Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Lapötletek (64959)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Nekem kicsit Heartstone hangulatuk van ,de ez persze egyáltalán nem baj.
Esetleg lehetne belőlük Alfa pakli Dínókkal!
 
Dinó tojás
1 zanszilánk
tárgy sheran
Dinó
Áldozd fel: ingyen kijátszhatsz egy Dinót

Pterodaktilusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
Szárnyak, rezisztencia
Láthatatlan. Ha a kezedből vagy a paklidból a gyűjtőbe kerül, helyette passzívan a tartalékodba kerül.
4/3 mágikus védelem
Tyrannosaurus rex
5 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
3-nál kisebb költség lapok nem hatnak rá. K: rakj rá egy -3/-3 jelzőt, és a célpont őrposztból minden minden lény a gyjtőbe kerül.
9/9 Mágikus támadás és védelem

Kamionoszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
1nekron: aktivizálódik. Ha a harci fázisban megöl egy lényt, és ő életben marad, kapsz mégegy harci fázist.
4/5 Mágikus támadás

Hadroszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
+: ha az ellenfele alap Ép-je max. 3, akkor a gyűjtőbe kerül.
4/5

Triceratopsz
4 vp
szörny sheran
Dinó
Szk szárnyak
2 helyet foglal az őrposztban. Ha az őrposztban van, az ellenfél lényei csak őt támadhatják. Ha a harci fázis végén játékban marad, a kör hátralévő részében nem sebződhetsz.
4/ 10 mágikus védelem

Pusztító meteor
6 vp
általános Dornodon
Tűz +2 rá reagálni
Minden nem tűz lap az asztalról a gyűjtőben kerül, és a következő előszítő fázisodig csak tűz lapot lehet kijátszani.
 
Pulzáló Morf
Követő
epikus

V1:
Kedvelt lap: Morf
A következő morfod amit kijátszol 1 VP-vel kevesebb, de nem meghet így 1 VP alá.
Morfjaidnak minden kör elején újra meghatározhatod a színét és az altípusát.

V2:
Minden kör elején válassz egy lény altípust.
Kedvelt lap: Választott altípusú lény
A választott altípusú lényeid költsége 1 VP-el kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
 
Manó udvarhölgy

2 VP 3/3 bufa szörny/manó KF

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: varázslat.
Ha a kezedből eldobnád egy manód idézési költségének helyettesítéséhez: helyette rakd passzívan játékba és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Manó lovag

2 VP 3/3 raia szörny/manó KF „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod egy lap költségének helyettesítéséhez: célpont max. 1 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Szomorú manó

2 VP 2/2 eleniosszörny/manó KF

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik.
Ha eldobod a kezedből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés vagy célpont lényre 2 álom jelzőt.


Büszke manó

2 VP 3/2 bufa szörny/manó KF

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből egy manót passzívan.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: visszavehetsz egy manót a gyűjtődből a kezedbe.


Tévelygő manó

2 VP 2/1 elenios szörny/manó 1 SZK „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszása körének végén ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
 
A fókusz elvesztése

szabálylap

A játék elején hárommal több lapot húzol.
Hátrány: minden lapod idézési költsége +2 VP.


Változó környezet (új)

szabálylap

Készíts ki 4 különböző szabálylapot. A játék elején és minden köröd elején válassz egyet a kikészített szabálylapok közül, a következő köröd elejéig az lesz érvényben. Az előzőleg választott szabálylapot tedd félre. Ha már nincs kikészített szabálylapod, vedd vissza mindet, újra az összesből választhatsz. Ha a Változó környezetet kikapcsolják, az éppen érvényben lévő szabálylap hatása is megszűnik.
 
Édesvízi krabber

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kompenzáció: kapsz egy Csattogó krabbert.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi fix költségű krabbert, de a költségük összege max. 2 lehet.


Krabber mozgósító

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor minden krabbered aktivizálódik, majd önmagán kívül minden így aktivizált krabbered után passzivizálhatsz egy lapot, vagy tehetsz a Mozgósítóra egy izom jelzőt.
Rakd át ezt a lapot és egy másik krabbered a gyűjtődből a semmibe: húzz egy lapot!


