Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Polgara, a varázslónő
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A varázsló játszmája című könyvből lopott jelenet: Polgara, a varázslónő épp Rak Cthol sötét városát kémleli.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Sárkányölő - Tippek és trükkök

Az alábbiakban néhány tanácsot és tippet gyűjtöttünk össze nektek amelyek hasznosak lehetnek Sárkányölőzés közben.

- Egy teljes gyógyítás a templomban mindig 1-gyel több aranyba kerül, mint az elôzô, vagy az aranyad 10%-ába (amelyik a több). Tehát ha az utolsó gyógyításod 19 arany volt, és most 400 aranyad van, érdemes 200-at elkölteni (pl. tolvajkulcsra), mielôtt ellátogatsz a templomba, különben ezután a gyógyítás 40, 41, stb. arany lesz.

- Ha nem hiányzik az összes életpontod, a gyógyítás is arányosan kevesebb aranyba kerül.

- Első szinten az életpontod 6 óra alatt regenerál 1-rôl maximumra. Ez az idő szintenként 10 perccel csökken, tehát 30. szint után már 1 óra alatt maximum életpontra tudsz gyógyulni. Ez nyilván jóval olcsóbb, mint a templomi gyógyítás.

- Ha 20 vagy kevesebb tárgyad van (a kulcsok ebbe nem számítanak bele), akkor nemcsak pénzért, hanem cselekvésért is gyógyíttathatod magad a templomban. Vigyázz, ha tárgyaid száma 20 fölé nő, nem használhatod ezt a lehetőséget. Tehát ha nagyon sok cselekvésed halomozódott fel, érdemes eladni minden tárgyadat, és cselekvésből gyógyítani.

- Ügyesség, egészség: Elôször bónuszt 15-ös tulajdonságra kapsz, és ezután minden 4 tulajdonság számít, tehát a 19-es, 23-as, 27-es stb. tulajdonságok jelentenek plusz tápot. Az erő kicsit másképp működik, erőnél minden 3 pont után jár +1 sebzés, tehát 15, 18, 21 stb.

- A szintlépéskor kapott ép függ az egészségtôl, ezért érdemes szintlépés elôtt az egészséget adó tárgyakra átöltözni. Azonban a koncentráció képességből kapott átmeneti egészség növekedés nem segít a szintlépésnél.

- A boltban, az eladáskor a bal nyílra kattintva az összeset kijelölöd az adott tárgyból eladásra. A pirossal jelölt tárgy rajtad van, nagyon vigyázz, hogy azt el ne add véletlenül!

- A tolvajkulcsok 1-2. szinten 5, 3. szinten 10, késôbb 15 aranyba kerülnek. Ezért érdemes a pénzedért 2. ill. 3. szinten, szintlépés elôtt kulcsokat vásárolni, mert ezzel pénzt spórolsz meg.

- Néhány szintlépés után a karaktered extra lehetőségeket kap - az arénában más kalandozókkal küzdhetsz meg, az akadémián pedig hasznos szakértelmeket sajátíthatsz el. Ezek a lehetőségek azonban a kezdet kezdetén, 1. szinten nem állnak rendelkezésedre.

- Ha szintet lépsz, látogasd meg a boltot, mindig vannak új hasznos holmik. A bolt mindig csak a legutolsó 6 szint tárgyait írja ki. A tárgyak típus szerint vannak rendezve (fegyver, pajzs, páncél stb.) A legújabb tárgyak mindig a legdrágábbak az adott típusúak közül, így ár alapján könnyen meg fogod őket találni.

- Minél ritkábban találnak el az ellenfelek, annál kevesebbet kell gyógyítanod, annál több csatát tudsz vívni egyszerre gyógyítás nélkül. A találati esélyt a védettséged, és a magas ügyesség csökkenti. A kapott sebzést az egészség csökkenti.

- A harcban a legfontosabb, hogy az ellenfeleidet meg tudd ölni, mert ha kudarcot vallasz, elpazaroltad a cselekvést. Magas sebzést nagy sebzésű fegyverrel, magas erővel tudsz elérni, ezt a kritikus sebzés képesség tovább növeli (amelyet csak néhány szintlépés után, az akadémián tudsz elsajátítani). A támadást adó tárgyak pedig annak az esélyét növelik, hogy ellenfeledet eltaláld.

- Találd meg az egyensúlyt a támadás és a védekezés között. A karaktered akkor van jól beállítva, ha a lehető legtöbb ellenfeled tudot úgy legyőzni gyógyítás nélkül, hogy közben nem menekülsz el a csatákból. Persze nem fogsz mindig mindent megölni, van néhány extra magas védettségű vagy ügyességű lény, ezek legyőzéséhez mindig kell egy kis szerencse.

- Taktika a nagy lemaradás ledolgozásához: először is tudnod kell, hogy mennyi aranyért gyógyítanak meg 1 ép-ről. Amikor gyógyíttatod magad, ne legyen nálad több pénz, mint ennek tízszerese (ld. az első tippet). Ha túl sok pénzed gyűlt össze, inkább költsd el, mint hogy drágábban gyógyíts. Kulcsot mindig érdemes venni, de tárgyakba is befektetheted a pénzed. Később csak olcsóbban tudod eladni őket, de ez még mindig jobb, mint ha nagyon felugrik a gyógyítás ára. Csatázz nonstop, ha ép-d pirosra vált, menj el gyógyítani úgy, hogy a fentieket betartod, és a gyógyulás után folytathatod, amíg csak van cselekvésed.

- 51. szinttől térkapukon keresztül látogatod meg a külső létsíkokat, és ez drága mulatság, ha mindig kulcsot vásárolsz. Ezért érdemes 51. szintre egy komoly zárnyitás szakértelmet kifejleszteni.

Létrehozás: 2004. augusztus 26. 17:25:20
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.