll nyerésre.
(Én játszottam anno Szuper pszi-vel, de akkor még más volt a játék üteme.)
 
Kalap, kabát! 2 csonti
Tárgy fairlight v tharr
p:1 vp az összes lényed láthatatlan lesz ebben a körben
p:2 vp az összes lényed mágikus támadást
védekezést kap ebben a körben
p: 3 vp az összes lényed láthatatlan lesz +
mágikus támadást és védekezést kap,
ebben a körben és 3-nél több lényed is lehet az
őrposztban
 
Árnyékherceg (új)
Leah, szörny, élőholt, 1 SZK, 1/5, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
K, 1 nekron: célpont lény kör végéig +2 sebzést
kap, ellenfeled 4 lapot a Semmibe dob a paklijából.
Ha ellenfelednek nincs lap a paklijában,
megnyerted a játékot.
Az ördög súgja imáimat.

Szárnyaskirálynő (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 3M/3, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
K: kapsz egy Nyomorult quwargot.
Ha legalább 13 quwargod van játékban,
megnyerted a játékot.
„A quwargok ereje a sokaságukban rejlik.” – Nord
a tanítványairól


(ez a régi Quriklix színesítő szövege)

Éjmágus (új)
Chara-din, kalandozó, ember, 2/4, KF, életkioltó, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: célpont permanens a Semmibe kerül,
vagy ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
Ha ellenfelednek nincs permanense az
asztalon és nincs lap a kezében, megnyerted a játékot.
A tiszta éjszaka
Kihuny s sok csillaga
Magasló trónusáról
Nem reménysugárral világol
E.A. Poe
 
A természet papja (új)
Sheran, kalandozó, elf, KF, horgony, 2/4, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
Ha a játék során legalább 21 ÉP-t gyógyultál te
és a lényeid összesen, megnyerted a játékot.
K: egy célpont max. ÉP-je 2-vel nő, majd gyógyul 2-t.
Áldottak voltak a titkos erők,
melyek a túlsó partra vittek át,
ahol a lélek elejti magát,
ahol gyógyul a fájó akarat
Szabó Lőrinc


Kritanoid mágus (új)
Fairlight, szörny, 1 SZK, 1/5, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: max. VP-d nő 2-vel, és kör végén kapsz 2 VP-t.
Ha min. 21 VP-d van, megnyerted
a játékot.
Minden vagyok, semmi se vagyok,
mese és változás:
fölnézek a holdra s az vagyok,
szemfényvesztő varázs.
Szabó Lőrinc


Furkósbot (új)
Tharr, szörny, troll, 2M/4M, 1 SZK, háló, KF, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: egy célpont max. ÉP-je vagy STP-je csökken 3-al.
S: célpont permanens aktivizálódik, vagy passzivizálódik.
„Olyat ütök, SOSE gyógyulsz fel belőle!”
 
Szemfényvesztő (új)
Bufa, kalandozó, alakváltó, KF, 1/5, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: kapsz egy tóken lapot.
Ha min. 5, különböző színű permanensed van játékban,
megnyerted a játékot.
„A világot csalni: mutass
Hozzá hasonló arczot...
S valód: kigyó alatta!”
Shakespeare


A remény bajnoka
Raia, kalandozó, ember, KF, 0/6, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
Ha ellenfelednek min. 5-el több lapja van játékban ÉS
a kezében, mint neked, előkeresheted a paklidból.
(körönként max 1-et)
J: a játék döntetlen eredménnyel zárul.
„Ma veszni látszik minden, de holnap Raia győzelemre segít!”

Szirén fattyú (új)
Elenios, szörny, szirén, 0/6, horgony, KF, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
Élet: 1
Ha kikerül a játékból vagy gazdát cserél, megnyerted
a játékot. Nem áldozhatod fel, képességeit semmilyen módon nem veszítheti el.
"Egyetlen győztes sem hisz a véletlenben."
Friedrich Nietzsche


A jutalom hírnöke (új)
Rhatt, kalandozó, próféta, 2/3, KF, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: ellenfeled max. VP-je csökken 4-el.
Ha ellenfeled max. VP-je 0, megnyerted a játékot.
J: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot,
kikereshetsz egy fix, max 1-es költségű lapot!
Nincs "jutalom", nincs
"büntetés" - csakis
következmény van.
Fodor Ákos
 
Talriai behemót (új)
Tharr, szörny, thargodan, óriás; KF, 1 SZK, horgony, 2xX/2xX; IK: 1 VP X ZSZ
X max. 2.
S: célpont lény kap X izomjelzőt.
K: célpont permanens aktivizálódik.
Ha van rajta jelző, két helyet foglal
az őrposztban.
„Nagy! Tharra mondom, NAGYON-NAGY!”

Lipkin (új)
Raia, kalandozó, gnóm, 1/3, KF, horgony, IK: 1 VP 1 ZSZ
J: célpont permanens visszakerül
tulajdonosa kezébe.
J: célpont lény kap 1 izom jelzőt.
„Lipkin, Zu’lit, Eliana! Hogy lehet, hogy maguk
mindig ott vannak, ahol baj történik?”


