Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
A pillanat képe
Harq al-Ada
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Harq al-Ada, Vlagyimir fogadott fia időtlen idők óta járja már Ghalla rónaságait. Dornodon kobudera papja hírnevét a Zan rendje Közös Tudat korábbi vezetőjeként szerezte.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Eldritch Horror (magyar változat)
Termékismertető - A nagy western utazás
Termékismertető - Scythe - Magyar kiadás
Szólások - Lapelemzés
Termékismertető - Super Munchkin

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái - Versenyszabályok
Termékismertető - Kártyavédő fólia - színes, 80 db-os

A lista folytatása...
TF help (6286)
Szólások - Lapelemzés (31)
Szülinapi TF Bónusz (12)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27160)
Jégmágus kt. alakulna (8455)
Szülinapi HKK Akció (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Északon a ryukuk a tengerparton vannak? Az ott olyan mint a rajzás, és mindenhol hemzsegnek? Kéne egy csizma és úgyis északra kell mennem a templom miatt, ha megmondjátok merre mászkáljak hogy belebotoljak egy futárba, meg hogy mit érdemes onnan gyűjteni, lehet elugrok a beach-re. :-)
 
Annyi tvp kellene... A vándorcirkusz igy is 20 tvp-t elvisz és nem hoz semmit. Az arany is gond. A bankban van egy halom, de amikor veszek valamit aukción mindig tőlem szedi el és ha nem elég utána a bankból. A bankból bárhonnan, még labiba is kihoznak nekem tárgyat, de aranyat nem. Így sokszor nincs nálam egy fitying sem.
Igazán betehetnék hogy az arany is elérhető legyen távolról, ha már a széf az és az aukcióra tőlünk szedik el a pénzt.
 
Én nem tettem rá kno-t, és turbózni se turbóztam soha a versengést. Kicsit türelemjáték így, de én elég türelmes típus vagyok. Nyugodtan berakhatsz minden próbát, ha nem jársz sikerrel, az is fejleszti a versengést.
Céllövölde: talizmán találására az alapesély 10%+versengés*2, max. 66%.
Ötpróba: erről már beszéltünk korábban, de beírom ide is: Az alapesély a sikerre 40%+a próbára tett tulajdonság tizede+versengés. A próbához tartozó tulajdonságot erősítő talizmán +10%-ot ad, és minden korábbi sikertelenség +0,5%-ot.
Kártya: számít a szerencsejáték szakértelem, a versengés, a szerencsetalizmán birtoklása, a korábbi sikertelenségek száma, eddigi kaszinós nyereményeid mértéke (ha jártál már kaszinóban). A pontos képlet nem ismert.
Labirintus: az eltévedésre az elején 90% esély van. Ezt csökkenti a versengés szakértelem másfélszerese és az eddig teljesített küldetések száma(?). Utána a vadászat/zene/gyógyítás próbánál a 20% alapesélyt a szükséges szakértelem nagysága és a versengés másfélszerese növeli. Az oltárépítésnél az eddig oltárépítésre fordított tvp harmincada % az esély a sikeres teljesítésre, de max. 20%.
Szellemkastély: A bátorságpróbán 60%+2*versengés az esély, ami 6%-kal csökken minden sikeres szellemkastélyozás után. Aztán sebződsz 100+d200-at, ami nem lehet több a max.ép-d felénél, és nem halhatsz bele. Ezenkívül éhezni és szomjazni kezdesz. Jön egy harc (ősi szellem/csontváz hadúr/kísértetvarázsló). A következő próbához egy nem kf-elt ryuku fémet tartalmazó tárgy/egy áldott kő/egy kf-elt angyalok gyűrűje kell. Ezután mászás/csapdakészítés/titkosírás/vitalitás próba jön. Az alapesély 48%+versengés, az adott szakértelem még + max.40%, a korábbi sikeres kastélyozások 6%-kal csökkentenek. Az utolsó próba alapesélye 10%, ha másodszor próbálkozol, 20%, stb.
 
A vándorcirkuszt hogy érdemes csinálni és mik növelik a siker esélyeit?
Nekem az 1 és 2 van betéve. A szörnyeket mindig lenyomom, de nem esik belőlük cucc. (eddig egy esett) A tulajdonságpróbán meg mindig megbukok itt-ott.
Max kno-t már rátettem. Esetleg turbó? Vagy más próbákat is tegyek be?
 
A visszateleport lépésnek számít.
 
A kedvenc táborhelyről való visszateleportálás, tehát az első, nem város mezőre történő lépés elveszik, mint a normál teleportnál? Tehát 1 lépéssel kevesebb marad a fordulóban? Vagy az első lépés már megvalósul, mintha a kiinduló helyről adtam volna ki?
 
Tudomásom szerint nincs nyugaton.
 
A 93,24-en állt valaha egy Raia templom. Még papíros fordulóban jártam ott, ezért link nincs. Ennek emlékét egy tábla őrzi. Ott kell építkezned.
 
Huddens kesztűje elérhető nyugaton és ha igen hol?
 
Egy érdekes talány:

Első IM 1, az 55:62-es mezőn és eredménye: 38 mezőre innen van az alkalmas templom építkezési pozíció.

Második IM 1, a 46:62-es mezőn és az eredménye: 47 mezőre innen van az alkalmas templom építkezési pozíció.

Mivel mindkettő a 62-es Y tengelyen van és pont ugyanolyan távolságra, szabályos kör esetén a két kör egy pontban metszené, illetve érintené egymást, a 93:62-es mezőnél (ami amúgy mocsár). Azonban mivel mezőkről van szó, illetve lépésekről, ÉK és DK irány között rengeteg mező jöhet ki ugyanannyi lépésszámra. Megoldás? Kell a 3. IM 1 is arrafelé.
 
