Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 10. kiadás június 16.
HKK - Zén Legendái: Alanor bűnei május 12.
A pillanat képe
Annihiláció
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Júliusi verseny
HKK Novellapályázat - eredményhirdetés
XLIX. Beholder Találkozó – 2018.06.16. - Beszámoló
10. kiadás – Lapelemzés
HKK Kiadói tervek 2018. második felére

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Világégés
Termékismertető - HKK - Zén 3. expedíciója: Urgod kamrája

A lista folytatása...
10. kiadás exkluzív foil kártyák (54)
[HKK Piac] UR lapok (10339)
[HKK Piac] Eladó lapok (140665)
HKK kérdés? (43616)
Verseny előtt (6968)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27727)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Vonító motyogó

2 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas, motyogó 1 SZK

Feltámad.
Ha van játékban veszettség: S 1 VP előkeresheted a paklidból.
Ellenfeled minden lapja +1 nekron.


Idéző lovas

1 VP 1 nekron leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Minden lovasod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
Kijátszása körének végén fordítsd fel a paklid felső lapját: ha lovas, akkor vedd a kezedbe, egyébként rakd a semmibe.


Következő fokozat (új)

2 VP tharr bűbáj „ősmágia”

Anti mágia: 0. Erre a lapra és jelzőire források nem hatnak.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap egy fokozat jelzőt, te pedig egy szörny jelzőt (0/1 tharr szörny KF).
Minden lényed kap +X sebzést, és ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több lényed célozza X VP-vel drágább (de max 3-mal). X annyi ahány fokozat jelző van rajta.


Xenon, az ateista

1 VP 1/3 színtelen kalandozó KF „életkioltó”

Képességei ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.
S: gyűjtőbe kerül célpont avatár vagy olyan lap, aminek nevében vagy leírásában egy isten neve szerepel, vagy „isteni” lap.


Elmepajzs (új)

szabálylap

Egyik játékos sem pusztíthatja, vagy veheti el a másik VP-jét, és egyik játékos sem csökkentheti ellenfele kör eleji manaregenerációját.
Lények nem cserélhetnek gazdát.
 
1ZSZ
Motyogó parazita
Leah szörny 1 SZK védekezés motyogó,féreg
Semlegesítés: követő megszüntetés (de az esetleges ÉP áldozás megtörténik.)
S:3 ép,áldozd fel: végy vissza egy lapot a gyüjtőből a kezedbe.
Ha a semmiben van:
Minden Motyogód 2-vel többet dobat.
1/1
 
0 Vp Halkabban!
bűbáj Dornodon

Semlegesítés: aktiválást kívánó képesség.
K: ellenfeled veszít 1 Vp-t.
Ha eldobod az ellenfél anti-mágiájának, az adott anti-mágiás lap nálad jön létre, mintha te játszottad volna ki, majd ez a lap a Semmibe kerül.
 
Szurkáló fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik annyit ahány chara-din fattyad van játékban (max. hetet)
Áldozd fel egy chara-din fattyad: visszaveheted a kezedbe.
Egy körben egyszer játszhatsz ki Szurkáló fattyat.


Fatty nőstény(új)

2 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.


Koncentrált fattycsapás(új)

1 VP chara-din azonnali

Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X annyi, ahány chara-din fattyad van játékban és a gyűjtődben, de max 9.



Bosszantó fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
S: max. X célpont lény és/vagy játékos sebződik 2-2 ÉP-t. X annyi, ahány chara-din lényed van játékban.


Urogark

1 VP 1 nekron 3/3 chara-din kalandoró/ember KF „ősmágia”

Semlegesítés: mágikus támadású vagy védelmű vagy élet képességgel rendelkező lény (ekkor „védekezés”-ként is kijátszhatod).
Harci képesség: ellenfele, ha mágikus támadású vagy védelmű, vagy van rajta élet jelző: a semmibe kerül.
 
Brutál Brugan

2 VP
Leah
kalandozó
troll
KF, repül
4/4

Nem lehet rá reagálni. Szörnyek ellen +6 sebzése és mágikus támadása van. Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha megöl egy olyan szörnyet, amiben van szörnykomponens.

"És most kimetszem a szörnykomponenst..."
 
Gormathion bibliája

szabálylap

Nem kezdesz kevesebb lappal miatta.
Minden kör végén az aktív játékos célpont ellenfele kiválaszt 3 lapot az asztalról, majd minden játékos a kezéből 2-2 lapot (ha kevesebb van, annyit). Aki erősebb figurát mutat a 3+2 saját lapból, kap 1 VP-t, húz 1 lapot és gyógyul 5-öt. Kikészített lapot nem lehet választani.
A figurák: magas lap (legnagyobb IK), pár (két azonos lap), két pár, drill (három azonos lap), sor (5 egymást követő IK), szín (5 különböző színű lap).
 
