Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Az orglingok sutyorognak
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Talán épp ezzel az ártatlannak tűnő beszélgetéssel kezdődött... Talán az itt cserélt információnak tényleg nagy szerepe volt az orgling lázadás kirobbanásában! Még máig sem hisszük el, hogy ilyet merészeltek...
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló
Megjelentek az új Alfa paklik!
Új Alfa paklik a lapkeresőben
Alfa videók és hétvégi verseny
Ajándéksorsolás március + februári eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló (1)
Versenybeszámolók (19283)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8115)
Áprilisi beholderes verseny (10)
HKK Alfa paklik: Boszorkányok, Druidák, Mágusok (15)
Ősi Káosz ritkák (12)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Multiverzum

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.


Csontevő

2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta

K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.


Túlélősziget

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.


Kétfejű cápa

2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”

2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.


Jéghideg űr

1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”

K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Molyember

2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”

K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Pókinvázió

1 VP sheran bűbáj/pók

Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet.
 
Manalecsatolás

szabálylap

Az első körben egyik játékos sem kaphat VP-t ill. húzhat lapot saját forrásával.
A kezdő játékos a 2. körében eggyel kevesebb VP-t kap, mint normálisan.


Balanszírozó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
K: ha ellenfeled lapot dobott és ezután több lap van a kezében, mint neked: húzz egy lapot!
K: ha lapot húztál és ezután ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya, xenó „rezisztens”

Az első körben nem játszhatod ki.
S áldozd fel egy másik permanensed: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha fattyat vagy xenót áldoztál, akkor kettőt.
Áldozd fel: megakadályoz egy kereső, vagy gyűjtőből kézbe visszavevő forrást.


Szintetizáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldozd fel a szintetizáló fattyat és még X lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy fix. max X költségű lényt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A sötét föld átka (új)

0 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy forrást, ami hatna egy chara-din lapodra, vagy egy chara-din lapodra kijátszott/használt reakciót.


A sötét föld ura

3 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan

Ha van játékban Sötét föld: feltámad.
J: rakj a kezedből, a gyűjtődből vagy a paklidból játékba egy Sötét földet.
E célpont chara-din tóken lényre tehetsz egy izom jelzőt.
 
Az isteni lapokat kivezetjuk. A tovabiakban nem fognak ilyenek megjelenni, az eddigiek pedig szepen ki fognak rotalodni. Igy ennek a szabalylapnak nem lesz sok ertelme. Kaoszmetaban nyilvan lehetne, de direktbe oda nem fejlesztunk.
 
Pirit gólem (új)

Dornodon, szörny, gólem, 2/2, 2 SZK, +X reakciódrágítás

IK: X ZSZ, 1 VP, 1 nekron

Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kap X izomjelzőt.
K, vegyél le róla 1 jelzőt: célpont
játékos kap 2 SZK-t
VAGY 1 Gólemszilánkot.

"Piros lett a pirit gólem, nem sárga,
az alkímia előre megy, nem hátra!"
 
Tölgyfaőr manó

2 VP 2/2 sheran szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe kell dobnod: helyette a gyűjtőbe kerül.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 SZK-val, vagy egy manód gyűjtőbe dobásával.
J: célpont lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy élet, vagy izom jelzőt (ha „kötelék” akkor reakcióként is használhatod).


Piromanó

2 VP 2/1 dornodon szörny/manó „szárnyak” „tűz”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: fairlight vagy leah lap.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.


Kapzsi káosz

szabálylap

Ha ellenfeled paklijában a játék elején legalább 58 lap van: ellenfeled szabálylapja nem hat rá.
Ha egy játékos lapot húz: sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány lapot húzott.
Ha egy játékos lapot dob: gyógyul 2*Y ÉP-t, ahol Y annyi, ahány lapot dobott.


A kilencek ereje

szabálylap

Ellenfeled szabálylapja nem szüntetheti meg.
A paklidban bufán és színtelenen kívül minden színből kötelező legalább 1 lapot használnod és minden színből pontosan ugyanannyi lapot kell használnod.
Különböző színű isteni lapokat használhatsz és bármennyi isteni lap lehet a paklidban.
 
