Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Maerju
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ...
Nézet:
A lenyeg hogy nem kotelezo az izom kepessegnek lapot dobni.
 
Jó ötlet

Fairlight
Azonnali reakcio ,vizio
Védekezés
1vp

Közvetlenűl azután játszhatod ki hogy ellenefeled forrással ,lapot huzott volna, vagy jelzőt-jelzőket rakott volna lapra-lapokra.
A lapokat te huzhatod fel ,és a jelzőket te oszthatod szét.
 
Az izom szabálynál nem ugy van hogy ahányas izom van irva pl itt 3 akkor annyi lapot kell a kezedből a gyüjtőbe dobni?(azt mentudom hogy védekezésből is működik-e ez a fajta izom képesség) (de miért ne működne)
Erre gondoltam hogy, ugye kijátszod első körbeen védekezésből és eldobsz 3 lapot akkor esetleg 1 lap marad a kezedben(követő esetén egyse.)
De viszont ha leszedek vagy meghai akkor duplán kapod vissza.
Tetszett a lapterv ,egyébként.
 
Jozsi mielott okoskodsz olvasd mar el az izom szabályt koszi
 
Élőholt okerón

3 ZSZ,1 nekron

Leah szörny

+1 reagálás,háló

Kijátszásakor a gyűjtőbe küldhetsz egy max. 2-es költségű permanenst.
Látja a láthatatlant.
Büntetés:5 ÉP

3/(14)



Méregféreg(új)

1 ZSZ

Chara-din szörny
féreg

Anti-mágia:0
Repül.
P,áldozd fel: célpont lényedre rakhatsz max 2 méregjelzőt és egy max. X-es költségű permanens a gyűjtőbe kerül,ahol X a játékban lévő méregjelzők száma.
Ha a Méregférgen feláldozásakor volt méregjelző,a képessége életkioltó.
Rakd a gyűjtődből a Semmibe:célpont lény kap egy méregjelzőt.

1/1


Csontlepke(új)

1 ZSZ

Leah szörny
csontváz

Repül.
Kijátszásakor célpont nem élőholt lény VAGY 0 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
1 VP:vedd vissza a kezedbe és ebben a körben már nem játszhatsz ki Csontlepkét.

0/1


Owooti alligátor(új)


4 VP

Sheran szörny

Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz az ÉP-d felének feláldozásával.
Semlegesítés:ősmágiás lap
Repül.
P VAGY 1 VP:ellenfelednek el kell dobnia egy ősmágiás lapot a kezéből.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe:ellenfeled veszít max. 4 VP-t,te pedig kapsz 3 + annyi VP-t,amennyit ellenfeled veszített(az első körben csak annyi VP-t kapsz,amennyit ellenfeled ténylegesen veszített)

4/4
 
Sommerthaug sárkánya

2 VP 3/3 chara-din szörny/sárkány "szárnyak"

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy max. 2 költségű chara-din kalandozót.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lénye kap kijátszása után egy átokjelzőt (képességei a kijátszáskoriakat is beleértve, nem működnek, alapsebzése pedig 0).


Bodom

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf KF „hideg”

Harci képesség: 2-es jéglehelet (nekronból is)
K ha sikeresen kijátszol egy chara-din kalandozót, vagy ha „hideg” sebzést okozol: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Bodom fiait.


Zu’lit wyvernje

2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”

+2-es elektromos lehelet.
Kijátszásakor nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és dobj egy általad választott varázslatot a semmibe.
Áldozd fel: játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból vagy a gyűjtődből egy Zu’lit sárkánya lapot.


Zu’lit familiárisa

1 VP 1/1 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”

+1-es elektromos lehelet (ÉP-ből is).
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lapot, aminek nevében Zu’lit szerepel.


Toragh villámai

0 VP dornodon azonnali/vízió

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben legalább 1 lapot sikeresen kijátszott a kezéből.
Célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
 
Az izom: X kepesseget a kiado ki akarja vezetni a jatekbol. Igy szerintem ez az otlet nem tud mukodni. A semlegesitese erdekes es egyedi. Szoval az otlet jo csak dolgozni kell meg rajta.
 
