Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A Hóvihar időszakáról
(Túlélők Földje esemény)
Küldd el képeslapként!
"Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az időjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából. Hó esik. Olyan dermesztően hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik: valami megváltozott." - ébredés a Nagy Hóvihar beköszöntének reggelén
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (64956)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (7)
Versenyhirdető (1827)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ...
Nézet:
Trágyaizű trógerpusztulkodás
Leah tárgy 1 csont

S: célpont lény kap 2 fosásjelző.
E: Célpont lény kap egy fosásjelző.

Flavor: Mondtam hogy romlott volt!

----------

Földanya bosszúja
2vp azonnali reakció sheran

Megakadályoz vagy leszed egy papírt és max 3 célpont lényre rakj 2-2 fosásjelzőt.

Flavor: Egészségetekre!
----------
Járványkitörés
1 vp charadin azonnali.
Kijátszási feltétel: Az ellenfélnek 3-nál több lénye legyen az őrposztban.
Az ellenfél minden lénye kap annyi fosásjelzőt, ahány lénye van az őrposztban.

Flavor:
Vezír! Ebből baj lesz, nem csata.
----------

Fosásjelző: Ha egy lényen fosásjelző van, akkor azonnal gazdája tartalékjába kerül, passzivizálódik, és nem működnek a képességei. Az ép-je minden más módosítótól függetlenül egy lesz.
Ha egy lényen fosásjelző van, akkor gazdája minden előkészítő fázisában le kell venni róla egyet.
Ha a lény, akin fosásjelző van, bármilyen forrásból gyógyulna, akkor a gyógyulás helyett vegyél le a lényről maximum annyi fosásjelzőt, amennyit gyógyulna.
 
Grafficante

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt!
S ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy lapod létrejöttét, akkor végy le róla egy jelzőt: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
S, ha ebben a körben ellenfeled forrásának hatására egy lapod az asztalról a gyűjtőbe került, végy le róla 2 jelzőt: a kör végén húzz egy lapot vagy kapsz 2 VP-t.


Ősellenség (új)

3 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor max. 2 célpont nem chara-din permanenst a semmibe küldhetsz, vagy ellenfelednek el kell dobnia 2 nem chara-din lapot a kezéből.


Xenó variátor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „háló”

S: ellenfelednek el kell dobnia egy általa választott lapot a gyűjtőbe, majd át kell néznie a paklidat és ki kell választania egy lapot, amit a kezedbe kell venned.


Vérfarkas posztventor

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Kijátszásakor semmibe küldhetsz célpont lapot, amin a semmi, vagy a gyógyul szó szerepel bármilyen formában, vagy ősmágiás.


Börtjauk

2 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Kijátszásakor húzz egy lapot, de ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből, akkor +1 lapot húzhatsz.
1 nekron áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.
 
Hamvadó percek.

0vp

Bűbáj, főnix, tűz, elenios

Kárpótlás és kompenzáció: Kapsz egy főnix fióka lapot.

Minden előkészítő fázisodban eldöntheted, hogy nem kapsz VP-t, helyette gyógyulsz X+2-t. X annyi ahány VP-t kaptál volna az előkészítő fázisodban.



Ősi főnix

0vp

főnix, raia, ősmágia, +1reagálni rá,tűz, repül

Ha páros kör van 2zsz: semlegesítés: nem lény lap.
Ha páratlan kör van 1zsz: semlegesítés: Lény lap.
1VP,1szk,1nekron,1zsz: A gyűjtőből visszaveheted a kezedbe.
Hátrány: Egy körben csak 1 Ősi főnixet játszhatsz ki.
3 (mágikus) / 1
 
Égikert

2vp 1szk 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy főnix fióka lapot.
[S]: 1zsz: kapsz egy szerencsetoll lapot.
Minden főnixed egyel többet sebez.
 
Kékgyűrűs polip

2 VP 2/4 sheran szörny/polip „szárnyak”

2-es mérgezés. Büntetés: 3 max ÉP. elvesztése.
Ellenfeled max. ÉP-je minden előkészítő fázisában annyival csökken, ahány jelző lénye van játékban.


Csigaházas polip

2 VP 2/(1) sheran szörny/polip

Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia a kezéből feleannyi lapot (lefelé kerekítve) mint ahány jelző lénye van.
Áramlás 1 VP: ellenfeled az egyik jelző lényéből kap még egyet.


