Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A tolvajszem varázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tolvajszem varázslat gonosz lelkű mágusok agyának szüleménye. Elmondása alaposan megkönnyíti a lopni vágyó kalandozók dolgát, hiszen segítségével távolról feltérképezhetjük célpont áldozat hátizsákjának tartalmát, a benne lévő tárgyak elhelyezkedését. Aztán már csak oda kell menni, és elcsenni azt, amire éppen szükségünk van!
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (2)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ...
Nézet:
Idéző fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

S: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy a kezedből játékba rakhatsz egy max. 2 fix költségű fattyat.
E áldozd fel 2 lényed: előkereshetsz egy lapot.


Fatty takarító

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Újrahasznosítás: 3.
Kap annyi izom jelzőt, ahány fattyat újrahasznosítottál vele.
„Duplakötelék”: [+1] és kijátszásakor aktivizálódik.


Fürge fatty

1 VP 0/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Semlegesítés: max X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány Chara-din fattyad van játékban.
Áldozd fel: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Fattyak trükkje

chara-din azonnali/reakció, chara-din fattya

Megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: visszaveheted a kezedbe (egy körben egyet).


Nekronfatty

2 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

K 1 nekron: ha rajta kívül legalább 2 chara-din fattyad van kátékban, vagy legalább 4 a gyűjtődben: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
 
javított változatok


Quwarg ősrobbanás ÚJ

1vp

Azonnali, quwarg, reakció, Dornodon,ősmágia,védekezésből kijátszható

Ha van játékban Quwargod idézési költsége 0 és nem módosítható. Akkor is kijátszhatod ha van játékban
Quwarg ősmágus.
Megakadályoz egy lapot.
Kompenzáció: Kapsz 3 Nyomorult quwargot.



Quwarg nekromanta

1zsz

szörny, quwarg, rezisztecia, horgony, Leah,csont,védekezésből kijátszható.

Ha Qwikreksonal játszol kijátszása után aktivizálhatod.
Lénnyel nem lehet rá reagálni. Az ellenfél körében forrásra immúnis.
[S]: Kapsz egy élőholt quwarg-ot.
[K]: 1zsz: Áldozz fel 1 egy másik quwargot: Megakadályoz egy forrást.

0/4mágikus



Quwariklész

2zsz
Szörny,quwarg,dornodon,+1 reagálni rá,csont

Semlegesítés: Nem Bufa és nem színtelen max. 2 idézési költségű lap.
[S]: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből a semmibe , te pedig kapsz annyi Nyomorult quwarg-ot amennyi a lap idézési költsége volt de min. 1-et.
[K]: Reakció: Ha Quwariklész kikerülne a játékból (kivéve áldozástól, akár ütési fázisban is) áldozd fel: célpont quwargok között eloszthatsz 3 izomjelzőt.

4mágikus/2


Quwarg keltető ÚJ

1ZSZ

építmény,quwarg,dornodon, rezisztencia,háló,védekezésből kijátszható

Semlegesítés: 0 idézési költségű nem quwarg lap.
Ha passzív a keltető akkor forrás immunitást kap, ami csak passzívan fejti ki hatását.
[K2]: Ha kijátszol egy quwargot a kezedből azonnal kapsz egy Nyomorult quwarg-ot.
[K2]: Ha sikeresen kijátszol egy quwargot a kezedből, aktivizálhatsz egy quwargot és célpont játékos sebződik vagy gyógyul max. 2-t.

5mágikus SP
 
A kőszívű ember

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Élet: 1.
Kompenzáció: ellenfeled következő köre egy cselekvés után véget ér.
K: célpont permanensre tehetsz egy kővéválás jelzőt (ha egy lapon ilyen jelző van, azt nem lehet feláldozni, nem lehet az aktiválást kívánó képességeit használni, ha lény, akkor nem támadhat és nem mozoghat a csere fázisban).


Tüskevár

1 építő 5SP sheran építmény „szárnyak”

A kör végén húzz egy lapot.
Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lényed vagy épületed sebződik, ellenfeled is sebződik ugyanannyit.


Alanori utcagyerek

0 VP leah kalandozó/ember 1/1 KF „ősmágia”

Kijátszása körének végén előkereshetsz egy Alanori utcagyereket a paklidból.
Jelenés: visszavehetsz e gyűjtődből a kezedbe egy Alanori utcagyereket.


