| jópofa lap, de az is biztos, hogy kegyetlen versenylap lenne belőle!
Ha létrejön, akkor kb ledolgozza a járj, erdő, kreátor, gyakorlatilag kapna egy olyan helyzetet kapna, hogy 5 lap+szabálylap is van. Azért ez elég kemény lenne.
Meg párszor felmerült az, hogy nem jó vonal ez a 4zsz+reakciódrágításos lap vonal. Ezzel egyet tudok érteni. De más formában szívesen látnám viszont ezt a lapot. |
Oke. Ertjuk. Myilvan meg tudnank ezt precizebben is fogalmazni. |
Szilmill imperátor
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
K: egy kezedben lévő szilmilled (mutasd meg) „ősmágia” képességet kap a kör végéig, vagy egy játékban lévő szilmilled „ősmágia”, vagy „háló” képességet kap a kör végéig.
E ha ebben a körben játszottál ki szilmillt a kezedből: gyógyulsz 2 ÉP-t és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.
Blokkoló szilmill
1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny/szilmill
„Duplakötelék”: Védekezés.
Ha „háló” képessége van: ellenfeled nem gyógyulhat.
Ha „ősmágia” képessége van: ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül.
J: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást.
Szilmill fősámán
1 VP 2/2 elenios szörny/szilmill „horgony”
Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor szétoszthatsz max 3 álom jelzőt célpont lények között.
J: a kör végéig minden lény „háló” képességet kap.
Szilmill artista
1 VP 3/1 elenios szörny/szilmill
+1 ZSZ-ért kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor célpont lapot visszavetethetsz a tulajdonosa kezébe, és ha a célpont lap rendelkezett „háló”, vagy „ősmágia” képességgel, akkor a kör végén kapsz egy VP-t.
J: megakadályoz egy max. 1 költségű azonnalit.
Szilmill molnár
1 VP 1 ZSZ (2)/2 elenios szörny/szilmill
Semlegesítés: olyan forrás, ami jelzőt rakna lényre, vagy tókent hozna játékba.
Minden szilmilled kap +1/+1-et.
J: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe egy szilmillt.
Szilmill dobos
2 ZSZ 1/1 elenios szörny/szilmill
Ha az ellenfél körében játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy szilmillt a paklidból.
Minden elenios lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.”
J: célpont játékos veszít 2 VP-t vagy 1 SZK-t. |
Deja Vu
IK: 4 zsz
Reakciódrágítás: +2
Sheran, általános, életkioltó
Ha +2 zsz-ért játszod ki forrásimmunis lapokat és helyszíneket is célozhatsz. Minden lap a gyűjtőből, az asztalról és a kezekből a semmibe kerül, mindenki húz 5 lapot, s újraindul minden, mintha most kezdenétek ezt a kört. |
Womath vezér
követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
A 2. körtől minden womathod az alábbi képességet kapja: „Kompenzáció: a kör végén kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!”
K: célpont womathra, ami ebben a körben már sebződött, tehetsz egy erőjelzőt.
S: levehetsz egy Womathodról egy jelzőt.
Borjúwomath
1 nekron 0/3 raia szörny/womath
Minden lényed kap +1 ÉP-t.
S tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: célpont lény kap egy élet jelzőt.
Szimatoló womath
2 VP 0/6 raia szörny/womath „szárnyak”
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Minden raia lényed kap feleannyi + SB-t (lefelé kerekítve), mint az alap ÉP-je.
Halálsikoly: előkereshetsz egy womathot a paklidból (kivéve Szimatoló womathot).
Megvadult womath
1 VP 1/4 raia szörny/womath „szárnyak” „rezisztens”
Womathaid nem veszíthetik el képességeiket.
K rakj rá egy -2 ÉP-s jelzőt: célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
Tompaagyú womath
2 VP 1/6 raia szörny/womath
K ha egy womathodra jelző kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1 VP-vel drágább lesz.
S 1 VP, vagy dobj egy lapot a kezedből a semmibe: célpont lény kap egy izom jelzőt.
Gyógyító womath
1 VP 1/6 raia szörny/womath „háló”
Újrahasznosítás: 2. Élet: 1.
Kijátszásakor gyógyulsz annyit, amennyi a játékban lévő lényeid alap ÉP-jének összege (önmagán kívül).