Krabber harci dal (új)

1 VP leah bűbáj/krabber „háló” „védekezés”

Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor húzz egy lapot!
Krabbereid kapnak +2/+2-t és kijátszásukkor aktivizálódnak.
A „háló” korlátjába krabberek kijátszása nem számít bele.


Krabber ellentábornagy

1 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”


E: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a gyűjtődből vagy a kezedből játékba rakhatsz egy fix. max. 2 költségű krabbert.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több krabberedre hatna vagy reagálna.


Krabber elsőtiszt

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

E: előkereshetsz a paklidból egy max. X költségű krabbert, ahol X annyi, ahány lapot ellenfeled ebben a körben kijátszott.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
Az hagyomány hírnöke

Követő, hordaparancsnok.

A játékot 5 lappal és 22 ÉP-vel kezded.
Anti-mágiának nem dobhatsz varázslatot a kezedből.
K: A következő varázslatod ‘életkioltó’ VAGY ‘ősmágia’ lesz.
Hátrány: Max. 5 db lény, és 5 db olyan lap lehet a paklidban, amin szerepel a reakció és a semlegesítés szó. Nem lehet feláldozni.


Sötét rituálé

2 VP 2 ZSZ

Leah általános ‘idézés’ +2 VP

Minden 0 idézési költségű nem lény lap, vagy minden max. 2-es idézési költségű lény a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: Húzz egy lapot, vagy +2 ZSZ vegyél vissza egy nem lény lapot a gyűjtődből.

‘Leah ősi papjai régen akár egy csettintéssel ki tudtak pusztítani egy egész generációt - Leanthil’


Halott gondolatok (új)

1 VP 1 ZSZ

Leah azonnali, vízió

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül. Az ellenfél körében kijátszva rakj egy lényt egy gyűjtőből a tartalékodba 2 álomjelzővel, de ha a saját körödben játszod ki, ehelyett az ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Legendák szülöttje

2 VP 1 ZSZ

Dornodon szörny, főnix ‘repül’ ‘tűz’ x/4

Anti-mágia:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor húzz 1 lapot!
Sebzése annyi, amennyi varázslat van a gyűjtődben, és a Semmiben összesen.
Ha kikerülne a játékból, kör végén tedd a tartalékodba 2 álomjelzővel.


Kronozium

7 VP

Elenios azonnali

Ellenfeled következő köre elmarad.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerülne, ehelyett keverd vissza a pakliba!
Hátrány: nem keresheted ki a paklidból.
 
Kyoshna, a Céh úrnője
követő, epikus

Kedvelt lap: árnymanó.
[S]: a következő árnymanód 1VP-vel olcsóbb (de így nem mehet 1 VP alá).
Ha a kijátszott árnymanód költségét így nem tudtad csökkenteni, kapsz 1 Dobótőrt VAGY a kör végén kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
A fattyak visszatérnek (új)

2 ZSZ chara-din általános/chara-din fattya

A gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Chara-din fattya nevű vagy max. 2 chara-din fattya altípusú lapot.
Az így játékba rakott lapokat a következő köröd végéig nem áldozhatod fel.
Áramlás: kapsz egy Chara-din fattyát.


Tomboló fatty (új)

4 ZSZ chara-din szörny/chara-din fattya (5)/5 „szárnyak” [+2]

S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
K ha sikeresen játékba hozol egy Chara-din fattyát (kivéve követővel), ellenfeled eldob egy lapot.


Támogató fatty

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

S: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked (de min egyet).
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Fatty ritualista

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t.


Nekró fatty

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Csak úgy kerülhet gyűjtőbe, hogy ÉP-je 1 alá csökken.
K ha egy lényed nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Áldozd fel: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
 
Sziránusz hatalom

1 VP tharr bűbáj

Kompenzáció és kárpótlás: húzz egy lapot!
Ellenfeled asztalon maradó lapjainak kijátszáskori képességei nem működnek.


Pestisdoktor

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Chara-din lényeid méreg- és betegségimmunitást kapnak (ez gyűjtőből is működik).
S: előkereshetsz egy betegséget, vagy minden lény kap 1-1 méreg jelzőt.
S 1 ZSZ: ellenfeled eldob a kezéből feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint ahány méregjelzős lény van játékban.


