Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
Áldott okerón
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz... ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert védekezni valószínűleg nem fog tudni." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Résföld paklibemutató: Erdei áramlatok
XIII. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2022.
Kérdezz-felelek 46.
HKK Nemzeti Bajnokság 2. nap formátuma
Résföld lapelemzés - 3. rész

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2022. október 22., Wekerlei Boccia Klub
Hatalom Kártyái verseny - 2022. október 23., Wekerlei Boccia Klub

A lista folytatása...
HKK Nemzeti Bajnokság 2. nap formátuma (27)
XIII. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2022. (4)
Lapötletek (64619)
HKK pakliszerkesztő (327)
Kérdezz-felelek 46. (13)
Résföld paklibemutató: Erdei áramlatok (7)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Nekem ez a lap hiányzik.
Új digitális rajzot csináltattam Nagy Gerivel, ha kell, szívesen ingyen felajánlom hozzá.

Vérhörgő mamulut
kalandozó
ember, kígyó

3vp, 1zsz, 1nekron,

Mágikus 8/mágikus 4.

Élet:1

Kárpótlás: célpont lapot a Semmibe küldhetsz.

Hátrány: Minden előkészítő fázisodban áldozd fel egy permanensed, különben a gyűjtőbe kerül.

E: 1zsz kapsz egy tokent.

Flavor: "Tipli"
 
Tiltakozó termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

1 VP-vel drágább a termikeket kivéve minden olyan asztalon maradó lap, aminek van kijátszáskori képessége.
K ellenfeled sebződik 1 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.


Transzparens termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Termik epikolosszusod mindenképpen működik, kivéve ha feláldoztad (ez a képesség a gyűjtődből is működik, amíg ellenfelednek van működő követője, vagy szabálylapja).
K: célpont pakli tetejéről 2 lap a gyűjtőbe, vagy a semmibe kerül.


Törtető termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik [+1]

Ha sikeresen kijátszol egy termiket a kezedből: létrejön a termik egy K képessége, de ezt a képességet a kör végéig ez a termik már nem használhatja többször.
K: célpont lap kap egy dermesztés jelzőt.


Titkolózó termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Minden termiked rezisztenciát kap.
K 1 ZSZ: visszavehetsz egy termiket a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: keress elő egy termiket, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.


Tükröződő termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Termikjeidre nem hatnak ellenfeled azon forrásai, amik nem célozzák őket.
K 1 VP 1 nekron: ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap és/vagy lapot húz: te is kapsz annyi VP-t ill. húzol ugyanannyi lapot.
 
A tudás hat almája
1 ZSZ, Sheran, tárgy, rezisztencia, ereklye
[S]: Rakj játékba egy A tudás almája token lapot.
Ha bármikor 6db A tudás almája tokened van játékban, költs el 6 ZSZ-t: azonnal megnyerted a játékot.

A tudás almája
1 ZSZ, Tárgy, Sheran, token, ereklye
Forrásra immúnis.
 
Ne haragudjatok, de nekem ő hiányzik a játékból:

Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
Chara-din-Leah, éjfatty altípusú avatár,
IK 5 zanszilánk
Reakciódrágítás: +2, életkioltó, 1 csont
X/X+1, mágikus támadás és védekezés. Passzív

S (összefogás): Feltámad.
Az ellenfél minden lapja a semmibe kerül. X annyi, amennyi lapot így a semmibe küldött.
Direkt sebző harci képesség: Az ellenfele a semmibe kerül.
Amennyiben az ellenfelet támadja, abban az esetben ütésével maximális életpontot sebez.

Flavor: "Ha hihetünk a mendemondáknak, és mégis sikerül végezned Zt'tuzzarxnnal, az éjfattyak ura egy másik helyen, egy másik testben materializálódik újra."
 
A Középkort én is adnám.
Annyival egészíteném ki, hogy nem lehet mellette követőt használni, és nem hat rá a Semleges Csatamező.
 
Burástya özönlés (új)
azonnali
Elenios nemgyakori

X-1 zanszilánk X-1 reakció drágítás

Áldozd fel X lapodat, kapsz X aktív Burástyakölyök lapot (X max 3). Ebben a körben Burástyakölykeid nem foglalnak helyet az örposztban és láthatatlanok.
Jelenés: Kapsz Y+1 Burástyakölyök lapot a kezedbe, Y annyi ahány token lapja van ellenfelednek a játékban vagy gyüjtőjében (Y max 3) .
 
