Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Hóditások december 10.
Zén Legendái: Hordázás szeptember 15.
A pillanat képe
Techiulan, a Thargodan herceg
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang, a sárkányok ura. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószín?, hogy akad bárki, aki képes lenne legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható..." - részlet a Techiulanról összegyűjtött információkból
Nézz szét a galériában!
Többszemélyes Kalandok
Hódítások lapbemutató 4. hét
Látogatás a Cartamundinál
Hódítások előrendelés: 2022.11.25-től
Yaurri testépítő verseny

A lista folytatása...
Termékismertető - Zén Legendái: Hordázás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld
Termékismertető - Zén Legendái: A fény gyermekei
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kristályláz

A lista folytatása...
Yaurri testépítő verseny (8)
Lapötletek (64672)
Hódítások lapbemutató 1. hét (92)
Látogatás a Cartamundinál (7)
HKK kérdés? (46444)
Hódítások előrendelés: 2022.11.25-től (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Teljes magány
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Tuathen király piramisa

1 építő 1 nekron 4 SP leah építmény

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy Tuathen király múmiáját, vagy egy leah tárgyat, vagy építményt.
Ellenfeled nem hasznosíthatja újra és nem semmizheti a gyűjtődben lévő leah lapokat.


Tuathen király szfinxe

2 VP 2 nekron (5)/2 leah szörny „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben leah építmény, vagy Tuathen király múmiája, akkor [+1].
Feltámad.
Kijátszásakor és ha sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.


Tuathen király házőrzője

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Minden leah lapod idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy leah építményedre, vagy egy gyűjtődben lévő lapra hatna.
 
Balanszírozó ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatod reakcióként is közvetlenül az után, hogy ellenfeled egy forrásával lapot húzott, vagy keresett, ekkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi lapot ellenfeled húzott/keresett.
Ha nem reakcióként és nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor tehetsz max. 2 ganüidedre 1-1 izom jelzőt.



Illúziópajzs

elenios azonnali/reakció, vízió

Megakadályoz egy forrást, ami X lapot semmizne, vagy újrahasznosítana a gyűjtődből. Ezután dobj X lapot a paklid tetejéről a semmibe.


Burástya kamikáze

1 VP 1/3 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egy burástyát a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik annyit, ahány tókened van játékban (max hetet) és ha saját forrásodtól került gyűjtőbe, akkor kapsz egy Burástya kölyköt.


Az alvilág helytartója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Egy körben kétszer használhatsz jelenést.
K ha sikeresen használtad egy gyűjtődben lévő lapod aktiválást kívánó képességét: a paklid tetejéről egy lapot a gyűjtőbe dobhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
Csutermoki átok

1 VP elenios bűbáj

Képességei passzívan is működnek.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte az őrposztból a tartalékba kerülnek) és kap egy csutermoki jelzőt. Ha egy lapon csutermoki jelző van, az a lap semmilyen módon nem aktivizálódik.
„Egy csutermoki átok? NEEEE !”

Quwarg questor

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor a paklidból egy quwargot a gyűjtőbe dobhatsz.
K: ha egy quwarg bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Quwarg aedilis

1 VP 1/1 dornodon szörny/quwarg

K 1 ZSZ: kapsz egy Nyomorult quwargot játékba, vagy hármat a gyűjtődbe.
Ha ez a lap bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Quwarg prétor

2 VP 2/4 dornodon szörny/quwarg

Minden gyűjtődben lévő Nyomorult quwarg a következő képességet kapja: „Jelenés: semmizés: 1.”
Áldozd fel: megakadályozza egy lap aktiválást kívánó hatását és a lap a semmibe kerül.


