Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: A fény gyermekei szeptember 18.
A pillanat képe
Tleikan enyészvarázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tleikan hadsereg élén álló hadurak félelmetes hatalom birtokosai. Megjelenésük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, az ellenség saját kínjában és mocskában fog fetrengeni előttük. Márpedig amikor a tleikanok harcba indulnak, rendre ezzel a tömegirtó varázslattal kezdődik a csata...
Nézz szét a galériában!
55. Beholder Találkozó 2021.11.27. - Beszámoló
Páros verseny – Versenybeszámoló
Táplálási szünet
Yaurri felderítőverseny
A hétvégén draftoltunk!

A lista folytatása...
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)
Termékismertető - Kártyavédő fólia

A lista folytatása...
A tókenek felkutatása (9)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7341)
HKK kérdés? (45918)
55. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2021.11.27. PROGRAMJA (18)
Táplálási szünet (6)
[HKK Piac] UR lapok (10616)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Vérgólem
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Krabber dalnok

2 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”

S ha ellenfelednek van permanense játékban, neked pedig nincs: játékba rakhatod a kezedből.
Kijátszásakor a paklidból játékba rakhatsz egy Krabber harci dalt.
Minden krabbered [+1]-et kap.


Jeromos, a remeterák

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

E, ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked: rakd játékba a kezedből.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz max 2 krabbert, melyek idézési költsége max 1.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber berzerker

2 VP 4/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod +1 VP-ért is, ekkor nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal reagálni.
Kijátszásakor max X célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X feleannyi, mint ahány lapja van ellenfelednek játékban.
E semmizés: 1.


Krabber korallharcos

2 VP (3)/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor (kivéve feltámadáskor) kapsz annyi Csattogó krabbert, ahány lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott a kezéből.
K áldozd fel egy krabbered: feltámad. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Krabber hamiskártyás

2 VP 2/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor dobj max annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, mint amennyi lapja van ellenfelednek játékban és a kezében összesen.
K keverj vissza X krabbert a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: kapsz egy Csattogó krabbert.
 
goblin kaszinó

1zsz, épület

3 sp, szárnyak, ősmágia

Húzz egy lapot!
J2:K: dobj kockával: Ha páros, minden játékos csontjából vp lesz, ha páratlan minden játékos vp-jéből csont lesz.
 
Mentális tortúra, Gyógyító zivatar, Zankáprázat. Nem új dolog.

Csak akkor még nem volt rá korlát, és nem jelenésnek hívták.
 
Vízió, jelenéssel. Behugyozok
 
Bánja a t. Köm. Ti vágjátok mit teszteltek. Finomhangold genya ez a dolgid
 
Ez a lap ha 2zszert fogna annak is bőven örülnél
 
Nullponti energia

Leah/Dornodon 0 mana azonnali vízió

Kapsz egy szk-t amit felkell használnod ebben a körben különben elvész.

Jelenés: 1 zsz: semlegesítés: forrás

"egyszerű embernek puszta mágia, számomra tudomány" Nord
 
Koponyányi motyogó: A név nagyon szellemes, azért nagy gratula! De sajnos kb. az egyetlen pozitívum ez, amit el tudok mondani a lapról. Két olyan játékmechanikát testesítettél meg benne, amit sokan nem szeretnek. Az ellenfél paklijából keresés egy nagyon tipikus időhúzás, más lapjainak "használata, stócolása" meg szintén van, akit zavar. Ez a kettő egyben van egy olyan lapon, ami ráadásul nem is annyira izgalmas képességben sem.


Oliv, a századik: Egy másik dolog, amit most már a jövőre nézve elengedünk, az a több "J" képesség egy lapon. Egy nehezen ellenőrizhető mechanika, amivel könnyű csalni és egy bíró is nehezen dönt
 
1zsz 1 nekron Koponyányi motyogó
szörny szk, KF, horgony Leah
motyogó
J: Keress ki 6 lapot ellenfeled paklijából melyen nem szerepel a "célpont" szó, és rakd alá.
Ha kikerül a játékból, keverd vissza az alatta lévő lapokat ellenfeled paklijába
Késleltetett hatás 1: rakd az alatta lévő lapokat a Semmibe.

