Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
A pillanat képe
A pusztítás hercege
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Mechek háborúban A pusztítás hercege borítóján.
Nézz szét a galériában!
Végzet Verme - nyugat
Alanori Olimpia bemutatóverseny - Előnevezés
Páros verseny – 2017. május 20. - Beszámoló
Alanori Olimpia lapelőzetes (2. rész)
XLVII. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2017.06.17.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok

A lista folytatása...
Alanori Olimpia bemutatóversen - Előnevezés (38)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (2988)
Végzet Verme - nyugat (21)
Alanori Olimpia új HKK kiegészítő (314)
[HKK Piac] Eladó lapok (139244)
Lapötletek (62971)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Tájkép armageddon után
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Szerintem démonkapu alatt az SF-re vezető térkapukat érti a srác, de azokat soha nem hívták úgy...
 
Addig semmiképpen, amíg be nem bizonyosodik, hogy az online jobb, mint az offline.
 
"Mások mitszolnak ehez, vagy mindenki, átakarja hozni a karakterét?"

Muhaha, szerintem pont, hogy a "mindenki" nem nagyon akarja áthozni a karakterét
 
Miért is ne lehetne átúszni a csatornán? Meg milyen "démonkapuk"? Cimbi, játszol Te egyáltalán az offline verzióval???
 
A kettő nemzárja ki egymást, mert aki átakarja hozni a kariját az várni akar inkább hogy minden meglegyen, aki meg újat akar kezdeni azmeg minél hamarébb kezdené, ha eleve két szervert terveznek, bár ez lehet nem hivatalos álláspont volt, akkor egyik lehet csak újkaraktereknek másik meg vegyes és ezesetben akár korábban is lehet inditani az újkarakterest.
 
En inkabb varnek ra akar jovo evig is, de legyen meg benne minden ami most megvan az "Offline" verzioban is...
 
Szuper, köszi az infót és jó munkát várjuk nagyon.

Ha adhatok lenne egy tippem, ami nagyon jó balanc is lenne. Elöször csak az újkarakteres server induljon el és azon legyen egy olyan korlát hogy 1évig (vagy fél) nemlehet átuszni a csatornán, pl addig nemlehet uszást tanulni, következő etapban pedig megint ugyanenyi ideig nemlehet átmenni a démonkapukon, stb igy tervezhető és folyamatosan adagolható a tartalom és eltart egy ideig mire a játékosok a mostani tartalomig érnek, plusz ha ez külön szerver lesz igy ide nemlehet simából átjönni akkor a KT képeségek programozása is idézőjelben egyszerüsödik, mert a kt-k elölről kezdik.
Mert szerintem igy még nyár előtt ellehetne indítani a csatorna nyugati részéhez tartozó tartalommal, és idézőjelben ráér a többivel kapkodás nélkül végezni.

Mások mitszolnak ehez, vagy mindenki, átakarja hozni a karakterét?
Szerintem megkéne tartani a régit, csak netesnek és fillérekért vagy infenfordulót adva a TF online-os fizetősöknek.
 
V paranccsal lőhető varázslatok elkészültek, készülnek a harci varázslatok.
Menet közben volt némi optikai tuning a térképen.
 
Azt nem ismeri a srác.
 
ha elindul a teszt szero jelezétek kösz elöre is
 
Magyarul?
 
már elkezdödöt a béte teszt szero?
 
Nem a PvP karakterek kell, hogy büntit kapjanak, hanem a PK-k.
 
Azt én is remélem, máskülönben ki lehet húzni az árnymanót a választható fajok listájáról.

@ssanya13
Pár sorral lejjebb írt véleményem alapján azt sem támogatom, hogy PVP-karakterek kapjanak büntetést. A VI, VIK parancsok tapasztalatom szerint jól működtek. A jellem pedig szűrt, ahol kellett.

@goyslee
A fejtegetésnek amúgy sincs semmi értelme. Én úgy vagyok ezzel, hogy amíg nem játszhatom, legalább hadd beszéljek róla. Annyira lelkes vagyok, hogy asszem fizetek be zsetont, leporolom A szentségtelent.

@Buldozer
Megtörtént. Tetszett, amit láttam!
 
Azért én nagyon remélem, hogy az online játékban csak lesz tolvajlás. Itt is lesznek majd pihenő karakterek akiknek a mezejére ha rálépsz el tudod majd dönteni, hogy milyen akciót indítasz vele szemben.
 
Velemenyem szerint az online TFben is hasznalhatoak lesznek VI, es VIK "parancsok" es ha igy van, ertelmuket vesztik az alabbi fejtegetesek.


Nem kene atszabni a jatekot, igy is sokat gondolok arra, hogy a tolvajlast mikepp fogjak majd megoldani, illetve egyaltalan lesz e...
 
Nem rossz ötlet....
 
Szivesen!

Lájkolj: http://www.facebook.com/VaradiJanos

Buldózer
 
Szerintem meg a jelenlegi TF-ből igenis nagyon hiányzik a karakterek közötti küzdelem (mondom ezt úgy, hogy nem vagyok monitorfejű )

Ha vkinek vélt vagy valós "sérelme" keletkezik a játékon belül, akkor igenis tudjon elégtételt venni a másik karakteren, aztán meg persze jöjjenek a másik kari haverjai, aztán az egyik kari haverjai stb... aztán legyen frankó KT-háború, vagy akármi

Viszont: az alacsony szintű karik védelme érdekében muszáj bevezetni egy olyan rendszert, ami miatt a hőzöngő HVCS-k buknának, ha jelentősen gyengébb karit támadnának be. Valami jóság-gonoszságpontos verzióra gondolok, persze nem a mai TF-en alkalmazott értelmében... nevezzük inkább "hírnévnek". Ez akár teljes egészében kiválthatná a mai jellempont-rendszert, amelynek - valljuk be - nem sok értelme és jelentősége van ma sem a TF-en.

