Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A halál sekrestyése
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Leah túlvilági teremtményeit általában egy dolog motiválja csak: minél több lelket halálba küldeni, hisz csak így araszolhatnak felfelé uruk kegyeltségi ranglistáján.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Lapötletek (64959)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
2 VP 1 ZSZ Fókuszdió

tárgy [+1] Elenios

K, ha kijátszol a kezedből egy lapot, aminek költségéből legalább 2 VP-t helyettesítettél, vagy legalább ennyivel olcsóbbítottad, húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
K, ha kör végén nincs lap a kezedben, húzz egy lapot és kapsz egy SZK-t!
Kárpótlás: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
 
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony

Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.

1 / 1

3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony

Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.

1 / 3
 
Manaáramlás (új)
szabálylap

A játékot - választásod szerint - vagy mindig te kezded vagy mindig ellenfeled kezdi (több manaáramlás hatása kioltja egymást).
Ha ellenfeled Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt használ, nem húzol miatta kevesebb lapot.
 
Xenó regenerátor

1 VP 2/3 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Élet: 1.
K: célpont xenó max ÉP-re gyógyul és ha legalább 2 ÉP-t gyógyult, akkor kapsz egy Xemó parazitát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Zarknod tömlöce

1 ZSZ chara-din építmény 5 SP „szárnyak”

Amíg játékban vagy a gyűjtődben van, Zarknod börtönében ill. Zarknos bilincse szabálylapod mindenképpen működik.
S 1 ZSZ áldozd fel egy lapod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Zorall csatlósa

1 ZSZ 1 VP 1/(1) tharr szörny/troll KF 1 SZK

1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor csak trollra rakhatod, Semlegesítés: lap. és a hordozója kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Nerub patkányirtó (új)

1 VP 2/2 sheran szörny/nerub 1 SZK „ősmágia” KF

S ha sikeresen kijátszol a kezedből egy „ősmágiás” lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: célpont max 1 költségű lény a semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből max 2 lényt a semmibe rakhatsz.


Hobgoblin

X SZK (1)/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

X min 1 max 4. Kijátszásakor kap X izom és ha „kötelék” akkor egy élet jelzőt is.
Végy le róla egy jelzőt: max ÉP-re gyógyul VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
2 Vp Áruló teknős (új)
szörny 2 szk Chara-din
teknős

Anti-mágia: 1
Kompenzáció: ellophatsz egy lényt.
Kijátszása után az ellenfeled tartalékjába kerül.
Minden lapod anti-mágia: 1-et kap.

1 / 5

1 Vp Transzfúziós mágia
bűbáj Leah
vámpír

Mikor egy lényből szk-t nyersz ki, valasztasod szerint minden 1 szk helyett 1 Vp-t kapsz vagy gyogyulsz 2-őt (vegyesen is lehet).
Áramlás: X szk: kapsz 2×X Vp-t vagy gyogyulsz 2×X-et.
 
A szabadság dala

2 zsz raia általános

Kijátszási feltétele h legyn játékban lényed. Kijátszásákor m8nden lényed aktivizálódik és ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat. Ebben a körben a háló nem fejti ki hatását. Kijátszhatod a gyűjtőből is egy légy feláldozásával, majd a semmibe kerül.
 
2.0

1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy zombi szörny-jelzőt.
 
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot."
Áramlás: ellenfeled kap 1 zombi szörny-jelzőt.
 
Tanítómester (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 18 Ép-vel és 5 lappal kezded.
K, passzivizáld egy lényedet: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et, ahol X a lény sebzése (de max. 9-et) VAGY a lényre tegyél egy izomjelzőt.
 
2VP 1 nekron 1 SZK Színtelen helyszín
Óceáni áramlat
Minden kör végén húzz feleannyi lapot mint ahányszor használtad az áramlás képességet. (lefelé kerekíts)
Ha használod az áramlás képességet tegyél rá egy jelzőt.
[K], vegyél le róla 3 ilyen jelzőt: keress elő egy áramlásos lapot a paklidból és a kör véget ér.
Áramlás: 3 VP.

2VP Fairlight általános villám
Áram-lás
Célpont lény, játékos vagy építmény sebződik ötöt.
1 nekron: Ha a paklidban van és használtad egy lap áramlás képességét, körönként egyszer kikeresheted a paklidból.
Áramlás: Célpont lény vagy játékos sebződik hármat.
 
Idegesítő teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK

Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden lénye anti mágia 1-et kap.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből, vagy gyűjtőből semmibe rakása.


Teknős futóbajnok

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” [+1]

Semlegesítés: reakció. Ha nem varázslatot semlegesített: a kör végén húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Anti mágia: 1.


