Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Goblin
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Rég volt már, amikor a goblinok még fenyegetést jelentettek a ghallaszülött kalandozók számára. Azóta nagyot fordult a világ, ezeknek a vérszomjas manóknak a likvidálása ma már csupán a kéthetes csecsemők számára kihívás.
Nézz szét a galériában!
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Rémháború!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Termékismertető - Zén Legendái: Rémháború
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Lapötletek (64986)
HKK kérdés? (47156)
TOBORZÓ! (31)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (226)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3218)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8179)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Passzivitás (új)

Leah, bűbáj, 1 vp 1 zsz, védekezés

Az ellenfél lapjai passzívan kerülnek játékba.
Az ellenfél lényei vagy nem lény
lapjai (minden körben eldöntheted)
az előkészítő fázisban nem aktivizálódnak.
 
Lila démon

5 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/thargodan

IK-jából 2 ZSZ-t helyettesíthetsz egy Thargodan gyűjtőbe dobásával.
S ha megüt egy játékost: ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot.
K ha megüt egy lényt: max 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Haláljáró yathmog

3 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van és feláldozod egy thargodanod, vagy SZK-t költesz: rakd játékba (de egy körben csak egyet).
S áldozd fel: kapsz egy Mhorgot.
E 1 SZK: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Démoni újrahasznosítás

1 ZSZ chara-din bűbáj

K áldozd fel egy X költségű thargodanod: kapsz X SZK-t és gyógyulsz X ÉP-t VAGY ellenfeled sebződik X ÉP-t.
S áldozd fel 2*X ÉP-d: kapsz X SZK-t (X max 3).


Taalru elnyelő

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

K áldozd fel egy thargodanod: kap 3 izom jelzőt, és a kör végén veszít 3 izom jelzőt.
K 1 SZK: ha ellenfeled egy forrása hatna egy másik thargodanodra, helyette a Taalru elnyelőre fog hatni.
 
Feltépett sebek

1 nekron dornodon azonnali

Ellenfeled sebződik annyit, amennyit ebben a körben gyógyult, a max. ÉP-je annyival csökken, amennyivel ebben a körben nőtt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy gyógyító forrást, vagy a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Raghab

6 ZSZ (6)/6 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: játékba rakhatsz a kezedből VAGY a gyűjtődből legfeljebb két, max 3 költségű thargodant.
Kijátszásakor a paklidból a gyűjtőbe rakhatsz egy chara-din lapot.
Áramlás: kapsz 2 SZK-t.


Teouchán

6 ZSZ 4/(4) chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van, és kisül egy thargodanod halálsikolya, vagy kompenzációja: visszaveheted a kezedbe.
S 1 SZK: előkereshetsz egy chara-din varázslatot, vagy 2 SZK árán egy varázslatot.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Taposó yathmog

5 ZSZ 4/3 chara-din szörny/thargodan

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz egy max 3 költségű thargodant, vagy kapsz egy Mhorgot.
K 1 SZK: megakadályoz egy forrást, ami lényt hozna játékba és kapsz egy Mhorgot.


Vihargodan

4 ZSZ 4/(4) fairlight,chara-din szörny/thargodan „villám” „szárnyak”

Varázslatok nem hatnak rá.
Minden kör végén minden játékosnak vissza kell vennie egy max. 3 költségű nem thargodan lapot az asztalról. Ha ellenfeled ezt nem tudja megtenni, akkor sebződik 2-t, te pedig kapsz 1 SZK-t.
 
Felezőbál

1 VP dornodon azonnali "ősmágia"

Kijátszási feltétele, hogy legyen permanensed játékban.
Minden játékos eldobja a kezében lévő lapok felét a Semmibe, vagy minden játékos feláldozza a játékban lévő lapjai felét (mindkét esetben felfelé kerekítve.
"Vízszintesen, vagy függőlegesen felezzünk?"

Zarknod ketrece

szabálylap

Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: nem húzol kevesebb lapot.
Mindenki körönként legfeljebb 2 varázslatot játszhat ki sikeresen a kezéből.
Mindenki körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.


13 kísértet

1 VP 1 ZSZ leah általános/vízió

Ha gyűjtődből játszod ki: létrejötte után a Semmibe kerül.
Kijátszási feltétele, hogy legyen 13 kísértet a gyűjtődben.
Gyógyulsz 13 ÉP-t, célpont lapot a Semmibe küldhetsz és ellenfeled paklijának felső 13 lapja a Semmibe kerül.


