Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
     
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Ködrelikviák január 19.
HKK - Zén Legendái: Ünnepek december 10.
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
A pillanat képe
Az ilitharisek egyike
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen egy látható az ilitharisek közül, akik több mint ötszáz éve eltűntek a kontinensről, amikor Desh-thiere ködtakarója foglyul ejtette a napfényt.
Nézz szét a galériában!
Kódex pontosítások
Hatalom Szövetsége – 45. félév
Argum City: Az indulás
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Ködrelikviák!
Ködrelikviák – Beharangozó

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati ostrom II. (539. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Módosított szövegű lapok

A lista folytatása...
Verseny előtt (6989)
Versenyhirdető (1657)
Excelsior (924)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27950)
Hatalom Szövetsége – 45. félév (3)
106.szint (19)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Nagyobb Zan

4 Zsz
típus: nincs
szín: hátlap-szín

Kijátszásával egy időben mutass meg egy lapot
a kezedből, az asztalról vagy egy gyűjtőből.
Minden szempontból tekintsétek úgy, mintha
egy ilyen lapot játszanál ki, amin szerepel
a következő szöveg is:
Kijátszási feltétele, hogy feláldozd 6 ÉP-d.
„Enyém a Zan, enyém a hatalom.” – T. Vlagyimir
 
Hopner csele

1 VP raia azonnali/reakció „ősmágia”

Megakadályoz egy nem lény lapot.
Ezután egy gyűjtőből egy lapot visszatehetsz a tulajdonosa paklijának a tetejére (kivéve Hopner cselét).


Maroh-hin detektor

1 VP 1 nekron 1/1 tharr szörny/moa 1 SZK

Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is.
Kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, ahány moád van játékban.
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy moát az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe.


Közepes teremtőmágia

1 VP chara-din azonnali „védekezés”

Készíts ki 5 különböző gyakori tóken lapot, majd rakj közülük véletlenszerűen játékba annyit, amennyivel több permanense van játékban ellenfelednek, mint neked.


Alternatív valóság

szabálylap

A „kincs” „párbaj” és „áramlás” képességek használata 1 VP helyett 1 ZSZ-be kerül.
Ha valaki sikeresen használja a fenti képességek valamelyikét: a kör végén húzhat egy lapot (egy körben egyszer).


Szakíts, ha bírsz

1 VP elenios bűbáj

E 2 VP: ha ellenfeled ebben a körben legalább 3 cselekvést végrehajtott, vagy legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: a kör véget ér.
 
Ja, nem, visszavonom.
 
Esetleg vagy-vagy
 
A próféták kora - akkor már inkább az ellenfelét, nem? ;)
 
Kurozan tó

szabálylap

Használhatsz mellette max. 1 másik szabálylapot, és amiatt is -1 lapot húzol.
Nem hat rá az Ősi rúna és a Semleges csatamező.
Amíg ez a lap aktív, a másik szabálylapod ellenfeled semmilyen módon nem szüntetheti meg.


A próféták kora

szabálylap

A körönként egyszer, a húzás fázisban, a húzás előtt minden játékos megtippelheti a húzott lap színét, típusát és nevét. Ha megteszi, meg kell mutatnia a húzott lapot.
Ha eltalálja a színét: gyógyul 3 ÉP-t. Ha eltalálja a típusát: kap 1 VP-t. Ha eltalálj a nevét, akkor húz még egy lapot és ellenfele sebződik 2 ÉP-t.


Közepes angyal

1 VP raia szörny 2/2 1 SZK

Tedd vissza a kezedből a pakli tetejére: megakadályoz egy azonnalit (ekkor reakció) vagy kapsz egy Kisebb angyalt.


Hopner tanítványa

2 VP 2/2 raia kalandozó/ember KF

Kijátszásakor célpont lap visszakerül a tulajdonosa paklijának a tetejére.
P 1 VP: keress elő egy pakliból egy lapot és tedd a pakli tetejére.


Hopner megbízottja

2 VP 2/3 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”

P rakj egy lapot a kezedből a pakli tetejére: ellenfelednek vissza kell kevernie a kezéből 2 általa választott lapot a paklijába.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz.
 