Quwarg consul

3 VP 4/4 dornodon szörny/quwarg

Anti mágia: 0.
Ha van 2 azonos nevű quwargod játékban: az előkészítő fázisodban kapsz 2 VP-t, a húzás fázisodban pedig +1 lapot húzol.
K rakj át 2 azonos nevű quwargot a gyűjtődből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
Észrevettem, de nem tudtam, hogy ez szándékos.
A powercreep visszaszorítása érdekében szerintem ez egy egyszerűen kivitelezhető szörnyekbe építhető hátrány lenne.
 
Itt van még egy leszedést motiváló koncepció.

Csontkukac (token lap)
0 VP, 0/1, Fairlight, szörny, féreg, 1 SZK
Halálsikoly: Ellenfeled játékba rakhat egy általa választott max. 1-es költségű lapot a gyűjtőjéből.
Hátrány: Nem lehet feláldozni.

Goblin horgász
1 VP, 1/2, Tharr-Fairlight, szörny, goblin, féreg, 1 SZK, KF
Ha akarod, (Szárny ikon).
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[E]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
[J]: Kapsz egy Dobótőr lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Horgászbolt
1 Építő, Fairlight, Építmény, féreg, 1 SP, szárny
[S], [J2]: Kapsz egyet az alábbi lapokból:
Fába szorult féreg, Sajtkukac, Szomjazó féreg, Vízióféreg, Csontkukac (ez átkerül ellenfeledhez).
Halálsikoly: Kapsz 2 Csontkukac lapot.
Hátrány: Ha a játékból kerül a gyűjtőbe, akkor azonnal a semmibe kerül.

Horgászbot
1 ZSZ, 1 Nekron, Fairlight, tárgy, féreg, KF, védekezés
Semlegesítés: lény. Nem áldozhatod fel.
Kompenzáció: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Féregmester (új)
Színtelen, követő, féreg altípus
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden bármilyen módon kijátszott féreg után azonnal nő 1-el a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[J2]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
 
Nem tudom észrevetted-e, de 1 szk-nál többet nem rakunk lényekbe, nem véletlenül.
Életjelzőt már nem jelöljük külön.
 
Érdekes lenne, ha 3-4 SZK kerülne az olyan szörnyekre, amiknek állandó vagy körönként aktiválandó képessége van. A leszedést jutalmazná ez az ellenféltől, és a képességük miatt a gazdájuk nem áldozná fel őket a kör elején SZK-nak.

Például:
Eleven csontkupac
2 nekron, 1/2, Leah, szörny, csontváz, élőholt, 3 SZK
[S]: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.

Izompacsirta (új)
1 VP, 2/2, Elenios, szörny, főnix, 4 SZK, szárny
[K]: Célpont lény kap egy izomjelzőt.
[J]: Minden játékban lévő jelző átkerül rá (Életjelző is), majd le kell venned róla 4 jelzőt (Életjelző is lehet).
"Biztos, hogy ez egy főnix? Hadd nézzem meg közelebbről! - Gida"
 
Yeti emír

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
K ha egy yetid sebzést okoz: célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
Ha a kör végén legalább 2 yetid, vagy legalább 4 dermesztés jelző van játékban: húzz egy lapot.

Havasi szotyadék

1 VP 2/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha eldobod a kezedből: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S ha ellenfeled hidegsebzés éri: következő reakciója nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Elmefagyasztó yeti (új)

1 VP 1 áldozás 4/4 leah szörny/yeti „hideg”

Hidegre immúnis.
Idézési költségéből egy áldozást helyettesíthetsz egy yetid kézből, vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Őrjöngő yeti (új)

2 VP 1 áldozás (3)/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis. Idézési költségéből 1 áldozást helyettesíthetsz 2 dermesztésjelző lapokról levételével.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: minden lény és játékos sebződik 3 ÉP-t.


Yeti sámán

2 ZSZ 1/4 leah szörny/yeti „hideg”

Minden hidegsebzés, ami téged, vagy lényeidet érne, sebzés helyett gyógyít.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy yetit, vagy egy „hideg” lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP.t


Áldozatkész yeti

1 VP 2/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha feláldozod egy yetid, vagy „hideg” lapod kijátszásához, vagy egy ilyen lap aktiválást kívánó képességének költségeként: kapsz egy Yeti csemetét, vagy a kör végén húzz egy lapot!
 