Aljas hatos

1 VP chara-din/leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy legyen 6 gonosz lényed játékban.
Egy célpont sebződik 5-öt VAGY ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a Semmibe VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül és visszavehetsz egy gonosz lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Vaskalapos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ezen kívül nincs lap a kezedben és ellenfeled forrásával lapot húz: dobd a Semmibe: húzz annyi lapot, amennyit ő húzott és kapsz 1 Chara-din fattyát.
Ellenfeled nem chara-din lapjai passzívan jönnek játékba.
Fattyaid kapnak +1/+1-et.
 
Az entek háborúba mentek

1 VP 1 nekron sheran általános

Gyógyulsz 2*X ÉP-t, max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz +X VP-t.
X annyi, ahány legalább 4 költségű sheran lapod van játékban.


Leah láncai

1 VP leah bűbáj

S válassz ki 2 lényt egy gyűjtőből: rakj játékba egyet a saját, egyet az ellenfeled tartalékába. Az így játékba rakott lények leah színűek és élőholtak lesznek.


A mágia ösvénye

1 VP fairlight azonnali

Kijátszásakor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: előkereshetsz egy varázslatot és ha általánost, vagy bűbájt kerestél, a kör végéig kijátszhatod bármikor amikor azonnalit játszhatsz ki.


Minotaurusz kanonok

2 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz KF

Anti semlegesítés: 0.
S 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy max 4 költségű minotauruszt, de a kör végén az asztalról/gyűjtőből mindenképpen a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.

Tolvaj fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: ellophatsz egy lapot, ellenfeled pedig kap 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Halálsikoly: Ellophatsz bármennyi Chara-din fattyát.
 
Tobzódó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha ellenfeled játékba hoz egy permanenst, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Ganüid pankrátor

2 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt.
K: megakadályoz egy forrást, ami módosítaná a jelzők számát egy lapon VAGY célpont lap, amin van jelző, a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: egy ganüid kap 2 izom jelzőt (Ganüid ifjonc 3-mat).


Tudatmódosító termik

2 VP 3/3 rhatt szörny/termik „rezisztens”

S: dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte termik, akkor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K: ellenfeled max VP-je csökken eggyel.


Epikuliáris termik

1 VP 1 ZSZ 1/1 rhatt szörny/termik

Anti-semlegesítés: 1.
Ellenfeled nem játszhat ki lapokat semlegesítésként.
K: eggyel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t.


Ködcsáp

2 VP 3/3 sheran szörny/polip „köd”

K: ha ködkeresel, vagy sikeresen kijátszol egy polipot: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: célpont játékos kap 1 Polip porontyot, vagy egy A köd gyermekét.
 
A csontarcú átka

1 VP leah bűbáj

Lényeid rezisztenciát kapnak és nem kerülnek gyűjtőbe attól, hogy ÉP-jük 1 alá csökken.
Áldozd fel egy lényed, aminek van legalább 1 ÉP-je: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Kortárs művészet

1 VP elenios azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy ellenfelednek legyen lapja játékban.
Megakadályoz egy lapot, vagy egy forrást.


Tűz és jég dala

1 VP 1 ZSZ leah/dornodon azonnali „tűz” „hideg”

Ha van „tűz” lap a gyűjtődben: egy célpont sebződik 4-et.
Ha van „hideg” lap a gyűjtődben: szétoszthatsz 4 dermesztés jelzőt.
Ha mindkettő van: dönthetsz úgy, hogy a fenti kettő helyett megakadályoz, vagy a gyűjtőbe küld egy célpont lapot.


Jelzőfény

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy „tűz” lényt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy „tűz” lapodra kijátszott/használt reakciót (nem használhatod a kijátszása körében).


Brutális termik

3 VP 6/3 rhatt szörny/termik

S 1 VP: gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, amennyi K képességet ebben a körben sikeresen használtál.
K célpont játékos veszít 1 SZK-t, vagy egy max ÉP-t.
 
Arochos csele

0 VP tharr azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot, aminek a költsége legalább annyi, mint az ÉP-d, vagy megakadályoz egy forrást (utóbbi csak ha van Arochos jelződ játékban).
Jelenés: ha nincs lényed játékban: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.