Fekete kráken

1 VP 1/1 leah szörny/polip

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy polipot, vagy egy Alattomos fekete csápot.
Kompenzáció: ellenfeled következő reakciója nem jön létre.


Tintahal

1 VP 1/1 sheran szörny/polip „védekezés”

Semlegesítés: max X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány jelző lénye van ellenfelednek játékban.
Áldozd fel: ellenfelednek vissza kell vennie egy általa választott lapját az asztalról a kezébe.


Zombiminotaurusz

1 VP 1 ZSZ 2/2 leah szörny/minotaurusz „élőholt” [+1]

Kötelék: életkioltó.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha az asztalról egy lap visszakerül egy játékos kezébe: visszaveheted a Zombiminotauruszt gyűjtődből a kezedbe.
 
A Semlegesség követője

Követő

Megszüntetés: 16ÉP
Semmilyen semlegesítés sem működik.
Ha bármilyen módon ellenfeled kikapcsolja akár a játék közben is +1 lapot húzol a következő húzás fázisodban.
 
Rovar Sámán ÚJ ÚJ

1vp

Torzszülött, 1szk,+1reagálni rá, Sheran, repül

Élet:1
2-es mérgezés. Hidegre,tűzre,villámra immúnis. Ha sebződik, a sebződés helyett kap annyi +1 sebzést jelentő erőjelzőt, amennyit sebződött volna.

2/1
 
Változó perzselés.

1vp

azonnali, ősmágia, dormodon, tűz ikon


Ha az ellenfél körében játszod ki célpont játékos sebződik 2vel többet mint ahány lap van ellenfeled kezében. Ha saját körödben játszod ki célpont játékos sebződik 2vel többet mint ahány lap van a kezedben.
 
Nem értem miért küldte be két alkalommal, elnézést.
 
Honfoglalás

1vp 1 nekron színtelen általános

Célpont helyszín átkerül hozzád, te leszel a gazdája.

Sikeres kijátszása után a Honfoglalás a semmibe kerül.

Flavor: Kell még.......
 
Honfoglalás

1vp 1 nekron színtelen általános

Célpont helyszín átkerül hozzád, te leszel a gazdája.

Sikeres kijátszása után a Honfoglalás a semmibe kerül.

Flavor: Kell még.......
 
Moszatfaló teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Ha sikeresen kijátszottad: ellenfeled következő nem lény lapja nem jön létre.


Teknős páncélfoltozó (új)

1 VP 1/2 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1. Büntetés: 3 ÉP.
K: megakadályoz egy sebző forrást.
K 1 ZSZ: célpont teknős max ÉP-re gyógyul, vagy gyógyulsz 4 ÉP-t.


Teknős szuronyozó

1 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled nem tudott dobni anti mágiának: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből (de egy körben csak egyet).
Ha sebzést okoz: célpont gyűjtőből egy lapot a semmibe rakhatsz.


Keselyűteknős

1 VP 2/2 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 1.
K rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: minden játékos húz egy lapot, vagy minden játékosnak el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Ékszerteknős

2 ZSZ 2/3 sheran szörny/teknős „kincs”

Anti mágia: 1.
S 1 SZK vagy passzivizáld egy teknősöd: célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
 
A természet evolvál

0VP

Azonnali reakció, ősmágia,Sheran

Célpont lap kijátszáskori képessége nem jön létre és elveszti minden speciális képességét is.
Kompenzáció: Húzz 1 lapot.
 
A visszavágás elmúlása

1nekron 1zsz

Bűbáj, Bufa, ősmágia

Nem lehet rá reagálni.
Minden játékos körönként egyszer használhat reakciót.
Ha a visszavágás elmúlása a gyűjtőbe kerül, ehelyett tedd a semmibe.
 
Illékony tűz

0VP

Azonnali, tűzikon, színtelen, ősmágia


Kijátszásakor eldöntheted milyen színű legyen.
Ha Dornodon 1VP: Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t és kör végén kapsz egy szikra lapot a kezedbe.
Ha Fairlight 1Nekron: Kapsz 2VP-t és kör végén húzz egy lapot.
Ha Elenios 1Vp, 1nekron: Húzz 2 lapot és dobj el egy lapot a kezedből a semmibe.
 
Trükkös languszta

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”


Kijátszásakor célpont permanenst visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
K 1 ZSZ: nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot: ilyen nevű lapot egyik játékos sem játszhat ki a kör végéig.


