Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Szikrázó manahal
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt." - részlet a szikrázó manahalról szóló Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (21)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64958)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
burástyákat kivéve, gondolom
 
Ha egy etnikumhoz 15 éve nem érkezett erősítés, az azt jelenti, hogy az el van engedve
 
Sekély sírhant: Nekem személy szerint tetszik ez a lap, van benne potenciál, de hátrány is. A baj az, hogy kicsit azt érzem, hogy minden erősítés ellenére túl nagy benne a rizikó, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy más 0 manás leszedések vannak, ennél kisebb hátránnyal, amit a kutya sem használ. Én azt mondanám, hogy ha már lúd, legyen kövér, ne leessen rá reagálni. Illetve megfontolandó lenne, hogy a lap kijátszáskori képességei ne jöjjenek létre, az azért csökkenti a hátrányát.

Niol tanítványa: Érdekes lap, de nehéz belőni az erejét.

Elveszett ereklyék osztogatója: Van már egy ereklye kereső lapunk, amit némi bizonytalansága ellenére is erősebbnek gondolok ennél, még akkor is, ha a neve kétségkívül szellemes.

Aszphaltbetyár: Na, ezek azok a lapok, amik ellen vérrel-verejtékkel küzdök és fogok küzdeni, amik egyes narancslapok mellé reagálhatatlanul generálják a lapelőnyt. Eleve a játék szerencse-effektusát nagymértékben befolyásolják, hiszen tök random, hogy ki ellen hányszor jön össze a behúzása (engem sem kicsit bosszantott, amikor Korlátban Makó G nemzeti meccsen 1-1-es állásnál húzott be 2 Teki bölcsit korláttal), másrészt ebben az esetben még azt is érzem, hogy egy ötlapos deck alapból egy Szellemszolgával az asztalán egész egyszerűen irreálisan nagy erőforrás-fölényt jelentene.

A hősök nem halnak meg: Végletes lap. Van, amikor meccset nyer, máskor semmire nem jó. Nem annyira preferálom ezeket, mert nagyon nehéz kitesztelni és balanszolni őket.
 
Tamtam dob

? SZK sheran tárgy/nerub „ősmágia”

Idézési költsége 1 SZK, de ha van játékban 1 nerubod vagy 2 sheran lényed, akkor 0 SZK.
S célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy eldobathatsz ellenfeled kezéből egy általad választott max X költségű lapot, ahol X a játékban lévő sheran lényeid száma.


Nerub méregkeverő

2 VP 2/4 sheran szörny/nerub „ősmágia” KF

3-mas mérgezés.
S tégy rá 2 méreg jelzőt: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy „ősmágiás” lapot vagy mérgező lényt a gyűjtőből a kezedbe.
E ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot kijátszott: levehetsz róla bármennyi jelzőt.


Bölcs nerub

1 VP 1/2 sheran szörny/nerub „ősmágia”

S rakj egy nerubodra egy -1 ÉP-s jelzőt: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
E: egy nerubodról (kivéve önmagát) átrakhatsz bármennyi általad választott jelzőt célpont lényre.


Nerub méregisten

6-X VP (5)/5 sheran avatár/nerub „ősmágia” „szárnyak”

3-mas mérgezés. X a játékban lévő nerubjaid és mérgező lényeid száma, de max 5.
Kijátszásakor ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt és minden nem lény lapja egy elmúlás jelzőt.
S: célpont sheran lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy izom jelzőt.


Nerub kártevő

0 VP 2/1 sheran szörny/féreg, nerub „ősmágia”

1-es mérgezés.
Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna egy sheran lényedre, vagy egy sheran lényedre kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, vagy SZK-t, ahány nerubod van játékban.



