Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csala Csíny-Csilla
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földje talán egyik legbájosabb elf kalandozóhölgye pózol ezen a képen. A festmény még azokból az időkből származik, amikor sokkal vidámabb volt a világ. Az életbenmaradásért folyó mindennapok alaposan elűzték ezeket az idilli perceket.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ...
Nézet:
-Először is elnézést kérek, nem akartuk megbántani magukat. Ne aggódj Enger, ki bérmágusként szolgálsz. Nekem nincsenek fenntartásaim a mágiával szemben. Vándor, a magas hegyek népéből, nagyon kíváncsi szerzet vagy. Sajnos nem áll módomban elmondani. Előbb minden jelentkező csapatot alá kell vetnünk egy próbának. Ez általában valamely általunk kijelölt helyről történő varázstárgy megszerzése. Így a gyengébb csapatok odavesznek, vagy üres kézzel térnek vissza. Akik helytállnak, viszont megkapják a szükséges információkat és fontosabb küldetéseket.
Ekkor fegyverropogás és kiáltások hallatszottak odakintről. Gilithas felpattant, a sátorban lévő négy páncélos pedig megiramodott kifelé.
-Úgy néz ki a ti próbátok egy kicsit előrébb csúszott. Menjetek és harcoljatok! Ha jól küzdötök fel vagytok véve!
Szólt a kapitány és megragadta az egyik ládára helyezett fegyverét. Másképp nézett ki ez, mint amilyet a közkatonák hordtak. Igazi elefántölő kinézete volt. Tárazás, csőre töltés és már kint is találjátok magatokat a kialakult harcmezőn. A legtöbben az egyik oldalt sebtében létesített sáncok mögül lőnek, úgy húsz méterre innen. Ám ti épp kedvező szögben álltok ahhoz, hogy az ellenség egyik csapatát észrevegyétek. Ők külön váltak és megkerülték New Avalont. Valószínűleg azzal a szándékkal, hogy a védekezők háta mögé kerüljenek. Ha nem állítjátok meg őket, a tábor biztosan elesik!
Jobban szemügyre véve az ellenfeleket felismeritek a fajtájukat. Négy Dretch, két Quasit és négy Osyluth. Több mint különös, hiszen míg a Dretchek és a Quasitok démonok, addig az Osyluthok az ördögi létsík szülöttei. Miért nem egymás ellen harcolnak? Hiszen ősi ellenségek!
A Dretchek zömök humanoidok duzzadt, szinte teljesen szőrtelen testtel. Nagyjából négy láb magas. Bőre sápadt, bézsszínű, néhol betegesen kékes árnyalatokkal. Húsos ajkai mögött számos kis agyar sorakozik. A haja ritkás és borzas. Lassú és ostoba. Nem túl hatékony harcos.
A Quasitok ravasz démonok, kiket gyakran látni démoni varázshasználók mellet, mint tanácsadót vagy kémet. Két láb magas és nyolc fontot nyom. Bőre zöld, fekélyes. Kicsiny humanoidnak tűnik hegyes szarvakkal, denevérszárnyakkal. Kezei és lábai megnyúltak, vékony ujjakkal és hosszú karmokkal. Gyakran támaszkodik harcban varázslatszerű képességeire.
Az Osyluthok az ördögi sík "rendőrei", informátorai és megfigyelői. Csontig aszott húsú élőholtnak tűnik. Humanoid testén rémisztő fej trónol, száraz bőre beteges sárgán feszül a csontjaira. Gerince farokban folytatódik, mely íves és úgy emelkedik feje fölé, mintha skorpiófarok volna. A lényt a bomlás szaga veszi körül.
Az Osyluthok már láttak titeket amikor kiléptetek a sátorból, így meglepetésről szó sem lehet. Ezek a lények meglepően gyorsak, ők cselekedhetnek először.
Az első közülük galoppozva előre ront és Engerbe mélyeszti karmait. A második hasonló módon ront előre, de ő a fullánkjával támadja a magas hegyek népéből való harcost. Bár a támadás talál, ám Vándor elég szívósnak bizonyult, hogy ellenálljon a méregnek. A harmadik ördög kissé összekuporodott, ami szálfa termetét és skorpiófarkát tekintve igen mulatságos pózt eredményezett, majd pedig eltűnt az őt kutató szemek elől. A Láthatatlanság ezek szerint az Osyluthok fegyvertárának egy kelléke. Ahogyan a Sugalmazás is.
~De rég nem ettél már. Mennyivel jobban tudnál küzdeni, ha előtte haraptál volna valamit. Gyerünk, egyél csak nyugodtan.~
Hallja fejében az éteri hangot Wolio. És tényleg! Milyen igaz, ha az ember eszik egy keveset jobban megy a harc is. Meg hát nem is reggelizett, hiszen a kalandra készült hajnalban. Hát itt az ideje enni.
A csapat legnagyobb megdöbbenésére a következő kép tárul szemük elé: a harcosuk egyszer csak leül és hátizsákjából elemózsiát halász elő.