Jó is lenne
 
Pedig még A Fal felújítása is elfér mellette
 
Jöhetnek is a Dübörgés zénben.
 
Nőstény óriás

4 VP 3/4 tharr szörny/óriás KF

S ha van játékban óriásod (kivéve Nőstény óriást): kapsz a kezedbe egy Ekharion bébit, vagy játékba egy Ongóliant bébit).
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.


Kolosszális óriás

? VP 10/10 tharr szörny/óriás KF

? 6 vagy 10 lehet. Ha 6, akkor kijátszásakor önmagán kívül minden lény a gyűjtőbe kerül. Ha 10 akkor kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Páncélos óriás

4 VP 3/(5) tharr szörny/óriás FK

Ellenfeled nem rakhat óriásaidra lapot ill. jelzőt.
Ellenfeled minden forrásának, ami a páncélos óriást célozza kijátszási/használati feltétele egy lap kézből eldobása.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Ongóliant diszkoszt a gyűjtődbe.


Utánpótló óriás

3 VP 1 nekron 3/3 tharr szörny/óriás KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Ongóliant diszkoszt.
Jelenés 1 VP: kapsz X VPt, ellenfeled veszít X VP-t és sebződik X ÉP-t és eldob X-1 lapot a kezéből. X a semmiben lévő Ongóliant diszkoszaid száma.


Alapító óriás

4 VP 1 nekron 4/4 tharr szörny/óriás KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy óriást.
S áldozd fel egy lapod (kivéve alapító óriást): a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. költségű óriást.


Óriás fenevad

4 VP 3/5 leah szörny/óriás, yeti „szárnyak” „hideg”

Harci képesség: ellenfele kap egy álom jelzőt, és szörny lesz.
S 1 VP: ellophatsz egy szörnyet ellenfeledtől. Az ellopott szörny óriás altípust kap.
E áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a lény sebzése (de max ötöt).


Támadó óriás

4 VP 5/3 tharr szörny/óriás KF „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha kijelölted támadónak: az ütés fázis végéig ellenfeled nem játszhat ki lapot.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.


Harapós óriás

3 VP 1 nekron (4)/2 tharr szörny/óriás „szárnyak” KF

Támadhat tartalékban lévő lényt is (nem üt vissza rá).
K áldozd fel egy lapod: ellenfeled sebződik X+3 ÉP-t, ahol X annyi, ahány aktív céhe van.


Pörölyös óriás

4 VP 2/(3) tharr szörny/óriás KF „szárnyak”

Kiátszásakor tehetsz rá egy Gyilkos pörölyt.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot és a következő kör végéig nem játszhatsz ki pörölyös óriást.
 
Sárkányszülött

2 VP 3/3 raia kalandozó/ember, sárkány KF „szárnyak”

3-mas tűzlehelet.
Kijátszásakor célpont szörnyet a semmibe küldhetsz és a Sárkányszülött megkapja a szörny minden speciális képességét és hátrányát.


Égkoszorú

1 SZK raia tárgy KF „kincs” „rezisztens”

Nem játékban, hanem gyűjtőben lévő KF-es lényre rakhatod. A lény passzívan a tartalékodba kerül. Ha az Égkoszorú kikerül a játékból vagy lekerül a lényről, a lényt mindenképpen fel kell áldoznod.


A fekete csillag

2 ZSZ leah tárgy „kincs” „fém”

K ha egy lény kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül és A fekete csillag kap egy lélek jelzőt.
S végy le róla egy lélek jelzőt: célpont lapod a kör végéig egy S vagy K megkötéssel használható aktiválást kívánó képességét a kör végéig eggyel többször használhatja.
Halálsikoly: húzz egy lapot.
 
Beholder bolhedor

2 VP 2 ZSZ (5)/5 raia, fairlight szörny/griff „szárnyak”

Kijátszásakor, ha az ÉP-d legfeljebb 13: ellenfeled következő, kézből kijátszott nem reakció azonnali/általános varázslata úgy jön létre, mintha te játszottad volna ki.
Áramlás: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és megnevezhetsz egyet, amit ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki.


Ulkor familiárisa

2 VP 2/2 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből költségnek a semmibe dobod: a kör végéig minden lapra kétszer annyi dermesztés jelző kerül, mint normálisan.
Áldozd fel: minden lap, amin dermesztés jelző van, a semmibe kerül.


