Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A belső pszi
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A pszi egy speciális mentális képesség. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel. Ennek legavatottabb művelői a mutánsok, akik már születésük óta bírják az efféle belső energiákat irányítani.
Nézz szét a galériában!
LXI. Alanori Olimpia
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Módosított szövegű lapok
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (57)
Lapötletek (64971)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8146)
Zarknod Börtönében (979)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (3)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (10)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Pandora szelencéje (leah, vagy dornodon tárgy)
1 csonti
Antimágia:0
Dornodon/Tolvaj lapok bármikor használhatók vele szemben, már a kijátszásakor is
(az antimágia nem működik ellene)

Minden asztalon lévő lap és önálló jelző a semmibe kerül(élet jelzők nem működnek), a játékosok ÉP-je 0 lesz, és ebben a körben nem lehet gyógyulni semmi képen, kivéve: „reménység szelleme”

Kijátszásakor, minden játékos tartalékjába kerül egy 0/1 es „reménység szelleme” lap aktívan, (leah szörny, kísértet), amit bármikor feláldozhat. Ha a reménység szelleme kikerül a játékból, a feláldozója ÉP-je és max ÉP-je 1 lesz. Ez a képessége csak abban a körben működik amelyikben kijátszották ez a lapot.

„Pandora szelencéjének titkát nem sokan ismerték … de aki ismerte az nem élte túl!” – Az Ősmágus
 
1 Vp Lépfene
> bűbáj rezisztencia Leah
>
> Kijátszásakor ellenfeledhez kerül. Nem lehet feláldozni.
> Minden lényed az alábbi hátrányt kapja: "Ép-je 1, nem kap védekezési bónuszt, nem lehet feláldozni, és szörnykomponenst nem lehet kinyerni belőle, ha
> a gyűjtőbe kerül, tedd a Semmibe."
> Hátrány: ha nincs játékban lényed, áldozd fel.
 
A varázslás esszenciája
am:1

3 VP Bűbáj, fairlaiht

Senki sem játszhat ki, olyan lapot v. nem hozhat játékba, aminek az idézési költsége 0, 1 vagy 2 VP, nekron, áldozás v. akármi.

Ha az első körben játszod ki, az idézési költsége annyi ahány lap van a kezedben!

Az alapból "0" ér kijövő lapok egyáltalán nem működnek.

Dobd a kezedből ezt a lapot a semmibe, kapsz 3 VP-t!

Fairlight: Azt hiték az ifjoncok, hogy pár év alatt elsajátíthatják a mágia rejtelmeit...de tévedtek!
 
1 építő Pletykafészek
építmény Elenios
horgony

'repül'
Kompenzáció és kárpótlás: 1 lap húzása.
S: húzz egy lapot, és mutasd meg. Ha van színesítő szövege, kapsz 1 Vp-t vagy 1 szk-t.

"A vénasszonyok gyűjtőhelye, akik mindig mindenkiről mindent tudnak..."

3 SP
 
Szirén anyóka

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül.
Csábítás:0
Kijátszásakor kapsz aktívan a tartalékodba egy Szirén lányka lapot.
[S],ha egy körben legalább 2 lap gazdát cserél VAGY 2 bármilyen jelző játékba kerül,célpont permanenst a Semmibe küldheted.

0/5
 
1 VP
Teremtő motyogó
Leah szörny KF 1SZK ősmágia Motyogó
Antimágia:0
Semlegesítés:jó jellemű lap.
Kötelék: Kijátszásakor célpont pakliból dobj 3 lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe.
K: kapsz egy motyogó kölyköt.
S: Kötelék:kapsz egy motyogó vermet.
2/(3)
 
Hangyamágia

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Ha ellenfelednek van quwargja: „életkioltó”
Célpont nem sheran lap a gyűjtőbe kerül, és kapsz egy Őshangya harcmester,-ölész, vagy csatamágus lapot.


Őshangya előörs

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a paklidból játékba rakhatsz egy max 4 költségű őshangyát (de csak a 2. körtől).


Szárnyashangya

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK „szárnyak”

S: ellenfeled max VP-je X-el csökken VAGY max X célpont lap aktivizálódik ill. passzivizálódik (vegyesen is lehet). X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban, de max 5.


