Murphy törvénye
szabálylap
Ha ellenfeled 5-nél több lappal, vagy 20-nál több ÉP-vel kezdené a játékot, mindketten 4 lapot húztok kezdéskor. Nem működnek a lapok aktiválást kívánó képességei, kivéve a Gyevi bírót.
Persze a lap neve az is lehetne, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze |
A gyenge
1 vp színtelen klalandozó emer kf háló 1/1
Ha az ellenfeled saját szabályalapja követője hatására több ép-vel kezdte a játékot mint 20 akkor ellenfeled sebeződik 3-at veszít 2 vp-t és el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot a semmibe. |
Mentális rögtönzés (elenios) lény. szörny
?/?
Sebzése mindig annyi amennyi tárgy van játékban
ÉP-je mindig annyi ahány lap van a játékosok kezében
K: 1 vp: egy célpont lapot megcserélhetsz, két játékos közt.
P: célpont játékos nem játszhat ki varászlatot ebben a körben.
áldozd fel: minden játékos eldobja az összes lapját ami nem lény. |
Motyogó invázió
1 VP
Leah általános motyogó ősmágia
Kötelék: +1 reagálni és antimágia:0
Kijátszásakor és a játék hátralévő részében minden előkészítő fázisodban kapsz egy Motyogó kölyköt.
Ha bármikor 7 Motyogó kölyök van játékban az asztalon azonnal megnyerted a játékot. |
Végakarat
1 VP chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy egy lényed kikerült a játékból (kivéve áldozástól), vagy az irányításod alól.
Húzz 2 lapot!
Ikervarázs
X ZSZ chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy X költségű általánost vagy azonnalit. Létrejön a varázslat minden hatása, mintha te játszottad volna ki.
Sárkányevő manó
2 VP 3/3 elenios szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy max. 3 IK-jú lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy legalább 4 idézési költségű lapot, ez ellen semmilyen immúnitás/célozhatatlanság nem működik és ha lény volt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Ötödik dimenzió
szabálylap
Minden játékos minden körében az első kézből kijátszott lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: X VP és 1 lap húzás. X a lap módosított idézési költsége.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: eggyel kevesebb lapot húz.
A horda ideje
szabálylap
Minden legfeljebb 3 IK-jú lény kap +1/+1-et. Az ilyen lényekre a 2. körtől +1 VP reagálni és az ellenfélnek +1 VP célozni őket.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: +1 lapot húzol. |
Van Rhattnak is,Raiának is
Jó hát ilyen apróságok felett, mint időközben megjelent lapok, én átugrok És nincs olyan, hogy túlkapás A többi részre nem reagálok, mert a végén időhurokba keveredünk. |
Szerintem kezded túlkapni a dolgot Több idővel manipuláló lap is van,ahogy te is írtad. Van Rhattnak is,Raiának is a másik két isten mellett,nem feltétlenül tudod megmagyarázni azt sem,hogy miért Thu'zad időhurka a neve a visszavetetésnek. Azért lett mentális,hogy erősítsen +1 paklit és mert így képzeltem el a szerepjátékos részét a laptervnek. |
Háthogy attól, hogy benne ragadsz valahol az időben, még nem feltétlenül lesz az az elme kreálmánya. Te játéktechnikailag jelzed, hogy erről van szó, a mentális ikonnal, de ez egyébként másból nem derülne ki (hacsak nem feltételezzük, hogy Elenios alapból így kezel mindenféle időt). Nem erőszak a disznótor persze. |
Nem igazán értelek
A játékos köre tekinthető magának az időnek. Ha "benne ragadunk" az egyik fázisban,az olyan,mintha nem tudnánk hátrahagyni pl. a kamaszkori önmagunkat. Azaz gyakorlatilag az idő csapdájába estünk,amelyet az elménk állított fel. Ezért is mentális Még valami? D |
Esetleg valami olyasmi idézet, hogy "Csupán illúzó!" - Elenios nevetve Fairlightnak. |
Időcsapda - Elenios általános
Vicces egyébként, hogy mind Elenios-hoz, mind Fairlight-hoz tartoznak időmanipuláló lapok, ÉS Eleniosnak ez gyakorlatilag csak ahhoz kell, hogy örök érzelmeket ébresszen valakiben (és persze az örök fiatalság/szépségről ne is beszéljünk).
