Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Hydron
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony

Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.

1 / 1

3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony

Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.

1 / 3
 
Manaáramlás (új)
szabálylap

A játékot - választásod szerint - vagy mindig te kezded vagy mindig ellenfeled kezdi (több manaáramlás hatása kioltja egymást).
Ha ellenfeled Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt használ, nem húzol miatta kevesebb lapot.
 
Xenó regenerátor

1 VP 2/3 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Élet: 1.
K: célpont xenó max ÉP-re gyógyul és ha legalább 2 ÉP-t gyógyult, akkor kapsz egy Xemó parazitát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Zarknod tömlöce

1 ZSZ chara-din építmény 5 SP „szárnyak”

Amíg játékban vagy a gyűjtődben van, Zarknod börtönében ill. Zarknos bilincse szabálylapod mindenképpen működik.
S 1 ZSZ áldozd fel egy lapod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Zorall csatlósa

1 ZSZ 1 VP 1/(1) tharr szörny/troll KF 1 SZK

1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor csak trollra rakhatod, Semlegesítés: lap. és a hordozója kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Nerub patkányirtó (új)

1 VP 2/2 sheran szörny/nerub 1 SZK „ősmágia” KF

S ha sikeresen kijátszol a kezedből egy „ősmágiás” lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: célpont max 1 költségű lény a semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből max 2 lényt a semmibe rakhatsz.


Hobgoblin

X SZK (1)/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

X min 1 max 4. Kijátszásakor kap X izom és ha „kötelék” akkor egy élet jelzőt is.
Végy le róla egy jelzőt: max ÉP-re gyógyul VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
2 Vp Áruló teknős (új)
szörny 2 szk Chara-din
teknős

Anti-mágia: 1
Kompenzáció: ellophatsz egy lényt.
Kijátszása után az ellenfeled tartalékjába kerül.
Minden lapod anti-mágia: 1-et kap.

1 / 5

1 Vp Transzfúziós mágia
bűbáj Leah
vámpír

Mikor egy lényből szk-t nyersz ki, valasztasod szerint minden 1 szk helyett 1 Vp-t kapsz vagy gyogyulsz 2-őt (vegyesen is lehet).
Áramlás: X szk: kapsz 2×X Vp-t vagy gyogyulsz 2×X-et.
 
A szabadság dala

2 zsz raia általános

Kijátszási feltétele h legyn játékban lényed. Kijátszásákor m8nden lényed aktivizálódik és ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat. Ebben a körben a háló nem fejti ki hatását. Kijátszhatod a gyűjtőből is egy légy feláldozásával, majd a semmibe kerül.
 
2.0

1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy zombi szörny-jelzőt.
 
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot."
Áramlás: ellenfeled kap 1 zombi szörny-jelzőt.
 
Tanítómester (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 18 Ép-vel és 5 lappal kezded.
K, passzivizáld egy lényedet: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et, ahol X a lény sebzése (de max. 9-et) VAGY a lényre tegyél egy izomjelzőt.
 
2VP 1 nekron 1 SZK Színtelen helyszín
Óceáni áramlat
Minden kör végén húzz feleannyi lapot mint ahányszor használtad az áramlás képességet. (lefelé kerekíts)
Ha használod az áramlás képességet tegyél rá egy jelzőt.
[K], vegyél le róla 3 ilyen jelzőt: keress elő egy áramlásos lapot a paklidból és a kör véget ér.
Áramlás: 3 VP.

2VP Fairlight általános villám
Áram-lás
Célpont lény, játékos vagy építmény sebződik ötöt.
1 nekron: Ha a paklidban van és használtad egy lap áramlás képességét, körönként egyszer kikeresheted a paklidból.
Áramlás: Célpont lény vagy játékos sebződik hármat.
 
Idegesítő teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK

Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden lénye anti mágia 1-et kap.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből, vagy gyűjtőből semmibe rakása.


Teknős futóbajnok

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” [+1]

Semlegesítés: reakció. Ha nem varázslatot semlegesített: a kör végén húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Anti mágia: 1.


Ganüid karbunkulátor

1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid

Minden Ganüid ifjoncod kap +3 sebzést.
1 VP áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Ganüid ifjoncot, vagy egy általad választott ganüidet.


Ganüid reinkarnátor

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Újrahasznosítás: 3. Ellenfeled veszít annyi VP-t vagy sebződik annyit, ahány ganüidet újrahasznosított.
S áldozd fel egy ganüided: újra létrejön a kijátszáskori képessége.