Jégkirálynő

2 VP 3/3 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor eloszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.


Hótündér

2 VP 3/3 raia szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): kapsz egy Hóvarázs lapot a kezedbe.
Kijátszásakor célpont lényen vagy játékoson sebezhetsz 3 ÉP-t.
 
Értem. Kár érte. Pedig céhek, epikusok meg hasonlók helyett jobb lenne régi érdekes mechanikákat visszahozni.
 
Sajnos nincs rá esély, hogy a szkritterek, mint altípus visszakerüljenek a játék vérkeringésébe. Ezt a "kétféleképp kijátszható" lénybe oltott varázslat - opciót a férgek kapták, szóval át kell dolgozni az ötleteidet ahhoz, hogy esélyt kaphassanak.
 
Númak negátor

4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.


Vyarg manamester

2 VP 1 nekron elenios szörny/szkritter

Anti blokkolás: 4.
Szkrittereidet ingyen veheted vissza az asztalról a kezedbe.
Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor kapsz 7 VP-t, amit csak szkritter kijátszására költhetsz.


Méonechromanta

4 VP 3/6 fairlight szörny/szkritter

J: visszavehetsz max. 2 különböző színű szkrittert a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami gyűjtőbe küldené egy szkrittered.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor a gyűjtődből játékba rakhatsz 1-1 lényt, aminek nevében a „méonech” „númak” „kriptod”vagy „vyarg” szó szerepel (kivéve Méonechromantát).


Pusztító vyarg

1 VP 3 ZSZ 5/4 elenios szörny/szkritter

K ha egy szkrittered visszakerül az asztalról a kezedbe: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden szkrittered rezisztenciát kap.
Kijátszhatod lapra tett bűbájként is, ekkor a célpont lapot ellopod.


Isteni númak

2 ZSZ 1 nekron raia szörny/szkritter

Ha sikeresen kijátszol egy nem varázslat lapot varázslatként: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor a kiegészítő paklidból a kezedbe vehetsz egy szkrittert.


Méonech mimikriművész

3 ZSZ 1 nekron fairlight szörny/szkritter

„Duplakötelék” J: húzz annyi lapot, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek, vagy kapsz annyi VP-t amennyivel kevesebb VP-d van, mint ellenfelednek.
Szkrittereid [+1]-et kapnak.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor egy azonnaliként vagy általánosként is kijátszható szkrittered varázslatként való kijátszásakor létrejövő képessége létrejön, mintha azt játszottad volna ki.
 
Ősi beholder

2 VP 1 nekron 4/4 chara-din szörny „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: ha ellenfeled lapot húz (akár a húzás fázisban is): megtippelheted a húzott lap tulajdonságait. Ha eltalálod a színét: kapsz 2 VP-t, ha a típusát: kör végén húzz egy lapot, ha a nevét: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz (akár mindhárom is létrejöhet).


Beholder őr

1 VP 1 nekron 3/2 chara-din szörny „szárnyak”

K: megnézheted célpont pakli felső lapját, és ha akarod a pakli aljára rakhatod.
S 1 VP: nevezz meg egy lapot és ha ez a lap ellenfeled kezében van, akkor el kell dobnia.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Beholder manipulátor

2 ZSZ 1 nekron 4/2 chara-din szörny „szárnyak”

K: megnézheted egy pakli legalsó lapját és ha akarod a pakli tetejére teheted VAGY a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz.
Áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled egy ebben a körben kijátszott varázslatának a hatása létrejön, mintha kijátszottad volna.


Númak negátor

4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.
 
Varkaudar murmillo

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

J: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha ő kezdte a játékot, akkor sikeres kijátszása után rögtön létrejön ez a képesség.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe kerül: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Varkaudar provokator

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és válassz közülük ki egyet, amit ellenfeled szabályosan ki tudna játszani: ellenfelednek ki kell játszania azt a lapot.
Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor a fenti képesség S helyett K.


Varkaudar hoplomachus

1 VP 3/2 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Ha ellenfeled kezdte a játékot: Sötét manifesztáció követőd mindenképpen működik, kivéve ha te áldoztad fel (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
K 1 VP: célpont orkra vagy varkaudarra tehetsz egy izom jelzőt.


