| Fatty ritualista
3 ZSZ 4/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha kijátszásához legalább 1 fattyat áldoztál: [+2], ha legalább 2-t: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ha hármat: húzz egy lapot és ellenfeled eldob egy lapot.
Idegen fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó, chara-din fattya
Ellenfeled minden forrása, ami chara-din lényedre hatna vagy reagálna (már önmagára is) +1 VP.
K áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy lapot.
Deformált xenomorf
1 VP 1/3 cahar-din szörny/xenó
Kijátszásakor gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled eldob egy lapot.
K, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki (akár „védekezés”-ként is).
E 1 VP: vedd vissza a kezedbe!
Vérszomjas xenó
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lap dobására kényszeríted (akkor is ha nem tud dobni) : célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t VAGY visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe. |
Majd legközelebb új
0vp
Azonnali,reakció,bufa,ősmágia
Anti-mágia:0
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy valaki megpróbált kijátszani egy lapot. A lap, illetve hatása nem jön létre, hanem a lap visszakerül tulajdonosa kezébe. Az idézési költséget (VP, SZK, feláldozott lapok, kijátszási feltétel költsége) visszakapja a lap kijátszója, az esetleges építkező lények
aktivizálódnak. Ebben a körben már nem lehet kijátszani Majd legközelebbet. |
Nyugodjanak békében
Sheran azonnali, 2 zsz ősmágia, életkioltó
Semlegesítés: Gyűjtőből visszavevő forrás. Ilyenkor ha sikeresen létrejön a megakadályozott és visszavett lap is a semmibe kerül. Ha nem semlegesítésként játsszák ki, vagy célpont permanens a semmibe, vagy egy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül. |
Innovatív találmány érdekes. Ezt egy elborult szabálylapnak el tudnám képzelni. Mondjuk:
Moa innováció
Szabálylap
Háló ikon
Minden lapra írt idézési költséget szabadon válthatsz át 1 az 1-ben csont, vp, építő és nekron közt.
Hátrány: Az ellenfél körében kijátszott lapok költsége minden esetben +1 csontba, vagy +1 nekronba kerül.
Ha az ellenfeled a játék elején kikapcsolja ezt a lapot, akkor +1 lapot húzol.
Álmokra alapozva. Van ehhez hasonló kártya: Alku a sorssal. Mondjuk az Tharr lap, kör végén csinálja. |
Bábmester (új)
Ik: 1 mana és 1 nekron
Kalandozó, árnymanó 0/2
Semlegesítés: Aktiválást kívánó hatás
P, 1 ZSZ: Ellenfeled egy célpont lapja felett átveheted az irányítást erre a körre és használhatod az aktiválást kívánó képességeit az ellenfél erőforrásaiból. Ha ez egy lény, akkor csere fázisban eldöntheted, hogy bemenjen-e az őrposztba, s hogy ott mit csináljon. (Ha nincs hely, akkor valakit ki kell mozgatni onnan, hogy elférjen.) |
Legendás sárkány ÚJ
5VP
Szörny, Sárkány,csont, +2reagálni rá, Elenios
Költségéből helyettesíthetsz 3VP-t egy Sárkányod asztalról vagy gyűjtőből a kezedbe való visszavételével.
Ha akarod repül.
Semlegesítés: Permanens.
S: Gyógyulsz 4ÉP-t, és a kör végén húzhatsz 1 lapot ha ÉP több mint 12.
Halálsikoly: 5ÉP.
5m/6m
Obszidián sárkány
1VP 1nekron
Szörny, sárkány, 1szk,repül, Védekezésből kijátszható, LEah
Semlegesítés: 1 féle IK-val rendelkező lap. (pl.: csak szk,csak vp, stb.)
Anti-mágia: 0. Élet: 1.
Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban ha akarsz, tégy rá egy izom jelzőt.
K: Vegyél le róla egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Ha ebben a körben nem vettél le róla izomjelzőt, ellenfeled kör végén eldob 1 véletlenszerű lapot a kezéből.
4M/6 |
Innovatív találmány
2 VP
Dornodon bűbáj, horgony
Csak a saját körödben játszhatsz ki lapokat a kezedből, és max. 2-t (ezt is beleértve).