(Enger 40/33
Vándor 120/111
Wolio - Sugalmazás varázslat alatt áll)

(Sugalmazás: Parancsvarázsnál gyengébb, ám egészen addig tart, amíg a sugalmazott cselekvést be nem fejezi az áldozat. Félbe szakad, ha támadó szándékot érez (mondjuk az ellenfele mögé megy). Csak olyan dolgot lehet sugalmazni, ami nem ütközik az áldozat érdekeibe. Így nem lehet vele eldobatni a fegyvert vagy öngyilkosságra felszólítani, de ha a közeli savas tóról azt mondják, hogy friss víz és biztos frissítő lenne megfürdeni benne, az már más kérdés. Egyszerű Ellenvarázzsal -15 mana- semlegesíthető.)

//No, a harc menete még egyszer: két napig várok mindenki hozzászólására. Ha támadsz írd le a támadásod szépen és pontosan, hiszen arról szól a játék, hogy igényes reagokkal szórakoztassuk egymást (..meg hogy legyőzzük az ellenfelet, bezsebeljük a sárkány kincsét és megmentsük a királylányt.. de ez mellékes :P ). Nem kötelező ez a két nap, lehet kevesebb is, ha már mindenki megírta amit akart. Ha a szövegben ezt látod:
"A Balor démon pusztító erejű Vorpal pallosával súlyt le (kivédted), míg a Succubus karmaival támad Liddára."
Azt jelenti, hogy a következő reagodban írnod kell védekezést (a példánál maradva: "Lidda ügyesen megpördülve kitért a pallos elől, bár a karmok még így is eltalálták."). Ha nem írsz védekezést az baj (mert akkor mégiscsak megsebez a lény). Figyelmesnek kell lennetek, mert nem minden csapásotok talál, de az ellenfélnek is szokása elhibázni a támadásokat. Erre akkor lesz főleg példa, miután már lesznek olyan tárgyaitok, amik tényleges esélyt adnak a kitérésre. A védekezést nem kötelező külön reagba írni, írhatod a támadásodat utána.
A hozzászólásaitokban pontosan jelöljétek meg, hogy mire támadtok és hogy hogyan. Akár offban írjátok meg, hogy a már csak 12 ép-vel rendelkező Osyluthot támadjátok. Ha nem teszitek, akkor kockával kidobom, hogy mit támadtok.
Ha olyan varázslatot használtok, ami nem közismert (mint mondjuk a Gyorsítás) akkor írjátok utána offban, hogy mi történik a hatására. Ez egy kis szabadságot ad nektek és gördülékenyebbé teszem a kalandot. Ha visszaéltek vele és "táp" varázslatokat gyártotok akkor beszüntetem ezt és kénytelenek lesztek az új varázslatokkal megkeresni engem MSN-en, hogy cenzúrázzam (elfogadjam, vagy közös megegyezésre jussunk a varázslat erejéről).
Egy kis segítség: a legtöbb "hosszú távú" varázslat 3 körig tart. Egy Tűzlabda (területre hat, több ellenfelet is érhet) 30 manába kerül és 6d6-ot sebez. Egy Tűzcsóva csak egy célpontra hat, 30 mana, de a sebzése 6d10. Ezek az alap paraméterek. Ha valami erősebbet nyomatsz be, akkor tartson kettő vagy egy körig, vagy kerüljön több manába. A körönként elkölthető maximum mana 30. Efölé nem erősíthetitek a varázslatokat (tehát nem lőhettek dupla erejű tűzlabdát 60 manáért).
Ne feledkezzetek meg a varázstárgyak és varázsitalok használatáról.