Varkaudar secutor

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor kompenzáció: kapsz egy Ork harcost.
Kijátszásakor célpont max 2 költségű nem dornodon lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Varkaudar venator

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Szörnyek nem tudják megsebezni és a képességeik sem hatnak rá, valamint szörnnyel nem lehet semlegesíteni.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
 
Diszkoszvető verseny

1 VP színtelen bűbáj

J: kapsz egy Jégdiszkoszt, vagy egy Ongóliant diszkoszt.
Minden kör végén húz egy lapot az a játékos, akinek az ellenfele abban a körben többet sebződött.


Kétfejű wyvern

2 VP 1/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Idézési költsége nem csökkenhet 2 alá.
3-mas tűzlehelet.
Halálsikoly: kapsz 2 passzív Wyvernt.
Amíg a gyűjtődben van: Wyvernjeid nem lehetnek az ellenfél forrásának célpontjai.


Főnixwyvern

2 VP 3/3 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

3-mas tűzlehelet.
S 1 VP: kapsz passzívan 2 Wyvernt vagy 1 Főnix fiókát.
Ha a gyűjtődben van: minden elenios tóken lényed kap +1/+1-et.


Suhanó wyvern

0 VP 2/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

S: Semlegesítés: azonnali.
Kompenzáció: kapsz egy Wyvernt.


Wyvern lord

2 VP 3/3 raia szörny/sárkány „szárnyak”

Kijátszásakor játékba rakhatsz a paklidból egy Wyvern ladyt VAGY ha van játékban Wyvern ladyd, akkor kapsz egy Wyvernt.
Jelenés: célpont sárkány kap egy izom jelzőt.
 
Ganüid áramlástanász

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Anti mágia: 0.
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!”


Rugalmas ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

K: minden játékos kap a kezébe egy Ganüid ifjoncot.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lény kap egy izom-, élet-, álom-, vagy méreg jelzőt.”


Introvertált ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

Újrahasznosítás: 2 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit magadtól újrahasznosítottál.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lapra tehetsz egy elmúlás-, vagy dermesztés jelzőt.”


Extrovertált ganüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: célpont játékos a következő húzás fázisában húzás helyett kap annyi Ganüid ifjoncot a kezébe, amennyi lapot húzott volna.
Minden Ganüid ifjonc kap +2/+2-t.


Ganüid harcművész

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid
S 1 VP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont max 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.”


Ganüid parafenomén

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid

K: célpont Ganüid ifjonc kap 1 izom jelzőt.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: ellenfeled következő kézből kijátszott max 1 költségű lapja nem jön létre.”
 
1 Zsz 1 nekron
Muro-zhan logisztikus
Tharr szörny moa
1 szk KF

Kötelék: Idézési költségéből max. 1-t helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Ellenfeled következő forrása, ami VP-t adna 3-mal kevesebbet ad VAGY rakd az összes Muro-zhan logisztikust a játékból, a gyűjtődből és a paklidból a Semmibe: Minden forrás, ami VP-t adna, eggyel kevesebbet ad, amíg több lap van a paklidban, mint a Semmidben.

3|1
 
Már ötlettelen szerintem. 11 éves lap.
Egy új hasonlóan kombinatív lap, más szabálylapokkal érdekes lenne.
 
Updatelni a Változó környezet szabálylapot.
Cserélni a rajta lévő szabálylapok egy részét...
 
Védelmező teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Semlegesítés: sebző forrás.
Anti mágia: 0 (de ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor anti mágia: 1)
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.


Könnyűpáncélos teknős

2 VP 1 nekron 2/(1) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Minden mágikus védelmű lényed anti mágia: 0-t kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot és a következő előkészítő fázisodban visszavehetsz egy teknőst, vagy mágikus védelmű lényt a gyűjtődből a kezedbe.



Parazita királynő

2 VP 0/4 chara-din,elenios szörny/xenó, burástya „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tehetsz célpont lényre egy parazita jelzőt (-1/-1-et ad a lénynek és nem működnek az aktiválást kívánó képességei).
K végy le egy lényről egy parazita jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre, vagy tókenedre hatna.


Késdobáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor 1 ZSZ árán kapsz egy Dobótőrt.
S, ha egy fattyad sebzést okoz: kapsz egy Dobótőrt.
E, ha ellenfeled egy hatástól sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.


Torpedózó fatty

1 VP 1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Láthatatlan.
Kijátszásakor aktivizálódik, vagy kapsz egy Moa torpedót.
S áldozd fel egy Moa torpedód: célpont lény kap +5 sebzést a kör végéig.
E: célpont jelző kikerül a játékból.
 
Hordavezér

követő/hordaparancsnok

Használhatsz mellette 2 másik, különböző hordaparancsnokot, ami miatt nem kezdenéd 10-nél kevesebb ÉP-ről a játékot.
A játékot 10 ÉP-vel és 1 lappal kezded (függetlenül a másik 2 hordaparancsnokod képességétől).
Hátrányok: Nem áldozhatod fel. Az első körben egyik hordaparancsnokod aktiválást kívánó hatását sem használhatod.


Legfőbb rakshallion

követő

A játékot 1 lappal kezded (de ha a játék elején megszüntetik, akkor 4-el).
Használhatsz mellette max. 3 másik, különböző nevű követőt, melyek nevében a rakshallion szó szerepel. Ha a játék elején megszüntetik, minden követőd megszűnik. Ha játék közben szüntetik meg, az a többi követődre nem lesz hatással.


Kincsmester

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Az ellenfél körében is használhatsz „kincs” képességet nem csak a sajátodban.
S: ha ebben a körben használtál „kincs” képességet: a kör végén húzz egy lapot!
E: ha ebben a körben kaptál SZK-t: gyógyulsz 2 ÉP-t.
Hátrány: nem tárgy lapjaid IK-jában a ZSZ-t nem fizetheted SZK-ból.


Burástya nevelő

2 ZSZ 3/3 elenios szörny/burástya

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt.
Az előkészítő fázisodban Burástya kölykeid erőjelző helyett izom jelzőt kapnak.


Adaptált burástya

2 ZSZ (4)/2 elenios szörny/burástya

Élet: 1.
Minden nem elenios varázslat kijátszása +1 VP.
Minden burástya kap annyi + sebzést, ahány jelző van az adott Burástyán.
 
Edharati, a bűbájmester

követő/epikus

Kedvelt lap: bűbáj.
Minden bűbájod a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t”
S: a következő kézből kijátszott bűbájod [+1]-et kap, vagy célpont bűbáj aktivizálódik.


A mogokok támogatása

2 ZSZ fairlight bűbáj

K ha egy lapod passzivizálódik: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!
Amíg passzív: minden bűbájod rezisztenciát kap.


A mogokok csele

1 VP fairlight bűbáj

Ha passzivizálódik: a kör végén húzz egy lapot!
Önmagán kívül minden bűbájod a következő képességet kapja: „P: semmizés : 1.”


A mogokok lázadása

2 VP fairlight bűbáj „ősmágia”

Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Ha passzivizálódik: kapsz 1 VP-t vagy egy SZK-t.
Önmagán kívül minden bűbájod a következő képességet kapja: „P: ellenfeled veszít 1 VP-t.”


A mogokok védelme

1 VP fairlight bűbáj „védekezés”

Ha passzivizálódik: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K passzivizáld egy másik bűbájod: megakadályoz egy forrást.
 
Manó szamuráj

2 VP 2/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe dobod: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, vagy ha nem tud, akkor vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány manód van a semmiben (de max. hármat).


Vérfarkas matriarcha

1 VP 1 nekron 1/2 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Vérfarkasaid kapnak +1 sebzést, és nem cserélhetnek gazdát.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: 1 nekron árán előkereshetsz a paklidból egy Vérfarkas matriarchát, vagy egy Anyafarkast.


A Semmi farkasa

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből a semmibe kerülne: helyette visszakerül a kezedbe.
Ellenfeled nem leah lapjai, amelyek az asztalról a gyűjtőbe kerülnének, helyette a Semmibe kerülnek.


Zombifarkas

2 ZSZ 1 nekron 3/1 szörny/vérfarkas „élőholt”

S: Feltámad.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy vérfarkast.
 