E tegyél rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: gyógyulsz 3 ÉP-t, vagy kapsz 1 VP-t. |
Minotaurusz hoplita
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Ha sebzést okoz: előkereshetsz egy minotauruszt.
1 VP keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Minotaurusz aréna
2 építő tharr építmény 5 SP „szárnyak”
Ha az egyik építője minotaurusz, akkor a másik lehet ellenfeled lénye.
K, ha egy lap visszakerül asztalról kézbe: célpont játékos sebződik 3 ÉP-t, vagy húzz egy lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Bolyongó minotaurusz
1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Kijátszásakor ha van rajta kívül minotauruszod játékban: húzz egy lapot!
E: visszakerül a kezedbe.
Kolapsz csatlósa
1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „horgony”
Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Kijátszásakor válassz X különbözőt az alábbiak közül: újrahasznosítás: 2, húzz egy lapot, célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, 2-vel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
X annyi, amennyi a viszavett minotaurusz idézési költsége, de max 3.
Minotaurusz veremharcos
2 VP 1 nekron (3)/4 tharr szörny/minotaurusz
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a kijátszója kezébe és a következő kör végéig ilyen nevű lapot egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
S: célpont játékos sebződik, vagy gyógyul 3 ÉP-t.
Minotaurusz hadtápos
1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz ”szárnyak”
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hadtápost.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t ahány lap ebben a körben visszakerült asztalról kézbe.
Áramlás 3 ÉP: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Minotaurusz veremúr
4-X VP (4)/4 tharr avatár/minotaurusz [+X] „szárnyak”
X annyi ahány lap ebben a körben és az előzőben összesen visszakerült asztalról kézbe (de max 3). Újrahasznosítás: X.
S: célpont lapot (kivéve önmagát) visszavetetheted a tulajdonosa kezébe.
E 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy minotauruszt, vagy egy lapot, aminek nevében a „verem” szó szerepel. |
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron
Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.
Cshapd ki! |
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron
Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.
Cshapd ki! |
Elemi uralom
1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”
Megakadályoz egy „villám”, „tűz”, vagy „hideg” lapot.
Ha „villám” lapot akadályozott meg: ellenfeled veszít 2 VP-t, ha „tűz” lapot, akkor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, ha „hideg” lapot, akkor célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt (több ilyen hatás is létrejöhet, ha több ikon is van a lapon).
Moa villámhárító
1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”
K: ha egy „villám” lap miatt sebződnél, sebződés helyett rakj rá annyi villámjelzőt, amennyit sebződtél volna.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik X ÉP-t, ahol X a rajta lévő villámjelzők száma.
Sommerthaug átka (új)
1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy asztalon maradó lapot: a lap kijátszáskori képességei nem jönnek létre és kap egy átok jelzőt. Amíg a jelző rajta van, addig képességei nem működnek, és ha lény, akkor az alapsebzése 0.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Sommerthaugot a paklidból.
Koncentrált fattycsapás (új)
1 VP chara-din azonnali/chara-din fattya „védekezés”
Célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény, vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X a játékban és a gyűjtődben lévő fattyaid száma (de játékos max. 9-et sebződhet).
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát. |
A hordák ideje
szabálylap
Minden lény kap +1 sebzést.
A 2. körtől minden lényre +1 VP reagálni. A 2. körtől minden forrás, ami az ellenfél lényeit célozza +1 VP.
Hátrány: Minden nem lény lapod 1 VP-vel drágább.
Következő fokozat (ú)
2 VP tharr bűbáj „ősmágia”
Anti-mágia: 0.
Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkésztő fázisodban kapsz egy szörny jelzőt (0/1-es tharr szörny) és tégy erre a lapra egy fokozat jelzőt.
Minden lényed kap annyi + sebzést, ahány fokozat jelző van rajta.
A végzet császára
követö/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 4 jelzőt, valamint készíts elő egyet-egyet az alábbiakból: Terrgath, Magirox, Mulgan, a segítő, Edralian.
A játék elején és minden köröd elején válaszd ki, melyik legyen érvényben a következő köröd elejéig (kétszer egymás után nem választhatod ugyanazt). Egyik sem kap jelzőket, viszont képességeik használatához használhatják a Végzet császárán lévő jelzőket.
Masszaszövés
1 VP rhatt általános/vízió, ganüid
Kapsz egy Ganüid ifjoncot játékba, vagy a kezedbe VAGY áldozd fel egy ganüided és ellenfeled eldob egy általad választott lapot a semmibe.