1/3

"Apró és szakállas árnyvilági teremtmény"

----------

Xvp Oliv, a századik
szörny szk, KF, idézés, horgony Leah
vámpír
X mindig annyi, ahányadik kör van, de max. 3.
J: tegyél rá X izomjelzőt.
J2, S, vegyél le róla max. X izomjelzőt: célpont max. X idézési költségű lapot ellopod.

Repül

[1+X]/X

"Talán hajdani fiatalsága miatt, de véröröksége az elsők hatalmához hasonlatos."
 
Tuathen király piramisa

1 építő 1 nekron 4 SP leah építmény

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy Tuathen király múmiáját, vagy egy leah tárgyat, vagy építményt.
Ellenfeled nem hasznosíthatja újra és nem semmizheti a gyűjtődben lévő leah lapokat.


Tuathen király szfinxe

2 VP 2 nekron (5)/2 leah szörny „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben leah építmény, vagy Tuathen király múmiája, akkor [+1].
Feltámad.
Kijátszásakor és ha sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.


Tuathen király házőrzője

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Minden leah lapod idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy leah építményedre, vagy egy gyűjtődben lévő lapra hatna.
 
Balanszírozó ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatod reakcióként is közvetlenül az után, hogy ellenfeled egy forrásával lapot húzott, vagy keresett, ekkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi lapot ellenfeled húzott/keresett.
Ha nem reakcióként és nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor tehetsz max. 2 ganüidedre 1-1 izom jelzőt.



Illúziópajzs

elenios azonnali/reakció, vízió

Megakadályoz egy forrást, ami X lapot semmizne, vagy újrahasznosítana a gyűjtődből. Ezután dobj X lapot a paklid tetejéről a semmibe.


Burástya kamikáze

1 VP 1/3 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egy burástyát a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik annyit, ahány tókened van játékban (max hetet) és ha saját forrásodtól került gyűjtőbe, akkor kapsz egy Burástya kölyköt.


Az alvilág helytartója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Egy körben kétszer használhatsz jelenést.
K ha sikeresen használtad egy gyűjtődben lévő lapod aktiválást kívánó képességét: a paklid tetejéről egy lapot a gyűjtőbe dobhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
Csutermoki átok

1 VP elenios bűbáj

Képességei passzívan is működnek.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte az őrposztból a tartalékba kerülnek) és kap egy csutermoki jelzőt. Ha egy lapon csutermoki jelző van, az a lap semmilyen módon nem aktivizálódik.
„Egy csutermoki átok? NEEEE !”

Quwarg questor

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor a paklidból egy quwargot a gyűjtőbe dobhatsz.
K: ha egy quwarg bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Quwarg aedilis

1 VP 1/1 dornodon szörny/quwarg

K 1 ZSZ: kapsz egy Nyomorult quwargot játékba, vagy hármat a gyűjtődbe.
Ha ez a lap bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Quwarg prétor

2 VP 2/4 dornodon szörny/quwarg

Minden gyűjtődben lévő Nyomorult quwarg a következő képességet kapja: „Jelenés: semmizés: 1.”
Áldozd fel: megakadályozza egy lap aktiválást kívánó hatását és a lap a semmibe kerül.


Quwarg consul

3 VP 4/4 dornodon szörny/quwarg

Anti mágia: 0.
Ha van 2 azonos nevű quwargod játékban: az előkészítő fázisodban kapsz 2 VP-t, a húzás fázisodban pedig +1 lapot húzol.
K rakj át 2 azonos nevű quwargot a gyűjtődből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
Észrevettem, de nem tudtam, hogy ez szándékos.
A powercreep visszaszorítása érdekében szerintem ez egy egyszerűen kivitelezhető szörnyekbe építhető hátrány lenne.
 
