Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
A pillanat képe
Goblin vérszomj és kitartás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Egy ideig még vicces volt a goblinok reménytelen törekvése, hogy kalandozót öljenek. De aztán jöttek, amikor épp nem figyeltem, jöttek, amikor épp nem értem volna rá effajta csatározásra, jöttek, miután krokaunokkal csatáztam, jöttek, amikor sebektől legyengülve a szabadban táboroztam... csoda hát, hogy elegem lett belőlük?
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Eldritch Horror (magyar változat)
Termékismertető - A nagy western utazás
Termékismertető - Scythe - Magyar kiadás
Szólások - Lapelemzés
Termékismertető - Super Munchkin

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (139013)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5795)
Postai csere (megbízható arcok listája) (8541)
Lapötletek (62811)
Szerver karbantartás (1)
Verseny előtt (6797)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
a banki tartozásomat hogyan lehet kifizetni?
 
Úúúú nagyon köszönöm ! ezek is pöpec tnácsok! meg is fogadom őket !! és köszönm a KT ba az inve-t! Sajnos aranyam nincs a rengeteg leírt dologhoz,de tervem szerint most farmolok az arénában 8-10 ezret az kb elég lesz egy korrekt gear-re! hétfőn első utam ez a karavános láda lesz hogyan tudok belépni hozzátok?
 
Mégsem volt jó ötlet ez az erősebb varkaudarokkal verekedés...



be 497 8 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar böllér. (ld. enc.)
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar böllér testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar böllér fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar böllér fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar böllér bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 331 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 745, gyógyulás: 0, összesen: -745 ÉP}
[15 pontot használtál fel, van még 196.]



(Feltételes gyógyítás Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 142.]
 
Hali!

Azért mentél vashegyűvel a biami kvazárlándzsa helyett, mert ezt nézte a porgi:
"Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << vasalt bunkó (#181)"
vagyis ha a moncot le tudod ölni vashegyűvel, akkor átváltasz arra, függetlenül attól, hogy már egy sokkal durvább fegyver van jobb kezedben.
Töröld a régi fegyverváltásodat egy sima FF paranccsal.

Meg elég sok lom van nálad ahogy nézem, iszonyú a megterheltséged! a bunkót dobd el a francba, 5 kiló holtsúly, nem jó semmire!
Azaz szerintem nyugodtan kezdd ezekkel a fordulódat:

D 5
FF

Néhány tanács még:
- minél gyorsabban szerezz 1 ezüst nyakláncot, 2 ezüst karkötőt és 5 ezüst gyűrűt (ezek mind vannak a helytartói városok ékszerboltjaiban), és vidd el a legközelebbi szekérkaravánhoz (#1215-ös "tárgy" a térképen), ahol a karavánvezető ad érte egy Megbűvölt utazóládát (#121, ami 14 kg- val csökkenti a megterheltséged, és +20 fajta tárgyad lehet.

- érdemes lesz majd beszerezned egy Légiós hátizsákot (#1560) is, az 25 kilóval csökkenti a motyók súlyát. 7000 aranyért kettő is volt eladó a héten a liciten

- liciten most épp 2000 arany a pszi kő, vedd meg, és ezzel meg is lesz az egyik isteni küldetésed
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=aukcio.php&subm=nyugat

- 2000 aranyért aenouth ködkürt (#1554) is szokott lenni liciten, azzal minden fordulóban megidézhetsz 1 élőholt lényt 15 TVP-ért, potya TP!

- vértek, sisakok, stb: a vassisakot amint tudod cseréld le kvazársisakra, a fekete bőrcsizmát varkaudar csizmaára vagy zangrozira. Boltban mindegyik szokott lenni (ha más nem Fehérbércben), Jerome köpenyével együtt (900 arany) ezekkel máris +4 a védelmed.
később, 18. szinten már hordhatsz arany pikkelyvértet (+20 AC), 20-tól tükörpáncélt (+22 AC), ezek általában mindig vannak a városok fegyverboltjaiban 8-10 ezer aranyakért.

