Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: TF25 december 12.
Hatalom Kártyái - Gemina erdeje november 25.
HKK - Zén Legendái: Jégvilág szeptember 25.
A pillanat képe
Gyógyító érintés
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 30.
HKK kódok
Beholder Karácsony - Akció! 2017.12.08. - 2017.12.20.
Gemina erdeje lapelemzés (3. rész)
Veszettség

A lista folytatása...
Termékismertető - HKK - Zén 3. expedíciója: Manóváros
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Zu'lit kincse
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Gemina erdeje

A lista folytatása...
Verseny előtt (6910)
Kérdezz-felelek 30. (37)
Na, mit bontottál? (2836)
HKK kérdés? (42927)
[HKK Piac] Eladó lapok (140043)
Lapötletek (63421)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Az összesnek.
 
2015. február óta várok hogy történjen valami a hkk online-nal.Elszomoritó egyben csalódott vagyok hogy semmiféle előre lépés nincs máig!Itt a KARÁCSONY!! Hány karácsonyak kell még eltelnie hogy valami legyen ebből az online-val.
 
Nos tehát ....nem veled személy szerint akarok vitázni.
Ami a lényeg már leirtam aki érti érti .
Nem csak a magam nevében írtam hanem többek nevében.
Ha nekem nincs titkolni ,takargatni valom akkor megirom a nevem (cim telefon szám stb) ahogy azt meg is irtam lejjebb.Ezek a fejlesztők üzemeltetők miért nem?
Ok hogy valami NMI Gaming-net nevű cég csinálta az Online hkk -t de valaki mármint egy (vagy több ) ember zsebre tette azt a pénzt amit én meg a többiek átutaltak .
Na most én olyan tipusú ember vagyok aki nem nagyon szereti ha mások zsebre teszik azt a pénzt amit én munkával megkeresek. (rendes fizikai munkával ,nem ilyen MNIgamingakármivel......)
És ha át b&xnak akkor bizony rákérdezek (kérdeznék) hogy ez mi volt.
 
Bocsi az "ember"-ért, kicsit elragadtattam magam...

Szóval, volt 3 blog a játék rövid fennállása alatt. Ebből az egyik volt úgymond hivatalos, amit a készítők üzemeltettek és frissítettek. Ez halt meg a legelőször, amikor a congregate-es fiaskó után a készítők nagyrésze feladta a projectet.
Dehogy nem volt feltűntetve. Ott linkeltem neked egy képet az előző hozzászólásomban, amin szerepel az NMI-net Gaming, de a Beholder nem... Elég egyértelmű. A hivatalos blogon is volt róla szó, a játék felületén is fel volt tűntetve a készítő programozó cég neve, illetve az oldalon máshol is volt írva, hogy az NMI készíti a játékot. Azon kívül, hogy "hkkonline" mint név szerepelt imitt-amott és a HKK lapjai alapján készültek a leprogramozott kártyák a játék magát pl. Battle of Summoners-nek hívta és sehol nem volt feltűntetve a Beholder Kft neve az oldalon. Szóval már csak ebből is feltűnhetett volna, vagy gyanus lehetett volna, hogy a Beholdernek nem sok köze van a projecthez, merthogy sehol nem volt a nevük megtalálható.
A készítőkkel alkalom adtán volt kommunikáció játékon belül a játék belső chat felületén, illetve az általuk futtatott blogon keresztül, ahol ők el is mondták, hogy a projecthez nincs köze a Beholdernek tanácsadói szerepkörön túl...
Amikor a Beholder meg lett kérdezve, hogy mi közük a projecthez, akkor ők el mondták, hogy tanácsadói szerepkörük van illetve a licencet adták bérbe az NMI-net Gamingnek...
Én nem tudom, hogy Te mikor kapcsolódtál be a projectbe, maga a béta teszt valamikor 2011 telén indult, amennyire emlékszem (már abban is részt vettem mint ahogy a későbbi aktív játékosok egy tisztes hányada) és az éles játék 2012 őszén ha jól tudom... de ez már 5-6 éve volt, kicsit lehet pontatlan vagyok. 2013 júliusában volt a kongregate-es debütálás, ami után pár nappal megszakadt a kommunikáció a fejlesztő csapat részéről, majd később 2-3 hónap hallgatás után vmikor ősszel tért vissza egyikük, összedobott még 2 kiegészítőt, majd ő is távozott...
A lényeg, hogy elég sokszor elég sok helyen mindkét oldal kifejtette, hogy a Beholdernek nincs szerepe a tényleges fejlesztésben...
És ismétlem, a Beholder neve sehol nem szerepelt a HKKOnline oldalán... Az viszont igen, hogy a fejlesztő az NMI-net Gaming...
 