Ganüid karbunkulátor

1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid

Minden Ganüid ifjoncod kap +3 sebzést.
1 VP áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Ganüid ifjoncot, vagy egy általad választott ganüidet.


Ganüid reinkarnátor

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Újrahasznosítás: 3. Ellenfeled veszít annyi VP-t vagy sebződik annyit, ahány ganüidet újrahasznosított.
S áldozd fel egy ganüided: újra létrejön a kijátszáskori képessége.


Ork lángelme

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Kötelék: láthatatlan.
Orkjaid és varkaudarjaid sebzése tűzsebzés.
K: ha tűzsebzést okozol, kapsz egy aktív Ork Harcost.
 
Eh. Sehogyse jó ez Azt akartam írni, hogy így, hogy vizió lett, esetleg le lehet radírozni a kompenzációt.
Eredetileg a szándék az lett volna, hogy ellenfeled ne dobadhasse el a kezedből, csak "nem fért ki", stb stb.
 
A cselekvés joga

1 VP

Fairlight
azonnali
vízió

A következő cselekvésedre és kijátszáskori
hatásaira az ellenfél nem reagálhat.
Ha ellenfeled forrása miatt a Semmibe
kerülne, vedd a kezedbe.
Kompenzáció: Vedd vissza a kezedbe.
Kijátszása után a Semmibe kerül.

"Ezt soha nem fogod tudni elvenni tőlem."
- Rughar Morganhoz
 
Ork szaggató

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK

Kijátszásakor, ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van, sebződik annyit, hogy 20 maradjon.
Kötelék: „védekezés”.
Ha nincs működő követőd: forrásra immúnis.


Ork fejszehajító

2 VP 2/3 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” [+1] 1 SZK

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy ork vagy varkaudar kézből gyűjtőbe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, vagy előkereshetsz egy dornodon KF tárgyat.


Ork behemót

3 ZSZ 4/6 dornodon szörny/ork KF 2 SZK

Anti mágia: 2. Ellenfeled minden forrása, ami célozza +2 VP.
S áldozd fel egy orkod: az Ork behemót aktivizálódik vagy tehetsz rá egy Varkaudar pálinka lapot.


Ork paraszt

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork 1 SZK KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy ork tárgyat vagy építményt.
Amíg játékban van: ellenfeled forrásai nem célozhatnak más orkot csak Ork parasztot.


Hortyantó

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork, varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”

Az 1. körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor te kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t, ellenfeled pedig 1 VP-t.
 
2 zanszilánk Szerencsétlen manó (új)
szörny 1 szk KF Dornodon
manó

'repül'
Amíg játékban van, minden kockadobás eredménye 1-el kevesebb (de min. 1).
K, ha bármilyen módon sebződik, kapsz 1 Vp-t.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), húzz két lapot. Ha áldozod, gyógyulsz 4-et.

2 / 1

(hogy mindenki értse: az ork szerencsejátékos és a sérült gépharcos mellé szerintem tökéletes lenne.)
 
Örök körforgás

szabálylap "háló"

Ha egy lap az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett tulajdonosa kezébe kerül vissza, kivéve, ha áldozástól kerülne a gyűjtőbe, vagy ha nem kerülhet vissza kézbe (pl. horgony), vagy ha a Semmibe kerülne.

"G-Gi-Gida...?" – a megdöbbent Zén
 
1 Vp Kalandféreg
szörny 1 szk Fairlight
féreg

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás.
Áldozd fel, vagy tedd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Hátrány: ha megakadályoz egy hatást, sebződsz 2-őt (gyűjtőben is).

1 / 1
 
X nekron A nagy fogás
általános +X Vp reakciódrágítás Fairlight

X értékét kockadobással határozd meg.
Kapsz a tartalékodba egy aktív X/X-es morfot vagy egy célpont lényre tegyél egy jelzőt, ami +X/+X-et jelent.
A morf vagy célpont lény X Ép-s büntetést is kap.

"Ekkora halat fogtam! - egy kocsmai szájhős"
 
Tuathen király múmiája(új)


3 ZSZ

Leah szörny
nekromanta

KF,élőholt

Semlegesítés:nem élőholt lény
Repül.
Ha van játékban nekromantád vagy csontvázad,kijátszásakor előkereshetsz egy Leah építményt.

5/5


Csontkés(új)


1 SZK

Színtelen tárgy
fegyver

KF

Nekromantára és csontvázra ingyen rárakhatod.
Hordozója +1 sebzést és mágikus védelmet kap.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt,amiben van szörnykomponens,a szörnykomponens helyett célpont lényedre rakhatsz annyi izomjelzőt,amennyit kapnál.



