Következő fokozat (új)
2 VP tharr bűbáj „ősmágia”
Anti-mágia: 0. Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap 1 fokozat jelzőt. Minden lényed kap annyi +SB-t, ahány fokozat jelző van rajta.
S: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.
Erősödő kántálás
2 VP leah bűbáj „ősmágia”
Anti-mágia: 0. Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban kap 1 kántálás jelzőt, majd: X-el nő a max. ÉP-d, gyógyulsz X ÉP-t és célpont pakli tetejéről X lap a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont forrásimmúnis lap a Semmibe kerül (nem véd ellene az immúnitás).
Kőműves Kelemen
1 VP 1/3 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
P: célpont lény építménnyé válik, amíg ilyen állapotban van, az ÉP-je SP-nek, az IK-ja építőnek számít, képességeit tulajdonosa nem használhatja.
E 1 VP: célpont építményt ellopod.
Mágiakioltó
2 VP 2/3 tharr szörny
Anti-mágia: 0.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből Semmibe dobása.
Hátrány: ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: kap egy dermesztés jelzőt.
Sztatikus orkán (új)
1 VP dornodon bűbáj „villám” „tűz”
Minden előkészítő fázisban minden lény sebződik 1-et, de „szárnyak” lények kettőt.
Minden kör végén, ha nem került Sztatikus orkántól lény a gyűjtőbe: húzz egy lapot!
|
Szintszívó remastered
idézési költség 3 zanszilánk
ütés 3/2 mágikus
Ha megüt egy lényt, a lényen lévő összes jelző átkerül a szintszívóra. Annyi +1,+1-et kap, amennyi jelző van rajta/2 lefelé kerekítve, jelzőkre immunis. |
Valami régi, valami új
2 VP fairlight azonnali „ősmágia”
Keress ki egy olyan tárgyat a paklidból, amilyen nevű nincs egyik játékos asztalán/gyűjtőjében sem. Ezután minden játékos visszavehet egy olyan tárgyat a gyűjtőből a kezébe, aminek IK-jában van SZK.
Nagyobb cápa
4 VP 10/6 chara-din szörny [+3] „rezisztens”
Sebzése max ÉP-t is csökkent (lény/épület esetén kap annyi -1 ÉP-t/SP-t jelentő jelzőt amennyit sebződött).
S áldozd fel egy lapod: aktivizálódik.
Hátrány: más módon nem aktivizálódhat.
Krabber gyilokmester
1 VP 3/1 leah szörny/krabber „háló” [+1]
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha a Krabber gyilokmester, vagy a célpont lap aktívan jött játékba: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
Burástya transzformáló
1 VP 2/1 elenios szörny/burástya
K: végy le egy lényedről egy erőjelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled minden lénye kap 1-1 gyengülés jelzőt.
Áramlás: a kör végéig Burástya kölykeid 1 izom jelzővel jönnek játékba.
Ásós csontváz
1 VP 2/1 leah szörny/csontváz „élőholt” „szárnyak”
P: semmizz egy lényt a gyűjtődből: kapsz egy passzív Ásós csontvázat.
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Animált csontvázat.
„Üdv az élők világában! Fogj egy ásót és áss te is!”
|
Őszinteség
Szabálylap
A nem sebző-, közvetlenül a gyűjtőbe küldő források a gyűjtőbe küldés helyett 1ÉP-t sebeznek a lényekbe.
A lényeket megakadályozó reakciók a megakadályozás helyett 2ÉP-t sebeznek a lényeken a kijátszásuk után.
Hátrány: Az "Élet" képesség használatának költsége +1_VP. |
Ganüid eszkatológia
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: VP adó, vagy húzó forrás és ha nem védekezett, akkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi VP-t adott, vagy ahány lapot a forrás huzatott volna.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont max. 1 költésű lap a gyűjtőbe kerül.
Földhözragadt ganüid
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba.
K ha Ganüid ifjonc kerül a kezedbe: visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe (akár előkészítő fázisban is).
Zanzásított ganüid
2 ZSZ 3/3 rhatt szörny/ganüid
Ganüidjeid költségéből a VP-t helyettesítheted ZSZ-el.
