Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
A pillanat képe
Árnyékdémon
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona." - részlet az Encyclopedia Fantasia árnyékdémonokról szóló részéből
Nézz szét a galériában!
Túlélők Földje - Köszöntés
Beholderes egyszínű HKK verseny ápr. 29-én
Tavaszi MondoCon 2017.04.22. – Eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2017. április 22. szombat Budapest, Hungexpo
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5812)
[HKK Piac] Eladó lapok (139129)
A HKK végnapjai? - avagy, egy kis szösszenet külsős szemmel (9)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27185)
Excelsior (776)
Beholderes egyszínű HKK verseny ápr. 29-én (19)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Ezek NEM húsvéti tojások
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Továbbra is kérésem, hogy 3 lapötletet ne 3 kommetbe írjuk, ha egyidejűleg történik:

Exhaurius Maximus: Ez tetszik, bár szerintem inkább Animált csontvázat adjon. Az izmok miatt multifunkcionális side lap lehet belőle, a képessége pedig jelenleg kincs.

A fehér bűbáj is hasonló vonulatot képvisel, de szerintem lényegesen gyengébb. Az Öntörvényű krabbert helyreteszi, de egy életes deck ki tudja játszani, hiszen 1-1 élet folyamatosan ott lehet a lényeken.

A harmadik kalandozóval kapcsolatban vegyes érzéseim vannak. A követős paklik támogatását, mint célt értem, de én nem egy szüntetés esetén kereshető lapot tartanék jó megoldásnak, erre néha nem lesz manánk, néha meg a ló másik oldala lenne. De lehet ez már inkább a személyes antipátiám...
 
2zsz Legfelsőbb védelmező
Színtelen kalandozó ember
Kf rezisztencia +1 reagálni

Kötelék: Élet: 1
Ha ellenfeled bármilyen módon megszüntette a követőd,az előkészítő fázisodban előkeresheted 4ÉP áldozás árán (körönként max 1x).
A követőd mindenképpen kifejti hatását.

0/5
 
2zsz Korlátozott vitalitás
Raia bűbáj
rezisztencia

Ha van játékban Élet képességgel rendelkező lény, +2 Vp rá reagálni.
Húzz egy lapot!
Minden lényen maximum annyi Élet jelző lehet, amennyit a képessége szerint kapna. Kijátszásakor minden számfeletti Élet jelző kikerül a játékból.

"Az hihetnénk, Raia az örök életet szánja követőinek. Nagyobbat nem is tévedhetnénk..."
 
2zsz Exhaurius Maximus
Leah szörny nekromanta
KF szárny

Kötelék: +1 vp reagálni.
Kijátszásakor az asztalról minden élet- és izomjelző kikerül a játékból. Ha legalább 3 jelző került így ki a játékból, tegyél passzívan a tartalékodba egy Nekromanta csontvázat.
Áldozd fel és tedd a Semmibe: megakadályoz egy Élet képességgel rendelkező lapot.

2/2
 
Z’hadrurruk éjfaló

5 ZSZ (5)/5 chara-din szöryn/éjfatty „szárnyak” „3 SZK”

Élet: 1.
Kijátszásakor dobj a kezedből minden lapot a semmibe, majd fordítsd fel a paklid felső 5 lapját és közülük minden legalább 5-ös fix idézési költségű lapot vegyél a kezedbe, a többit dobd a gyűjtőbe!
Kijátszása körének végén, ha még játékban van: minden lapot dobj a kezedből a gyűjtőbe.

Angyal fejvadász

2 VP 2/4 raia szörny „szárnyak” „KF” „1 SZK”

Kompenzáció: kapsz 1 Kisebb angyal lapot.
Kijátszásakor célpont lény a gyűjtőbe kerül VAGY nevezz meg egy lapot, majd nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és az ilyen nevűeket dobd a semmibe! Ha ellenfeled bármikor (húzás fázisban is) lapot húz: meg kell mutatnia milyen lapokat húz és az ilyen nevűeket a semmibe kell dobnia.

Erdőjáró

1 VP 1/1 sheran kalandozó/elf KF „Háló”

Kijátszásakor nézd meg a paklid felső 3 lapját: a szörnyeket vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe! Minden így semmibe dobott sheran lap után tehetsz célpont lényre egy méreg jelzőt.

Desztillált káosz

0 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot, kivéve ha ellenfeled eldob a kezéből egy, a kijátszottal azonos típusú lapot.
Áramlás: ellenfeled kezéből egy véletlenszerű lapot vissza kell keverni a tulajdonos paklijába.

