Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mennyire lennél szomorú, ha a 2021. végi HKK kiegészítőtől már nem lennének új helyszínek?

1.) Nem igazán, amihez kellett, van helyszín most is.
2.) Nem igazán, nem rajongok a helyszínekért úgy általában.
3.) Nagyon, fontos, hogy mindig jöjjenek új helyszínek.
4.) Nekem teljesen mindegy.
5.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Méonech fürkész
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A szkritterek közül talán a legártalmatlanabb ez a kis testű méonech. Nagy szemei, hosszú antennái és fürge mozgása alapján a tudósok a szkritter boly felderítőinek vélik. Vigyázz - ha a fürkész elmenekül, érkezésedről hírt visza a bolyba, és akkor hamarosan sokkal keményebb ellenfelekre számíthatsz!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Az egyszínűség egyedisége – Versenybeszámoló
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége
Az egyszínűség jutalma - 2020. szeptember 19.
Online HKK sorsoló program
Kerekes Kálmán emlékverseny

A lista folytatása...
Vallási öntudat (290. tudati képesség)
Barátságos üdvözlés (235. tudati képesség)
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (141534)
HKK kérdés? (45311)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28314)
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége (92)
Online HKK sorsoló program (35)
Lapötletek (64414)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
1. Elméletileg mindent döntést még a reakciók előtt meg kell hozni, ami a lap ltrejöttével kapcsolatos.

2. lásd 1.

3. Technikailag a pegazus sebzése hamarabb van, mind a lény gyűjtőbe kerülése. (még használható életmentő hatás miután a pegazus már megütötte a lényt.) Szerintem nem választható a sorrend.

4. szerintem átugorja a báb képességét. (a túdos "képessége" nem kijátszáskori képesség, hanem kijátszásori lapmagyarázat, amit tudtommal nem lehet elvenni.)

5+6.
A pontos kérdés:
Milyen sorrendben kerülnek a lapok a gyüjtőbe:

HKK kódex:
4.7.1. A gyűjtőbe kerülnek a játékot elhagyó lapok az asztalról, az azonnali és általános varázslatok a kijátszásuk után, valamint a kézből vagy pakliból eldobott lapok.

Ez alapján az én véleményem szerint, mindkét esetben megkapod a maximális VP-t, de ebben kevésbé vagyok biztos, mint a többiben.

(a szabály nem kiértékelést, hanem kijátszást említ, tehát ez független attól, hogy a lap a reakció sorban van-e vagy sem, az a gyűjtőben van attól a pillanattól kezdve, hogy kijátszottad a lapot, de sikeres kijátszást csak a reakció sor értékelése közben/után tudunk nézni, amikor a sóhajok már a gyűjtőben vannak.)
 
1. X8 az utazónak tudok dupla köteléket mutatni, csak mind a 2 lap, amit meg akarok mutatni a kezemben van. A reakciók előtt kell megmutatni a 2 lapot a kezemből vagy a reakciók után?

2. X8 az utazó létrejön és működik a dupla kötelék. Azaz 2 képessége fog létrejönni. Mind2 képességet előre meg kell mondom vagy a 2. képességet ráérek az első létrejötte után megmondani, hogy mi legyen az?

3. Obszidiánsörényű pegazus megöl egy 3 izomjelzővel rendelkező lényt a harci fázisban. Előbb a pegazus dobatása jön létre utána az izomra húzás vagy akinek a köre van az dönt az izomra húzás és a pegazus dobatás képességének a sorrendjéről?

4. Kijátszok egy tudós teknőst, de rajtam van egy xenó báb képessége. A tudós teknős nem jön létre vagy A tudós teknős létrejön és átugorja a báb képességét?

5. Van a gyűjtőmben egy fekete patkány. Ellenfelem kijátszik egy Tiltott könyvet, én arra egy Morgan sóhaját, ő arra egy A hatalom szavát. Hány manát kapok a Morgan sóhajára 0, 1 vagy 2?