Itt van még egy leszedést motiváló koncepció.

Csontkukac (token lap)
0 VP, 0/1, Fairlight, szörny, féreg, 1 SZK
Halálsikoly: Ellenfeled játékba rakhat egy általa választott max. 1-es költségű lapot a gyűjtőjéből.
Hátrány: Nem lehet feláldozni.

Goblin horgász
1 VP, 1/2, Tharr-Fairlight, szörny, goblin, féreg, 1 SZK, KF
Ha akarod, (Szárny ikon).
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[E]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
[J]: Kapsz egy Dobótőr lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Horgászbolt
1 Építő, Fairlight, Építmény, féreg, 1 SP, szárny
[S], [J2]: Kapsz egyet az alábbi lapokból:
Fába szorult féreg, Sajtkukac, Szomjazó féreg, Vízióféreg, Csontkukac (ez átkerül ellenfeledhez).
Halálsikoly: Kapsz 2 Csontkukac lapot.
Hátrány: Ha a játékból kerül a gyűjtőbe, akkor azonnal a semmibe kerül.

Horgászbot
1 ZSZ, 1 Nekron, Fairlight, tárgy, féreg, KF, védekezés
Semlegesítés: lény. Nem áldozhatod fel.
Kompenzáció: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Féregmester (új)
Színtelen, követő, féreg altípus
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden bármilyen módon kijátszott féreg után azonnal nő 1-el a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[J2]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
 
Nem tudom észrevetted-e, de 1 szk-nál többet nem rakunk lényekbe, nem véletlenül.
Életjelzőt már nem jelöljük külön.
 
Érdekes lenne, ha 3-4 SZK kerülne az olyan szörnyekre, amiknek állandó vagy körönként aktiválandó képessége van. A leszedést jutalmazná ez az ellenféltől, és a képességük miatt a gazdájuk nem áldozná fel őket a kör elején SZK-nak.

Például:
Eleven csontkupac
2 nekron, 1/2, Leah, szörny, csontváz, élőholt, 3 SZK
[S]: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.

Izompacsirta (új)
1 VP, 2/2, Elenios, szörny, főnix, 4 SZK, szárny
[K]: Célpont lény kap egy izomjelzőt.
[J]: Minden játékban lévő jelző átkerül rá (Életjelző is), majd le kell venned róla 4 jelzőt (Életjelző is lehet).
"Biztos, hogy ez egy főnix? Hadd nézzem meg közelebbről! - Gida"
 
Yeti emír

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
K ha egy yetid sebzést okoz: célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
Ha a kör végén legalább 2 yetid, vagy legalább 4 dermesztés jelző van játékban: húzz egy lapot.

Havasi szotyadék

1 VP 2/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha eldobod a kezedből: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S ha ellenfeled hidegsebzés éri: következő reakciója nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Elmefagyasztó yeti (új)

1 VP 1 áldozás 4/4 leah szörny/yeti „hideg”

Hidegre immúnis.
Idézési költségéből egy áldozást helyettesíthetsz egy yetid kézből, vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Őrjöngő yeti (új)

2 VP 1 áldozás (3)/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis. Idézési költségéből 1 áldozást helyettesíthetsz 2 dermesztésjelző lapokról levételével.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: minden lény és játékos sebződik 3 ÉP-t.


Yeti sámán

2 ZSZ 1/4 leah szörny/yeti „hideg”

Minden hidegsebzés, ami téged, vagy lényeidet érne, sebzés helyett gyógyít.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy yetit, vagy egy „hideg” lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP.t


Áldozatkész yeti

1 VP 2/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha feláldozod egy yetid, vagy „hideg” lapod kijátszásához, vagy egy ilyen lap aktiválást kívánó képességének költségeként: kapsz egy Yeti csemetét, vagy a kör végén húzz egy lapot!
 