Arochos rohama

1 VP tharr azonnali „védekezés” [+9-X]

Gyűjtőbe küldhetsz egy célpont min X költségű lapot. X annyi, ahány ÉP-d van.
Ha nem „védekezés”-ként játszottad ki: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.

Arochos pajzshordozója

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb ÉP-d van, mint 5.
K végy le róla egy jelzőt: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.

Arochos segédje

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, amelyek SB-je nagyobb az ÉP-dnél.
Jelenés: kapsz egy Arochos jelzőt, vagy a kör végéig nem sebződhetsz ellenfeledtől.


Arochos brutalitása

1 VP színtelen azonnali

Ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: egy célpont sebződik feleannyit (lefelé kerekítve) amennyi az ÉP-tek különbsége.
Jelenés: célpont Arochos jelző kap +4/+4-et a kör végéig (a kijátszása körében nem használhatod).


Arochos naspolyája

1 VP tharr azonnali

Ha ellenfeled játékban lévő lényei SB-jének az összege nagyobb, mint az ÉP-d: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi lényét, hogy a megmaradt lényei SB-jének összege legfeljebb akkora legyen, mint az ÉP-d.
 
Közönséges ló

1 VP 2/2 raia szörny/hátas [+1]

A kör végén húzz egy lapot!
Kalandozóid aktívan jönnek játékba és lépnek 2 szintet.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a célpont aktivizálódik és kap 2 izom jelzőt.


Csatavadkan

1 VP 3/1 tharr szörny/hátas „rezisztens”

A kör végén keress ki egy kalandozót!
Kalandozóid +2 SB-t és mágikus támadást kapnak és nem hatnak rájuk ellenfeled varázslatai.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény +4 SB-t, mágikus támadást és ellenfeled forrásaira való immunitást kap.


Csodaszarvas

1 VP 2/3 sheran szörny/hátas

A kör végén végy vissza egy kalandozót a gyűjtődből!
Kalandozóid +2 ÉP-t, mágikus védelmet és rezisztenciát kapnak.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény kap 2 élet jelzőt és +4 ÉP-t.

Istállómester

1 nekron 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz egy hátast, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
Hátasaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.


Erdei lovas

2 VP 3/3 sheran kalandozó/elf, druida KF

S: a kezedből, vagy a gyűjtődből rakj játékba egy hátast bűbájként.
3 szintlépés: S: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
4 szintlépés E: megakadályoz egy lapot, vagy húzz egy lapot!
 
Mai lap alapján bevillant egy lap:

Cifra palota

Bufa építmény
x építő 1 vp
3 sp

Ahányan építették annyi képességet választhatsz (mindet csak egyszer) :

Kijátszásakor húzz egy lapot.
Aktívan jön játékba.
K2, sebez egy célponton 1-et.
S, célpont lap a gyűjtőbe kerül.
K, egy célpont gyógyul 3-at
Reakciódrágítás 2
Semmizés: 3
Újrahasznosítás: 2
Ellop egy lapot.
 
Klónenergia
szabálylap

Nem lehet kikapcsolni.
Bármilyen követőt használhatsz mellette.
S: a következő kézből kijátszott lényed morf altípusú is lesz.

"A moák korában a klónozás olyan természetes volt, akár a lélegzés."
 
X-re kell egy "(de maximum 3-at)". Ez így túl erős lett volna még a PC csúcsán is.
 
5 ZSZ Morfológus

avatár 2szk szárnyak
morf X/X magikus támadás és védelem

Kijátszásakor húzz X lapot!
X annyi ahány nem tóken lényt áldoztál a kijátszásakor.
 
Krabber testrabló

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
„Duplakötelék”: „védekezésként” is kijátszhatod.
2 ÉP, áldozd fel: ellophatsz egy lényt. Az ellopott lény leah krabber lesz és „háló” képességet kap.


Krabber óratorony

1 építő 4 SP leah építmény/krabber „háló” „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a paklidból vagy kezedből vagy gyűjtődből egy Ollókezű Derwadot.
Krabberjeid rezisztenciát kapnak és kijátszhatod őket az ellenfél körében is.


Krabber gladiátor

2 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszása nem számít bele a ”háló” korlátba.
K áldozd fel egy „hálós” lapod: célpont permanens a Semmibe kerül. (ha krabbert áldoztál, akkor nem működik ellene semmilyen immúnitás.