Minden kezedben lévő ganüid „kincs” képességet kap.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Gyógyító ganüid
2 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid
K mutass X ganüidet a kezedből: te, vagy egy ganüided gyógyul X ÉP-t (gyűjtőből is működik).
K ha te, vagy egy ganüided sebződik: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Fájdalmasan motyogó
1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”
Ha ellenfelednek bárhogyan lapja kerül a Semmibe: minden ilyen lapja után sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés 1 VP: kapsz egy Motyogó kölyköt.
|
Bár maga az ötlet kreatív, mindig érdemes belegondolni, hogy milyen paklit raknál össze rá.
És fájdalom, de ehhez a szabálylaphoz leginkább a megszokott good stuff lapok passzolnak, olcsó kánterek és leszedések, mivel nem kell aggódni a reakcióvédelem és az oltalom miatt, a háló se fog korlátozni minket, és ezek azok a lapok, amiken amúgy sincs túl sok ikon. Szóval pont hogy nem egy koncepció, hanem szimplán az amúgy is legerősebb lapok jók mellé. A járj meg az erdő viszont tönkreveri, mert nincs ősmágiánk. És van amit meg úgy tönkrever, hogy az köpni-nyelni nem tud (pl. egy villámpaklit).
Ha már írok: jelenleg dolgozzuk fel a lapötleteket a következő éves anyaghoz, szóval az itt leirtak nem pusztába kiáltott szavak, ami jó és használható, megvalósul, köszönjük mindenkinek, aki lelkesen ír ötleteket! Korábban írtam irányelveket is, majd előásom és megpróbálom valahogy sticky posztként kirakni. |
Csonkolás
szabálylap
Az illusztráció és a szövegmező közt lévő ikonok nem fejtik ki a hatásukat. Úgy kell tekinteni, mintha a lapok ezzel az ikonnal nem is rendelkeznének. |
Feketelista
X VP leah bűbáj
X max 3.
Kijátszásakor rakj max X lapot a paklidból a Semmibe.
Időleges hatás: X: senki sem játszhat ki a Semmibe rakottakkal egyező nevű lapot. Az asztalon lévő ilyen nevű lapok képességei nem működnek.
Halhatatlan minotaurusz
1 VP (3)/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Ha újrahasznosulna, vagy kikerülne a játékból, vagy tulajdonosának az irányítása alól: helyette visszakerül kézbe.
Minden minotauruszod kap +1 ÉP-t.
Fészkes fene
1 VP (4)/1 tharr szörny „szárnyak”
Amíg van épületed játékban: immúnis ellenfeled forrásaira és nem lehet megsebezni.
Ha több épületed van játékban, és ellenfeled egy forrása hatna egy épületedre: te döntöd el, hogy melyikre hasson.
Chara-din törvénytelen gyermeke
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha egy chara-din forrással kerül a kezedbe (mutasd meg): rakd játékba, vagy húzz egy lapot!
Chara-din lényeid kapnak +1 SB-t és a következő halálsikolyt: „Előkereshetsz egy Chara-din törvénytelen gyermekét.”
|
Tetszik az ötlet, viszont blokkolása miatt Rhatt kéne hogy legyen az istene.
Az izom inkább kiírva jellemző,szerintem elengedhető. |
Landragór
2 VP (4)/4 dornodon szörny/sárkány
Minden lap passzívan jön játékba.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte a tartalékba kerülnek), az így paszivizálódott lapok nem aktivizálódnak, amíg Landragór játékban van.
Landragórt kivéve a passzív lapok képességei nem működnek.
Elveszve a labirintusban
0 VP tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját az asztalról a kezébe és a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Vérző sebek
szabálylap
Ha egy játékos ÉP-je max:
15: az adott játékoson „háló” korlát van
10: +1 VP hogy célozza ellenfele lapjait
5: lapjai gyűjtő helyett a Semmibe kerülnek
1: azonnal elveszítette a játékot.
„Nem hiszem el! 1 ÉP-n múlt!”