"ember" köszi ez megtisztelő megszolitás....
Dehogy volt feltüntetve....milyen blogon lett volna...????
Ki mondta el ,milyen készítők akiket senki se tud hogy ki???
Mitől mikor határolodott el a Beho???

A többit értem
 
Mégis irok még....
Dehogy volt (a fenéket volt ,nemvolt...)Mia bánatot olvastunk volna el ......
 
pontosan. Az ilyesmi szerintem egyébként biztos le volt írva előre is a felhasználási feltételekben (amit gondolom senki nem olvasott el?)
 
Az érvelésed nagyjából jó, de nem teljesen helyes.

Korábban (még egyetemen) írtam erről egy tanulmányt, amelyben az elektronikus játékokban szereplő jogok és egyáltalán, mint tulajdon fogalma előjön.

Lehet vhol még meg is van, akit érdekel annak át tudom küldeni (nem újra benyújtási célzattal! ).

A lényeg az, hogy azok a szellemi termékek, jelen esetben a kártyák a cég tulajdona, így azoknak a használatáért fizetsz, nem pedig magáért a lapért (nem anyagiasul). Ebből következőleg a cég, ha akarja egyik napról a másikra szépen törölheti, módosíthatja őket, tehát a lapokkal azt csinál amit akar. Gondoljatok csak arra, hogy más kártyajátékban is pl. amikor nerfelnek vmit, akkor nem kérdeznek meg senkit, hogy ugyan engedd már meg... A használati feltételeket, amúgy érdemes elolvasni egy komolyabb játék esetén.
 
Ember, látom nagyon nem érted... Az oldalon fel volt tűntetve, hogy nem a Beho üzemelteti, az összes Online-nal kapcsolatos blogon volt róla szó, a készítők maguk is számtalanszor elmondták, hogy a Behotól csak a licencet vették meg, és a Beho is élesen elhatárolódott mindentől azt leszámítva, hogy ők max tanácsadóként funkcionálnak...
Arról nem is beszélve, hogy nem léptek le a pénzeddel. Fizettél egy online játékért, aminek egyébként jellegéből fakadóan se volt fizikai megtestesülése, szóval nem vettél lapokat és paklikat, hanem fizettél egy rakat 0-ért és 1-esért, amit akár akkor is elveszthettél volna, ha villám csap a szerverbe és kilövi az összes biztonsági mentést... Az hogy te nem tudtad, hogy nem a Beho futtatja, az a te alul informáltságod volt, mondhatni te hibád, mert anno (akik kb az elejétől játszottak a játékkal azok egy elég szép hányada) pont hogy elég sokan örültek annak, hogy kvázi a Behonak semmi köze hozzá, mert azt remélték, hogy így jobb lehet mint az Original, és a Beho nem bassza le, mint az originalt - Bocsi, Miklós és Beho, ez nem az én véleményem (2003 óta nem játszom a játékkal, max a híreket követem), de tisztán emlékszem, hogy volt ilyenről szó nem egyszer... Szóval a játékosok 99% tudta, hogy nem a Beho az üzemeltető, Te meg pont abba az 1%-ba voltál aki nem tudott róla... BAD LUCK
A lényeges különbség, hogy nem követelhetsz semmit, mert nem volt semmid... fizettél, hogy játszhass, bezárt a bazár ismételten csak BAD LUCK...
De vicces, mert kicsi google keressésel megtaláltam neked, hogy ki volt az üzemeltető, amit te is megtehettél volna.
NMI-net Gamint Kft (?)

Az alábbi idézet egy Behos fórumból van:


37. Guldor 2011.11.24. 04:46


"A Hatalom Kártyái Kártyajáték jogtulajdonosa a Beholder Kft. A HKK Online az NMI-net gondozásában jelenik meg. Minden jog fenntartva."

