Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (béta)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új, béta)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Hóditások december 10.
A pillanat képe
Harcias manó
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Mielőtt még megsajnálod ezt a pöttöm kis teremtményt, és netán a "Jaj, de cuki" mondat is kibuggyan a szádon, elárulom: az első zóna számtalan kalandozóját késztette már futásra a képen látható átokfajzat. Talán majd, ha megbököd miniatűr kardocskájával, te is belátod, hogy rossz helyre skatulyáztad e lényt.
Nézz szét a galériában!
Új versenyhelyszín. KMO Művelődési Központ
Hódítások lapok a versenyen
Beholderes HKK verseny január 21. - Versenybeszámoló
Résföld akció - 2023.01.23. - 2023.02.02.
HKK Legendás cél: Résföld

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Éfaon meséje

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7777)
Új versenyhelyszín. KMO Művelődési Központ (25)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28426)
HKK kérdés? (46527)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (62)
[HKK Piac] Eladó lapok (141629)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..."
 
Bodor Máté az Alestorm zenekar tagja, nekik az egyik számuk kezdődik azzal a felkiáltással, hogy Pálinka for everyone!
 
X-1 ZSZ Escanor

kalandozó tűz KF Raia
ember szárnyak X/X mágikus támadás

X mindig annyi ahányadik kör van.

Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik X-et.
 
Kalóz csak gonosz színű lehet.
 
Tetszik, de a végső üzenet helyett:
sörre bor, bármikor
borra sör, forevör!
https://www.youtube.com/watch?v=lyLTqdLspzE
 
Utolsó esély (chara-din)
7 vp v zanszilánk
általános varázslat
Csak a köröd végén játszhatod ki.
Sikeres létrejötte után nem az ellenfeled köre jön,
hanem megint újra a te köröd kezdődik előről.
Az ÉP-és max Ép-d 1 re csökken.
Ebben a körben vagy csak lényeket, vagy csak varázslatokat
játszhatsz ki. Minden kijátszod lapod után 1 Vp-t kap az ellenfeled
 
Bdr Matee
Színtelen kalandozó (kalóz)
Kijátszásakor döntsd el milyen színű legyen: Dornodon, Raia, Sheran. Ilyen színű lényeid kapnak +1/+1-et.
K: Célpont lap kap egy pálinka jelzőt (ha egy lapon pálinka jelző van akkor az aktiválást kívánó képességeire 50% az esély, hogy nem sül ki.) Ha valaki megpróbálja használni a lap aktiválást kívánó képességét egy pálinkajelző lekerül róla.
Egyszerre maximum 3 pálinkajelző lehet játékban.

Flevor: Pálinka for everyone!
 
Aranyláz

Szabálylap

Minden kijátszott permanensben van egy SZK.
Ha már alapból volt benne akkor egyel több lesz.
 
2VP 1 NEKRON A dimenziók lezárása

bűbáj +2 Leah

Nem lehet lapokat a pakliba visszakeverni semmilyen módon.
Lapok nem kerülhetnek a Semmibe egy másik lap hatására. Ilyenkor a lapok a Gyűjtőbe kerülnek.
Halálsikony: Minden Gyűjtőből minden lap a Semmibe kerül.
 
1Építő Tejüzem

építmény Sheran 4SP

Csak Alpesi tehén építheti.
Minden előkészítő fázisodban kapsz egy Egy pohár tej lapot.




1Nekron Egy pohár tej

tárgy háló Sheran

S: Célpont lény kap egy izomjelzőt.

"Erő, izom...."
 
0 SZK Sapka

tárgy KF Fairlight

Nem lehet feláldozni.
Az ellenfél lényei semmilyen módon nem sebezhetik meg
a hordozóját amíg van rajta Sapka.
 
Alpesi tehén (új)

4 VP 4/6 sheran szörny 3 SZK

„Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?” – Aritma


Titkos tehénszint

2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín

Képesség nélküli lényeid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontja.
Legalább 4 VP költségű lényeidet nem lehet megsebezni.
S 1 VP: ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked, akkor kapsz egy Alpesi tehenet.


Gruangdag monolitja

0 építő tharr építmény 4 SP „szárnyak”

S ha van játékban min 5 SB-jű lényed: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: előkereshetsz egy tharr avatárt, vagy a kör végéig célpont lény alap SB-je 5 lesz.
 
