Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
A pillanat képe
Lidércláng
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Robert Jordan: Mennyei tűz II.
Könyvismertető - Robert Jordan: A kardok koronája I.
Jellemek harca – 2017. február 18.
Termékismertető - Mombasa (magyar változat)
Termékismertető - Légy résen!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (138795)
HKK kérdés? (41702)
Jégmágus kt. alakulna (8374)
Dév bácsi vlog (47)
Lapötletek (62766)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (5677)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Ajándékot hoztál, orglingocska?
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk!

Délen is láttam ilyet és jött valami tyrex.
Ez azt jelenti hogy egy mezőn olyan szörnyek jöhetnek, mint a nevében benne van? Pld. troll, óriás, vagy dinó? Ezeket el lehet fogni? Ha igen jók valamire?
Vagy mi hasznuk van ezeknek? És miért nem kolbászolnak el ha nincs kerítés? Ők nem látták a Jurassic Parkot?
 
Valamit akartam kérdezni...
Mi a válasz rá?
 
Visszavonom, amit a GN-en írtam, a kolostor II-ben meg lett emelve a limit. 70-ig biztosan növel, de lehet, hogy nincs limit. A fehérbérci kérdéses, hogy meg lett-e változtatva, mert az is kolostor II kategória volt.
 
Igaz hogy a kolostor II csak 14-ig növeli a harcművészetet? (alakváltó)
Jól látom hogy a Fehérbérci 37-ig jó?
Hol lehet még 14 fölött tanulni nyugaton?
Esetleg 37 fölött is van hely nyugaton a harcművészet fejlesztésére?
 
Hát így belegondolva már én sem tudom.
Anno még azt hittem, hogy nyerek vele max VP-t és max. ÉP-t, de igazából vesztettem.
Arra is gondoltam hogy ha kisebb szintűnek látszom, a VIK-kel betámad/ok gyengébbeket és lenyomom, ami be is jött, de mindig elteleportáltak és nincs skalpom. Ráadásul volt hogy egy mezőn ketten voltak és a második leverése után már majdnem én DEM-eztem el.
De leginkább arra gondoltam, hogy alakváltóként nagyon gyengék a képességeim és így ugyanaddig a szintig többet tudok gyakorolni. De ennek sincs semmi értelme rájöttem, mert a szintet semmi sem nézi, még az olimpia sem. Sokkal magasabb szintűek és képességek terén is sokkal erősebbekkel is összetesznek.
Úgy hogy nem szívatom le magam újra 5x. Köszi!
...inkább az olimpiára olyan fegyvert veszek a kezembe, amiben nem vagyok képzett, így kerülök be alacsonyabb kategóriába. ;) ... bár nehéz eltalálni mi elég jó oda hogy első lehessek...
 
Energia alapú támadások pl. az energia szférájú varázslatok, mint az energiatüskék, vagy az istenítélet. A +8 hozzáadódik a szerencséhez.
 
Elvileg igen, de nem látom, hogy mi ebben a buli.
 
A tárgyak beszámítanak. Az iq-nak itt nincs jelentősége. "- Ha a szakértelem < 20, és a módosított érték kisebb mint az alap harmada, akkor a módosított érték az alap harmada lesz.
- Egyéb esetben, ha a módosított kisebb mint az alap osztva 3 + szakértelem/7-tel, akkor annyi lesz a módosított érték (és ez már lehet 0 is, mindkét osztásnál lefelé kerekítünk)."
Tehát 24 vp már elég a 4%-hoz.
 
Mi számít energia alapú támadásnak?
Mert ugye van egy ilyen medálom (Nap szimbólum) és most már egy arany pikkelyvértem is és mindkettő ad 4-4-et. De mit is jelent ez a plusz a gyakorlatban?
Ha megtámadnak valami energia cuccal, és a szerencsém 20(33), meg ebből a két tárgyból kapok +8 védelmet, akkor hogy szám a gép? (az IQ ha kell, az 21(29)
 
Ha megszereztem az immunitást szintszívásra és direkt elvesztem, akkor ha újra 5x szintet vesztek, újra megkapom az immunitást?
 
Beállítottam a Butaság árát 35VP-ra taumaturgiánál, de kicsit soknak tűnik. Kérhetnék egy ellenjegyzést?!
Taum 23; Max. VP-m 584 varázstárgyakkal

Nem tudom a gép tárgyakkal, vagy anélkül számol-e?
Beleszámolja az IQ növelt értékét, vagy az alapot?

Tárgyak amik szóba jöhetnek:
-Kreiton fókusz (+2Q, +1tau és +1teo)
-Mindenség ametisztje (...+150max.VP... +6IQ...)

Ha jól értelmeztem a Hypert, akkor alkalmanként elérhető max. 4%.
Van még -7-em az 500+ max.VP-m miatt.
Meg a taum miatt van -23-am.
4+7+23=34 Tehát 34VP-nál kapok 4% növekedést.
Ez így rendben van?
 
Tényleg.
 
Egy csinos fokhagyma a balkézbe segít utána jöhet a kihegyezett karó
 
A kürt megdobott egy szub. vámpírral.
Az egy dolog, hogy leölte az összes szörnyem, de meg sem tudtam ütni, mert köddé vált.
Mi kell ahhoz hogy meg tudjam ütni?
 