Ennél jobb a szürkeállomány aktivizálása (1995)

Illetve az nagyon homályos megfogalmazás,
hogy mi hat közvetlenül játékosra.
 
Szóval kicsit igazítani kéne az elnevezésen, szerintem.
 
(majdnem) ilyen nevű lap már létezik.
 
Hókusz-pókusz
0 VP
Fairlight
általános
vízió

Ha max. 2 lap van a kezedben, [+1] és a fő fázisodban előkeresheted a paklidból 3 ÉP feláldozásával. (Egy körben egyszer.)
Kapsz annyi VP-t, ahanyadik kör van, de max 3-at. Ellenfeled is kijátszhatja a gyűjtődből.

Tatrrrepôtetretrepiecôã-é-é-ô-hã-hén-Hén!
 
Végső véráldozat! 3 VP
A lap sikeres kijátszásakor az ÉP-d 0-lesz és max ÉP-d 1. Az összes asztalon lévő lapjaid, és jelzőid a semmibe kerülnek.
Kapsz annyi VP-t és SZK-t ahány ÉP-d volt. Ezeket a VP-ket és SZK-ket ebben a körben el kell költened, különben elvesznek.
Ebben a körben max 2 lapot játszhat ki a kezedből, amire nem lehet reagálni (mindenképpen létre jönnek), de játékosra közvetlenül nem hathatnak.
 
Őshangya rajtaütés!
X-1 VP
Azonnali
Sheran
Kijátszásakor kapsz választásod szerint X lapot a következők közül, akár vegyesen: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester. Ha a saját körödben játszod ki, akkor ellenfeled kap egy Haldokló Quwargot.

---

Őshangya barakkok
2 ZSZ
Építmény
Őshangya
Sheran
[K] áldozd fel egy őshangya lényedet: választásod szerint kapsz egyet a következők közül: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester.
[K] Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester lapjaid aktiválást kívánó képességeinek költségét fizetheted ZSZből is.
 
Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.

Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki

Viccelsz? A lap nem elég erős. És különleges.

Ne vedd magadra, valójában nem erre a lapra reagálok.
 
bocs, ígérem, az utolsó verzió, csak rövidítettem a szövegen:

A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP

Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a Megszakító színét és altípusát. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
SZ: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.


Ez csak az én fantáziám a laphoz, de mekkora királyság lenne már végre egy quwarg kalandozó, aki félig letört napszemüvegben - mögötte vöröslő szemmel - áll, nyílpuskával a kézben, szivarral a szájban egy Vasalt Bunkó felett?
 
A Megszakítónál lemaradt 1 sor:

A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP

Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
 
Za(n)morf képződmény

színtelen, szörny, morf, horgony, szárny, 1/3
van benne 1 SZK, IK: 1 ZSZ

Anti-mágia: 1
Húzz egy lapot!
S: célpont lény kap 2 álomjelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap 2
dermesztés jelzőt.

Indoklás: az idéző teknősön és a goblinok megmentőjén kívül nincs normális, am:1-es lény most a metában. Ez főleg azért fájó, mert tudná dobatni az UR bűbájokat. A másik, hogy nincs ZSZ költségű, anti-mágia:1-es lény (ami kijöhetne első körben)
A második képessége elismerem, némileg hasonlít az oroszlánra, de attól azért fényévekre van. Viszont mind a VH-nak, mind az orkoknak jól jönne egy ilyen lény, ami tudja kezelni a temérdek Időlassítót.


A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP

Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.

Régóta tépem a szám, szvsz nagy problémája a játéknak, hogy nincs olyan counter, amivel meg lehetne fogni a második körös Polipokalipszist, Mithril gólemet, követő mellett a Gormathiont stb.
Ez iszonyat játékromboló, és nagyban nyitja az ollót a kezdő játékos javára. Ezért találtam ki ezt a lapot. Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
A hátránya miatt 'visszaesik" átlag költségében a Solisar szintre, viszont az etnikum paklikat nagyban erősíti. A sajátos, játék elején való fixálás miatt a good stuff pakliknál - 7 törzs - rejt magában némi rizikót, de ennyi kockázat szerintem így is bele fog férni mindenkinek. Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki
 
Nem szóltam. :P
 
Persze. Az ihlette a követőt
 
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az új Bajnok Manifesztációjának 9-es párbaja van?:P
 
Lothar, a párbajsegéd
követő

Lapjaid párbaj képessége eggyel nő, és ellenfeled fő fázisában is kezdeményezhetsz párbajt.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy Párbaj: X képességgel bíró lapot, azonnal gyógyulsz X+2-őt VAGY ellenfeled azonnal sebződik X+1-et.