Az ork (Zulgor) játékosa jelenleg "pihenteti" a karakterét. Ki tudja meddig. Amíg nem ad életjelt passzívan tart veletek. Rá nem várunk a két napban. Őt nem támadják. Ő nem támad. Vagyis a szokásos.
Mullent pedig kerítsétek elő, vagy őt is passzivizálom.

Most pedig két napotok van írni, hajrá! //
 
-Ne nevezzen még egyszer sem szállítmánynak,sem friss húsnak-sziszegi a kapitány képébe-Amúgy Fuhur vagyok,sötételf,árnyéktáncos-mondja mogorván,és alrébbmegy.
 
A barbár bizalmatlanul méregeti a sátorlakót, ám úgy véli tőle válaszokat kaphat kérdéseire.
-A nevem Vándor. A magas hegyek népéből való vagyok, és nincs foglalkozásom. Ezekből élek ( rázza meg hatalmas ökleit), és most én is szeretnék feltenni egy kérdést. Kibőkné valaki végre, hogy mi folyik itt!?
 
- Nevem Orion - kezdi bemutatkozását - s idéző vagyok. Szellemeket látok, hallok és hívok csatába. Lehet, hogy ez magának nevetségesnek tűnik, de akár az eltávozott katonáival is tudok beszélni.
 
-Üdvözlöm Wolio vagyok nemesiházból bár ép jártam a világot és engem senki ne szállítmányozon le mert az tárgy vagy rabszolga vagy ilyesmi és tudtommal én nem vok az


//ahogy tudok leszek bár hétfőtől péntekig sajnos nem valószinű//
 
// Vééégre remélem belelendülünk. ^^ happy //

Ennyi bajt egy munkával az istenekre, mért nem tudják egyszerűen elmondani mit kell tenni és hogy mennyi arany jár érte? Enger nagyon remélte hogy sose látja meg ezeknek a világát.
- A nevem Enger, bérmágus vagyok. - felemelte a hangját - És ha azzal jönne, hogy maga szerint nincs olyan hogy mágia megsütöm az ellenkezőjével! Amúgy jó lenne ha elmondaná mi lesz a feladatunk és amit még kell! Ne hazudjon mert lelépek!
Valószínűleg hagyna maga után egy tűzlabdát. Egyenlőre nem volt kedve azzal fárasztani magát, hogy a gondolatait fürkéssze. De azt azért próbálta figyelni hogy mikor hazudik, semmi kedve nem volt hozzá, hogy átvágják. Ha ver át másokat az rendben van, de fordítva nincs oda a dologért.
- És lehetőleg ne nevezzen friss húsnak meg szállítmánynak! Van egy olyan érzésem hogy idősebb is vagyok mint maga, amúgy elf vagyok ha mond ez magának valamit. - még mindig nem tudta hogy vannak e ezeknél elfek, igaz kortól és mindentől függetlenül Enger forrófejű és beképzelt fickó. Még ha nem is látja be magának.
 
