Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Tábor július 24.
Hatalom Kártyái - Alanori Olimpia június 17.
A pillanat képe
Tirranda
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
XIX. Alanori Mini Olimpia
Végzet Verme
Tábor lapelemzés
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó – avagy hogyan nyerhetsz 3 nap alatt 3 ultraritka lapot
XIX. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Misztikus erők

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5891)
[HKK Piac] Eladó lapok (139611)
HKK kérdés? (42555)
[HKK Piac] UR lapok (10119)
Lapötletek (63140)
LICIT! (4785)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ez a polip koveto, ez orulet
 
1 VP 1 ZSZ Váratlan fordulat
azonnali „+2 VP reagálni” Rhatt
Célpont lapot vedd a kezedbe. Ha a lapot még ebben a körben a gyűjtőbe dobod, célpont játékosnak el kell dobnia egy véletlenszerűen választott lapot a kezéből. Ha ez a lap bármikor a gyűjtőbe/Semmibe kerül, akkor az eredeti tulajdonosának a gyűjtőjébe/Semmijébe kerül.
 
A fejlábú

követő

Megszüntetés: 7 ÉP
A játék elején mindenképpen tegyél rá 8 csápjelzőt.
Ha bármilyen módon megszüntetik vagy kikapcsolják (akár a játék elején más követővel vagy szabálylappal), vegyél le róla 2 csápjelzőt, és mindenképpen működik.
Minden polipod 1-gyel olcsóbb (nem mehet igy 1 alá).
S: Vegyél le róla 1 csápjelzőt: a következő polipodra +1 reagálni.
S: Vegyél le róla 4 csápjelzőt: ellenfeled kap 1 iszapjelzőt.
Egy körben csak az egyik képességet használhatod.


5-X vp Mis'taar, a főpolip

avatár Sheran
polip

X annyi, ahány lénye van az ellenfelednek játékban.
Anti-mágia: 0.
Élet: 1.
Kijátszásakor ellenfeled kap 2 iszapjelzőt, majd ellenfeled minden lénye kap 1 életjelzőt.
Polipjaid használhatják legendás képességeiket.
kötelék: Időleges hatás: 1: Nem működik az ősmágia.

(5) / (5)
 
2 ZSZ Láng totem
tárgy, „tűz” Dornodon
főnix

Húzz egy lapot! Minden tűz forrásod 1-el többet sebez.
Minden alkalommal, amikor kijátszol egy azonnali varázslatot vagy egy lapot, aminek a nevében/altípusában szerepel a főnix szó, azonnal kapsz a kezedbe egy Tűzcsapás (új) lapot. (Használj előre kikészített lapot!)
Kárpótlás: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
 
Elmegyilkos lovas: Önmagában sem vészesen rossz, kvázi lapveszteség nélkül 2-ért 3/1, sebezhetetlen, és buktat egy manát...persze azért nem az igazi...de a saját dekcjében bőven jó.

Yeti fagyúr: Bejön a lap, jó, kreatív képesség. Nem tudom az áldozás ma már bele fog-e férni, de összességében így is tetszik.

Szirén varázslónő: Ez megint jó, összejött ez az adag. Jó alternatív képesség, kevés lénnyel játszó lények ellen. Nem világrengető, de nekem azért bejön

Deformált xenomorf: Erős képessége van a lapnak, komoly feltétellel. Kérdés, mennyire lesz jó, mert Chara-din követő mellett annyira nem fog működni, side lapként meg azért necces, mert ha lapelőnybe van a Bilincs/Börtön, lehet ez kevés lesz, ha viszont nem, akkor mi értelme? Félek, hogy inkább Börtönök/Bilincsek használnák valami lényes koncepció ellen, de ennek meg most nem érzem szükségét.

Krabber generális: Rég volt új, erős krabber, nem bánom, ha erősödik a deck és nem az Öntörvényű irányába. Ennek a célnak megfelel ez a lap.
 