2zsz X-1 nekron Az első kedvese
szörny KF, életkioltó, szk, horgony Raia/Leah
vámpír
X max. 3.
Kijátszásakor ellenfeled max. X lapja visszakerül tulajdonosa kezébe, majd ha akarod, és van 1 köteléke, vedd vissza 1 lapod az asztalról a kezedbe.
Ha két köteléke van, a visszavett lapot a gyűjtődből is választhatod.

Repül

[X]/X

"Puszta jelenlétével is sokak szívében félelmet keltett."

----------

3zsz Fagyban fogant főnix
szörny szk, tűz, hideg Raia
főnix
Ha sebzést okoz, áldozd fel: húzz 1 lapot VAGY keress ki 1 tűz vagy hideg lapot a paklidból (kivéve Fagyban fogant főnixet).
Ha tűz lapot kerestél: te és ellenfeled sebződtök 3-at.
Ha hideg lapot kerestél: minden permanensre rakj 2 dermesztésjelzőt.

Repül

1/[4]

"Egyszerre törékeny, és roppant veszélyes"
 
Daxx ura

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A második körtől minden éjfattyad [+1]-et kap.
Éjfattyaid ellen nem működik ellenfeled lapjainak „életkioltó” képessége.
K: a kör végéig egy éjfattyad áramlását ingyen használhatod.


Tl’urlang integrátor

6 VP 6/X+1 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
X annyi, amennyi a játékban lévő éjfattyaid alap ÉP-jének az összege (kivéve Tl’urlang integrátort).
K, ha egy éjfattyad az asztalról a nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: húzz egy lapot, vagy kapsz 2 VP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá).


Q’wertz termelő

2 VP 2 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz annyi passzív Éjfatty biogenezist, ahány éjfattyad van játékban.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont éjfatty aktivizálódik.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist, és a kör végén húzz egy lapot!


D’rwang utánpótló

2 VP 2 ZSZ 5/(3) chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, ahány éjfattyad van játékban, vagy a gyűjtődben.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 2 VP-vel kevesebb, és a kör végén húzz egy lapot!


N’yarlthep pörgető

2 VP 2 ZSZ 5/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K, ha sikeresen kijátszol egy éjfattyat, vagy sikeresen használsz egy áramlást: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá), és tehetsz célpont éjfattyadra egy élet jelzőt.
 
Motyogó múltbanéző
1ZSZ 2 Nekron
Leah szörny KF 1SZK
Kettős Kötelék:
Idézési költségéből a nekront fizetheted az ellenfél dekkjéből.
Kötelek: Élet 1
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban egy semmibe lévő lap egy kijatszaskori képessége létrejön,mintha Te játszottad volna ki.
(3)/3
"-Motyogó sámánok? Ugyan már! Olyanok nincsenek..."
 
Portyázó minotaurusz

IK: 1 mana 1 zan

Ereklye, KF

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Kijátszásakor célpont permanens a kezedbe kerül.
S: Célpont lény vagy játékos gyógyul 3-at ÉS semmizés 2
 
Alanori don

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Árnymanóid +1 sebzést kapnak.
E keverj vissza egy árnymanót a kezedből a pakliba: húzz egy lapot és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ, rakj át egy árnymanót a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Dobótőrt.


Gyűjtögető árnymanó

2 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

A 2. körtől kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t és SZK-t, amennyi árnymanód és dobótőröd van játékban, és te megkapod, amit ő elvesztett.
E áldozd fel: húzz egy lapot!


Mennydörgő kénsav (új)

1 VP 1 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF

S: kapsz egy Dobótőrt, vagy célpont tárgyat ellophatod (de ha „duplakötelék” vagy feláldozod egy dobótőröd, akkor célpont nem lény lapot).
Minden árnymanód lép egy szintet.


Mágiatolvaj

2 VP 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor ellenfeled gyűjtőjéből kijátszhatsz egy varázslatot, mintha a kezedben lenne és ha „duplakötelék”, vagy feláldozod 2 Dobótőröd, akkor a költségét fizetheted ellenfeled erőforrásaiból (de nem áldozhatod fel a lapjait), vagy vegyesen.
Ha egy árnymanód, vagy tárgyad megsebzi az ellenfeled: gyógyulsz annyit, amennyit sebzett.


