Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 10. kiadás június 16.
HKK - Zén Legendái: Alanor bűnei május 12.
HKK - Zén Legendái: Ryuku szigetvilág március 24.
A pillanat képe
Moridin
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Moridin, a Nae'blis, a Sötét Úr helytartója, aki egyesek szerint a legerősebb és legőrültebb kitaszított, a Rand által megölt Ishamael reinkarnációja. A Sötét Úr hozta vissza a halálból, és a jeges táj is az általa előidézett állandó télnek köszönhető.
Nézz szét a galériában!
Új foilos ajándéklapok a BDV-ben!
A 10. kiadás bemutatóverseny beszámolója
Befizetési Akció 2018.06.08. - 2018.06.22.
10. Kiadás Alappakli a Lapkeresőben
Előrendelhető a 10. kiadás Alappakli!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (140641)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6153)
HKK kérdés? (43549)
Postai csere (megbízható arcok listája) (8581)
Lapötletek (63734)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27719)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Aranytigris
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A 2/3 esély az bizony 66,7%.
 
Hordaerő

Dornodon
Bűbáj
3VP

orkjaid és varkaudarjaid a következő képességet kapják:
/ha kötelék/: +2 sebzést és mágikus támadást kapnak.
 
Ezt mit takar? Milyen az a 2/3/ad esély?
 
Manaáramlás (új)

szabálylap

Nem húzol kevesebb lapot miatta. A játék elején a kezdés joga 2/3 eséllyel a tied. Ha több játékosnak is van Manaáramlása, a normál kezdőszabályok lépnek életbe.
 
Karmester

követő
epikus

Kedvelt lap: polip.
Polipjaidra a 2. körtől kezdve +1 reagálni.
K, küldj a Semmibe egy Iszapjelzőt: kapsz 1 VP-t vagy kör végén húzz egy lapot!
 
Szín: Leah
Repül
 
Név: Leinehc, az áruló
Típus:Kalandozó
Altípus:Motyogó
Szín: Raia
Idézési költség:3VP
ÉP:3
Sebzés:5
Képesség:
KF.
Repül.
Kijátszásakor célpont pakli tetejéről 3 lap a semmibe kerül
P: célpont motyogó a gyűjtőbe kerül
 
Név: Veremlakó szabotőr
Típus: Szörny
Altípus: Motyogó
Idézési költség: 4VP
ÉP: 4
Sebzés: 3 (Mágikus támadás)
Képesség:
Kijátszásakor ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe. Áldozd fel: ellenfeled eldob annyi lapot a paklija tetejéről a semmibe, ahány permanense van játékban.
 
Név: Ördögi motyogás
Típus: Azonnali
Altípus: Motyogó
Idézési költség: 2 Nekron
Képesség: Az ellenfél eldob 3 lapot a paklija tetejéről a semmibe és sebződik 1ÉP-t.
Az első körben ingyen kijátszhatod, +1 VP rá reagálni.
 
Ez a lap nagyon tetszik, iszonyú vicces. Szegény "Polipokalipszis" amúgy is oly gyenge lapocska.
 
1 Vp 3 nekron Maedin átka (új)
bűbáj Dornodon

Költségéből 2 nekront helyettesíthetsz 5 Ép feláldozásával.
Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust. Ellenfelednek meg kell mutatnia minden általa felhúzott lapot.
K: ha ilyen típusú lapot húz, serül 2-őt, te pedig húzz egy lapot!
 
A körönként egy helyett inkább az kéne rá h az első körben kikereshed. Minden körben kereni op lenne.
A képessége tudom nem combos de nem is akartam h az legyen, inkább egyedi és menjen a lap hangulatához. A 3 zsz hez meg ragaszkodom
 
2 VP
Túlvilági manó
Leah szörny KF +1 reagálni rá, védekezés.
Manó,motyogó
Költségéből 2VP-t helyettesíthetsz egy lap Semmibe dobásával. Ha a dobott lap motyogó,akkor azt a gyűjtőbe is dobhatod, ha manó,akkor kijátszáskor húzz egy lapot.
Kijátszáskor ellenfeled minden lapja kap egy dermesztés jelzőt. Kötelékre: 2-t kapnak és elmúlást is választhatsz.
1/4
 
körönként csak egyet lehessen keresni.