6. Nincs semmi a gyüjtőmben. Ellenfelem kijátszik egy Tiltott könyvet, én arra egy Morgan sóhaját, ő arra egy A hatalom szavát, én arra egy Morgan sóhaját, ő arra egy A hatalom szavát. Hány manát kapok a 2 Morgan sóhajára 0, 1, 2, 3 vagy 4?
 
Teljesen egyet értek a döntéssel és az utána leírtakkal.
Nyíregyházán volt egy hasonló szituáció, ahol A játékos azt állítja, hogy véletlenül a kezében lévő egyik lapot a nekronnal együtt a semmibe rakta ebben a körben és pontosan tudja, hogy XY lap volt az, és szeretné ezt visszavenni a kezébe. B játékos azt mondja, hogy nem emlékszik se a kinekronozott lapra, se arra, hogy tényleg több lapnak kellene lenni A játékosnál, mint amennyi van. 3 opció merült fel megoldásként:
1. A játékos nem vehet vissza semmit a semmiből
2. A játékos visszavesz egy random lapot a semmiből
3. A játékos visszaveszi az XY lapot

A 3. opciót én teljesen kizártam mivel B játékos nem erősítette meg, hogy az a lap volt a kezében.
Azért döntöttem az 1. opció mellett, mert B játékos, azt mondta, hogy nem fogadja el, hogy +1 lap volt A játékosnak a kezében.
Ti mit gondoltok?
 
Működhet, de egyes paklik felboríthatják.

Pl a gyűjtőben lévőt az eléggé sokat használt vízió lapok (én szeretem fentre rakni, egyrészt látja az ellenfél mit kell semmiznie, másrészt nem megy el sok idő, hogy átforgatom az egész gyűjtőt, mire előkerítem a lapot)
Semminél is simán lehet ilyen van egy vérfarkas, ami nézi a semmit. Ott is 40x lapnál, megállapítani, hogy mennyi a sebzés, lehet egymás után rendezném (bár ez nyilván egyéni)
az tény, hogy az érkezési sorrend sokat számíthat, ráadásul pont pl amatőr partykon, ahol simán a nekron szabályt be szokta nézni a játékos az első körben.
 
Ha meg tudta mondani "A" játékos tiszta sor, balszerencsés, hogy nem a tetejére rakta, de lehetett "véletlen" reflex.

B játékos is lehetett volna toppon, hogy várj megnézném stb., bírói döntést validnak érzem, akkor lett volna para, hogyha "A" játékos nem emlékezne mi volt pontosan a dobott lap.

DE fontolóra venném, hogy a lapok "érkezési" sorrendben legyenek a gyűjtőben / Semmiben, és esetleg nem egymásra pakolva, hanem elcsúsztatva... mivel mindkettő nyilvános infó... így simán lehetne alkalmazni - mint amit toltam játékot, ott többségében ezt alkalmazták...és könnyebben levezethető a történet is.
 
Nekem ha ez így hangzik el helyben, az konzisztens sztori, én is megadtam volna az ártatlanság vélelmét.
 
Sziasztok

Várnai Péter én voltam aki búcsúztatta a közel 30 lapos semmibe a kuklopsz óriást. Én a gyűjtőmet a semmi tetején tartom ami úgy 7-8 lap lehetett felmutattam az óriást és utána oldalról nem megemelve az egész stócot simán a közepébe nyomtam. Lelkiismeretem tiszta . Mondtam is hogy kuklopsz óriás volt.Es nagyjából szét nyitva semmit ott is volt a kuklopsz óriás 1- 2 lapon belül ahova betoltam a stócba