... és a szintlépésekről is.
 
a hegymélyi ikon kivezetéséről már rég megszületett a döntés
 
Belegondoltam, hogy van pár régi ikon/laptípus, amit simán vissza lehetne hozni és tovább színesítené a játékot. Íme az ötlet:


1 ZSZ, Áldó morf
szörny, morf, Színtelen
Kegy, 1 SZK

Minden rá ható, vele egyszínű reakció és forrás +1 VP
[K]: Célpont lapra tégy egy <kegy> képességet adó jelzőt.

"Sokáig éljen...ki is?" - Cin, a templom egere

Másik ötlet:

1 VP, Méonech parazita
torzszülött, szkritter, Fairlight

Kijátszásakor nézd meg ellenfeled kezét, majd nevezz meg egy lapot. Minden ilyen lap <hegymélyi> ikont kap.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Jutalom: tégy egy lényedre egy <hegymélyi> képességet adó jelzőt.


Harmadik ötlet:

0 VP, Megérdemelt pihenés
szintlépés, vízió Színtelen

Idézési költsége nem módosítható. Korlátozó forrásoktól függetlenül bármikor kijátszható.
Célpont passzív kalandozó kap egy izomjelzőt, majd aktivizálódik.

"Visszatért az erőm!" - Sziturena

Vélemények?
 
Elmegyilkos lovas

2 VP 3/1 chara-din szörny/lovas KF 1 SZK

Nem lehet megsebezni.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és eldob a kezéből X véletlenszerű lapot, ahol X annyi ahány lovasod van játékban, de max. 3.

Yeti fagyúr

1 VP 1 áldozás 3/1 leah szörny/yeti „szárnyak” „hideg” 1 SZK

Semlegesítés: azonnali. Hidegre immúnis.
Minden hidegsebzés, ami téged érne: sebzés helyett ugyanannyit gyógyít rajtad.
K: ha hidegsebzést okoztál: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.

Szirén varázslónő

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén 1 SZK KF

Csábítás: 2.
Ha csábítást használnál (akár a magáét is), dönthetsz úgy, hogy helyette megnézed az ellenfeled kezében lévő lapokat és egy max. X fix idézési költségű azonnalit kijátszol a saját erőforrásaidból, mintha a kezedben lenne. X az adott csábítás értéke.

Deformált xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Ha ellenfelednek több lapja van játékban vagy a kezében, mint neked: a húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.

Krabber generális

2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló” 1 SZK

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot.
S keverj vissza 2 krabbert a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára.
 
Ezeket is átdolgoztam:

Q'luber, a vaslidérc
0 VP Leah kalandozó kísértet
KF, Rezisztens, háló, repül
(6)/4
Kijátszásakor áldozz fel 5 Ép és 10 max. ÉP. Ha egy játékos nem mozgat csere fázisban, akkor sebződik 3 Ép-t. Ha igen, akkor kap annyi vas jelzőt, amennyi mozgott. Végy le róla X Vasjelzőt: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et.

A vaslidérc hírnöke
1 Nekron 1 VP
Leah szörny kísértet, lovas
Repül
0/3
Varázslatok nem hatnak rá. Az ellenfél körében nem foglal helyet az őrposztban. Az ellenfél csere fázisában is mozgathatod.
 
Köszi szépen az építő kritikát. A lapokat igyekeztem egyben beküldeni, de akadt közben más dolgom, így lett 5 percenkénti feltöltés. Elnézést eme tettem miatt.
A lapokkal nem viccelődés volt a célom, hanem a megszokotttól jóval eltérőbb egyedi lapok beküldése, ami talán másokat is elgondolkodtathat egyediség címszó alatt. Abban igazad van, hogy némiképpen el ment velem a ló, de semmilyen ártó szándékom nem volt ezzel. Én szívesen játszanék ilyen lapokkal, a Hkk keretein belül, így e pár lapot szeretném jobb formába önteni:


Ében lovasíjász
2 VP Chara-din szörny lovas, ében íjász
1/4
kf, 1 szk
Kijátszásakor kapsz annyi Ében íjász(új) lapot, amennyi lovasod van a kezedben vagy játékban. [S], tegyél egy ében íjászt a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy ugyanilyen önálló jelzőt csak lovas altípussal a tartalékodba vagy két íjász szörnyet(1/1, charadin szörny ében íjász).
" Elég ha lőni tudsz, akkor minek lovagolnál? - lovas oktató egy motivált íjászhoz."

