Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek július 15.
A pillanat képe
Keresztutak
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Karomnak, a Keresztutak című könyv főhősének rengeteg kaland és veszély közepette kell bebizonyítania rátermettségét.
Nézz szét a galériában!
XXIV. Alanori Mini Olimpia
Élőholt invázió 5.
Argum City: A kedvencek
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő az Elfeledett bűbájok !
Új nemzedék - 2018. szeptember 22.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája

A lista folytatása...
Lapötletek (63832)
Elfeledett bűbájok – Beharangozó (26)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27836)
Élőholt invázió 5. (6)
TF help (6437)
[HKK Piac] UR lapok (10360)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
Az a megfogalmazás, hogy "mindig felfelé néz", eléggé jól megmondja, hogy bármely rövid időre is, de fel kell fedni az épp felhúzandó lapokat. Mivel - ahogy nagyon helyesen írtad is, a lapokat egyesével kell felhúzni, és nem egyszerre, egybefogva.
 
De persze lehet folytatni azt a metódust is, hogy nem mutatom meg a Keverő néninek a második felhúzott lapot, mert, bár fizikailag két külön lapról beszélünk, a gyakorlatban és virtuálisan is egy húzásnak tekintem a két lap felhúzását. Ebben az esetben ott az exploit, hogy ha az ellenfél figyelmetlenül nem egybefogva húzza fel a két lapot, a Keverő nénire hivatkozva megnézhetem a 2. lapot is.
 
Nem a te lapoddal van gondom, az elég világos, hanem azzal, hogy hogyan kezeljük a húzásokat (és a te lapötleted kapcsán jutott eszembe ).
Ebből kifolyólag inkább a hkk kérdések fórumban kéne ezt tárgyalni...
De egyébként az a problémám, hogy a Keverő nénire rá van írva (öreg hiba), hogy mindig látszik az ellenfél paklijának a felső lapja. Ezt, és azt, hogy valaki egyszerre két lapot húz, a legelegánsabban úgy lehet feloldani, hogy a két lap felhúzása két külön húzásnak számít. De persze azt is mondhatjuk, hogy nem. Ebben az esetben az fog történni, hogy bár fizikailag két külön húzásról lesz szó, virtuálisan egy húzásnak tekintjük.
 
Nem nagyon tudlak követni... Hogy jön ez ide? Egy lapötletről írtam. A terv szerint a lény képessége körönként az első három alkalommal beleavatkozik a húzás fázison kívüli laphúzásba. Függetlenül, hogy az adott húzás során az adott játékos pontosan hány lapot húzott eldobat ugyanennyit az adott játékosoktól.

A második képessége ettől viszonylag független. Ha egy adott körben az apó gazdája lapot dobna, akkor egy lapdobást kiválthat 3 Ép feláldozásával.

Bár látom már, ha egy egész füzetnyi használati utasítás jár egy laphoz, akkor annak vajmi kevés esélye van a megvalósulásra.
 
Tehát, ha Tőrbecsalással húzok két lapot, akkor a másodikat nem kell megmutatnom a Keverő néninek.
 
Nem. A K3 az három önálló húzás körönként. Hogy speciel hány lapot húz a játékos az adott forrással, az mindegy.
 
Ezen a lapon a K3 ugye azt jelenti, hogy 3 felhúzott lapig lehet használni?
Tehát most ettől a konkrét laptól függetlenül a húzást már mindig laponként kezeljük?
 
2 Vp Sztraunusz apó (új)
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Élet: 1
K3: ha valaki a húzás fázison kívül lapot húz, el kell dobjon annyi lapot, amennyit húzott.
K, 3 Ép: ha bármilyen okból lapot dobsz a kezedből, eggyel kevesebbet kell dobnod.

2 / 2
 
Asztrálmotyogó

1 VP 2/1 leah szörny/motyogó, vízió „élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

S: dobd a paklid felső két lapját a gyűjtőbe és célpont játékos kap vagy veszít annyi VP-t és ÉP-t, ahány vízió és/vagy motyogó volt a dobott lapok között.
Hátrány: ha a gyűjtődből játszottad ki: a kör végén mindenképpen a semmibe kerül, ha még az asztalon van.


Hortyogó motyogó

1 VP 2/1 leah szörny/motyogó, „élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

Feltámad.
S: dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: rakj a paklidból a gyűjtődbe egy lényt, ami nem vízió és nem támad fel.