Védekezésből 0-ás vagy 1 es lapot fog 3 izom -mal vagyis szinte eldobod a kezed és kapsz egy 5/4 es repülő lényt.....(a duplázás már csak hab a tortán...)
Nagyon jó! Nemgyakori lapnak ajánlanám..Esetleg Zénes nek
 
Izmos sárkány:1vp/védekezés/horgony/szárny 2/1
Semlegesit X+1es ikju lap X amennyi szárnyas lényed van játekban. Izom 3. Ha a gyűjtőbe kerül minden egyes izomjelzője után duplán választhatsz vpt vagy laphúzást.
 
Enyészet (új)
1VP 2 Nekron
Leah bűbáj rezisztencia
Ha kijátszásakor feláldozol 3 ÉP-t,a nekronköltséget az ellenfél paklijából is fizetheted.
Antimágia:0
Ellenfeled minden lapjának kijátszási feltétele 1 nekron elköltése.
Áldozd fel:gyógyulsz 5ÉP-t vagy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül.
 
negatív tükröződés, 1 VP bűbáj Charadin
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek a létrejöttében nem szerepel
konkrét (fix) varázspont, akkor minden ellenfele 3 VP-t és 3 szk-t kap.

pozitív tükröződés: 1 VP bűbáj Charadin, v Fairlight
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek létrejöttében szerepel VP,
akkor minden játékos, annyi VP-t kap amennyi a lap VP-s idézési költsége.
Ha a lap kijátszási költsége kizárólag fix VP, akkor az a lap mindenképpen
létrejön, ha a kijátszója fel tud áldozni egy saját lapot az asztalról!

"Egyes áraknak ára van, ha bármiáron ki akarod játszani" B. Áron. - Fairlight tanonc-
 
Nekró fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K: ha egy lényed az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát.
S rakj át két chara-din fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Smaragd főnix

2 VP 3/2 rhatt szörny/főnix „szárnyak” 1 SZK

S: feltámad. Anti blokkolás: 2.
K áldozd fel 4 max. VP-d: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Áldozati galamb

0 VP 1/1 leah szörny

Ha áldozós költségű lap kijátszásához áldozod: a lapra +2 VP reagálni.
A gyógyulási fázisodban ha a gyűjtődben van: megmutathatsz egy áldozós költségű lapot a kezedből: rakd az Áldozati galambot játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: Csak áldozós költség fizetéséhez áldozhatod fel.


Üzlet Toraghhal

1 VP dornodon általános/vízió

Kapsz egy Toragh katonája lapot.
Amíg a gyűjtődben van: minden Toragh katonája lényed kap +1 sebzést és bármennyit kijátszhatsz belőlük körönként, a vízió szabálytól függetlenül.


Toragh csatlósa

1 VP 1/1 szörny/vízió KF „szárnyak”

Minden vízió lényed kap +1 sebzést és mágikus támadást.
Minden vízió forrásod ami sebez, +1-et sebez.
 
1 Vp Xenó kismester (új)
szörny 1 szk Chara-din
xenó

Semlegesítés: kereső vagy húzó forrás.
Kijátszásakor keress ki egy lapot a paklidból (kivéve Xenó kismestert) VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
2 Vp, 1 nekron: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.

1 / 1
 
Farfarello

1 VP 2/2 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t. Újrahasznosítás: 2.
K 1 SZK: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gazdája a kör végén egy véletlenszerűen választott másik asztalon maradó lapot (ha van) játékba tehet a gyűjtőjéből. De ha te vagy a gazda, akkor azonnal játékba teheted.


Rubicante

1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldozd fel őt és egy másik lényed: max 2 célpont permanens a semmibe kerül.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Gyilokféreg

1 VP 0/(1) leah szörny/féreg 1 SZK „szárnyak”

Ha megtámad egy lényt: a sebzés előtt kap annyi +1 sebzést jelentő gyilok jelzőt, amennyi a lény ÉP-je.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány gyilok jelző volt rajta (de max. hetet).


Végtelen túlvilág

1 VP leah azonnali/vízió

A gyűjtődből semmilyen módon nem kerülhet a semmibe.
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább egy víziód a gyűjtődből a semmibe került.
Kapsz 2 VP-t, és 1 SZK-t, gyógyulsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.