Krabber kényszersorozó

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor 1 VP, vagy 5 ÉP árán előkereshetsz egy „hálós” lapot.
A lapok nem veszíthetik el „háló” képességüket (ez a gyűjtőből is működik).

Krabber tömegpusztító fegyver

2 VP leah azonnali/krabber

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben pontosan 2 lapot játszott ki sikeresen a kezéből.
Minden nem „hálós” lap a gyűjtőbe kerül.


Krabber gátrobbantás

1 VP leah azonnali/krabber „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz 1 Csattogó krabbert.
 
Lohd Haven hívása

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében nem szerepel r betű, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében Lohd haven szerepel.


Lohd Haven munkaszehződése

2-X VP sheran bűbáj lapra „életkioltó”

X annyi, ahány r van a lap nevében. A célpont lapot ellopod.
Halálsikoly: ha akarod, az ellopott lap a Semmibe kerül.
Áramlás: kapsz egy gyakori tókent, aminek nevében nincs r betű.


Lohd Haven húnája

2 VP sheran bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lap, aminek nevében van r betű 1 VP-vel drágább.
Minden lap, aminek nevében nincs r betű, 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).


Lohd Haven bahátsága

1 VP sheran azonnali „védekezés”

Minden lény, aminek nevében nincs r betű kap 1 izom, vagy élet jelzőt, minden lény, aminek nevében van r betű, kap 1 méreg, vagy 1 dermesztés jelzőt (mindkét esetben lényenként dönthetsz).


Lohd Haven testőhe

2 VP 3/3 sheran kalandozó/ember KF

Minden lény kap -X/-X-et, ahol X annyi, ahány r betű van a nevében.
S 1 VP: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében „Lohd Haven” szerepel.


Lohd Haven ehőfohhása

1 VP sheran általános

Kijátszása feltétele, hogy nincs olyan lapod játékban, aminek nevében r betű szerepel.
Kapsz X VP-t, és a kör végén húzz X lapot! X annyi, ahány r betű szerepel ellenfeled lapjainak nevében összesen (de max 3).


Lohd Haven meghökönyödése

1 VP sheran azonnali „védekezés”

Célpont lap, aminek nevében van r betű, a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz egy tókent, aminek nevében nem szerepel r betű.
 
Az egyszerűség jutalma

szabálylap

A játék elején mindenki előkereshet egy olyan lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.
Az ilyen lapokra +1 VP reagálni és +1 VP célozni őket olyan lapokkal, illetve olyan lapok képességeivel, amik leírása legalább 5 sor.


Közönséges pusztító varázslat

2 VP leah azonnali [+2]

Célpont permanens a Semmibe kerül.


Közönséges védővarázslat

2 VP fairlight azonnali/reakció [+2]

Megakadályoz egy lapot.


Egyszerű elek

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF „szárnyak” „rezisztens”

J: előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.


Thraxi adószedő

1 VP 1/2 leah kalandozó/ember KF „rezisztens” „háló”

K: Feltámad.
K: ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal sebződik annyit, ahány sor a lap leírása.
 
6-ot éget "csak" kötelékre,az égetés meg kb tudjuk olyan,hogy ha nem építünk rá,semmit se ér,tehát inkább koncepcióteremtő/alternatív wincondition lapnak szántam. a ZSZ dolog csak akkor para,ha leolcsóbbítod,de ezek az etnikumkövetők nem erről híresek. kötelék nélkül meg szerintem egy ezüst lap szintje max. de majd dönci kiteszteli
 
Kötelékre kijátszásakor éget 9-et, an 3 zsz-ünk, illetve nincs k-s korlát rajta? Jópofa, de sanszos, hogy túl kemény lenne 1-2 év múlva
 
A választ megkaptam,az irányt értem. Ezen elindulva tovább, terveztem neked lapot,hogy pihenhess. Hajrá,holnapután már lehet is tesztelni!
 