Vik, a troll

1 VP 2 nekron 2/1 tharr kalandozó/troll „KF”

Élet: 1. 1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Ha ellenfeled egy forrás, követő, vagy szabálylap miatt VP-t veszít: sebződik annyi ÉP-t, amennyit vesztett, te pedig gyógyulsz ugyanennyit.
Áldozd fel: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


Meryon

követő/epikus

Kedvelt lap: szkritter, minotaurusz.
S 2 ÉP: ha egy lap az asztalról visszakerült a tulajdonosa kezébe: kapsz 1 VP-t VAGY 1 VP árán a kör végén húzz egy lapot!


Jogos juss

1 VP rhatt azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled forrásának köszönhetően lapot húzott, vagy keresett: a kör végén húzz 2 lapot!
 
6-X VP Sag'gfesz mocsárkifordító

avatár 1 szk, +1 reakció, repül Sheran
polip

X annyi, ahány max. 1-es költségű permanens van játékban, de max. 5.
Élet: 1.
Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy az ellenfél minden, max. 1-es költségű permanense a gyűjtőbe kerül, és kap annyi Iszapjelzőt, amennyi permanens így kikerült a játékból.
S: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kap egy Iszapjelzőt.

(6) / 6

"copy-paste + iszapjelző... mennyire kreatív" - névtelen hkk-s
 
Uhh, tényleg, lemaradt a polip altípus
 
copy-paste + iszapjelző... Ezek a Szkupien tesók mennyire kreatívak. Egy külön Zén kellene nekik, polipos lapokkal.
 
5 ZSZ Csáp-istenség

avatár [+1] Sheran

Sikeres kijátszása után minden lapra tett lap és jelző (életjelző is) a Semmibe kerül, majd minden lap és önálló jelző a Semmibe kerül, kivéve őt magát és az Iszapjelzőket.
Alap ÉP-je és alap sebzése annyi, ahány lap és önálló jelző kikerült a játékból, és ellenfeled kap ennyi Iszapjelzőt.

(?) / (?)
 
Azért lett ilyen, mert a (perpill nem létező) bűbáj deckbe beférhet. Sok mindent tudnak a bűbájok, de dobatni, pláne semmibe dobatni nem igazán...
 
Tetszik, meg 2 ZSZ-ért erős is kettőt dobatni bilincs mellett.

Valami apróságot - akár áldozásra - jó lenne, ha tudna az asztalról, különben inkább lehetne általános varázslat, mint bűbáj.
 
Nem, nem vízió...
Sokat változott az ötlet menet közben, ez ott maradt.

Szóval így:


2 zanszilánk Szétzilálás
bűbáj Chara-din

Kijátszásakor ellenfelednek ki kell keresnie a paklijából egy olyan lapot, amilyen már van a kezében, majd mindkettőt a Semmibe kell dobnia. Ha nincs ilyen lap a paklijában, vagy nem lehet lapot előkeresni, akkor két lapot kell a Semmibe dobnia.
Kárpótlás: kapsz 2 Vp-t, és megnézheted ellenfeled kezét.
 
2 zanszilánk Szétzilálás
bűbáj Chara-din
vízió

Kijátszásakor ellenfelednek ki kell keresnie a paklijából egy olyan lapot, amilyen már van a kezében, majd mindkettőt a Semmibe kell dobnia. Ha nincs ilyen lap a paklijában, vagy nem lehet lapot előkeresni, akkor két lapot kell a Semmibe dobnia.
Áramlás: kapsz 1 Vp-t, és megnézheted ellenfeled kezét.
 
Ezzel nem értek egyet.
Ez így egy nagyon erős nem gyakori lap.
Nem egyértelmű a használata, de leginkább egy erőforrás után játszanám ki - legszívesebben első körben, ha kezdtem, és az ellen védekezésből fogná meg a kimeríthetetlen tartalék stb. lapomat.

Ezzel a felállással ez - szerintem - egy speciális reakció semlegesítés. Arra jó, hogy ha az ellen megfogta valamidet, akkor arra (ill a saját lapodra) visszafogsz ezzel, és jól jársz. Mindezt ingyen, és az ellen csak az eredeti lapra foghat vissza a kompenzáció miatt. Ez nekem egy színtelen lapnál elég jónak hangzik. Ha egy icipicit is építesz köré - elme hatalma, rhatt papja - és többször is el tudod sütni, akkor pedig brutális előnyt tud termelni.
 
Az esélytelenek nyugalma

[4]

Tharr azonnali

Célpont permanens a Semmibe kerül, és húzz egy lapot, vagy megakadályoz egy lapot (ekkor reakció).
Kompenzáció: Keress elő a paklidból egy lapot, aminek nincs kompenzációja, büntetése és hátránya.
 
Ez így már elég gyenge szerintem.
 