Nerub lándzsás

2 VP 3/2 sheran szörny/ nerub „ősmágia”

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb lapod vagy több nerubod van játékban, mint ellenfelednek.
K végy le róla egy izom jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
 
Sekély sírhant

0 VP leah azonnali „köd” „ősmágia”

Ha ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: nem lehet rá reagálni.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a következő előkészítő fázisodban ez a permanens még a gyűjtődben van: rakd játékba ellenfeled oldalán.


Niol tanítványa

2 VP 2/4 leah szörny/nekromanta „köd”

Élet: 1.
Kijátszásakor célpont gyűjtőbe tehetsz max 2 Nekromanta csontvázat.
K, ha egy nekromanta, vagy „élőholt” vagy „köd” lény a gyűjtőből a semmibe kerül: tehetsz rá egy izom jelzőt és kapsz 1 VP-t.


Elveszett ereklyék osztogatója

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF „ereklye”

Kijátszásakor előkereshetsz egy „ereklye” lapot a paklidból, de ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű lapot a kezedből.
„Ereklye” képességnek körönként max. kétszer áldozhatsz lapot és nem kell a semmibe raknod a feláldozott lapot. Ezek a képességek a gyűjtőből is működnek.


Aszphaltbetyár

1 VP 1/3 tharr szörny/elementál

Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Kijátszásakor aktivizálhatsz vagy passzivizálhatsz egy célpont lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot!
2 építőnek számít.


A hősök nem halnak meg

1 VP raia azonnali

A gyűjtődből játékba rakhatsz max. 3 kalandozót, melyek ebben a körben kerültek oda, de nem áldozástól.
Ha ellenfelednek legalább 2 permanense van játékban, neked pedig egy sem: nem lehet rá reagálni.
 
Burástya eszkalátor

1 ZSZ 1/4 elenios szörny/burástya

K: ha egy forrással egyszerre egynél több lényt hozol játékba, kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot (ha „kötelék” akkor laphúzás helyett visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe).
Halálsikoly: kapsz 2 Burástya kölyköt.


Kurozan tó

2 VP 1 nekron 1 SZK szntelen helyszín

A szabálylapod, vagy a követőd (kijátszásakor válassz) mindenképp működik, kivéve ha te magad áldoztad fel.



Mulgan segédje

1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF

Ha bármilyen módon visszakevered a kezedből a pakliba: kapsz 1 VP-t és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Kijátszásakor ha Mulgan, a segítőt használsz: tehetsz rá 2 jelzőt.
S: tippeld meg, milyen nevű lap van a paklid alján, és ha eltalálod, akkor a kezedbe veheted.


Yeti pengevirtuóz

1 VP 1 áldozás 3/ leah szörny/yeti

Hidegre immúnis.
Kijátszásakor kapsz egy Jégdiszkoszt.
E áldozd fel egy permanensed: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt.


Szörnycsontváz (új)

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/vérfarkas, csontváz „élőholt”

Feltámad.
K3: célpont leah lény gyógyul 1 ÉP-t.
Ha a gyűjtőből a semmibe kerül: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
 
Thu'zad huzata
3 VP
Raia általános, szingularitás
Újrahasznosítás: 3
A játék elején keress ki a paklidból és rakj a semmibe ilyen nevű lapból X darabot és válassz egyet az alábbi képességekből: A következő X darab szingularitásod [+1]-t (reakciódrágítást) kap vagy 1 VP-vel olcsóbb lesz.
 
Bozótharc

szabálylap

Minden lap kijátszási feltétele:
Az 1. körben: 1 VP és 1 nekron elköltése
A 2. körben: 1 VP elköltése
A 3. körben: 1 ZSZ elköltése
Késleltetett hatás 4: Húzz egy lapot! Ez akkor is működik, ha kikapcsolták.


A politeizmus büntetése

szabálylap

Minden lap kijátszása és minden asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatásának használata +X-1 VP, ahol X annyi ahány különböző színű permanense van az adott játékosnak játékban (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa).
Annak a játékosnak, akinek legalább 4 különböző színű permanense van játékban (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa), nincs húzás fázisa.