Elfajzott enkala (új)
2 VP 2/1 chara-din szörny „szárnyak”
Anti-mágia: 2.
Varázslatok nem hatnak rá.
Ellenfeled minden kézből dobott lapja után sebződik 1 ÉP-t.
Áldozathibáztatás
? VP chara-din azonnali
Ha ellenfeled gyűjtőjéből játszol ki vele lapot, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Játékba rakhatsz egy gyűjtőből egy lapot, ami ebben a körben lett feláldozva.
|
Nem hiszem hogy ez belefér a rota erőszintjébe |
Tókenizmus
4 VP színtelen azonnali [+2]
Kapsz a kezedbe 1 Szikrát és 1 Ganüid ifjoncot, játékba 1 Chara-din fattyát és 1 Dobótőrt, a gyűjtődbe 1 Csatornapatkányt.
Jelenés: megakadályoz egy forrást, ami egy tókenedre hatna.
Toborzótiszt
1 VP 2/3 chara-din kalandozó/mutáns KF
Ellenfeled nem tóken lapjainak képességei nem hatnak rá.
Tóken lényeid +1/+1-et kapnak.
K ha egy tóken lapod sebzést okoz: kapsz 1 VP-t, vagy egy gyakori tókent.
Rokhmat, a toborzó
4 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya
IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 tókened gyűjtőből semmizésével.
S: játékba rakhatsz max 4 különböző nevű tókent a gyűjtődből.
Jelenés 1 VP: kisül az S képessége.
Toborzódal
1 VP chara-din általános/dal, vízió
Ha a kezedből játszod ki: kapsz egy gyakori tókent.
Ha a gyűjtődből játszod ki (ilyenkor létrejötte után a Semmibe kerül): játékba rakhatsz 2 különböző nevű tókent a gyűjtődből, és ha csak lényt raktál így játékba, akkor kapsz 1 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot.
Légvár
1 építő elenios építmény 4 SP
Nem csak lény építheti, hanem bármilyen permanens.
Megkapja az építő lap minden képességét és hátrányát.
|
Azert ha mondjuk a paklid fele varazslat, akkor mintegy 1/256 az esely arra, hogy NEM ad VP-t, az elegge "fixnek" mondhato. Hogy ez nagy baj-e, azt meg nem mondom csak ezt akartam megosztani. |
Nem adja fixen a Vp-t. Szerintem ez igy jo, ahogy van. |
Jaja, csak ugy meg elegge Elony a Semmibol (light) lenne... |
Azt lefelejtetted róla első körbe nem lehet kijatszani |
Sóhivatal
2 nekron
Fairlight építmény
Ha a költségének kifizetésével került a Semmibe
- építmény: kijátszásakor húzz 1 lapot!
- tárgy: kapsz 1 SZK-t,
- lény: gyógyulsz 3-at,
- varázslat: kapsz 1 Vp-t.
"Ennek a hivatalnak semmi értelme" - Samael merengése
4 Sp |
2VP Prima Primissima
kalandozó KF/ősmágia Elenios
elf X/X szárnyak
Kijátszásakor dobj két kockával! Az egyik érték lesz a sebzése, a másik az ÉP-je.
Ha 4-est és/vagy 6-ost dobsz mágikus támadást és/vagy mágikus védelmet kap. |
Mindegy
1VP színtelen szörny
_repül
1/1
1-et használhatsz.
oltalom 1
antimágia 1
antisemlegesítés 1
újrahasznosítás 1
semmizés 1
antiblokkolás 1
blokkolás 1
csábítás 1
élet 1
izom 1 |
Manabomba
1 nekron tharr tárgy/moa
Áldozd fel: egy célpont sebződik annyit, ahány VP-je van ellenfelednek.
Halálsikoly: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.
Moa tűzszerész
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF
Semlegesítés: sebző forrás, és ekkor a kör végéig nem sebződhetsz.
K 1 nekron: megakadályozza egy asztalon maradó lap olyan képességét, aminek költségéhez a lap fel lett áldozva.