Lapjaid kijátszhatod ingyen, de csak olyan lapot, amelynek idézési költsége max. annyi, amennyi varázspontod van (ebben az esetben az X mindig 0).
A saját körödben az ellenfél lapjainak kijátszási feltétele 1 SZK.
A visszatért király
4 ZSZ
Raia kalandozó, ember, repül 5/5
1 vp: minden lényed aktivizálódik, és kap +2 sebzést kör végéig.
3 vp: húzz egy lapot!
6 vp: ebben a körben a lényeid nem foglalnak helyet az őrposztban.
Álmokra alapozva
3 VP
Elenios általános, mentális
Nézd meg a paklid felső 7 lapját, majd ebből 2-t vegyél a kezedbe, a többi lapot pedig a pakli aljára bármilyen sorrendben.
Áramlás: a pakli legalsó lapját vedd a kezedbe.
Sárkányvár
1 Építő
Dornodon építmény, sárkány, repül 6 SP
Anti-mágia:0
Az első 2 körben nem játszhatod ki.
S: Kapsz egy 4/(4)-es sárkány jelző szörnyet aktívan a tartalékodba, vagy a kör végéig minden nem lény lapod 4/(4)-es sárkány lesz (képességeiket és típusaikat megtartják). |
Hyass kegyence
2 VP 4/2 chara-din szörny/xenó
Kijátszáskor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy célpont xenó passzívan a tartalékodba kerül.
S: kapsz egy Xenó parazitát.
E vedd vissza a kezedbe: te vagy egy xenód gyógyul 3 ÉP-t.
Xenó tartalékos
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1]
Kijátszásakor létrejön egy gyűjtődben lévő xenód minden kijátszáskori képessége.
Kompenzáció: kapsz egy Xenó parazitát.
Idegen invázió
1 VP chara-din általános
Ellenfeled eldob egy lapot.
K ha a gyűjtődben van és kijátszol egy xenót: azonnal kapsz egy Xenó parazitát.
Idegen keltetés
1 VP chara-din bűbáj/xenó
Kompenzáció: húzz egy lapot!
S áldozd fel egy Xenó parazitád: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
S áldozd fel egy Xenó lárvád: előkereshetsz vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből.
S áldozd fel egy Xenó bábod: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy xenót.
Xenó regenerátor
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha sebződsz, a kezedből játékba rakhatsz egy xenót, majd gyógyusz annyit, amennyi az így kijátszott xenó ÉP-je.
Túlfejlett xenó
1 VP 1/0 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi xenód van játékban vagy a gyűjtődben.
K végy le róla egy izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled eldob egy lapot. |
Ezt nagyon adom!  |
A kölcsonhatás követője
Követő, hordaparancsnok
A játékot 20 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
Minden lapot, amit azonnaliként játszhatsz ki, és minden aktiválást kívánó hatást úgy használhatsz, mint ha reakció lenne.
K:5 max. ÉP (reakció): ebben a körben mindenképp működik (ha ellenfeled megszűntette). |
1 ZSZ A géniusz manifesztációja (új)
építmény Dornodon
Húzz egy lapot!
Minden Kicsiny László művész által illusztrált lapod költsége 1-gyel kevesebb, és minden ilyen lényed kap +1/+1-et.
"A zsenik mindig végletesek. Vagy kitűnően csinálnak valamit, vagy... Ártatlan womath. |
X2, az elveszejtő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
X3, az inváziómester
2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
X4, a vérszomjas
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”
K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad. |
Végzetes motyogás
2 VP 2 Nekron
Leah azonnali ősmágia motyogó +2 reagálni rá
Antimágia:0
Kötelék: Nem lehet eldobni antimágianak.
Dupla Kötelék: idézési költségét részben,vagy egészben az ellenfél forrásaiból is fizetheted.
Rakj játékba egy általad választott gyakori motyogó lény lapot.
Hátrány:Nem lehet olcsóbbítani.
"Ha ezt meghallod,akkor általában már túl késő." |
-Tűz sólyom-
1VP
Dornodon
Tűz lap
Szörny
Repül
1/2-es
Körönként egyszer: "Ha ellenfelednek tűzsebzést okoztál kapsz 1 vp-t" |
Mormogó motyogó
2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”
Mohó motyogó
1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.
Morfáló morf
1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf
K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.