2zsz X-1 nekron Az első kedvese
szörny KF, életkioltó, szk, horgony Raia/Leah
vámpír
X max. 3.
Kijátszásakor ellenfeled max. X lapja visszakerül tulajdonosa kezébe, majd ha akarod, és van 1 köteléke, vedd vissza 1 lapod az asztalról a kezedbe.
Ha két köteléke van, a visszavett lapot a gyűjtődből is választhatod.

Repül

[X]/X

"Puszta jelenlétével is sokak szívében félelmet keltett."

----------

3zsz Fagyban fogant főnix
szörny szk, tűz, hideg Raia
főnix
Ha sebzést okoz, áldozd fel: húzz 1 lapot VAGY keress ki 1 tűz vagy hideg lapot a paklidból (kivéve Fagyban fogant főnixet).
Ha tűz lapot kerestél: te és ellenfeled sebződtök 3-at.
Ha hideg lapot kerestél: minden permanensre rakj 2 dermesztésjelzőt.

Repül

1/[4]

"Egyszerre törékeny, és roppant veszélyes"
 
Daxx ura

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A második körtől minden éjfattyad [+1]-et kap.
Éjfattyaid ellen nem működik ellenfeled lapjainak „életkioltó” képessége.
K: a kör végéig egy éjfattyad áramlását ingyen használhatod.


Tl’urlang integrátor

6 VP 6/X+1 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
X annyi, amennyi a játékban lévő éjfattyaid alap ÉP-jének az összege (kivéve Tl’urlang integrátort).
K, ha egy éjfattyad az asztalról a nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: húzz egy lapot, vagy kapsz 2 VP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá).


Q’wertz termelő

2 VP 2 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz annyi passzív Éjfatty biogenezist, ahány éjfattyad van játékban.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont éjfatty aktivizálódik.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist, és a kör végén húzz egy lapot!


D’rwang utánpótló

2 VP 2 ZSZ 5/(3) chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, ahány éjfattyad van játékban, vagy a gyűjtődben.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 2 VP-vel kevesebb, és a kör végén húzz egy lapot!


N’yarlthep pörgető

2 VP 2 ZSZ 5/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K, ha sikeresen kijátszol egy éjfattyat, vagy sikeresen használsz egy áramlást: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá), és tehetsz célpont éjfattyadra egy élet jelzőt.
 
Motyogó múltbanéző
1ZSZ 2 Nekron
Leah szörny KF 1SZK
Kettős Kötelék:
Idézési költségéből a nekront fizetheted az ellenfél dekkjéből.
Kötelek: Élet 1
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban egy semmibe lévő lap egy kijatszaskori képessége létrejön,mintha Te játszottad volna ki.
(3)/3
"-Motyogó sámánok? Ugyan már! Olyanok nincsenek..."
 
Portyázó minotaurusz

IK: 1 mana 1 zan

Ereklye, KF

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Kijátszásakor célpont permanens a kezedbe kerül.
S: Célpont lény vagy játékos gyógyul 3-at ÉS semmizés 2
 
Alanori don

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Árnymanóid +1 sebzést kapnak.
E keverj vissza egy árnymanót a kezedből a pakliba: húzz egy lapot és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ, rakj át egy árnymanót a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Dobótőrt.


Gyűjtögető árnymanó

2 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

A 2. körtől kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t és SZK-t, amennyi árnymanód és dobótőröd van játékban, és te megkapod, amit ő elvesztett.
E áldozd fel: húzz egy lapot!


Mennydörgő kénsav (új)

1 VP 1 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF

S: kapsz egy Dobótőrt, vagy célpont tárgyat ellophatod (de ha „duplakötelék” vagy feláldozod egy dobótőröd, akkor célpont nem lény lapot).
Minden árnymanód lép egy szintet.


