Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Alanori Olimpia június 17.
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
A pillanat képe
Sephrenia, a styr varázslónő
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Sephrenia, styr varázslónő, Aphraelnek, a styr gyermekistennőnek a főpapnője és a pandion lovagrend mágiaoktatója is egyben. Jelentős szerepe volt Bhelliom nevű relikvia megszerzésében, és Azash, a gonosz, ősi styr isten elpusztításában.
Nézz szét a galériában!
TP bónusz
Alanori Olimpia lapelemzés (1. rész)
XXI. HKK Nemzeti Bajnokság - szabályok
XLVII. Beholder Találkozó – 2017.06.17. - Beszámoló
Végzet Verme

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
HKK kérdés? (42231)
Na, mit bontottál? (2812)
HKK Playmat (11)
XXI. HKK Nemzeti Bajnokság - szabályok (24)
[HKK Piac] Eladó lapok (139370)
[HKK Piac] UR lapok (10085)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
1 VP 1 nekron Túlburjánzás
általános, Sheran

Válassz: A játék további részében minden előkészítő fázisodban eloszthatsz egy álom, dermesztés, izom vagy életjelzőt VAGY a játék további részében ellenfeled minden gyógyulási fázisában max. ÉP-d nő 5-el és gyógyulsz 5 ÉP-t. (Jelöld valamilyen módon!)
Kárpótlás: húzz egy lapot! +1 VP elköltésével a következő húzási fázisodban egyel több lapot húzol.
 
Magyarázat a lapötletekhez:
Anno, a kedvenc paklim a csatamezős tárgy pakli volt. Ennek nagy hátránya, hogy az első körben csak elég nehezen tud megindulni (vagy akár a 0.-ban beleszólni az ellenfél játékába SzK híján). Ez a két lap talán kicsit segítene az 0-1. körös "üresjáratban" az átlendítésen
 
1vp Törpe bányász
Tharr kalandozó törpe
KF védekezés +1 reagálni

AM: 1
Kijátszásakor kapsz 1 Szk-t (ha nem védekezésként játszottad ki, 2-t).
K: kapsz 1 SzK-t és tegyél a Törpe bányászra egy -1 Ép-t jelentő jelzőt.
Nem kerülhet rá élet jelző.

Nagyon szívós népek ezek a törpök, kár,
hogy nem örök életűek...



1/6


0 SzK Rejtett kincs
Színtelen tárgy
ősmágia +1 reagálni

Ha nincs lapod az asztalon, a fő fázisodban 3 ÉP árán előkeresheted (de körönként csak 1szer).
Kijátszásakor kapsz 1 SzK-t és a következő tárgyadra +1 Vp reagálni.
Nem lehet feláldozni.

Ezt meg honnan húzta elő?...
 
X Vp Lángelementál (új)
szörny 1 szk tűz Dornodon
elementál

'repül'
'+': X-es tűzlehelet.
K: Ha tűzsebzés érné, a sebződés helyett tegyél rá annyi izomjelzőt amennyit sebződött volna (de körönként max 5 izomjelző kerülhet rá így).
Hátrány: nem kerület rá lap vagy életjelző.

1 / 1
 
még 5 lapos kezdésnél is dobat egyet, és másolható (helló ősi bölcsi, kisebbzan)
 
Legfőbb követőnél kicsit építve rá, könnyen kikeresve ,vagy mázlival behúzva...na hagyjuk máááár.
 
Morgan fejpántja
1 SZK
Leah tárgy ősmágia motyogó
+2 reagálni rá.
Kötelék:Ingyen kijátszatod.
Kijátszásakor az ellenfeled X*10 lapot a paklija tetejéről a semmibe dob. (X min. 1.)
X annyi amennyivel az ellenfeled több lappal kezdte a játékot,mint te.
P: ellenfeled következő lapja 1 nekronnal drágább.
 
Nagy ritkán benézek ebbe a boszorkány-konyhába is. A hangsúly itt a "ritkán" van, ezért nem vagyok hozzászokva a javaslot lapok erősségéhez. Bár amit írtam védhető lett volna, ahogy írtam, az kritikán aluli volt. Szóval Dév, kérlek ne neheztelj rám. Legalábbis ne nagyon.

Nézzül meg, mit hivatott betölteni:
Laphátrányból induló dekkek (követő+/szabálylap) esélyeit javítaná talán? De hát nem az a szabálylap/követő lényege, hogy egy bizonyos előnyért cserébe, bevállalunk egy laphátrányt?

Próbáluk meg balanszolni, ha jó az öltet:
Ok. Szerintem az ötlet nagyon jó volt, de kicsit megelőzte a korát, mint mondjuk annak idején a Meonéch fürkész vagy túl erős lap, mint pl. az Elmerombolás.