Amelia

2 VP chara-din kalandozó/elf KF

Kijátszásakor válassz ki 4 különböző lapot a paklidból és mutasd meg őket ellenfelednek: ezek közül egy, az ellenfeled által választottat a kezedbe vehetsz, a többit keverd vissza a paklidba!
 
1 Vp Zarknod prédája (új)
szörny 1 szk Kf Fairlight

Áldozd fel és tedd a Semmibe: keress ki egy triklem drakoldert a paklidból VAGY minden drakolderedre tegyél 1-1 izom- és életjelzőt, és a kör véget ér.
1 Vp: keverd vissza a gyűjtődből a paklidba.

1/1
 
1 szk Sárkánytojás (új)
tárgy színtelen
sárkány

Kötelék: ingyen kijátszhatod.
P, áldozd fel: játékba tehetsz ingyen egy fix., max. 5 idézési költségű sárkányt a gyűjtődből vagy a kezedből, de kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
Tedd át a Sárkánytojást a gyűjtődből a Semmibe: kikereshetsz egy sárkányt a paklidból VAGY megakadályoz egy forrást, ami sárkányodra hatna.
 
A közelmúltban ment a szócséplés a követők gyengeségéről meg a kontrolok dominanciájáról, akkor jutott ez a lap az eszembe:


6 VP, Mardakor főpap
kalandozó, KF, Raia
gnóm

Élet: 1
Ha a játék kezdetekor legalább 2 ilyen lap van a paklidban (mutasd meg) a követőd mindenképp működik, kivéve ha te magad áldoztad fel. Ez a képesség az asztalról és a kezedből is működik.

(6)/6


Szerintem korrekt erősítés lenne követőknek. Így a készítők nem kényszerülnek rá olyan lapokat kiadni a követős paklikhoz, amikkel a 2. körben már nyerni lehet, mert 3. körtől kezdve esélyük sincs bármi érdemlegeset csinálni, a követő pedig biztosítani tudja az előnyt a játék későbbi részében is. Plusz, elég sok lappal meg lehet oldani (szem szimbólum, kóborló, tiltott mágus, gomak), szóval nem is lenne túlzottan erős. A követővel játszó játékos pedig szerintem simán megkockáztatná, hogy a fix követőjéért cserébe felhúz egy blankot. Úgy gondolom színesítene a metán. Plusz gyűjtőből sem működik, így lehet vele trükközni, például arra kényszeríteni az ellenfelet, hogy egy kulcslap helyett ezt dobassa el. Ellenben ha sok manád van és kijátszod, az ellenfél már nem tudja eldobatni, és egy életes lénybe kell ölnie a leszedéseit.
 
1vp Bial-Kin, a specialista
Bufa kalandozó ember
Repül KF +1 reagálni rá

Semlegesítés: élet képességgel rendelkező lény.
Ha nem Semlegesítésként játszottad ki, célpont lény,melyen Élet jelző van, a gyűjtőbe kerül(ettől az Élet jelző sem védi meg) és Bial-Kin kap 1 izomjelzőt.

2/2
 
1 Vp Xenóvadász (új)
kalandozó KF Tharr
mutáns

Semlegesítés: egy lény aktiválást kívánó képessége.
'repül'
K, P vagy kötelék: célpont lény a gyűjtőbe kerül. Ha Chara-din lény volt, kapsz 1-el több Vp-t, és gyógyulsz 2-vel többet, mint ahány szk volt kinyerhető belőle.
Áldozd fel: megakadályoz egy Chara-din lapot.

2/3

2 Vp Tonyók, a gazda (új)
kalandozó KF Raia
kobudera

Kijátszásakor előkereshetsz egy szörnyet.
K, 2 Ép: megakadályoz egy forrás, ami szörnyedre hatna.
S, 1 Vp: tegyél rá, vagy egy célpont szörnyre 1 izom- vagy életjelzőt.

2/2

2 Vp Ra'Ronn (új)
kalandozó KF Elenios
ember

'repül'
Semlegesítés: varázslat.
Áldozd fel, és tedd a Semmibe, vagy tedd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy varázslatot.
Sebzése mindig annyi, ahány varázslat van a játékosok gyűjtőjében összesen.

X/2

2 Vp Morzdomigron (új)
kalandozó KF Fairlight
gnóm

'repül'
S: feltámad.
Minden kalandozód az alábbi képességet kapja:
"X-es életszívás (amennyit sebez, annyit gyógyulsz. Költségét helyettesítheted egy X-es idézési költségű lap célpont gyűjtőből Semmibe rakásával)"

0/4

3 zanszilánk Mágus klánvezér (új)
kalandozó KF Fairlight
elf

Minden Fairlight kalandozód rezisztenciát, mágikus támadást és védekezést kap.
K: aktivizálódik, vagy a következő varázslatod idézési költsége 1-el kevesebb.
Áldozd fel: a kör végéig ingyen kijátszhatsz egy Fairlight varázslatot, vagy megakadályoz egy nem-varázslat lapot.

