Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Alanori Olimpia június 17.
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
A pillanat képe
Tleikan enyészvarázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tleikan hadsereg élén álló hadurak félelmetes hatalom birtokosai. Megjelenésük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, az ellenség saját kínjában és mocskában fog fetrengeni előttük. Márpedig amikor a tleikanok harcba indulnak, rendre ezzel a tömegirtó varázslattal kezdődik a csata...
Nézz szét a galériában!
Alanori Olimpia lapelemzés (2. rész)
Alanori Olimpia lapelemzés (1. rész)
XXI. HKK Nemzeti Bajnokság - szabályok
XLVII. Beholder Találkozó – 2017.06.17. - Beszámoló
Bemutató verseny – 2017. június 10. - Beszámoló

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2017. június 21., Excelsior
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (27258)
[HKK Piac] Eladó lapok (139404)
Alanori Olimpia lapelemzés (1. rész) (34)
HKK kérdés? (42290)
[HKK Piac] UR lapok (10089)
Verseny előtt (6836)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
mindent eladtam bagóért


Ez hiba volt

Igen, az Online nem volt rossz.
És igen, senki se költene már rá,mert nem akarnának újra felsülni.

Az asztali versenytől meg sokaknak elmegy a kedve, megjön, aztán megint elmegy Mint egy hullámvasút.
 
mikor a leginkább benne voltam az asztali verzióban, versenyre jártam és volt egy egészen használható lapkészletem (top lapok, min. 200k huf), mindent eladtam bagóért, mert az online elindult.

jó volt a játék, pont azt tudta volna amit elvártam tőle. ha lett volna elég játékos...

sok energiám volt az asztali játékban, de gondolkodás nélkül cseréltem.

soha többet nem költenék a beho online játékára, mindegy ki üzemelteti...
kidobott pénz volt.
és már az asztali versenyektől is elment a kedvem.
 
S
O
H
A
 
Üdv mindenkinek,

Mikor lesz már HKK Online???????
 
Én a HKK Online folytatását úgy tudnám szépen elképzelni, ha az egészet az elejétől fogva kezdenénk el. Első kiadástól kezdődően.
Persze azt pedig garantálni, hogy félévente jelenjen meg a következő kiadás, így szépen lassan dolgozni fog a lemaradásából a valós játékhoz képest.

Aki a korábbi HKK Online-ra költött, annak adni annak megfelelő kreditet, hogy tudjon vásárolni.
Ez lehet az új üzemeltetőnek veszteség, de ezt nem lépi meg, akkor pont a potenciális vásárlóknak veszi el a kedvét a vásárlástól. Nem akarnak kétszer ugyanúgy járnak, de ha megkapják a korábbi vásárlást, akkor egy bizalom alakulna ki, ami után biztosan fog még vásárolni.

Az árát nagyon le kell vinni a csomagoknak. Akár 1db csekély sms/csomag. Mert korábban emlékeim szerint majdnem annyiba került egy virtuális csomag, mint egy valós. Drága.

Biztosítani kellene azt, hogy aki nem hajlandó pénzt költeni a játékra, az is tudjon érvényesülni.
Pl.: napi küldetések, amivel kap kreditet, és építheti a gyűjteményét szépen lassan.
X db reklám megnézése után kapok egy csomagot.

Versenyekből ki kell venni a minimum korlátot.
Bosszantó volt, hogy készültem a versenyre. Nem vállaltam semmi programot, és mivel nem jött össze a 32 ember, csak 26 el sem kezdődött a verseny.

Többnyelvűsíteni kell. HS-hez képest ezzel lehetne szerezni embereket, ha a saját nyelvükön szólítod meg őket.

Az üzemeltetőnek, vagy a Beholdernek pénzt kell áldozni ahhoz, hogy a profi játékosokat motiválva legyenek.
Pénzdíjazásos versenyek évente, vagy x időközönként.
Azon is érdemes lenne elgondolkodni, hogy kreditet tudjak váltani valós pénzzé.
Ha a felhasználó megkapja azt az illúziót, pénzt is kaphat a játékért, akkor szívesebben játszik, és költ rá.

Első körben ennyi jutott eszembe...
 