Babonás fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din tóken lényed kap +1/+1-et.
S a kör végén, ha legalább 13 Chara-din fattya nevű lapod van játékban: ellenfeled sebződik 20 ÉP-t.


A leggonoszabb fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből 4 azonos nevű lapot a semmibe: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Újratermelő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Chara-din fattya nevű lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Fatty bűbájmester

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
S: célpont lényre tehetsz egy Gazdatestet (használj előre kikészített lapot).


Megfontolt fatty

2 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
J: játékba rakhatsz a gyűjtődből bármennyi Chara-din fattya nevű lapot, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).
 
Az alábbi lap mozgatja a fantáziámat, így fel lehetne újítani:

Színes dözmög

1/1-es Raia szörny, ritka
Nincs csont, nincs KF, 2 VP költség
S: megválaszthatod a színét, színtelen nem lehet, gyűjtőben is működik
S: Jó: célpont játékos vagy lény sebződik 1-et
S: Semleges: blokkolás 1
S: Gonosz: dobj 2 lapot a gyűjtőbe egy pakli tetejéről

Flavor: "Változatos kinézetük ellenére is csak a kis vérszívók..."

Az alapelv az lenne, hogy színt vált és nem jellemet, ami segít abban, hogy ha más lapok megkövetelnek egy színhez tartozó lapot/lapokat a gyűjtőben vagy asztalon, annak lehet mutatni. A képességeinél viszont előjönne a kis vérszívó jellege, ám itt csak a jelleme számít. Jóra gyógyulást akartam elsőre írni, de akkor nem vérszívó
 
Hogyha már jönne hozzájuk epikus, akkor annak több értelme lenne, hogyha [S]-re engedné, hogy eggyel többször lehessen használni a Jelenés képességet abban a körben.
Se az olcsóbbítás, se az extra pakliégetés nincs olyan fontos, mint ez. Sokszor szokott az lenni gyűjtőgenben mostanában, hogy kiégetek egy nagy rakás lapot és csak pislog egymás mellett a sok Jelenés. A mostani zén sem fogja ezt a helyzetet megoldani.
 
Sziasztok!

Az új zént nézegetve és mivel azt írtátok, a gyűjtőgennek is lesz egy igazi etnikuma, a kísértetek, arra gondoltam, hátha adna valamit a játékhoz, ha bilincs/börtön helyett egy kifejezett epikusa is lenne:

Khaspaer
követő, epikus

kedvelt lap: kísértet
S: a következő kísérteted 1 VP-vel olcsóbb, vagy rakj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe
J: rakj egy lapot a gyűjtődből a játékba
 
Páncélroppantó féreg
Dornodon
1 zanszilánk 2/2 szörny, féreg, szk
j:A kör végén húzz egy lapot.
Ha antimágiának kellene dobnod, akkor dobd el helyette ezt a lapot.
jelenés: célpont lény sebződik 2-t.
 
A halál suttogó árnya
2 VP
Leah motyogó ősmágia védekezés rezisztencia 2SZK
Antimagia:0
Bármikor amikor ellenfeled VP-t,SZK-t kap azonnal el kell dobnia annyi lapot a paklijabol a semmibe amennyit kapott.
(Ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/6
 
Homokcápa

3 VP 4/4 chara-din szörny


Ellenfeled minden forrása, ami célozza +1 VP.
Láthatatlan.
Sebzése a max ÉP-t is csökkenti.


Cápavihar

3 VP chara-din általános „villám”

A paklidból, kezedből és/vagy gyűjtődből játékba rakhatsz összesen max 2 Őscápát, vagy olyan lényt, aminek nincs képessége.
Jelenés 1 VP: aktivizálhatod egy lényed.


Jégcápa

3 VP 4/3 chara-din szörny „hideg”

Kompenzáció: ellenfeled max ÉP-je 3-mal csökken.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
Ha ellenfeled max ÉP-je csökken: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.