Ez van a béta oldalán kiírva, ez alapján a beho még a jogok tulajdonosa. Azért néztem meg, mert eléggé nehezen hihetőnek tűnt, hogy a jogokat átadta a beholder. Valszeg valami részesedésért cserébe felhasználhatják a rendszert meg a grafikákat.


Ezen az oldalon meg a képre kattintva a jobb alsó sarokban láthatod a cégnevet ismételten.

És mielőtt félre értenél én nem őket védem, de ahogy támadod őket a saját hülyeséged miatt (tájékozatlanul, de azért mindenféle elvárással befizetsz egy rakat pénzt, holott józan paraszti ésszel, de mindenképp diploma nélkül is kitalálható, hogy ha valami 0-ákból és 1-esekből áll, mint minden az informatikában, annak nem lesz fizikai valója, szóval mindenképp kidobod a pénzt az ablakon, mert nem kapod vissza - fizetsz egy nem létező dologért, olyan mintha pornóért fizetnél elő...) az több mint igazságtalan.
Azért lehet őket szidni, hogy nem voltak elég kitartóak és lehet úgy is értelmezni, hogy cserben hagyták azt a több tucat játszani vágyó embert, de max a Behot károsították meg (tekinve Miklós hozzászólása alapján, hogy nem sikerült nekik fizetni a licencdíjat), téged semmiképp. Senki nem mondta Neked, hogy fizess be pénzt és vegyél virtuális lapokat meg paklikat...
 
Leirom mégegyszer .....(utoljátra)
Az Online HKK ban HATALOM KÁRTYÁI paklikat, és lapokat vettünk (nem valami amerikai gagyit vagy egy kalandozó karakter lapot).
Ez a lényeges külömbség......
És a játékosok 99 százaléka nem tudta hogy nem a Beholdertől vesz online paklikat és lapokat hanem valami kalandor (xarházi,haszonleső, &eciktől.... ) (akiknek a nevére címére még most is kiváncs volnék , ha esetleg valaki tudja....)(elnézést a vulgáris kifejezésekért) akik lelépnek a pénzünkel és a lapjainkal.....
Amennyit az Online HKK segített az "asztali HKK " -nak aZ onlineHKK bukása tiz-szer annyit ártott neki.
 
Csak nekem ez a dolog nagyon furcsa dehát el kell fogadni ,ilyen a világ ...Fizetek ,játszadozok aztán annyi.Utolag persze mindenki (már aki a saját pénzét költötte, nem apuka fizette ) azt mondja hogy ez igy de xar ,ez átverés.


Azért ez így nem igaz... Én a legtöbb játékra, amivel játszottam online költöttem, hol kevesebbet hol többet. Ahhoz képest mennyire nem voltam jó anyagi helyzetben elég sokat költöttem a Végzetúrra, az online HKK-ra stb... jelenleg van, hogy a mobilos SimCity Build It nevű játékra költök, de pontosan azért, amit Miklós is írt, mert élvezetessebbé akarom tenni magamnak. Soha nem gondolok a megtérülésére (mármint anyagilag), mert a megtérülése az a játékélmény... És teszem hozzá, hogy egyetlen játékért sem (talán ez alól kicsit kivétel az az időszak 1999-2003 között, amikor az asztali HKK-t játszottam és nagyszülőktől meg szülőktől kapott zsebpénzt költöttem a játékra) fizettek a szüleim, amit hobbi szinten így űztem, főleg mert az asztali HKK után az első "fizetős" játékom a Végzetúr volt, addigra meg már egyik szülőm se élt... Még se tekintek erre átverésként, főleg mert a Végzeturat pl. magamtól hagytam abba, beleuntam, a HKK Online ugye elvérzett, de ott se bántam a pénzt, jó volt amíg volt...

