Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
A pillanat képe
Ryuku hajóroncs felé úsztomban...
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
"A partról úgy tűnt, egész közel van az a ryuku hajóroncs!" - gondolatok egy nagyra nőtt vérkeszeg és egy ádáz vízdémon leölése közötti nyugalmas percekben
Nézz szét a galériában!
Végzet Verme - nyugat
Alanori Olimpia bemutatóverseny - Előnevezés
Páros verseny – 2017. május 20. - Beszámoló
Alanori Olimpia lapelőzetes (2. rész)
XLVII. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2017.06.17.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kreátor műhelye

A lista folytatása...
Végzet Verme - nyugat (20)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27220)
Alanori Olimpia bemutatóversen - Előnevezés (35)
Jégmágus kt. alakulna (8648)
Lapötletek (62970)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (2983)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Tájkép armageddon után
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Szörnyidézés helyett szerezz egy:
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.
 
av 9 alakváltás 9
Szárnyakat növesztesz. Ahogy a hatalmas, tollas végtagok idegei idegrendszeredbe kapcsolódnak, parancsot adsz a felszállásra. Felemelkedsz néhány méterre, aztán visszahuppansz a földre! Döbbenten újra próbálkozol. Ismét nem sikerült! Hosszan, hosszan próbálkozol, de csak nem megy a dolog. Úgy tűnik, a termomágikus világégés olyan természeti egyensúlyt borított fel, amely néhány alakváltó képességet korlátoz. Szomorúan visszahúzod a szárnyaidat. [12 pontot használtál fel, van még 71. Kapsz 2 VP-t.]

Nem sikerült az alakváltás! Valaki sejti miért?
 
Még egy kérdés:
ha VI 10 10 30-ra van állítva a viselkedésem, mert épp épületlakók verésére készülök, akkor azért még az Ördögi Kör épületébe beugorhatok a BE 709 <vari1><vari2> paranccsal, anélkül, hogy ott balhéznék a benn lakóval (bár a Hyper nem ír ilyet), ugye?
Köszi!
 
Megint én, sziasztok!

Szerintetek miért történhetett meg, hogy miután 124 ÉP-t sebeztem egy 91-102 ÉP-s Vörös rakolitsba, az nem halt meg, hanem elmenekült a harc végén?!?


Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vörös rakolits lehet. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a vörös rakolits bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vörös rakolits jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-28 varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
 
Köszi!
 
Halotthívás szerintem jobban passzol egy Leahoshoz, mint egy Fairlightoshoz. Idézett szörnyért nem kapsz TP-t, és Fairlight később egyébként is megadja. A magam részéről az óriáserőt tanulnám meg.
 
Hali!

Szerintem nem, de ez szubjektív, az, hogy én nem fizetnék érte annyit, nem jelenti azt, hogy más sem. Nem tudom, nyugaton hol lehet szerezni.
 
Egy újabb kérdés:

16. szintű Fairligth-követőként, 75 fordulóval, igen-igen ergyán állva az isteni küldikkel (lopj aranyat + tenger mező + 5-ös felderítés fordulók tucatjaira lelassított sajna...) milyen 200-as sorszám alatti papi varit érdemes megvenni Martian tekercsével?
Én szerepjátékos megfontolásból a Halotthívásra gondoltam, hogy élőholt szolgáim lehessenek, tápolási szempontból viszont lehet jobban járnék egy Szörnyidézéssel, mert az +leölhető monc és extra TP minden fordulóban!
 
Szia Yoro, tanácsadó bölcsünk!

Szerinted ér 6000 aranyat a +4 AC-t adó Zafír védőgyűrű?
A liciten kívül hol lehet még hozzájutni?
 
Szia!

törpe bakancs van nyugaton a 839-es bányászház küldisorban.
 
Ez a topic meg egy nem ujrakezdonek is hasznos meg jo, hogy olvasgatom. Kis karikkal cirkuszolgatok boszen es meg mindig volt uj info amit nem vagy maskepp tudtam, koszi Yoro!
 
Nem kell választani, meg lehet csinálni mindkét fejvadászos épület küldijeit.
Bár nem állítom, hogy az első cirkuszod diadalmenet lesz, de azért előbb-utóbb sikerrel fogsz járni, és ez szinte független a szintedtől. Az ötpróba a következőképpen működik:
a siker alapesélye 40%, ehhez jön a próbához tartozó tulajdonság tizede plusz a versengés szakértelmed szintje. Ha a tulajdonságot erősítő céllövöldés talizmán is van nálad, az +10%. Minden egyes korábbi sikertelenség fél százalékkal növeli a siker esélyét. Nem árt ha van egy négylevelű lóheréd is.
 