Ork lángelme

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Kötelék: láthatatlan.
Orkjaid és varkaudarjaid sebzése tűzsebzés.
K: ha tűzsebzést okozol, kapsz egy aktív Ork Harcost.
 
Eh. Sehogyse jó ez Azt akartam írni, hogy így, hogy vizió lett, esetleg le lehet radírozni a kompenzációt.
Eredetileg a szándék az lett volna, hogy ellenfeled ne dobadhasse el a kezedből, csak "nem fért ki", stb stb.
 
A cselekvés joga

1 VP

Fairlight
azonnali
vízió

A következő cselekvésedre és kijátszáskori
hatásaira az ellenfél nem reagálhat.
Ha ellenfeled forrása miatt a Semmibe
kerülne, vedd a kezedbe.
Kompenzáció: Vedd vissza a kezedbe.
Kijátszása után a Semmibe kerül.

"Ezt soha nem fogod tudni elvenni tőlem."
- Rughar Morganhoz
 
Ork szaggató

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK

Kijátszásakor, ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van, sebződik annyit, hogy 20 maradjon.
Kötelék: „védekezés”.
Ha nincs működő követőd: forrásra immúnis.


Ork fejszehajító

2 VP 2/3 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” [+1] 1 SZK

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy ork vagy varkaudar kézből gyűjtőbe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, vagy előkereshetsz egy dornodon KF tárgyat.


Ork behemót

3 ZSZ 4/6 dornodon szörny/ork KF 2 SZK

Anti mágia: 2. Ellenfeled minden forrása, ami célozza +2 VP.
S áldozd fel egy orkod: az Ork behemót aktivizálódik vagy tehetsz rá egy Varkaudar pálinka lapot.


Ork paraszt

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork 1 SZK KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy ork tárgyat vagy építményt.
Amíg játékban van: ellenfeled forrásai nem célozhatnak más orkot csak Ork parasztot.


Hortyantó

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork, varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”

Az 1. körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor te kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t, ellenfeled pedig 1 VP-t.
 
2 zanszilánk Szerencsétlen manó (új)
szörny 1 szk KF Dornodon
manó

'repül'
Amíg játékban van, minden kockadobás eredménye 1-el kevesebb (de min. 1).
K, ha bármilyen módon sebződik, kapsz 1 Vp-t.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), húzz két lapot. Ha áldozod, gyógyulsz 4-et.

2 / 1

(hogy mindenki értse: az ork szerencsejátékos és a sérült gépharcos mellé szerintem tökéletes lenne.)
 
Örök körforgás

szabálylap "háló"

Ha egy lap az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett tulajdonosa kezébe kerül vissza, kivéve, ha áldozástól kerülne a gyűjtőbe, vagy ha nem kerülhet vissza kézbe (pl. horgony), vagy ha a Semmibe kerülne.

"G-Gi-Gida...?" – a megdöbbent Zén
 
1 Vp Kalandféreg
szörny 1 szk Fairlight
féreg

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás.
Áldozd fel, vagy tedd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Hátrány: ha megakadályoz egy hatást, sebződsz 2-őt (gyűjtőben is).

1 / 1
 
X nekron A nagy fogás
általános +X Vp reakciódrágítás Fairlight

X értékét kockadobással határozd meg.
Kapsz a tartalékodba egy aktív X/X-es morfot vagy egy célpont lényre tegyél egy jelzőt, ami +X/+X-et jelent.
A morf vagy célpont lény X Ép-s büntetést is kap.

"Ekkora halat fogtam! - egy kocsmai szájhős"
 
Tuathen király múmiája(új)


3 ZSZ

Leah szörny
nekromanta

KF,élőholt

Semlegesítés:nem élőholt lény
Repül.
Ha van játékban nekromantád vagy csontvázad,kijátszásakor előkereshetsz egy Leah építményt.

5/5


Csontkés(új)


1 SZK

Színtelen tárgy
fegyver

KF

Nekromantára és csontvázra ingyen rárakhatod.
Hordozója +1 sebzést és mágikus védelmet kap.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt,amiben van szörnykomponens,a szörnykomponens helyett célpont lényedre rakhatsz annyi izomjelzőt,amennyit kapnál.



Corlan(új)

6-X

Rhatt avatár
sárkány

X annyi,ahány sárkányod és blokkoló lényed van rajta kívül a játékban,a gyűjtődben és a kezedben,de max. 5.
Blokkolás:7
Repül.
K3:célpont játékos veszít 1 max. VP-t VAGY célpont lény veszít 1 max. ÉP-t.

