Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Szólások március 18.
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
A pillanat képe
Asztrális polip
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Eldritch Horror (magyar változat)
Termékismertető - A nagy western utazás
Termékismertető - Scythe - Magyar kiadás
Szólások - Lapelemzés
Termékismertető - Super Munchkin

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái - Versenyszabályok
Termékismertető - Kártyavédő fólia - színes, 80 db-os

A lista folytatása...
TF help (6286)
Szólások - Lapelemzés (31)
Szülinapi TF Bónusz (12)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27160)
Jégmágus kt. alakulna (8455)
Szülinapi HKK Akció (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Nem, de ő is egri, mint én Meg Givangel is, de egyik sem én vagyok
 
Szerintem volt ő Givangelé is
 
roham bee lee nem a te karid volt annó?
 
Köszi a választ, sajnálom, hogy nincs semmi új infó, mivel egy évvel ezelőtti képeket találtam a facebook oldalán az online TF-nek, abból gondoltam, hogy már hátha tart vhol. Több régi TF-es cimbit is megkérdeztem, akik mind játszanának újra, ha lenne online verzió, szal jó lenne
 
Nocsak, akkor egyszerre kapott el minket a nosztalgia?

Lehet közben sikerül visszaszereznem majd Thord, a Pusztítót is, de lehet poén lenne tök előről kezdeni
 
Semmi hír a kezdésről. Indíts a hagyományos TF-en rendes karaktert, nagyon leesett az ára a fordulóknak az új jelenlét bónusszal.
 
Nocsak... Most inditottam 3 tesztkaraktert!
 
Sziasztok!

Vagy egy éve jártam erre, akkor már olyan info volt, hogy nemsokára kezdődik, azóta semmi új hír nincs?

Régen TF-eztem, szívesen újrakezdeném, de nem tudtam visszaszerezni az átadott karimat, így csak a TF online maradna.... ne reménykedjek nagyon?

Üdv,
thord
 
Meghajlok a bölcsességed előtt.
 
"When it's done."

- John D Carmack
 
Nos hátha most valami infó jön : Valami hír-mikor-hogy-mivel?
 
Általában azt mondják, ha nincs hír az jó hír de attól tartok jelen esetben elég aggasztó ez az infó hiány :S.
 
Nos, úgy látom akkor egyenlőre nem nagyon fog elindulni...
 
Én ott voltam talin, de személy szerint semmit sem hallottam a témáról. Lehet hogy volt valami, de konkrétum nemigen.
 
A talin mondtak valamit ezzel kapcsolatosan?
 
Infót akarunk! De leginkább játszani! OF-et! De tüstént!
 
T10-et idézve én is az ingyenes részét várom az online játéknak mert "szegény ember vízzel főz"
Azt meg ne mondja senki, hogy akinek nincs pénze az nem érdemli meg a szórakozást, kikapcsolódást.
 
Egyébként én is várom az online verziót. Kiváncsi vagyok, hogy élvezni fogom e vele a játékot.
 
Ezt a faj-kérdést nem is értem. Jobb lett volna, ha csak emberrel lehetett volna játszani? A játék bizonyos szakaszain más más faj erősebb. Nem is erősebb. Kicsit könnyebb vele játszani...Nagy dolog.

Gonoszat könnyebb cselekedni mint jót. Ez valamelyik enc.ben is benne van. A +1% halhatatlanság meg csak azért hiányozhatott semlegesként, mert másnak több volt...

vallás: Azt gondolom Te sem akarod, hogy mindenki ugyanolyan varázslatokat kapjon csak más néven. Én is szopok néha Leahosként szörnyidézés nélkül, de az már rég rossz, ha egy varázslat hiánya elronja a játékélményt.

A KT képességeknél csak az utolsó mondatod második felével nem értek egyet, bár az online TF-ben valószínüleg úgy lesz. Mindenkinek mindent más néven...

A hsz-ed utolsó részéhez meg csak annyit fűznék hozzá, hogy az erőforrások/tárgyak tömeges átadhatósága meg azokat zavarja, akik egyfajta versenyként tekintenek a játékra.
 
Szépen összeszedted.
Nos akkor nincs más dolgunk, mint várni az online változatot.
 