Morgan aurája (új)
Leah, bűbáj, IK: 1 VP
Ellenfeled minden lapjának kijátszási
feltétele 1 lap kézből Semmibe dobása.
S: egy célpont sebződik 2-t.
„Viseld csendesen e magányt,
Mely nem egyedüllét - hiszen
Az életben melletted állt
Holtak lelke veled leszen” – E. A. Poe


Tulajdonságlopás (új)
Chara-din, általános, mentális, reakciódrágítás X-2, IK: X ZSZ
X a játékban lévő permanensek száma.
Minden nem lény lap kap 2 dermesztés és 1 elmúlás jelzőt.
Minden lény kap egy -1/-1-et jelentő jelzőt.
Célpont lény kap X izom jelzőt.
Mert ólom volt éj-szárnyukon,
S míg verdesett, lehullt
A szívbe, mely törni rokon
Kínokban megtanult. – E. A. Poe
 
Feldobott labda
2 vp (raia v leah v fairlight)
azonnali varázslat
Ebben a körben bárki elkölthet x vp-t
Vagy ennyit gyógyul vagy az ellenfele ennyit sebződik
A sebzés és a gyúgyulás csökkenthető a kézben kévő
lapok eldobásával (akire hatna).
Ha ez a varázslat nem jön létre visszaveheted a kezedbe.
 
Gejzír (dornodon)
3 szörnykomponens
P: 1 vp: Az összes örposztban lévő lény sebződik 3 ép-t
(tűzsebzés)
vagy:P: 1 vp: dobj egy hatoldalú kozkával
1-5 ig- Az összes örposztban lévő lény a tartalékba kerül.
6-os- Az ellefeled és a lényei sebződnel annyit ammennyi az őrposztban lévő lényei osszz sebzése
 
Kokasmágia
Xzsz Elenios azonnali/főnix "tűz"

X max. 2.
Kapsz az őrposztodba egy Főnix fiókát X izomjelzővel, majd az ellenfél is kap egyet az őrposztjába izomjelző nélkül. Ebben a körben te jelölöd ki a támadókat de legalább X lénnyel támadni kell, ha lehetséges.



Világtörő Gadnuk
3vp 2/2 Dornodon szörny/főnix "tűz" 1szk (repül)

Kompenzáció: kapsz 1 Főnix fiókát.
Minden "Tűz" sebzésed +3-at sebez.
Halálsikoly: kapsz 1vp-t.



Gigászi Csed
2vp 3zsz 4/6 Raia kalandozó/ember "KF" "+2reakciódrágítás" (repül)

Élet 1
K2: Kijátszásakor ÉS ha sebződik kap 1 izomjelzőt. Ha az őrposztba kerül, az ellenfél őrposztjában lévő lények passzívan a tartalékba kerülnek.
Áramalás: 2vp vagy célpont lényre rakj 2 izomjelzőt.



Tolvajmonokli

1zsz Dornodon tárgy "KF" "kincs"
Hordozója látja a láthatatlant. Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Áldozd fel: kapsz egy Dobótőrt.


Döntetlen!
1vp Bufa azonnali

Ha minden játékos ép-je 0 vagy kevesebb nem lehet rá reagálni.
A kör véget ér.
Áramlás: kör végén húzz egy lapot.



Kaller
1vp 1/3 Elenios kalandozó/alakváltó "KF" "háló" (repül)

P, ellenfeled megmutathatja a kezében lévő lapokat. Ha nem tette vagy nincs lap a kezében sebződik 4-et és elveszti az összes vp-jét.
Halálsikoly: ha aktív volt, húzz egy lapot.
 
Nem 1 gyilkos kombó a lényeg és nem is csak az ÚN versenyeken, káosz lapok használata.
Pl. Hagyományoson megengedné 6 Buckaquwarg használatát.
A szinte végtelen sok féle használhatósága miatt lenne szvsz kitesztelhetetlen.
 
Ezekből a rálegyintős, vállrándítós, "mi baj lehetne belőle" - lapokból szoktak tiltások lenni. Én sem tudom, mi lenne az a gyilkos kombó, ami miatt ez problémát szülne. De 10k+ lap és néhány száz az átlagosnál jóval okosabb elme csodákra képes.
 
Biztos szegényes a fantáziám, de nem tudom elképzelni milyen gyilkos paklik születhetnek ÚN-ben ha egy nem ÚN lapot is berakhatsz a paklidba. Rádásul úgy, hogy ha 3-at akarnál használni akkor amellé 3 mardakor kéne. Vagyis lenne 3 blank is a paklidban.
 
Szerintem ez a lap így eléggé durván szembemenne a rotáció lényegével. Gyakorlatilag kitesztelhetetlenné tenné bármelyik később készletet, ebből pedig nagyon durva kombók jönnének elő. Amikor ezek megjelennek, onnan pedig az egyetlen megoldás az UR tiltása lenne.
Mivel ez így belátható, már jó előre, így ez a lap szerintem semmilyen formában nem alkotható meg.
 
3VP Mardakor szabályszegő UR
Kalandozó KF Színtelen
Gnóm 3/3

Nem lehet a kiegészítő paklidban.
Mutasd meg a játék elején a paklidból:
használhatsz a paklidban egy olyan lapot amit
a verseny szabályok miatt egyébként nem.
 
Káosz pillangó
6 vp
0/1, szörny
Az örposztban nem foglal helyet.
Kijátszásakor ellenfeled őrposztjába kerül,
és minden játékos annyit sebződik, ahány aktív lapja van játékban. Ha bármely módon kikerülne a játékból helyette az elenfeled kezébe kerül.
 
Veszett fejsze nyele
tárgy 2 csonti
Kijátszásakor dönts: lényekre, varázslatokra, tárgyakra
vagy építményekre fejtse ki a hatását.
A megjelölt laptipust nem lehet kujátszani, csak akkor ha a kjátszója eldobja az összes többi lapot a kezéből a semmibe.
 
2VP1Nekron
Ha jó, ha nem jó

általános Fairlight

Keress ki egy hajót a paklidból és rakd játékba!
A kör végén a hajó mindenképp a semmibe kerül(akár a gyűjtőből is) és te sebződsz annyit amennyi az SP-je volt.
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.