- boltból vedd meg szintén pár fordulónyi arénázás után ezeket is: hősiesítő medál (#155 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, ezek is növelik a támadásodat és a védelmedet.

- és gyere a Jégmágusok Szövetsége KT-ba, mert akkor onnantól komponens nélkül szórhatod a Jégcsóvákat, egekben lesz a teológiád a csata közben dobált Jéghalálok miatt! (és persze a veterán kalandozók is ki tudnak segíteni 1-2 tárggyal, ha épp kell)
 
Az tok mindegy, hogy mennyit oltel meg egy korben csak egyszer lehet arenazni! Sima arena + ryuku arena viszont mehet! (ugy osszesen 8+8 -at lehet).
 
Azért használtad a vaslándzsát, mert az van feltételes fegyverváltásban. Add ki az ff 568 181 parancsot, és a kvazárlándzsát fogod használni. A gy parancsot ne erőltesd, sokkal hatékonyabb a feltételes gyógyítást használni, mondjuk egy fgy 40 40 paranccsal. Ezen a webcímen (http://hyper.phl.hu/webhyper/targy_fegyver.php?f=tfv) megnézheted, hogy milyen álomfelszerelést tudnál összeállítani a karidnak.
 
most felszerelésre megyek rá,szerintem elég outdate a cumóm ez a lándzsa jónak tűnik,de nem tudtam kipróbálni mert valamiért a vaslándzsát használtam hiába KF-tem be milyen cuccok lennének jók nekem,hogy erős legyek? kövi tervem az ezüsttollú nyíl és az agyartőr
 
Sorry, én adtam fals infót ezek szerint, én örültem, ha körönként összejött a 85 TVP arénázni, nem tudtam, hogy amúgy is csak 1x lehet...
De azt is írtam, hogy csak Yorónak hidd el amit mond, ő mindent tud.

Én legközelebb
be 497 8 4-el megyek

Ha majd erősebb leszel, a városi NJK-kat is ütögetheted, a kalandozóharc nagyon jól fejleszti a fegyveres szakértelmeket, és elég jó TP-t lehet kapni érte!
 
Sikerült! köszönöm a segítséget! vettem is egy kvazár lándzsát! a
 
ki is menekültem,mert erősebb lény jött

jó lenne ha lemenne a 8 lény a következőben ,mert kell az arany most be 497 8 0-val megyek :P
 
No itt is van, ha már leöltél nyolc lényt és újra próbálkozol:

be 497 8 bemész a 497. épületbe
A púpos varkaudar végigmér majd a fejét ingatva közli, hogy unalmas lenne a műsor, ha megint beengedne téged a gödörbe. [Fordulónként egyszer küzdhetsz az arénában.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]
 
HU paranccsal raktad be a tárgyat.

HU 225 paranccsal ki is tudod venni.

Aréna: lehet, hogy be tudsz menni, de 8 lénynél nem tudsz leölni több lényt egyszerre egy fordulóban az arénában.
És minden bemenetel 5 TVP.
 
jaj de van egy orgyilkós tőröm amit nem akarok eladni anno egyszer beállítottam ezt,de most nem tudom,hogy szedjem ki

Aha szóval amit a másik srác írt az nem működik, mármint,hogy 5-6x is bemegyek egy körben
 
A második paraméter a szörnyek száma, ha nem félsz a DEM-től, mehet a 8 szerintem.
A harmadik pedig aszörnyek erősségét állítja be:

0: csak a te szintednél nem erő‹sebb szörnyek
1: jöhet bármilyen szörny ami van a kínálatukban
2: szörnyek listájának lekérése
3: adomány információ (ha be akarszt teteni szörnyet)
4: csak olyan szörny jöhet, aminek a szintje nagyobb, mint a karakter szintjének a fele vagy legalább 25. szintű

Itt az elején a 0-ás javaslom.