Lélekrezonátor
1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”. |
Az anarchia avatárja ÚJ
Hordaparancsnok
A játékot 5 lappal kezded.
Ha ellenfeled követőjét leveszed, nem kell max. ÉP-t áldoznod, és elég 5-tel kevesebb ÉP-t áldoznod.
Ha ellenfeled szabálylappal játszik annak hatása nem érvényesül az első körben. |
Drakolich új
?vp
Leah,sárkány,élőhalott,csont,repül,+2reagálni rá
Kijátszási feltétele, hogy célpont pakli tetejéről a semmibe kell dobnod X lapot (X max. 3). Ha volt benne lény IK-ja 1VP, egyébként 2VP.
Kijátszásakor minden nem sárkány és nem élőholt lény kap X gyengülés jelzőt, amelyek mindegyike -1/-1-et jelent.
5m/5m |
Varkaudar tábor
1zsz
Tárgy,szentély,Varkaudar,dornodon,
Semlegesítés: max. 0 költségű permanens a második körtől.
Kötelék: Rezisztencia.
S: 2kötelék: Keress ki a paklidból egy Varkaudart vagy rakj egyet játékba a kezedből.
K: Ha kijátszol egy varkaudart, célpont varkaudar aktivizálódik.
4SP |
Oltalmazó teknős
1 VP 2/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.
Öreg halász
1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF
K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).
Veszett vad
1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.
Kutyafalka
1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Hétpettyes katica
2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”
Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot. |
Egyenlőség
Szabálylap, háló
Ha nem te kezdted az adott játszmát, a játék elején húzz egy lapot!
Minden játékos 20 max. ÉP-vel kezd, más módosítóktól függetlenül.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfél körében, de ezt a képességet 5 max. ÉP áldozás árán bármelyik játékos megszüntetheti az adott körben. |
Sárkányidomár
1vp
Kalandozó,ember,sárkány,kf, védekezésből kijátszható,repül
Kötelék: Semlegesítés: Asztalon maradó nem sárkány lap.
[S2]: Ha kijátszol egy sárkányt a kezedből húzz egy lapot.
[E]: Célpont nem sárkány lény vagy játékos sebződik X-et.
X annyi ahány sárkány van játékban.
X mágikus / X mágikus |
Fürge morf
0vp
színtelen,morf,szörny,kf,csont,ősmágia
Semlegesítés: max. 1 költségű lap aminek idézési költsége kizárólag VP.
1/3 |
Tűzbosszú
1vp
Azonnali reakció,Dornodon, tűz, védekezésből kijátszható
Megakadályoz egy lapot.
Ha 2 kötelék hat az anti-mágia képességű lapokra is.
Ha nem Anti-mágiás lapot akadályoztál meg vele akkor kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: 1zsz: Létrejön egy szikra képesség.
Mindig ez van ha rosszkor jön a vonat. |
Nefó varázsló
1vp
Kalandozó, ember,Színtelen, ősmágia,kf,tűz
Kijátszásakor kapsz egy szikrát a kezedbe és ha [kötelék]: létrejön egy szikra képesség is.
Élet:1
A szikra idézési költségét nem lehet módósítani és nem lehet rá reagálni sem.
P: Rakj át 1 szikrát egy gyűjtőből a semmibe, kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: Létrejön egy szikra képesség.
0/4m
Erőtlen és gyenge már. Higgyél nekem ő a Nefó sámán! |
Mardakor száműzött
Leah, gnóm, nekromanta
A játék elején mutasd meg és választassz a következő lapokbol egyet és az lesz a képessége mint a valsztottnak: Mardakor bölcs, Mardakor misztikus, Mardakor ajándékozó. Csak egy lehet belőle a pakliban. Raia lapokat nem használhatsz.
Élet 1. 5/6. 5 mana
"Miután eltanulta a mesterségüket még többet akart amit már nem néztek jó szemmel és száműzték a faluból - egy mardakor taktikus" |
Goblin hamiskártyás
2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF
Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.
Goblin kínzómester
2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF
K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.
Goblin manufaktor
2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF
Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.
Villámkezű goblin
2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF
Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.
Goblin bróker
2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF
K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3). |
Ganüid reflektátor
2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid
Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Ganüid védelmező
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.
Ganüid utánpótló
1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid
Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Önfeláldozó ganüid
1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|