Más:

Az online HKK baromi jó kezdeményezés volt így, de valóban sokat akart markolni. Egy mobilos verziót nehezen tudok elképzelni, nekem az túl kicsinek tűnik... Ahhoz nagyon le kéne korlátozni gondolom, de azzal együtt szűkülne a választék is, hiszen a passziánsz jellegű paklik jó része elveszne (igen én imádtam a hoki-paklikat)...
A HKK online elvérzése óta kevésbé követem aktívan a történéseket, de azért csekkolom időről-időre a kijövő lapokat, így tudok az alfa paklikról is, amik nagyon jó kezdeményezésnek tűnnek. Azon a vonalon lehetne felépíteni egy online verziót, és idővel lehetne bővíteni a szabályokat a lehetőségekhez képest.
Ami itt visszás lehet, hogy sokan a HKK Onlinetól is egyfajta cross-platformot vártak, hogy majd integrálni lehessen az asztali már befektetett lapokat az online-ba... izé ehhez az asztali szabályokat kéne letisztítani és egyszerűsíteni, de jelenleg nem ez tűnik a trendnek...
Akárhogy is, ha lesz valamilyen online jellegű HKK, én tuti ott leszek, hogy kipróbáljam, bár jobban örülnék egy böngészű/PC alapúnak, mintsem egy mobilosnak...
 
Sziasztok!

Olvasva a hozzászólásokat pár saját vélemény. Szerintem is alapvető hkk elem az ellenfél körébe való beleszólás. Ezt egyrészt lehetne gyorsítani azzal, ha a progi figyeli, hogy egyáltalán van-e bármiféle reakció lapja az ellennek. Az pedig, hogy az ellenfél lényegébe véve minden cselekedetem után jöhet, szintén egy izgalmas dolog, amit idő-limites verzióval jól lehetne egyensúlyban tartani... pl lehetne 2 féle játszási lehetőseg: pörgős vagy lassú. A pörgős lehetne mondjuk fejenként 5-10perces összjátékidő, a hosszú meg akár 20perces fejenkénti összjátékidő (a számok csak példák). Így mindenki eldöntheti, hogy éppen csak felugrott és játszana 2 gyors meccset, vagy otthon csücsül és szívesen eljátszik néhány hosszabb, bonyolultabb, gondolkodósabb meccset.
Például az is egy elég jó plusz lenne egy ilyen programnak, hogy különböző szabályrendszerek alapján is lehetne játszani (sokszínűség, veszélyes faj stb.) alkalmankénti választható módon... nyílván ehhez ehhez kéne elég felhasználó, hogy mindig legyen elég ellen, a különböző "versenyeken".
Ami pedig a hasonló játékok időveli befuccsolását illeti, szerintem kártyájátékoknál egy idő után mindig elmegy a "pay to win" felé a koncepció, ami főleg az internet miatt egy elég szűklátókörű üzlet politika, már csak azért is meg sok felhasználó abbahagyja ilyenkor a játékot. Pl.: én a HS-be egy dekát nem fektettem, mert sejtettem hogy x mennyiségű játék után ilyen lesz, abba is hagytam kb fél év játék után. Míg havi fix 3-6000 forintot szívesen kifizettem volna egy szórakoztató játékért, amiben a szerencsén kívül (bár a paklibontás mindig szórakoztató) sokat számít a koncepció, stratégia stb., nem pedig csak az hogy vettem rengeteg paklit és beleteszem az összes jó lapot amit lehet. Ezért meg járhatott volna, mondjuk nagyobb eséllyel vagy egy játék/küldi alatt több nyert pakli stb.
 
Esetleg arról lehet tudni, hogy a kérdőív hogy zárult?
Én még pénzel is támogatnám ha újból lenne
 
Jó kis játék, akárcsak a HS. Én még régebben a Heroes kártyajátékával játszottam sokat, a DoC-szal. De azt azért hozzá kell tennem, hogy egyik sem adja vissza a HKK-t. A maga nemében mind nagyon jó játék volt, de a HKK érzést nem adják vissza. Viszont sokat lehet tanulni ezekből a játékokból, ha tényleg fel akarja a kiadó éleszteni a játékot. Én örülnék neki, és szerintem lenne is létjogosultsága a megfelelő formában. Viszont az tény, hogy anyagilag sikeres valószínű nem lesz, főleg nem hosszú távon.
 
Elder Scrolls: Legends

Bethesda-tol
 
Azmiaz? a Legends.....
 
menj át Legendsre, jobban jársz.
 
Bocsesz....tényleg persze .Csak gondoltam nyomatékot adok a mondandomnak.
Persze én se vagyok mindentudo az is lehet hogy ha megindul ez a telefonos HKK a Beho akkorát kaszál vele mint a fene.
A HS -nal játszom mindennap 1-1 órár kb .Játszanék az uj online -al is.
Ez amit te irtál szuper lenne! Hátha lenne belőle valami....

