Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
A trófeaviselés motivációja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Ha egy szörnynek nincs olyan értelmes testrésze, amit később felhasználhatnál, akkor is felmerülhet benned a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele?" - a trófeaviselés motivációja
Nézz szét a galériában!
Online táplálási szünet
Tükördimenzió a lapkeresőben + kódos lapok a BDV-ben
Tükördimenzió bemutató verseny - beszámoló
Olimpiai nevezés
Befizetési akció 2019.11.18. - 2019.11.29.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás IV. (562. tudati képesség)
Könyvismertető - Carol N. Fire: Holtodiglan
Könyvismertető - Daniel Florion: Merénylet a Vatikán ellen

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (141406)
Kombók a HKK-ban (5933)
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA (15)
Tiltott lapok változása - 2019. december 1-től (50)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28201)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3174)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
Specializáció (új)
szabálylap

Ha ellenfeled megszünteti a játék elején, 5 lappal és plusz 1 Vp-vel kezded a játékot.
Azok a források, melyekben a "célpont permanens" vagy "célpont lap" szerepel, +2 Vp.
Azok a források amelyekben "célpont laptípus" szerepel, 2 Vp-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá.


1 vp 1 zsz
Grimor (új)
Sheran kalandozó alakváltó
KF

Élet: 1
Kijátszásakor a játékban lévő, nem önálló jelzők megduplázódnak (az élet jelzők is).
K: célpont lap kap egy általad választott jelzőt (kivéve élet jelző)
S: áldozd fel, kapsz annyi VP-t hány jelző van a játékban (de max 3-at és csak a 2. körödtől).

0/2
 
Sekélyvízi teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
S áldozd fel 2 lényed: előkereshetsz a paklidból egy teknőst és a kör végéig 2 VP-vel olcsóbban kijátszhatod.


Lándzsás teknős

2 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Támadhat tartalékban lévő lényt is.
S rakj át egy sheran lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Tengeri teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Kijátszásakor előkereshetsz egy teknős lényt a paklidból, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.


Teknős hálótolvaj (új)

1 VP 2/2 sheran szörny/teknős „háló”

Anti mágia: 1.
Dobj a kezedből, vagy a gyűjtődből egy teknőst a semmibe: kapsz 1 VP-t vagy célpont lény vagy játékos gyógyul 3 ÉP-t. Ez a képesség a gyűjtőből is működik. Egy körben max 2 VP-t kaphatsz így.


Teknős mágia

1 VP sheran azonnali/reakció, teknős

Nem lehet eldobni teknős anti mágiájának.
Anti mágia: 1.
Megakadályoz egy lapot.
 
Energiakatarzis (új)

0 vp

Fairlight azonnali ‘életkioltó’

Célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Kijátszhatod 3 VP-ért is, ekkor az ellenfél minden permanense visszakerül a tulajdonosa kezébe, majd az ellenfeled kap annyi VP-t, és gyógyul annyi ÉP-t, ahány permanens így visszakerült a kezébe.


Kincses térkép

1 ZSZ

Dornodon tárgy ‘kincs’

S: nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted, es a Kincses térképre tegyél 1 kincs jelzőt.
K: vegyél le róla 3 kincs jelzőt: kapsz 3 szk-t és húzz 1 lapot!


Preventálás

0 vp

Sheran azonnali

Kijátszása után a Semmibe kerül.
Ebben a körben minden téged ért sebzés 0 lesz.


Túszejtő

1 VP [1]

Leah kalandozó, ember KF ‘életkioltó’ 2/3

Kijátszásakor célpont lényt vegyél a kezedbe. Amíg a Túszejtő játékban van ezt a lapot +1 VP-ért kijátszhatod, egyébként a Semmibe kell dobnod.
 
Xenó anyakirálynő

6-X VP 6/5 chara-din szörny/xenó 2 SZK

X annyi ahány xenó van a gyűjtődben, de max 5.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled eldob X lapot.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled minden lénye, vagy minden nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, az esetleges büntetésük nem érvényesül.


Lesből támadó xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „életkioltó”

Kézből kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha pontosan egy xenó van az őrposztodban (más lény nincs), a gyűjtődből az őrposztodba rakhatod, majd ellenfeled őrposztjából célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.


Pusztító xenomorf

3 VP 1 ZSZ 5/4 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe, kivéve önmagát.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
S: gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, ahány xenód van rajta kívül az őrposztodban. Ez a képesség csak akkor használható, ha az őrposztban van.