A lap a harigeri által javasolt módosításokkal is túl erős lenne. Egy Edralianban egy nem counterelhető, ingyenes (na jó, 3-4000 forintos) véletlenszerű dobatás, ami az esetek bő 60%-ában (i.e. ha nem húzzuk fel), minőségi laphátrányt sem okoz. Bár kevés olyan lap van a metában, ami kézből dobott lappal működik (pl. Esszencia kapocs, Bűvös forrás, Italkeverés, stb.), azért akad ezek közül is néhány, szóval ha az ember be is húzza, még jól jöhet egy Kurtz helyett.
Aztán ott van még a Korlátozás. Korlátozás mellett a lap azt tudja, hogy az 5 lapos kontroll dob 3 lapot a játék elején, majd mivel több lappal kezdett, még egy véletlenszerűen választottat sóblintó miatt.

Szóval Dév, még egyszer, bocsánat a stílus miatt, szerintem legkevésbé neked járt volna ki. A lapötlet azonban (meglátásom szerint) túl erős.
 
S mit szólsz egy ilyen egyszerűsítéshez?

Mardakor sóblintó

6 vp (5)/5 kalandozó, gnóm

Élet: 1

Max egyet használhatsz belőle, nem kerülhet a kiegészítő pakliba. Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), és ellenfeled több lappal kezdte a játékot, mint te, akkor a kezdő lapok felhúzása után egy véletlenszerűen választott lapot a kezéből a Semmibe kell dobnia, ellenfeled pedig 3 általa választott lapot, nem gnóm lapot a paklidból a Semmibe tehet.

(A nem gnóm azért kell, mert minden Mardakor gnóm, így nem fordulhat elő, hogy a paklid illegális lesz, mert mondjuk kivesz belőle egy Misztikust, és 5 színnel játszol. Sivara elf, Kurtz pedig végzetúr)
 
Az mindenképpen kellene rá, hogy max egyet használhatsz belőle. Életenergia mellett 60 ÉP-t leverni közel lehetetlen.

Másfelől szerintem akkor is túl erős lenne, ha a második sor nem lenne rajta, mert ezzel a lappal magabiztosan lehetne Életenergia nélkül is törni a követőket kezdésből. (A követős pakliknak - ha nem hordaparancsnokról van szó - most sem terem túl sok babér.)
 
5 Vp Mardakor spiritiszta 2.0 verzió
kalandozó KF Raia
gnóm

Csak olyan pakliba teheted, amiben nincs Isteni érzés nevű lap. Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg), akkor a max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai és/vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.

5 / (5)
 
Az 1 db-os kitétel szerintem teljesen jó. Úgy egy igen hasznos kártya lesz. Ha még így is túl erősnek tűnik,adj neki valami apró hátrányt(mondjuk el kell dobnod 2 nekronnyi lapot a pakli tetejéről és akkor az 5 követők sivarái,fókuszálásai v kurtzai is kirepülhetnek,ezzel vállalnak ezek a paklik is egy kis rizikót az ingyér laphátrány ledolgozásért)
 
1 építő Ostromtorony (új)
építmény reakció drágítás: +1 Tharr
torony

kötelék: kijátszásakor előkereshetsz egy tornyot a paklidból (kivéve Ostromtornyot).
'repül'
Minden lényed aktívan kerül játékba, és az őrposztod mérete eggyel nő.
P: minden lényed +2 sebzést kap a kör végéig.
Dobd el a kezedből: húzz egy lapot.

4 SP

5 Vp Mardakor spiritiszta
kalandozó KF Raia
gnóm

Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg) max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisodban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.

5 / (5)
 
5 kovetovel tenyleg durva az elso verzio, bebolcsizve a 4iket, de nem lenne rossz egy ilyen kartya. Csak annyi kene ra hogy nem hasznalhatod a pakliban ha 1nel tobb kovetot hasznalsz.

Ps: mi az a soblinto?
 
Az a fránya szarkazmus Szerintem ez a topik arra jó,h kreatívkodjunk. Ha véletlenül 1-1 lap megjelenik innen,az csak plusz szerintem Most is 5/140, ami fél % sincs. De én pl örülök, hogy egy lapom ki lesz adva
 
Mindenki tudja, hogy a lapötletek topik adja az aktuális kieg 99%-át és ide csak komoly gondolatok kerülhetnek be, úgyhogy ez alapján azt kell hogy mondjam, sose lesz belőled tesztelő
 
Nyilván ez esetben nincs szó összeadódásról, az a sor skip.
 
Mielőtt le "elmebeteg hülyeségezünk" egy lapötletet:

-nézzük meg mit hivatott betölteni
-próbáljuk meg balanszolni, ha az ötlet jó

+1 sor: "Csak egy darabot használhatsz belőle."
 
Elmebeteg hülyeség.
Mardakor bölccsel beraksz négyet, és indulsz ötkövetővel. Gyakorlatilag nincs laphátrányod.
 
Mardakor sóblintó

6 vp (5)/5 kalandozó, gnóm

Élet: 1

Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), és ellenfeled több lappal kezte a játékot, mint te akkor a kezdőkéz felhúzása után egy véletlenszerűen választott lapot el kell dobnia a kezéből a semmibe. Több Mardakor sóblintó hatása csak akkor adódik össze, amíg legfeljebb annyi lapja lesz az ellenfelednek, mint neked.
 