„Kötelék”: ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Ganüid ifjoncot.
Horizontkémlelés
1 VP rhatt általános/vízió, ganüid
Kapsz egy Ganüid ifjoncot játékba, vagy a kezedbe VAGY áldozd fel egy ganüided: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és célpont lapot (az asztalról) a gyűjtőbe küldhetsz.
„Kötelék”: ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Ganüid ifjoncot. |
Plajtes
1 építő elenios építmény 4 SP "szárnyak"
Kijátszásakor 1 ZSZ árán előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek van színesítő szövege (kivéve Plajtest).
Minden lap kijátszási feltétele 1 ZSZ elköltése, kivéve azokat a lapokat, amiknek van színesítő szövege.
"De miért ez a hely neve?" |
Ozorindumi kutyaember
1 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/vérfarkas „szárnyak” „legendás”
S: Feltámad.
Áldozd fel: megakadályoz egy „ősmágiás” lapot vagy egy lapot, amit ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszott ki.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: Kijátszásakor aktivizálhatod egy lényed.
Kurozan-rex
3 VP (5)/5 sheran szörny/dínó [+2] 3 SZK „legendás”
Kijátszásakor mindkét játékos összeszámolja a kezében, asztalon és gyűjtőjében lévő fix max 3 költségű lapjai idézési költségét. Ha ez az összeg neked nagyobb: kapsz annyi VP-t amennyivel nagyobb és a kör végén húzz ennyi lapot (de max 3 lapot húzhatsz így)!
Legendás képesség, vagy „kötelék”: Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
Mokele mbembe
3 VP 3/6 sheran szörny/dínó 2 SZK „legendás”
Ellenfeled minden lapja +1 VP.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye kap 1 álom jelzőt.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: S: kapsz 1 VP-t, vagy aktivizálhatod egy lényed.
Alanori horror
2 VP 1 ZSZ 3/2 chara-din szörny/thargodan „legendás”
Ellenfeled asztalon lévő lapjainak aktiválást kívánó hatásai +1 VP-be kerülnek.
Minden „legendás” lényed és thargodanod kap +1/+1-et.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő aktiválást kívánó hatása nem jön létre.
A figyelő
2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „legendás”
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: dobj a kezedből 2 lapot vagy egy „legendás” lényt vagy káoszszellemet a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: ha költöttél rá VP-t, kijátszásakor húzz egy lapot!
Legendás morf
2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf „legendás”
Kijátszásakor mutass meg a kezedből és/vagy a gyűjtődből X „legendás” lényt amelyeknek különbözik az altípusa: kapsz X VP-t és a kör végén húzz X lapot. (X max 3 és VP-t nem kaphatsz így az első körben).
Legendás képesség: [+1]. |
Ha meg visszajön egy etnikum, akkor azt onnan fogjátok látni, hogy megjelenik belőle lap. De olyan lapot tervezni, amilyen etnikumhoz lap 15 éve nem volt, azért, mert "hátha", nincs értelme. |
Kár érte
Pedig van egy csomó jó etnikum, amiket a burástyákhoz ill. moákhoz hasonlóan vissza lehetne hozni a tetszhalott állapotukból. Nekem személy szerint sokkal jobban tetszene, ha már meglévő, de gyenge altípusok kapnának tápokat (szkritterek, nerubok, polipok, férgek stb.), nem pedig újak jönnének ki. |
Köszönöm a választ.
Sekély sírhant (javítva)
0 VP leah azonnali „köd” „ősmágia”
Nem lehet rá reagálni.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a következő előkészítő fázisodban ez a permanens még a gyűjtőben van: rakd játékba ellenfeled oldalán. A kijátszáskori képességei és a halálsikolya nem jönnek létre. |
burástyákat kivéve, gondolom |
Ha egy etnikumhoz 15 éve nem érkezett erősítés, az azt jelenti, hogy az el van engedve |
Sekély sírhant: Nekem személy szerint tetszik ez a lap, van benne potenciál, de hátrány is. A baj az, hogy kicsit azt érzem, hogy minden erősítés ellenére túl nagy benne a rizikó, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy más 0 manás leszedések vannak, ennél kisebb hátránnyal, amit a kutya sem használ. Én azt mondanám, hogy ha már lúd, legyen kövér, ne leessen rá reagálni. Illetve megfontolandó lenne, hogy a lap kijátszáskori képességei ne jöjjenek létre, az azért csökkenti a hátrányát.