Légy rossz mindhalálig

1 VP 1 nekron chara-din általános [+1]

Kapsz 3 VP-t (2. körtől) és húzz egy lapot most, egyet a kör végén.
Hátrányok: a játék végéig csak leah, dornodon, chara-din és szantelen lapokat játszhatsz ki a kezedből. Egyszínű és Jellemek harca versenyeken tiltott.


Aranyember

2 ZSZ 2/1 fairlight kalandozó/ember, gólem KF „kincs”

Ellenfeled minden lapja +1 ZSZ.
S 1 VP: kapsz 2 SZK-t.
E 1 SZK: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot.
 
Ficánka

Követő,Epikus,életkioltó

Kedvelt lap: Szirén.
S: A következő sziréned 1vp-el olcsóbb.
E: Kijátszhatsz egy szirént a kezedből mintha a te köröd lenne.





Atlantis
2VP, 1SZK, 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)
A Csábítás képességgel bármilyen asztalon maradó permanenst el lehet lopni, nem csak lényt.
S: áldozz fel egy Szirén lánykát: Keress ki egy min. 2es IKjú szirént a paklidból.




Tritón
4-X VP

Avatár,Szirén,Háló,KF,Elenios


Csábítás: X
X annyi ahány szirén van játékban és/vagy gyűjtőben. (max.3)
Minden sziréned IK-ja 1el kevesebb de nem mehet így 1 alá.
Ha nem csábított akkor a jelző rátétele helyett kikereszhetsz egy helyszínt a paklidból.
E: Kapsz egy passzív szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)

3+X/2+X mágikus/mágikus




Kagylókürt
1szk

Tárgy,szirén,KF,háló,elenios


Kijátszhatod nem KF tárgyként is. Szirénre ingyen rakhatod.
Semlegesítés:Nem lény lap és ha a megakadályozott lap permanens volt akkor kapsz egy ugyanolyan jelzőt az asztalra. (Kijátszáskori képességek létrejönnek.)
Ha nem semlegesítésként játszod ki hordozója kap +2/+2-t és a csábítás képessége mégegyszer létrejön.
 
Manaapadás (új)
Semelyik játékos nem kap vp-t az előkészítő fázisának első szakaszában.
Semelyik játékos nem kaphat semmilyen módon vp-t a játék során, kivéve szabálylappal.
Minden játékos a játék elején kap 8 VP-t. A kapcsolódó hatások szempontjából ez nem számít VP-t adó hatásnak.
 
Manaapadás (új)
Szabálylap
Minden játékos max VP-je a játék elején 8. Ez az érték a játék során nem változhat meg. Ez a szabálylap KIKAPCSOLHATÓ a Ködszellem által.
 
Manaapadás (új)
Szabálylap
Minden játékos max VP-je a játék elején 8.
 
Toragh torz mása

1zsz

Leah,kalandozó,mutáns, repül,KF,+1 reagálni rá,horgony

Feltámad.
Ha sebzést okoz, kapsz 1_VP-t, és a paklid tetejéről rakj át 2 lapot a gyűjtődbe.
J: Kapsz a kezedbe egy általad választott gonosz jellemű KF tárgyat vagy kapsz a gyűjtődbe egy jó jellemű általad választott vízió lapot (Használj előre kikészített lapot és feltámadáskor ez a képesség nem működik.).
Rakd át a gyűjtőből a Semmibe 2 víziódat: keresd elő Toragh torz mását a paklidból!

3mágikus/2
 
A fattyak öregapja (új)

követő/epikus

Kedvelt lap: fatty (szerepel nevében/altípusában a fatty szó).
S: a következő fattyad idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP) vagy minden fattyad kap +1/+1-et a kör végéig.
Fattyaid nem foglalnak helyet az őrposztban.
J 3 VP: előkereshetsz egy fattyat a pakidból.


Grhamma-thyk nyelvtanár

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF [+1]

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében kötőjel szerepel.
Jelenés 1 nekron: ellenfeled veszít 3 VP-t vagy 3 SZK-t vagy sebződik 3 ÉP-t.


A negyedik nővér

1 VP 1/1 dornodon szörny/kísértet

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy semmiző forrást.
Ha a gyűjtődben van: körönként kétszer használhatsz jelenést.
Jelenés: dobj 1 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.


A holdtorony mágusa (új)

2 ZSZ 1/3 fairlight kalandozó/ember KF „szárnyak”

2 építőnek számít.
Halálsikoly: kapsz egy Szellemszolgát.
P 1 ZSZ: előkereshetsz egy épületet, vagy egy tharr, fairlight vagy sheran asztalon maradó nem lény lapot.