1 vp Mágiagyilkos (új)
Tharr szörny
1 SzK +1reagálni

Idézési költsége semmilyen módon nem növelhető.
Nem lehet azonnali varázslat célpontja.
AM: 1
Kijátszásakor minden bűbáj a gyűjtőbe kerül.
K: 1zsz célpont nem-lény lap a gyűjtőbe kerül.
K: célpont gyűjtőből max 4 lap a Semmibe kerül.

2/2
 
2 Vp Álommágia (új)
bűbáj mentális Elenios

Kijátszásakor kapsz X Vp-t vagy húzz X lapot (ahol X a játékban lévő álomjelzők száma, de max 3).
K: ha játékba kerül egy lény, tehetsz rá egy álomjelzőt.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sérül X Ép-t (de max 7-et).
 
1 építő Tilgellagad (új)
építmény Sheran

'repül'
Minden elfed 2, a többi kalandozód 1 szintet lép.
K, 1 Vp: megakadályoz egy forrást, ami egy építményedre vagy egy elfedre hatna.
S: kapsz egy 2/1-es elf kalandozót aktívan (színét te határozhatod meg).

5 Sp
 
Javítva:


1zsz 1nekron Mag-thin, a mágiaölő
Tharr szörny moa
KF 1 SzK védekezés

Kötelék: AM: 1 ÉS +1 reagálni rá
Semlegesítés: varázslat
Kijátszás feltétele, hogy a kezedből minden varázslatot a Semmibe dobj.
K: célpont gyűjtőből max 3 varázslatot áttehetsz a Semmibe és gyógyulsz 3 ÉP-t.

Nem volt moa, aki nála jobban gyűlölte volna a mágusokat...



2/3

Így jobb, erősebb?
 
1 Vp Kronoszóma (új)
szörny 1 szk Elenios

Kompenzácio: 1 Vp.
P: kapsz 1 Vp-t.
Minden játékos előkészítő fázisában kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: 1 Vp.

1 / 1

flavour maradhat
 
Jégóriás

4 VP 4/4 leah szörny/óriás, yeti „hideg” „KF” „szárnyak”

K: célpont lény kap egy -1/-1-et jelentő jelzőt, vagy célpont nem lény lap egy dermesztésjelzőt.
Áramlás: célpont lény sebződik 2-t (hidegsebzés) vagy célpont nem lény lap kap 2 dermesztésjelzőt.

Lamia

2 VP 2/2 sheran szörny/ember, kígyó

3-mas mérgezés.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: a gyűjtődből egy lapot visszatehetsz a paklid tetejére.

Elfajzott xenomorf

2 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kézből való kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Minden xenód kap +1/+1-et és mágikus támadást.
Az előkészítő fázisodban, ha nincs nem xenó lényed játékban: a gyűjtődből aktívan a tartalékodba teheted (de egy körben csak egyet).

Drakomorf

3 VP 5/4 chara-din szörny/xenó, sárkány „szárnyak”

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust, majd nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat és minden ilyen típusút dobj a gyűjtőbe.
Ellenfeled körönként csak egy lényt jelölhet ki támadónak.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.

Védelmező xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: ebben a körben elmarad a harci fázis.
 
Szerintem egy Antimágia:1 ráférne és a képessége legyen "K",hogy szükség esetén az ellenfél körében is meg tudd akasztani az esetleges pörgést.
Üdv.
István
 
1zsz 1nekron Mag-thin, a mágiaölő
Tharr szörny moa
KF 1 SzK védekezés

Kötelék: +1 reagálni rá
Semlegesítés: varázslat
Kijátszás feltétele, hogy a kezedből minden varázslatot a Semmibe dobj.
S: célpont gyűjtőből max 3 varázslatot áttehetsz a Semmibe és gyógyulsz 3 ÉP-t.

Nem volt moa, aki nála jobban gyűlölte volna a mágusokat...


2/3
 
ez az új terc kumulatív szimmetriával baba
 
1 szk Inváziós emlékérem (új)
tárgy KF Tharr

Ha legalább 2 kalandozó van a gyűjtődben, ingyen kijátszhatod. Kijátszásakor a hordozója aktivizálódik. Ha a hordozója kalandozó, lép 3 szintet és mágikus védelmet kap. Egyébként +3 sebzést kap.
Áldozd fel: hordozója kap egy életjelzőt (reakcióként is használható).

2 Vp Terc (új)
általános Elenios

Mutass meg három azonos lapot a kezedben és a gyűjtődben lévők közül: tedd őket játékba (nem számít kézből kijátszásnak, csak fix, max 3 idézési költségű lapot választhatsz) VAGY keress elő három azonos lapot a paklidból és/vagy a kiegészítő paklidból: közülük egyet dobj a Semmibe, egyet a gyűjtődbe, a harmadikat pedig a kör végéig 1 Vp-vel olcsóbban játszhatod ki.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.