Pandora szelencéje (leah, vagy dornodon tárgy)
1 csonti
Antimágia:0
Dornodon/Tolvaj lapok bármikor használhatók vele szemben, már a kijátszásakor is
(az antimágia nem működik ellene)

Minden asztalon lévő lap és önálló jelző a semmibe kerül(élet jelzők nem működnek), a játékosok ÉP-je 0 lesz, és ebben a körben nem lehet gyógyulni semmi képen, kivéve: „reménység szelleme”

Kijátszásakor, minden játékos tartalékjába kerül egy 0/1 es „reménység szelleme” lap aktívan, (leah szörny, kísértet), amit bármikor feláldozhat. Ha a reménység szelleme kikerül a játékból, a feláldozója ÉP-je és max ÉP-je 1 lesz. Ez a képessége csak abban a körben működik amelyikben kijátszották ez a lapot.

„Pandora szelencéjének titkát nem sokan ismerték … de aki ismerte az nem élte túl!” – Az Ősmágus
 
1 Vp Lépfene
> bűbáj rezisztencia Leah
>
> Kijátszásakor ellenfeledhez kerül. Nem lehet feláldozni.
> Minden lényed az alábbi hátrányt kapja: "Ép-je 1, nem kap védekezési bónuszt, nem lehet feláldozni, és szörnykomponenst nem lehet kinyerni belőle, ha
> a gyűjtőbe kerül, tedd a Semmibe."
> Hátrány: ha nincs játékban lényed, áldozd fel.
 
A varázslás esszenciája
am:1

3 VP Bűbáj, fairlaiht

Senki sem játszhat ki, olyan lapot v. nem hozhat játékba, aminek az idézési költsége 0, 1 vagy 2 VP, nekron, áldozás v. akármi.

Ha az első körben játszod ki, az idézési költsége annyi ahány lap van a kezedben!

Az alapból "0" ér kijövő lapok egyáltalán nem működnek.

Dobd a kezedből ezt a lapot a semmibe, kapsz 3 VP-t!

Fairlight: Azt hiték az ifjoncok, hogy pár év alatt elsajátíthatják a mágia rejtelmeit...de tévedtek!
 
1 építő Pletykafészek
építmény Elenios
horgony

'repül'
Kompenzáció és kárpótlás: 1 lap húzása.
S: húzz egy lapot, és mutasd meg. Ha van színesítő szövege, kapsz 1 Vp-t vagy 1 szk-t.

"A vénasszonyok gyűjtőhelye, akik mindig mindenkiről mindent tudnak..."

3 SP
 
Szirén anyóka

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül.
Csábítás:0
Kijátszásakor kapsz aktívan a tartalékodba egy Szirén lányka lapot.
[S],ha egy körben legalább 2 lap gazdát cserél VAGY 2 bármilyen jelző játékba kerül,célpont permanenst a Semmibe küldheted.

0/5
 
1 VP
Teremtő motyogó
Leah szörny KF 1SZK ősmágia Motyogó
Antimágia:0
Semlegesítés:jó jellemű lap.
Kötelék: Kijátszásakor célpont pakliból dobj 3 lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe.
K: kapsz egy motyogó kölyköt.
S: Kötelék:kapsz egy motyogó vermet.
2/(3)
 
Hangyamágia

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Ha ellenfelednek van quwargja: „életkioltó”
Célpont nem sheran lap a gyűjtőbe kerül, és kapsz egy Őshangya harcmester,-ölész, vagy csatamágus lapot.


Őshangya előörs

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a paklidból játékba rakhatsz egy max 4 költségű őshangyát (de csak a 2. körtől).


Szárnyashangya

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK „szárnyak”

S: ellenfeled max VP-je X-el csökken VAGY max X célpont lap aktivizálódik ill. passzivizálódik (vegyesen is lehet). X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban, de max 5.


Kobudera stratéga

1 VP 1 ZSZ 2/2 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kompenzáció: húzz egy lapot!
K ha egy kalandozód sebződik vagy sebzést okoz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Kobudera(új)


1 VP 3/1 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy kobuderát, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
 
2 Vp Rém
szörny 1 szk Leah

'repül'
Lények nem tudják megsebezni.
K: ha egy lény a gyűjtőbe kerűl, kap egy izomjelzőt.
K, vegyél le róla 2 izomjelzőt: megakadályoz egy gyűjtőbe küldő forrást.

Ezek az elpusztíthatatlan, életesszenciával táplálkozó lények hemzsegnek a Sötét Földön - Enciklopédia Fantasia.

2 / 2
 
? Vp
Leah végső áldozata!


bűbáj
antimágia :1
nem lehet célpontja forrásnak

Kijátszásakor és minden egyes lap kijátszásakor annyit sebződsz amennyi lapot sikeresen kijátszanak az adott körben.