A gyakorlati megvalósítás a következő lenne: ha vki legalább 10 szinttel alacsonyabb karit támad meg, akkor kapjon - hasamra ütök - mínusz 10 "hírnévpontot", és ez halmozódjon, ha több ilyen "szemétséget" csinál. Egyáltalán minden támadó kapjon vmi hátrányt, de nyilván ezen kapott hátrány mértéke egyre csökkenő legyen, ahogy a karik erőssége közelít egymáshoz. De valami minimum "hírnévpont-veszteség" mindenképpen legyen. Járjon ilyen hírnévpont veszteség egyébként a tolvajoknak is.

Az hírnév mértékétől függően különféle hátrányok érjék a karaktert: mittomén, -30 hírnév-szintnél +10%-ot kell fizetni bármely boltban történő vásárlásnál, -60-as szinten +20%, és nem mehet be a kocsmába sem, -90-es szintnél +30%, kocsma-tiltás, és ha vki megtámadja ezt a karit, akkor nem jár érte hírnév-bukás, -120-asnál +40%, ohne-kocsma, hírnév-bukás nincs, ráadásul kap érte mondjuk szint*100 arany "fejpénzt, 150-esnél +50%, ohne-kocsma, fejpénz, ráadásul az őt elverő kari kap + hírnevet....

Stbstb, ezek csak példák voltak.

Ezzel együtt bevezetném az általam "Alanori polgár-projektnek" nevezett, az őslakosokkal a vadonban való találkozás lehetőségét is, melyet az érdeklődő olvasó a GN-en a hasonló című topicban megtalálhat.
 
A legfontosabbat kihagytam, bocsánat;

Köszi Buldozer az infokat!
 
Mélységesen egyetértek veled.
A TF-ben az egyik legnagyobb dolog a VI parancs.
Szerintem, ha olyan rendszerűvé tennék, mint a végzeturat ( táborozás alatt, 5 vesztes csata és ezáltal mínusz TP), akkor hamvában holt próbálkozás lenne egy népszerű játékot csinálni belőle...
Ha sikerülne átmenteni a jelenlegi TF szellemiségét, akkor ez a játék nagyon sokra vihati...
Arról nem is beszélve, ha esetleg több nyelven futna...
De ez csak egy vélemény
 
Bocsánat, bejött a főnök, megzavart.
Az utolsó mondat:
Ne büntessünk senkit azért, mert más sorsot szán karakterének, mint a többség!
 
Büntessük meg pl. a gnómokat, ha nem az erejüket növelik majd?

Szerintem teljesen ésszerűtlen dolog tp vagy akármilyen büntetést adni a békét szeretőknek. A TF (és általában a szerepjátékok) egyik szépsége, hogy megválaszthatod, melyik utat járja a karaktered. Teheted ezt a tulajdonságaid, szakértelmeid különböző elosztásával, vagy akár azzal, hogy barátságos/agresszív vagy más kalandozókkal.
Ne büntessünk senkit azzal, hogy más sorsot szán karakterének, mint a többség!
 
Nem azt szeretném, hogy ne legyen PVP. Nem is ezt írtam. A PVP lényege, hogy az általad teremtett lényt megmérettesd a mások által teremtett lényekkel. Ez teljesen normális dolog, bár én nem szeretem. Elfogadom, ha más így szeretne TF-ezni, hisz ez is a játék része.
Én azt szeretném, ha lenne rá mód elkerülni. BA parancs... ha az egyik fél nem akar harcolni, akkor bújjon el.
 
Szerintem egyszerű a megoldás, legyen alapból pvp-s a játék azaz +-5 szintkülönbséggel megtámadhatsz mindenkit, de legyen egy BArátság parancs amivel kikapcsolhatod a pvp-t vagyis nemtámadhatsz senkit és téged sem támadhatnak, ergó elbujsz, de akár lehet ennek valami hátránya is esetleg -xp vagy -tp vagy valami.
 
Szerintem ha itt írtok egy megoldási lehetőséget erre a problémára, azt Miklósék elkészíttetik Ivánnal, még akkor is, ha e miatt már nem lesz 100%-os portja az Online TF az playbymail-nek.
 
Egyáltalán nem tévedsz .
A baj az, hogy ezt kreténségnek nevezik. Azzal a játékossal szemben egy kicsit szemétség aki játszani szeretne és nem egy monitor fejű unatkozó valaki közbenjárásával megutálni a játékot. Láttam már néhány ilyet.
 
Ne legyen PvP? Ezt kizárólag úgy érhetik el, hogyha "nem éri meg" PvP-zni. A Végzetúrban ez a központi elem, a quest-ek is erre épülnek. A TF-en elég domináns a PvP, de jelenleg elkerülhető. Ezt a rendszeret szerintem megtartják. Bár sokkal könnyebb lesz karaktert lezúzni:
1, Odalépek, találkozok, megtudom a kariszámát.
2, kariszám át a kis tápos karakternek
3, kistápos FT-vel betámadja a karit. -> TP, esetleg isteni küldi, szarabb esetben kifosztás.

Tévedek?
 
Egyetértek én is! Egyébként ilyen lesz (nem más játékosokkal való harc lesz a lényeg...) a Mágia Mesterei is! ,)
 
Szerintem egy teljesen helyénvaló vélemény. Nekem is ez az álláspontom.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.