Szárnyaló fatty
1 VP 1 nekron (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.
Tolakodó fatty
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha egy chara-din forrásoddal húzod, vagy keresed: azonnal játékba rakhatod a kezedből.
Fattyaid rezisztenciát és +1/+1-et kapnak.
Fatty inváziómester
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Fattyaidat kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha sikeresen játékba hozol egy fattyat: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját asztalról kézbe és a következő kör végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
|
A legizmosabb
követő
hordaparancsnok
A játékot 30 max. ÉP-vel, 10-ÉP-vel és 3 lappal kezded.
Ha egy lényedre egy izomjelző kerül gyógyulsz 1 ÉP-t.
J: a következő izomjelzőnél VP-t is kapsz és lapot is húzol.
"Erő, izom." |
Turbinák
0 szk
tárgy Tharr
moa
Csak hajóra rakható.
Nem lehet feláldozni.
Hajód minden aktiválást kívánó képességét reakcióként is használhatod.
Ha a gyűjtőben van, 3szk: vedd vissza a kezedbe! |
Az őshangyák istene (új)
Követő/epikus
Kedvelt lap: őshangya.
S: a következő őshanygád 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) VAGY mutass meg 2 őshangyát a kezedből/gyűjtőből: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Ha ellenfelednek van quwargja játékban: nem kap VP-t a tartalékban lévő lényei után.
Kisebb őshangya istenség
5-X VP (5)/(5) sheran szörny/őshangya „szárnyak”
X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek (max 3). Anti-mágia: 0.
Őshangyáid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S: megakadályoz egy max X költségű lapot.
Balszerencsés őshangya
1 VP 1/3 sheran szörny/őshangya
Anti-semlegesítés vagy anti-mágia: X (de sheran lapot nem lehet neki dobni).
X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Ellenfeled minden lénye quwarg altípust kap.
Kiégett őshangya
2 VP 2/1 sheran szörny/őshangya
Semlegesítés: dornodon forrás.
S vagy E 1 VP: célpont dornodon lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled veszít annyi max ÉP-t, ahány quwargja van játékban.
Őshangya bölcs
1 VP 1/2 sheran szörny/őshangya
Kompenzáció: ellenfeled kap 2 Haldokló quwargot.
S ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal kap 1 Haldokló quwargot.
K ha ellenfeled oldalán ebben a körben játékba került dornodon lap: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
|
Nem jön szememre álom
2VP1Nekron
bűbáj Chara-din/Elenios
Kijátszásakor minden lényen az álomjelzők izomjelzővé válnak, és ezek a lények aktivizálódnak.
A lényekre minden álomjelző helyett izomjelző kerül. |
Moa megazord
2SZK
tárgy +2 Tharr
moa
P: 1VP: Célpont játékos minden lénye a gyűjtőbe kerül(szk nem jár érte), és az őrposztjába kap egy megazord-jelzőt.(Tharr szörny, sebzése és ÉP-je annyi mint a gyűjtőbe küldött lények alap sebzése és ép-je összesen)
Ha nem a saját lényeidet céloztad sebződsz 2-t. |
Most vagy soha(új)
1VP1ZSZ
azonnali Leah
reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy ellenfeled használt egy forrást ami késleltetve aktiválódik.
A forrás nálad jön létre és azonnal. |
Merénylet az uralkodó ellen
0 VP színtelen azonnali
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban/a gyűjtődben nem tóken gyakori vagy nem gyakori lap.
Csak gyakori vagy nem gyakori lappal lehet rá reagálni.
Semmilyen immunitás nem működik ellene. Ellenfeled legnagyobb ritkaságú lapja a gyűjtőbe kerül (egyenlőség esetén válassz).
Földanya kacsintása
0 VP sheran azonnali/reakció
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban lény.
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled használt a forrást, a forrás a következőre módosul: „Célpont lény kap 2 méreg jelzőt.”
Primulae radix
2 VP 2/1 sheran kalandozó/elf, alakváltó KF
Újrahasznosítás: 3. 1-es mérgezés.