Mágiatolvaj

2 VP 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor ellenfeled gyűjtőjéből kijátszhatsz egy varázslatot, mintha a kezedben lenne és ha „duplakötelék”, vagy feláldozod 2 Dobótőröd, akkor a költségét fizetheted ellenfeled erőforrásaiból (de nem áldozhatod fel a lapjait), vagy vegyesen.
Ha egy árnymanód, vagy tárgyad megsebzi az ellenfeled: gyógyulsz annyit, amennyit sebzett.


Zsebmetsző Joe (új)

2 VP 1 nekron 1/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy árnymanót, vagy egy lapot, amin a tőr szó szerepel, és ha ez egy Zsebmetszés volt, akkor a kör végéig ingyen kijátszhatod.
„kötelék” E áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Késelő Jack

2 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Kijátszásakor visszavehetsz egy árnymanót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Késelés lapot a kezedbe és az utóbbit a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Köszönöm a választ.

Szóval akkor ganüideket kell tervezni

Megakaptár: Felőlem lehet épület, csak 2 építőért én drágának érzem, egyért viszont túl erősnek. Azt meg nem annyira szeretem, ha egy épületnek vegyes a költsége.

Moebius: 2017-től megvannak word fájlban az ötleteim és abban nem találtam ilyen nevet, úgyhogy az sem ma lehetett . De ha más néven jelenik meg ilyen lap nyilván annak is örülök.

Projektor: De igen, egy tárgy , de ebből meg az előzőből is láthatod, hogy névadásban nem vagyok túl jó. A proavtivátor, paraprotektor meg hasonló nevek mellé úgy gondoltam beillik egy ilyesmi is.

Annihilátor: Illeszkedik azon ganajok sorába, amik tápolják az ifjoncokat. Nekem tetszik ez a vonal, főleg a képességek adása nekik.

Dolgozó: Na ennek örülök.

Tűznyelő: A magmaköpővel van szinergiája.
 
Motyogó bába
1VP 1ZSZ 1Nekron
Leah/Dornodon szörny KF 1SZK motyogó
Kijátszásakor kapsz egy (Kettős kötelék:kettő) motyogó kölyköt izomjelzővel.
S: Vedd vissza a kezedbe (ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/4
"Minek ezeknek segítő? Maradjanak az árnyakban!"

Szövetszaggató
3ZSZ
Leah szörny motyogó KF ősmágia 2SZK +1 reagálni rá
Élet:1
Ha bárhonnan,bármilyen módon a Semmibe kerül kapsz egy motyogó kölyköt.
Kijátszásakor és amikor valaki kijátszik egy lapot azonnal kapsz egy motyogó kölyköt (körönként max.2-t).
2/5
"Hol feltépi az árnyak szövetét azonnal születik egy újabb rém..."
 
Motyogó visszhang
3 VP
Leah azonnali motyogó
(Kettős kötelék):+2 reagálni rá
Kompenzáció:Ellenfeled következő két lapja nem jön létre.
Számold meg az ellenfeled kezében,asztalán,gyűjtőjében lévő lapokat:Paklijából összesen ennyi lapot a semmibe dob,majd minden lapjára rakj egy elmúlás jelzőt.
 
Na, a ganüidek az én területem

Ganüid megakaptár: Jelenleg nincs tervben új helyszín kiadása. Ugyanakkor ez a lap akár sima épületként is oké lehet, de átgondolom még, mert elég sok ganüidnek van valami erőforrás képessége, és az ifjonc dobása 2 lapra kicsit erős. Még meglátom.