Agykéreggyalulás

1 áldozás chara-din általános/vízió

Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Ha ellenfeled lapja miatt a gyűjtőből a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
 
Lebontás

1 zanszilánk
TUDÓS KLÁN (!)
Általános

Sikeres kijátszása után kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 1-et. Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Kör végén húzz egy lapot!
HÁTRÁNY: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi BÁRMIT (lásd: Manaszüretelés) a lap kijátszására költött.
Kiegészítés: VP, SZK, zanszilánk és semmizés esetén annyi VP-t kap amekkora szám van írva rá; építés esetén 2 VP-t kap; áldozás esetén 3 VP-t kap.

Hátrány verzió #2: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi BÁRMILYEN erőforrást, amennyit a lap kijátszására költött (lásd: Majd legközelebb)
Kiegészítés: építő esetén a tartalékban aktivizálhat annyi LÉNYT, (ha nincs lénye a tartalékban akkor nem történik semmi); áldozás esetén a gyűjtőjéből visszatehet annyi lapot a tartalékba passzívan (kijátszáskori képességek NEM jönnek létre); semmizés esetén NEM keverhet vissza lapot a paklijába; SZK esetén kap annyi SZK-t; VP esetén kap annyi VP-t; zanszilánk esetén kap annyi VP-t.

Színesítő szöveg: "Kreátor szemétdombja akkora méreteket öltött, hogy azt már le is kellett tudni bontani." - Titkok tudója

Enjoy,
Atompucok
 
Trinigan követője
követő
epikus
Kedvelt lap: 3 idézési költségű lap
s: következő 3 idézési költségű lapod 1 vp-vel olcsóbb, de minimum 1
ha a kezedben lévő lapokat egy forrás miatt meg kell mutatnod, akkor ezen forrás szempontjából a ? vagy x idézési költésű lapjaid idézési költségét 3-nak kell tekinteni.
 
0 Vp Elektromos lehelet (új)
bűbáj lényre 'villám' Fairlight

A célpont lény az alábbi képességet kapja: "'+': 4-es villámlehelet (nekron-ból is erősítheted)."
Áramlás: célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.

"Fairlight papjait szinte átitatja ez a láthatatlan, pusztító energia."
 
Minotaurusz császár

3 VP (4)/4 tharr szörny/minotaurusz 1 SZK „szárnyak”

Nem lehet semlegesíteni.
K vedd vissza egy tharr lényed az asztalról a kezedbe: sebződsz 2 ÉP-t és megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy lapot.


A káosz idézőpapja

1 VP 1/1 chara-din kalandozó/ember „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz egy chara-din avatárt vagy „isteni” lapot a paklidból.
Chara-din lapjaid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
Hátrány: Nem áldozhatod fel. Nem játszhatsz ki a kezedből nem chara-din avatárt ill. varázslatot.


Földhözragadt motyogó

1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK

Kijátszásakor visszavehetsz egy motyogót a gyűjtődből a kezedbe.
Ellenfeled nem áldozhatja fel a permanenseit, ez a képesség a gyűjtőből is működik.


Izmos sárkány(új)

2 VP 2/2 raia szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

Izom: 2 (minden lapdobást helyettesíthetsz egy sárkány feláldozásával vagy gyűjtőből semmibe rakásával)
K3 áldozd fel egy lényed: kap egy izom jelzőt, de ha sárkányt áldozol, akkor helyette élet jelzőt is kaphat.


Beholder harcos

2 VP (3)/3 fairlight szörny 1 SZK „szárnyak”

Izom: 2 (de varázslat dobása izom mellett egy élet jelzőt is ad neki).
K végy le róla egy bármilyen jelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
 
Birtoklás (új)
szabálylap

Nem használhatsz mellette követőt.
S, vegyél vissza egy lapot a kezedbe aminek te vagy a gazdája és/vagy a tulajdonosa: gyógyulsz 2-őt.
A játék elején dönthetsz úgy, hogy a fenti képesség közös képesség legyen: ekkor nem húzol miatta eggyel kevesebb lapot.
 
Goblin vajákos(új)

1 VP

Tharr szörny
goblin

KF

Semlegesítés:aktiválást kívánó hatás
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t.
Ellenfeled minden premanensének az aktiválást igénylő képességének használata +2 VP.
Áldozd fel:húzz egy lapot!