üdv
 
Jozsi! Azt a "bres" dolgot az ocsem irta, aki sok zsetont (idot es energiat) olt az online-ba. En sosem jatszottam vele. Max a beta-val nehany kort. Szoval innen kerek elnezest mindenkitol aki felreertett.

Szamomra mar az is nagy dolog lenne ha lenne egy felulet ami tavolrol modellezne a virtualis hkk asztalt. A ket jatekos barmit megtehetne, amit egyebkent is. A paklikat a jatekosok toltenek fel amit a prigram menedzselne. Huzas kereses lapdobas paklibol. Ez a felulet nem igenyelne se mi-t se okos algoritmusokat. Csak kezelnie kene az asztalt a paklikat a kezet es a gyujtot meg az eroforrasokat.

Egy ilyen feluletert az OSSZES videki hkk-s hajlando lenne fizetni ilyen hsz tagsagi merteku elofizetesi dijat.

Errol ugattam lentebb.

Uff.

J.J.
 
Köszönöm a választ ,és megértettem.
Csak nekem ez a dolog nagyon furcsa dehát el kell fogadni ,ilyen a világ ...Fizetek ,játszadozok aztán annyi.Utolag persze mindenki (már aki a saját pénzét költötte, nem apuka fizette ) azt mondja hogy ez igy de xar ,ez átverés.

Még annyit hozzászolnék hogy ha mobil app lesz, az nem akkora baj egyébként ,mert simán lehet majd játszani vele pc-n is és okos tv-n is úgy hogy tölem jöhet.Hajrá!
 
Beleszólás az ellenfél játékába: én is vmi ilyesmire gondoltam, ha kijátszol egy lapot (ez amúgy is 1-3 másodperc, ha van vmiféle hang/animáció), akkor az ellenfél kap egy néhány másodperces keretet, hogy megnyomja azt a gombot, hogy "pillanat, lehet hogy cselekedni akarok". Ilyenkor az első játékos annyit lát, hogy "az ellenfeled gondolkodik" és ekkor az óra a másiknál ketyeg. Ettől függetlenül persze passzolhat visszaadva a labdát az első játékosnak, vagy cselekedhet is. Amit mindenképp figyelembe kell venni, az az internet sebessége, a világ 2 pontján ülő ember meg a szerver közt amíg ide-oda megy az adat, az is idő. Tehát minden lap kijátszás után lenne valamennyi várakozási idő. Persze a játékot lehet gyorsítani azzal, ha valaki a kör elején benyomja, hogy "ebben a körben nem akarok csinálni, hadd cselekedjen az ellenfél" és cserébe kap plusz gondolkodási időt a plusz köreire hogy érdemes legyen ezt használnia.

A HS egyik óriási hibája egyébként az, ahogy a játékidőt kezeli, a rosszindulatú játékosok feleslegesen tudják húzni az időt az első körökben, míg egy összetett helyzetben nincs elég időd a gondolkodásra, ezt is sokkal dinamikusabban oldhatnánk meg.

jozsi98: A játékok iránti szenvedélyem és a munkám miatt is rengeteg játékot játszom, és sok év óta már leginkább a többszemélyes, online játékok kötnek le. Nagyon kevés kivételtől eltekintve, a legtöbb játék, amivel játszottam, véget ért 1-5 év után. A fejlesztők kiirták, hogy itt a vége, mivel nem volt elég bevételük, nem tudták tovább szponzorálni a fejlesztést, a szervert, az egyéb költségeket. Több is volt ezek között a játékok között, amire költöttem pénzt. Soha nem gondoltam rá, hogy a pénzemet "lenyúlták, ellopták" stb. Egyszerűen azért fizettem, hogy a játékot még jobban tudjam élvezni, én nem tekintettem erre úgy, mint valamiféle befektetésre, vagy egy tulajdonra, amit később másnak majd el tudok adni. Nemcsak kis cégekkel fordult ilyen elő: pl. a Blizzard (!!) is kivégezte a World of Warcraft kártyajátékot, valószínűleg a HS kedvéért. Volt olyan ismerős, aki a bejelentést előtti napon vásárolt kártyát 100e Ft értékében. Ráadásul ez az élet más területein is igy van, veszel egy terméket, szolgálatást, és a cég, akitől vetted, lehet hogy 1-2 év múlva már nem létezik.