a kijátszáskori képessége lehetne 3 ZSZ-ért kicsit combosabb. Ha nincs lény az asztalon, totál blank, illetve az ingyen lapelőnnyel összevetve max az ingyen VP előny játszana, esetleg ingyen lapleszedés - ez nem.

amúgy nagyon tetszik a lap, szerintem ha lenne ilyen, bátrabban hozná a nép a 3 lapos kezdéseket. 5 követős pakliba beteg (Harangmester mellett pláne)
 
Erőegyensúly

Színtelen azonnali

3 zsz +2 rá reagálni

Ha ellenfeled több lapot húzott a játék elején a fő fázisodban 4 ép áldozása árán előkeresheted.
Dobd el a kezedből a semmibe: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.
Dobj egy kockával: minden játékban lévő lény sebzése és életpontja a dobott értékre változik.

"Az alanori olimpián mindenki egyenlő feltételekkel indul" T. Vlagyimir
 
Tarmathion, a pokol csápja

avatár horgony, repül, 1 csont Sheran
polip

Ha nincs működő követőd, [+1].
Kézből kijátszásakor válassz az előkészítő és húzási fázisok közül, ellenfeled következő ilyen fázisában kap egy Iszapjelzőt.
Ha ellenfeled Iszapjelzőt kap, sebződik 2-t jelzőnként.
S: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.

(2) / (4)
 
Felesleges erődemonstráció
3VP Charadin Azonnali
Célpont lény sebződik 3-at vagy egy célpont tárgy a gyűjtőbe kerül. Ha a varázslat hatására gyűjtőbe került egy lap akkor húzz 2 lapot. Mérleg 1: Mínusz 2 Vp, ősmágia, semmiz 2 lapot az ellenfél gyűjtőjéből, a sebzés 3-al nagyobb.
"Szerintem értett volna kevesebből is. -Zén: Hogyan fogyott el az expedíciónk."
 
Babszem Jankó

1 VP 1/1 sheran kalandozó/gnóm „KF” „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és egy Varázsbabot a kezedbe.
Sheran lap zanszilánk költségének fizetésekor 2 áldozásnak számít.


Varázskáposzta

7 ZSZ (7)/7 sheran szörny „szárnyak” [+1]

S: dobj a kezedből 2 különböző nevű 7 idézési költségű lapot: előkeresheted a paklidból.
S dobd a kezedből a semmibe (kivéve abban a körben, amikor előkerested): célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S végy le egy lényedről 3 élet jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Calcabrina

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Párbaj: 2.
Áldozd fel őt és egy másik chara-din lapod: ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a kezéből.
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


Magirox kegyence

1 VP 1/1 leah szörny/csontváz 1 SZK „élőholt”

Kijátszásakor kapsz a kezedbe, játékba és a gyűjtődbe 1-1 Nekromanta csontvázat.
Ha az asztalról vagy a kezedből a gyűjtőbe kerül: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy nekromantát vagy csontvázat.


Sötét ellenvarázsló

1 VP 1/3 leah szörny/nekromanta „szárnyak” „KF” „élőholt”

Kijátszásakor kapsz annyi SZK-t ahány csontváz és nekromanta van játékban és a gyűjtődben.
S 1 SZK: megakadályoz egy lapot.
E 2 SZK: megakadályoz egy nem lény lapot.
 
2 Vp Átokmanó (új)
szörny 1 szk KF védekezés Chara-din
manó

Idézési költségét helyettesítheted egy manó Semmibe dobásával.
Kijátszásakor az ellenfél tartalékjába kerül.
S, 1 Vp, 3 Ép: átkerül az ellenfél tartalékjába.
Hátrányok: nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és nem lehet forrás célpontja; minden előkészítő fázisodban sérülsz 4-et.
 
1 építő Hordavár (új)
építmény színtelen

'repül'
Minden kézből passzívan kijátszott lényed aktivizálódik a kijátszása után, és az ilyen lényeid az alábbi képességet kapják: "K, 2 Ép: +2 sebzést vagy +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."