Zsebmetsző Joe (új)

2 VP 1 nekron 1/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy árnymanót, vagy egy lapot, amin a tőr szó szerepel, és ha ez egy Zsebmetszés volt, akkor a kör végéig ingyen kijátszhatod.
„kötelék” E áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Késelő Jack

2 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Kijátszásakor visszavehetsz egy árnymanót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Késelés lapot a kezedbe és az utóbbit a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Köszönöm a választ.

Szóval akkor ganüideket kell tervezni

Megakaptár: Felőlem lehet épület, csak 2 építőért én drágának érzem, egyért viszont túl erősnek. Azt meg nem annyira szeretem, ha egy épületnek vegyes a költsége.

Moebius: 2017-től megvannak word fájlban az ötleteim és abban nem találtam ilyen nevet, úgyhogy az sem ma lehetett . De ha más néven jelenik meg ilyen lap nyilván annak is örülök.

Projektor: De igen, egy tárgy , de ebből meg az előzőből is láthatod, hogy névadásban nem vagyok túl jó. A proavtivátor, paraprotektor meg hasonló nevek mellé úgy gondoltam beillik egy ilyesmi is.

Annihilátor: Illeszkedik azon ganajok sorába, amik tápolják az ifjoncokat. Nekem tetszik ez a vonal, főleg a képességek adása nekik.

Dolgozó: Na ennek örülök.

Tűznyelő: A magmaköpővel van szinergiája.
 
Motyogó bába
1VP 1ZSZ 1Nekron
Leah/Dornodon szörny KF 1SZK motyogó
Kijátszásakor kapsz egy (Kettős kötelék:kettő) motyogó kölyköt izomjelzővel.
S: Vedd vissza a kezedbe (ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/4
"Minek ezeknek segítő? Maradjanak az árnyakban!"

Szövetszaggató
3ZSZ
Leah szörny motyogó KF ősmágia 2SZK +1 reagálni rá
Élet:1
Ha bárhonnan,bármilyen módon a Semmibe kerül kapsz egy motyogó kölyköt.
Kijátszásakor és amikor valaki kijátszik egy lapot azonnal kapsz egy motyogó kölyköt (körönként max.2-t).
2/5
"Hol feltépi az árnyak szövetét azonnal születik egy újabb rém..."
 
Motyogó visszhang
3 VP
Leah azonnali motyogó
(Kettős kötelék):+2 reagálni rá
Kompenzáció:Ellenfeled következő két lapja nem jön létre.
Számold meg az ellenfeled kezében,asztalán,gyűjtőjében lévő lapokat:Paklijából összesen ennyi lapot a semmibe dob,majd minden lapjára rakj egy elmúlás jelzőt.
 
Na, a ganüidek az én területem

Ganüid megakaptár: Jelenleg nincs tervben új helyszín kiadása. Ugyanakkor ez a lap akár sima épületként is oké lehet, de átgondolom még, mert elég sok ganüidnek van valami erőforrás képessége, és az ifjonc dobása 2 lapra kicsit erős. Még meglátom.

Moebius: Nem emlékszel a régi lapjaidra? Ezt a nevet biztosan nem először használod, onnan tudom, hogy feltettem korábban a listára egy ilyen nevű lapot, ami át lett nevezve, hogy felújítás legyen belőle. De aztán Miklósnak nem tetszett a felújítandó lap képe, így lehet visszanevezzük. Ez a lap nem került be a kiadandó lapok közé, de nem is esett ki, a 2023-as szettel újrateszteljük. Ennek a lapnak a képessége viszont nagyon hasonlít egy másik régi lapod képességére, ami viszont ha minden jól megy, meg is jelenik. A kettőből következik, hogy ennek a lapnak jelenleg nincs sok értelme

Ganüid projektor: A projektor nem egy tárgy? A duplaköteléket itt feleslegesnek érzem, mert a ganüid pakli simán megcsinálja, maga a képesség meg nem olyan erős, hogy más deckekben vagy drafton el kéne lehetetleníteni.