Egy körben pedig csak egyszer mehetsz be, tehát az nem működik, hogy bemész pl. 10* 8-8 szörnyért..

A dollárjel pedig azt jelenti a tárgylistában, hogy nem gyűjtöd a tárgyat, ezért ahogy bolthoz érsz ahol megveszik, automatikusan eladod (de pl. ha nem átadható, akkor nem tudod eladni ilyen egyszerűen.)
Ha van aranytermő ládikód (504), akkor meg ahogy találsz ilyen cuccot, rögtön beledobod, és az "eladja".
Valamint ha 0 arany értékű tárgyra van kiadva, akkor fel sem veszed ha találnál pl. valahol.
 
gy gyors kérdés! hogy érdemes arénagödörbe menni?

be 497 4 0 ?? vagy és ezt ismételgessem? szerinted leverek erősebb szörnyeket is?vagy elég a 0-ás paraméter is? köszönöm

és mi az,hogy van egy dollárjel egy tárgyam előtt?
 
nagyon köszönöm! ezek is nagyon hasznos segítő tanácsok! most még tapogatózom, fogom-e bírni energiával a játékot
 
Szia!

Üdv a visszatérők közt!

Én is nemrég kezdtem ujra, előtte csak 1993-ban, 1997-2003 környékén és 2007-ben jàtszottam egy kevest (mondjuk ezalatt Sir Gilberttel elcsíptem egy olimpiai 1. helyezést )

Mostanra már NAGYON más a TF mint anno, de azert igy is el lehet vele mókázni.
Yoro régi motoros, a 90-es évek óta rendületlenül küldi az UL-eket, érdemes hallgatni a tanácsaira.
A parancsokat, meg az uj szornyeket, targyakat, stb. a Web Hyperen tudod megnézni legegyszerűbben, ez olyan mint anno Jerikóék ide-oda ugrálós Hypere csak online, sokkal több infóval:
hyper.pbm.hu

Pár tanács:
- a FÉNY hozói KT kimúlt, mindenképp menj at egy másikba!
- a 24-es szúrófegyver szaki mellé jobb lenne egy vashegyű lándzsánál combosabb fegyver, mondjuk egy biami kvazárlándzsa. Bal kézbe se ütőt tegyél, hanem oda is szúrót: orgyilkos tőr/méregfog/agyartőr
- a védelmedre rà kellene kicsit gyúrni: mindenképp vegyél a vasvért mellé sisakot is (aztan köpenyt, nadràgot, alkarvédőt, stb).
- pénzzel viszont nem állsz valami jól, de erre több megoldás is van már: mivel rengeteg TVP-d van, menj el a legdélebbi helytartói városba, ami ma már a varkaudarok kezén van, mert ott van egy Arénagödör, ahol a szintednek nagyjából megfelelő varkaudarokkal verekedhetsz: ha 85 TVP áran levered mind a 8 ellenfeledet, 1000 aranyat kapsz!
http://hyper.pbm.hu/webhyper/targy_enc.php?f=tenc&ssz=497
Ha ezt megcsinálod vagy 15x, abbol már bevásárolhatsz a boltban 2 mezovel odebb vagy itt a Beholder oldalán a liciten.
Mivel a lőfegyver szakertelmed is magas, vegyél a hosszu ijhoz 4-5 ezüstollú nyilat, azoknak 90% körüli a megtalálási esélye, nem fognak elveszni a harcok után.

- ha a fenti tippek elvi okokból nem tetszenek, mert pl. kizarólag csak olyan páncélt és fegyvert vagy hajlandó hordani, amit te magad kalapáltál össze sok-sok TVP árán, az se baj: a Túlélők KT tagjai is pont igy játszanak, köztük a helyed!