Hali!

Régebben volt egy olyan css fájl (?), hogy a letöltött fordulót formázta át. Mégpedig úgy, hogy jelölte az ismert dolgokat, jelölte, hogy milyen eszköz, tárgy gyártását ismerem, ahhoz mi van meg és mi hiányzik még. Jól emlékszem? Van még ilyen valahol?
Letöltöttem a forduló css gyűjteményt, de azok inkább csak színesítik, mint hasznot hoznak.
Valaki tud segíteni ebben?
Előre is köszi

#UrdRas (#2825)
 
Ha ez segít, a #2345 174. fordulóját megnézheted a nyilvános fordulók között.
Bár akkor már 18. szintű volt.
 
A fejvadász céh, fejvadász ház. Meg lehet csinálni mindkettő küldijeit, vagy választani kell?
A vándorcirkusz nehéz? Nem egy első kategóriásnál (az olimpián) láttam hatalom fülest. Hogy csinálhatták meg kb 15. szintig? Lehetséges?
 
Hatalom füles: vándorcirkusz, ötpróba, fődíj. Nem átadható (nem tudod megvenni.)
Harci maszk: fejvadászház utolsó küldije után kapod. A bolti ára 100 arany, de kétlem, hogy nyugaton tudnál venni.
Törpe bakancs: amennyire tudom nyugaton nem nagyon van. Keleten az erdei bölcs küldisorozatában, a 78. labiban van egy. Bolti ára 5985 arany, néha előfordul liciten, átlagára 2375 arany.
Gyakorlónadrág: tükörtoronyból, quwarg ikerbolyból esik. Nem átadható.
 
Fülbevaló: cirkuszi jutalom, ha sikerül az ötpróba
Maszk: fejvadászcéh jutalom (757 épület)
törpe bakancs: bányászház küldisor labirintusában van nyugaton, keleten akár boltból is, ott már tucatcucc
nadrág: tükörtoronyban található
 
Hol tudom beszerezni a következő tárgyakat és mennyiért kb.?
-Hatalom fülbevalója 817.t
-Harci maszk 1739.t
-Törpe bakancs 475.t
-Gyakorlónadrág 894.t
 
A Harci iskolában 50 tvp-ért kapsz egy szintet és pénzbe kerül. GYK-val több tvp-be kerül, bár "ingyen" van. Ha harcon kívül is akarod fejleszteni az előbbit ajánlom.
 
Tudja valaki, hogy melyik éri meg jobban, illetve megéri-e és ha igen mennyivel jobb fegyverszakértelmet fejleszteni 6-ig, GYK paranccsal, vagy Harci iskolában (pld. 698. épület)?
 
És valaki tudna nekem rombolni egy ilyet, hogy tudjam REVITALIZÁlni??? Természetesen nem ingyen gondoltam, ha van valaki a környéken kérem keressen meg. köszönöm!
 
Hali!

Legközelebb a 140,114-en.
 
Sziasztok!
Nyugaton, Gatin környékén keresek Tharr-híveket. Jár valaki errefelé?
 
Szia!

A 140,100 as környékén vagyok!
 
Egész sok borkonyó cserje van nyugaton. Merrefelé vagy?
 
Egy gyors kérdésem lenne! Nyugaton lehet valahol borkonyó cserjét
 
Varkaudar falu: ha úgy érzed, hogy végig tudsz menni rajta, akkor érdemes vele foglalkozni, de véleményem szerintem nem kell sokáig leragadni ott, mert keletebbre és a csatornán túl is vannak.
A máguskobold vadászat egy többszemélyes kaland, egyedül nem teljesítheted.
A lajstrom medál slotos ékszer, tehát nem nyakláncnak számít. Hordom.
Mászás: kelleni fog.
A wargpini fejvadászcéh Libertanba költözött, amikor a város varkaudar kézre került. Mély Grum: 104,118. Vérmes Amazon: 101,82. Brod: 109,109.
Phua-kúpokat lehet csinálgatni ha útba esnek. Mínoszkúpokat csak a keletiebbeket, de ha veszel magadnak galachmitokat, akkor azokat se. Csatamezőzni lehet, de szintén nem kell kerülőt csinálni miattuk.
A régészeti lelőhely nem jó semmire annak, aki nem Ősi Hajnal KT tag.
Felszínre ugrást fekete mágustoronyban lehet tanulni.
Varkaudar látógömböt a varkaudar soron (ami a varkaudar falvakat köti össze Vaskaromtól északkeletre) lehet találni (talán mégis érdemes kicsit erőltetni a varkaudar falvakat), vagy vehetsz boltban, aukción.
 