Üdvözlettel Várnai Péter
 
Érdekes.
Mondjuk nem értem miért kéne becsúsztatni a Semmibe a lapot. Szinte mindenki leszámolja a nekront vagy dob lapot a Semmibe, akkor egyszerűen a Semmi stóc tetejére rakja...
Ilyen téren kicsit sántít nekem a sztori.
Illetve nem tudom mekorra volt a Semmije, de ha nem túl nagy akkor bíróként elvehetted volna a Semmit és meg kérdezhetted volna, hogy na mégis melyik óriást dobta. Persze bele hibázhat vagy ismerheti a Semmijét, de ha nem tudja megmondani, akkor én másképp ítéltem volna.
Mondjuk én itt jobban hibásnak gondolom az elszenvedő felet, azaz a B játékost, hiszem követni kell az ellenfél játékát és már a dobás pillanatában elkérhette volna a lapot.
Ellenem is sokszor csak le rakják a Semmibe a lapot, de figyelek és megkérem, hogy mutassa meg. Nem feltételezem a csalást, de így a tiszta mindenkinek.
A körülményeket tekintve viszont egy bíró nem tud mit kezdeni ezzel...aztán persze részben ő lesz a hibás a sértett szemszögéből.
 
Pont ezért írtam. Tök mindegy hova rakja. Senki nem fogja megjegyezni azt a packot, ami gyakorlatilag nem is a játék része (tudom, hogy az, de oda bekerülnek a lapok, és elvileg nem kerülnek vissza).
 
Azert ne akarj már negjegyeztetni senkivel egy mondjuk 20lapos semmit hogy milyen lapok vannak benne mert besirok az ilyen baromságokat.
 
Eléggé faramuci helyzet sajnos.

Amikor leülök valaki ellen játszani, függetlenül attól, hogy ki az, meg sem fordul a fejemben, hogy az illető csalna a következő partyn. Ez főleg olyankor jellemző, ha olyan személy ellen ülök le, akit még életemben nem láttam.
Sok esetben (és ez megfigyelhető szerintem egy amatőr - amatőr, vagy kezdő - kezdő meccsen) nem is tudják, hogy csalnak. Pl.: egy szabályt nem ismer valaki, (egyszerű példa: nekron szabály) és elkerüli a figyelmét. Csalás történt? Másik játékos szól? Nem. Akkor sajnos ez van alapon, elkönyveljük, hogy ez van. Volt pár olyan játék, amikor profik vettek körül és azt se tudtam merre voltam fejjel előre, egy top 4 asztal környékén. Aztán a partyt megnyertem, vagy megnyerte ellenfelem, és a figyelő profi játékos, csak elkezdte mondani, hogy mit és hogyan nem csináltunk / csináltunk. Hatalmas élmény.

Itt értelem szerűen más történt. Én amondó vagyok, hogy a döntés megfontolt és bölcs volt. Az ártatlanság vélelme bizony mindenkire vonatkozik. Az azért engem is érdekelne, hogy miért csúsztatta bele az óriást, miért nem mutatta meg.
DE! és ez hatalmas de. A "semmi" elméletben bármikor megnézhető az ellenfél játékos számára, így a "B" játékos azt előtte megnézhette volna. Ha félvállról vette ezt az információt, hát sajnos az az ő hibája, a cég pedig mindig mondja, hogy mennyire fontos a memória. Ebben az esetben én lehet másodjára sem döntöttem volna B javára, bár messze vagyok a bírió vizsgától.
Olyan szabályt nyilván nem lehet hozni, hogy mindig sorrendben kell lerakni a lapokat a semmibe.
Vagy mégis?

Hogy volt ez anno a majd legközelebbnél, amikor elköltöttem a nekront, amit utána visszakaptam?

Elköltöm a nekront, majd reagálok egy olyan lappal, aminek szintén van nekron költsége. Közben én is meg az ellenfelem is átnézi a pakliból semmibe kerülő lapokat. Meg közben úgy döntök, hogy sorba is teszem, vagy rendezem, mert nem gondolnám, hogy majd legközelebbel fognak rá reagálni (értsétek jól: nekronos lapkijátszás után kántert kapok, arra nekronos kánterrel reagálok (varázskudarc?), majd az ellenfelem megfogja az eredeti lapomat majd legközelebbel.
Tudom, hogy bonyolult szitu, elnézést érte, de teljesen életszerűnek mondható szerintem. Bíróként, ezt hogy kezelnénk?