A jég szelleme

követő/epikus

Kedvelt lap: „hideg” lap.
K: dobj egy „hideg” lapot a kezedből, vagy kettőt a gyűjtődből a semmibe: célpont permanensre kerül egy dermesztés jelző.


Hótündér

1 VP 0/6 leah szörny „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis. Ha sebződik: szétoszthatsz célpont permanensek között annyi dermesztés jelzőt, amennyit sebződött.
Csak úgy kerülhet a gyűjtőbe, ha ÉP-je 1 alá csökken.


Északi holdsárkány

3 VP 1 ZSZ 4/(4) leah szörny/sárkány „hideg” „szárnyak”

Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Déli napsárkányt, vagy egy Jégdiszkoszt.
Kijátszásakor kapsz egy Jégdiszkoszt a kezedbe.
K dobj a kezedből egy sárkányt, vagy egy „hideg” lapot: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Koporsókereskedő

1 VP leah kalandozó/ember 1/1 „rezisztens”

K: ha egy lény az asztalról a gyűjtőbe kerül: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
 
Szűzoltás

1 VP

Raia azonnali

Megakadályoz vagy gyűjtőbe küld egy célpont szirén vagy tűz lapot ÉS gyógyulsz 5 ÉP-t, vagy célpont lény kap egy életjelzőt. Ha van Fürge elfed a játékban, idézési költsége 0 VP.
 
1 Vp Kiegészülés
azonnali Bufa

Kijátszási feltétele, hogy eldobj a kezedből, vagy átrakj egy gyűjtőből a Semmibe egy X idézési költségű lapot: az összes 5-X idézési költsegű lap választásod szerint a gyűjtőbe kerül, vagy vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába (vegyesen is lehet).
 

rotyogó motyogó

IK: 1 zanszilánk 1 nekron
illusztrávión egy motyogó szellent

Chara-din szörny
motyogó, orgling

Repül, 1szk élőholt (1/1)
nem lehet feláldozni
K: (1zanszilánk) kapsz egy passzív orgling kártevő vagy motyogó kölyök lapot
rakd át a gyüjtőböl a semmibe: célpont pakli tetejéről 3 lap a semmibe kerül
 
Esti tűznél

X/2 akar lenni, tehát fele annyi mint amennyi vpje az ellenfélnek van.
 
Reggeli Tűz
0vp

Azonnali,tűz ikon,ősmágia,dornodon

Célpont játékos sebződik 2ÉP-t vagy kap 2VP-t.


Déli tűz
1vp

Azonnali,tűz ikon,ősmágia, dornodon

Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t
és kapsz egy Reggeli tűz lapot a kezedbe.


Esti tűz
2zsz

Azonnali,tűz ikon,+2 reagálni rá,dornodon

Kapsz egy Déli tűz lapot a kezedbe.
Célpont lény vagy játékos sebződik X+5 ÉP-t. X annyi ahány VP-je van ellenfelednek de max. 3 (Lefelé kerekíts).
 
Tűz Invázió

1ZSZ

azonnali, dornodon,+1 reagálni rá, tűz ikon

Kézből kijátszásakor 1nekron: kapsz a kezedbe egy tűz síkját vagy kézből ingyen játékba rakhatod azt!
Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t plussz annyit amekkora a taumaturgia szakértelmed.
 
Krabber kapitány

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

S megakadályoz egy lapot, majd a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ilyen nevű lapot a következő kör végéig egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
E 1 ÉP: kapsz egy Csattogó krabbert.


Krabber hajcsár

1 VP 0/1 leah szörny/krabber „háló”

Anti mágia: 0.
Minden krabbered kap +2 sebzést.
E: nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot! Ellenfelednek következő cselekvéseként ki kell játszania ezt a lapot a kezéből, ha ki tudja.


Őslénycsontváz

4 ZSZ (7)/6 leah szörny/dínó, csontváz 3 SZK [+1]

K tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: megakadályoz egy min. 2 költségű lapot.
S tégy rá egy -2 sebzést jelentő jelzőt: célpont max. 1 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Plazmagömb

3 VP 1 nekron 3/4 fairlight szörny „villám” „szárnyak”

Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 passzív Elektrogömböt.
+3-mas elektromos lehelet (ÉP-ből is).
S rakj át egy „villám” lapot a gyűjtődből a semmibe: a kör végén húzz egy lapot!