Az éjtorony mágusa (új)

1 VP 0/3 chara-din kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
P 1 ZSZ: előkereshetsz egy szörnyet, vagy egy leah, dornodon vagy chara-din lényt (kivéve önmagát).
 
X VP Bűztomboló

szörny 1 csont Chara-din
orgling

Illusztráció: Kicsiny László

Repül.
Semlegesítés: lap.
X a semlegesített lap költsége, ha nem semlegesítésként játszod ki, akkor 1.
Kötelék, élet: 1 és kijátszásakor kapsz X Orgling kártevőt (de max. 2-t).

X / X

"Orra a bűzről álmodik."
 
Rend teremtő:Követő/epikus
Kedvelt lap gyakori vagy nemgyakori. S; következő gyakori lapod költsége 1el olcsobb Vagy nemgyakorié 1vpvel. Mehetnek 0ra is.
J: a következő gyngy lapodra nem lehet reagálni.
 
Teljesen mas mint a horgony. Az ingyen es kijatszasakkor lő ez nem. Az huzatni tud ez nem ha szerencses vagy visszakapsz egy reakciokantert es esetleg lesz semmizesed.(kicsit mashogy tud lapelonyt termelni) Nyilvan ha bejon a 3szin ugy jobban müködne. De erdekel mitol erosebb 6x a horgonynal.
 
Ez a "bármikor" kicsit erős, én egy K:-t tennék elé.

J.
 
Jó lesz.
 
Hmm ez egy hatszor erősebb horgony
 
Jégvirág;0Szk/Leah/tárgy/hideg
Semlegesit reakció. 1Nekron; áldozd fel:célpont lény vagy jatekos sebződik 2ept vagy celpont lap kap 2dermesztes jelzőt. A gyűjtőböl bármikor visszavehetd a kezedbe ha átraksz egy gyűjtőből 3 ugyan olyan szìnü Vagy tipusu lapot a semmibe.
 
Tűzhullám

?VP

Azonnali,reakció,ősmágia,tűz,dornodon

Idézési költsége 2vp de ha kötelék akkor 0.
Megakadályoz egy nem tűz lapot vagy nem tűz forrást.
2kötelék: Ellenfeled ebben a körben minden kijátszott lapja után sebződik 2ÉP-t.
 
Savtenger/Leah/Azonnali/szingularitás,ősmágia +1vp reagálni rá Ik:X Zanszilank
Kijatszási feltéte, hogy legyen vpd vagy szkd. Idézési költsége mindig annyi zsz amennyi vpd es szkd van. Ellenfelednek el kell dobnia a semmibe 1 véletlenszerü lapját es celpont lap a semmibe kerül ez hat forrasimmunis lapra is. Ha nem az elsö 2körbe jatszottad ki huzz 1lapot. Jelenés:egy gyüjtöbol max 2lap a semmibe kerul.
 
Rolf (új)

2 VP 2/2 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy manó vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Hidegre immúnis.
Kijátszásakor 4 ÉP árán előkereshetsz a paklidból egy manót, vagy egy max. 2 költségű leah lapot.


Manó nekromanta

2 VP 2/2 leah szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy manó kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor visszavehetsz max 2 manót a gyűjtődből a kezedbe. Az így visszavett lapokat a kör végén dobd a kezedből a semmibe (ha még ott vannak).


Manó likantróp

2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/manó, vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
Ha sebzést okoz: a paklidból egy manót vagy vérfarkast a gyűjtőbe tehetsz.


Manó őrmester

2 VP 3/3 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a semmibe küldhetsz.
„Duplakötelék”: életkioltó vagy ősmágia.
 
Kontrolomorf

2zsz
szörny,morf, színtelen, +1 reagálni rá

Semlegesítés:lap.
Jelenés:1zsz: Kapsz egy gyakori tóken lapot passzívan a tartalékodba.
2/2
 
1 Vp Szabályszegő
kalandozó KF kincs színtelen
árnymanó

S, mutasd meg a kezedből: gyógyulsz 3-at.
Párbaj: 3
Kijátszásakor kapsz egy Dornodon gyakori tókent.
Áramlás: vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés: megakadályoz egy kézben működő aktiválást kívánó képességet

1/2
 
Quwarg ősrobbanás ÚJ

1vp

Azonnali, quwarg, reakció, Dornodon

Ha van játékban Quwarg ősmágus akkor is kijátszhatod ekkor idézési költsége 0 és ellenfeled nem módosíthatja.
Megakadályoz egy lapot.
Kompenzáció: Kapsz két Nyomorult quwargot.