Corlan(új)

6-X

Rhatt avatár
sárkány

X annyi,ahány sárkányod és blokkoló lényed van rajta kívül a játékban,a gyűjtődben és a kezedben,de max. 5.
Blokkolás:7
Repül.
K3:célpont játékos veszít 1 max. VP-t VAGY célpont lény veszít 1 max. ÉP-t.

6/(6)
 
1 Vp Kínok kínja
általános tűz Dornodon

Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Ellenfeled a játék hátralévő részében, minden előkészítő fázisában veszít 1 max. Ép-t, majd ezután sebződik 1 Ép-t.

"Aki Urgod szemébe néz, a kínok kínját éli az át."
 
Ork boszorkánydoktor

1 ZSZ 1/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: nem dornodon varázslat.
K: célpont lény max. ÉP-re gyógyul és ellenfeled sebződik annyit, amennyit a lény gyógyult.


Ork mágusgyilkos

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1, de ha kötelék akkor 2.
Duplakötelék: nem lehet semlegesíteni.
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.


Ork farkaslovas

2 VP 3/(2) dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az visszaüt rá.
Duplakötelék: ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Áramlás: kapsz egy aktív Ork harcost.


Ork ügyeskedő

? VP 2/2 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” 1 SZK

Idézési költsége 1,2 vagy 3 VP. Ha 1: anti mágia:1, ha 2akkor ezen felül kapsz egy aktív Ork harcost, ha 3 akkor tehetsz célpont lényre egy Varkaudar pálinkát.


Khór fősámánja

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork, varkaudar KF 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: forrás, ami egy vagy több lényedre hatna.
P: kapsz annyi VP-t vagy húzol feleannyi lapot (felfelé kerekítve), ahány dornodon lényed van játékban (de max 2 lapot húzhatsz így egy körben)
Áramlás: tehetsz egy orkodra vagy varkaudarodra egy Ork amulettet.
 
1 építő 1 nekron Szellemkastély
építmény Leah

Kijátszásakor keress elő egy kísértetet, vagy olyan lapot, aminek a nevében szerepel a lélek, szellem, lidérc vagy kísértet szó (kivéve Szellemkastélyt).
Minden ilyen lényed feltámadás képességet és +1/+1-et kap.

4 Sp
 
1 VP 1Zan Tűz hólyag
Elenios Szörny Főnix, Féreg, Tűz
Újrahasznosítás:2
Ha újrahasznosítottál egy főnix, féreg, vagy tűz lapot visszavehetsz egy másik ilyen altípusú lapot a kezedbe.
A fenti altípusú lapokra kiteheted bűbáj lényként is, ekkor a lény kap +2/+2 és húzz egy lapot.
2/2
Mi nyüzsög abban a kupac hamuban?
 
1 Vp Védett fajok (új)
bűbáj Sheran

Kijátszásakor nevezz meg egy lény altípust. Az ilyen altípusú lényeid célzása és minden reakció rajuk +1 Vp.
Húzz egy lapot.
Kompenzáció és kárpótlás: a kör vègéig minden lényed +2 sebzést kap (beleértve azokat is, amik a kör végéig kerülnek játékba).

"A vajákos csak legyintett egyet a kalandozók láttán."
 
A pénz hatalma (új)

1 VP fairlight bűbáj „ősmágia”

Húzz egy lapot!
S célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, ahány SZK-d van (de de játékos max hetet sebződhet így).
Áldozd fel: kapsz 2 SZK-t.


Xenó lélekfaló

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
Ellenfeled nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe és nem olcsóbbíthatja lapjait.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Purgálás(új)

4 VP leah azonnali/reakció,vízió

Idézési költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe, vagy egy víziód gyűjtőből semmibe rakásával.
Megakadályoz egy lapot, aminek kijátszására ellenfeled legfeljebb 1 VP-t költött.


Villámgyors yathmog

3 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Semlegesítés: varázslat, de ha kötelék, akkor lap.
S dobj egy thargodant a kezedből a semmibe: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Szeppent rákfatty(új)

1 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya, krabber 1 SZK „háló”

„Háló” képességébe chara-din fattyak és krabberek kijátszása nem számít bele.
Ha sebzést okoz, célpont lényen vagy játékoson sebződhetsz annyit, amennyi a sebzése.
 
Élősködő motyogó
1 nekron
Leah szörny motyogó ősmágia 1 SZK
Semlegesítés: Varázslat
Kötelék: Kompenzáció és Büntetés:
15 lap dobása a pakliból a semmibe.
Ellenfeled a semmibe kerülő minden 2. lapja után sebződik egyet. (1körben max.6-t sebződhet ily módon)
3/1
 
Egy ideje gondolkodtam mit lehetne kezdeni kedvenc férgeimmel így jött az ötlet, a képességeik kapcsolódjanak valahogy az újrahasznosításhoz (ha már férgek).