Kobudera stratéga

1 VP 1 ZSZ 2/2 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kompenzáció: húzz egy lapot!
K ha egy kalandozód sebződik vagy sebzést okoz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Kobudera(új)


1 VP 3/1 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy kobuderát, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
 
2 Vp Rém
szörny 1 szk Leah

'repül'
Lények nem tudják megsebezni.
K: ha egy lény a gyűjtőbe kerűl, kap egy izomjelzőt.
K, vegyél le róla 2 izomjelzőt: megakadályoz egy gyűjtőbe küldő forrást.

Ezek az elpusztíthatatlan, életesszenciával táplálkozó lények hemzsegnek a Sötét Földön - Enciklopédia Fantasia.

2 / 2
 
? Vp
Leah végső áldozata!


bűbáj
antimágia :1
nem lehet célpontja forrásnak

Kijátszásakor és minden egyes lap kijátszásakor annyit sebződsz amennyi lapot sikeresen kijátszanak az adott körben.

Max Ép-d annyi lesz amennyi VP-ért kijátszottad.

Te és asztalon lévő lapjaid nem lehetnek célpontjai forrásnak.

"Leah: Mindennek meg van az ára...de van amit nem lehet megfizetni!"
 
A dárda hegye

Tharr, vagy dornodon

1 csonti, kincs-es lap

P: célpont játékos sebződik annyit amennyi az őrposztban lévő lényeinek a sebzése
Ha sebzést okoz, célpont játékos nem játszhat ki lapot a kezéből abban a körben.
Dobd ezt a lapot a kezedből a gyűjtőbe, tegyél egy gyűjtőben vagy kézben lévő KF képességgel rendelkező lényt játékba (kijátszási feltételének nem kell teljesülnie)
 
Harcos amazon (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy elfet vagy elenios kalandozót a paklidból.
K: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.


Elf (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor célpont nem kalandozó lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.


Yasmina (új)

1 VP 2/3 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Pozitív létsíkot a paklidból.
Ellenfeled minden sebző forrása 2-vel kevesebbet sebez.
K ha egy lény vagy játékos gyógyul: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Chosuga kedvese(új)

2 VP (2)/2 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Semlegesítés: varázslat, de ha eldobsz egy elfet a kezedből, akkor semlegesítés: lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor Csábítás: 3.


Suu’zy gyermeke

1 VP 1/1 elenios kalandozó/elf KF

S dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, akkor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, egyébként kapsz egy VP-t.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz.
 
A szingularitásra még egy Áramlás: keress elő egy helyszínt ráfér, hogy tuti legyen
 
Hamarosan:

A Végső Szingularitás
3 VP <3> 3 SZK
színtelen
helyszín
szinguláris

életkioltó

Semlegesítés: Megakadályoz egy forrást. Ha lap, akkor a Semmibe kerül. A Végső Szingularitás megőrzi altípusát Semlegesítésként is.
K: Reakció: 3 VP, keresd elő a paklidból.
Ha új helyszín kerül a játékba, a Végső Szingularitás és minden játékban, kézben és gyűjtőben lévő permanens és jelző (a forrásimmunis is) a Semmibe kerül.
„Hát eljött.” – Thu’zad, útjának végén.

Más:

A nagysási kígyó
1 VP
Sheran
szörny
kígyó

0/1

Sikeres kijátszása után ellenfeled nevezzen meg egy lényt, majd kígyó a tartalékjába kerül. Nem kerülhet ki a játékból, csak ha a megnevezett lényt húzod (mutasd meg), vagy feláldozod a követődet, vagy az ÉP-d és a max ÉP-d felét (felfelé kerekíts). Ekkor rakd a Semmibe.
Nem építkezhet, nem kerülhet be az őrposztba, nem cserélhet gazdát, nem gyógyulhatsz és nincs gyógyulási fázisod.

„Vedd ki mátkám, vedd ki kebelembe bújót, kebelembe bújót, a nagysási kígyót!”
-ősi elf ballada



Egyébként Ibn-al-Rashid-nál a "közvetlenül azutánnak" nem kéne reakciónak lennie, csak egy következő cselekvésnek, nem tudom, hogy a "közvetlenül azután" kitétel automatikusan reakciónak minősül-e?
(meg ha már itt tartunk a Meghasonulás reakciódrágítása természetesen max. 2 is)
 
Ez csak egy vicc... gondolom.
 