Az is tény persze, hogy mi, a Beholder kicsit más filozófiát követünk. Számos játékunk hatalmas siker volt és még ma is az, viszont van olyan, ami nem volt sikeres, vagy sokévnyi siker után végül lecsengett. Ennek ellenére, a KGK levelezős játék kivételével minden játékunk megy a mai napig, fenntartjuk a Mágia Mestereit és az Ősök Városát is. Ezekkel nagyon kevés játékos játszik, a fenntartásuk veszteséges, de nekem megér annyit, hogy a játékosok tudják, a karakterük nem vész el, ez egyféle egyedülálló Beholder bizalom-garancia.

A HKK Online-t csak azért nem mi valósítottuk meg, mert erre sajnos nem volt kapacitásunk és szakemberünk sem. Viszont ott a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a játékot nem mi üzemeltetjük, hanem egy külső cég. A játék főoldalán ki volt írva az üzemeltető cég, az összes levélben, üzenetben, fórumon, blogon ők kommunikáltak a játékosokkal, mi is leírtuk, hogy a játék tőlünk független, az oldalunkba sem volt a többi játék mellett beintegrálva. Ettől függetlenül, a játék megvalósítása szerintem zseniális volt, és utólag sajnálom, hogy nem beholderes játékként valósult meg, mert akkor valószínűleg még most is futna. A projekt nekem annyira fontos volt, és hajlandó lettem volna akár veszteségesen is tovább üzemeltetni a HKK név miatt, de mint kiderült, ez sajnos lehetetlen volt. Bár a leállása után sok hónappal végül a játék kódját megkaptuk, de az eredeti programozók és dokumentáció nélkül ezt képtelenek voltunk feltámasztani, bármennyire is szerettük volna.
 
Nincs összefüggés, más cég.
 
simán mehetne úgy mint egy online blitz meccs. 10-15 perce van mindkét oldalnak és csá
 
Az ellenfél körébe beleszólás olyan alapvető eleme a HKK-nak, ami nélkül egy teljesen más (tucat- ?) játék lenne. Ha ez tényleg limit nélkül bennemarad a mobil/online játékban, akkor azt úgy lehet szerintem megoldani, ha az ellenfélnek minden cselekvés után jeleznie kell, hogy nem kíván cselekedni, ami kicsit idegesítő. Alternatívaként lehet olyan is, hogy mondjuk egy cselekvés után az ellenfélnek X másodperce van bejelenteni a cselekvés szándékát, különben ismét én jövök (ez végül is a valóságban is így van). Én nem emlékszem, anno hogy volt a HKK Online-ban, de szerintem ez csak valamiféle sakkórás koncepcióban működhet visszaélések (vagy eszméletlenül hosszúra nyúló meccsek) nélkül. Ami viszont nem feltétlenül baj, mert azért az ellenfél lassú játéka vagy értelmetlenül hosszúnak tűnő pasziánszozása az igazi meccseken is gyakran szül bosszúságot. (Jól emlékszem, hogy volt is nemrég sakkórás verseny?)
Az, hogy a beleszólás lehetősége sok embert elriaszt, mert túl komplex, szerintem egy kicsit beképzelt gondolat. Bőven lehetnek, akiket pont ez vonzana mondjuk a HS-nal szemben. Az persze kérdés, hogy mennyi esély van a HS és társai mellett, de szerintem ez pont egy olyan markáns elütés lehetne a HS-tól, ami egyedivé tenné a mobil HKK-t. Mert ha valami, akkor a túlságosan HS-ná egyszerűsített HKK az tényleg az, amire nem sok igény lenne (arra ott a HS, ugye...).
Az alfa paklik amúgy elég jó kezdőpont lehetnek tényleg, mert egyszerűek, játékra készek, nagyjából balanszoltak egymással szemben, de a játék lényegi elemeit tartalmazzák.

Mondjuk nyilván ezek a kisebb kérdések, a lényegesebb a monetizálhatóság és az üzleti modell, amibe nyilván a kiadó/fejlesztő lát bele. Azt viszont én sem hiszem, hogy egy alapból fizetős játék nagy sikereket tudna elérni.
 