Elátkozott fejetlen lovas
4 Zsz Leah szörny lovas
5/1
kf, 2 szk, szárny
Láthatatlan. Kijátszásakor tegyél ellenfeled tartalékjába egy Elátkozott fej lapot. Csak Átkozott fej képessége miatt kerülhet gyűjtőbe.

Elátkozott fej
1 ZSZ Leah szörny lovas
1/1
Időleges hatás, 2: Nem aktivizálódhat.
Nem foglal helyett az őrposztban. Ha gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) célpont lény kap 1 élet jelzőt és célpont Átkozott fejetlen lovas a gyűjtőbe kerül.

Ismerősöm fagyott lovasa
3 VP Leah szörny lovas
x/(2)
kf, Fagy
Kijátszásakor ossz szét célpont lapok között 4 dermesztés jelzőt.
x, annyi amennyi dermesztés jelző játékban van.
[K], passzivizáld egy lovasod vagy fagy típusú lapodat: célpont lény, tárgy vagy épület kap 1 dermesztés jelzőt.
" Szép egy fagyott hulla! HÉ! Ez nem Banhu? Gida menj és nézd meg! - Zén: Hogyan fogyott el az expedicióm"

Dornodon dobása
1 Vp azonnali Dornodon
Kompenzáció: Ellenfeled sebződik 3-at.
Célpont játékos és két célpont lény sebződik annyit amennyit most egy kockával dobsz.

Remélem segítetek kezdeti ötleteim finomításán, mert én is ember vagyok és hibázok. Annak kifejezetten örülök a kritikánál, ha megnevezik a konrét problémát a lapot illetően.
 
Könyörgöm, tényleg gondolkodj inkább,mielőtt ilyeneket írsz, vagy használd a humor topikot... Atya ég...
 
A mohóság császára
1 vp 1 nekron 2 zsz
Dornodon szörny
0/10
Tegyél rá X mohóság jelzőt, amennyi lap van a paklidban összesen. Nem kerülhet rá és le se jelző(kivéve mohó). Nem lehet fel áldozni. Ha gyűjtőbe kerül azonnal tedd a Semmibe és minden játékos sebeződik X-et. A sebződést minden játékos csöketheti 1 Nekron után 4-gyel.
" Lehet valaki ilyen mohó? - paraszt utolsó szavai urához."

Q'luber, a vaslidérc
0 VP Leah kalandozó kísértet
KF, Rezisztens, háló, repül
(6)/4
Kijátszásakor áldozz fel 5 Ép és 5 max. ÉP. Ha egy játékos nem mozgat csere fázisban, akkor sebződik 3 Ép-t. Ha igen, akkor kap annyi vas jelzőt, amennyi mozgott. Végy le róla X Vasjelzőt: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et.

Vaslidérc hírnöke
1 Nekron 1 VP
Leah szörny kísértet, lovas
Repül
0/3
Varázslatok nem hatnak rá. Az ellenfél körében nem foglal helyet az őrposztban.
Ha mozog a cserefázisban kap egy izom jelzőt. Az ellenfél csere fázisában is mozgathatod.
 
Ében lovasíjász:
S, tegyél egy ében íjászt a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy ugyanilyen lapot csak lovas altípussal a tartalékodba vagy két íjász szörnyet(1/1, charadin szörny ében íjász).

Olyan lapot nem tudsz a tartalékodba tenni,max önálló jelzőt. Szerintem ez a képesség kicsit kesze-kusza...

Ében lovasíjász
2 VP Chara-din szörny lovas, ében íjász
1/4
kf, 1 szk
Kijátszásakor kapsz annyi Ében íjász(új) lapot, amennyi lovasod van a kezedben vagy játékban. S, tegyél egy ében íjászt a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy ugyanilyen lapot csak lovas altípussal a tartalékodba vagy két íjász szörnyet(1/1, charadin szörny ében íjász).
" Elég ha lőni tudsz, akkor minek lovagolnál? - lovas oktató egy motivált íjászhoz."