2/2

2 Vp Helyan (új)
kalandozó KF Chara-din
Thargodan

'repül'
Kijátszásakor minden Thargodanod kap egy izomjelzőt.
Minden lényed képes tárgyakat használni.
K: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nem lény lapot, vegyél vissza egy lényt a gyűjtődből a kezedbe (kivéve Helyan-t). Ez a képesség a gyűjtőből is működik.

2/4

2 Vp Granitoid (új)
szörny KF Tharr
gólem

'repül' Nem cserélhet gazdát.
Semmilyen kárpótlás, jutalom, vagy büntetés nem érvényesül, és a permanensek elveszítik 'horgony' képességüket.
S, 1 Vp: célpont permanens, amely nem rendelkezik semlegesítéssel, visszakerül a tulajdonosa kezébe.
K2: ha egy lap kikerül a játékból, tegyél a Granitoidra egy izomjelzőt.

2/2
 
Arra van másik topik,mint vicces lapötletek. De oké,szép volt Szkupien úr,csak így tovább! taps-taps
 
Őőőőő amúgy nem csak komoly lapötleteket kötelező idedobni...ez se az volt, nekem tetszett. A tengermély igazi ura legit berakja bütyköt, jajj a farkasoknak!
 
Troll
 
Krabberesítetted a spoilereket. Némelyik még erősebb, mint az eredeti. Ezek a lapok nem hiányoznak a játéknak.
"Hogy be lehessen szerezni a beszerezhetetlen lapokat." - Remek lenne használni egy deckben pl. a Kyorg tudást és a Krabber tudást is. Ezek nem helyettesítenék azokat a spoilereket, amiket nem tudsz beszerezni, hanem lenne belőlük még egy, amit az előzőek mellett használnának. Bocs, de ezt most szerintem nem sikerült eltalálni.
 
Apróbb kívánság: na ne má'! Kell a francnak egy börtön mellett Krabberurat egyért előkapó vari!...

Vízszaggatás: ez nagykieges ritkának oké lenne. Fúj újab krabbert kereső lap.

Krabber tudàs: Kyorg analóg,zénbe erős.

Krabber aurája: most komolyan az összes spoilert krabberesítetted? Ez aztán kreatív, mint a járjas repülőfatty pakli!...

Krabb-ereje: persze, hatrany mentes lapcounter,ami krabbert is adhat... tipik zenes lap... -.-"

A többit inkàbb hagyjuk Szerintem ezek:
1. Zénesbe túl op
2. Nulla kreativitás
3. Mindenki utalja a krabbert, biztos majd kiadnak ilyeneket...
 
Egy db lapötlet helyett most egy tematikus Zént szeretnék fölvázolni, amely egyben a hkk "nagy problémáját", a beszerezhetetlen lapok kérdését is felkarolja. Ezen kívül a méltatlanul elhanyagolt fekete színt is visszahozhatja a metába. A kiegészítő neve pedig: Krabber lázadás (új)


X vp Vízszaggatás

azonnali Leah
reakció

X 1-gyel kevesebb, mint ahányadik kör van, de max. 3 vp. Ha ellenfeled eldobatja a kezedből, a következő húzás fázisodban előkereshetsz egy krabbert a paklidból.


1 vp Krabber tudás

azonnali V Leah
vizió

Sikeres kijátszása után, vagy ha közvetlenül a pakliból került a gyűjtőbe, rakd a Semmibe.
Kapsz eggyel több vp-t, mit ahány életjelző van játékban, vagy húzol a kör végén 2 lapot.


X vp A krabber aurája

azonnali Leah
reakció

X 2-vel kevesebb, mit ahányadik kör van, de max. 2. Megakadályoz egy nem Leah és nem krabber lapot, és dobj el egy általad választott lapot (ha van lapod és nem akarsz dobni, áldozhatsz helyette 4 ÉP-t).


0 vp A krabb-ereje

azonnali Leah

Az első 3 körben reakcióként játszhatod ki, ekkor megakadályoz egy lapot. A 4. körtől kezdve idézési költsége 1 vp, ekkor kapsz egy Öntörvényű krabbert (használj lapot).