Itt az én karakterem egyik nem túl régi fordulója, nézegesd nyugodtan! Persze én nem vagyok valami nagy tápkirály és Ignatus sem egy üstökös...

http://beholder.hu/?in=fordulo20.php&karakter=TF5074&fordulo=131
 
kpk 3
kpk 2
bpk 2
v 96 93 52
be 572 2
be 572 5
ov 0
fkt 118 5
fkt 119 5
ftv 30 2549
erki 1729
 
nagyon köszönöm és ezeket le is írnád parancsba? mert csak az alap dolgokra emlékszem,nehogy elcsesszem amíg nem jövök bele KÖSZÖNÖM
 
Szia!

Így első blikkre a következőket tanácsolnám: a második és a harmadik kezdeti parancsod törölhető. Ha gyógyításra van szükséged, azt ellőheted még az első lépés előtt is, de ha nincs, csak pazarlod a varázspontot. Kutatni csak úgy bele a vakvilágba, hát annak nincs túl sok értelme. A második befejező parancsod is törölhető, egyáltalán nem biztos, hogy olyan helyen táborozol le, ahol érdemes ásni, és akkor csak pazarlod a tvp-t. Ugorj be városi teleporttal egy fegyvermesterhez, hogy megnöveld a szúró- és a lőfegyvert. Az óvatosságot esetleg le lehet venni nullára, mert ahol nincs csapda, ott csak viszi a tvp-t. Púdersziklát nem tudsz készíteni, csak púderkövet. A tüskepajzsot a 2549-es karira törölni lehet, minden bizonnyal már törölték az adatbázisból. Kicsit kegyetlenül hangzik, de ha gondolod lépj ki a kt-ból erki-vel, mert szemmel láthatóan nem működik. Írj a játékvezetőnek, és visszaírja az erki-nél elszenvedett levonásokat. Ennyi.
 
Sziasztok! 3965 nap után benéztem iszonyat nagy massza most egy forduló,szinte megfájdul a fejem annyi információt tartalmaz Szóval ha valaki,tapasztalt játékos ránézne a fordulómra DIRTEN-el 1729-es kari összegezné a karim/tárgyak, varázslatok,ismeretek/mit érdemes készíteni,tanulni,használni és adna pár tanácsot pár fordulóra, esetleg segítene UL-t megírni azt nagyon megköszönném!

akár itt akár FB on is! köszönöm
 
Valóban nincs tvp költsége. Ez lehet, hogy hiba.
 
Üdv!

Az Agyburoknak van TVP-költsége?
Csak mert a Hyper meg az UL töltő progi is 5 TVP-t ír, a karakterlapomon viszont nincs TVP költsége, csak VP:

"agyburok (#90, 11 VP)"

Ilyenkor mi van?
 
És még egy kérdés:
ha a 25-ös alakváltó képességgel (Utánzás) átváltozok pl. Setét Patkánnyá vagy T. Vlagyimirré, és a Mélysötét Aréna mezőjén csinálok egy pszi-regenerációt, akkor mindenki azt fogja megkapni a fordulójában, hogy SP/Vlagyi szívta el az ÉP-jüket?
 
Fogadóban megszállva ha iszok, akkor attól megszűnik a szomjúságtól való ÉP-veszteség?
 
Akár be is mehetsz közben újabb labiba, akkor is ott lesznek.
 
Ha kidemeztem a 244-es labiból, amit kipucoltam, néhány kisebb quwarg istent kivéve, akkor ha pár bevásárlós forduló és szintlépés után feltápolva visszamegyek elverni őket, akkor még ott lesznek, ugye?
Ilyenkor csak arra kell ügyelni, hogy ne menjek újabb labiba, amíg nem jártam be fullra az aktuálisat?
 
Köszi!
 
Rakok fel holnap egy vizestomlot aukciora Earttel!
 
Nincs vizestömlőm!
Ellopták nemrég, boltban meg nem kapni...
Gyártani kéne evaporőr hájból, csak mindig elfelejtek venni.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.