Moebius: Nem emlékszel a régi lapjaidra? Ezt a nevet biztosan nem először használod, onnan tudom, hogy feltettem korábban a listára egy ilyen nevű lapot, ami át lett nevezve, hogy felújítás legyen belőle. De aztán Miklósnak nem tetszett a felújítandó lap képe, így lehet visszanevezzük. Ez a lap nem került be a kiadandó lapok közé, de nem is esett ki, a 2023-as szettel újrateszteljük. Ennek a lapnak a képessége viszont nagyon hasonlít egy másik régi lapod képességére, ami viszont ha minden jól megy, meg is jelenik. A kettőből következik, hogy ennek a lapnak jelenleg nincs sok értelme

Ganüid projektor: A projektor nem egy tárgy? A duplaköteléket itt feleslegesnek érzem, mert a ganüid pakli simán megcsinálja, maga a képesség meg nem olyan erős, hogy más deckekben vagy drafton el kéne lehetetleníteni.

Ganüid annihilátor: Ezt igazából nem értem, hogy miért kéne. Saját magunkkal nem nagyon lehet kombózni, semmizés helyett meg elég vérszegény a képessége.

Ganüid dolgozó: Ilyenkor hátrán, hogy valaki nem látja a tesztlistát . Van egy nagyon hasonló képességű lap a listán.

Ganüid tűznyelő: Ez egy érdekesebb lap, bár kérdéses számomra, hogy a tűz szinergia ide kell-e, mert színben a Rhatt kb. teljesen esélytelen.
 
Ganüid megakaptár

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: húzz 2 lapot!
E: célpont lapra tehetsz annyi dermesztés jelző, amennyi ganüided van játékban.


Moebius

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „rezisztens”

K ha eldobsz egy ganüidet a kezedből: kap egy izom jelzőt.
Ha sebződik, vagy sebzést okoz: ellenfeled következő húzó forrása nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Áramlás: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe


Ganüid projektor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

K, ha ganüid kerül a kezedbe (kivéve húzással): kapsz 2 VP-t (kivéve az első körben).
Minden Ganüid ifjoncod kap +2 SB-t.
„Duplakötelék”: Jelenés: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy a kör végéig nem sebződhetsz.


Ganüid annihilátor

2 ZSZ 1/1 rhatt szörny/ganüid

Kompenzáció: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy kettőt a gyűjtődbe.
Minden Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Újrahasznosítás: 1”.
Minden ganüided kap +2 ÉP-t.


Ganüid dolgozó

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

S dobd a paklid felső lapját a semmibe: ha ez egy ganüid volt, akkor gyógyulsz 3 ÉP-t, kapsz 1 VP-t és egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több ganüidedre hatna vagy reagálna.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „tűz” „szárnyak”

K dobj egy ganüidet, vagy egy „tűz” lapot a kezedből a semmibe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe (de ha olyan lapot dobtál, ami „tűz” és ganüid, akkor mindkettő létrejön).
Minden ganüided a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t”.
 
A kezdők oltalmazója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A 2. körtől a gyakori és nem gyakori lapok [+1]-et kapnak.
Ellenfeled minden forrása, ami hatna egy gyakori, vagy nem gyakori lapodra 1 VP-vel drágább.
Minden gyakori és nem gyakori lény (kivéve a tókeneket) kap +1/+1-et.


Tőrfarkú rák

2 VP színtelen szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Dobótőrt.
Ha egy krabbered, vagy egy Dobótőröd megsebez egy lényt: az a lény elveszíti minden speciális képességét, és kap egy álom jelzőt.


A fattyak öreganyja

Megszüntetés: 13 ÉP.
Használhatod mellette a Fattyak öregapját (de más követőt nem).
A 2. körödtől minden fattyad [+1]-et kap.
S: aktivizálhatod egy fattyad.
S, ha legalább 2 fattyad van játékban és legfeljebb 2 lap van a kezedben: a kör végén húzz 1 lapot!


Alvilági fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
S: kapsz annyi VP-t, ahány fattyad van játékban (de max. 2 VP-t és csak a második körödtől).


