Nagyobb Zan
4 Zsz
típus: nincs
szín: hátlap-szín
Kijátszásával egy időben mutass meg egy lapot
a kezedből, az asztalról vagy egy gyűjtőből.
Minden szempontból tekintsétek úgy, mintha
egy ilyen lapot játszanál ki, amin szerepel
a következő szöveg is:
Kijátszási feltétele, hogy feláldozd 6 ÉP-d.
„Enyém a Zan, enyém a hatalom.” – T. Vlagyimir |
Hopner csele
1 VP raia azonnali/reakció „ősmágia”
Megakadályoz egy nem lény lapot.
Ezután egy gyűjtőből egy lapot visszatehetsz a tulajdonosa paklijának a tetejére (kivéve Hopner cselét).
Maroh-hin detektor
1 VP 1 nekron 1/1 tharr szörny/moa 1 SZK
Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is.
Kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, ahány moád van játékban.
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy moát az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe.
Közepes teremtőmágia
1 VP chara-din azonnali „védekezés”
Készíts ki 5 különböző gyakori tóken lapot, majd rakj közülük véletlenszerűen játékba annyit, amennyivel több permanense van játékban ellenfelednek, mint neked.
Alternatív valóság
szabálylap
A „kincs” „párbaj” és „áramlás” képességek használata 1 VP helyett 1 ZSZ-be kerül.
Ha valaki sikeresen használja a fenti képességek valamelyikét: a kör végén húzhat egy lapot (egy körben egyszer).
Szakíts, ha bírsz
1 VP elenios bűbáj
E 2 VP: ha ellenfeled ebben a körben legalább 3 cselekvést végrehajtott, vagy legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: a kör véget ér. |
Ja, nem, visszavonom. |
Esetleg vagy-vagy |
A próféták kora - akkor már inkább az ellenfelét, nem? ;) |
Kurozan tó
szabálylap
Használhatsz mellette max. 1 másik szabálylapot, és amiatt is -1 lapot húzol.
Nem hat rá az Ősi rúna és a Semleges csatamező.
Amíg ez a lap aktív, a másik szabálylapod ellenfeled semmilyen módon nem szüntetheti meg.
A próféták kora
szabálylap
A körönként egyszer, a húzás fázisban, a húzás előtt minden játékos megtippelheti a húzott lap színét, típusát és nevét. Ha megteszi, meg kell mutatnia a húzott lapot.
Ha eltalálja a színét: gyógyul 3 ÉP-t. Ha eltalálja a típusát: kap 1 VP-t. Ha eltalálj a nevét, akkor húz még egy lapot és ellenfele sebződik 2 ÉP-t.
Közepes angyal
1 VP raia szörny 2/2 1 SZK
Tedd vissza a kezedből a pakli tetejére: megakadályoz egy azonnalit (ekkor reakció) vagy kapsz egy Kisebb angyalt.
Hopner tanítványa
2 VP 2/2 raia kalandozó/ember KF
Kijátszásakor célpont lap visszakerül a tulajdonosa paklijának a tetejére.
P 1 VP: keress elő egy pakliból egy lapot és tedd a pakli tetejére.
Hopner megbízottja
2 VP 2/3 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”
P rakj egy lapot a kezedből a pakli tetejére: ellenfelednek vissza kell kevernie a kezéből 2 általa választott lapot a paklijába.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz. |
Ennél jobb a szürkeállomány aktivizálása (1995)
Illetve az nagyon homályos megfogalmazás,
hogy mi hat közvetlenül játékosra. |
Szóval kicsit igazítani kéne az elnevezésen, szerintem. |
(majdnem) ilyen nevű lap már létezik. |
Hókusz-pókusz
0 VP
Fairlight
általános
vízió
Ha max. 2 lap van a kezedben, [+1] és a fő fázisodban előkeresheted a paklidból 3 ÉP feláldozásával. (Egy körben egyszer.)
Kapsz annyi VP-t, ahanyadik kör van, de max 3-at. Ellenfeled is kijátszhatja a gyűjtődből.
Tatrrrepôtetretrepiecôã-é-é-ô-hã-hén-Hén! |
Végső véráldozat! 3 VP
A lap sikeres kijátszásakor az ÉP-d 0-lesz és max ÉP-d 1. Az összes asztalon lévő lapjaid, és jelzőid a semmibe kerülnek.
Kapsz annyi VP-t és SZK-t ahány ÉP-d volt. Ezeket a VP-ket és SZK-ket ebben a körben el kell költened, különben elvesznek.
Ebben a körben max 2 lapot játszhat ki a kezedből, amire nem lehet reagálni (mindenképpen létre jönnek), de játékosra közvetlenül nem hathatnak. |
Őshangya rajtaütés!
X-1 VP
Azonnali
Sheran
Kijátszásakor kapsz választásod szerint X lapot a következők közül, akár vegyesen: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester. Ha a saját körödben játszod ki, akkor ellenfeled kap egy Haldokló Quwargot.
---
Őshangya barakkok
2 ZSZ
Építmény
Őshangya
Sheran
[K] áldozd fel egy őshangya lényedet: választásod szerint kapsz egyet a következők közül: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester.
[K] Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester lapjaid aktiválást kívánó képességeinek költségét fizetheted ZSZből is. |
Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki
Viccelsz? A lap nem elég erős. És különleges.