Ganüid annihilátor: Ezt igazából nem értem, hogy miért kéne. Saját magunkkal nem nagyon lehet kombózni, semmizés helyett meg elég vérszegény a képessége.

Ganüid dolgozó: Ilyenkor hátrán, hogy valaki nem látja a tesztlistát . Van egy nagyon hasonló képességű lap a listán.

Ganüid tűznyelő: Ez egy érdekesebb lap, bár kérdéses számomra, hogy a tűz szinergia ide kell-e, mert színben a Rhatt kb. teljesen esélytelen.
 
Ganüid megakaptár

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: húzz 2 lapot!
E: célpont lapra tehetsz annyi dermesztés jelző, amennyi ganüided van játékban.


Moebius

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „rezisztens”

K ha eldobsz egy ganüidet a kezedből: kap egy izom jelzőt.
Ha sebződik, vagy sebzést okoz: ellenfeled következő húzó forrása nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Áramlás: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe


Ganüid projektor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

K, ha ganüid kerül a kezedbe (kivéve húzással): kapsz 2 VP-t (kivéve az első körben).
Minden Ganüid ifjoncod kap +2 SB-t.
„Duplakötelék”: Jelenés: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy a kör végéig nem sebződhetsz.


Ganüid annihilátor

2 ZSZ 1/1 rhatt szörny/ganüid

Kompenzáció: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy kettőt a gyűjtődbe.
Minden Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Újrahasznosítás: 1”.
Minden ganüided kap +2 ÉP-t.


Ganüid dolgozó

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

S dobd a paklid felső lapját a semmibe: ha ez egy ganüid volt, akkor gyógyulsz 3 ÉP-t, kapsz 1 VP-t és egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több ganüidedre hatna vagy reagálna.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „tűz” „szárnyak”

K dobj egy ganüidet, vagy egy „tűz” lapot a kezedből a semmibe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe (de ha olyan lapot dobtál, ami „tűz” és ganüid, akkor mindkettő létrejön).
Minden ganüided a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t”.
 
A kezdők oltalmazója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A 2. körtől a gyakori és nem gyakori lapok [+1]-et kapnak.
Ellenfeled minden forrása, ami hatna egy gyakori, vagy nem gyakori lapodra 1 VP-vel drágább.
Minden gyakori és nem gyakori lény (kivéve a tókeneket) kap +1/+1-et.


Tőrfarkú rák

2 VP színtelen szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Dobótőrt.
Ha egy krabbered, vagy egy Dobótőröd megsebez egy lényt: az a lény elveszíti minden speciális képességét, és kap egy álom jelzőt.


A fattyak öreganyja

Megszüntetés: 13 ÉP.
Használhatod mellette a Fattyak öregapját (de más követőt nem).
A 2. körödtől minden fattyad [+1]-et kap.
S: aktivizálhatod egy fattyad.
S, ha legalább 2 fattyad van játékban és legfeljebb 2 lap van a kezedben: a kör végén húzz 1 lapot!


Alvilági fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
S: kapsz annyi VP-t, ahány fattyad van játékban (de max. 2 VP-t és csak a második körödtől).


Fatty generális

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha sikeresen játékba hozol egy chara-din fattyat: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy chara-din lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Szerencsére a Tűztornádó a leszedés mellett még szikrákat is tud adni, designed for tűzdeck
 
Dehogy is. Valószínűleg emberünk szeret kombópaklikkal vagy valami antiraksis csodával játszani és nem szereti a leszedéseket, mert azok nem húznak lapot. :P Inkább pont az agyatlan pörgés a gond jelenleg, tehát tesztelői oldalról a háló nagyon is igényelt mechanika. Az lenne az ideális, hogy minél több leszedéssel játsszanak az emberek counterek helyett. Ezt a háló pont elősegíti amúgy.

Üdv: Kyb
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.