Mennyből az angyal

Raia, szörny, angyal
1 Szk, KF, szárny
1/19M
Ik: 1 vp 1 zsz 1 nekron

Élet: 1
Ha ellenfelednek több lap van a kezében
VAGY <kötelék>, <+1 reakciodragitas>
Nem cserélhet gazdát, ellenfeled nem
tehet rá jelzőt.
Amíg játékban van, ellenfeleid semmilyen
módon nem nyerhetik meg a játékot.

“eljött hozzátok, kártyások, kártyások!”


Menő manó
Elenios, szörny, manó
2/2, 1 szk, kf, szarny
Ik: 2 VP

K2, 1 ZSZ: ellenfeled kovetkezo
lapja 1 VP-vel drágább lesz.
K2: aktiválást kívánó hatásaid zanszilánk
költségéből 1-et helyettesíthetsz egy lényed
passzivizálásával.
“Tipli van!”
 
Ganüid hercegnő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

Csábítás: X (X annyi, ahány lapot a kezedből a semmibe dobsz). Ha nem választottál célpontot a csábításnak, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüidjeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.


Terranüid

3 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

J: célpont helyszín a gyűjtőbe kerül, vagy célpont céh passzivizálódik.
S kapsz annyi VP-t, vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint amennyivel több céhhel játszik ellenfeled, mint te.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

J: kapsz a kezedbe egy Ganüid ifjoncot és egy Szikrát.
K: ha bármilyen módon lap kerül egy játékos kezébe (kivéve húzástól, vagy Ganüid tűznyelőtől): célpont ganüidre tehetsz egy izom jelzőt és célpont játékos sebződik 2 ÉP-t.


Ganüid magmasodró

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: kapsz egy Ganüid ifjoncot, vagy Szikrát a kezedbe.
S, ha a gyűjtődben van és bármilyen módon ganüid, vagy „tűz” lap kerül a kezedbe: 1 VP árán visszaveheted a kezedbe.


Ganüid adminisztrátor

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

K, ha bármilyen módon előre kikészített lap kerül a kezedbe: célpont lapra tehetsz egy dermesztés, vagy álom jelzőt.
Halálsikoly: előkereshetsz egy rhatt varázslatot a paklidból, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
A béka megkötése

1 nekron sheran azonnali

Ellenfeled eldob egy lapot és kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
A kör végén húzz annyi lapot, ahány béka jelzője van ellenfelednek játékban.


A béka megszakítása

1 nekron sheran azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Kompenzáció: célpont játékos kap egy béka jelzőt.


A holtak békája

1 nekron sheran azonnali

Semmizés: 4 és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Jelenés 1 nekron: célpont játékos kap egy béka jelzőt (nem használhatod abban a körben, amelyikben kijátszottad).


Békagalamb

1 VP 1 nekron 2/1 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, amelynek a nevében a béka szó szerepel, vagy célpont játékos kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Minden sheran azonnalid 1 nekronnal olcsóbb.
 
Ultranüid

5-X VP (5)/(5) rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
K, ha bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (akár a húzás, vagy az előkészítő fázisban): ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy el kell dobnia a kezéből egy lapot.


Száműzött ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszásakor célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S,J: előkereshetsz a paklidból egy rhatt, „védekezés” képességgel rendelkező lapot.
Jelenés 2 ÉP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.



Vámpír királynő

3 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

K, ha gyógyulsz: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy ha nincs lapja játékban, akkor el kell dobnia egy lapot a kezéből.
S 8 ÉP: feltámad.


Vámpír lovag

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha gyógyulsz: minden vámpírod gyógyul annyit, amennyit te.
Ha sebzést okoz: ellenfelednek a paklijából 2 lényt a semmibe kell raknia.
S, ha csak élőholtak vannak a gyűjtődben: feltámad.


Vámpír sírásó

3 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
J rakj egy vámpírt a paklidból a gyűjtőbe: megakadályoz egy varázslatot.
 
Óriás angyal (javítva)

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.
"Az angyalok is esznek babot."


T. Rens, a fürgelábú óriás

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/óriás, ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy A pofonok királyát.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.
"-Héj te, miért véded ezt a dagadt barmot? Meg vagy te húzatva?"
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.