S ha ellenfelednek van lap a gyűjtőjében: vegyél vissza max. 2 lapot a gyűjtődből, majd ellenfeled visszavehet annyi lapot a gyűjtőjéből, amennyit te visszavettél. Ha mindezek után ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: kapsz 1 VP-t.
Toxikárium
1 VP 1 ZSZ sheran bűbáj
Kijátszási feltétele, hogy célpont lényre rakj 2 méreg jelzőt.
K ha egy méreg jelző, vagy egy mérgező lényed kikerül a játékból: kapsz egy Fekete özvegyet.
Zöld spóra
1 VP 1/4 sheran szörny
1-es mérgezés.
K ha méreg jelző kerül rá: célpont lényen megduplázhatod a méreg jelzőket, majd előkereshetsz egy Zöld spórát.
Keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: kapsz 1 VP-t, vagy célpont lény kap 1 méreg jelzőt.
Földanya keze
1 VP sheran azonnali
Végy le egy lényről 3 méreg jelzőt: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot!
Jelenés: gyógyulsz 6 ÉP-t.
|
Törhető követők hordaparancsnok upbate-jének jegyében.
Tokozó rakshallion
követő
hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
Minden lény játékba kerülése után kap 1 álomjelzőt. Ha a köröd végén minimum 2 álomjelző van játékban, ellenfeled következő húzási fázisában húzz egy lapot.
J2,K: Ellenfeled kap egy általad választott token lapot. |
Apróságok védelmezője
követő/epikus
Kedvelt lap: max 1 alap SB-jű és alap ÉP-jű lény.
Minden ilyen lényed kap +2/+2-t és a 2. körtől [+1]-et.
J 1 VP: visszavehetsz egy ilyen lényt a gyűjtődből e kezedbe.
Agresszív apróság
1 VP 1/1 tharr szörny
Semlegesítés: olyan lény, melynek alap SB-je min 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden max 1 alap SB-jű lényed kap +2 SB-t.
Gátvakond (új)
1 VP 1/1 tharr szörny
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Semlegesítés: olyan lény, aminek az alap ÉP-je legalább 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a Semmibe küldhetsz.
Minden max 1 alap ÉP-jű lényed kap 2 ÉP-t.
Bosszantó apróság (új)
2 VP 1/1 elenios szörny [+1]
Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 olyan olyan lényt, amelyek alap ÉP-je és SB-je legfeljebb 1 (ez a képesség egy körben legfeljebb egyszer jöhet létre).
Ilyen lényeid nem cserélhetnek gazdát és rezisztenciát kapnak.
Mágikus nagyító
1 VP színtelen általános
Ha ellenfelednek van olyan lénye játékban, amelynek alap ÉP-je vagy SB-je 1-nél nagyobb: nem lehet rá reagálni.
Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lényt, aminek az ÉP-je és SB-je max 1.
|
Ork kölyök (új) (gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 1/1, SZÁRNY, IK: 0 VP
J: kapsz 1 Ork kölyköt.
Hátrány: egy körben max. 1 Ork
kölyköd kerülhet játékba.
"Üsd gyorsan, üsd erősen, üsd, míg mozog!"
BRUTÁLIS ork (új) (új) (gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 6/1, SZÁRNY, IK: 1 VP
Anti-mágia: 1
Hátrány: az előkészítő fázisodban
fel kell áldoznod; ellenfeled nem
gyógyulhat.
- Mekkorát ütsz?
- MINDET!
Ork hadisámán (új) (nem gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 0/4, IK: 2 VP
Minden orkod kap +1 sebzést.
J: kapsz 1-1 Ork harcost a kezedbe,
a játékba és a gyűjtődbe.
S, áldozz fel egy lapot: kapsz 1 Ork harcost.
- Mit varázsolsz nekünk?
- Vért, győzelmet, halált!
Szende Ughal (új) (új) (ritka)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 0/4, IK: 2 VP
Minden orkod kap +1/+1-et.
J, rakd a Semmibe Szende Ughalt:
rakj a játékba max. 3 orkot a gyűjtődből.
(kézből kijátszásnak minősül)
Ezt a képességet akkor is használhatod,
ha Szende Ughal a gyűjtőben van. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|