Köszi szépen, ezeken van mit gondolkodnom.
De azért volna még pár kérdésem.
Látok a térképen olyat Qvillnél, hogy Varkaudar falu. Azzal érdemes foglalkozni?
Aztán ha jól tudom Libertanban a térképen Máguskobold vadászat van írva. Azt eszik vagy isszák?
A lajstrom medál slotos nyakláncnak számít? Mert ha igen, megéri hogy helyet foglal a +2MXTU-ért?
Mi a helyzet a mászható helyekkel? Érdemes ezzel foglalkozni? Kell a mászás?
A 93,55-ön is van egy fejvadászcéh, de a Hyper nem ír ehhez adatokat, csak egy jóval délebbi céhhez való infókat. Aki meg akarja ezt is csinálni, annak le kell mennie délre, vagy módosították a BE 758- nál kiírt infót a szerint, amelyik városban a céh van? Azaz lehet tudni hol van Mély Grun, Vérmes Amazon és Brod? Több helyen, vagy minden város céhéből el kell vándorolni arra az EGY helyre ahol vannak, majd vissza a városba?
Érdemes-e foglalkozni a phua-kúpokkal, mínoszkúpokkal, csatamezőkkel?
Mire jó a régészeti lelőhely?
Hol lehet megszerezni a labiból ki teleportot?
Hol vannak garmadával olyan varkaudarok, amiknél eshet varkaudar látógömb?
Most hirtelen csak ennyi kérdés.
Köszi a segítséget!
 
Szia!

Amit Yoro írt. Az ott kapható nolottos tárgyak nem szerezhetőek egyenlőre meg keleten.
(Bár ezt kértük már többször, lehet valamikor változni fog.)

Kragoru tornyából azokat érdemes megszerezni, amiket keleten nem tudsz. Ez gyakorlatilag csak a varázsenergia, és a hhaar burka II.
Bónuszból, keleti labiból, valamint mágustorony takarításból esetleg 10K aranyért a többi megszerezhető.
De: megfelelő optimalizációval (kihívás tornya, isteni küldik), már ennyi sem kell, ha jó istent követsz, akkor pedig még jobb dolgod van.
Azaz ezek sem feltétlen szükségesek.

MAK-rót akkor érdemes csak csinálni ha megvan a megfelelő KT képesség fából (ami felezi a TVP költséget), csatornán túl ek. megvannak ugyanazok a tornyok, kedvenc táborral pár forduló alatt kihozhatók azok ott is. Addig bónuszból megvehető 1 darab.

Az AK-s labikból megszerezhető cuccok keleten is elérhetőek, nem érdemes erőltetni (pl: ezüstszelence), a féregíz nyakpánt meg teljesen felesleges, nem noslottos.
(Ha már olyan tárgyakról beszélünk amik keleten nincsenek, azok a varkaudar labikban lévő kis ónixkulcsok, de az is beszerezhetőek 2* max 10 000 aranyért licitről, szóval döntsd el magad, de gyakorlatilag ez is kihagyható.)

Az erősödés pedig felesleges, kidobott forduló és forint. Olyan cuccok vannak aprópénzért keleten, amik sokkal többet adnak mint a fejlődés amit nyugaton szereznél. A fegyverszaki pedig keleten gyorsabban fejlődik, tehát jobban jársz abban is. És nem kell azt képzelni, hogy ha átúszol, akkor van egy minőségi ugrás a szörnyek erősségében, elég lineáris az emelkedés, simán lehet bírni ott is, nem kell sokat beleképzelni.

Szóval csak ússz, keleten sem lesz hiány kihívásokban, küldikben, de sokkal több a lehetőség, és végeredményben érdekesebb lesz a fordulód.
 
Ilyesmire gondoltam, mint Krough tornya a x. varázslatért és y. tárgyért. Tündérkastély a makróért. 170-es labi az ezüstszelencéért és féregíznyakörvért, Toborzóiroda a lajstrom medálért.
Tehát amiket érdemes megszerezni nyugaton, miközben úgyis erősödni is kell a keleti területre.
Tudom keleten mindenből lesz jobb cucc. Olyan cuccokra, varázslatokra, extrákra gondolok, amik jelentősebb pluszt adnak, vagy csak nagy sokára lesz másik olyan keleten, vagy nem foglal slot-ot, vagy olyan páncél, ami nem alap, mint a vállvédő, nadrág, stb. Olyan tárgy, ami varázslatot ad Használattal, vagy olyan fegyver, ami jó cucc, vagy egyéb tápos varázstárgy, mint ami nem általános.
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.