Csak egy maradhat

szabálylap

Ha egy játékosnak bármikor van játékban 2 olyan lénye, amelyeknek nincs közös altípusa (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa), addig kell feláldoznia a lényeit, amíg nem lesz játékban 2 ilyen lénye.


Morgan tanítványa (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Leah lapjaidra a 2. körtől +1 VP reagálni.
K3: ha sikeresen kijátszol egy leah lapot a kezedből: célpont pakli tetejéről 2 lapot a semmibe, vagy egyet a gyűjtőbe dobhatsz. A saját paklidból körönként csak egy lapot dobatsz így a gyűjtőbe.
Rakj át egy leah lapot gyűjtődből a semmibe: semmizés 2.


Cherran, a reanimátor

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
K: ha játékba hozol egy lényt a gyűjtődből (kivéve víziót), kapsz 1 VP-t vagy egy Nekromanta csontvázat.
Feltámadás képességgel rendelkező lényeidet ellenfeled nem semmizheti a gyűjtődből.
 
Köszönöm szépen.
Várom a motyikat!
 
A motyogo deck kapni fog erositest,meghozza eleg szeles repertoarral. Nem kell aggodnod a paklidert, legfeljebb ujragondolni.
 
Bocsi, nem tudom rendesen, magyarosan megszövegezni, de szerintem érthető a gondolat.

Timera, a szerencse asszonya (202x)

Epikus követő.
Kedvelt lap: kocka vagy pénz szerepel a nevében.
S: a következő bármilyen pénzfeldobást meghatározhatod, vagy kockadobást 3-mal módosíthatod, az előkészítő fázisban is.
S: Dobj egy kockával, ha 6-os akkor húzz egy lapot, és elveszti ezt a képességet.
 
(Azért, mert kivégezték a motyogó paklimat)
Néma motyogó
2 VP
Leah,motyogó, szörny,1SZK,élőhalott
1Kötelek:Kijátszásakor rakj játékba egy (2kötelék:kettő) motyogót a gyűjtődből.
K:gyógyulsz 4-et.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül:Semmizés:3 vagy kapsz egy motyogó kölyköt.
1/4

Az Ősvégzetet egy az egybe ki lehetne adni újból.
A csápos mélységit megegy VP- vel olcsóbban, és/vagy kettős kötelékre többet dobasson!
Köszönöm szépen
István
 
Acél fókuszsárkány

2 VP 2/3 fairlight szörny/sárkány

Kompenzáció: kapsz 2 VP-t vagy húzz egy lapot a kör végén!
K ha egy forrás célozza: a forrás nem jön létre, te pedig kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot, vagy tehetsz célpont lényre egy izom jelzőt.


Kisebb fatty istenség

6 ZSZ (6)/(4) chara-din avatár/chara-din fattya [+2]

Ha sebzést okoz: kapsz 2 Chara-din fattyát.
K áldozd fel 2 lényed: megakadályoz vagy gyűjtőbe küld egy lapot, vagy előkereshetsz egy chara-in fattyat a paklidból.


Kronofatty

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha egy fattyad az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került: rakd játékba a kezedből a Kronofattyat, a gyűjtődből pedig azt a fattyat, ami a gyűjtőbe került.
Minden chara-din lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát”.


Tomboló fatty (új)

4 ZSZ 5/5 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy feláldozd egy lényed, vagy ebben a körben ellenfeled megakadályozta egy chara-din fattyad létrejöttét.
Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebzőik 5 ÉP-t, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled őrposztjából minden lény a gyűjtőbe kerül.


Védelmező fatty

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod ellenfeled körében is, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél.
Kijátszásakor gyógyulsz annyi ÉP-t amennyit ebben a körben sebződtél, majd kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyaidat ért sebzés 1-re csökken.
 
