Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Alanori Olimpia június 17.
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
A pillanat képe
Varkaudar "házikedvenc"
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített házikedvencek gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek." - Encyclopedia Fantasia a khór darázsról
Nézz szét a galériában!
TP bónusz
Alanori Olimpia lapelemzés (1. rész)
XXI. HKK Nemzeti Bajnokság - szabályok
XLVII. Beholder Találkozó – 2017.06.17. - Beszámoló
Végzet Verme

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
Lapötletek (63024)
XXI. HKK Nemzeti Bajnokság - szabályok (26)
[HKK Piac] Eladó lapok (139388)
Jégmágus kt. alakulna (8736)
HKK kérdés? (42264)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9087)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
Sziasztok.
Indítottam ma egy karaktert a 10ingyen fordulós rendszerben, és nagyon tetszett illetve újabb ötletek jutottak eszembe.
Működhetne a Tf is így hogy azonnal megkapod a fordulódat ahogy feladod azonnal 0-24ben.
Kéne hozzá extraként egy keretrendszer ahol mindig látod az adott karakter karakterlapját, eddig felfedezett térképet, enciklopédiákat stb.
A fordulófeladás ugyanitt a honlapon csak egy kicsit turbózottabb ul progival. (Like Erinom)
Ha nem megoldható hogy a mostani tf-el összeköttetésbe legyen egy weboldal, akkor lehetne ez a tf-online "helyett" egy újra kezdett világgal. Lehetne bankártyás fizetés meg minden extra pl bónuszok.
 
Ezt is a GN-en vetettem fel, de hogy legyen itt is nyoma, ezért megkérdezem:

Az aukción az Állapot oszlopba látható ugye, hogy éppen melyik fázisban tart a licit. Ha ráviszem az egeret, nem lehetne, hogy tooltipben megmutatja, mennyi idő még a következő fázisváltás? (pl. mennyi idő múlva lesz 2 kopp-ból eladva)
Köszi!
 
Nem rossz az otlet.
 
A GN-en felvetettem, de hogy legyen nyoma, itt is megkérdezem:
Szerintetek nagy fejlesztést igényelne, ha a karakterlapon a tulajdonságoknál tooltipben megmondaná, hogy még mennyi TVP-t kellene TF-elned a következőig? Kb hasonlóan, mint a fegyvereknél, ékszereknél, hogy mit is adnak.
 
Miért ne? Hasznosabba tenné ezt a varit.
 
Sziasztok!

Mint sokan tudjátok nemrégiben megváltozott a földelem idézése varázslattal megidézhető gránitelementál funkciója: építés helyett ezentúl az ásást segíti meglehetősen hatékonyan.

Én azonban szeretném, ha ezzel a varázslattal olyan elementált is meg lehetne idézni, amelyik az építést is segíti valamennyire. Üzenetet váltottam a Játékvezetővel, aki azt írta, hogy ha többen is kezdeményezzük ezt a dolgot, akkor létrehoznak egy ilyen elementál fajtát is.

Szóval ha rajtam kívül még más is szeretné ezt, akkor vagy írjon ide egy támogató hozzászólást, vagy jelezze az illetékeseknek a TF-talin.

Köszi!

Ath-Edorf Syl Kog

#5308
 
Köszi jó ötlet...
 
Van rá egy egyszerű módszer! Azoknak a záraknak a kulcsait, amiket már ki tudsz nyitni, add el a boltba. Ha megvan a zárnyitásod, kinyitod.
 
Mármint először....
 
Nekem a zárnyitás képességem alig fejlődik. Nem is csoda hiszen mindig kulcsokat használ a karim, pedig ott van nála a zárnyitó készlete is....
Szerintem jó lenne ha feltételes paranccsal is, de be tudnánk állítani hogy mindig a készlettel próbálkozzon a karakterünk...
 