Fertőzött patkány

1 VP 1/1 leah szörny 1SZK „szárnyak”

Feltámad.
Ha megsebez egy lényt: előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy betegséget és ráteheted a lényre (csak ha rárakható).


Lila halál

1 VP chara-din bűbáj lényre/betegség „ősmágia”

A lény a gazdája következő előkészítő fázisában a gyűjtőbe kerül és ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, ezután a lény gazdája átrakhatja a Lila halált egy másik lényre. Ellenfél lényére csak akkor teheti át, ha nincs sajátja, amire tehetné. Ha a lény másképp kerül a gyűjtőbe, a dobatás és átrakás akkor is létrejön.
 
oké
 
Ezt gondold át még kétszer! Utána meg felejtsd el
 
Isten szava!
3 vp ...színtelen..bűbáj.

Nevezz megy egy színt (istent) (nem lehet színtelen),
amely nincs az aztalon.

Aki ilyen lapot játszik ki arra nem lehet
reagálni. a kijátszója kap 1 vp-t 1 ÉP-t és egy szk-t

"van mikor fejet kell hajtani...ami jobb mint fejet veszteni" Leah
 
Mardakor tartalékos

3 VP 1/1 színtelen kalandozó/gnóm KF

Ha a játék elején megmutatsz 2-t a paklidból: ebben a játékban akkor is használhatod a lapjaid „védekezés” és „idézés” képességét, ha nem ellenfeled kezdett.


Mardakor altiszt

3 VP 4/1 színtelen kalandozó/gnóm KF „szárnyak”

Ha a játék elején a paklidban van, mutasd meg: a kiegészítő paklidban +5 lap lehet.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Mardakor mágia

1 VP színtelen bűbáj/gnóm „rezisztens” [+1]

S rakj át a paklidból a semmibe egy lapot, aminek a nevében szerepel a mardakor szó: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!


Véres orchidea

1 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lény vagy játékos sebződik, vagy egy lény a gyűjtőbe kerül: tégy rá 1 vér jelzőt.
S végy le róla 2 vér jelzőt: kapsz 2 VP-t vagy 2 SZK-t vagy húzz egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Lila gyöngy

1 ZSZ chara-din tárgy „háló”

Háló képességébe tárgyak kijátszása nem számít bele. Büntetés: 1 lap dobása kézből.
S mindenki felfordítja a paklija felső lapját. Ha ez egy leah, dornodon vagy chara-din tárgy: a kezébe veheti, egyébként dobja a semmibe.
 
Elemi úr
követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden „hideg” „tűz” és „villám” lapodra +1 VP reagálni a 2. körödtől.
S dobj 2 ilyen lapot a kezedből vagy a gyűjtődből a semmibe (vegyesen is lehet): húzz egy lapot és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Kőelementál

2 ZSZ (2)/4 tharr szörny/elementál

Minden lényed kap+2 ÉP-t.
Lényeidet nem lehet forrásokkal megsebezni.
S áldozd fel 2 lényed: a Kőelementál kap +6 sebzést a kör végéig, vagy ellenfeled sebződik 6 ÉP-t.


Goblin bajnok

2 ZSZ (3)/3 tharr szörny/goblin [+X] 1 SZK KF „szárnyak”

X feleannyi (lefelé kerekítve), mint ahány SZK-d és Dobótőröd van (de max. 3).
Kijátszásakor ellenfeled sebződik X ÉP-t és eldob X lapot, majd kapsz egy SZK-t vagy egy Dobótőrt.


Nemes elf

1 VP (3)/1 elenios kalandozó/elf „KF” „Szárnyak”

Húzz egy lapot!
A te körödben: forrásra immúnis.
Ellenfeled körében nem lehet megsebezni.


Nukleáris csatacickány (új)

1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”

K: célpont játékos sebződik 1 ÉP-t és veszít 1 SZK-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
Legyen az Egérút versenypakli!


Az idő megtorpanása(új)

1 VP

Elenios általános

Kijátszásakor ha megmutatod a kezedben lévő lapokat:+1 rá reagálni.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
A következő 3 körben a játékosok semmilyen módon nem sebződhetnek vagy áldozhatnak ÉP-t, a játékot senki sem nyerheti meg vagy veszítheti el.