Ahoj!
Már tényleg csak 2 mezőnyi sugarú a nyugati rajzás?
Köszi!
 
Igen, lehetséges, hogy a másik templomkereső ima egy másik templomhelyhez vezet. Amit megadtam koordináta, biztosan jó, egyrészt mert a saját karim járt azon a mezőn, másrészt mert ebben a fordulóban (http://www.beholder.hu/?m=tf&in=fordulo.php&karakter=TF5211&fordulo=86), egy másik kari is járt ott, és akkor még megvolt. Neki még nem volt szextánsa, ezért az y koordináta relatív, de könnyen beazonosítható a templomtól 2 mezőre északra és 1 mezőre keletre található mélységi grittang fészekről, ami a 94,22-n van. Nincs másik grittang fészek a 94-es oszlopban.
 
Van egy a 136. labirintusban (cirkuszi fősátor küldisor), és egy a 62. mínoszkúpban (ez változó helyen található, a helytartói városoktól keletre található változó mínoszkúpok egyike).
 
Egy másik kalandozó Raia-hoz való IM 1-e a 75:59-en, 18 lépésnyire határozta meg a templom helyét.
E szerint is jó lehet a 93X koordináta, ám nem lehet a 41Y-nál északabbra.

Lehetséges lenne, hogy Raia két külön templom helyet adott volna meg a két különböző hívének? Vagy rossz lenne a koordináta amit te adtál meg?
 
Elképzelhető, hogy a kürttel megidézett lénnyel csak harcolni lehet. A tigrist, mivel keleti szörny, még akkor is, ha nyugaton idézi meg a kürt, egyébként sem tudnád elfogni.
 
Smaragd kulcsba 241# hol lehet belebotlani?
 
A kürttel megidézett tigrist miért nem próbáltam elfogni ketreccel, ha volt kiadva rá FOG parancs? Esetleg BA-t kell kiadni a tigrisre?
 
Igazad van, nem ők hozzák ki nekem, hanem én férek hozzá.
"extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet..."
Persze hogy ez mit jelent az rejtély, de végülis ezzel ki van "mesélve".
Viszont az megoldható lenne, hogy tarthassak pénzt a széfemben is, ahogy ez a valóságban is előfordul.
Tehát ha pld. valaki ABS (Arany Berakása a Széfbe) paranccsal előre tárol valamennyi készpénzt a széfjébe, akkor ehhez hozzáférhessen bármikor, mint a tárgyaihoz. Nyilván a széfben tárolt pénz nem kamatozik. Ez mindössze egy előrelátó segítség, ha nem járnánk bank közelben egy ideig.
 
Pontosan, ahogy mondod. Nem átadható tárgyat elrejteni sem lehet, ha eldobod, akkor le se kerül a mezőre.
Ennyire amatőrnek ne nézzük már a Beholdert. :P
 
Ez nem egészen így van.
A széfed tartalma adott, mindenféle varázslatok védik, de te távolról hozzáférsz (valamilyen térmágiával). A bank se fér hozzá.
A pénzed viszont nem a széfben áll egy csinos kupacban, hanem a Fairlight bank kezeli, kihelyezi hitelbe. A széfedben nincs egy darab se.
 
Mi van, ha van mondjuk egy nem átadható tárgyam, de én mégis át szeretném adni valakinek. (amúgy nincs ilyen tervem, csak elméleti kérdés)
Ha ezt a tárgyat eldobom és a másik kiad egy KUT 20-at, elvileg 100% eséllyel megtalálja, nem? Vagy ha elrejtem és a megadott kóddal keresi a másik?
Persze gondolom az ilyen esetekre is kitaláltak már valamit. Mondjuk az eldobott tárgy törlődik azonnal.
 
Gyakorlatilag minden képességet ki lehet fejleszteni, megfelelő indoklással.
 
Nekem nincs aranyszámla KT képességem és ki sem fejleszthető ha jól látom.
Amúgy írnék is a Tihornak, ha egyáltalán eljutna ez hozzá, hogy ezt módosíthatnák is, mivel tök nem életszerű.
Gondolj csak bele. Van egy bank és vannak benne széfjeid és bármikor, bárhol kiveszik amit kérsz a széfedből és kihozzák abban a pillanatban, de ugyanabban a bankban az aranyadat nem hozzák ki. Ahhoz be kell kutyagolnod, vagy teleportálnod egy elérhető távolságra lévő bankba.
Ez teljesen ostobaság így... szerintem.
 
Ez engem is idegesit
Raadasul ha jol latom, a varkik miatt nincs bank a ket deli helytartoi varosba, Feherbercig meg nem tudok eltelportalni a qwarg rajzasbol. es mivel mindig lemeriti a kápé készletemet a licit, forduló óta nem tudok fegyvermesterhez menni
 
Az arany azért nem elérhető távolról, mert arra ott az aranyszámla nevű KT képesség.
 
A többségük nem közvetlenül a tengerparton, de elég közel ahhoz. Ezek szörnyfészkek, amelyekből a legnyugatabbi az 52,6-on, a legkeletebbi a 136,3-on van. Viszont "csak" gárdisták, légiósok és ostromteknősök (és a belőlük kinyerhető stuff), tehát ha futárcsizmát szeretnél, marad a mászkálás/szk a bozótosokon/tengerparton.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.