Homokféreg Új
2 zan Szörny Féreg Fairlight
Újrahasznosítás:2
Sikeres kijátszásakor egy célpont nem lény lapot gyűjtőbe küldhetsz, ha nem küldtél húzhatsz egy lapot.
Ha a gyűjtődből visszakerül a paklidba, akkor kapsz 2 VP-t vagy vegyél vissza egy épületet a kezedbe.
3/4

Pusztító féreg
xVP Szörny Féreg +1 Leah
Újrahasznosítás:1
X célpont lap a gyűjtőbe kerül. Bármikor kijátszhatod amikor azonnalit játszanál ki. Bármikor amikor újrahasznosítasz egy lapot egy célpont lényt gyűjtőbe küldhetsz.
x/3

Komposztálóféreg
2 Vp Szörny féreg Sheran
Idézési költségét helyettesítheted 2 lap gyűjtőből a pakliba visszakeverésével. Kijátszásakor húzz egy lapot.
K: Újrahasznosíthatsz egy lapot és ha ezt a saját gyűjtődből tetted húzhatsz egy lapot.
0/1

Dögféreg
1 zan Szörny Féreg Leah
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy egy lény a gyűjtőbe kerül, ekkor ez a lény passzívan a tartalékodba kerül. Újrahasznosítás:1
P ,áldozd fel: Célpont lap a gyűjtőbe kerül majd dob annyi lapod a gyűjtőbe, amennyi az alap idézési költsége volt ennek a lapnak.
Ha a gyűjtődből a paklidba kerül húzz egy lapot.
2/[2]
 
Tengeri vihar

4 VP chara-din általános

Ellenfeled minden max. 2 költségű nem lény lapja vagy egy célpont max. 2 költségű nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, de utóbbi esetben semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik ellene és [+2].
Kapsz egy passzív Őscápát (használj előre kikészített lapot).


Rakshallion adeptus

követő

Használhatsz mellette 2 másik, különböző követőt, melyek nevében szerepel a rakshallion szó, ebben az esetben a játékot 3 lappal kezded. Ha a játék elején megszüntetik: a két másik követő közül csak az egyik szűnik meg, ellenfeled választja ki, hogy melyik. Ha játék közben szüntetik meg, az nem befolyásolja a többi követődet.


Rakshallion hadvezér (új)

Követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
S: célpont lényre tehetsz egy izom, élet vagy -1/-1-es jelzőt.
Ellenfelednek +1 VP célozni azokat a lényeidet, amiken van valamilyen jelző.

Rakshallion főmágus (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A játék elején és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla 2 jelzőt: kapsz 1 VP-t vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
Végy le róla 3 jelzőt: kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
Végy le róla 4 jelzőt: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.


Gyógyító rakshallion (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Minden előkészítő fázisban 1-el nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Azon lapjaidra, amiken a „gyógyul” szó szerepel: a 2. körtől +1 VP reagálni.
K: célpont lény gyógyul 2 ÉP-t.
 
1 Vp Szikrázó manahal (új)
szörny 1 szk Elenios

Minden előkészítő fázisodban +2 Vp-t kapsz, és minden húzási fázisodban +1 lapot húzol.
Ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Jutalom: 1 Vp és 1 lap húzása.
Ha nem az asztalról kerül a gyűjtőbe, azonnal tedd át a Semmibe!

1 / 1
 
Sziránusz mágus

2 VP 3/3 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „szárnyak”

Semlegesítés: lény vagy varázslat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy varázslatot, aminek nevében a sziránusz szó szerepel, és a kör végéig ingyen kijátszhatod.


Sziránusz förgeteg

1 VP tharr azonnali

Nem lehet lénnyel semlegesíteni.
Ellenfeled veszít X VP-t, sebződik X ÉP-t és el kell dobnia X lényt a kezéből. X annyi ahány tharr lényed van játékban, de max. 3.


Sziránusz ellencsapás

2 nekron tharr azonnali/reakció, sziránusz [+1]

Megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több lényedre hatna és ellenfeled veszít 1 VP-t és eldob egy lényt a kezéből.


Sziránusz harcmodor

1 VP tharr bűbáj/sziránusz

S célpont lény visszakerül a tulajdonosa kezébe és ellenfeled veszít annyi VP-t amennyi a lény idézési költsége volt.
Kötelék: a fenti képességet K megkötéssel használhatod.


Sziránusz hálószaggató

1 VP 2/2 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „életkioltó”

Semlegesítés: „háló” lap.
S: célpont „háló” lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy krabber volt: a kör végén húzz egy lapot!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.