Ha +1 rá reagálni/ősmágia/kompenzáció hármasból egy maradhat, akkor mindenképp valami, ami miatt nehezebb reagálni, mert különben kb. egy Villámhorgony lesz belőle. A drágítás és a kompenzáció közül meg szerintem a kompenzáció az érdekesebb. Szóval valami ilyesmi:

0 VP Predesztináció

azonnali színtelen
reakció

A lap, amire reagálsz vele, mindenképpen létrejön.
Kompenzáció: kör végén vegyél vissza egy olyan nevű lapot a gyűjtőből a kezedbe, amilyenre reagáltál vele.
 
Rendben, meggyőztetekű! Theraxinnak igaza van, a 'függetlenül ..." részt vegyük le róla.

Vmi olyan, végleges formát tegyél rá, ha ennyit kérhetek, amiben 0 VP az idézési költsége a lapnak.
Ez azért fontos, mert így alulról verné a Villámhorgony erősségét a lap, 1 VP-ért már 'csak" Kreona erősségű.

Ha jól tippelek, a tesztelők a +1 rá reagálni/ősmágia/kompenzáció trióból egyet fognak engedni, és még akkor is erősebb kártya lenne a vége, mint a Fec, mert színtelen.
(nekem a kompenzáció tetszik a legjobban)
 
Nei’puksz hatalma

6 vp altalanos

Ellenfeled paklijabol az osszes polip jatekba kerul a te oldaladon VAGY ha kulonbozo foliaval jatszotok leverd bele a paklijat a tiedbe.

“Szamirat, nem gondolod, hogy tul messzire mentel?”
 
Ja, ez jó ötlet. Akár így is lehetne:
Kompenzáció: kör végén vegyél vissza egy olyan nevű lapot a gyűjtőből a kezedbe, amilyenre reagáltál vele.
 
Igazából, az eredeti verzió sokkal tisztább, mint ez a felvetés.

És a "2 lapos Jagumir" is elég nagy túlzás és nem is hangzik annyira veszélyesnek.

Szerintem az eredeti ötlet maradjon, sőt a függetlenül részt szedjük le, hisz tulajdonképpen ezt magában foglalja az, hogy "mindenképpen létrejön". Csak megzavarná a szemet, hogy akkor most a "Trebor kalodától is függetlenül" mit jelent.

Viszont ami a problémám, hogy a lap szövege teljesen félrevezető, ugyanis amit tesz, hogy +1 lap és +3 Vp reagálni az adott lapra, hisz ennyi reagálni a varázslatra. Viszont neked ez +1 lapodba is kerül, tehát sarkítva +3 Vp az ára, ha az ellenfélnek van még reakciója (ha nincs, akkor ugyanannyit vagy többet tesz egy sima kánter is). Persze, ha ősmágiás vagy teljes költséget helyettesítő kánterről van szó, akkor rosszabb.

Én +3 helyett +2-t raknék rá vagy az IK-ját 1 Vp-re venném, valamint kompenzációval kijátszás helyett visszaveheted a lapot, amire reagáltál a kezedbe (de nem játszhatod ki ebben a körben). Ilyen Majd legközelebbes formában.
 
Igazából pont azért írtam így, mert szerintem így vet fel a legkevesebb kérdést. Minden, a lapra kijátszott reakció létrejön, de a lap maga is. Ha a reakció nem akadályozza meg magát a lapot, akkor teljes mértékben létrejön a hatása. Pl. Diána miatt a lap létrejön, csak az ellenfélnél, a krabber megkapná a képességet, de nem semlegesítene, a Trebor kalodája miatt létrejön a lap, de megszivatva.

Az ősmágia és a +3 lehet tényleg sok, nem tudom. Én alapból azt gondoltam, hogy ne is lehessen rá reagálni, de ilyet nem szívesen ír ugye kártyára az ember. Viszont azért ez nem csinál minden semlegesítéses lényből Jagumirt, csak egy szinte (de azért nem teljesen) reagálhatatlan countert. A lény nem lesz tőle 6/6-os és leszedhetetlen. És mindezt két lapból, ráadásul úgy, hogy ha az ellenfél nem counterel, akkor teljesen blank. Ettől még lehet, hogy túl erős, de szerintem inkább szituációfüggő.
 
0 Vp Pegazus csikó (tóken)
szörny 0 szk Rhatt
pegazus

"repül"
Áldozd fel és tedd a Semmibe: a következő kézből kijátszott pegazusod idézési költsége 2 Vp-vel kevesebb (de nem mehet így 1 Vp alá).