6/(6)
 
1 Vp Kínok kínja
általános tűz Dornodon

Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Ellenfeled a játék hátralévő részében, minden előkészítő fázisában veszít 1 max. Ép-t, majd ezután sebződik 1 Ép-t.

"Aki Urgod szemébe néz, a kínok kínját éli az át."
 
Ork boszorkánydoktor

1 ZSZ 1/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: nem dornodon varázslat.
K: célpont lény max. ÉP-re gyógyul és ellenfeled sebződik annyit, amennyit a lény gyógyult.


Ork mágusgyilkos

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1, de ha kötelék akkor 2.
Duplakötelék: nem lehet semlegesíteni.
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.


Ork farkaslovas

2 VP 3/(2) dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az visszaüt rá.
Duplakötelék: ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Áramlás: kapsz egy aktív Ork harcost.


Ork ügyeskedő

? VP 2/2 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” 1 SZK

Idézési költsége 1,2 vagy 3 VP. Ha 1: anti mágia:1, ha 2akkor ezen felül kapsz egy aktív Ork harcost, ha 3 akkor tehetsz célpont lényre egy Varkaudar pálinkát.


Khór fősámánja

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork, varkaudar KF 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: forrás, ami egy vagy több lényedre hatna.
P: kapsz annyi VP-t vagy húzol feleannyi lapot (felfelé kerekítve), ahány dornodon lényed van játékban (de max 2 lapot húzhatsz így egy körben)
Áramlás: tehetsz egy orkodra vagy varkaudarodra egy Ork amulettet.
 
1 építő 1 nekron Szellemkastély
építmény Leah

Kijátszásakor keress elő egy kísértetet, vagy olyan lapot, aminek a nevében szerepel a lélek, szellem, lidérc vagy kísértet szó (kivéve Szellemkastélyt).
Minden ilyen lényed feltámadás képességet és +1/+1-et kap.

4 Sp
 
1 VP 1Zan Tűz hólyag
Elenios Szörny Főnix, Féreg, Tűz
Újrahasznosítás:2
Ha újrahasznosítottál egy főnix, féreg, vagy tűz lapot visszavehetsz egy másik ilyen altípusú lapot a kezedbe.
A fenti altípusú lapokra kiteheted bűbáj lényként is, ekkor a lény kap +2/+2 és húzz egy lapot.
2/2
Mi nyüzsög abban a kupac hamuban?
 
1 Vp Védett fajok (új)
bűbáj Sheran

Kijátszásakor nevezz meg egy lény altípust. Az ilyen altípusú lényeid célzása és minden reakció rajuk +1 Vp.
Húzz egy lapot.
Kompenzáció és kárpótlás: a kör vègéig minden lényed +2 sebzést kap (beleértve azokat is, amik a kör végéig kerülnek játékba).

"A vajákos csak legyintett egyet a kalandozók láttán."
 
A pénz hatalma (új)

1 VP fairlight bűbáj „ősmágia”

Húzz egy lapot!
S célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, ahány SZK-d van (de de játékos max hetet sebződhet így).
Áldozd fel: kapsz 2 SZK-t.


Xenó lélekfaló

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
Ellenfeled nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe és nem olcsóbbíthatja lapjait.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Purgálás(új)

4 VP leah azonnali/reakció,vízió

Idézési költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe, vagy egy víziód gyűjtőből semmibe rakásával.
Megakadályoz egy lapot, aminek kijátszására ellenfeled legfeljebb 1 VP-t költött.


Villámgyors yathmog

3 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Semlegesítés: varázslat, de ha kötelék, akkor lap.
S dobj egy thargodant a kezedből a semmibe: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Szeppent rákfatty(új)

1 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya, krabber 1 SZK „háló”

„Háló” képességébe chara-din fattyak és krabberek kijátszása nem számít bele.
Ha sebzést okoz, célpont lényen vagy játékoson sebződhetsz annyit, amennyi a sebzése.
 
Élősködő motyogó
1 nekron
Leah szörny motyogó ősmágia 1 SZK
Semlegesítés: Varázslat
Kötelék: Kompenzáció és Büntetés:
15 lap dobása a pakliból a semmibe.
Ellenfeled a semmibe kerülő minden 2. lapja után sebződik egyet. (1körben max.6-t sebződhet ily módon)
3/1
 
Egy ideje gondolkodtam mit lehetne kezdeni kedvenc férgeimmel így jött az ötlet, a képességeik kapcsolódjanak valahogy az újrahasznosításhoz (ha már férgek).