Respect a bírók munkájának, nem véletlen kerülnek ilyen pozícióba. Személy szerint nem emlékszem rá, hogy csúnyán kiakadtam volna egy bírói döntésen, inkább azért háborogtam, hogy én nem tudtam ezt, és elfogadtam, hogy az adott versenyen az ő szava a szent.

Utolsó mondatként, szerintem János jól döntöttél, és akkor is jól döntöttél volna, hogy ha adott játszmán belül másodjára bünteted az A játékost.
 
Ugyanígy, de azért ezt a "becsúsztatta a semmijében levő lapok közé" dolgot kicsit megkapirgáltam volna előtte.
 
Sajnos ha a bíró nem volt konkrétan jelen az esetnél (és nyilván miért lenne pont ott), akkor csak vakon tud dönteni, és bármilyen elv mentén hoz döntést, az egyik vagy másik fél által kihasználható. Szerintem elfogadható döntés született a rendelkezésre álló információk alapján. Persze lehet, hogy összességében ez mégis egy rossz döntés volt, olyan szempontból, hogy esetleg valóban csalás történt, de ezt a bíró nem tudhatta sehonnan.

Bár jobban belegondolva... ha eldobok egy lapot a Semmibe, az ellenfél azt elvileg meg is nézhetné, elolvashatná, meg minden. Nyilván ezt még az előtt, hogy az elveszne a Semmi lapjai között. Ha "felmutatta" a lapot a játékos, az még önmagában nem elég szerintem, főleg ha az ellenfél nemhogy megismerni nem tudta azt, még abban sem biztos, hogy óriás volt-e... Kicsit olyan a szitu, mint a jó öreg Kurtz-keresős "trükknél." Az pedig különösen kérdéses, hogy miért kellett a Semmiben lévő lapok közé tenni a lapot, miért nem mondjuk a Semmi aljára vagy tetejére, ahogy a legtöbben csinálnák (feltéve, hogy a "becsúsztatta a Semmijében lévő lapok közé" részt szó szerint kell érteni)? Gyanús.

Ha két játékos homlokegyenest ellenkező dolgot állít arról, hogy mi történt, és nincsenek szemtanúk se, akkor szép dolog a tisztességes játék feltételezése, de veszélyes – kicsit olyan, mint a fociban a büntető: ha a bíró nem ad meg egyet, ami jogos lenne, az ugyanakkora hiba, mintha megad egyet, ami nem volt az, bár az emberek az utóbbit sokkal kirívóbbnak gondolják általában, és emiatt a bírók inkább nem fújnak büntetőt.
Ha vannak szabálytalanságra utaló jelek, akkor szerintem nem ördögtől való beítélni azt, még akkor se, ha nem teljesen biztos az eset. Ha nincsenek, akkor fifty-fifty, de a tisztességes játék vélelme ekkor is a szabálytalanságot részesíti előnyben, úgymond.
 
Ez attól függ függ ki a játékos. Nagyjából lehet tudni kire kell jobban figyelni játék közben. Van akinek érdemes ellenfélként is írni a manáját. Én ránéznék a fejére az állítólagos elkövetőnek és az alapján döntenék.
 
Leirom a tegnapi versenyen tortenteket, a biroi / szervezoi dontest, es varom a velemenyeket.

"A" jatekos ugy fizeti ki egy orias koltseget, hogy ehhez kezbol egy masik oriast dob a Semmibe. "B" jatekos azert kert birot, mert elmondasa szerint "A" jatekos a dobott lapot nem muatta meg, hanem becsusztatta a Semmijeben levo lapok koze. (A Semmiben termeszetesen volt orias.) "A" jatekos azzal vedekezett, hogy o felmutatta a dobott lapot, mielott betolta volna a Semmi lapjai koze. "B" jatekos allitja, hogy nem latta, tenyleg oriast dobott-e.