Kétfejű cápa

3 VP 4/3 chara-din szörny/cápa

Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden forrása +1 VP.
Ha megöl egy lényt, az a semmibe kerül, te pedig ebben a körben a rendes harci fázisod után kapsz még egy harci fázist (egy körben egyszer kaphatsz harci fázist Kétfejű cápától).


Cápolip

3 VP 3/3 chara-din szörny

Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
K ha ellenfeled max ÉP-je csökken: kapsz egy Cápolip jelzőt (3/3-mas chara-din szörny, sebzése max ÉP-t is csökkent).
 
A gyengék fegyvere
0SZK, Raia, tárgy, KF, fém, háló
Nem áldozhatod fel.
Kijátszásakor húzz egy lapot és a lény kap 1 izomjelzőt és 1 elmúlás jelzőt.
 
Orgyilkos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Ha megüt egy lényt, a harci fázis végén az a lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.


Középkor

szabálylap

Nem lehet lapokat „semlegesítés”-ként kijátszani.
Tárgyak idézési költségében a zanszilánkot csak SZK-ból, építményekében csak építőből, egyéb lapok esetében csak VP-ből lehet fizetni.


Ganüid retrosokkoló

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „villám”

Nem másolható.
J: a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2012-es, vagy régebbi kiadású, max 3 költségű ganüidet. Az így játékba hozott lény egyik aktiválást kívánó képességét a kör végéig egyszer ingyen használhatod.
 
Áldozatok - Zén
__________
Áldozópap

1 VP
Raia, kalandozó, ember
2/2
Ha egy játékos zanszilánk költséget részben vagy egészben áldozással fizet, akkor +1 áldozás kell fizetnie.
K: Ha egy lapért részben vagy egészben áldozással fizettél, húzz egy lapot.
Mindenki meghozza a maga áldozatát.
__________

Kisebb idéző rituálé

1 VP 1 áldozás
Chara-din, általános
Ősmágia, Idézés
Keress elő a paklidból egy max. 4-es költségű lényt, aminek a nevében a démon szó szerepel és tedd játékba aktívan, majd a paklit keverd meg.
__________

Hiábavaló áldozat

1 VP, Fairlight, azonnali reakció
Megakadályoz egy olyan lapot vagy forrást, aminek költségéhez vagy kijátszási feltételéhez gazdája legalább egy lapot feláldozott.
__________

Káoszdémon

1 VP, 1 áldozás
Chara-din szörny, káoszszellem
Háló, rezisztancia, repül
X/X
Kijátszásakor és minden körben sérülsz 1-et és dobj d6-al. X annyi, amennyit dobtál.
J: Dobj fel egy érmét! Ha eltalálod az eredményt ellenfeled veszít 10 max ÉP-t, ha nem, akkor te.
__________

Vérdémon

1 ZSZ, 1 áldozás
Dornodon szörny
Repül
0/6
Nem áldozhatod fel.
Időleges hatás 1: Nem lehet forrás célpontja.
Időleges hatás 1: Elmarad a húzás fázisod.
K3, áldozd fel 1 ÉP-d: Kap +2 sebzést.
__________

Kísértő

2 VP, 2 áldozás
Chara-din szörny
+2 reagálni, rezisztens, horgony
0/2
Nem áldozhatod fel és az ideiglenes jelzők száma csak az előkészítő fázisban változhat rajta.
Kijátszásakor sérülsz 2-t és egy lényed 2 kap izmot.
Késleltetett hatás 1: Húzz 3-at és vesztesz 3 VP-t.
Késleltetett hatás 2: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe, majd dobj két véletlenszerű lapot,.
Késleltetett hatás 3: Elvesztetted a játékot.
__________

Mindent a családért

1 VP
Raia, azonnali reakció
Ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy passziváld egy lényedet. Minden korlátozó hatástól függetlenül kijátszhatod. Nem lehet rá reagálni. Megakadályoz egy célzó forrást.
Ha a család szólít, menni kell.
__________

Mindent a hazáért

2 ZSZ
Tharr, azonnali
Minden lényed +3 sebzést kap a kör végéig. Ezek a lények a kör végén mindenképp a gyűjtőbe kerülnek.
__________