2. Parancshely: A csatornán átúszott, vagy 200. forduló fölötti karakterek, ha neten küldik az UL-t, akkor lehetőségük van 20 fölött bármennyi parancs kiadására (na jó, mondjuk max. 80 vagy 100). Az ilyen UL-ek ára a normál 20 soros ára + 2 parancsonként 1 zseton. A 40. sor után nem lehet majd kiadni bizonyos parancsokat, amikről nemsokára írunk egy listát.


Folyamatban van.


Engem nagyon erdekelne, hogy lassan ket ev utan miert is nem kerult ez be?
 
van ilyen KT képesség is és esélytelen, hogy ebbe a Kft belemenjen. Ezeket az időket mindenki túlélte és túltette rajta magát.
A problémádra megoldás van:
Lépj KT-ba és tudsz vitalizálni magadon
használj gyógykenőcsöt
fejleszd az egészségedet.
szerezz be max ép növelő cuccokat

Hirtelen ennyi

Fir
 
Egy fejlesztési ötlet.
Egy kicsit segítendő a kezdő kalandozókat, jó lenne egy olyan parancs, amiben azt lehetne szabályozni, hogy bizonyos szintű szörnyek esetében (vagy lehetne konkrét szörny is) nem érvényesül a 30%-os menekülési százalék. Be lehetne állítani kisebb százalékot is bizonyos szintű szörnyek alatt, vagy konkrét szörnyek ellen.
Nem tudom erre keleten mennyire lehet szükség, de a kezdőknek nyugaton jól jöhet. Pl. kifejezetten idegesítő, hogy egy labirintusba lépés előtt lever valami durva szörny, majd a labirintusban elfutok a zombik elől, amik már meg sem tudnak sebezni (a feltételes gyógyítás persze megoldást jelenthet, de sztem egy kezdő így is elég sokat szív az állandó gyógyítgatással és élelemszerzéssel). Ugyanilyen idegesítő, ha kaját adó szörnyek elől elbújok, egy démontetű, vagy alpesi tehén 30-40 tvp-t spórolna meg, ami az összes tvp akár 30%-a is lehet. Szerintem ez nem olyan táp, és talán logikus is, hogy 40 ép-vel, 32-es védettséggel ne szaladjak el 2-3 szintű szörnyek elől, amik meg sem bírnak sebezni. (ezt egyébként nem magamnak találtam ki, csak 1/1-ben beszélek). Meghalni pedig nehéz lenne emiatt, hacsak valaki nem ész nélkül használná, de lehetne olyan szabályozás is, hogy pl. maximum a jelenlegi-3 (vagy 2) szintű szörnyekre adhatsz ki ilyen parancsot.
Ha esetleg létezik már ilyen parancs, akkor nem szóltam (varázslat létezik, azt tudom, valami hasonló, de azt csak sokára kapják meg és nem is mindenki).
Kíváncsi vagyok a véleményekre, hülyeség-e vagy jó ötlet.
 
Sokan csak abban az esetben támogatnák, és indítanának karaktert(köztük én is), ha a régi TF semmiféle hátrányt nem szenvedne az új miatt...
 
A TF 2.0 nem most merült fel először, bár az eredeti régi elképzelés kicsit más lett volna, pl. nem lett volna benne A parancs (asszem), stb.
A te ötleted erősen hajaz az online tf-re, amit a beholder akar bevezetni x idő múlva (van is erre topic ezen az oldalon), árról, lemaradásról, heti 2 lépésról még konkrétan nem volt szó (mondjuk arról igen, hogy talán 2 naponként lehetne elkölteni ugyanannyi tvp-t, ha nem lépsz, akkor sem kapsz többet). Volt is egy szavazás a jelenleg játszók körében a támogatottságról, úgy emlékszem, hogy a többség nem támogatta. A magam részéről csak akkor tudok egyetérteni az új fejlesztéssel, ha az offline tf fejlesztése sem áll le, mivel az online-ra biztos nem lenne elég időm, ezért nem is játszanék rajta.
 
Sziasztok!