Niol tanítványa: Érdekes lap, de nehéz belőni az erejét.
Elveszett ereklyék osztogatója: Van már egy ereklye kereső lapunk, amit némi bizonytalansága ellenére is erősebbnek gondolok ennél, még akkor is, ha a neve kétségkívül szellemes.
Aszphaltbetyár: Na, ezek azok a lapok, amik ellen vérrel-verejtékkel küzdök és fogok küzdeni, amik egyes narancslapok mellé reagálhatatlanul generálják a lapelőnyt. Eleve a játék szerencse-effektusát nagymértékben befolyásolják, hiszen tök random, hogy ki ellen hányszor jön össze a behúzása (engem sem kicsit bosszantott, amikor Korlátban Makó G nemzeti meccsen 1-1-es állásnál húzott be 2 Teki bölcsit korláttal), másrészt ebben az esetben még azt is érzem, hogy egy ötlapos deck alapból egy Szellemszolgával az asztalán egész egyszerűen irreálisan nagy erőforrás-fölényt jelentene.
A hősök nem halnak meg: Végletes lap. Van, amikor meccset nyer, máskor semmire nem jó. Nem annyira preferálom ezeket, mert nagyon nehéz kitesztelni és balanszolni őket. |
Tamtam dob
? SZK sheran tárgy/nerub „ősmágia”
Idézési költsége 1 SZK, de ha van játékban 1 nerubod vagy 2 sheran lényed, akkor 0 SZK.
S célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy eldobathatsz ellenfeled kezéből egy általad választott max X költségű lapot, ahol X a játékban lévő sheran lényeid száma.
Nerub méregkeverő
2 VP 2/4 sheran szörny/nerub „ősmágia” KF
3-mas mérgezés.
S tégy rá 2 méreg jelzőt: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy „ősmágiás” lapot vagy mérgező lényt a gyűjtőből a kezedbe.
E ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot kijátszott: levehetsz róla bármennyi jelzőt.
Bölcs nerub
1 VP 1/2 sheran szörny/nerub „ősmágia”
S rakj egy nerubodra egy -1 ÉP-s jelzőt: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
E: egy nerubodról (kivéve önmagát) átrakhatsz bármennyi általad választott jelzőt célpont lényre.
Nerub méregisten
6-X VP (5)/5 sheran avatár/nerub „ősmágia” „szárnyak”
3-mas mérgezés. X a játékban lévő nerubjaid és mérgező lényeid száma, de max 5.
Kijátszásakor ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt és minden nem lény lapja egy elmúlás jelzőt.
S: célpont sheran lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy izom jelzőt.
Nerub kártevő
0 VP 2/1 sheran szörny/féreg, nerub „ősmágia”
1-es mérgezés.
Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna egy sheran lényedre, vagy egy sheran lényedre kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, vagy SZK-t, ahány nerubod van játékban.
Nerub lándzsás
2 VP 3/2 sheran szörny/ nerub „ősmágia”
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb lapod vagy több nerubod van játékban, mint ellenfelednek.
K végy le róla egy izom jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot! |
Sekély sírhant
0 VP leah azonnali „köd” „ősmágia”
Ha ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: nem lehet rá reagálni.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a következő előkészítő fázisodban ez a permanens még a gyűjtődben van: rakd játékba ellenfeled oldalán.
Niol tanítványa
2 VP 2/4 leah szörny/nekromanta „köd”
Élet: 1.
Kijátszásakor célpont gyűjtőbe tehetsz max 2 Nekromanta csontvázat.
K, ha egy nekromanta, vagy „élőholt” vagy „köd” lény a gyűjtőből a semmibe kerül: tehetsz rá egy izom jelzőt és kapsz 1 VP-t.
Elveszett ereklyék osztogatója
1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF „ereklye”
Kijátszásakor előkereshetsz egy „ereklye” lapot a paklidból, de ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű lapot a kezedből.
„Ereklye” képességnek körönként max. kétszer áldozhatsz lapot és nem kell a semmibe raknod a feláldozott lapot. Ezek a képességek a gyűjtőből is működnek.
Aszphaltbetyár
1 VP 1/3 tharr szörny/elementál
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Kijátszásakor aktivizálhatsz vagy passzivizálhatsz egy célpont lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot!
2 építőnek számít.