Amúgy ha ragaszkodsz a mentális tulajdonsághoz, akkor szerintem át kéne nevezni a lapot valami olyasmire, ami erre utal. |
Csontig hatoló fájdalom
0 VP
Leah
azonnali
ősmágia, [+1]
Célpont lény elveszti képességeit és passzívan a
tartalékba kerül. Nem aktivizálódhat az előkészítő
fázison kívül és gazdája következő előkészítő fázisban.
Sebződsz annyit, amekkora a lény idézési költsége,
és ha legalább 4-et sebződtél, húzz egy lapot.
Ahhahhahhahhahhaahhaaaa! - Leah |
Bazmaon(új)
6-X VP
Chara-din szörny
Thargodan
+1 rá reagálni
X annyi,ahány lap van játékban (de max. 5).
Repül.
Semlegesítéslyan lap,amire ellenfeled max 3 VP-t költött.
[S],Mutasd meg a kezedből:nevezz meg egy lapot! Ebben a körben ilyen nevű lapot nem lehet védekezésként kijátszani. Egy körben csak egy Bazmaont mutathatsz meg ily módon.
(6)/6
Időcsapda
2 VP
Elenios általános
mentális
Válassz az előkészítő és húzási fázis közül!
Célpont játékosnak a következő körében a választott fázisa kétszer zajlik le,a másik viszont elmarad.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
Trollvacok
1 építő
Tharr építmény
troll
Repül.
Idézési költségéből 1 építőt helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor előkereshetsz egy fix idézési költségű trollt a paklidból.
Áldozd fel:megakadályoz egy X költségű lapot,ahol X a játékban lévő trolljaid száma.
/3
Méregfog
1 ZSZ
Sheran tárgy
KF
Sheran lényre ingyen rárakhatod.
Kijátszásakor célpont lények között eloszthatsz 3 méregjelzőt.
Hordozója annyi + sebzést kap,ahány méregjelző van rajta.
A köröd végén ha van méregjelző játékban,húzz egy lapot! |
1 VP Fattyazás
Chara-din általános
Ellenfeled paklijából az összes kézben és játékban lévő Sheran lapjával megegyező nevű lapot rakd a Semmibe, majd kapsz annyi Chara-din fattyat, ahány lap így a Semmibe került. |
Fattyak mentora (új)
2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Feltámad (körönként max. kétszer).
Minden chara-din fattyad +1/+1-et, 3 ÉP-s büntetést és mágikus támadást kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
Felhergelt fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
K ha sebződsz: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Chara-din lényeid aktívan jönnek játékba és láthatatlanságot kapnak.
Az ősi isten akarata
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Húzz egy lapot.
A kör végéig minden chara-din lényed +1/+1-et és láthatatlanságot kap.
Ha a gyűjtődben van: minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.
Rox fellegvára
2 építő 6 SP leah építmény „szárnyak
S rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
K X+1 ZSZ: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot. Ehhez a ZSZ-t csak élőholt lények áldozásával és/vagy passzivizálásával fizetheted.
Kompenzáció: rakj játékba a gyűjtődből egy véletlenszerű kényt.
Az elme felégetése
1 VP elenios azonnali/”tűz” „mentális”
Nem lehet drágítani. Kompenzáció: kapsz egy Főnix fiókát.
Ellenfeled vagy célpont lénye sebződik X ÉP-t, ahol X annyi ahány VP-je van ellenfelednek, de max. 7. |
IK lehet 1 VP természetesen,csak azt akartam,hogy hajazzon a többi fehér "kristály lényre" (-mágus,-tündér,-sárkány) |
Nem rossz otlet de oven eleg lenne az 1 Vp-s ik. Ez a zsz ik kicsit talan indokolatlan egy fokusz hokiba. |
Kritk,a barbár
kalandozó,rhatt 1vp 2 nekron 1 szk
ember
3/3
repül
/+1/
blokkolás:3
a fő fázisodban 1manáért előkeresheted
ellenfeled minden lapja idézési költségét manából kell fizetni,és nem helyettesítheti lapjai idézési költségét.
ellenfeled minden lapja plusz 2 mana
/ellenfeleinek nem volt választása/ |
Drakolder mágus(új)
2 VP
szörny, triklem drakolder, fairlight
repül, 1 szk, kf
(3)/4
Élet: 1.
Kijátszhatod védekezésként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot.