Fatty generális

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha sikeresen játékba hozol egy chara-din fattyat: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy chara-din lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Szerencsére a Tűztornádó a leszedés mellett még szikrákat is tud adni, designed for tűzdeck
 
Dehogy is. Valószínűleg emberünk szeret kombópaklikkal vagy valami antiraksis csodával játszani és nem szereti a leszedéseket, mert azok nem húznak lapot. :P Inkább pont az agyatlan pörgés a gond jelenleg, tehát tesztelői oldalról a háló nagyon is igényelt mechanika. Az lenne az ideális, hogy minél több leszedéssel játsszanak az emberek counterek helyett. Ezt a háló pont elősegíti amúgy.

Üdv: Kyb
 
Ekkora probléma jelenleg a a háló a játékban?
 
Esetleg ez?
https://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=8899
 
Szerintem erre/ilyen FUNKCIÓJÚ lapra szükség van.

"Minden játékban lévő háló-s permanens kap egy dermesztés jelzőt."

Lehet ez asztalon maradó, vagy azonnali 0 csontért, vagy 1zanért, vagy 1VP-ért. Fel lehet áldozni vagy nem... színtelen vagy akár kétszínű... a tesztelőkre bíznám, de valamilyen formában kellene egy ilyen lap.

A háló szerepét, miértjét, ötletét megértem, de legalább egy lap kellene ellene...
 
Van elképzelésem pl. egy ilyesmi ciklusra:


Borax király, 1 VP 1 ZSZ
Raia kalandozó
ember, király
Rezisztencia
0/2
KF

Nem lehet rá reagálni. Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot! Amíg játékban van, rendeleteidre nem lehet reagálni és rezisztanciát kapnak. Amíg játékban van, más királyoknak és királynőknek semmilyen képessége nem működik és nem játszhatóak ki Semlegesítésként.
__________

Torg király, 2 ZSZ
Dornodon kalandozó
varkaudar, király
2/3
KF

Királyság: 3 (minden köröd elején, ha nincs rajta kívül király a játékban, vegyél le róla egy jelzőt. A királyság jelzők száma semmilyen más módon nem módosítható. Amikor az utolsó jelző lekerül, megnyerted a játékot).
K: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, kapsz egy Ork harcost aktívan a tartalékodba.
__________

Smaragd úrnő 1 VP
Sheran kalandozó
elf, királynő
0/1
Rezisztencia, KF

Királyság: 5
Élet: 1
Semlegesítés: nem Sheran lap.
J: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, keress elő egy Sheran szörnyet a paklidból vagy a gyűjtődből és vedd a kezedbe!
__________

Az út királya 2 VP, 1 ZSZ
Színtelen kalandozó
Kísértet, király
2/2

Királyság: 4
S, 3 VP: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, tegyél a játékba egy helyszínt a kiegészítő paklidból.
__________

Kijárási tilalom, 2 VP
Raia, bűbáj
rendelet

Időleges hatás 2: Senki sem játszhat ki lényeket.
Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot, majd áldozd fel a Kijárási tilalmat.
__________

Csendrendelet, 0 VP
Leah bűbáj
rendelet
Háló

Semlegesítés: varázslat.
Amíg játékban van, nem játszhatsz ki varázslatot.
__________

Hadiadó, 3 VP
Tharr bűbáj
rendelet

Lényekkel nem lehet reagálni rá.
Ha ellenfeled minden egyéb módosító után legalább 2 VP-t kapna a köre elején, akkor abból egyet te kapsz meg helyette.
__________

Minőség ellenőrzés, 1 VP
Fairlight bűbáj
rendelet

Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot!
Sikeres kijátszásakor válassz: VP, SZK vagy áldozás. Amíg játékban van, csak a megnevezett erőforrásból fizethető ZSZ költség.
__________

Alanori törvénykönyv, 1 SZK, 1 ZSZ
Raia tárgy

Kijátszásakor keress elő legfeljebb 4 különböző rendeletet a paklidból és csatold az Alanori törvénykönyvhöz.
P, 1VP: Kijátszhatsz egy csatolt Rendeletet.
 