Időtorzulás(új)


1 ZSZ

Elenios azonnali

Anti-mágia:0
Célpont játékosnak a következő előkészítő fázisa után közvetlenül még egy előkészítő fázisa jön létre (de nem kap mégegyszer VP-t).
Ha kijátszása után feláldozod 3 ÉP-d,kör végén húzhatsz egy lapot.



Vakegér


0 VP

Bufa szörny

ősmágia

Ebből a lapból 5-t használhatsz a paklidban.
Ha Egérút szabálylappal játszol,kijátszási körének a végén húzz egy lapot!
Áldozd fel és rakd a Semmibe: megakadályoz egy forrást,melynek hatására ellenfeled megnyerné vagy te elveszítenéd a játékot VAGY gyógyulsz 10 ÉP-t.

0/1
 
Lort Con, a hagyományőrző

Követő, epikus

Kedvelt lap: varázslat
S: Ha ellenfeled kijátszik egy lényt, visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezdebe.
E: Ebben a körben nem dobhatsz lapot anti-mágiának.

Martian hőse

3 vp

Chara-din kalandozó ember, KF, idézés, repül, 1/4

Élet: 4
S: Rakj rá egy életjelzőt: húzz egy lapot, és kör végén kapsz 2 VP-t.
S: Vegyél le róla egy életjelzőt: célpont permanenst tedd a tulajdonosa paklijába fentről a 3-ik lapnak (életkioltó).
S: Vegyél le róla 8 életjelzőt: a játék további részében, ha lapot húzol, egy permanenst a Semmibe küldhetsz (életkioltó).
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Nark, a leszármazott

2vp 2 zsz

Dornodon szörny, thargodan KF (4)/4

Élet: 5
S: Rakj rá egy életjelzőt: az ellenfeled megnézi a paklid felső 2 lapját, az egyiket a kezedbe kell adnia (keresés), a másikat a Semmibe kell dobnod.
K: Vegyél le róla egy életjelzőt: Kapsz egy X/X-es láthatatlan leszármazott jelzőt a tartalékodba aktívan. X a játékban lévő leszármazott jelzők száma.
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Lávazuhany

3 vp 1 zsz

Dornodon általános ‘tűz’ védekezés, életkioltó.

Ha ‘kötelék’ kijátszhatod azonnali varázslatként is.
Minden lény sebződik 3 ép-t. Azok a lények, amelyeken van életjelző 7 ép-t sebződnek.
Kör végén sebződsz annyit, amennyi lény kikerült a lávazuhanytól.
 
Feneketlen Bendő
Szörny
Óriás
Tharr
3 vp
4/4

Nem lehet rá reagálni
Sikeres kijátszása után minden token lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, és feneketlen bendő kap annyi +1+1-et ahány lap így a gyűjtőbe került.

"Repetát!!"
 
Kő Kövön

1 VP

Dornodon szörny, ork, repül, védekezés, KF

(3)/3

Anti-mágia: 0.
Semlegesítés: permanens.
Kijátszása után az összes nem ork
permanensed a gyűjtőbe kerül,
a forrásra immúnisak is.

"Nem marad!"
- népszerű ork üdvözlési forma.
 
Zombi (új)

1 ZSZ

Leah szörny, élőholt, 1 SZK

2/1

1-es regenerálódás. Feltámad.
Ha kikerül a játékból,
rakj egy Zombit a gyűjtődbe.



Fátylat rá!

1VP <1>

Eleniosn bűbáj lapra

Közvetlenül azután is kijátszhatod,
hogy ellenfeled egy forrásával
megsebzett téged vagy egy lényedet,
vagy hatására egy permanensed kikerült
a játékból vagy gazdát cserélt.
Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Ellenfeled húz 1 lapot VAGY kap 1 VP-t.
Mindketten gyógyultok 6 ÉP-t.
 
Kavicsdobáló Fred

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

K: célpont tárgyról levehetsz egy általad választott jelzőt.
Minden elemi köved +1-et sebez.


