| Vérátömlesztés
szabálylap
Nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Ha a köröd végén kevesebb Ép-d van, mint ellenfelednek, akkor ő feleannyit sérül, mint a különbség (felfelé kerekítve, max. 5), és te ugyanennyit gyógyulsz.
K3, 1 Ép: célpont lényed gyógyul 1 Ép-t. |
1 Vp Túlzó szeretet (új)
azonnali Rhatt
reakció
Megakadályoz egy lapot és/vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ha csak egyik hatást választod: Blokkolás: 2.
flavour maradhat
2 Vp Mutáns gladiátor (új)
kalandozó KF rezisztencia Tharr
mutáns
Ingyen tehetsz rá KF tárgyakat.
S, áldozz fel egy KF tárgyat: aktivizálódik vagy a kör végéig +2/+2-őt kap.
4/3
2 Vp Ork hadisámán (új)
szörny 1 szk KF Dornodon
ork
Kompenzáció: kapsz egy Ork harcos lapot.
Nem lehet varázslat célpontja. Minden orkod +1 sebzést kap.
S, kötelék vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy aktív Ork harcos lapot.
1 / 2
X Vp Jégszilánk (új)
azonnali hideg Leah
Célpont lény vagy játékos sebződik X+2-őt és/vagy max. X célpont permanensen eloszthatsz max. X+1 dermesztésjelzőt. Játékos max. 9-et sebződhet így.
flavour maradhat |
2 Vp BJelzeb, az arctalan egy gyermeke
éjfatty leah
"repül"
élet: 1
S: kapsz a tartalékodba egy aktív éjfatty biogenezis lapot.
K: áldozd fel egy éjfattyadat, kapsz 1 VP-t vagy célpont lény kap egy életjelzőt.
Kompenzáció: 1 VP
3/2 |
Szörnycsontváz (új)
2 ZSZ (2)/2 leah szörny/csontváz 1 SZK „Szárnyak” „élőholt”
Semlegesítés: lény.
K: célpont leah lény max. ÉP-re gyógyul.
K ha játékba hozol egy csontvázat vagy nekromantát: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Óriás csontváz (új)
4 VP (5)/5 leah szörny/csontváz, óriás „KF” „1 SZK” „szárnyak” „élőholt” [+1]
K mutasd meg a kezedből vagy a gyűjtődből: célpont lény az őrposztból passzívan a tartalékba kerül (körönként egy Óriás csontvázat használhatsz így).
K ha ellenfeled egy forrása célozza, azonnal kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
Csontváz lord (új)
3 ZSZ 3/4 leah szörny/csontváz „élőholt” „KF” „1 SZK” „szárnyak”
Minden csontvázad és nekromantád kap +2 sebzést.
K áldozd fel egy lényed: célpont lény a gyűjtőbe kerül vagy megakadályoz egy varázslatot (de ha csontvázat áldozol, akkor lapot küld gyűjtőbe/akadályoz meg).
Mutáns csontváz (új)
2 VP 1/4 leah szörny/csontváz „élőholt” „1 SZK”
Kompenzáció: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
K: célpont lap kap annyi dermesztés, álom, vagy méreg jelzőt ahány csontvázad van játékban.
Áldozd fel: ellenfeled eldob annyi lapot a kezéből, ahány csontvázad van játékban (de max. 3-mat).
Vándor, a tündöklő (új)
1 VP 3/1 rhatt szörny 1 SZK „szárnyak”
Blokkolás: 2.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy kalandozót, vagy egy KF tárgyat.
P: célpont kalandozó aktivizálódik és max. ÉP-re gyógyul, vagy megakadályoz egy forrást, ami egy kalandozódra hatna. |
Bocsi, tényleg nem túl kevés. |
Szerintem sokak szerint túl sok is |
Ez a lapötlet tetszik , csak sajnos kevés féle avatár létezik. |
Beépült kém
Dornodon szörny
árnymanó
2vp 1 nekron
2 sebzés 3 ép
Kézben fog 1 szörnykomponens Rezisztencia
Repül.
Láthatatlan.
Látja a láthatatlant.
Nem lehet rá reagálni.
Sikeres kijátszásakor nevezz meg egy színt, az ellenfél mindenféle szempontjából mindenképpen csak ilyen színűnek számít. |
Upssz, lemaradt, természetesen:
Kedvelt lap: polip. |
Nagyot mondó
Leah szörny
motyogó, óriás
Élőholt
3vp
3 sebzés 3 ép
Repül.
Kijátszásakor célpont pakli tetejéről rakj X/2+2 (felfelé kerekíts), ahol X a játékban lévő motyogóid és óriásaid idézési költsége rajta kívül. |
Az istenek hírnöke (új)
követő
epikus
S: a következő avatárod 1 VP-vel olcsóbb lesz (de nem mehet így 1 VP alá).
Avatárjaidat +1 ZSZ-be kerül célozni. |
Szaggató krabber
Leah szörny
krabber
2vp
4 sebzés 2 ép
Repül.
Látja a láthatatlant.