Őrjöngő rém (új)

2 VP 2/3 chara-din szörny/xenó

S2 áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, de ha saját xenót áldoztál, akkor kettőt dob.
Duplakötelék: képességének költségeként egy körben egyszer ellenfeled xenóját is feláldozhatod.


Xenó immortalizátor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és választhatsz egy célpont lényt, vagy max 2 célpont xenót, ami a következő képességet kapja: „Nem kerül gyűjtőbe attól, hogy ÉP-je 1 alá csökken”.
Önmagát nem lehet választani a képességének.
 
Manahatalom

Szabálylap

Egyik játékos sem kaphat forrástól VP-t. Minden játékos csak 1 VP-t kap a köre elején, függetlenül a tartalékban lévő lények számától.
Ha megszüntetik a játék elején, minden körben +1 VP-t kapsz.


Nagyobb áldozat

2 VP 2 ZSZ

Chara-din általános

Nem lehet rá ‘ősmágia’ lappal reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek fel kell áldoznia egy lényét, amin nincs életjelző, és dobnia kell egy lapot a kezéből, majd egy gyűjtőből egy lényt a játékba rakhatsz az oldaladon, mint ha a kezedből játszottad volna ki.


Pszi-mester

2 VP

Elenios kalandozó, ember ‘mentális’ KF 1/3

Kijátszásakor válassz ki egy lapot! Amíg Pszi-mester a játékban van ez a lap, és ellenfeled minden ilyen lapja elveszti speciális képességeit, passzívan a tartalékba kerül, és nem lehet feláldozni.
S: tegyél rá egy életjelzőt.
 
Vyarg növendék

0 VP 1/1 elenios szörny/szkritter

Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (akkor is ha varázslatként játszod ki), de min 1 VP.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Vyarg ifjonc

1 VP 2/1 elenios szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont max. 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Kifejlett vyarg

2 VP 3/3 elenios szörny/szkritter

Ha sikeresen kijátszottad: a kör végéig ingyen kijátszhatsz a kezedből vagy a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként, de ha gyűjtőből játszottad ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor megakadályoz egy lapot.


Vyarg aggastyán

3 VP 3/3 elenios szörny/szkritter

Kézből kijátszásakor kapsz 6 VP-t (kivéve az első körödben).
Kijátszhatod általános varázslatként is, ekkor húzz 2 lapot!


Felező vyarg

2 VP 2/2 elenios szörny/szkritter

Kijátszásakor ha ellenfelednek legalább 3-mal több lap van a kezében, mint neked: a lapjai felét (lefelé kerekítve) a gyűjtőbe kell dobnia.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor mutass meg egy X költségű szkrittert a kezedből: ellenfelednek annyi lapot kell a kezéből eldobni, hogy a dobott lapok költsége X legyen (de max. 3-mat).


Vyarg reflektor

2 VP 2/3 elenios szörny/szkritter

K ha egy szkrittert varázslatként játszol ki: sikeres létrejötte után visszaveheted a kezedbe.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor a kör végéig ingyen kijátszhatsz a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként. de az így kijátszott lap sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
 
Trinigan ingujja

3 ZSZ fairlight tárgy

S előkereshetsz a paklidból egy 3 költségű lapot és tedd a Trinigan ingujja alá.
Ha kikerül a játékból, vagy a tulajdonosa irányítása alól: az alatta lévő lapokat a kezedbe veheted.
„ Trinigan mindig az ingujjából húzta elő a legjobb lapokat.”


Goblin kiskirály

1 VP 1/2 tharr szörny/goblin KF 1 SZK

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t vagy húzz egy lapot!

Goblinjaid idézési költségében minden VP-t fizethetsz ZSZ-ből.
Ellenfeled, lapjainak ZSZ költségét csak VP-ből és/vagy SZK-ból fizetheti.


Gátló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ellenfeled nem jelölhet ki támadónak 2 vagy nagyon IK-jú lényt. Ilyen lapok és ilyen lapok képességei nem hatnak chara-din fattyaidra.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Chara-din fattyát.


Zavaró fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
Chara-din lényeidre nem hatnak ellenfeled olyan forrásai, amik nem célozzák őket. „Duplakötelék”: ez a képesség a gyűjtőből is működik.


Tolvaj fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „életkioltó”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: ellophatsz egy célpont lényt, de ha kettőt áldozol, akkor egy permanenst.
 