"Azt leszámítva (a quwarg-ganüid példánál maradva),hogy egy quwarg deck így be tud rakni egy "4." Rhattot vagy a ganüid egy "4." Dornodont,ez a kétszínű dolog így már nem csak egy teljesen fölösleges dolog,ami még inkább bonyolítja a játékot?
Nem lett volna egyszerűbb inkább elengedi ezt az egészet (ha már a saját bevallásod szerint sem számít a lapok ereje szempontjából),mint ez a bohóckodás a lapszerkesztővel meg h trükközgetek h melyik az "alapszínem" és hasonlók? "


Gondoltam ezt ide beszúrom
 
Motyogólem

1 VP,1 ZSZ

Leah-Fairlight szörny
motyogó,gólem

élőholt,KF

Anti-semlegesítés:0
Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kapsz egy Gólem szilánk vagy egy Motyogó kölyök lapot,de ha kötelék,mindkettőt.
Minden játékba hozott tókenért,ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a Semmibe dob.

1/5
 
Yeti tetszhalott

1 VP

Repül.

hideg,yeti

S:Ha a gyűjtődben van,5 ÉP áldozása árán a tartalékodba rakhatod és eloszthatsz egy dermesztésjelzőt.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: válassz ki egy "hideg" vagy "élőholt" lényt,ami a gyűjtődben van, ez a lény ebben a körben "S:Feltámad" képességet kap.

0/1
 
1 Építő, 1 ZSZ
A titkos kert

építmény szárnyak Sheran
3SP

Kompenzáció: Lényeid kör végéig láthatatlanok lesznek.
Csak láthatatlan lény rombolhatja.
Lényeid láthatatlanok lesznek és látják a láthatatlant.
S, ha legalább két láthatatlan lényed sebzést okoz húzz egy lapot!
 
2 Vp Csontsámán (új)
szörny KF 1 Szk Leah
nekromanta
repül

A szörnyeidből te nyerheted ki a szörnykomponenst az ellenfél helyett.
Csontvázaid költségét fizetheted szörnykomponensből is (vagy vegyesen).
S: és Halálsikoly: kapsz 1 szk-t vagy 1 Nekromanta csontvázat.

(3)/2
 
Lélekgyűjtő (új)

Leah, élőholt, szörny, motyogó, 1 SZK, KF, 1/5
IK: 1 VP 1 ZSZ

Feltámad.
K: egy pakliból egy lap a gyűjtőbe kerül.
S, Semmizés 2: kapsz 1 VP-t, kör végén
húzz egy lapot VAGY visszavehetsz 1 lapot
a gyűjtőből a kezedbe.

"Van, ki kincseket gyűjt. Más barátokat. Én lelkeket"


Gyilkos motyogó

Leah, élőholt, szörny, motyogó, 1 SZK, KF, 1/5
IK: 1 VP 1 ZSZ

Élet: 1
J: nézd meg ellenfeled kezét! Nevezz meg 1 lapot! Minden ilyen nevű lap ellenfeled kezéből/asztaláról/gyűjtőjéből a Semmibe kerül.
S: nevezz meg 2 lapot! Minden ilyen nevű lap ellenfeled paklijából és gyűjtőjéből a Semmibe kerül.

"Nem a tested, az álmaidat pusztítja el."
 
3VP Tűzgyújtó

szörny 1szk/tűz/KF/szárnyak Dornodon
3/5

Élet:1
5-ös tűzlehelet.
Erre nem kell vp-t költened, de ilyenkor minden lényed sebződik annyit amennyit sebzett.
(tehát ezt úgy képzelem hogy mondjuk az 5-ből 3 sebzésre költesz manát 2-re nem, a lényeid akkor is 5-öt sebződnek.)
 
2VP Rémület a sivatagban

bűbáj háló Leah

Húzz egy lapot!
Időleges hatás 3: Egyik lény se aktivizálódhat, vagy passzivizálódhat semmilyen módon.

"-Teljesen ledermedtünk."
 
Legendák Viadala
1VP, Színtelen, Általános
Válassz egyet az alábbi ikonok közül:
Villám, tűz, hideg, legendás.
Amelyik játékos tud ilyen lapot mutatni a kezéből, annak nő hárommal a max. ÉP-je. Amelyik játékos nem tud ilyen lapot mutatni, annak csökken hárommal a max. ÉP-je.

(Páros és körjátékhoz tervezve.)
 
A kívülálló

követő/epikus

Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.


Technokolin (új)

2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.


Garokk (új)

2 VP 3/1 tharr szörny

Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.


Bakkura (új)

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.


Gátvakond (új)

2 VP 2/2 tharr szörny

Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP.
 
1VP Egyen meg a fene!

azonnali Védekezés Bufa

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszod ki kapsz egy, a célponttal azonos színű tókent.

"- Hmm, megette."
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.