Homokféreg Új
2 zan Szörny Féreg Fairlight
Újrahasznosítás:2
Sikeres kijátszásakor egy célpont nem lény lapot gyűjtőbe küldhetsz, ha nem küldtél húzhatsz egy lapot.
Ha a gyűjtődből visszakerül a paklidba, akkor kapsz 2 VP-t vagy vegyél vissza egy épületet a kezedbe.
3/4

Pusztító féreg
xVP Szörny Féreg +1 Leah
Újrahasznosítás:1
X célpont lap a gyűjtőbe kerül. Bármikor kijátszhatod amikor azonnalit játszanál ki. Bármikor amikor újrahasznosítasz egy lapot egy célpont lényt gyűjtőbe küldhetsz.
x/3

Komposztálóféreg
2 Vp Szörny féreg Sheran
Idézési költségét helyettesítheted 2 lap gyűjtőből a pakliba visszakeverésével. Kijátszásakor húzz egy lapot.
K: Újrahasznosíthatsz egy lapot és ha ezt a saját gyűjtődből tetted húzhatsz egy lapot.
0/1

Dögféreg
1 zan Szörny Féreg Leah
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy egy lény a gyűjtőbe kerül, ekkor ez a lény passzívan a tartalékodba kerül. Újrahasznosítás:1
P ,áldozd fel: Célpont lap a gyűjtőbe kerül majd dob annyi lapod a gyűjtőbe, amennyi az alap idézési költsége volt ennek a lapnak.
Ha a gyűjtődből a paklidba kerül húzz egy lapot.
2/[2]
 
Tengeri vihar

4 VP chara-din általános

Ellenfeled minden max. 2 költségű nem lény lapja vagy egy célpont max. 2 költségű nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, de utóbbi esetben semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik ellene és [+2].
Kapsz egy passzív Őscápát (használj előre kikészített lapot).


Rakshallion adeptus

követő

Használhatsz mellette 2 másik, különböző követőt, melyek nevében szerepel a rakshallion szó, ebben az esetben a játékot 3 lappal kezded. Ha a játék elején megszüntetik: a két másik követő közül csak az egyik szűnik meg, ellenfeled választja ki, hogy melyik. Ha játék közben szüntetik meg, az nem befolyásolja a többi követődet.


Rakshallion hadvezér (új)

Követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
S: célpont lényre tehetsz egy izom, élet vagy -1/-1-es jelzőt.
Ellenfelednek +1 VP célozni azokat a lényeidet, amiken van valamilyen jelző.

Rakshallion főmágus (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A játék elején és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla 2 jelzőt: kapsz 1 VP-t vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
Végy le róla 3 jelzőt: kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
Végy le róla 4 jelzőt: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.


Gyógyító rakshallion (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Minden előkészítő fázisban 1-el nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Azon lapjaidra, amiken a „gyógyul” szó szerepel: a 2. körtől +1 VP reagálni.
K: célpont lény gyógyul 2 ÉP-t.
 
1 Vp Szikrázó manahal (új)
szörny 1 szk Elenios

Minden előkészítő fázisodban +2 Vp-t kapsz, és minden húzási fázisodban +1 lapot húzol.
Ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Jutalom: 1 Vp és 1 lap húzása.
Ha nem az asztalról kerül a gyűjtőbe, azonnal tedd át a Semmibe!

1 / 1
 
Sziránusz mágus

2 VP 3/3 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „szárnyak”

Semlegesítés: lény vagy varázslat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy varázslatot, aminek nevében a sziránusz szó szerepel, és a kör végéig ingyen kijátszhatod.


Sziránusz förgeteg

1 VP tharr azonnali

Nem lehet lénnyel semlegesíteni.
Ellenfeled veszít X VP-t, sebződik X ÉP-t és el kell dobnia X lényt a kezéből. X annyi ahány tharr lényed van játékban, de max. 3.


Sziránusz ellencsapás

2 nekron tharr azonnali/reakció, sziránusz [+1]

Megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több lényedre hatna és ellenfeled veszít 1 VP-t és eldob egy lényt a kezéből.


Sziránusz harcmodor

1 VP tharr bűbáj/sziránusz

S célpont lény visszakerül a tulajdonosa kezébe és ellenfeled veszít annyi VP-t amennyi a lény idézési költsége volt.
Kötelék: a fenti képességet K megkötéssel használhatod.


Sziránusz hálószaggató

1 VP 2/2 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „életkioltó”

Semlegesítés: „háló” lap.
S: célpont „háló” lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy krabber volt: a kör végén húzz egy lapot!
 
Erős gyűjtőgen szagot érzek
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.