Ismerősöm fagyott lovasa:
1ZSZ-ért 4 dermesztésjelzőt osztani egy lénybe építve? Azért ezt még nem kellene...

Chara-din dobása és Angyali dobás:
1Vp-ért akár 7 token? Kérlek...

Dornodon dobása:
Ez hova használnád?

Átkozott fejetlen lovas és Átkozott fej:
Hogyan tudna egy szörnyet (ami a fej,lol wtf?) "visszakapni"?... 4 zsz-ért egy passzív ütőlény,hát... Ja igen, és ha már a "spriccelő vér" kiveri páraknál a biztosítékot, egy levágott fejű valami meg egy levágott fej lap,szerinted?...

Nos melyik?
Aki ilyet akar játszani, az menjen el "itt a piros hol a pirosozni". A szövegezése is katasztrófális...


Összességében: inkább a minőségre menjél rá, mint hogy ontod itt a szarabbnál szarabb ötleteket 5 percenként...
 
Nos melyik?
0 Vp Tharr azonnali
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszása után húzz egyet és e lap mellé tegyél a kezedből egy másik különböző lapot, majd mutasd meg őket ellenfelednek. Fordítsd le őket lappal lefelé és keverd meg őket, majd ellenfeled nevezze meg az egyik lapot, ha eltalálta, akkor választhat, hogy melyik kerül a Semmibe és melyik játékba, ha nem, akkor te választhatsz csak a másik lap a gyűjtőbe kerül a semmi helyett.
 
Erre szokta azt mondani Bubu,hogy ha van több ötleted, akkor írd össze egy posztba, ne több posztba, 5-10 percenként
 
Átkozott fejetlen lovas
4 Zsz Leah szörny lovas
5/1
kf, 2 szk
Láthatatlan. Kijátszásakor tegyél ellenfeled tartalékjába egy Átkozott fej lapot. Amíg nem kapja vissza a fejét, addig nem kerülhet gyűjtőbe.

Átkozott fej
1 ZSZ Leah szörny lovas
1/1
Időleges hatás, 2: Nem aktivizálódhat.
Nem foglal helyett az őrposztban. Ha gyűjtőbe kerül célpont lény kap 1 élet jelzőt és célpont Átkozott fejetlen lovas a gyűjtőbe kerül.
 
Chara-din dobása
1 VP általános chara-din
Kompenzáció: kapsz aktívan egy Chara-din fattyát.
Dobj egy kockával, majd tegyél a tartalékodba aktívan annyi Chara-din fattyát amennyit dobtál.

Angyali dobás
1 Vp általános Raia
Kompenzáció: kapsz aktívan egy Kisebb angyalt.
Dobj egy kockával és kapsz annyi Kisebb angyalt passzívan a tartalékodba amennyit dobtál.

Dornodon dobása
1 Vp általános Dornodon
Kompenzáció: Ellenfeled sebződik 3-at.
Célpont játékos és lény sebződik annyit amennyit most egy kockával dobsz.
 
Ében lovasíjász
2 VP Chara-din szörny lovas, ében íjász
1/4
kf, 1 szk
Kijátszásakor kapsz annyi Ében íjász(új) lapot, amennyi lovasod van a kezedben vagy játékban. S, tegyél egy ében íjászt a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy ugyanilyen lapot csak lovas altípussal a tartalékodba vagy két íjász szörnyet(1/1, charadin szörny ében íjász).
" Elég ha lőni tudsz, akkor minek lovagolnál? - lovas oktató egy motivált íjászhoz."


Ismerősöm fagyott lovasa
1 ZSZ Leah szörny lovas
x/(2)
kf, Fagy
Kijátszásakor ossz szét célpont lapok között 4 dermesztés jelzőt.
x, annyi amennyi dermesztés jelző játékban van.
K2, passzivizáld egy lovasod vagy fagy típusú lapodat: célpont lény, tárgy vagy épület kap 1 dermesztés jelzőt.
" Szép egy fagyott hulla! HÉ! Ez nem Banhu? Gida menj és nézd meg! - Zén: Hogyan fogyott el az expedicióm"
 