A hősök nem halnak meg
1 VP raia azonnali
A gyűjtődből játékba rakhatsz max. 3 kalandozót, melyek ebben a körben kerültek oda, de nem áldozástól.
Ha ellenfelednek legalább 2 permanense van játékban, neked pedig egy sem: nem lehet rá reagálni. |
Burástya eszkalátor
1 ZSZ 1/4 elenios szörny/burástya
K: ha egy forrással egyszerre egynél több lényt hozol játékba, kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot (ha „kötelék” akkor laphúzás helyett visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe).
Halálsikoly: kapsz 2 Burástya kölyköt.
Kurozan tó
2 VP 1 nekron 1 SZK szntelen helyszín
A szabálylapod, vagy a követőd (kijátszásakor válassz) mindenképp működik, kivéve ha te magad áldoztad fel.
Mulgan segédje
1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF
Ha bármilyen módon visszakevered a kezedből a pakliba: kapsz 1 VP-t és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Kijátszásakor ha Mulgan, a segítőt használsz: tehetsz rá 2 jelzőt.
S: tippeld meg, milyen nevű lap van a paklid alján, és ha eltalálod, akkor a kezedbe veheted.
Yeti pengevirtuóz
1 VP 1 áldozás 3/ leah szörny/yeti
Hidegre immúnis.
Kijátszásakor kapsz egy Jégdiszkoszt.
E áldozd fel egy permanensed: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt.
Szörnycsontváz (új)
1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/vérfarkas, csontváz „élőholt”
Feltámad.
K3: célpont leah lény gyógyul 1 ÉP-t.
Ha a gyűjtőből a semmibe kerül: kapsz egy Nekromanta csontvázat. |
Thu'zad huzata
3 VP
Raia általános, szingularitás
Újrahasznosítás: 3
A játék elején keress ki a paklidból és rakj a semmibe ilyen nevű lapból X darabot és válassz egyet az alábbi képességekből: A következő X darab szingularitásod [+1]-t (reakciódrágítást) kap vagy 1 VP-vel olcsóbb lesz. |
Bozótharc
szabálylap
Minden lap kijátszási feltétele:
Az 1. körben: 1 VP és 1 nekron elköltése
A 2. körben: 1 VP elköltése
A 3. körben: 1 ZSZ elköltése
Késleltetett hatás 4: Húzz egy lapot! Ez akkor is működik, ha kikapcsolták.
A politeizmus büntetése
szabálylap
Minden lap kijátszása és minden asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatásának használata +X-1 VP, ahol X annyi ahány különböző színű permanense van az adott játékosnak játékban (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa).
Annak a játékosnak, akinek legalább 4 különböző színű permanense van játékban (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa), nincs húzás fázisa.
Csak egy maradhat
szabálylap
Ha egy játékosnak bármikor van játékban 2 olyan lénye, amelyeknek nincs közös altípusa (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa), addig kell feláldoznia a lényeit, amíg nem lesz játékban 2 ilyen lénye.
Morgan tanítványa (új)
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
Leah lapjaidra a 2. körtől +1 VP reagálni.
K3: ha sikeresen kijátszol egy leah lapot a kezedből: célpont pakli tetejéről 2 lapot a semmibe, vagy egyet a gyűjtőbe dobhatsz. A saját paklidból körönként csak egy lapot dobatsz így a gyűjtőbe.
Rakj át egy leah lapot gyűjtődből a semmibe: semmizés 2.
Cherran, a reanimátor
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
K: ha játékba hozol egy lényt a gyűjtődből (kivéve víziót), kapsz 1 VP-t vagy egy Nekromanta csontvázat.
Feltámadás képességgel rendelkező lényeidet ellenfeled nem semmizheti a gyűjtődből. |
Köszönöm szépen.
Várom a motyikat! |
A motyogo deck kapni fog erositest,meghozza eleg szeles repertoarral. Nem kell aggodnod a paklidert, legfeljebb ujragondolni. |
Bocsi, nem tudom rendesen, magyarosan megszövegezni, de szerintem érthető a gondolat.
Timera, a szerencse asszonya (202x)
Epikus követő.
Kedvelt lap: kocka vagy pénz szerepel a nevében.
S: a következő bármilyen pénzfeldobást meghatározhatod, vagy kockadobást 3-mal módosíthatod, az előkészítő fázisban is.