Max Ép-d annyi lesz amennyi VP-ért kijátszottad.

Te és asztalon lévő lapjaid nem lehetnek célpontjai forrásnak.

"Leah: Mindennek meg van az ára...de van amit nem lehet megfizetni!"
 
A dárda hegye

Tharr, vagy dornodon

1 csonti, kincs-es lap

P: célpont játékos sebződik annyit amennyi az őrposztban lévő lényeinek a sebzése
Ha sebzést okoz, célpont játékos nem játszhat ki lapot a kezéből abban a körben.
Dobd ezt a lapot a kezedből a gyűjtőbe, tegyél egy gyűjtőben vagy kézben lévő KF képességgel rendelkező lényt játékba (kijátszási feltételének nem kell teljesülnie)
 
Harcos amazon (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy elfet vagy elenios kalandozót a paklidból.
K: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.


Elf (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor célpont nem kalandozó lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.


Yasmina (új)

1 VP 2/3 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Pozitív létsíkot a paklidból.
Ellenfeled minden sebző forrása 2-vel kevesebbet sebez.
K ha egy lény vagy játékos gyógyul: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Chosuga kedvese(új)

2 VP (2)/2 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Semlegesítés: varázslat, de ha eldobsz egy elfet a kezedből, akkor semlegesítés: lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor Csábítás: 3.


Suu’zy gyermeke

1 VP 1/1 elenios kalandozó/elf KF

S dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, akkor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, egyébként kapsz egy VP-t.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz.
 
A szingularitásra még egy Áramlás: keress elő egy helyszínt ráfér, hogy tuti legyen
 
Hamarosan:

A Végső Szingularitás
3 VP <3> 3 SZK
színtelen
helyszín
szinguláris

életkioltó

Semlegesítés: Megakadályoz egy forrást. Ha lap, akkor a Semmibe kerül. A Végső Szingularitás megőrzi altípusát Semlegesítésként is.
K: Reakció: 3 VP, keresd elő a paklidból.
Ha új helyszín kerül a játékba, a Végső Szingularitás és minden játékban, kézben és gyűjtőben lévő permanens és jelző (a forrásimmunis is) a Semmibe kerül.
„Hát eljött.” – Thu’zad, útjának végén.

Más:

A nagysási kígyó
1 VP
Sheran
szörny
kígyó

0/1

Sikeres kijátszása után ellenfeled nevezzen meg egy lényt, majd kígyó a tartalékjába kerül. Nem kerülhet ki a játékból, csak ha a megnevezett lényt húzod (mutasd meg), vagy feláldozod a követődet, vagy az ÉP-d és a max ÉP-d felét (felfelé kerekíts). Ekkor rakd a Semmibe.
Nem építkezhet, nem kerülhet be az őrposztba, nem cserélhet gazdát, nem gyógyulhatsz és nincs gyógyulási fázisod.

„Vedd ki mátkám, vedd ki kebelembe bújót, kebelembe bújót, a nagysási kígyót!”
-ősi elf ballada



Egyébként Ibn-al-Rashid-nál a "közvetlenül azutánnak" nem kéne reakciónak lennie, csak egy következő cselekvésnek, nem tudom, hogy a "közvetlenül azután" kitétel automatikusan reakciónak minősül-e?
(meg ha már itt tartunk a Meghasonulás reakciódrágítása természetesen max. 2 is)
 
Ez csak egy vicc... gondolom.
 
A korallzátony úrnője

követő/epikus

Kedvelt lap: szirén.
Minden sziréned csábítása 1-el nő.
S ha ebben a körben loptál el permanenst: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Alanori zsebtolvaj

1 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor kapsz egy Dobótőrt.
S áldozd fel egy Dobótőröd: ellenfeled eldob egy lapot, vagy ellophatsz egy max 1 költségű nem lény lapot.


Izmos fatty (új)

2 VP (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Anti mágia: 1 (de chara-din lapot nem lehet neki dobni).
Kijátszásakor aktivizálódik, majd minden chara-din lényed kap 1-1 izom jelzőt.
K vegyél le egy lényedről egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Éltető fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor minden chara-din lényed kap egy élet jelzőt.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


A lovasok atyja

követő/epikus

Kedvelt lap: lovas.
A 2. körtől minden lovasodra +1 VP reagálni.
S passzivizáld egy lovasod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t.
 
Lépfene

Bűbáj, betegség
idézési költség 1 VP

Ha van célpont játékosnak játékban lénye akkor
célpont játékosra is hat.

kijátszásakor célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és minden lénye 1 ÉP be kerül. Ennyi lesz a max ÉP-je is.
Majd minden előkészítő fázisban 1 ÉP-t sebződik a célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és lényei is.
 
Életmentő

kalandozó, kobudera
Nem lehet varázslat célpontja.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni.