Danthys, a káoszkultivátor

2 VP (3)/3 chara-din szörny káoszszellem

Ha eldobod a kezedből a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t (első körben csak egyet).
S: minden játékos eldob a kezéből egy lapot és ha te káoszszellemet dobtál, akkor húzz egy lapot!


Vyrgil, a térhajlító

1 VP 1/2 chara-din szörny/káoszszellem

Ha eldobod a kezedből: a célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: húzz 2 lapot és ha káoszszellemet dobtál, akkor a kör végén húzz még egyet.


Tryx, az időszaggató

2 VP 3/(1) chara-din szörny/káoszszellem

Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy káoszszellemet (kivéve önmagát).
S dobj el egy lapot a kezedből: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.


Alyger, a pokoljáró

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/káoszszellem „szárnyak”

S ha nincs lap a kezedben: visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: szétoszthatsz max annyi sebzést célpont lények és játékosok között, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint 5.


Kharon, a tébolyhozó

2 VP 3/2 chara-din szörny/káoszszellem [+1]

Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
Kijátszásakor ellenfeled max ÉP-je annyi lesz, mint az ÉP-je (kivéve első körben).
S: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
 
Szilmill felügyelő

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF „háló”

Ha ellenfeled körében játszod ki: kijátszásakor játékba rakhatsz a kezedből vagy a gyűjtődből egy fix max 2 költségű szilmillt.
A te körödben ellenfeled minden lapja + 1 VP.


Szilmill albáró

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF „ősmágia”

Kijátszásakor célpont lapot visszakeverhetsz a tulajdonosa paklijába.
Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.


Szilmill kertész

2 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF

Az ellenfeled körében Anti mágia: 0-t kap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, ahány szilmilled van rajta kívül játékban, vagy a gyűjtődben.
S 1 VP: célpont szilmill visszakerül az asztalról a kezedbe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhatsz ki.


Szilmill kamarás

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill „háló”

Kijátszásakor eldobhatsz a kezedből egy szilmillt: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Ellenfeled körében minden szilmilled +1/+1-et és rezisztenciát kap.


Szilmill ritualista

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill

„Kötelék”: Anti mágia: 0.
Ha nem a saját körödben játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy elenios lényt a paklidból.
S: ellenfeled veszt 1 VP-t.
 
A mérleg nyelve
Szabálylap:
Minden játékosnak minden kör elején maximum annyi lapja lehet a kezében mint annak a játékosnak akinek a legkevesebb van. Ha több van el kell dobni annyit a semmibe hogy ugyan annyi legyen. Ha bármely módon megszüntetik az első kijátszott lapodra semmilyen módon nem lehet reagálni.
 
Aranykor
Szabálylap

Senki nem kezdhet 4-nél több lappal.
A Zanszilánk idézési költséget csak VP-ből lehet fizetni.
Ha egy Játékos 1 körön belül már húzott vagy keresett 1 lapot(húzási fázison kívül), akkor abban a körben már nem kereshet és nem is húzhat újabb lapot.
Ezek a képességek mindenképpen működnek, ha Ellenfeled bármilyen módon letiltja/kikapcsolja/szünetelteti ezt a Szabálylapot vagy ennek a Szabálylapnak a képességét.

Hátrány:Nem használhatsz mellette Követőt.
 
Márvány Lady (új)

idézési költség: 5-x vp
2/(3)
elenios, kf
kalandozó / ember, szirén
X annyi, ahány permanens van játékban.
Kijátszásakor célpont permanens gazdát cserél.
Csak olyan lény sebezheti meg amelynek más a tulajdonosa mint a gazdája.

"Sokáig tartott amíg megtaláltuk az egyetlen sebezhető pontját: saját szolgái ellen nem védik a varázslatai!"