A korallzátony úrnője

követő/epikus

Kedvelt lap: szirén.
Minden sziréned csábítása 1-el nő.
S ha ebben a körben loptál el permanenst: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Alanori zsebtolvaj

1 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor kapsz egy Dobótőrt.
S áldozd fel egy Dobótőröd: ellenfeled eldob egy lapot, vagy ellophatsz egy max 1 költségű nem lény lapot.


Izmos fatty (új)

2 VP (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Anti mágia: 1 (de chara-din lapot nem lehet neki dobni).
Kijátszásakor aktivizálódik, majd minden chara-din lényed kap 1-1 izom jelzőt.
K vegyél le egy lényedről egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Éltető fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor minden chara-din lényed kap egy élet jelzőt.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


A lovasok atyja

követő/epikus

Kedvelt lap: lovas.
A 2. körtől minden lovasodra +1 VP reagálni.
S passzivizáld egy lovasod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t.
 
Lépfene

Bűbáj, betegség
idézési költség 1 VP

Ha van célpont játékosnak játékban lénye akkor
célpont játékosra is hat.

kijátszásakor célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és minden lénye 1 ÉP be kerül. Ennyi lesz a max ÉP-je is.
Majd minden előkészítő fázisban 1 ÉP-t sebződik a célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és lényei is.
 
Életmentő

kalandozó, kobudera
Nem lehet varázslat célpontja.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni.

0/1 mágikus támadás és védekezés

P: célpont kalandozó visszagyógyul max ÉP-re
1 szintlépés: P: célpont lény visszagyógyul max ÉP-re

Áldozd fel: Ha ebben a körben célpont játékos ÉP-je 0-ra vagy az alá csökken visszagyógyul 1 ÉP-re.
 
A sebezhetetlenség ára (Leah)
idézési költség: 1 VP, és egy áldozás
azonnali varázslat


Az első körben nem játszhatod ki.
Áldozd fel annyi ÉP-det, hogy csak 1 maradjon!

Ebben a körben a lap kijátszója semmilyen módon nem sebződhet!
Továbbá sem a lapjaidra vagy önálló jelzőidre nem hatnak források.
A kijátszott lapjaidra nem lehet reagálni.

Dobd ezt a lapot a kezedből, a gyűjtőbe lapjaid (kézben és asztalon)
ebben a körben nem lehetnek célpontjai forrásnak.

Hátrány: a következő körben nem gyógyulhatsz!
 
Felperzselt mező
Fairlight Bűbáj 2 VP
Ha van ellenfelednek "ősmágia"lapja játékban vagy gyűjtőben ingyen játszhatod ki. Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy egy elmúlás jelzőt egy célpont lapra.
Késleltet hatás, 1:Minden játékos a kezéből minden lapot a semmibe dob.
 
Kloin Drungas (új)
5-X ZSZ
Chara-din
kalandozó
törpe
KF, repül

?/1+?

X annyi, ahány épületed és nem KF tárgyad
van a játékban de max. 2. ? annyi, ahány
SZK-d és VP-d van összesen, de max. 6.
Izom: 2. Élet: 1.
Kompenzáció: húzz 1 lapot.
K: 1 ZSZ: kap 1 izomjelzőt, vagy
ingyen kijátszhatsz rá egy tárgyat.
 
Ködgóliant

4 VP 3/3 leah szörny/óriás 1 SZK „köd”

Semlegesítés: lap.
Áramlás: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Ködgigász

4 VP 3/2 leah szörny/óriás „köd” 1 SZK

Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
Ellenfeled minden lapja +1 VP.


Ronad, a behemót

4 VP 4/4 leah szörny/óriás 2 SZK „köd”

Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden VP-jét, majd sebződik annyit, amennyit vesztett (de max. négyet)


Megaszaurusz maximusz (új)

7 VP (14)/14 sheran szörny/dinó 3 SZK [+2] „szárnyak”

Semlegesítés: lap.
Kompenzáció és Kárpótlás: 20 ÉP, 2 VP, ellenfeled következő lapja nem jön létre.
Áramlás: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t, gyógyulsz 5 ÉP-t.