[P]: Célpont lényről lekerül minden jelző és a semmibe kerül. |
Egyszerű varázslat
Színtelen általános
X zanszilánk
Anti-mágia: X/2 (lefelé kerekíts)
Anti-blokkolás: X+1
Blokkolás: X
Újrahasznosítás: X+1 |
Sötét mágia
Leah azonnali
1 zanszilánk
Célpont permanens, ami nem Leah, Dornodon vagy Chara-din a semmibe kerül. |
Sslevw mágiája
Sheran azonnali
vízió
1 zanszilánk
Anti-blokkolás: 1
Újrahasznosítás: 2
Kör végén kapsz 1 vp-t. |
Sslevw tudása
Sheran bűbáj
2vp 1 zanszilánk
Ősmágia
Anti-blokkolás: 5
Újrahasznosítás: 5
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1-et és még feleannyi plusz max vp-t, mint ahány blokkolás képességű lapja van játékban ellenfelednek. |
Sslevw, a bölcs
Sheran kalandozó
kubudera
3 vp
0 sebzés 6 ép
ősmágia, kézben fog
Anti-mágia: 2
Anti-blokkolás: 4
Újrahasznosítás: 6
Nem lehet rá reagálni, nem lehet sebző forrás célpontja. Minden lapod rezisztencia kéességet kap (még akkor is ha Sslevw, a bölcs a gyűjtőben vagy a semmiben van). Hátrány: nem mehet fel az őrposztba. |
Dmorrat, az emberírtó
Dornodon szörny
sárkány
3 zanszilánk 1 nekron
5 sebzés 6 ép
Tűz, 2 Szörnykomponens, +2vp rá reagálni
Repül.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. [P]: Célpont lény vagy épület sebződik 5-öt vagy célpont tárgy a gyűjtőbe kerül. Az ellenfél minden lapja, ami a gyűjtőbe kerülne (kivéve áldozástól) ehelyett a semmibe kerül. |
Soratt, a legenda
Dornodon kalandozó
ork, thargodan
3vp
kézben fog, ősmágia, legendás
4 sebzés 4 ép mágikus támadás
Repül.
Anti-mágia: 2 Orkjaid, thargodanjaid +2 sebzést és mágikus támadást kapnak. Legendás képesség: Anti-mágia képességének te csak Raia, Rhatt vagy Elenios lapokat dobhatsz |
Homályhozó (új)
1 VP,1 nekron
Leah szörny
vámpír
élőholt,kF
Repül.
Anti-mágia:1(de Leah lapot nem lehet neki dobni)
Kijátszásakor célpont követőt erre a körre kikapcsolhatod.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül,ha az Raia lap,akkor az +1 VP-be is kerül.
2/1 |
pl.: Dobj egy dobókockával, ha 1,2,3,4-et dobsz te kezdezz, ha 5,6-ot dobsz az ellenfél kezd.
/szerintem így gondolta/ |
A horda őre
Dornodon
szörny
ork
3VP
ikonok: kézben fog. 1 szörnykomponens. őrző.
mágikus védelem. repül.
2 sebzés 4ÉP
orkjaid +1/+1-et kapnak. Áldozd fel+1vp: megakadályoz egy sebző forrást |
A 2/3 esély az bizony 66,7%. |
Hordaerő
Dornodon
Bűbáj
3VP
orkjaid és varkaudarjaid a következő képességet kapják:
/ha kötelék/: +2 sebzést és mágikus támadást kapnak. |
Manaáramlás (új)
szabálylap
Nem húzol kevesebb lapot miatta. A játék elején a kezdés joga 2/3 eséllyel a tied. Ha több játékosnak is van Manaáramlása, a normál kezdőszabályok lépnek életbe. |
Karmester
követő
epikus
Kedvelt lap: polip.
Polipjaidra a 2. körtől kezdve +1 reagálni.
K, küldj a Semmibe egy Iszapjelzőt: kapsz 1 VP-t vagy kör végén húzz egy lapot! |
Név: Leinehc, az áruló
Típus:Kalandozó
Altípus:Motyogó
Szín: Raia
Idézési költség:3VP
ÉP:3
Sebzés:5
Képesség:
KF.
Repül.
Kijátszásakor célpont pakli tetejéről 3 lap a semmibe kerül
P: célpont motyogó a gyűjtőbe kerül |
Név: Veremlakó szabotőr
Típus: Szörny
Altípus: Motyogó
Idézési költség: 4VP
ÉP: 4
Sebzés: 3 (Mágikus támadás)
Képesség:
Kijátszásakor ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe. Áldozd fel: ellenfeled eldob annyi lapot a paklija tetejéről a semmibe, ahány permanense van játékban. |
Név: Ördögi motyogás
Típus: Azonnali
Altípus: Motyogó
Idézési költség: 2 Nekron
Képesség: Az ellenfél eldob 3 lapot a paklija tetejéről a semmibe és sebződik 1ÉP-t.
Az első körben ingyen kijátszhatod, +1 VP rá reagálni. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|