Fertőzés (új)

1 vp

Chara-din bűbáj

Kijátszásakor célpont ellenfeled kap egy fertőzés jelzőt (a jelző forrásra immunis, nem lehet feláldozni, nem cserélhet gazdát).
Ha egy lényed sebzést okozna a harc fázisban, ehelyett adhatsz egy fertőzés jelzőt célpont ellenfelednek.
Ha egy játékosnak legalább 10 fertőzés jelzője van, elvesztette a játékot.


Az esélytelenek nyugalma

3 vp

Dornodon általános

Nem lehet rá reagálni.
Ezután a kör után még egyszer te következel. Ha abban a körben nem tudsz nyerni, elvesztetted a játékot.


A próféciák hirnöke

2 vp

Leah kalandozó, próféta KF 0/3

Élet: 2.
S: 1 ÉP: Az ellenfelednek egy általa választott lapot a Kiválasztott alá kell raknia képpel lefelé.
K: 2 ÉP: Rakj a kezedből egy általad választott lapot a Kiválasztott alá képpel lefelé.
J: 10 ép, áldozd fel: A Kiválasztott alatt lévő lapokat kör végéig ingyen kijátszhatod, minden befolyásoló szabálytól és forrástól függetlenül.


Mindentlátó főnix

3 vp 1 zsz

Elenios szörny, főnix ‘repül’ 4/4

J: Mutasd meg a kezedből: Nézd meg a paklid felső 3 lapját (keresés), bármilyen sorrendben visszateheted a pakli tetejére, vagy aljára.
E: Nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted.
S: Húzd fel a paklid legalsó lapját.
 
Antimágikus Térvarázs

Tharr bűbáj/ 2 Vp 1Nekron

Antimágia 0.
Minden előkészítő fázisodban költs el egy nekront vagy áldozd fel 3 ÉP-d.
Kijátszásakor minden bűbáj a gyüjtőbe kerül.
Ha aktív Bűbájt nem lehet kijátszani és minden varázslat költsége +2VP.
A lények mágikus sebzése és védelme nem működnek.
P: Gyógyulsz 3 ÉP-t ezt csak az ellenfél körében a harci fázisáig használhatod.
 
Cseljáték

1 VP színtelen bűbáj

Nem lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Minden körödben az első kijátszott lapodra ellenfeled ingyen reagálhat. Minden körben a második kijátszott lapodra ellenfeled nem reagálhat.


Büntető sün

2 VP 1/2 raia szörny „védekezés”

Nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal, vagy ilyen lap képességével reagálni.
Ha sikeresen kijátszottad, ellenfelednek a következő 2 húzás fázisában húzás után meg kell mutatnia milyen lapot, amit húzott és ha a költsége 2 vagy kevesebb: gyűjtőbe kell dobnia. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Visszavágó sün

2 VP 1/2 raia szörny

Nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal, vagy ilyen lap képességével reagálni.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. 2 célpont lapot, ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben megakadályozta vagy gyűjtőbe küldte legalább egy lapod.


Különcködő morf
2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf

Ellenfeled nem dobathatja el.
Semlegesítés: olyan lap, amin a „kötelék” ikon szerepel.
Ellenfeled a lapjai „kötelékének” használatához csak asztalról mutathat lapokat.


Krabber regulátor

2 VP 2/2 leah szörny/krabber „háló” „horgony”

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
Ha ellenfelednek van legalább 2 lapja van játékban, neked pedig egy sem: ingyen kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Egyenlőség

Szabálylap

Nem használhatsz mellette követőt.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfele körében. Egy őrposztban max. 1 lény lehet.


Tömegátok (új)

3 vp

Chara-din általános ‘idézés’ [+2]

Célpont ellenfeled minden permanense elveszti speciális képességeit, majd kapsz annyi Chara-din fattya lapot, ahány permanense van játékban, de max. 3-at. Kijátszása után a Semmibe kerül.


Mágiafaló (új)

1 vp 1 zsz

Leah szörny 1 szk x/(1)

Feltámad.
X annyi, amennyi varázslat van a játékosok gyűjtőjében.
S: 5 ép: kör végéig láthatatlan lesz.


Gondolatáramlás

2 zsz

Chara-din általános ‘mentális’

Ellenfeled eldob a kezéből egy általad választott lapot, majd nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted.
Áramlás: Ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot.