Ezen termeszetesen a jatszma es igy a meccs mulott.

A dontes nem konnyu ilyenkor, mivel a biro nincs jelen az esemenyeknel. Ha "A" jatekos valoban oriast dobott, akkor valojaban nem tortent sulyos szabalytalansag, a lapkijatszas legalis. Ha azonban "A" jatekos kihasznalta ellenfele figyelmetlenseget, es egy barmilyen mas lapot dobott el, akkor sulyos, szandekos szabalyszeges, mondjuk ki: csalas tortent.

A dontes az lett, hogy alapjaraton felteteleznunk kell a tisztesseges jatekot mindenkirol. A rutin, es a rossz beidegzodesek kihozhatnak ilyen inkorrekt, de nem feltetlen tudatos cselekveseket. (Itt visszautalnek a nem tul regi felso lap megnezese esetre.) Tehat "A" jatekos figyelmeztetesben reszesult, es a jatszmat tovabbengedtem. A kovetkezo, hasonlo esetnel a polaritas megfordul, es nem a tisztesseges jatekot, hanem a csalas szandekat fogom feltetelezni ennel a bizonyos jatekosnal.

Kivancsi vagyok, ki hogy dontott volna, es miert.
 
Keresőben máshogy van írva mint ahogy a lapra van nyomtatva! LApról írtam le..
De köszi a szabályt nem találtam.
Nyugtázva.
 
Mivel nem a laptipus alatt, hanem a képesség típus alatt kell keresni az ideillő szabályt.

(174 lopó/lopott lapok)
174.2. Ha a lapot egy rátett lap lopja el, és a lopó lap kikerül a játékból, akkor az ellopott lap mindenképp visszakerül az előző gazdájához. Ha a lopást követően került rá életjelző, a visszakerüléstől nem véd, hanem automatikusan működésbe lép, azaz lekerül a lényről, és a lény ezután mindenképp gazdát cserél.


Ráadásul szerintem félreolvastad az átok szövegét. Én úgy látom keresőben, hogy tartalékba kerül, nem pedig tartalékodba kerül. Nem is lenne sok értelme ellopni egy blank lapot, amit semmire sem lehet használni...
 
Sziasztok.
Adott az alábbi lap:

Átok (2020)
Ha lényre raktad, az az Átok kijátszásakor passzívan a tartalékodba kerül. A lapnak nem működnek
a speciális képességei, és ezeket a hátrányokat kapja:
nem lehet feláldozni, nem építkezhet, nem mehet az őrposztba.

Kérdés mivel a lap kijátszásakort említ így ez a képesség a lap kijátszáskori képessége?
Amennyiben nem miért nem?
Amennyiben igen, ilyesformán ha zsz-nek áldozom az átkot akkor a lopott lény nem kerül vissza, mivel az átok kijátszáskori képessége volt a lopás nem az állandó hatása.

Rákeresten kódexben a bűbáj lényre foglaomra ott nem tér ki semmi különösre.

köszi.
 
"- ha mondjuk Manasűrítésből reakciódrágítást kap az Owooti, drágább-e megakadályozni a képességével?"

Mindenképpen x+2 a költség, amit csak a mutatott zöld lapok száma határoz meg.
( bocs hogy beletrollkodtam )
 
Az hogy mit ír és mit csinál a lap nem mindig fedi egymást, ezért volt szükségem a megerősítésre. ;)
 
94.0. Azokat az azonnali cselekvéseket, amelyekkel a játékosok cselekvéseire lehet reagálni, reakció cselekvésnek, vagy röviden reakciónak nevezzük.

[Kiegészítés]
Beépített reakció: egyes lapok szövegezése tartalmaz egy lehetőséget, amivel az adott lap megakadályozhatóvá teszik saját magát. Az ilyen speciális feltétel teljesítése, illetve az ilyen speciális költség elköltése mindig önálló reakció cselekvés, része az adott reakció sornak, de ezekre a különleges reakciókra további reakció már nem használható. Az ilyen ún. beépített reakció csak a lap kijátszása után közvetlenül használható, azaz a beépített reakció használata megelőz minden más reakciót. Amennyiben ezt a lehetőséget ekkor egyik játékos sem választja, később ez már nem pótolható.
 