1/1

1 építő Mennybéli istálló
építmény Rhatt
pegazus

"repül"
Minden pegazusod rezisztenciát, és +1/+1-et kap.
S: kapsz egy pegazus csikó lapot a kezedbe, vagy aktívan a tartalékodba.
Ha lerombolják, kikereshetsz egy pegazust a paklidból.

SP: 4
 
Tudom, de az kötőjeles. A token termelő token ötlete passz, h jó-e, de adhatja passzívan is, ez balance kérdése. Majd meglàtjuk, valakinek megtetszik-e és felkarolja vagy sem.
 
Ork hordatag
Dornodon, szörny, ork, van benne 1 SZK, KF, ŐSMÁGIA, SZÁRNY, HORGONY, 4M/5, IK: 0 VP
Nem foglal helyet az őrposztban.
Hátrány: csak akkor jelölheted ki támadónak,
ha legalább egy másik lényt is kijelölsz rajta kívül.
„Életem a hordáé!” – Ork hordatag

Mentális hurok
Elenios, általános, vízió, IK: 0 VP
Te és célpont ellenfeled visszavehettek 1-1
lapot a gyűjtőből a kezetekbe.
Ha bármilyen módon kikerül a gyűjtődből,
visszavehetsz onnan egy lapot a kezedbe.
’Az álom soha nem érhet véget,
varázsolj nekünk valami szépet!” - Hendiala


Óriás megszakító
Tharr, szörny, óriás, 2 SZK, KF, 4/5 IK: 3 VP 1 nekron
Anti-mágia: 1
Semlegesítés: lap
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
egy permanensed feláldozásával.
S, áldozd fel 6 ÉP-d: vedd vissza a kezedbe.
’Asztalra vissza, bébi!” – Óriás megszakító

Idéző messiás
Színtelen, szörny, morf, 1 SZK, KF, 0/3, IK: X ZSZ
Élet: 1
Kijátszásakor ÉS K: ha kijátszol egy vele azonos
színű vagy altípusú lapot a kezedből, kapsz X db,
gyakori tóken lapot.
(X max 3)
’Engedjétek hozzám a rovarokat” – idéző messiás

Az ördögi mentor
Leah, kalandozó, ember, KF, rezisztens, 2/10, IK: 2 VP
S, X ZSZ: célpont gyűjtőből egy max X+1 költségű
lap játékba kerül, mintha most játszottad volna ki.
Ha lény, kap 1 méregjelzőt, ha nem lény lap, kap 1
elmúlás jelzőt.
S: célpont pakli tetejéről 2 lap a gyűjtőbe vagy a
Semmibe kerül.
’Menjünk sétálni!”

Mesebeli szörnyeteg
Leah, szörny, vérfarkas, 1 SZK, SZÁRNY, XM/X, IK: 2 ZSZ, 1 nekron
Feltámad.
X eggyel több, mint a Semmiben lévő lények
sebzésének és életpontjának összege, de max 9.
(minden játékos Semmijét nézd.)
Kárpótlás: 1 VP, 1 lap húzása
’Nagymama, miért olyan nagyok a fogaid?
Nagymama? NAGYMAMAAarghh!” – Gida



Éjjeli menedék
Leah, bűbáj, vámpír, ősmágia, horgony, IK: 2 VP
Minden húzás fázisodban eggyel több lapot húzol.
S: célpont játékos visszavesz egy max 5 költségű
permanenst az asztalról VAGY a gyűjtőből a kezébe,
te gyógyulsz 3 ÉP-t.
Büntetés: 10 ÉP.
’Adj vért, és ments meg három életet!”
 
Az ötlet tetszik, de nagyon sok szabályrendszeri kérdést vet fel. (Mi történik, ha mondjuk esszenciakapcsolnak egy lényt, Diána kívánságával, Krabber filézőművésszel, értsd: nem sima lapcounterrel reagálnak rá.)

Szvsz egyszerűbb lenne azt ráírni, mint a kedvenc trükkömnél:

Egy lapod kijátszása után azonnal kijátszhatod.
A kijátszott lapra semmilyen módon nem lehet reagálni.


(A forrást itt kivenném, bár sokrétűbb lenne a felhasználása, de sokat bonyolítana a lapon.)

Hogy ez 0 VP-ért sok-e vagy kevés, nem tudom. Az ősmágia ÉS a +3 rá reagálni rész az eredeti ötletednél is sok sztem együtt - még úgy is, hogy fix laphátrányt jelent ez a kártya. Azt tudja, hogy 2 lapból minden semlegesítéses lényedből kvázi Jagumirt lehet csinálni, ami elég komoly.
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.