Fájdalmas dilemma

2 vp

Leah bűbáj

Ha ellenfeled egy lény lapot dob a kezéből, kapsz egy Nekromanta csontvázat. Ha nem lény lapot, kapsz 2 vp-t.
K: 2 vp: ellenfeled eldob egy általa választott lapot.


Fluxusmanó

2 vp

Elenios szörny, manó, reakció horgony ‘repül’ 1 szk 2/4

Idézési költségéből 1 vp-t helyettesíthetsz 1 lapod kézből a Semmibe dobásával.
Az őrposztodba kerül (ha van ott neki hely), majd egy varázslatot a gyűjtődből kijátszhatsz reakcióként.



Nekromanta mágus

2 vp

Leah szörny, nekromanta ‘horgony’ 1 szk 0/2

Élet:1
P1: Minden játékos eldobja a kezét a gyűjtőbe, majd húz annyi lapot, amennyi a legtöbb így eldobott lap volt.
P1: Rakj át egy lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz 1 Nekromanta csontváz lapot.
S: Aktivizálódik.
 
Te inkabb menjél magicezni innen!
 
Élőholt esszencia

1 zsz

Leah tárgy, háló

Minden játékos csak egy varázspontot kap a köre elején.
Ha kijátszol egy élőholtat, kapsz 1 vp-t.
Kárpótlás: Keress elő a paklidból egy élőholt lényt.


Pokoli lángok

3 vp

Dornodon általános ‘tűz’

Anti-mágia: 0
Célpont lény sebződik 6 ép-t (ekkor ‘életkioltó’), vagy célpont ellenfeled 4 ép-t.
Ha ellenfeled sebződött ebben a körben, idézési költsége 1 vp.


Maghasadás

2 vp

Dornodon általános ‘tűz’

Mutasd meg a paklid felső 2 lapját, és vedd a kezedbe. Ezeket a következő köröd végéig +1zsz-ért kijátszhatod, után a Semmibe kell dobnod.
Ha ellenfeled sebződött ebben a körben, idézési költsége 1 zsz.


Ikoh, a tűzmester

2 vp

Dornodon szörny 0/0

Élet: 1.
Kijátszásakor kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
K: Ha kijátszol egy ‘tűz’ lapot, rakj rá egy +1/+1-es erőjelzőt.
K: Végy le róla 4 erőjelzőt: Kapsz 4 VP-t a kör végéig (ez a képessége lehet reakció).
Hátrány: Max. 4 erőjelző lehet rajta.


Rizikó faktor

3 vp

Dornodon azonnali, vízió ‘tűz’ ‘idézés’

Ha a gyűjtődből játszod ki, utána a Semmibe kerül.
Kijátszása után ellenfeled választhat: Vagy sebződik 4 ép-t, vagy húzol 3 lapot.
 
Beolvasztás

1 VP elenios azonnali „ősmágia” „védekezés”

Kompenzáció: 1 VP vagy 1 lap húzása.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki és saját lényt küldtél gyűjtőbe vele: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!


Arany fókuszsárkány

1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „védekezés”

Semlegesítés: varázslat.
Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!


Ezüst fókuszsárkány

2 VP 0/3 rhatt szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

+3-mas tűzlehelet. ÉP-ből is erősítheted.
Ha a saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe: ellenfeled eldob 3 lapot a kezéből.


Bronz fókuszsárkány

1 VP 1/1 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

Kijátszásakor célpont nem lény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, előkereshetsz egy sárkányt a paklidból (kivéve Bronz fókuszsárkányt).


Nagyobb fókuszsárkány

4 VP 4/5 elenios szörny/sárkány 2 SZK „szárnyak”

Idézési költségéből 2*X VP-t helyettesíthetsz X lényed gyűjtőbe küldésével.
Ha forrástól kerül a gyűjtőbe: ellenfeled és minden lénye sebződik 4 ÉP-t.
 
2.0

1 Vp 1 nekron Moa szellem
szörny 1 szk Tharr
moa, kísértet

élőhalott

'repül'
Feltámad.
S: ha sebzést okoz, akkor egy gyűjtőből max. 3 célpont lapot a Semmibe, vagy 1 célpont lényt az oldaladon a játékba rakhatsz (kivéve Moa szellemet).

1 / 1
 
1 Vp 1 nekron Moa szellem
szörny 1 szk Tharr
moa, kísértet

élőhalott

'repül'
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost, akkor egy gyűjtőből max. 3 célpont lapot a Semmibe, vagy 1 célpont lényt az oldaladon játékba rakhatsz (a kijátszáskori képességei nem jönnek létre).
Ha a gyűjtődben van, a moáidra nem kerülhet méreg- vagy álomjelző.

