Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A szelek ura
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Állítólag léteznek más létsíkok is, ahol olyan teremtmények uralkodnak, akikről még sosem hallottuk. Legendák szólnak a levegő síkjáról is, ahol egy ott keletkezett elementál az úr.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47066)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hát így belegondolva már én sem tudom.
Anno még azt hittem, hogy nyerek vele max VP-t és max. ÉP-t, de igazából vesztettem.
Arra is gondoltam hogy ha kisebb szintűnek látszom, a VIK-kel betámad/ok gyengébbeket és lenyomom, ami be is jött, de mindig elteleportáltak és nincs skalpom. Ráadásul volt hogy egy mezőn ketten voltak és a második leverése után már majdnem én DEM-eztem el.
De leginkább arra gondoltam, hogy alakváltóként nagyon gyengék a képességeim és így ugyanaddig a szintig többet tudok gyakorolni. De ennek sincs semmi értelme rájöttem, mert a szintet semmi sem nézi, még az olimpia sem. Sokkal magasabb szintűek és képességek terén is sokkal erősebbekkel is összetesznek.
Úgy hogy nem szívatom le magam újra 5x. Köszi!
...inkább az olimpiára olyan fegyvert veszek a kezembe, amiben nem vagyok képzett, így kerülök be alacsonyabb kategóriába. ;) ... bár nehéz eltalálni mi elég jó oda hogy első lehessek...
 
Energia alapú támadások pl. az energia szférájú varázslatok, mint az energiatüskék, vagy az istenítélet. A +8 hozzáadódik a szerencséhez.
 
Elvileg igen, de nem látom, hogy mi ebben a buli.
 
A tárgyak beszámítanak. Az iq-nak itt nincs jelentősége. "- Ha a szakértelem < 20, és a módosított érték kisebb mint az alap harmada, akkor a módosított érték az alap harmada lesz.
- Egyéb esetben, ha a módosított kisebb mint az alap osztva 3 + szakértelem/7-tel, akkor annyi lesz a módosított érték (és ez már lehet 0 is, mindkét osztásnál lefelé kerekítünk)."
Tehát 24 vp már elég a 4%-hoz.
 
Mi számít energia alapú támadásnak?
Mert ugye van egy ilyen medálom (Nap szimbólum) és most már egy arany pikkelyvértem is és mindkettő ad 4-4-et. De mit is jelent ez a plusz a gyakorlatban?
Ha megtámadnak valami energia cuccal, és a szerencsém 20(33), meg ebből a két tárgyból kapok +8 védelmet, akkor hogy szám a gép? (az IQ ha kell, az 21(29)
 
Ha megszereztem az immunitást szintszívásra és direkt elvesztem, akkor ha újra 5x szintet vesztek, újra megkapom az immunitást?
 
Beállítottam a Butaság árát 35VP-ra taumaturgiánál, de kicsit soknak tűnik. Kérhetnék egy ellenjegyzést?!
Taum 23; Max. VP-m 584 varázstárgyakkal

Nem tudom a gép tárgyakkal, vagy anélkül számol-e?
Beleszámolja az IQ növelt értékét, vagy az alapot?

Tárgyak amik szóba jöhetnek:
-Kreiton fókusz (+2Q, +1tau és +1teo)
-Mindenség ametisztje (...+150max.VP... +6IQ...)

Ha jól értelmeztem a Hypert, akkor alkalmanként elérhető max. 4%.
Van még -7-em az 500+ max.VP-m miatt.
Meg a taum miatt van -23-am.
4+7+23=34 Tehát 34VP-nál kapok 4% növekedést.
Ez így rendben van?
 
Tényleg.
 
Egy csinos fokhagyma a balkézbe segít utána jöhet a kihegyezett karó
 
A kürt megdobott egy szub. vámpírral.
Az egy dolog, hogy leölte az összes szörnyem, de meg sem tudtam ütni, mert köddé vált.
Mi kell ahhoz hogy meg tudjam ütni?
 
Ahoj!
Már tényleg csak 2 mezőnyi sugarú a nyugati rajzás?
Köszi!
 