Ne vedd magadra, valójában nem erre a lapra reagálok. |
bocs, ígérem, az utolsó verzió, csak rövidítettem a szövegen:
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a Megszakító színét és altípusát. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
SZ: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
Ez csak az én fantáziám a laphoz, de mekkora királyság lenne már végre egy quwarg kalandozó, aki félig letört napszemüvegben - mögötte vöröslő szemmel - áll, nyílpuskával a kézben, szivarral a szájban egy Vasalt Bunkó felett? |
A Megszakítónál lemaradt 1 sor:
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP. |
Za(n)morf képződmény
színtelen, szörny, morf, horgony, szárny, 1/3
van benne 1 SZK, IK: 1 ZSZ
Anti-mágia: 1
Húzz egy lapot!
S: célpont lény kap 2 álomjelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap 2
dermesztés jelzőt.
Indoklás: az idéző teknősön és a goblinok megmentőjén kívül nincs normális, am:1-es lény most a metában. Ez főleg azért fájó, mert tudná dobatni az UR bűbájokat. A másik, hogy nincs ZSZ költségű, anti-mágia:1-es lény (ami kijöhetne első körben)
A második képessége elismerem, némileg hasonlít az oroszlánra, de attól azért fényévekre van. Viszont mind a VH-nak, mind az orkoknak jól jönne egy ilyen lény, ami tudja kezelni a temérdek Időlassítót.
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
Régóta tépem a szám, szvsz nagy problémája a játéknak, hogy nincs olyan counter, amivel meg lehetne fogni a második körös Polipokalipszist, Mithril gólemet, követő mellett a Gormathiont stb.
Ez iszonyat játékromboló, és nagyban nyitja az ollót a kezdő játékos javára. Ezért találtam ki ezt a lapot. Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
A hátránya miatt 'visszaesik" átlag költségében a Solisar szintre, viszont az etnikum paklikat nagyban erősíti. A sajátos, játék elején való fixálás miatt a good stuff pakliknál - 7 törzs - rejt magában némi rizikót, de ennyi kockázat szerintem így is bele fog férni mindenkinek. Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki |
Persze. Az ihlette a követőt
|
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az új Bajnok Manifesztációjának 9-es párbaja van?:P |
Lothar, a párbajsegéd
követő
Lapjaid párbaj képessége eggyel nő, és ellenfeled fő fázisában is kezdeményezhetsz párbajt.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy Párbaj: X képességgel bíró lapot, azonnal gyógyulsz X+2-őt VAGY ellenfeled azonnal sebződik X+1-et.
"Uraim! Első vérig vagy halálig tartson a küzdelem?" |
Murphy törvénye
szabálylap
Ha ellenfeled 5-nél több lappal, vagy 20-nál több ÉP-vel kezdené a játékot, mindketten 4 lapot húztok kezdéskor. Nem működnek a lapok aktiválást kívánó képességei, kivéve a Gyevi bírót.
Persze a lap neve az is lehetne, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze |
A gyenge
1 vp színtelen klalandozó emer kf háló 1/1
Ha az ellenfeled saját szabályalapja követője hatására több ép-vel kezdte a játékot mint 20 akkor ellenfeled sebeződik 3-at veszít 2 vp-t és el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot a semmibe. |
Mentális rögtönzés (elenios) lény. szörny
?/?
Sebzése mindig annyi amennyi tárgy van játékban
ÉP-je mindig annyi ahány lap van a játékosok kezében
K: 1 vp: egy célpont lapot megcserélhetsz, két játékos közt.
P: célpont játékos nem játszhat ki varászlatot ebben a körben.
áldozd fel: minden játékos eldobja az összes lapját ami nem lény. |
Motyogó invázió
1 VP
Leah általános motyogó ősmágia
Kötelék: +1 reagálni és antimágia:0
Kijátszásakor és a játék hátralévő részében minden előkészítő fázisodban kapsz egy Motyogó kölyköt.
Ha bármikor 7 Motyogó kölyök van játékban az asztalon azonnal megnyerted a játékot. |
Végakarat
1 VP chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy egy lényed kikerült a játékból (kivéve áldozástól), vagy az irányításod alól.
Húzz 2 lapot!
Ikervarázs
X ZSZ chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy X költségű általánost vagy azonnalit. Létrejön a varázslat minden hatása, mintha te játszottad volna ki.
Sárkányevő manó
2 VP 3/3 elenios szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy max. 3 IK-jú lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy legalább 4 idézési költségű lapot, ez ellen semmilyen immúnitás/célozhatatlanság nem működik és ha lény volt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Ötödik dimenzió
szabálylap
Minden játékos minden körében az első kézből kijátszott lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: X VP és 1 lap húzás. X a lap módosított idézési költsége.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: eggyel kevesebb lapot húz.
A horda ideje
szabálylap
Minden legfeljebb 3 IK-jú lény kap +1/+1-et. Az ilyen lényekre a 2. körtől +1 VP reagálni és az ellenfélnek +1 VP célozni őket.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: +1 lapot húzol. |
Van Rhattnak is,Raiának is
Jó hát ilyen apróságok felett, mint időközben megjelent lapok, én átugrok És nincs olyan, hogy túlkapás A többi részre nem reagálok, mert a végén időhurokba keveredünk. |
Szerintem kezded túlkapni a dolgot Több idővel manipuláló lap is van,ahogy te is írtad. Van Rhattnak is,Raiának is a másik két isten mellett,nem feltétlenül tudod megmagyarázni azt sem,hogy miért Thu'zad időhurka a neve a visszavetetésnek. Azért lett mentális,hogy erősítsen +1 paklit és mert így képzeltem el a szerepjátékos részét a laptervnek. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|