Mivel nem érkezett válasz a barbártól, ezért a kis csapat tovább folytatta az útját a biztonságos támaszpont felé. Jó fertályórányi gyaloglás után a sűrű erdőrengeteg félbeszakadt, a kalandozók egy szakadék előtt találták magukat. Pontosabban egy kanyonra néztek le, mely ősi és kevéssé ismert bevésődés itt a hegyen. Eldugott és nehezen megközelíthető. Ideális. Még egy eonnal ezelőtt egy nagy folyó vezetett itt. Mára csak porhüvelye maradt. Odalent furcsa sátrak álltak sorra illetve ládák és fura berendezések. Egy keskeny perem vezetett le, melynek a nehézpáncélosok nem igazán örültek. Néhány kacifántos káromkodással rögtön ki is fejezték érzéseiket. A lekecmergés nem volt veszélytelen, de egymást segítve leértek egyben a csapat tagjai. Így közelebbről tizennégy sátor látszott. Ezek fura anyagból készültek, az átlagnál kicsit nagyobbak és terepszínűek voltak. Sok nehézpáncélos fegyveres rakodott illetve őrködött a sátrakon kívül. A tábor méretei alapján nagyjából negyvenen lakhatták. Két sátor feltűnően nagyobb volt mint a többi. Az egyiknek az alakja is más volt. Azonban nem arrafelé vették az irányt, hanem egy átlagos sátor felé. Belépve több láda, egy hálózsák, egy polc néhány könyvvel, egy író és egy térképasztal tárul a szemetek elé. Mindezt a térképasztalon lévő viharlámpa világítja meg. Az íróasztal mögött egy átlagosnál magasabb, fehér bőrű, hosszú barna hajú férfi ül. Tekintete tiszta és értelmet sugárzó, ám fáradt is egyben. Valószínűleg már jó ideje azokat a papírhegyeket böngészi, amik fölött most is ül. Rajta nincs páncél. Hétköznapinak nem mondható, de mégis egyszerű bézsszín öltözet. A bal vállán szimbólumok, valószínűleg rendfokozat. Az egyik katona, aki ide kísérte az érkezőket krákog egyet és szól.
-Öhm.. uram. A friss hús.
Amaz feltekint, ám nem a katonára. Szemrevételezi a csapatot.
-Ó. A mai szállítmány. Nagyon remek. Üdvözlöm önöket New Avalonban, Gilithas kapitány vagyok. Köszönöm, hogy ide fáradtak. Egy feladatom van az önök számára, melyet a tények ismeretében biztosan nem utasítanak vissza. Előre leszögezem, hogy vissza is utasíthatnak és elhagyhatják a tábort amikor akarják. Önök itt vendégek és nem foglyok. Ám mielőtt belekezdenék, mutatkozzanak be. Név, foglalkozás, ilyesmi. Csak hogy jegyzőkönyvbe vehessem.


//folytatódik a kaland. innentől -ha tudod- minden nap nézd a fórumot, hogy ne kelljen egymásra várni. én is így fogok tenni. most pedig játék! //
 
//Nah,most beírom
Szóval nem leszek 10napig,21edike körül jövök meg.//
 
//Mondom olvassá
Vagy menj ki kosarazni vagy mittomén //
 
// Na mikor én szóltam az ittvan XD. De remélem hamar folytatjuk annyival is kevesebbet fogok unatkozni //
 
//ez udrva,én is azt hittem hogy beirtam ide hogy nyaralni megyek,oszt mégsem //
 
// Akkor jó már várjuk. //
 
//Elnézést. Nyaralni voltam. Úgy emlékeztem, hogy beírtam ide is. Hamarossan folytatódunk. //
 
//Na igencsak áll ez a cucc xD//
 
// Visszatértem aránylag kellemes volt a nyaralás remélem a játék is az lesz. //
 
//höh bocs,még meg kell szoknom h ide is visszatértem...
10napos nyaraláson voltam és elfelejtettem megírni ide,pedig eszemben volt...//

Gród mikor észrevette hogy zuhannak,kezeit gyorsan a hasához rejtette és amennyire tudta biztonságosan beburkolta hogy az ütközésnél ne törjenek el a nagyobb mágiához elengedhetetlen kellékei.
Így tehát szépen fejjel lefelé és háttal csapódott a falnak,valami kiálló domborulat a háta jobb felét zsibbasztotta le,majd ezek után lecsúszott a padlóra.
Még most séta közben is érez egy kevés tompa bizsergést..
 