Igen, lehetséges, hogy a másik templomkereső ima egy másik templomhelyhez vezet. Amit megadtam koordináta, biztosan jó, egyrészt mert a saját karim járt azon a mezőn, másrészt mert ebben a fordulóban (http://www.beholder.hu/?m=tf&in=fordulo.php&karakter=TF5211&fordulo=86), egy másik kari is járt ott, és akkor még megvolt. Neki még nem volt szextánsa, ezért az y koordináta relatív, de könnyen beazonosítható a templomtól 2 mezőre északra és 1 mezőre keletre található mélységi grittang fészekről, ami a 94,22-n van. Nincs másik grittang fészek a 94-es oszlopban.
 
Van egy a 136. labirintusban (cirkuszi fősátor küldisor), és egy a 62. mínoszkúpban (ez változó helyen található, a helytartói városoktól keletre található változó mínoszkúpok egyike).
 
Egy másik kalandozó Raia-hoz való IM 1-e a 75:59-en, 18 lépésnyire határozta meg a templom helyét.
E szerint is jó lehet a 93X koordináta, ám nem lehet a 41Y-nál északabbra.

Lehetséges lenne, hogy Raia két külön templom helyet adott volna meg a két különböző hívének? Vagy rossz lenne a koordináta amit te adtál meg?
 
Elképzelhető, hogy a kürttel megidézett lénnyel csak harcolni lehet. A tigrist, mivel keleti szörny, még akkor is, ha nyugaton idézi meg a kürt, egyébként sem tudnád elfogni.
 
Smaragd kulcsba 241# hol lehet belebotlani?
 
A kürttel megidézett tigrist miért nem próbáltam elfogni ketreccel, ha volt kiadva rá FOG parancs? Esetleg BA-t kell kiadni a tigrisre?
 
Igazad van, nem ők hozzák ki nekem, hanem én férek hozzá.
"extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet..."
Persze hogy ez mit jelent az rejtély, de végülis ezzel ki van "mesélve".
Viszont az megoldható lenne, hogy tarthassak pénzt a széfemben is, ahogy ez a valóságban is előfordul.
Tehát ha pld. valaki ABS (Arany Berakása a Széfbe) paranccsal előre tárol valamennyi készpénzt a széfjébe, akkor ehhez hozzáférhessen bármikor, mint a tárgyaihoz. Nyilván a széfben tárolt pénz nem kamatozik. Ez mindössze egy előrelátó segítség, ha nem járnánk bank közelben egy ideig.
 
Pontosan, ahogy mondod. Nem átadható tárgyat elrejteni sem lehet, ha eldobod, akkor le se kerül a mezőre.
Ennyire amatőrnek ne nézzük már a Beholdert. :P
 
Ez nem egészen így van.
A széfed tartalma adott, mindenféle varázslatok védik, de te távolról hozzáférsz (valamilyen térmágiával). A bank se fér hozzá.
A pénzed viszont nem a széfben áll egy csinos kupacban, hanem a Fairlight bank kezeli, kihelyezi hitelbe. A széfedben nincs egy darab se.
 
Mi van, ha van mondjuk egy nem átadható tárgyam, de én mégis át szeretném adni valakinek. (amúgy nincs ilyen tervem, csak elméleti kérdés)
Ha ezt a tárgyat eldobom és a másik kiad egy KUT 20-at, elvileg 100% eséllyel megtalálja, nem? Vagy ha elrejtem és a megadott kóddal keresi a másik?
Persze gondolom az ilyen esetekre is kitaláltak már valamit. Mondjuk az eldobott tárgy törlődik azonnal.
 
Gyakorlatilag minden képességet ki lehet fejleszteni, megfelelő indoklással.
 
Nekem nincs aranyszámla KT képességem és ki sem fejleszthető ha jól látom.
Amúgy írnék is a Tihornak, ha egyáltalán eljutna ez hozzá, hogy ezt módosíthatnák is, mivel tök nem életszerű.
Gondolj csak bele. Van egy bank és vannak benne széfjeid és bármikor, bárhol kiveszik amit kérsz a széfedből és kihozzák abban a pillanatban, de ugyanabban a bankban az aranyadat nem hozzák ki. Ahhoz be kell kutyagolnod, vagy teleportálnod egy elérhető távolságra lévő bankba.
Ez teljesen ostobaság így... szerintem.
 