K: rakj egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt egy triklem drakolderedre: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t. |
Kristályféreg
1 ZSZ
Raia szörny
féreg
Anti-mágia:0
Kijátszásakor kikereshetsz egy olyan lapot a paklidból,aminek nevében vagy leírásában a "kristály" szó szerepel.
Minden lényed +1 ÉP-t kap,
0/1 |
Motyogó csapás
X VP
Leah azonnali ősmágiás motyogó
Kötelék: életkioltó és az X 2 VP-vel kevesebb.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül,vagy célpont nem lény lap kap egy elmúlás jelzőt.
Kapsz annyi motyogó kölyköt,amennyi a célpont lap alap idézési költsége. |
Frigyláda: 3 csonti
Fairlight vagy Raia tárgy
Anti-mágia:0
Csak KF képességgel rendelkező AVATÁR használhatja!
Az avatár, a következő képességet kapja:
- Ha a tartalékban van: (K): 1 VP: az összes őrposztodban lévő lény:
kap +3sebzést +3 ÉP-t, + mágikus támadást és védekezést kap.
láthatatlan lesz, és nem lehet célpontja forrásnak.
- ha a frigyláda használója(aki az őrposztban van) megsebzi az ellenfél játékost, megnyerted a játékot. |
Sziasztok!
Szeretném megosztani a legújabb grafikusan is megvalósított ötleteimet.
A lapok működését az alábbi szabálykiegészítés biztosítaná:
Átok ikon: ez az ikon azt jelenti, hogy a lap ún. átkozott lap. A ikonnal rendelkező lap első játékba kerülését követően átkerül célpont játékos kezébe és innentől kezdve nyitott lapként kell kezelni. Miután a lap először gazdát cserélt, onnantól lépnek működésbe a lap automatikus hatásai. Ezen hatások létrejöhetnek akkor, amikor az adott lap a játékos kezében van „Kézben” és/vagy az oldalán a játékban van „Játékban” és/vagy kezébe kerül „Húzás” és/vagy a gyűjtőjében van „Gyűjtőben”. Első kijátszását követően, a kijátszási költsége -1 VP. Az átok jelzésű lapokat nem lehet feláldozni, passzivizálni és az őrposztba mozgatni. Véletlenszerű kézből dobás esetén másik lapot kell választani helyette.
A lapok itt tekinthetőek meg: https://drive.google.com/drive/folders/1q5dwlzer_1pKxwzD2yiPGOmEEKgOLjF0?usp=sharing |
Életfaló fatty
1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont max. 3 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz és ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van, min 20.
Gyűjtögető fatty
1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t és ellophatsz egy max. X költségű nem lény lapot. X annyi, ahány chara-din fattyad van rajta kívül játékban.
Káoszfatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből annyi lapot, ahány chara-din fattyad van játékban, majd a Káoszfatty kap annyi +1/+1es jelzőt, amennyi lapot ténylegesen dobott.
Kvantumfattyak
1 VP chara-din általános [+1]
Dobj egy kockával: kapsz X chara-din fattyat és mindre tegyél X álomjelzőt. X annyi, amennyit dobtál.
Amíg a gyűjtődben van: minden chara-din lényed kap +1 ÉP-t.
Parazita fatty
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya
K tégy egy lényre egy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
E áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont lény vagy játékos gyógyul 5 ÉP-t. |
Úgy érzem, hogy az epikus Motyogó Kultivátor túl sok nerfet kapott az eredetihez képest, és a legtöbb motyit használhatatlanná teszi az első körökben. Így nem tud kijönni egy Suttogó Végzet sem az első körben további lapok belefektetése nélkül, aminél kritikus lenne pedig a teljes potenciáljához.
Az rengeteget segítene, hogyha a többi epikushoz hasonlóan körönként egy tetszőleges motyit olcsósítana 1 VP-vel, hogy legyen valami első körös asztala a paklinak.
Továbbá, egyéb ötletek:
Lélekgyűjtő (új)
1 ZSZ
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, KF, Leah
Képességei a gyűjtőből is működnek.
Körönként egyszer, tegyél át 2 leah vagy 1 motyogó lapot a gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, 1 SZK-t, és húzz egy lapot VAGY kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és kör végén húzz egy lapot.
0/3
Energiamotyogó (új)
1 VP
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, Leah
Kijátszásakor kapsz 2 VP-t.