Havasi ember (új)

2 VP 3/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna vagy reagálna egy vagy több yetidre.
Ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több yetidet célozza +X VP, ahol X annyi, ahány yetid van játékban.
Hidegre immúnis. +3-mas jéglehelet.
 
???
 
???
 
Motyogó kanonok

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob, majd a paklidból egy motyogót a gyűjtőbe tehetsz.
S ha ellenfelednek legfeljebb 30 lap van a paklijában: ellenfeled sebződik 5 ÉP-t.


Hyass, a degenerált (új)

2 VP 1/1 chara-din kalandozó/xenó 1 SZK

Csábítás: 2. Ha a csábításnak nem választottál célpontot: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Áldozd fel: szétoszthatsz 2 izom, vagy élet jelzőt (vegyesen is lehet) célpont xenók között. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Pusztító fatty

2 VP 5/(2) chara-din szörny/chara-din fattya


Ha megöl egy lényt: kapsz az őrposztodba egy Chara-din fattyát (ha van neki hely).
S áldozd fel egy chara-din fattyad: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki nem lény lapot a kezéből.


Goblin vállalkozó

1 VP 1/1 tharr szörny/goblin 1 SZK

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
A fő fázisodban 2 SZK árán, körönként egyszer előkereshetsz egyet a paklidból, ha van játékban goblinod.


Monoteizmus

1 VP színtelen általános

Kijátszásakor minden játékosnak meg kell neveznie egy színt. Minden játékos csak az általa megnevezett színű lap kijátszásával/képességével reagálhat rá.
Minden játékosnak fel kell áldoznia az összes olyan lapját, ami nem az általa megnevezett színű.
 
Vízitündér (új) (legújabb )

elenios, szörny, szirén,háló,csont,kf,horgony,őrző

Élet: 1. (K), ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó képességet, húzz 1 lapot, vagy célpont játékos gyógyul 4-et. Ha a körödben nem működött az előbbi képessége, akkor kör végén rakj egy célpont lényedre 1 életjelzőt
1/3

Gykorlatilag ugyanaz mint korábban volt csak szirénként altípussal talán jobb lenne.


A szirének élete.

1zsz

Bűbáj, szirén, háló,életkioltó,elenios


Minden sziréned kap 1 izomjelzőt.
Minden játékban lévő szirén védekezési bónusza +1/+2 a szokásos helyett.
S:1vp: húzz egy lapot.
 
1 zsz Ganüid tradíció
általános Rhatt
ganüid

Kapsz annyi Ganüid ifjonc lapot, mint ahány ganüid van a gyüjtődben és a játékban összesen (de max. 3-at).
Tedd át a gyüjtődből a Semmibe: ebben a körben Ganüid nagymesterrel ifjonc helyett bármilyen ganüidet kereshetsz.
 
Szirén transzduktor

2vp 1zsz

Elenios ,szirén,csont,kf,életkioltó,+1reagálni rá.

Ha van sziréned játékban idézési költsége 1VP.1ZSZ.
Csábítás:4
K: Ha valaki kijátszik egy lapot tégy a transzduktorra egy izomjelzőt.
S:Vegyél le 2 izom jelzőt a transzduktorról ellposz egy max.1 módosított idézési költségű permanenst vagy célpont lény kap egy életjelzőt.

0/3


Szirén matuzsálem

2vp

Elenios, szirén, kf,csont, ősmágia,

Csábítás:1
Forrásra immunis.
A lapok idézési költségét nem lehet módosítani semmilyen módon.

1/2


Atlantis

2VP, 1SZK, 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)
A szirénjeid idézi költsége 1vp-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
S: áldozd fel egy sziréned: Keress ki egy szirént a paklidból vagy áldozz fel két szirén lánykát és célpont permanenst ellopod.
 
Minotaurusz szuronyos

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz szuronyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végén húzz egy lapot!
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie a kezébe 2 általa választott lapját.


Minotaurusz dragonyos

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz dragonyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont permanensed a következő előkészítő fázisodig forrásimmúnitást kap.


Minotaurusz hasogató
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hasogatót a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: kapsz 1 VP-t.
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Pajzsos minotaurusz

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Pajzsos minotauruszt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végéig minden minotauruszod mágikus védelmet kap.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot, ellenfeled ilyen nevű lapot nem játszhat ki a következő előkészítő fázisodig.


Minotaurusz íjász

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz íjászt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t.
 
  ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.