Ez engem is idegesit
Raadasul ha jol latom, a varkik miatt nincs bank a ket deli helytartoi varosba, Feherbercig meg nem tudok eltelportalni a qwarg rajzasbol. es mivel mindig lemeriti a kápé készletemet a licit, forduló óta nem tudok fegyvermesterhez menni
 
Az arany azért nem elérhető távolról, mert arra ott az aranyszámla nevű KT képesség.
 
A többségük nem közvetlenül a tengerparton, de elég közel ahhoz. Ezek szörnyfészkek, amelyekből a legnyugatabbi az 52,6-on, a legkeletebbi a 136,3-on van. Viszont "csak" gárdisták, légiósok és ostromteknősök (és a belőlük kinyerhető stuff), tehát ha futárcsizmát szeretnél, marad a mászkálás/szk a bozótosokon/tengerparton.
 
Északon a ryukuk a tengerparton vannak? Az ott olyan mint a rajzás, és mindenhol hemzsegnek? Kéne egy csizma és úgyis északra kell mennem a templom miatt, ha megmondjátok merre mászkáljak hogy belebotoljak egy futárba, meg hogy mit érdemes onnan gyűjteni, lehet elugrok a beach-re. :-)
 
Annyi tvp kellene... A vándorcirkusz igy is 20 tvp-t elvisz és nem hoz semmit. Az arany is gond. A bankban van egy halom, de amikor veszek valamit aukción mindig tőlem szedi el és ha nem elég utána a bankból. A bankból bárhonnan, még labiba is kihoznak nekem tárgyat, de aranyat nem. Így sokszor nincs nálam egy fitying sem.
Igazán betehetnék hogy az arany is elérhető legyen távolról, ha már a széf az és az aukcióra tőlünk szedik el a pénzt.
 
Én nem tettem rá kno-t, és turbózni se turbóztam soha a versengést. Kicsit türelemjáték így, de én elég türelmes típus vagyok. Nyugodtan berakhatsz minden próbát, ha nem jársz sikerrel, az is fejleszti a versengést.
Céllövölde: talizmán találására az alapesély 10%+versengés*2, max. 66%.
Ötpróba: erről már beszéltünk korábban, de beírom ide is: Az alapesély a sikerre 40%+a próbára tett tulajdonság tizede+versengés. A próbához tartozó tulajdonságot erősítő talizmán +10%-ot ad, és minden korábbi sikertelenség +0,5%-ot.
Kártya: számít a szerencsejáték szakértelem, a versengés, a szerencsetalizmán birtoklása, a korábbi sikertelenségek száma, eddigi kaszinós nyereményeid mértéke (ha jártál már kaszinóban). A pontos képlet nem ismert.
Labirintus: az eltévedésre az elején 90% esély van. Ezt csökkenti a versengés szakértelem másfélszerese és az eddig teljesített küldetések száma(?). Utána a vadászat/zene/gyógyítás próbánál a 20% alapesélyt a szükséges szakértelem nagysága és a versengés másfélszerese növeli. Az oltárépítésnél az eddig oltárépítésre fordított tvp harmincada % az esély a sikeres teljesítésre, de max. 20%.
Szellemkastély: A bátorságpróbán 60%+2*versengés az esély, ami 6%-kal csökken minden sikeres szellemkastélyozás után. Aztán sebződsz 100+d200-at, ami nem lehet több a max.ép-d felénél, és nem halhatsz bele. Ezenkívül éhezni és szomjazni kezdesz. Jön egy harc (ősi szellem/csontváz hadúr/kísértetvarázsló). A következő próbához egy nem kf-elt ryuku fémet tartalmazó tárgy/egy áldott kő/egy kf-elt angyalok gyűrűje kell. Ezután mászás/csapdakészítés/titkosírás/vitalitás próba jön. Az alapesély 48%+versengés, az adott szakértelem még + max.40%, a korábbi sikeres kastélyozások 6%-kal csökkentenek. Az utolsó próba alapesélye 10%, ha másodszor próbálkozol, 20%, stb.
 
A vándorcirkuszt hogy érdemes csinálni és mik növelik a siker esélyeit?
Nekem az 1 és 2 van betéve. A szörnyeket mindig lenyomom, de nem esik belőlük cucc. (eddig egy esett) A tulajdonságpróbán meg mindig megbukok itt-ott.
Max kno-t már rátettem. Esetleg turbó? Vagy más próbákat is tegyek be?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.