A végzet motyogója
4 VP
Leah szörny KF Háló repül
Idézési költségéböl 4 VP-t helyettesíthetsz egy motyogód áldozásával.
Antimágia:0
Kompenzáció:20 lap dobása a semmibe.
P: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele 2 nekron elköltése vagy húzz 1lapot és gyógyulsz 5-t vagy rakj egy motyogód a gyűjtődből játékba.
2/4
 
Idén még úgy se írtam:

Unatkozó szirén

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül. KF

Csábítás:2
Ha nem választottál a Csábításának célpontot,ellenfelednek el kell dobnia X-1 véletlenszerű lapját a Semmibe,ahol X az Unatkozó szirén Csábítása.
Minden sziréned mágikus támadást és védekezést kap.

(1)/(3)

"A szirének akkor a legveszélyesebbek,ha éppen nincs kivel szórakozniuk."-Kreátor



Goromba küklopsz

4 VP

Tharr szörny
óriás

Ha nincs működő követőd,+2 VP rá reagálni.
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia két véletlenszerű lapját a Semmibe.
P:célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. Ha a lény ettől a gyűjtőbe kerülne,ehelyett a Semmibe kerül és az életjelző sem menti meg.

3/6


Adaptált morf

2 ZSZ

Színtelen szörny
morf

rezisztencia,KF

Repül.
Kijátszása előtt válassz:
Nem lehet Semlegesítéssel reagálni rá VAGY Anti-mágia:0.
Kijátszásakor válassz:
Minden az Adaptált morffal megegyezű altípusú lapod Anti-mágia:0-t kap VAGY az alábbi képességet: "Nem lehet rá Semlegesítéssel reagálni".

3/3
 
Szia!

Humor topik

Köszi!
 
Sziasztok!

Csák Norrisz , mint avatár
szakértelem lap hozzá pörgő rúgás.
Bocsi csak most jutott eszembe.
 
2 VP 1 SZK 1 nekron Rejtett szigetvilág
helyszín, #, színtelen

Kijátszási feltétele, hogy Egérút szabálylapot használsz. Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy menekülés jelzőt. Nem sebződhetsz egyszerre 4-nél többet (a harci fázisban a lények egyszerre ütnek).
K: Vegyél le róla 1 menekülés jelzőt: húzz 1 lapot VAGY célpont permanens a Semmibe kerül.
K: Vegyél le róla 2 menekülés jelzőt: ez a kör után ismét te következel.
 
Be kell loni kulonben jon a valform ;)
De jah, 2ert 4vp 4 szk nem egy sotet magia :/
 
Azért ezt az áramlást transzcendáló raksi mellett...
 
Metamorfáló

2 zsz

Színtelen szörny, morf +2 reagálni, 1szk 3/1

Anti-mágia:0

Kijátszásakor, ha ellenfeled Zarknod börtönét használ, keress ki egy lapot a paklidbol, és vedd a kezedbe!
Ha zarknod bilincsét, vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe!
Ha Életenergiát, húzz annyi lapot, hogy 2-vel több legyen a kezedben, mint ellenfelednek!
Ha a játékból a gyűntőbe kerülne, tedd a Semmibe!
Áramlás: Kapsz 2 szk-t és 2 vp-t.
 
(új)
 
1 VP 1 nekron Túlburjánzás
általános, Sheran

Válassz: A játék további részében minden előkészítő fázisodban eloszthatsz egy álom, dermesztés, izom vagy életjelzőt VAGY a játék további részében ellenfeled minden gyógyulási fázisában max. ÉP-d nő 5-el és gyógyulsz 5 ÉP-t. (Jelöld valamilyen módon!)
Kárpótlás: húzz egy lapot! +1 VP elköltésével a következő húzási fázisodban egyel több lapot húzol.
 
Magyarázat a lapötletekhez:
Anno, a kedvenc paklim a csatamezős tárgy pakli volt. Ennek nagy hátránya, hogy az első körben csak elég nehezen tud megindulni (vagy akár a 0.-ban beleszólni az ellenfél játékába SzK híján). Ez a két lap talán kicsit segítene az 0-1. körös "üresjáratban" az átlendítésen
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.