2 / 1
 
Szükségpénz
Fairilght?
Azonnali
1 VP

Az első körödben nem játszhatod ki.
A következő lapod költségének erőforrását te határozhatod meg:VP,SZK,NEKRON,ÉPÍTŐ,ÁLDOZÁS.
A szükségpénz sikeres kijátszása után a semmibe kerül.

"Szükség törvényt bont"-A legszegényebb lovag.
 
Elburjánzás

2 vp

Sheran bűbáj ‘Idézés’

Köröd végén kapsz annyi varázspontot, mint amennyi a köröd elején volt.
Kompenzáció és kárpótlás: Rakj a játékba egy nem forrásimmunis bűbájt a kezedből a játékba (kivéve Elburjánzást).

Kronozium

5 vp 2 zsz

Elenios azonnali

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Ellenfeled következő köre elmarad.
Ha bárhonnan a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerülne, ehelyett keverd vissza a paklidba!
Áramlás: 3 VP


A remény bajnoka

0 vp

Raia kalandozó KF 1/1

Nem foglal helyet az őrposztban. Ha sebzést okoz, gyógyulsz 1 ÉP-t, és 1 max. ÉP-t.


A remény hajnala

2 vp

Raia bűbáj +2

K: 1 vp: Kapsz egy Remény bajnoka lapot a tartalékodba.
Ha gyógyulsz, elkölthetsz 2 vp-t, ekkor húzz egy lapot!


Motyogó fatty

1 zsz

Leah szörny, motyogó 0/2

S: Feltámad.
Bármennyi Motyogó fatty lehet a paklidban:
P: Ellenfeled a paklija felső lapját a Semmiba rakja.
Passzivizálj 4 Motyogó fattyat: Ellenfeled a felső 12 lapját a Semmibe rakja.
 
A negyedik lovas

2 VP 4/1 leah szörny/lovas KF

Lények nem tudják megsebezni.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg és egy általad választott lovasodból eggyel többet használhatsz a paklidban a megengedettnél. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Árnyéklovas

2 VP 2/2 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslataira immúnis.
K: a kör végéig max. 3 lovasod megkapja egy általad választott játékban lévő lovasod (kivéve Árnyéklovas) minden képességét és hátrányát.


Fluxuslovas

2 VP 3/3 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled hatásaira immúnis.
Kijátszásakor mutass meg X lovast a kezedből vagy a gyűjtődből: kapsz X VP-t vagy húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t).


Elnyelő lovas

1 VP 1nekron 2/2 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled lényeinek képességei nem hatnak rá.
Semlegesítés: lap.
Csak olyan pakliba rakhatod be, amiben a lapok legalább fele lovas.


Vortexlovas

3 VP 1 nekron 4/4 leah szörny/lovas KF

Duplakötelék: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat, majd választásod szerint minden színű vagy minden típusú lapjából egyet-egyet a gyűjtőbe kell dobnia.


Poszt-apokaliptikus vidék

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lovasokra +1 VP reagálni.
S ha van legalább 4 különböző nevű lovasod játékban és a gyűjtődben összesen: húzz egy lapot és vagy ellenfeled eldob egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
túl erős:
horgony,ha a gyűjtőbe kerülne,a semmibe kerül
 
javítás:nem a lapjaidról,hanem a szabálylapodról/követődről
 
antimágikus időtalizmán
sheran,tárgy,5 zsz

Anti-mágia:0,1 vagy 2 választásod szerint
Idézési költégéből minden zszt helyettesíthetsz 1 jelző levételével a lapjaidról(max.3zszt helyettesíthetsz így) Kapsz egy komponenst és egy vpt
Ha legalább 3 zszért játszottad ki,akkor (+1)
Ellenfeled következő köre elmarad

"Amióta megérintettem,a csontvázak nem engedelmeskednek nekem"-Magirox
 
A Zan elapadása

szabálylap

Zanszilánk költséget csak VP-ből lehet fizetni és a zanszilánk lapok költségét nem lehet helyettesíteni.
Minden zanszilánk lap kijátszási feltétele annyi ÉP feláldozása, ahány zanszilánk van az alap idézési költségében.
 
Magnum opus

1 VP chara-din azonnali

Előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din azonnalit, vagy egy lapot, melynek leírásában az ital szó szerepel.