Áldozat a főistennek

1 áldozás
Színtelen, azonnali
+1 reakció
Áldozd fel egy követődet, akár olyat is, amit ellenfeled valamilyen módon kikapcsolt. Ellenfelednek fel kell áldoznia egy követőjét vagy szabálylapját. Ha nincs, akkor egy aktív céhét. Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sérül.
__________

Áldozat a holnapért

2 VP
Raia, bűbáj
Rezisztens
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot.
Ellenfelednek minden kijátszott lapja után annyi lapot kell a paklija tetejéről a Semmibe dobni, amennyivel kevesebb a lap idézési költsége, mint 5.
__________

Tűnt társak emlékezete

1 VP, 1 ZSZ
Leah, általános
Minden gyűjtőben levő lényed vízió altípust kap a kör végéig. Ez a lap kijátszás után a semmibe kerül.
"Emlékezzünk bajtársainkra: Gida, Ommó, Brika, Gida másodszor..." - Zén
__________

Áldozókés

0 SZK
Chara-din, tárgy
KF, életkioltó
Ha ellenfeled ebben vagy az előző körbenben permanenst áldozott, a fő fázisodban 1 VP-ért kikeresheted.
Sikeres kijátszásakor hordozója kap 1 izmot és célpont lény a gyűjtőbe kerül.
K: Ha valaki lapot áldoz, kapsz egy SZK-t.
 
Minotaurusz idézősámán

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz idézősámánt.
S, a fő fázisodban vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű minotauruszt.
E 1 VP, vedd vissza egy minotauruszod az asztalról a kezedbe: játékba rakhatod a Minotaurusz idézősámánt a kezedből.


Minotaurusz támogató

1 nekron 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz támogatót.
Ha visszakerül az asztalról, vagy a gyűjtődből a kezedbe, vagy a paklidba: kapsz egy VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!


Minotaurusz gerillataktika

1 VP tharr azonnali

Vedd vissza X minotauruszod az asztalról a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie X általa választott lapját az asztalról a kezébe.
Kijátszhatod reakcióként is, ekkor X csak 1 lehet.


Minotaurusz megmondóember

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Áramlás: visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.


Minotaurusz atléta

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a kezedbe, vagy a paklidba: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből, vagy az asztalról a paklijába.
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont minotaurusz kap +3/+3-mat a kör végéig.
 
A fattyak öreganyja

2 VP 3/4 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha az „A fattyak öregapja” képességével sikeresen előkeresed: kapsz 3 VP-t (egy körben egyszer kaphatsz így VP-t).
S: kapsz egy Chara-din fattyát.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
"Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál."


Ízeltlábú fatty

1 VP 2/1 chara-din, elenios szörny/ burástya, chara-din fattya

K, ha feláldozod egy fattyad, burástyád, vagy tókened: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját.
Kompenzáció: kapsz egy Burástya kölyköt, vagy egy Chara-din fattyát.


Fattynüid

1 VP 2/1 chara-din, rhatt szörny/ganüid, chara-din fattya

Kijátszásakor visszavehetsz max 2 tóken lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Az előkészítő fázisodban 1 VP árán visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.


Önkéntes fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha feláldozod egy chara-din lap képessége, vagy kijátszása költségének: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy húzz egy lapot!
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Kutató fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Költségét helyettesítheted egy lényed feláldozásával.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy fattyat.
Minden fattyad kap +1 sebzést.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy forrástól az asztalról, kézből, vagy a pakliból a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy ha átraksz X (max 2) fattyat a gyűjtődből a semmibe (kivéve önmagát), akkor húzz X lapot!
Minden fattyad mágikus védelmet kap.
 
A művész halála

3-x vp ősmágia
azonnali tharr

X annyi, ahány aktív céhe van ellenfélnek játékban. Húzz két lapot.
Jelenés: max x jelző kikerül a játékból.


Komposztgólem

3 vp, 1 nekron szárnyak +2vp megfogni
szörny gólem sheran
4/5 szárnyak

Kijátszásakor válassz x képességet (x max annyi, ahány sheran lény van a Semmidben): Húzz egy lapot; Célpont lap a gyüjtőbe kerül; ellenfeled veszít 2 vp-t; kapsz egy vp-t.