3 SP

ezzel azt értük el, hogy keltető mellett gyak. 1 építő 1 Vp a költsége az építménynek, és a P-s képességgel érkező legendás lények nem válnak túlzássá (orgling mágus), mondjuk a tarimászt még így is csápra állítja...
 
Nem lehetne, hogy a Hordavár kellető kompatibilis legyen, mint a régi?
 
1 szk Lombik
tárgy Fairlight

P, tegyél két lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz egy jelző szörnyet (mindkét lény színét és altípusát megkapja, sebzése és Ép-je pedig annyi, mint a két lény sebzésének és Ép-jének az összege).
Áramlás: kapsz egy 2/2-es, színtelen, jelző szörnyet (altípusát meghatározhatod).

1 zsz Hordavár (új)
építmény színtelen

'repül'
Minden kézből kijátszott lényed 'repül', és az alábbi képességet kapja: "K, 2 Ép: +2 sebzést VAGY +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."

3 SP
 
A túlzott ik olcsóbbodásra
mérleg ikon X:
Ha az ellenfeled gyűjtőjében és játékban lévő lapjai között legalább x olyan lap van, amely alap idézési költsége nem tartalmaz legalább 2Vp-t vagy zanszilánk lap, és a játék során forrásod hatására nem került lap közvetlenül a paklijából a gyűjtőbe, akkor érvényre jut a mérleg ikon utáni képesség.

Az elfeledtek hírnöke
Fairlight Szörny 4 VP
Visszavehetsz a gyűjtődből egy azonnali varázslatot.
Mérleg 2: Mínusz 2VP, 2 reakciódrágítás, 2 célpont lény vagy egy nem lény lap a gyűjtőbe küldhetsz, majd 3 semmiz 3 lapot az ellenfeled gyűjtőjéből.
3/1

A lény inkább illusztráció lenne
 
Kifordított varázsdoboz (új)

2 nekron chara-din tárgy „fém”

Bármikor megnézheted egy pakli legfelső lapját.
K: célpont pakli felső lapját a gyűjtőbe dobhatod.
K 1 ZSZ: fordítsd fel és tedd félre egy pakli legfelső lapját. A kör végéig kijátszhatod, mintha a kezedben lenne, különben a kör végén a semmibe kerül.


Entropikus elnyelés

1 ZSZ chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled nem a kezéből játszott ki egy asztalon maradó lapot.
A lap a te oldaladon kerül játékba, mintha te játszottad volna ki.


Jövevény a negyedik dimenzióból

1 VP chara-din általános

Párbaj: 3.
Válassz ki egy fix. max 4 idézési költségű lényt a semmiben: kapsz egy jelzőt, ami mindenben megegyezik a kiválasztott lénnyel, de a kijátszáskori képességei nem jönnek létre.


Sötét oxidáció

0 VP chara-din azonnali [+1]

Párbaj: 3.
Ellenfeled eldob annyi lapot a kezéből, amennyit ebben a körben húzott.


Scarmiglione

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Áldozd fel őt és egy chara-din lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy 1 idézési költségű chara-din lényt.
 
2 Vp Természetes annihiláció (új)
azonnali védekezés Sheran

Célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha nem védekezésként játszod ki, sikeres kijátszása után feláldozhatsz annyi max. Ép-t, hogy 5 maradjon: minden követő és szabálylap megszűnik.

flavour maradhat
 
1 Vp Karimon hatalma
bűbáj Chara-din

P: a kör véget ér VAGY húzz egy lapot.
Kárpótlás: ellenfeled következő köre elmarad.
Hátrány: ha a gyűjtőben van, tedd át a Semmibe.

"Az idő nem játék. Ezt azok is tudják, akik ennek ellenére rendszeresen játszadoznak vele - Treem."
 
Ja, lehet az volt a baj, hogy csak ütöttem, nem fejeltem... Gondoltam a fejelésre is amúgy, csak azért kicsit féltettem a billentyűzetet.
 
5-ből 5-ször ki tudtam mondani a nevét, borzalmas, legközelebb ívesen fejeld meg a billentyűzetet, mert így kiadhatatlan. :P
 
Fm'aslkozav, a kimondhatatlan

követő
epikus

Kedvelt lap: éjfatty.
S: a következő áramlásodat ingyen használhatod.
 
Mondasz valamit
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.