Lenne egy ötletem, remélem lesz akinek tetszik.
Sok netes játéknál inditanak új szervereket, teljesen előlről. Lehetne ezt a TF-el is. TF 2.0 !
Teljesen előről, nincs építve oltar, olvasztókemence stb. De hogy ne legyen unalmas az egész 20 fordiló lemaradásal kezdene mindenki és hetente 2 forduló, csak neten lehetne játszani, és a régi 150Ft/ford áron.
Hogy ez miért érné meg a Beholdernek, szerintem ha erről kiküldenének egy hirlevelet az ősszes általuk ismert email cimre a régi TF-esek szerintem 30-40% visszatérne.
Lehet benne apró korlátozás pl max 1 karakter/számlaszám.

Ti mit gondoltok erről?
 
Nem lehetne hiper intenzíven ráállni így az utolsó héten az olimpia BUGtalanítására... nem tudom ez folyamatban van e már de jó lenne ha nem 13-án jutna ez valakinek eszébe. Sztem emiatt mindenki bevállalna egy kis csúszást a többi fejlesztéssel kapcsolatban.
 
Lehet már valami közelebbit tudni a "40 sornál több lehetőséget adó" UL-projektről?
 
Ha pedig megvalositjak a 40-nel tobb soros UL-t, akkor ugyanigy.
Ami az eselyt illeti, valosultak mar meg ennel hajmeresztobb dolgok is a TF-en.
 
Aha, ertem mar. Szoval 21 soros UL-bol a 21. sor ingyenes lenne, ha IN parancsot irsz bele es nem 40 soros UL piizt szamolnanak fel, hanem csak 20 sorosat? Ez erdekes otlet, meg tan nem is haszontalan, de nemsok eselyt latok a megvalositasara...
 
UL-enként lenne egy plusz szabad parancshelyed, amit IN-re használhatnál.
Pl. Lépsz egy 20 sorosat, ahol kihasználod mind a 20-at, de még + tudsz küldeni egy INfót valakinek.
 
Az IN-es dolgot en igy elsore nem ertem (biztos velem van a baj), de ez a PS nem hulyeseg...
 
Ötletek:

- Utasítás Laponkénti 1 (egy) darab ingyenes IN parancs kiadása, a tudati teret felfrissítendő.
A fel nem használt ingyé IN parancsok halmozódnának, mondjuk max. 5-ig.
Nem tudom, hogy ez mennyire borítaná a játékegyensúlyt.
Én pl. szeretem "osztani az észt".

- A TPS/TPF, VPS/VPF és PPS/PPF parancsok összevonása, mégpedig a következő módon:

PS 1.par 2.par 3.par

Pont Spórolása: az 1. paraméter a TVP-é, a 2. a VP-é, a 3. a pszi pontté.

PF 1.par 2.par 3.par
Pont Felszabadítása, ugyanolyan paraméterezéssel.

Ezzel néha lehet parancshelyet spórolni, illetve mivel egyszerre szabadítanád fel a TVP-t és a VP-t, ezért nem sülne ki semmilyen spell a köv. parancs előtt.
(Remélem érthető. Néha előfordult, hogy a tvp és VP felszabadítása között kisült a gyógymógy, és így nem maradt VP a teleportra. Ez ezt kivédené.)

Üdv:
Bonus
 
Javaslatodtól függetlenül, én is nyugatra készülök, de a 80 sor nem a nyugati karinak kellene.
 
Csináld azt, amit én:
Nyugaton lépkedek, az már bug-mentes, és simán beleférek 20 sorba ráadásul tök élvezetesek a fordulóim
 
A 80 soros UL-ről, mint fejlesztésről lehetne vmi aktuális infót hallani? Ha még nincs is leprogramozva, attól még meg lehetne azt tudni, hogy milyen szabályai lesznek? Az függne ettől az infótól, hogy el tudjam dönteni: várjak-e rá, vagy lépjek nyugodtan, ettől függetlenül?
 
Bocs utolsó sor hibás lett.