A gyógyulás azért attól függ, hogy mennyi a gyógyításod. (Labiban mászkáláskor feleannyit gyógyulsz, mint mozgáskor.)
 
D7?!? Az lófütty, pont annyikat gyógyulunk spontán a harcok, a mászkálás meg a labifeldetítés alatt, nem?
Köszi!
 
Tenger mezőn még nem láttam templomot. Ami azt illeti, tengerparton és mocsárban sem, de attól még nem lehet kizárni, ellentétben a városmezőkkel, ahol nem épülhet templom. (A wargpini templomot helytartói liciten vették, a biztosrévi még a városépítkezés előtt épült, a királyi városokban találhatóakat pedig nem játékos karakterek építették.) Épületes mezőket nem szoktak az istenek favorizálni, de akár másik isten oltára minden további nélkül állhat ott. Ha nagy szerencséd van, már második keresésre megtalálhatod az alkalmas helyet, de valószínűbb, hogy ki kell háromszögelni.
 
Olyan d7 körül.
 
Megvolt az első IM 1 a templom miatt és egy távolságot adott meg. Gondolom háromszögeléssel fogom tudni kizárni/megtalálni végül a templom helyét?! Vagy van amivel kizárhatom a 3. IM 1-et? Pld. milyen terepen NEM épülhet templom? Vagy ha pld. van valamilyen oltár(vagy valamilyen épület) egy mezőn, attól még templom is lehet? Nyilván arra gondolok, ami miatt NEM lehet templom.
 
Üdv!
A varkaudar che-kard mennyit szokott sebezni a gazdáján?
 
Ez már meg lett változtatva, a +maxépt adó tárgyakat ebből a szempontból külön kezeli a program.
 
Köszi a válaszokat!
Asszem írok a játékvezetőnek, hogy ha lehet töröljék inkább a Hősi Babér pluszt, mert így többet vesztek, mint amennyit nyernék a bónusszal.
 
Úgy tűnik, hogy mivel a 80. fordulómban 415 ép-re még megkaptam a +1-et, hogy a plusz ép-t adó tárgyaimat nem számolja bele a gép, csak az alapot nézi. Az alap 235 volt nekem, a 61X és a csatorna közötti részen, de a Hősi Babérral most 286 lett, így bármit is teszek, úgy tűnik nem kaphatok többet ép-t, csak a csatornán túl, 220X-ig egyenlőre és azután.
 
Meg kell nézni, hogy milyen maxép-t adó tárgyaid vannak (pl. mindenség ametisztje), és ha ezeket kör végén levéve a korábbi hsz-emben említett limitek alá kerülsz, akkor leveheted őket plusz maxép-ért, majd következő kör elején újra felveheted. Egyébként ússz át, haladj keletebbre, a Sötét Földön, illetve a 219-es x-től keletre már nem kaphatsz szerencsét. A hősi babérokat is itt érdemes elnyomni.
 
Nem minden szörnyet lehet beidomítani valamilyen célra. Ettől függetlenül lehetnek olyan szörnyek, amelyek nincsenek benne a Hyper listájában, mégis beidomíthatóak valamire. Ennek felismerésében Aritma varázsgömbje segíthet. Ha sikeresen elfogsz egy szörnyet, és ezt a szöveget kapod: "Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani.", akkor az a szörny nem idomítható.
 
65X-en táborozok és itt kaptam szerencsét. Abban a fordulóban elnyomtam egy Hősi Babérokat (+50ép) és 466 lett az ép-m. Mit kell tennem tehát, hogy újra ép-t kapjak? Mikortól érdemes újra vennem Hősi Babérokat, hogy ne veszítsek fordulóvégi +ép-t?
 
Egy olimpiai ellenfelednek van nyilvános olimpiai fordulója. Ő Tollasfülű, aki -6 védelmet kapott a sebzés mellé, de a tárgyai megmaradtak.
 
Azok a szörnyek, amelyek nincsenek a Hyper felsorolásban, azok nem is idomíthatók be valamire? Vagy minden jó valamire? Ha valami nem jó valamire és elfogom, akkor mikor derül ki hogy nem jó semmire? Ha elfogtam, vagy el sem tudom fogni, vagy ha beidomítottam?
 
Csak úgy van nyugaton, ha idézel a kt-képességgel.
 
Egy apró különbség van a kettő között: Az 53-asban a 38-as és a 41-es pont között van egy fal, az 54-esben nincs.
 
Attól függ, hogy hol táborozol és mennyi a max ÉP-d. Ha a 61-es x-től nyugatra vagy, 209 fölött a szerencséd TF-elődik. 140-ig 259 fölött, 219-ig 398 fölött. 220-tól mindig +1 max ÉP-t kapsz.
 
Az olimpián Gigaököl varázslatot használtam és egy kivétellel mindig azt írta ki, hogy porrá zúztam az ellenfelem. De hogy leütötte volna bármilyen tárgyát azt sose. Mit jelent ez? Ettől még lehet hogy leütötte a pajzsát vagy páncélját? Vagy csak -3 védelmet kapott?
 
Alanori csatamén hogy szerezhető nyugaton? Mert a hyper szerint nyugaton is van.
 
Jól látom, hogy az 53. labi és az 54. labi ugyanaz, mindössze az 54. van egy 2. szintje is? (kivéve a szörnyeket persze)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.