Anno, amíg a másik fejlesztő gárda dolgozott a projecten fel lett sorolva nagyon sok dolog, amin ha változtatnak, akkor lehet még mindig élne a játék. A legnagyobb probléma, hogy a pusztán a névvel akarták eladni és az egészet ráhúzták egy fapadosnál is gyengébb motorra. A játékmenetet meg lehetett tanulni, nem volt agyonanimálva, ami szerintem kifejezetten az előnye volt, persze lehet "update"-ekkel javítani a kinézeten időről időre, de amikor alapjaiban gyenge maga az oldal, akkor azon a játék nagyszerűsége sem segít valszeg... Az hogy minden a lehúzásról szólt (anyagi), az hogy jelentős mennyiségű pénz befizetése nélkül relevánsan nem lehetett fejlődni, az hogy nem volt semmi lényegi ösztönzés arra, hogy megérje befizetni a játékra, az hogy nem volt megfelelően balanszolva a játék, hogy a lapok legtöbbjének nem volt értéke, hogy maga a piac rendszer egy apró kiskapunak köszönhetően már az elejént a földbe állt, hogy nem lehetett "cserélni" közvetlenül, mindenképp kellett egy közvetítő fizetőeszköz stb... ezek mind nem segítettek.
Persze fel lehetne támasztani, szerintem lenne létjogosultsága az offline mellett is, sőt idővel a kettő akár össze is tudna kapcsolódni, ha olyan lapokat adnak ki, amik "színesek", de egyben kompatibilisek is az online korlátaival, sőt én több lehetőséget látnék az online felhasználásában, persze el kell fogadni, hogy a célközönség nem 80 millió HS-en és a többi millió dolláros költségvetéssel üzemelő hasonló játék felhasználó bázisa kizárólag.
A legnagyobb probléma, hogy nincs mögötte akarat és persze pénz se (4-5 millió kapásból kéne az indításhoz - lehet kevesebb is elég lenne), de ebben még mindig több fantáziát látok, mint a többi "függőben" levő Behos online projectben, amiről semmit nem tudni...
 
mindkettőnek megvan a maga előnye (és hátránya) szerintem mindkettőnek van létjogosultsága. Tolnám mindkettőt.
 
A HKK 21 éve kitart a papír formátummal. Aki eddig is így játszotta,az nem fog "harcolni" az onlineért. A behonak meg nem érdeke és nincs pénze ilyet fejleszteni
 
Hát ja ezzel valszeg sokan vagyunk így. Én is azt gondolom, hogy előbb vagy utóbb kell lennie. Ma már a papír alapú dolgok kérdéses, hogy meddig tarthatnak. Meg limitált a célközönség is.
 
Ezért kell barátnő, hogy lehessen mit éjjel-nappal tolni...
 
hát, ha lenne HKK online, én éjjel-nappal tolnám az biztos.
 
Én aztán tényeg nem,értek az online marketinghez (asse tudom mit jelent.... ) se semmihez...
de....... egy valamit nem értek ,a minap ránéztem a Mágia mesterei karaktereimre ( józsi bácsi,a pusztító,,,, Szilveszteri Sztalonna,,,, Panni baba és hasonló tápos kalandozók).És csodák csodája jozsibá még mindíg huszonvalahanyadik a mágusok között ,pedig nemigen jáccok vele.Mondom nem vagyok nagy logisztikus ,de ebből nekem az jött le hogy más se játszik a mágia mestereivel (pláne nem fizet érte a kutyase).
Namost nem .lenne logikus elindítani valahogy az Online HKK-t azt majd megláttyuk milesz alapon. ha akadozik vagy bugos a fene eszi,de legalább megy.
Ha pénzbe kerül az sem baj mondjuk kiszámolnák a Behonál hogy kéne 100 játékos havi 3-4-5-6 ezerért és akkor lehetne üzemeltetni.Nem tudom én még reménykedek.........
(a star Warst is folytatták pedig ki gondolta volna....)
 
Lassan erik a topic atnevezese: A HKK Online multja :|
 
Azert probald meg ezt a topicot:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=forum.php&action=topic&id=5722
 
Engem sose a látvány vonzott a HKK-ban, inkább a játékrendszer meg a játékmenet. És ebben nem volt rossz az Online verzió. Szóval igazán sajnáltam, amikor végül mégse jött össze.
A HS szép, de baromi üres volt ehhez képest.
Mondjuk az is igaz, hogy mellette szólt nekem, hogy anno már játszottam az offline-nal még 1999-2003 között és ha időközben nem költöztem volna külföldre, akkor az online hatására visszatértem volna a játékhoz.
De gondolom nem sok régi HKK-s van UK-ben... Arra is gondoltam, hogy rendelnék pár gyűjtődobozt, de minek ha nincs kivel játszani idekint...

Szóval marad a SimCity 4 és a városépítés...
 