Körödben, tedd át a gyűjtőből a semmibe ezt a lapot és még egy motyogódat: kapsz 1 VP-t vagy egy motyogód kap egy izomjelzőt.
2/1
Waro-khin háborúhozó
Epikus követő
Kedvelt lap: moa.
Saját körben egyszer, következő moád amit kijátszol, választásod szerint 1 VP vagy 1 nekronnal olcsóbb, de nem mehet így 1 alá.
Ha ellenfeled egy moa lapodnak köszönhetően kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában, akkor kapsz annyi SZK-t, amennyivel kevesebbet kapott. (alternatívként, ha túl erős, akkor csak 1 SZK-t, függetlenül a manafolytás erősségétől).
Én vagyok a Moa harci gép illusztrátora, és szívesen megcsinálnám ezen lapok illusztrációját is, amennyiben igény lenne rá. |
Vonító motyogó
2 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas, motyogó 1 SZK
Feltámad.
Ha van játékban veszettség: S 1 VP előkeresheted a paklidból.
Ellenfeled minden lapja +1 nekron.
Idéző lovas
1 VP 1 nekron leah szörny/lovas KF
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Minden lovasod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
Kijátszása körének végén fordítsd fel a paklid felső lapját: ha lovas, akkor vedd a kezedbe, egyébként rakd a semmibe.
Következő fokozat (új)
2 VP tharr bűbáj „ősmágia”
Anti mágia: 0. Erre a lapra és jelzőire források nem hatnak.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap egy fokozat jelzőt, te pedig egy szörny jelzőt (0/1 tharr szörny KF).
Minden lényed kap +X sebzést, és ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több lényed célozza X VP-vel drágább (de max 3-mal). X annyi ahány fokozat jelző van rajta.
Xenon, az ateista
1 VP 1/3 színtelen kalandozó KF „életkioltó”
Képességei ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.
S: gyűjtőbe kerül célpont avatár vagy olyan lap, aminek nevében vagy leírásában egy isten neve szerepel, vagy „isteni” lap.
Elmepajzs (új)
szabálylap
Egyik játékos sem pusztíthatja, vagy veheti el a másik VP-jét, és egyik játékos sem csökkentheti ellenfele kör eleji manaregenerációját.
Lények nem cserélhetnek gazdát. |
1ZSZ
Motyogó parazita
Leah szörny 1 SZK védekezés motyogó,féreg
Semlegesítés: követő megszüntetés (de az esetleges ÉP áldozás megtörténik.)
S:3 ép,áldozd fel: végy vissza egy lapot a gyüjtőből a kezedbe.
Ha a semmiben van:
Minden Motyogód 2-vel többet dobat.
1/1 |
0 Vp Halkabban!
bűbáj Dornodon
Semlegesítés: aktiválást kívánó képesség.
K: ellenfeled veszít 1 Vp-t.
Ha eldobod az ellenfél anti-mágiájának, az adott anti-mágiás lap nálad jön létre, mintha te játszottad volna ki, majd ez a lap a Semmibe kerül. |
Szurkáló fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik annyit ahány chara-din fattyad van játékban (max. hetet)
Áldozd fel egy chara-din fattyad: visszaveheted a kezedbe.
Egy körben egyszer játszhatsz ki Szurkáló fattyat.
Fatty nőstény(új)
2 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.
Koncentrált fattycsapás(új)
1 VP chara-din azonnali
Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X annyi, ahány chara-din fattyad van játékban és a gyűjtődben, de max 9.
Bosszantó fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
S: max. X célpont lény és/vagy játékos sebződik 2-2 ÉP-t. X annyi, ahány chara-din lényed van játékban.
Urogark
1 VP 1 nekron 3/3 chara-din kalandoró/ember KF „ősmágia”
Semlegesítés: mágikus támadású vagy védelmű vagy élet képességgel rendelkező lény (ekkor „védekezés”-ként is kijátszhatod).
Harci képesség: ellenfele, ha mágikus támadású vagy védelmű, vagy van rajta élet jelző: a semmibe kerül. |
Brutál Brugan
2 VP
Leah
kalandozó
troll
KF, repül
4/4
Nem lehet rá reagálni. Szörnyek ellen +6 sebzése és mágikus támadása van. Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha megöl egy olyan szörnyet, amiben van szörnykomponens.
"És most kimetszem a szörnykomponenst..." | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|