Evolúció

Bufa,Bűbáj

IK: 0 mana.

ősmágia, +X-1 reakciódrágítás


X a játékban lévő lények száma
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban választhatsz egyet az alábbiak közül: ősmágia, rezisztencia, háló, +1 reakciódrágítás, anti - mágia: 1, ereklye.
Ezt a képességet minden játékos minden lénye megkapja.
Nem lehet feláldozni.
 
Jogos!

- Tehát a lap hossza semmiképp se legyen 250 karakternél több, de nagyon örülünk a 160-170 karrakteres lapoknak!
- Egy lapnál törekedjünk arra, hogy maximum 7 soros legyen a szövege!
- Fontos a közérthetőség, ha a második olvasásra sem értem, hogy mit akar a lap, az már baj.

(gyakoriság tekintetében nem akarom a kérdést bonyolítani, majd én belövöm, hogy mit érzek optimális gyakoriságnak, és annak megfelelően kicsit alakítok, ha kell)
 
Bubu, nem irtal a karakterszamrol, a sorok szamarol, az egyszerusegrol ill. a "milyen gyakorisag max. hany kepesseget jelenthet"-rol
 
2 zsz Adaptív morf

szörny/színtelen/KF, csont

2 színt választhatsz neki ,de csak különböző jellemből. kijátszásakor ellenfeled eldob 1 lapot, és a választottak alapján:

Raia: gyógyulsz 5-öt
Rhatt: Blokkolás: 4
Elenios: Anti-blokkolás: 5
Fairlight: kapsz 1 vp-t
Tharr: kapsz 1 csontot
Sheran: Ősmágia
Gonosz: kapsz 1 tóken lapot a választott színből
 
Ismételten egy tervezői fázisban érkezett a tesztelés, melynek értelmében megint alaposan átnézem az itteni lapötleteket. Jövő péntekig amit írtok, azt még figyelembe tudom venni.

Annyit még elárulok, hogy a nem kifejezetten koncepcióhoz illő lapokat közvetlenül teszem fel a tesztlistára, ha tetszik. A quwargok, ganüidek és a legendás lények az "én koncepcióim", ezek tesztlistára kerüléséről szintén én döntök. Más etnikumokhoz kötődő lapokat megküldök az illetékes tesztelőnek, aki majd dönt róla.





A legutóbbi tanácsokat ismételten leírom.

- Ugyebár az ÚN formátumok bevezetésével nem titkolt cél, hogy a játék tempóját fokozatosan valamivel hátrébb vigyük. Tehát semmiképp se olyan lapokat csináljanak, amik a Homokdűnék kieg lapjainál erősebbek. Erősségben kb. a 2017-es lapok környékére lőjétek be a lapokat.
- Aki nagyon szorgalmas, azt is megteheti, hogy megnézi, milyen lapok maradnak egy koncepcióba az ÚN formátumon és ez alapján tervez. Mivel a mostani lapok előreláthatóan 2023-ban jelennek meg, ez lehet egy kiindulási alap.
- A kijátszáskori lapelőnyt adó képességekkel (ideértve a cantrip lapokat is) bánjunk csínján. Ha egy ilyen lap 0-ér vagy 1 zsz-ért jön, az egyenes út a kiselejtezéshez.
- Semlegesítő és lapelőnyt adó képesség ugyanazon a napon ne legyen (legalábbis úgy ne, hogy a kettőt egyszerre lehessen használni), nagyon esetleg akkor, ha a semlegesítés nagyon speciális.
- Ne csináljunk direkt egymásra épülő lapokat (pl. egy új tokent és a tokent termelő lapot)! Ha csak az egyik is rossz, borul az összes.
- Tartsuk észbe, hogy a laptervezés célja koncepciók erősítése és életben tartása, de a játék egyensúlya is szempont! Ha valaki 3 lapból akar tier1 paklit csinálni egy pakliból, azt 100%, hogy nem fogom engedni.
- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.
- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.