1 vp Apróbb kívánság

általános Leah

Keress elő a paklidból egy legfeljebb 1 vp idézési költségű asztalon maradó lapot, és rakd játékba, mintha most játszottad volna ki.


4 vp A Tengermély Igazi Ura

szörny O # / kf Leah
krabber

Anti-mágia: 0.
Kézből való kijátszásakor rakj játékba egy 1 vp idézési költségű, Zarknod visszatér kiegészítőből származó lényt.

6 / 6


4 vp Krabber főherceg

szörny # / kf Leah
krabber

Kijátszásakor rakj játékba 2 Öntörvényű krabbert 1-1 álomjelzővel.

"Ezek az Öntök ebben a körben már nem önthetnek be" - Gida legnagyobb tévedése

(5) / 4


1 vp Rákkeverés

bűbáj színtelen

Anti-mágiának nem lehet eldobni.
(P), 1 zsz, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: rakj játékba egy Öntörvényű krabber vagy A Tengermély Igazi Ura vagy Krabber főherceg vagy Lassú krabber nevű lapot (használd a megfelelő lap eredetijét).

"Ez a mondat mit keres itt?"


1 vp Víz alatti tündér

*Ugyanaz, mint a Vízitündér.*


És a ritka lap:


9-X vp Kilenctagú páncélos banda

szörny +2 kf Leah
krabber

X annyi, ahány életjelző van játékban.
Kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálódik.
(K9), 1 zsz: Kap 1 életjelzőt, és ellenfeled sebződik annyit, ahány életjelző van játékban (de max. 9-et).

(9) / (9)
 
Kotyogó motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt” „KF” „1 SZK”

Kárpótlás: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap 1 kotyogásjelzőt, majd ellenfeled a paklija tetejéről kétszer annyi lapot a semmibe dob, mint ahány kotyogás jelző van rajta.
Minden motyogód a következő képességet kapja: „Kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob.”

A figyelő

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/ „élőholt” „KF” „szárnyak” „1 SZK”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K 2 ÉP, dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy lapot.

Bosszantó tűzmanó

2 VP 3/3 dornodon szörny/manó „tűz” „KF” „szárnyak” „1 SZK”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy azonnali varázslatot. Ezt az azonnalit a kör végéig ingyen játszhatod ki.

Fekete nadály

2 VP 2/3 leah szörny/ féreg, vámpír ”élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

Semlegesítés: reakció.
Láthatatlan.
K2: ha bármilyen módon gyógyulsz: a Fekete nadály és egy másik célpont lényed kap 1-1 izom jelzőt.

Gólemgyár

1 építő fairlight építmény „szárnyak”

Minden gyógyulási fázisodban kapsz egy aktív Gólem szilánkot a tartalékodba.
Az előkészítő fázisodban feláldozhatod X gólemed: ekkor a húzás fázisodban +X lapot húzol.
 
Te is tudod János,hogy nem "bántásból" mondtam Érdekes lap amúgy. Eléggé ki van halva ez a fórumrész...
 
Nem-nem... itt legalább tetten érhető egy lapötlet formálódásának folyamata és evolúciójának lépései.

Nem elég egy jó ötlet, azt el kell tudni helyezni saját természetes környezetében, és ott használhatónak, erősnek, ráadásul lehetőleg különlegesnek/egyedinek kell lennie.

Ezt a papírt minden kombó előszeretettel használná, és megfontolandóvá teszi a fehér használatát akkor is, ha egyébként az adott kombó azt tudná nélkülözni.

A minimális pakliméret növelése érzékenyen érintette a kombókat, ez a lap ellensúlyozná ezt a hátrányt, tehát van létjogosultsága. Arról már nem is beszélve, hogy teljesen egyedi amit tud.
 
Nem erre szokták azt mondani János,hogy 2szer gondolj, 1szer mondd?
 
2.2. verzió

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia

Kapsz egy mardakor jelzőt a tartalékodba (6/6 Raia gnóm kalandozó, forrásokra immunis).
S: 1 Vp, 3 Ép, dobd a Semmibe: keress elő egy lapot.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
2.1. verzió

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia

Kapsz egy mardakor jelzőt a tartalékodba (6/6 Raia gnóm kalandozó, forrásokra immunis).
1 Vp, 3 Ép, dobd a Semmibe: keress elő egy lapot.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
1.1. verzió

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia

Kompenzáció: maximális életpontra gyógyulsz.
Sikeres kijátszásakor húzd fel a paklid legalsó 3 lapját.
Áramlás: húzz egy lapot.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
UR-javaslat:

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia
szingularitás

Kompenzáció: maximális életpontra gyógyulsz.
Sikeres kijátszásakor húzd fel a paklid legalsó 3 lapját.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
Quwarg görl
1 vp, 0/1 quwarg szörny
Semlegesítés: őshangya.
Sikeres kijátszásakor előkereshetsz egy quwarg bolyt, aminek a színesítő szövegében nem szerepel a "sikeres" szó, vagy annak betűi.
Vérfarkasok ellen mágikus támadása van.
 