Szóval: Amit leírtam az én véleményem, nem biztos, hogy igaz is de ha hasonló lépés számmal és áron játszhatnék TF-fel mint más játékkal ahogy tehetem, akkor a TF-et választanám.
 
Most, hogy kipróbáltam sok más levelezős és online gyéb játékot azt kell mondjam a beho' játékai azért tetszenek mert van célja a játékosnak és mindig kitűzhet valami célt maga elé ami szerint haladhat és általában rövid távra is. Olyan módon lehetséges a tervezés ahogyan más játékban nem. Vannak kiforottabb rendszerek és kezelőfelületel rendelkezők de mégis valamiért a TF alappillérei miatt jó úgy ahogyan van és bár az alapkoncepció nagyon jó (feltalálások utáni fejlődés és haladás egy bizonyos irányba ahol egyre erősebb elenfelek várnak és bár lineáris mégis élvezhető.) amit még meg kell említeni az a céltudatosság: egy alap dolog: ha egy fordulómban legyőz egy kaszabolósáska akkor megsebesítem de a következő fordulóban dönthetek úgy, hogy én bizony nem megyek tovább míg el nem tettem láb alól és megpróbálhatom újra, meg újra, hogy legyőzzem. Ez más játékokban nincs igy. Ha elmenekültem és visszatérek se színe se büze az egykori ellenfelemnek. (ez épp nem a realitást erősíti azonban mégis jobb játékélményt ad.) Aztán a másik a feltalálások miatt ugye érdemes is mindent kipróbálni és mindent széthentelni hátha potyan belőle valami hasznos igy állandó izgalommal töltheti el a játékost, hogy vajh' ha legyőzőm a szőrös bozsót az mit tartogat neki. Egy kész fantasy világban ahol előre ismered a tárgyakat és fegyvereket és lehetőségeket ilyesmi abszolút nincs és a legnagyobb izgalom az alkímia lehet ami már tövig rágott csont. amikor bejött a főzés a TFre az csak tetézte az eddig is felfedezésre váró dolgokat. Szóval egyedül a harc rendszer az ami szerintem szegényesebb más rendszerekkel szemben a TFben bár ezen is lehetne javítani hisz az ÖV már egy sokkal kiforottabb és ügyesebb rendszer. (remélem a TF onlinbe lesz némi változás.) Aztán ugye apró cél de egyből ott a jellemjáték, az építés, az isteni küldetések, az épületek küldetési amik karaktertől függetlenül használhatók. El sem tudtam eddig képzelni, hogy egy ilyen egyszerű térkép és mozgás rendszer képes jobb lenni egy sokkal szabadabb és 10X nagyobb világnál. Pedig így van. Egy másik bizonyos játékban a 100. fordulómban járok. Bár a játék fő eleme a realitás (ez meg is van benne és elég alaposan ki van dolgozva!) mégis dög unalmassá teszi a játékot. (számomra.) Az élen járók persze élvezik hisz együtt mennek és a többszemélyes kalandokba megy a nagy zúzás. Igen ám de mennyi időt kellett eltölteniük a játékba ehhez? 2 évet? Az túl sok. Szóval aki még nem tette jöjjön játszon a TF-fel aki pedig abbahagyta gyüjjék' vissza. tudom sok TF-es átpártolt más játékhoz de azért az ő véleményük érdekelne vajh' miért? Amit leírtam az én véleményem, nem biztos, hogy igaz is de ha hasonló léésszámmal és áron játszhatnék Tf-fel mint más játékkal hogy tehetem akkor a TF-et választanám.
 
Hát hülye egy szó de magyar megfelelőt nem tudok neki mondani. A lényege, hogyan mindeféle statisztikát vezetnek rólad és mindent eredményekben mérnek amiben összehasonlíthatod magad másokkal. (mennyi mikrószockót öltél, mennyi mezőt mozogtál összesen, hány %-át ismered a világnak, stb.)
 
achivement rendszer? az meg mi?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.