Nem hiszem, hogy meg lehetne határozni hogy kit ért a legnagyobb, valószínűleg a többség a saját karakterét (isteni varázslat, kt vagy harci képesség..stb) érzi hátrányosan megkülönböztetettnek, de ha már kaptam néhány támpontot (nagyon jól rátapintottál a lényeges pontokra), akkor nézzük sorban.

faj: az elején a troll és a kobudera volt az OP, előbbi a gyorsabb fegyverszk fejlődés miatt, és a nagyobb HPreg miatt, utóbbi pedig a HM képességek, és hogy nem kellett újabb és újabb fegyvereket beszerezni. Később a mutánsok lettek az uralkodók, (gondolom nem kell indokolnom miért: ) azt hiszem az öreg rókák emlékeznek, hogy 10 éve akkora "babybumm" volt, mint anno a Ratkó-korszakban ~5 éve pedig a gnómok nyertek teret, a gyorsabb mágia és pszi fejlődés miatt, ami hosszútávon mint kiderült nagyon fontossá vált.

jellem: Mindig igazságtalannak tartottam, hogy gonoszságot lehet szerezni pl jellempróbával, NPC-k megölésével, lopással, rombolással, míg jóságpontot csak jellempróbával, ráadásul a 666 bőven kevesebb mint a 777. Pl a gyóntatásnak sem sok értelme van egy maxot elért gonosz ellen (de ha mondjuk egy 666os gonosz ellen a gyóntatásnak harmadoló/felező hatása lenne azt hiszem háborgó lelkem megnyugodna kissé ). Fontos leszögezni, hogy sose volt jó karakterem, gonosz is csak egyszer amikor egy baleset folytán egyszer véletlenül valahogy átfordult. Azt sajnálom kicsit, hogy -ha már így kitértem rá- mi semlegesek nem kapjuk meg az 1% halhatatlanságot (mondjuk 100-200 forduló abszolút (0) semlegességért vagy valami hasonló), de ez legyen a legnagyobb baj.

vallás: azt hiszem ez egy kényes kérdés, különösen a küldetések/varázslatok tekintetében. pl. az milyen már - pont az előbb vettem észre- hogy itt a szavazás résznél szavaztatjuk meg, hogy egy varázslatot meg lehessen-e venni 10 VPregért? Fura. Nyilván az a 70% akinek nincs meg az szeretné valamilyen formában, az a 30% akinek megvan az pedig nem, vagy nagyon nehezen engedné. Bár az alap ötlet nem rossz, de akkor minden isteni varázslatra így működjön, hogy 10VPért lehessen megvenni, módosítókkal. Pl. széljárás eleniosnak 5, másoknak 20-30VPreg, és legkorábban a 30. küldetés után megvehető vagy halotthívás leahnak charadinnak 5, jóknak 30 többieknek 20, legkorábban a 19. küldetés után választható... stb Harcos druidaként mindig áhítoztam a földrengés után, de sajnos 21-gyel nagyobb a sorszáma mint az jó lenne

Aztán itt vannak a KT képesség rendszer, ami a legnagyobb egyensúlytalanságokat tartalmaz(z/t)a, bár kétségtelen, hogy egyben a legjobb színfoltja is a játéknak, amit vétek lenne nem tovább vinni. Eleve a pontrendszer a visszamenőlegessége miatt megölt jó néhány tradícionális KT-t, de összességében nem vitatom a szükségességét. Ez a képesség-fás megoldás sok kérdést tisztáz, de a fentiek miatt utat kell engedni az egyéni kreativitásnak is valamilyen formában Az összes/legtöbb 0-1-2 pontos képesség beépítése a fába, illetve továbbiak pl egyedi hátas (ugyanolyan/hasonló képességekkel, tudással csak kinézetre más) engedélyezése mindenkinek..stb