Orgling bűztanya

1 ZSZ chara-din épület 4 SP

A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP.
E: ha ellenfeled kijátszott egy lapot: kapsz egy Orgling kártevőt.
 
Tharr Kalapácsa (tárgy)

Idézési költség:1 VP, X ÉP és max ÉP.
ÉP-d és max ÉP-d nem mehet így 1 alá.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni!
Csak KF képességgel rendelkező lényre rakhatod!
Tharr kalapácsának annyi sebzése lesz amennyi ÉP-t áldoztál. Használója láthatatlan lesz, és tartalékból is támadhat bárkit (játékost is).
 
1 Vp Ködből előnyúló csápok
általános köd Sheran

Húzz eggyel több lapot, mint ahány önálló jelzője van az ellenfélnek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt (0/1-es Sheran szörny, az alábbi hátrányokkal: "Nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba, és nem lehet feláldozni. Minden lapod +1 Vp-be kerül."
 
A fattyak megmentője

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás lény”

Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna vagy reagálna egy vagy több chara-din fattyadra vagy legendás lényedre.
K: ha sikeresen játékba hozol egy legendás lényt vagy chara-din fattyat (kivéve követővel): húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.


X2, a rettegett

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „legendás lény”1 SZK

Kijátszásakor válassz egyet az alábbiak közül: ellenfeled eldob egy lapot, egy gyűjtőből max. 2 lapot a semmibe rakhatsz, ellenfeled egy véletlenszerűen választott permanense a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „kötelék”: 1 helyett 2 képességet választhatsz.


A káosz parancsnoka

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás”

Időleges hatás: 1: a chara-din fattyakat és legendás lényeket kivéve egy asztalon lévő lap képessége sem működik.
K: áldozd fel egy chara-din fattyad vagy legendás lényed: kap még egy időleges hatás jelzőt.


Rosier kegyence

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan típusú lapot, amilyet dobatott.


Mocskos Fred

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF

Semlegesítés: lap.
Kijátszásakor ellenfeled minden, a semlegesített lappal azonos nevű lapot a paklijából a semmibe rak.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz 2 dobótőrt.
 
Mondjuk az esetleg rákerülhetett volna, hogy "nem áldozástól", bár gőzöm sincs, hogy ebbe a kényszerített áldozás beleértendő-e, de gondolom igen. A "nem áldozástól, de kényszerített áldozástól igen" egy szép mondat.
 
Ibn-al-Sharad
1 VP
Tharr
kalandozó
ember
KF, [+2]
0/3

Közvetlenül azután is kijátszhatod, hogy egy permanensed az asztalról a gyűjtőbe került. Max. ÉP-d nő 2-vel, gyógyulsz 5 ÉP-t, kapsz 1 SZK-t és húzz 1 lapot, majd kör azonnal véget ér.

„Érkezése olyan volt, mint a hosszú eső utáni első éjszaka. Tiszta, fényes, felszabadító.”
- Treem feljegyzéseiből
 
És az is min. 1, eh. Sajna az X-es szöveget nem lehetett normálisan megfogalmazni
 
[+X] nyilván a reakciódrágítás, ahol X a lap IK-e, csak elfelejtettem átírni.
 
Meghasonulás
0 VP
Dornodon
azonnali
reakció
[+X]

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lapodat az ellenfeled megakadályozta. Célpont játékos gyógyul kétszerannyit, húz annyi lapot és kap annyi VP-t, vagy sebződik kétszerannyit, eldob véletlenszerűen annyi lapot és veszít annyi VP-t, amennyi a lap idézési költsége volt, de min. 1-et és max. 2-őt. (A gyógyulás és a sebződés min. 2 és max. 4.)

„Az ilyen dolgokat már régen magam mögött hagytam…”
- Dornodon
 
Vízgólem
Elenios szörny
gólem "1 szörnykomponens" "repül"
1 vp 1 nekron
4 sebzés 4 ép
Nem cserélhet gazdát. |S|:1 ZSZ: Húzz egy lapot vagy vegyél vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe. Áramlás: Végy vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe vagy húzz egy lapot.
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.