0/1 mágikus támadás és védekezés

P: célpont kalandozó visszagyógyul max ÉP-re
1 szintlépés: P: célpont lény visszagyógyul max ÉP-re

Áldozd fel: Ha ebben a körben célpont játékos ÉP-je 0-ra vagy az alá csökken visszagyógyul 1 ÉP-re.
 
A sebezhetetlenség ára (Leah)
idézési költség: 1 VP, és egy áldozás
azonnali varázslat


Az első körben nem játszhatod ki.
Áldozd fel annyi ÉP-det, hogy csak 1 maradjon!

Ebben a körben a lap kijátszója semmilyen módon nem sebződhet!
Továbbá sem a lapjaidra vagy önálló jelzőidre nem hatnak források.
A kijátszott lapjaidra nem lehet reagálni.

Dobd ezt a lapot a kezedből, a gyűjtőbe lapjaid (kézben és asztalon)
ebben a körben nem lehetnek célpontjai forrásnak.

Hátrány: a következő körben nem gyógyulhatsz!
 
Felperzselt mező
Fairlight Bűbáj 2 VP
Ha van ellenfelednek "ősmágia"lapja játékban vagy gyűjtőben ingyen játszhatod ki. Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy egy elmúlás jelzőt egy célpont lapra.
Késleltet hatás, 1:Minden játékos a kezéből minden lapot a semmibe dob.
 
Kloin Drungas (új)
5-X ZSZ
Chara-din
kalandozó
törpe
KF, repül

?/1+?

X annyi, ahány épületed és nem KF tárgyad
van a játékban de max. 2. ? annyi, ahány
SZK-d és VP-d van összesen, de max. 6.
Izom: 2. Élet: 1.
Kompenzáció: húzz 1 lapot.
K: 1 ZSZ: kap 1 izomjelzőt, vagy
ingyen kijátszhatsz rá egy tárgyat.
 
Ködgóliant

4 VP 3/3 leah szörny/óriás 1 SZK „köd”

Semlegesítés: lap.
Áramlás: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Ködgigász

4 VP 3/2 leah szörny/óriás „köd” 1 SZK

Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
Ellenfeled minden lapja +1 VP.


Ronad, a behemót

4 VP 4/4 leah szörny/óriás 2 SZK „köd”

Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden VP-jét, majd sebződik annyit, amennyit vesztett (de max. négyet)


Megaszaurusz maximusz (új)

7 VP (14)/14 sheran szörny/dinó 3 SZK [+2] „szárnyak”

Semlegesítés: lap.
Kompenzáció és Kárpótlás: 20 ÉP, 2 VP, ellenfeled következő lapja nem jön létre.
Áramlás: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t, gyógyulsz 5 ÉP-t.


Orgling bűztanya

1 ZSZ chara-din épület 4 SP

A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP.
E: ha ellenfeled kijátszott egy lapot: kapsz egy Orgling kártevőt.
 
Tharr Kalapácsa (tárgy)

Idézési költség:1 VP, X ÉP és max ÉP.
ÉP-d és max ÉP-d nem mehet így 1 alá.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni!
Csak KF képességgel rendelkező lényre rakhatod!
Tharr kalapácsának annyi sebzése lesz amennyi ÉP-t áldoztál. Használója láthatatlan lesz, és tartalékból is támadhat bárkit (játékost is).
 
1 Vp Ködből előnyúló csápok
általános köd Sheran

Húzz eggyel több lapot, mint ahány önálló jelzője van az ellenfélnek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt (0/1-es Sheran szörny, az alábbi hátrányokkal: "Nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba, és nem lehet feláldozni. Minden lapod +1 Vp-be kerül."
 
A fattyak megmentője

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás lény”

Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna vagy reagálna egy vagy több chara-din fattyadra vagy legendás lényedre.
K: ha sikeresen játékba hozol egy legendás lényt vagy chara-din fattyat (kivéve követővel): húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.


X2, a rettegett

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „legendás lény”1 SZK

Kijátszásakor válassz egyet az alábbiak közül: ellenfeled eldob egy lapot, egy gyűjtőből max. 2 lapot a semmibe rakhatsz, ellenfeled egy véletlenszerűen választott permanense a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „kötelék”: 1 helyett 2 képességet választhatsz.


A káosz parancsnoka

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás”

Időleges hatás: 1: a chara-din fattyakat és legendás lényeket kivéve egy asztalon lévő lap képessége sem működik.
K: áldozd fel egy chara-din fattyad vagy legendás lényed: kap még egy időleges hatás jelzőt.


Rosier kegyence

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan típusú lapot, amilyet dobatott.


Mocskos Fred

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF

Semlegesítés: lap.
Kijátszásakor ellenfeled minden, a semlegesített lappal azonos nevű lapot a paklijából a semmibe rak.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz 2 dobótőrt.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.