Nigredó

2 VP chara-din azonnali [+1]

Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy-egy lap kézből semmibe dobásával.
Ellenfeled kezéből 2 általad választott lapot a semmibe dobhatsz VAGY nézd meg a paklid felső 4 lapját és 2-t közülük vegyél kézbe, a többit dobd a semmibe.


Albedó

2 VP „ősmágia” chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled húz X lapot (hátrány).
Célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot (ekkor reakció) vagy célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz.


Citrinitas

2 VP chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor [-X].
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, kapsz aktívan egy chara-din gyakori tókent, majd ez a lap a semmibe kerül.


Rubedó

2 VP chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled kap X VP-t.
Kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Amíg ez a lap a gyűjtődben van: semmilyen forrás, követő ill. szabálylap nem tilthatja le a laphúzásod és keresésed.
 
Síkvándorlás
/szabálylap/

A játékban három helyszín lehet egyszerre.
Ha valaki játékba hoz egy helyszínt egy másik helyszínt megszüntethet.

Ha már legyőztük Morgant is, legyen kezünkben a síkok közötti szabad vándorlás hatalma.

Üdv,
ReLa
 
Közkedvelt morf
Színtelen szörny 1 zsz 1/1
Ha a epikus követővel játszol, játék elején megmutathatod, ekkor levehetsz egy jelzőt a követődről.
Sikeres kijátszása után újra használhatod a követőd képességét, VAGY húzz 1 lapot.
 
Nagymassza

2 ZSZ 0/3 elenios szörny 1 SZK „szárnyak”

P: kapsz egy passzív Kismasszát.
S áldozd fel 3 Kismasszád: kapsz egy passzív Nagymasszát.
K: áldozd fel egy lényed: megakadályoz egy reakciót vagy egy varázslatot.


Orgling kölyök (új)

1 VP 1/1 chara-din szörny/orgling 1 SZK

5-öt használhatsz belőle.
Dupla kötelék: ingyen kijátszhatod.
Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled max ÉP-je 2-vel csökken.


Xenó szaggató

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy célpont lény a gyűjtőbe küldhetsz.
K 3 ÉP mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled egy forrás hatására lapot húzna vagy keresne: eggyel kevesebbet húz/keres.


Világítótorony (új)

1 ZSZ raia építmény 4 SP „szárnyak”

Húzz egy lapot!
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
S nézd meg az ellenfed paklijának felső lapját és ha akarod, dobd a semmibe.


Alkimistanonc

1 ZSZ 1/3 chara-din kalandozó/ember KF

Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
K ha egy chara-din forrás miatt lapot húznál, vagy ellenfeled lapot dobna: +1 lapot húzol ill. +1 lapot dob ellenfeled.
 
Mélytengeri krabber árok
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
helyszín
Háló
Minden krabbered +1/+1-et kap. Ha kijátszol egy krabbert, aktiválhatsz egy másikat. (K): Paszívizáld egy krabberedet és kapsz annyi vp-t, vagy az ellenfeled veszít annyi vp-t, amennyi a krabber módosított idézési költsége.

Szirén lagúna
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
Helyszín
Ha sikeresen kijátszol egy szirént gyógyulsz annyit, illetve szirénjeidre annyi +vp reagálni, amennyi a szirén csábítása.

A csábítás úrnője
Követő
Epikus
Kedvelt faj: szirén
Ha egy forrás (akár követő vagy szabálylap) növelné szirénjeid alap idézési költségét, minden szirének költsége annyival kevesebb amennyi a csábítása, de nem mehet így az alapköltsége alá.

Mindent látó tükör
1 zanszilánk
tárgy elenios
Szirén
Ha passzív az ellenfélnek nyílt lapokkal kell játszania.
(P): Nézd meg egy célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod, tedd a pakli aljára.

Szigony
1Zanszilánk
Tárgy Tharr
KF
Hordozója +2 sebzést kap és mágikus támadást kap, lények ellen +6 sebzést. Áldozd fel: a célpont lény a gyűjtőbe kerül, és kapsz annyi vp-t ahány szk nyerhető ki belőle, vagy a célpont játékos sebződik 6-ot
 
És manó Alfa pakli is........
 
Nekem kicsit Heartstone hangulatuk van ,de ez persze egyáltalán nem baj.
Esetleg lehetne belőlük Alfa pakli Dínókkal!
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.