Valaki kitudna segíteni egy pár képpel?
 
//nem leszek egy ideig, karim végig blatyog a többiek mögöt....minden jót....csáó//
 
-Nem tudom, még sosem láttam hasonlót -meresztgeti szemét a kérdezett gyalogos- talán valami nagy madár nyoma.
A felderítő is szemügyre veszi. Még ő sem látott ilyet, de be tudja tájolni, hogy nagyjából ebből az irányból jött a lövés, melytől lezuhant a hajó. Ha pedig ez így van a Vándor által talált nyomok arra vezetnek, amerre a szabotőr menekült. Persze tévedni emberi dolog. A kérdés az, hogy kivizsgálják-e a nyomokat, vagy tovább haladnak a biztonság felé.
A másik katona eközben Orionnak felelt:
-Nem tudom mi tette, de igen nagy hatalommal bírhat.
 
A lany csak egy apro horzsolast szerzett a labara a gep becsapodasanal,amit alig erez.Par sotet pillantast kuld a vezetok fele,de szotlanun koveti oket.Halk lepteivel szinte eszrevetlenul setal a csapatkozepe tajan, es bar nem latszik rajta,feszulten figyeli a beszelgeteseket,es a kornyeket,nem szeretne,ha varatlanul erne oket c tamadas.

**bocsi,h nem irok ekezeteket,de meg nyaralok,es csak ien billentyuzet van...29tol mar normalisan is leek..**
 
Orion eddig meglepően csöndben tűrte az utazást: karján horzsolások égtelenkedtek, ruhája itt-ott felszakadt, ám szerencsére komolyabb baja nem esett. A nyomot elnézve azonban véget vet hallgatásának:
- Sok kérdés merült fel eddig: ha harcolnunk kell, legalább azt áruld el, mi szedte le a repülő erődötöket, és mi fog a nyakunkba ugrani, amennyiben nem sietünk. Ha meglepnek minket, nem sok hasznunkat veszitek: s akkor az sem biztos, hogy ti is épségben visszajuttok a bázisra.
 
//Hétfőtől nem leszek, de max. egy hétig.//
 
Amint meglátja az árulkodó jelet, Vándor azonnal az élen haladó katona felé intézi szavait.
-Te, ott elől aki nem mondhat semmit, talán észrevetted hogy nyomok haladnak az álltalad kijelőlt irány mentén. Mik ezek? Vagy erről sem mondhatsz semmit?!
 
lány nézi hogy morgolodik a mágus...nézi vándor tény kedését...katonák jelemét...modorát...mindenkit kifigyel csendben...egy szót se szól.
 
- Tudatlan? Nos talán nem ismerem a maguk gépezeteit, de mágus vagyok és ami azt illeti öltem is már, de még a démonok se rombolnak annyit mint maguk!
A pusztítás gyakori de nem kell túlzásba vinni csak amíg élvezi az ember.
- Maguknál még az elfek sem ismerik a mágiát? - ha egyáltalán vannak ezeknél elfek
Talán azért nem ismerik ezek a mágiát mert a gépeik mellet nincs rá szükségük.
 
-Vérengzős fajta? Magad fölött is ítéletet mondasz, tudatlan.
Ezzel a katona felhúzta a sisak rostélyát, mely egy átlátszó, üvegszerű anyag. Bár még Enger próbált még szólni hozzá, de valószínűleg a sisak nem ereszti át a hangot.
A csapat már tíz perce is mehetett, mikor Vándor nyomokat talált. Ezek egy megnyújtott emberi lábfej nyomára emlékeztettek. Ilyet ennek előtte még nem látott.
 