"Uraim! Első vérig vagy halálig tartson a küzdelem?"
 
Itt is egy megfelelő alap az illusztrációhoz
https://i.imgflip.com/pdx8s.jpg
 
Mehet a nyomdába!
 
Murphy törvénye

szabálylap

Ha ellenfeled 5-nél több lappal, vagy 20-nál több ÉP-vel kezdené a játékot, mindketten 4 lapot húztok kezdéskor. Nem működnek a lapok aktiválást kívánó képességei, kivéve a Gyevi bírót.


Persze a lap neve az is lehetne, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze
 
A gyenge

1 vp színtelen klalandozó emer kf háló 1/1

Ha az ellenfeled saját szabályalapja követője hatására több ép-vel kezdte a játékot mint 20 akkor ellenfeled sebeződik 3-at veszít 2 vp-t és el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot a semmibe.
 
Mentális rögtönzés (elenios) lény. szörny
?/?


Sebzése mindig annyi amennyi tárgy van játékban
ÉP-je mindig annyi ahány lap van a játékosok kezében

K: 1 vp: egy célpont lapot megcserélhetsz, két játékos közt.

P: célpont játékos nem játszhat ki varászlatot ebben a körben.

áldozd fel: minden játékos eldobja az összes lapját ami nem lény.
 
Motyogó invázió
1 VP
Leah általános motyogó ősmágia
Kötelék: +1 reagálni és antimágia:0
Kijátszásakor és a játék hátralévő részében minden előkészítő fázisodban kapsz egy Motyogó kölyköt.
Ha bármikor 7 Motyogó kölyök van játékban az asztalon azonnal megnyerted a játékot.
 
Végakarat

1 VP chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy egy lényed kikerült a játékból (kivéve áldozástól), vagy az irányításod alól.
Húzz 2 lapot!


Ikervarázs

X ZSZ chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy X költségű általánost vagy azonnalit. Létrejön a varázslat minden hatása, mintha te játszottad volna ki.


Sárkányevő manó

2 VP 3/3 elenios szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy max. 3 IK-jú lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy legalább 4 idézési költségű lapot, ez ellen semmilyen immúnitás/célozhatatlanság nem működik és ha lény volt, akkor kap 1 izom jelzőt.


Ötödik dimenzió

szabálylap

Minden játékos minden körében az első kézből kijátszott lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: X VP és 1 lap húzás. X a lap módosított idézési költsége.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: eggyel kevesebb lapot húz.


A horda ideje

szabálylap

Minden legfeljebb 3 IK-jú lény kap +1/+1-et. Az ilyen lényekre a 2. körtől +1 VP reagálni és az ellenfélnek +1 VP célozni őket.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: +1 lapot húzol.
 
Van Rhattnak is,Raiának is

Jó hát ilyen apróságok felett, mint időközben megjelent lapok, én átugrok És nincs olyan, hogy túlkapás A többi részre nem reagálok, mert a végén időhurokba keveredünk.
 
Szerintem kezded túlkapni a dolgot Több idővel manipuláló lap is van,ahogy te is írtad. Van Rhattnak is,Raiának is a másik két isten mellett,nem feltétlenül tudod megmagyarázni azt sem,hogy miért Thu'zad időhurka a neve a visszavetetésnek. Azért lett mentális,hogy erősítsen +1 paklit és mert így képzeltem el a szerepjátékos részét a laptervnek.
 
Háthogy attól, hogy benne ragadsz valahol az időben, még nem feltétlenül lesz az az elme kreálmánya. Te játéktechnikailag jelzed, hogy erről van szó, a mentális ikonnal, de ez egyébként másból nem derülne ki (hacsak nem feltételezzük, hogy Elenios alapból így kezel mindenféle időt). Nem erőszak a disznótor persze.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.