Két ötlet:

Az egyik egy konkrét lap:

Őslich idézése
2 Vp (színtelen vagy Leah) általános
szingularitás
+2VP reagálni rá
Az oldaladon játékba rakhatsz egy választásod szerinti Őslich-et (használj előre kikészített lapot). Minden szempontból úgy kell tekinteni mintha ellenfeled az Őslich ellen játszana, melyet Te irányítasz, leszámítva az Őslich ÉP-jét, mely a Te aktuális ÉP-d lesz. A körödben érvényesül az Őslich hatása, mely egészen a következő köröd elejéig tart. Ekkor az Őslich és minden esetleg általa "létrehozott" permanens kikerül a játékból.

A másik ötlet a Kompenzáció képesség egy általánosan használható típusa lenne melyet lények kaphatnak.
neve: Kompenzáció: váz (ha tudtok jobb nevet lehet más is)
képessége: ha megakadályozzák, az oldaladon játékba kerül passzívan egy színtelen "váz" jelző melynek ÉP-je és sebzése az eredeti lényével egyezik meg, speciális képessége nincs.
 
3 VP Hívó szó
általános, Rhatt
szingularitás

Idézési költségéből 1 VP-t helyettesíthetsz 4 ÉP áldozással.
Kijátszási feltétele, hogy nevezz meg egy fix idézési költségű lapot, amiből 3 db-ot használsz a paklidban, majd keresd elő az összes ilyen lapot a paklidból és vedd a kezedbe. Ha 3 lapot kerestél így elő, a következő húzási fázisodban nem húzhatsz lapot.
Kompenzáció: 1 VP és húzz 1 lapot.
Áramlás: vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
 
Raptor kölyök: Ténylegesen sok vp-t fizetünk, de azért jöhet ingyen Jó, ez csak a gonoszkodás része volt. Maga a lap Bűvös erdőbe kifejezetten érdekes lehet, a hiánypótló szerepe meg lenne, a korai védekezés, ősmáágia ellen működne. Egy kicsi ktrafot még tennék bele, mondjuk védekezés képességgel rendelkező lapok semlegesítését, vagy egy áldozd fel: húzz egy lapot képességet. Van benne fantázia.

5 VP, Pterodaktilus suprema: Alapvetően tetszik a lap, jó a képessége, a húzó része is tetszik. A bizonytalanságom abból van, hogy ez tulajdonképpen hova is akarnám betenni? Börtönbe Bilincsbe nem jó a húzása miatt, egy klasszik kontrollnál nem hiszem, hogy egy 5 vp-s lapot akarnék használni, marad a Kyorg és a Járj...ki tudja, lehet oda jó lesz.

6 VP, Triceratops: Nem szeretem, ha egy lapnál gondolkodni kell azon, hogy broken, vagy használhatatlan. Ez ilyen. Egy ingyen kijátszás mindig megadja azt a parát, hogy később az összes olyan altípusú lapot 3x át kell gondolni, hogy "nem lesz-e túl erős Triceratopsszal". Ha viszont a jelenlegi lapokat nézem, akkor kb. a Varell az egyetlen igazán jó kombó, de ha megnézzük, akkor már lehet jobban járunk, ha eldobjuk Varellnek és 5 zsz-ért jön a lap, mintha 6 vp-t költünk rá és kapunk egy 4-et ütő, passzív, védelem nélküli lényt...ha gyűjtőből hozunk ki valamit, az azért dob rajta, mert az tiszta lapelőny is.
 
Dínó Zén? <3
 
Nos, én sajátságnak a kompenzációt gondoltam, mégpedig olyan módon, hogy minden drágább dínónak lenne az IK-jánál 1-gyel kisebb kompenzációja (tehát pl egy 5 manás dínónak 4-es). Ez azért lenne jó, mert így még ha meg is fogják egy drága lényeget egy ősmágiás/védekezéses counterrel, marad manád folytatni a körödet, szóval megérné drága lényt használni. A leszedés ellen persze ez nem véd, de nem is az a cél, hogy mindent verjenek. De mondjuk a leszedés nem is olyan effektív, ha teszem azt valami erős kijátszáskori képessége van az adott lapnak (pl a harmadik lap, amit írtam).
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.