Végül bár a listában nem volt benne, de szerintem a legfontosabb dolog az Erőforrások egyenlőtlen elosztása. Kevés online játékot tudok mondani, amelyben engedélyezik több account létrehozását, főleg a saját karakterek közötti interakciót. Viszont azok a játékosok, akik anyagilag megengedhetik maguknak, lehetőséget kapnak, hogy több-kevesebb de legális előnyhöz juthassanak. Ezzel szemben a TFen ez teljesen normális, bízom benne, hogy a 2.0 ban komoly gátak lesznek beépítve. Azt hiszem felesleges végigmenni hogy lényegében minden erőforrást át lehet adni (TVP, TU, VP, HP), de pl olyan erőforrásokkal is vissza lehet élni ami nem annyira egyértelmű. Ilyen a lemaradás intézménye, ami egy online játéknál azt hiszem nem lesz probléma, de az TFnek egy komoly rákfenéje. Az frusztrált nagyon hogy a nagy karimmal éveken át próbáltam a "legyél 1-3 ban olimpián" isteni küldit megcsinálni, de egyszerűen mission impossible volt, mert mire végre kihaltak előlem a karakterek, mindig jött 2-3 üstökös akik miatt esélytelen volt beérni. Visszatérve a klasszikus erőforrásokra, azt hiszem egy erős bound rendszer sok mindent megoldana. A gyártott tárgyak automatikusan nagyrészt átadhatatlanok lennének, mondjuk egy körben a TVP-d 5-10%-a jelenne meg átadhatóként, pl 200TVP-d van egy körben, legyártasz 100 vashegyű nyilat, ebből 10 lesz átadható a többi nem. Nem túl komplikált csak +1 regiszter kell a tárgylistában a mennyiséghez. Ha elhasználod a nyílvesszőket akkor előbb mindig a boundos fogy. Online verzióban talán nem is lesz TVP, de az analógia bizonyára működik akkor is. A szörnyekből kinyerhető komponensek zöme átadható marad, kivéve ami erőforráshoz köthető ( pl pszi kő, sáfrány por). A labirintusokban, küldetésekben szerzett tárgyak szintén nem boundosak (kivéve a szörnyek esetét ld a fenti példa), de ha egy ref ponton találsz sáfrány port az szintén átadható lesz. A tárgyakhoz nem köthető erőforrások (pl TU) átadását nagyon korlátoznám (szinthez kötve), de teljesen nem lehetetleníteném el.

Hirtelenjében ennyi, de szerintem még egy (vagy több) ekkora vagy HSZ-t meg tudnék tölteni
 
Egész pontos filozófiai válasz a kérdésedre; csak.
 
Személy szerint találóbbnak érzem a "Szegény ember vízzel főz!" közmondással fennálló párhuzamot.
 
 
Felnőtt, nős férfiakként azt hiszem meg tudunk egyezni abban, hogy ismerjük a nem elhanyagolható különbséget a szeretkezés és az önkielégítés okozta örömérzés között, és nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy ez egészen jól párhuzamba állítható egyazon online játék fizetős és ingyenes változata közötti különbséggel.
 
Nem tudom, hogy konkrétan mire gondolsz igazságtalanságok alatt, mert ahhoz először definiálni kellene, hogy mi az igazságos, és már itt komoly filozófiai problémákba ütköznénk.
Maradjunk annyiban, hogy a TF sosem volt "igazságos" ha a szó talán legáltalánosabb értelmét tekintjük, mert az istenek, fajok, fegyverek, KT képességek sosem voltak balanszosak, a később indulók mindig előnyben vannak a korábban indulókhoz képest (röhej, de ez van), aki bugolt nem mindig lett megfelelően megbüntetve, rabszolgázás (gazdag játékosok vs szegény játékosok), stb. Ezek a dolgok az offline-ban sem fognak eltűnni, max. lesz egy tiszta lappal újrakezdés, és beletelik majd pár évbe, amíg nagyon kinyílik az olló.
 
Azért várom, mert állítólag lesz egy ingyenes játékmódja.
 
Ha visszanézed az összes igazságtalanságot, akkor kit ért a legnagyobb igazságtalanság? (karaktert, fajt, jellemet, vallást, beállítottságot és KT tagságot is beleértve????????) Tényleg kiváncsi vagyok.
 
Számomra az offline is online lényegében, és én inkább 2.0-nak nevezném. Én azért várom mint a messiást, mert abban bízom, hogy egy sokkal kiforrottabb rendszer lesz. Pár éve elsősorban azért hagytam abba 15 év játék után a TF-et mert láttam az igazságtalanságokat, de elszakadni teljesen azóta sem tudtam, mint látható
 
Nem tudom, hogy miért várjátok annyira, mint a messiást. Az offline TF-ben van egy csomó jó dolog, teljesen "kész" van, ezzel szemben az online-on jó, ha a királyi labikig lesznek benne területek, amikor majd kijön. De tippre örülne a Beho, ha már a Csatornáig kész lesz, amikor kijön. Ez annyit jelent, hogy még évek munkája, amíg az online behozza a jelenlegi tartalmat.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.