Félelmetes fegyverek feltalálója

1vp
Tharr kalandozó tőrpe kf
2/3

Anti-mágia: 1.
J: dobj egy kf-es lapot a kezedből a Semmibe: kikereshetsz egy kf-es lapot.
S: célpont jelző kikerül a játékból, VAGY célpont törpe aktivizálódik.
 
Thargodan lélekfaló
CHD, szörny, Thargodan, 1/5, SZÁRNY, 1 SZK, IK: 1 VP X ZSZ 1 nekron
Élet: 1
J: célpont lényre tegyél X izom jelzőt.
P: kapsz X ’Mhorg” lapot, VAGY X VP-t, VAGY
max. X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Az vagy, amit megeszel! Remélem, jó vagy!”

Tharrgodan
Tharr, szörny, Thargodan, 1 SZK, KF, 1/1, IK: X ZSZ X nekron
S: célpont permanens aktivizálódik.
P: célpont permanens kap X izom VAGY
elmúlás VAGY élet jelzőt.
„Számodra a vég. Számomra egy lehetőség.
Örülök, hogy találkoztunk!”


Pirodémon
Dornodon, szörny, Thargodan, 1 SZK, TŰZ, KF, SZÁRNY, 1/4, IK: 1 VP 2 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 2 VP
J: kapsz annyi VP-t, ahány lényed
van játékban.
P: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t,
ÉS kapsz egy aktív „Mhorg” lapot.
„Tűz, jöjj velem!”
 
Kyorg felderítő

5 VP 5/5 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és előkereshetsz a paklidból egy fix minimum 5 költségű lapot.
S rakj át egy fix minimum 5 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg pusztító

6 VP (6)/6 fairlight szörny/sárkány [+1]

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S rakj át egy fix minimum 6 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg neutralizátor

7 VP (7)/7 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: semmizés: 1.
Semlegesítés: lap.
S rakj át egy fix minimum 7 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg csatamágus

8 VP ( 8 )/( 8 ) fairlight szörny/sárkány „rezisztens”

Dobd a kezedből a semmibe: a paklidból egy fix min. 5 költségű lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
J rakj a paklidból a semmibe egy fix max. 1 költségű varázslatot: létrejön a varázslat hatása, mintha kijátszottad volna.
S rakj át egy min 8 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
 
Multiverzum

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.


Csontevő

2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta

K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.


Túlélősziget

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.


Kétfejű cápa

2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”

2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.


Jéghideg űr

1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”

K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Molyember

2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”

K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Pókinvázió

1 VP sheran bűbáj/pók

Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet.
 
Manalecsatolás

szabálylap

Az első körben egyik játékos sem kaphat VP-t ill. húzhat lapot saját forrásával.
A kezdő játékos a 2. körében eggyel kevesebb VP-t kap, mint normálisan.


Balanszírozó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
K: ha ellenfeled lapot dobott és ezután több lap van a kezében, mint neked: húzz egy lapot!
K: ha lapot húztál és ezután ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya, xenó „rezisztens”

Az első körben nem játszhatod ki.
S áldozd fel egy másik permanensed: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha fattyat vagy xenót áldoztál, akkor kettőt.
Áldozd fel: megakadályoz egy kereső, vagy gyűjtőből kézbe visszavevő forrást.


Szintetizáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldozd fel a szintetizáló fattyat és még X lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy fix. max X költségű lényt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A sötét föld átka (új)

0 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy forrást, ami hatna egy chara-din lapodra, vagy egy chara-din lapodra kijátszott/használt reakciót.


A sötét föld ura

3 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan

Ha van játékban Sötét föld: feltámad.
J: rakj a kezedből, a gyűjtődből vagy a paklidból játékba egy Sötét földet.
E célpont chara-din tóken lényre tehetsz egy izom jelzőt.
 
Az isteni lapokat kivezetjuk. A tovabiakban nem fognak ilyenek megjelenni, az eddigiek pedig szepen ki fognak rotalodni. Igy ennek a szabalylapnak nem lesz sok ertelme. Kaoszmetaban nyilvan lehetne, de direktbe oda nem fejlesztunk.
 