Örülök hogy reagáltál,hátha ezt is elolvasod.
Én azt javasolnám a Beholder ne kövessen el még egy akkora baklövést mint az Online HKK -val.Nem arra gondolok hogy a ti hibátok, hogy az online becsődölt hanem ami már mondtam hogy a HKK név annyira megbizhato márka volt hogy az emberek (köztük én is) számolatlanul tették bele a pénzt.Senki nem gondolta ,mert sehol nem volt leirva hogy NEM a Beho csinálja az Online-t ,hanem valami külső cég.
Ez kb olyan mintha valaki csinálna egy ONLINE NIKE céget és cipőket vehetnél kb annyiért mint a boltban ,ezután mindenkitől benyulnának 30-40-50 ezer ft-ot mondván hogy csődbe mentünk.....Aki igy elbukott 2-3 pár cipő árát az jogosan kérhetné számon hogy hol a pénzem? Ezért még egyszer kérem hogy nevezzétek meg az ONLINE HKK üzemeltetőit!
Ki vagy kik nyulták le a pénzünket?
Névvel címmel elérhetőséggel.
És miért nem történt meg ez eddig?


Még egyszer leírom azt is hogy a telefonos verzioért pénzt (legalábbis magyarjátékosoktol) ne is várjanak mert senki nem fog fizetni egy fillért se! (J.J. féle brés hasonlat)
 
Az új cég miért gondolja, hogy lehetne esélye a HS mellett, ha kvázi hasonló lenne(vagy nem?).

Az alfa-paklik is egyszerűek, azon a vonalon lehetne maradni.

Nem lehet,hogy a beleszólás sokakat "elriasztana",mert "gondolkodni kell"?...
 
*Egész pontosan, Augusztus 7.-én írtam nekik, a Behotól az e-mail pedig 15.-én jött.
 
Lenne egy kérdésem.
Lehet, hogy csak véletlen, de 2 nappal az előtt írtam a Blizzardnak egy e-mailt ezzel kapcsolatban (már, hogy élesszék fel a játékot), hogy megjött a hírlevél az új cégről aki készítene egy ilyen játékot mobilra.
Ők azok, és én vagyok ilyen marhazseniális, vagy ne keressek összefüggést ott ahol nincs?
 
Az új cég, aki a fejlesztés iránt érdeklődik is abban gondolkodik, hogy a játékot már a kezdetektől a nemzetközi közönséget is megcélozná vele.

A játékon lehet sokat egyszerűsíteni úgy, hogy HKK maradjon, ezen én már nagyon sokat gondolkodtam.

A leghúzosabb rész a beleszólás az ellenfél játékába, ezt nehéz megoldani jól, nem véletlenül maradt ki a HS-ből is, de erre is van ötletünk.
 
Éovábbra is kiállok amellett, hogy az online verzió a játék jövője.


Ez így lenne,de...Ezt nem így látják sokan, és általában olyanok nem, akik döntenek erről.

A táblás játékok felett eljárt az idő.


Ez ebben a formában így hülyeség, szerintem. Mindig is lesz egy fílingje ennek az egésznek, akár a sima társasoknak is.

Lehet van még 60-100 ember aki veszi, élvezi, mégis, a HKK ennél úgy érzem többre hivatott.


A BDV óta szvsz az eladások rekordokat döntögetnek, pörög a biznisz, miért lenne ez probléma, hogy csökken a célközönség?

Online messze sokkal több emberrel találkozhat az ember, paklikból is sokkal több fajta áll így össze, hisz 0-24ben meg lehet osztani az ötleteket, kidolgozni a koncepciót.


Szerintem ha lenne online,ott is a good-stuff lenne a top pakli, és egy idő után ott is "letisztulna a meta". Itt is megosztható 0-24 bármilyen ötlet.

Viszont magyarországi piacra egy ekkora játék egyszerűen nem való. Fel kell venni a kapcsolatot egy nagyobb céggel, és elintézni hogy a játék kijusson nemzetközi szintre.


Ez lehetetlen A HKK túl bonyolult. Lásd HS. Nem hiába van akkora piaca, mert egyszerű, mint az alfapakli, nincs beleszólásod az ellenfél körébe és azért valljuk be,annyira nem kell sokat gondolkozni...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.