Quwarg nekromanta

1vp 1zsz

szörny, quwarg, rezisztecia, horgony, Leah

Ha Qwikreksonal játszol kijátszása után aktivizálhatod.
[S]: Kapsz egy élőholt quwarg-ot.
[E]: 1zsz: Áldozz fel 1 egy másik quwargot: Megakadályoz egy forrást.

0/4mágikus
 
Végső morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf

Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy morfot.
Ha használsz szabálylapot: keresés helyett visszavehetsz egy morfot a gyűjtődből a kezedbe.


Xenó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf, xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob annyi lapot, ahány vele egyező altípusú lényed van játékban (max. 3-mat.).
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Xenó parazitát.


Alkalmazkodó xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Olyan típusú lappal, amilyet ellenfeled dobott neki, nem lehet célozni és ilyen lapok képességei nem hatnak rá.
„Duplakötelék”: nem lehet megsebezni.


Teluran, a rovarkutató

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és -2 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből végy le róla egy jelzőt: kapsz egy aktív Rambó bogarat.


Villámgyors fatty

1 VP 0/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X a játékban lévő chara-din fattyaid száma.
Áldozd fel: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
 
1 nekron Teknőstojás (új)
szörny 1 szk Sheran
teknős

Anti-mágia: 0
kötelék: repül.
P, tegyél rá 1 álomjelzőt: ebben és a következő körben nem lehet varázslatot kijátszani.
Halálsikoly: visszavehetsz egy teknőst a gyűjtődből a kezedbe (kivéve Teknőstojást), vagy húzz egy lapot.

0/2
 
Szegény. Ki akarja bántani?

Vidéki versenyhelyszín

IK: 2 mana, 1 nekron, 1 csont
Ikon: Háló

Képesség:
K: Célpont lény vagy játékos gyógyul 2-t.

"Vidéken az emberek barátságosak, s vendégszeretők. Nem csoda, hogy oly sokakat rabul ejt a vidék varázsa."

Vidéki promó lapnak.
 
1 Vp Sihaya (új)
kalandozó KF Elenios
mutáns

Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lapot a kezedből, a játékból vagy egy gyűjtőből: Sihaya megkapja annak minden kijátszáskori képességét és/vagy semlegesítését.
Láthatatlan.

3/1
 
Egyenlőbb bánásmód

Szabálylap


Nem húzol miatta egyel kevesebb lapot a játék elején.
Ha a játék elején valamilyen szabálylap vagy követő kikapcsolja egy játékos követőjét akkor a kikapcsolt követő miatt +1 lapot húz a játék kezdetekor. (Kivéve ha a követő kikapcsolásakor amúgy is +1 lapot húzna a saját képessége miatt.)
Az Egyenlőbb bánásmódot semmilyen szabálylap vagy forrás nem kapcsolhatja ki.
Hátrány: Te sem kapcsolhatod ki semmilyen módon.
 
Lehet balanszolni azzal, hogy nem használhatsz mellé követőt... Az enkala sorsa egyébként is eléggé bizonytalan.
 
Szerintem ez túl erős.

Kiegészítés + Enkala: kezdek 3 lappal.

2 Ajandekozo: kezdek 4 lappal minden epikus ellen.

Varazsrepa; Varazsborsobol 3-3 db-ot jatszom.
(Most ezek jutnak eszembe, biztos van meg eldobalhato lap; meg az aramlasos lapok is jok ide)

Mindenkepp kezdek, ha huzok zoldseget, eldobom, kerek helyette masik lapot. (4 lap, az ellenfelnel vagy 1 lap minusz, vagy 3 EP, 1 Ep-je maradna, ha tori a kovetot)

Masodik kor: keresem a mithril golemet, kezben 5 lap.
Dobok 1-et a golem kijatszasanak, utana a kepessegenek, a szabalylapra megint huzok 1 lapot.

Ez Magirox csatlos mennyisegu lapelony, nem kell hozza nekron ktsg vagy EP aldozas, csak 1 Vp.
 
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Eleve nincs még olyan lap, ami 0 vp-ért varázslatot counterelne, az "azonnali + még valami" a legszélesebb spektrum ilyen téren. Tehát ha csak ennyi lenne a lapon, már akkor is elgondolkodnék, hogy nem túl erős-e. De e mellett van kompenzációja és büntetése, tehát a legrosszabb forgatókönyv szerint is kapunk egy ingyen motyogó kölyköt. Az asztalról meg nettó lapelőnyt generál. Ez túl sok.
 
  ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.