Nekronmanta

2 nekron 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt” „szárnyak”

Erre a lapra +1 nekron reagálni.
P1 nekron: rakj célpont gyűjtőből passzívan a tartalékodba egy fix. költségű lényt, aminek IK-ja legfeljebb 1 VP-t tartalmaz.


Trottyogó motyogó

1 VP 1/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kompenzáció: kapsz egy Motyogó kölyköt.
S dobj egy lapot a kezedből a semmibe: ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe és a következő kézből kijátszott lapja, aminek típusa megegyezik a dobott lapéval: nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Xenó zanfaló

1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Semlegesítés: zanszilánkot tartalmazó költségű lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Ellenfeled a zanszilánkot csak VP költésével fizetheti (ez gyűjtőből is működik).


Savfolyam

1 VP leah azonnali

Ellenfeled és minden lénye sebződik 1 ÉP-t, majd vagy előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében a sav szó szerepel VAGY a kör végén húzz egy lapot.
 
Zarknod bére

Szabálylap

Ha valaki kijátszik egy lapot,
el kell dobnia a kezében lévő lapokat a gyűjtőbe.

Hátrány: a gyűjtőből nem játszhatsz ki lapot!

Nem használhatsz mellette követőt!
 
Bocs, az Őrület tornya megihletett (bár az eredmény nem lett teljesen szofisztikált)

Az őrület tornya

1 Zsz 1 áldozás

Chd építmény, torony, idézés, [+X]

(20)/X

Hátrány: Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből,
forrásra immúnis, nem lehet feláldozni.
Kijátszásakor dobd az összes lapot a kezedből
a Semmibe, X az így eldobott lapok száma.
KX: Nézd meg a paklid felső lapját, ha ez egy
építmény, rakd a játékba, ha nem, a Semmibe.
Közös képesség: X áldozás: Rakd a Tornyot a Semmibe.

"Jajgatnak majd és én kacagok,
Mint ők kacagtak, amikor én jajgattam. - Petőfi"


Ez már jóval szofisztikáltabb :P

Az őrület hegyei

<2>

Chd építmény, rezisztencia, hideg, repül

8

Idézési költségét nem lehet módosítani.
A lapok elvesztik ősmágia képességüket.
Azok a lapok (követők, szabálylapok, helyszínek)
amiknek drágítás képességük van, ezentúl
az eredeti drágítás helyett ugyanennyit
drágítanak nekron költségként.
Rakd a paklid felét a Semmibe (felfelé
kerekíts): Keresd elő az őrület hegyeit.
 
Tolvajok fejedelme Dornodon
 
A legősibb feltámadása

3 ZSZ

Leah bűbáj, vámpír +2vp

Forrásra immunis.
Kijátszásakor mindenkinek fel kell áldoznia egy nem vámpír lényét.
Késleltetett hatás 1: Mindenki eldob egy nem Leah lapot.
Késleltetett hatás 2: Áldozd fel: Rakj játékba max. 2 lényt célpont gyűjtőkből, kijátszáskori képességeik létrejönnek, majd a max. ép-d megnő 5-el és gyógyulsz 3-at.


A tolvajok fejedelme

1 VP 1 ZSZ

Kalandozó, árnymanó repül KF 2/3

Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, nézd meg az ellenfél paklijának felső 3 lapját. Onnan egy lapot vegyél a kezedbe (keresés), a többit rakd a Semmibe.


Suttogó vérfarkas

2 VP [2]

Leah szörny repül 3/3

Kijátszási feltétele, hogy dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K3: Áldozz fel 2 ÉP-t: dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Ez a képessége lehet reakció.
K: Ha a gyűjtődben van, áldozz fel 2 ÉP-t: megakadályoz egy semmiző forrást.


Az őrület tornya

2 ZSZ

Chara-din építmény, repül, ősmágia, háló 4 SP

Ha Szellemszolga építette nem lehet rá reagálni.
Nem lehet feláldozni.
Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből.
A paklid felső lapját bármikor megnézheted (keresés), és kijátszhatod onnan, mint ha a kezedben lenne. Az épületeket az ellenfél körében is kijátszhatod.
4 ZSZ: Az őrület tornya a gyűjtőbe kerül.
 