2/2


Goblin nyílpuska(új)

1 SZK

Tharr tárgy
goblin

KF,ősmágia,fa

Semlegesítés:lény
Goblinra ingyen rárakhatod.
Passzivizáld hordozóját:célpont lény vagy játékos sebződik X+1-t,ahol X a hordozójának a sebzése.
Kárpótlás:1 lap húzása.


Goblin katapultőr(új)


1 VP

Tharr szörny
goblin

KF

Repül.
[K]:Áldozd fel egy lényed:célpont lény vagy játékos sebződik X+2-t,ahol X a lény sebzése.
Ha goblint áldoztál,húzhatsz egy lapot. Ha kötelék,ez a képesség életkioltó.

2/2

(flavor maradhat)
 
Estelle:Követő/Hordaparancsnok:a jatekot 5lappal es -3ép vel kezded.
A játek kezdete előtt nézd át az ellenfel paklijat es válassz ki 3lapot. Az egyiket rakd a semmibe a masikat a gyűjtőbe a 3.at a paklija tetejére, miutan azt megkevertetek(ezt mindenkepp fel kell huznia).
Hátrány:nem áldozhatod fel es nem kereshetsz lapot a paklidból.
 
A legkisebb fatty

0 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Anti mágia: 0.
Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ellenfeled nem játszhat ki 0 költségű lapot a kezéből.


Anyasárkány

1 VP 2/2 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

Minden nem kézből kijátszott sárkányod, játékba kerülése után kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
Áldozd fel: előkereshetsz egy sárkányt.


Keleti sárkány (új)

3 VP (3)/3 leah szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

Harci képesség: 2-es tűzlehelet (ÉP-ből is). Büntetés: 4 ÉP.
S rakj át egy sárkányt vagy egy leah lényt egy gyűjtőből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ha 1 helyett 2-t raksz át, akkor ez a képesség „életkioltó”.


Toragh szava

1 VP dornodon azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy nem dornodon lapot és ha nem védekezésből játszottad ki: kapsz egy Toragh katonáját.


Képzelt morf

0 VP 1/1 színtelen szörny/morf, vízió

Kijátszásakor aktivizálódik.
Ha bármilyen módon a semmibe kerül: a kör végén előkereshetsz egy morfot a paklidból
 
Drakolder eglektátor

2 VP 2/4 fairlight szörny/triklem drakolder „szárnyak” [+1]

S ha legalább 2 ÉP-je van, akkor tégy rá egy -2 ÉP-s jelzőt: húzz egy lapot!
Kompenzáció: kapsz egy Elektrogömb lapot.


Drakolder kodifikátor

1 VP 2/2 fairlight szörny/triklem drakolder „szárnyak

S tégy rá egy -1 ÉP-s jelzőt: kapsz egy VP-t.
Láthatatlan.


Teouchán csatlósa

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember „KF”

Kijátszásakor kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
K dobd a kezedből a semmibe: célpont kalandozó sebzése és ÉP-je a kör végéig megduplázódik és a kör végén előkereshetsz a paklidból egy másik Teouchán csatlósát.


Bosszantó ördögfatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül: a kör végén előkereshetsz a paklidból egy chara-din fattyat (kivéve Bosszantó ördögfattyat).


Krabber herceg

2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/krabber KF „Háló”

Ha ellenfeled megszüntette a követődet vagy a szabálylapodat: nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot.
 
2 zanszilánk Jégmágia (új)
bűbáj jég Leah

Húzz egy lapot!
Minden 'jég' sebzésed +1-et sebez.
Büntetés: 3 ép.

"A jégkorszakot úgy említik a krónikák, mint időjárási anomáliát, de akik átélték, másként emlékeznek..."
 
2 Vp 1 nekron 1 szk A levegő síkja (új)
helyszín színtelen

Minden 'szárnyak' lény láthatatlanságot és +1/+1-et kap. Minden 'villám' sebzésed +1-et sebez.
S: kapsz egy Elektrogömb lapot.

"Az elemi lég létsíkján még egy picike villám is iszonyú pusztításra képes."
 
Varázsmag

7 ZSZ 7/7 sheran szörny 1 SZK [+1]

Élet: 7.
1 ZSZ dobd a kezedből a semmibe: kapsz a kezedbe egy Varázsborsó, -bab vagy –tök lapot.
K végy le róla 3 élet jelzőt: kapsz a kezedbe egy Varázsborsó, -bab vagy –tök lapot.