Pirit gólem (új)

Dornodon, szörny, gólem, 2/2, 2 SZK, +X reakciódrágítás

IK: X ZSZ, 1 VP, 1 nekron

Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kap X izomjelzőt.
K, vegyél le róla 1 jelzőt: célpont
játékos kap 2 SZK-t
VAGY 1 Gólemszilánkot.

"Piros lett a pirit gólem, nem sárga,
az alkímia előre megy, nem hátra!"
 
Tölgyfaőr manó

2 VP 2/2 sheran szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe kell dobnod: helyette a gyűjtőbe kerül.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 SZK-val, vagy egy manód gyűjtőbe dobásával.
J: célpont lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy élet, vagy izom jelzőt (ha „kötelék” akkor reakcióként is használhatod).


Piromanó

2 VP 2/1 dornodon szörny/manó „szárnyak” „tűz”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: fairlight vagy leah lap.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.


Kapzsi káosz

szabálylap

Ha ellenfeled paklijában a játék elején legalább 58 lap van: ellenfeled szabálylapja nem hat rá.
Ha egy játékos lapot húz: sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány lapot húzott.
Ha egy játékos lapot dob: gyógyul 2*Y ÉP-t, ahol Y annyi, ahány lapot dobott.


A kilencek ereje

szabálylap

Ellenfeled szabálylapja nem szüntetheti meg.
A paklidban bufán és színtelenen kívül minden színből kötelező legalább 1 lapot használnod és minden színből pontosan ugyanannyi lapot kell használnod.
Különböző színű isteni lapokat használhatsz és bármennyi isteni lap lehet a paklidban.
 
Jó is lenne
 
Pedig még A Fal felújítása is elfér mellette
 
Jöhetnek is a Dübörgés zénben.
 
Nőstény óriás

4 VP 3/4 tharr szörny/óriás KF

S ha van játékban óriásod (kivéve Nőstény óriást): kapsz a kezedbe egy Ekharion bébit, vagy játékba egy Ongóliant bébit).
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.


Kolosszális óriás

? VP 10/10 tharr szörny/óriás KF

? 6 vagy 10 lehet. Ha 6, akkor kijátszásakor önmagán kívül minden lény a gyűjtőbe kerül. Ha 10 akkor kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Páncélos óriás

4 VP 3/(5) tharr szörny/óriás FK

Ellenfeled nem rakhat óriásaidra lapot ill. jelzőt.
Ellenfeled minden forrásának, ami a páncélos óriást célozza kijátszási/használati feltétele egy lap kézből eldobása.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Ongóliant diszkoszt a gyűjtődbe.


Utánpótló óriás

3 VP 1 nekron 3/3 tharr szörny/óriás KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Ongóliant diszkoszt.
Jelenés 1 VP: kapsz X VPt, ellenfeled veszít X VP-t és sebződik X ÉP-t és eldob X-1 lapot a kezéből. X a semmiben lévő Ongóliant diszkoszaid száma.


Alapító óriás

4 VP 1 nekron 4/4 tharr szörny/óriás KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy óriást.
S áldozd fel egy lapod (kivéve alapító óriást): a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. költségű óriást.


Óriás fenevad

4 VP 3/5 leah szörny/óriás, yeti „szárnyak” „hideg”

Harci képesség: ellenfele kap egy álom jelzőt, és szörny lesz.
S 1 VP: ellophatsz egy szörnyet ellenfeledtől. Az ellopott szörny óriás altípust kap.
E áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a lény sebzése (de max ötöt).


Támadó óriás

4 VP 5/3 tharr szörny/óriás KF „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha kijelölted támadónak: az ütés fázis végéig ellenfeled nem játszhat ki lapot.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.


Harapós óriás

3 VP 1 nekron (4)/2 tharr szörny/óriás „szárnyak” KF

Támadhat tartalékban lévő lényt is (nem üt vissza rá).
K áldozd fel egy lapod: ellenfeled sebződik X+3 ÉP-t, ahol X annyi, ahány aktív céhe van.


Pörölyös óriás

4 VP 2/(3) tharr szörny/óriás KF „szárnyak”

Kiátszásakor tehetsz rá egy Gyilkos pörölyt.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot és a következő kör végéig nem játszhatsz ki pörölyös óriást.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.