Enger inkább abbahagyja. Nagyon zaklatott ez az elme, semmi ténylegeset nem talált benne. Ha sokáig pásztázná biztos találna valamit, de arra nem alkalmas a hely és az már felemésztené az energiája egy részét. Ha nem tudják meg a részleteket majd még próbálkozik, de inkább a vezetőjüknél.
- Az erdő közepén csak a madarak és a szellemek tudják meghallani - bár utóbbikkal lehet kémkedni - viszont az én érdeklődésemet felkeltette a dolog, maguk nagyon vérengzős fajta - remélte hogy ezzel megzavarja egy kicsit
Nyugodtan sétált utánuk közbe figyelt mert valaminek le kellet lőnie azt a masinát, bár még azt is elképzelhetőnek tartotta, hogy egyszerűen tönkrement magától viszont amennyi ilyen masinát ezek használnak ez nem valószínű. Tényleg ha összeakadnak egy ilyen gépszörnyeteggel mit tudnak tenni a csapat azon tagjai akik nem értenek a mágiához? Remélhetőleg valami távoli létsíkon ragadtak... kavarogtak a fejében a gondolatok az erdei séta közben. Hosszú lesz ez a nap meg a következők is.
 
Hölgynek események túl gyorsan peregtek...kétségek ghyötrik...de néma marad...feszülten figyel....a balesetben meg ütöte jobb karját amit most nehezen bir mozgatni...de csendben figyel és követi a többieket.
 
Először csak az útitervről szőtt gondolatokat látott maga előtt, majd mikor rákérdezett a dologra drámaian változott a gondolatáram. Egyszerre hadi masinák tucatjait és magához hasonló páncélos katonák százait látta maga körül egy rendkívül fejlett város főterén(?). Egy robbanás képe vakította el egy pillanatra Enger elméjét. A következő képen romok és egy vérbe fagyott nő képe, melyet karjaiban tart a varázs alanya. Új kép: csapatszállító hajó belseje. Következő kép: tűzharc. Menekülés. Rémséges árnyékok a falon. Enger érzi, ahogy elszorul a tengerészgyalogosban a szusz. Elemi félelem ez. Majd barátok közeledő képe. Ismét tűzpárbaj, ám ennek a zsoldos csak szemtanúja, mert a földön van. Lenéz és egy léket lát a páncélján. A lyukon vér bugyog elő. Ismét ugrás az időben. Egy nagy teremben van többedmagával a tengerészgyalogos. Izgalom. Egy kolosszális gép karjai kezdenek forogni lassan, majd egyre gyorsabban a platform körül, melyen állnak. Valami történik. Valami fontos...
Az emlékfolyamnak, mely nagyjából egy másodpercbe volt belesűrítve, itt vége tért. A gyalogos ugyanis válaszra nyitotta száját.
-Egész egyszerűen azért, mert nem szivároghat ki semmi. Ez nem csak a mi érdekünk, hanem a tiétek is. Persze ezt most nem érthetitek.
A pakolással eddigre végeztek, a ládát a két végén megragadták és a megjelölt irányba indultak. A társuk és a felderítő után. A kalandozók is lassanként utánuk eredtek.


//Aki nem ír mást, az utánuk megy. Holnap este folytatom a kalandot.//
 
"Annyin szerintem csak átjutok, egy mágus elméjéből nem tudnék olvasni, de ezek mágia terén semmik vagyis csak annyira ellenálnak szerintem mint bármelyik közönséges ember" Most bezzeg jól jönne Topáz, bár Enger is értett az ilyesmihez valamennyire, márcsak azért is, hogy a saját elméjét védje. Megpróbált túrkálni kicsit annak a fejében aki a vezetőjüknek tűnt, legalább azt meg akarta tudni miért van rájuk szükségük, honnan jöttek és amit csak lehet, úgyse gyakori, hogy a gondolatolvasásnak hasznát veszi, tapasztalt kalandozók ellen semmit sem ér.
- Nemértem miért nem mondhatnak el semmit, mikor úgyis megfoglyuk tudni a vezetőjüktől mit akarnak de ha nem érdekel legalább hamarabb visszafordulhatunk - szólt az illetőhöz
 
  ... | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.