Feltennék én is csavaros kérdéseket.

Owooti trükknél:
- cselekvésnek számít-e, ha az ellenfelem megakadályozza a létrejöttét VP-ből?
- reakció forrásnak számít ugyanez? Ha igen, akkor ez kinek a forrása?
- ha mondjuk Manasűrítésből reakciódrágítást kap az Owooti, drágább-e megakadályozni a képességével?
 
Persze, hiszen kifejezetten ezt is írja lap.
 
Szia, mivel a képesség gyűjtőbe kerülésre működik, és nálad került gyűjtőbe a lap, ezért természetesen te nézheted a saját paklidból a 4 lapot.
 
Viharszarvnál, ha úgy döntök, hogy 3 sebzés helyett a következő lény nem jön létre, attól még ha 3 fölött sebeztem, (mondjuk 5-öt) a maradék (2) sebzés is bemegy?
 
Feldereng a legendás Vadászsarok–A bajnok manifesztációja FAQ.
 
Sziasztok,

ma a következő helyzet nem volt világos a számunkra:
Csábítással elloptam egy Holdlátó Vérkutya alapot. Majd a vérkutyát a kártya tulajdonosa az én őrposztomból megölte, ekkor a vérkutya kikerült a gyűjtőjébe. A lap képessége ilyenkor kinek működik? Vagyis én nézem meg a lapokat a paklim tetjéről, vagy a lap tulajdonosa?
Köszi előre is!
 
A mai szegedi versenyen hoztam par biroi dontest, ami ertetlenkedest valtott ki. Most leirom a szitut, a biroi dontest es a magyarazatot is.

A szitu: egy forras hatasara a gyujtobe kerult egy Tilretas eroditmenye. Ugy iteltem, hogy a Halalsikolya hatasara ot magat is vissza lehet venni a gyujtobol (ha a szerencse ugy hozza).

Erre a ket szabalypontra es a beloluk huzott analogiara alapoztam:

108.1. A lények megöléséhez fűződő kapcsolódó hatások csak azután lépnek működésbe, miután a lény ténylegesen gyűjtőbe (Semmibe) került.

120.1. Az életjelző képessége automatikus képesség, egyszeri hatás, és akkor lép működésbe, amikor a lény ténylegesen kikerülne a játékból, vagy ténylegesen gazdát cserélne.

Bar ez esetben egy epitmenyrol van szo, nem egy lenyrol, de a halalsikoly nem mukodhet kulonbozo modon lenynel es egyeb lapnal. A Halalsikoly emellett nyilvanvaloan egy kapcsolodo hatas, ezert az analogia szerintem aggalytalanul hasznalhato. (Sajnos nincs konkretan erre a szituaciora hasznalhato szabalypont. Ha valaki talal ra faq-t, nyugodtan kommentelje.)

***

A szitu: a jatekos egy Gyilkos mereg (2019) mellett, ures asztalnal ellenfelere jatszotta ki a Meregcsovat. Ugy iteltem h ezt megteheti, mert a Gyilkos mereg szovegeben a "jatekosra is hat" - allaspontom szerint, parhuzamban a lap valamennyi korabbi verziojaval - ez azt is jelenti, hogy az ellenfel ugyanugy celozhato a lappal, mint a lenyek.

***

A tukordzsinn kijatszaskor egy kalandozot masolt. Az a kerdes merult fel, hogy kinyerheto-e belole szornykomponens? Ugy iteltem, h igen. Az Alakvalto oskod alatti faq-t vettem alapul.
 
Már rájöttem. Ne fáradjatok.
Azért jól el vagyok...
 
Elnézést tehát...
Dornodon követője (új) növeli a kijátszáskori sebzéseket pl. Mutáns lemúr (új)?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.