S: Dobj egy kockával, ha 6-os akkor húzz egy lapot, és elveszti ezt a képességet. |
(Azért, mert kivégezték a motyogó paklimat)
Néma motyogó
2 VP
Leah,motyogó, szörny,1SZK,élőhalott
1Kötelek:Kijátszásakor rakj játékba egy (2kötelék:kettő) motyogót a gyűjtődből.
K:gyógyulsz 4-et.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül:Semmizés:3 vagy kapsz egy motyogó kölyköt.
1/4
Az Ősvégzetet egy az egybe ki lehetne adni újból.
A csápos mélységit megegy VP- vel olcsóbban, és/vagy kettős kötelékre többet dobasson!
Köszönöm szépen
István |
Acél fókuszsárkány
2 VP 2/3 fairlight szörny/sárkány
Kompenzáció: kapsz 2 VP-t vagy húzz egy lapot a kör végén!
K ha egy forrás célozza: a forrás nem jön létre, te pedig kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot, vagy tehetsz célpont lényre egy izom jelzőt.
Kisebb fatty istenség
6 ZSZ (6)/(4) chara-din avatár/chara-din fattya [+2]
Ha sebzést okoz: kapsz 2 Chara-din fattyát.
K áldozd fel 2 lényed: megakadályoz vagy gyűjtőbe küld egy lapot, vagy előkereshetsz egy chara-in fattyat a paklidból.
Kronofatty
1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya
S ha egy fattyad az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került: rakd játékba a kezedből a Kronofattyat, a gyűjtődből pedig azt a fattyat, ami a gyűjtőbe került.
Minden chara-din lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát”.
Tomboló fatty (új)
4 ZSZ 5/5 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszási feltétele, hogy feláldozd egy lényed, vagy ebben a körben ellenfeled megakadályozta egy chara-din fattyad létrejöttét.
Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebzőik 5 ÉP-t, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled őrposztjából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Védelmező fatty
1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszhatod ellenfeled körében is, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél.
Kijátszásakor gyógyulsz annyi ÉP-t amennyit ebben a körben sebződtél, majd kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyaidat ért sebzés 1-re csökken. |
Danthys, a káoszkultivátor
2 VP (3)/3 chara-din szörny káoszszellem
Ha eldobod a kezedből a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t (első körben csak egyet).
S: minden játékos eldob a kezéből egy lapot és ha te káoszszellemet dobtál, akkor húzz egy lapot!
Vyrgil, a térhajlító
1 VP 1/2 chara-din szörny/káoszszellem
Ha eldobod a kezedből: a célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: húzz 2 lapot és ha káoszszellemet dobtál, akkor a kör végén húzz még egyet.
Tryx, az időszaggató
2 VP 3/(1) chara-din szörny/káoszszellem
Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy káoszszellemet (kivéve önmagát).
S dobj el egy lapot a kezedből: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
Alyger, a pokoljáró
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/káoszszellem „szárnyak”
S ha nincs lap a kezedben: visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: szétoszthatsz max annyi sebzést célpont lények és játékosok között, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint 5.
Kharon, a tébolyhozó
2 VP 3/2 chara-din szörny/káoszszellem [+1]
Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
Kijátszásakor ellenfeled max ÉP-je annyi lesz, mint az ÉP-je (kivéve első körben).
S: célpont lap elveszíti minden speciális képességét. |
Szilmill felügyelő
1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF „háló”
Ha ellenfeled körében játszod ki: kijátszásakor játékba rakhatsz a kezedből vagy a gyűjtődből egy fix max 2 költségű szilmillt.
A te körödben ellenfeled minden lapja + 1 VP.
Szilmill albáró
1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF „ősmágia”
Kijátszásakor célpont lapot visszakeverhetsz a tulajdonosa paklijába.
Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.
Szilmill kertész
2 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF
Az ellenfeled körében Anti mágia: 0-t kap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, ahány szilmilled van rajta kívül játékban, vagy a gyűjtődben.
S 1 VP: célpont szilmill visszakerül az asztalról a kezedbe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhatsz ki.
Szilmill kamarás
1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill „háló”
Kijátszásakor eldobhatsz a kezedből egy szilmillt: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Ellenfeled körében minden szilmilled +1/+1-et és rezisztenciát kap.
Szilmill ritualista
1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill
„Kötelék”: Anti mágia: 0.
Ha nem a saját körödben játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy elenios lényt a paklidból.
S: ellenfeled veszt 1 VP-t. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|