Izmos ganüid

2 VP (2)/2 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Izom: 3 (de ganüid dobása 1 helyett 2 izom jelzőt ad neki).
S vegyél le róla egy jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Ganüid exkavátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből (de Ganüid ifjonc mutatása duplán számít).
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.


Giganüid

6-X VP (9)/9 rhatt szörny/ganüid 3 SZK [+2]

X a játékban és gyűjtődben lévő ganüidek száma, de max. 5.
Kijátszásakor húzz egy lapot, gyógyulsz 5 ÉP-t és célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
KX: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Csendes domb

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szellem jelzőt (1/1 leah szörny/élőholt)
K áldozd fel egy élőholtad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
K ha ellenfeled egy forrása hatott egy élőholtadra: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!


Korlátlan áramlás

1 VP színtelen azonnali

Előkereshetsz a paklidból egy áramlás képességgel rendelkező lapot.
A kör végén, ha a gyűjtőben van: visszakeverheted a paklidba.
 
Éjszakai féreg

1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izmot, ahány férget újrahasznosítottál vele.
Ha a paklidból, az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: tehetsz célpont lényedre egy izom jelzőt.


Managyűjtő féreg

1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Kapsz annyi VP-t, ahány férget újrahasznosítottál vele.
E: visszaveheted a kezedbe.


Fekete féreg (új)

2 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2. Húzz egy lapot!
S: ha a gyűjtődben van, rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: nem áldozhatod fel.


Kisebb pókisten

2 VP 2/5 sheran avatár/pók 1 SZK

3-mas mérgezés.
Kijátszásakor előkereshetsz egy pókot, vagy egy sheran nem lény lapot.
Ha az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő nem sheran lapja nem jön létre.


Xenó paraprotektor

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz annyi Xenó parazitát, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
Xenóid kapnak +1/+1-et és nem hat rájuk ellenfeled olyan forrása, ami nem célozza őket.
 
3 Vp Metakáosz (új)
általános -1 reakciódrágítás Chara-din

Ellenfeled egy követője vagy szabálylapja megszűnik.
Ha a paklidban van, a fő fázisodban: S, 3 Vp: a paklid tetejéről dobd egyesével a Semmibe a lapokat, amíg ez a lap nem következik. Ahányszor Chara-din lapot dobsz, ellenfeled sebződik 1-et (de összesen max. 9-et sebződhet így).
Ha a Metakáoszhoz érsz, vedd a kezedbe, és a kör véget ér.
 
Motyogó ellenérzés
3 VP Leah azonnali reakció motyogó
Idézési költségét helyettesítheted egy motyogó kézből vagy az asztalról gyűjtőbe dobásával.
Kompenzáció: megakadályozója 15 lapot dob a pakliból a semmibe.
Megakadályoz egy nem Leah lapot.
Ha a gyűjtődbe van, rakd a semmibe:megakadályoz egy semmiző forrást.
 
Gyorsított evolúció

1 VP színtelen bűbáj [+1]

Húzz egy lapot!
S 1 ZSZ áldozd fel egy altípussal rendelkező X költségű lényed: a paklidból előkereshetsz és játékba rakhatsz egy max. X költségű lényt, aminek altípusa megegyezik a feláldozottal, de későbbi kiadású (a kártyára írt évszámot nézd).


Vörös ogre

2 VP 1 nekron 4/4 dornodon szörny/óriás 1 SZK KF

Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
K: ha valaki VP-t kap, húzz egy lapot!


Kék ogre

2 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/óriás 1 SZK KF

Semlegesítés: VP vagy SZK adó forrás.
K2: ha egy játékos lapot húz: kapsz 1 VP-t.


Toborzási terület

2 ZSZ 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S 1 VP: kapsz egy általad választott gyakori tóken lapot.
Előkészített lapjaid a következő képességet kapják: kárpótlás 1 VP és egy lap húzása.


Ócskaságharcos

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Kijátszásakor játékba rakhatsz egy tókent a gyűjtődből.
Ha ez a lap a gyűjtődben van és egy tókened kikerül a játékból: rakd játékba az ócskaságharcost, mintha kijátszottad volna.
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.