Leanthil (új)

2 VP 3/3 leah kalandozó/végzetúr KF „szárnyak”

Harci képesség: minden ellenfele sebződik X+3-mat, ahol X annyi, ahány lényed van játékban (de max 4).
K áldozd fel egy lényed: megakadályoz egy asztalon maradó lapot.


Csupakabra

2 VP 2/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Kijátszásakor: ha epikus követőt használsz, akkor tehetsz rá 3 kedvelt lap jelzőt, ha nem epikusat, akkor a kör végén húzz egy lapot, ha pedig ellenfeled megszüntette vagy kikapcsolta a követődet, akkor kapsz 2 VP-t.
Áldozd fel: megakadályoz egy max. 2 költségű lapot.


Moa elmezár (új)

2 VP 1 nekron tharr bűbáj/moa

Kötelék: húzz egy lapot!
P: ellenfeled veszít 3 VP-t vagy 3 max VP-t, vagy megakadályoz egy varázslatot.
E áldozd fel egy permanensed: aktivizálódik (csak passzívan).


Krabber tortúra

? VP leah azonnali/vízió, krabber

Idézési költsége 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és a kör végéig legfeljebb 2 lapot játszhat ki sikeresen a kezéből.
 
2 szk
Tharr
Szörny
Goblin
Ősmágia
Horgony
Semlegesítés: reakció.
Költségéből 1 szk-t helyettesíthetsz az életpontjaid felének feláldozásával (a veszteséget felfelé kerekítve).
Kijátszásakor: 1ZSZ: ellenfeled következő körében az előkészítő fázis és gyógyulási fázis megcserélődik, vagy elmarad a harci fázisa.

Hátrány: Ha bármilyen módon (akár a pakliból is) a gyűjtőbe kerül, rakd azonnal a semmibe, és ha a te köröd van. a köröd véget ér.
Nem lehet feláldozni.

0/1
 
2 VP Nérizs, a rút
kaller, árnymanó, KF, ŐM, Dornodon
Ha ellenfeled játékba hoz egy permenst a te oldaladon, 4 ÉP: Kikeresheted a paklidból. Körönként legfeljebb egyet kereshetsz így elő.
[K]: célpont permanens amelynek te vagy a gazdája, gazdát cserél.
[K]: Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont permanens amelynek te vagy a gazdája, gazdát cserél.

".tlov seríh nödlöf ezssem agástúR..."

0/(3)
 
1 Vp To'aghan
szörny 1 szk Tharr

'repül'
Ebből a lapból bármennyit használhatsz.
Húzz egy lapot.
Hátrány: az előkészítő fázison kívül semmilyen módon nem kaphatsz Vp-t.

"Az Óbirodalom talpasai számolatlanul hullottak a csatákban, de soraik megsem ritkultak meg sosem"


2/1
 
Zuppé

2 VP 2/2 bufa szörny/manó 1 SZK

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
K2: ha lapot dobsz a kezedből, ellenfelednek is el kell dobnia ugyanannyi lapot.
Áldozd fel: húzz egy lapot!


Zafírsárkány

4 VP 4/5 elenios szörny/sárkány 2 SZK „szárnyak”

A 2. körtől idézési költségéből X VP-t helyettesíthetsz egy X költségű lap semmibe dobásával.
Ha az ÉP-je 1 alá csökken, eldobathatsz ellenfeled kezéből egy általad választott lapot.
Dobj egy lapot a kezedből a semmibe: gyógyul annyit, amennyi a dobott lap költsége.


Xenó paraprotektor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy vagy több xenóra.
Dobd a kezedből a semmibe: célpont xenó max. ÉP-re gyógyul.


Krabber admirális

X ZSZ X/X leah szörny/krabber 1 SZK „háló”

Anti mágia: 0. X min 1 max 3.
Kijátszásakor max. X célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonos kezébe.
Áldozd fel: megakadályoz egy max. X költségű lapot.


Büntetés a mennyekből

2 VP bufa általános

Idézési költsége annyival kevesebb, ahány lapot eldobtál ebben a körben a kezedből.
Ellenfeled eldob a kezéből, annyi lapot, amennyi lapot ebben a körben eldobtál a kezedből, ha így legfeljebb egyet dobott: a kör végén húzz egy lapot!
 
  ... | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.