Hát Dév, lehet hogy új játékosnak "elég",de az "öregeknek" tényleg hiányzik pár funkció Én örülök,hogy van ilyen,szó se róla. Csak ha felmerülne majd egyszer a "mibe invesztáljunk egy kis tőkét" kérdés,lehet a honlap arculata lehetne az elsődleges
 
Az oldal amugy egy uj jatekosnak nem hiszen, hogy elrettento, inkabb nekunk, oreg jatekosoknak lenne pozitiv a felujitasa. Regi ez a felulet, nem is tud mindent, de legalabb van.

Az online valtozat jelenlegi allaspont szerint nem lesz. Elofordulhat, hogy valaki rakna bele penzt, de az nem itt es nem most fog kiderulni (ugy tudom, hogy a beho nem fejlesztene a jatekot).
 
Amennyit láttam az online-ből, én abban látom a problémát, hogy egy ennyire összetett játékrendszert fölösleges erőltetni egy online játéknál. Se grafikailag, se játékmenetben nem volt a casual játékosoknak vonzó ez szerintem. Az offline verziónál ez kevésbé jön ki, de a Hearthstone-on túltekintve a Faeria vagy az ESL is sokkal látványosabb és áttekinthetőbb játékmenettel bír.
 
Az a baj,hogy a HKK célközönsége egy HS-hez képest elenyésző.
Amúgy,én is az Online HKK miatt kezdtem újra papíron. Egyszerűen a nosztalgia visszarángatott.
Az elsődleges továbbra is szerintem a honlap megreformálása lenne,mert ez az "oldschool" téma már rég lejárt,a fórum motor is ezer éves. Jobb lenne egy kicsit "élhetőbb" felület.
 
Nekem pont az tetszett meg újra ebben, hogy papír alapú és nem online kockulás...olyan tucatszámra akad.(és kíváncsi leszek melyik tapossa majd a 21. évet)
Inkább az online marketing felé kellene elinduli(wbes hírdetések, promo vidik stb)
 
Amúgy őszintén tényleg nagy kár az onlinért.

Személy szerint anno ezért kezdtem megint újra papír alapon játszani, mert megfogott az online.

Illetve tényleg profin megcsinálva, látva más kártyajátékok népszerűségét (Heartstone, ESL) talán meghozná az áttörést.

Na de mindegy, a reményhal meg utoljára.
 
Akinek halálhírét keltik sokáig él
 
Erdekes, hogy 1997 ota mondogatjak, hogy meghalt a HKK, es vege, meg nem lesz tobb kiegeszito
 
Bla bla bla. Az ezer túlzás,szerintem jó ha van 150-200 "aktív" hkk-s. A behonak nincs az online fejlesztésére pénze,ennyi. Itt a nagy okosok a magas fizeteseikkel megmondják a tutit,akkor hajrá,lehet fektetni a játékba!
Puszi
 
Kurva beholder. Értem én hogy visszaesett már a forgalom, de ennyi erővel azt is megtehették volna, hogy hagyják az offlinet a francba és csak erre fókuszálnak. Látván ezen weboldal látogatottságát (1000 látogató/nap), van egy pár ezres kemény mag akik még játszanak az offline verzióval, de új embereket behozni már nem tudnak. Ugyan az a bajuk mint a többi, kihalt játéknak: nem látják, merre kéne menni. Egy jó koncepció volt, de nem kamatoztatták. Csak nézzétek meg: Mióta ez a weboldal létezik, ugyanúgy néz ki, ugyanazok az opciók, az egyetlen dolog ami magát az oldalt életben tartja már az a fórum. Sajnálom hogy nem tudtak alkalmazkodni a technika fejlődéséhez, de a beholder mint kft, és a HKK mint játék története a végéhez közeledik.
 
Ehhez nem kell bennfentesnek lenni: SEMMI SE LESZ!
 
De legalább valami admin/support bennfentes akárki ideírhatna 2-3 szót, mondjuk hogy: SOSELESZMÁR NEISREMÉNYKEDJETEK!
 
Egyébként a HKK online brutál erős eszköz volna a tesztelés során. Én biztosan azon toltam/tolattam volna végig minden tesztelést. Igaz, kéne mögé egy-két ember, aki folyamatosan karban tartja, az meg kicsit drága mulatság. De számítógépes szimulációk mindig jól jönnek.
Pl. kiderülne, hogy az Achát gólem egy kiadhatatlan lap, mert egymaga eldönt egy mérkőzést. Vagy hogy a Kyorg tudás szintén inkorrekt. Vagy hogy a szánalmas teki - here kombó mit is képes művelni. Meg ilyenek...
 
Pedig igény az lenne rá.......
 
Nem működik már az oldal...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.