Illusztrátor: Szügyi Gábor
Ugyanez a grafika, de újrakészítve első osztály lehetne rá (bár még lehet ez is elmegy --> nagyon határeset, ha spórolás a cél, manapság én egy picit többet várok )
 
2. Nekifutás
Féregmester
Követő (nem epikus)
K:Ha újrahasznosítasz rakj rá egy humusz jelzőt.
S:Végy le róla két humusz jelzőt kapsz 1vp-t vagy dobj egy lapot a gyűjtődbe.
J:Végy le róla 3 humuszjelzőt: Húzz egy lapot.
Hátrány:Nem áldozhatod fel.
(Nincs megszüntetéses)
 
Azt a laphúzást mindenképp vedd le róla, mert agyérgörcsöt kap a kommuniti, ez a követő lenne a legjobb kontroll narancs lap,gyakorlatilag 6 lapos epikus,még a zöld isteni kap egy értelmes kántert valamikor és teljes a káosz.
 
2 lemaradt róla:
Max 2vp-vel drágíthat.
Hátrány nem dobathatsz az ellenfél paklijából gyűjtőbe lapot.
 
Ne olyan hevesen
Szabálylap
Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja egyel kevesebbet húz.
Minden játékos minden lapja annyival drágább ahány lapja van a játékban és a gyűjtőjében. Nem működik az ősmágia.
K: Bármely játékos semmizhet x lapot a gyűjtőjéből majd sebződik x-et.
 
Komposzt féreg
Sheran 1vp féreg 1szk
Kijátszhatod azonnali varázslatként is ekkor célpont lap a gyűjtőbe kerül, s húzz egy lapot.
Újrahasznosítás:1
Áldozd fel célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha újrahasznosítottad akkor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
0/1
(Héthársi Áron)
 
1 VP Autofókusz

bűbáj Elenios

Nem lehet rá reagálni 3-nál kisebb alap idézési költségű lappal vagy annak képességével. Kijátszása után és minden körben az első kézből kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb.
 
Gorhmad féreg
2vp ősmágia sheran féreg repül
Újrahasznosítás:2
Kárpótlás:Ellenfeled eldob egy általa választot lapot.
Ha újrahasznosítod húzz egy lapot kör végén.
3/4
 
Féregmester
Epikus követő
Kedvelt lap: újrahasznosítással rendelkező lap.
K:Ha újrahasznosítasz rakj rá egy humusz jelzőt.
S:Vegyél le róla két humusz jelzőt:kapsz 1 vpt vagy dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
J:Vegyél le róla 3 humusz jelzőt húzz egy lapot.
 
Vilàgos és érthetõ. Viszont nem irigylem azokat,akiknek a powercreep befagyasztàsa utàni évekre(remélhetõen hosszù évekre) kellene ilyesformàn lapok szàzait kitalàlni, egyik formàtumra sem lesz egyszerū. Ilyesformàn csak 1 manàs lapokat lehetne írni, de szélességben ezt meddig lehet ezt îgy hùzni,az elgondolkodtatò.
 
Idrophaté, az ősi:

IK: 1VP,1zan

1/2-es,Elenios,szörny,szirén,1 szk,repül

Csábítás:1

S: Célpont lapról lekerül max.2 jelző, majd ezeket Idrophaté megkapja.

(Ezt a képességét semmilyen módon nem veszítheti el.)
 
A lapötletek írásának már az is egy előnye, hogy közben folyamatosan tudom írni azokat a relfexiókat és tilalmakat, amiket terjedelmi okokból eddig nem tettem meg. Az előző hozzászólásotokba - akaratotokon kívül - 2 ilyen is megjelent.

- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.

- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem.
 
Morgan kereke (új)
Leah tárgy ősmágia +2 reagálni
7zsz
K: mutasd meg a kezedből, ellenfeled eldob 3 lapot a paklija tetejéről a semmibe.
Sikeres kijatszasakor húzz 1 lapot, minden kör végén keress ki 3 lapot ellenfeled paklijából és tetszőleges sorrendbe rakd saját vagy ellenfeled paklijába.
2zsz : kör végen vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.