Esély a túlélésre
2vp.
azonnali varázslat
Válassz: A következő kör végéig csak lényektől vagy csak varázslattól sebződhet minden játékos. Minden erre a lapra való reakció, 1 kézben lévő lap véletlenszeű eldobása a semmibe.
 
A kirotált A gyógyítás fájdalma lapot valamilyen formában jó lenne visszahozni...
 
A "bármilyen"-t csak azért írtam így mert lusta voltam felsorolni. Persze a lapon rajta lehet, hogy dermesztés, élet, izom, elmúlás, stb.
Lady Olivia macskájának 9 élete van. A 9 még pont elég a 13 túl sok?
 
Két nagyobb baj is van ezzel a lappal. Egyrészt a "bármilyen jelző" nincs definiálva. Ez megoldható, de nem biztos, hogy célszerű, mivel egy újabb fogalom, aminek a tartalmát ezzel kivezetnénk a lapszövegről a szabályok közé. Ezzel pedig növeljük a fejben tartandó dolgokat.
(Csirió féle, speciális, nem önálló jelző létezik.)

A másik baj, és ez a nagyobb, hogy van pár lap, ami a jelzők számára, vagy az életjelzők számára ugrik. Az egyetlen lapon azaz egy mozdulattal létrehozok 13 életjelzőt, az egy picit sokallom. Ez egy nagyon komoly kombópotenciál, amit nagyon alaposan ki kellene tesztelni valamennyi ún kompatibilis lappal, és a káoszról szinte biztos hogy tiltani kellene. Szóval ez így kb vállalhatatlan.
 
2VP 1ZSZ 1NEKRON
Dr'who reinkarnálódó

szörny 1SZK Leah
éjfatty szárnyak

Élet:13
Áramlás:Ossz el max. 3 bármilyen jelzőt célpont permanensek között.

5/5 mágikus védelem, mágikus támadás
 
Natharion gömb (új)

Sheran tárgy, 1 szk.
Költségéből a szörnykomponenst helyettesítheted 7 épével a második körödtől.

Kijátszásakor válassz:
max épd nő 7-tel, és gyógyulsz 7-et, vagy húzz egy lapot.

S: kapsz 1 szk-t, gyógyulsz 3-at, és húzz egy lapot.
K: semmizés: 1, és célpont játékos sebződik 3-at.
 
Van benne némi humor faktor. Ráadasul az én elképzelésemben ez az eddigi szabályokat nem írná felül(Börtön mellett nincs követő, Kragoru mellett nincs szabálylap, stb.) Amúgy meg Iustitia után miért ne lehetne kísérletezni a narancs lapokkal?
 
Ezt te se gondoltad komolyan.
 
A legeslegfőbb követő


követő

Használhatsz mellette 2-2 másik követőt és szabálylapot. (kivéve UR-k, A legfőbb követő, Kreátor követői)
A játék elején semmikép se húzol lapot.
Ha ezt a követőt a játék elején kikapcsolják akkor az minden más követődet és szabálylapodat kikapcsolja és a játékot 7 lappal kezded.
Ha játék közben kapcsolják ki az nem lesz hatással a többi lapodra.
 
2VP Tl'urlang vadász (20XX)

szörny 1szk KF Fairlight szárnyak

Élet:3
Ha olyan lénnyel harcol amin van életjelző kör végéig
kap +7 sebzést. Az ilyen lények nem tudják megsebezni
és képességeik se hatnak rá.

2/2-es mágikus támadással
 
A három királyok (tóken)
Színtelen, tárgy, IK: 0 SZK
Ha min. 3 van a kezedben, megnyerted a játékot.
„E”: visszaveheted a gyűjtőből kezedbe.
 
Fattyak hordája (új)

2 VP 1 ZSZ 0/0 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi fattyad van rajta kívül játékban.
K ha egy fattyad kikerül a játékból: tehetsz rá egy izom, vagy élet jelzőt.


Cseles fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
S keverj vissza 2 fattyat a gyűjtődből a pakliba: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Sinister, a féregkutató

követő/epikus

Kedvelt lap: féreg.
Férgeidet ellenfeled nem semlegesítheti.
J: kijátszhatsz a gyűjtődből egy lényt varázslatként.


Zsebes zsombor

követö/epikus

Kedvelt lap: árnymanó.
S a következő kézből kijátszott árnymanód a következő képességet kapja „Kompenzáció: kapsz egy Dobótőrt.” (Nem adódik össze).
J 1 VP, áldozd fel egy árnymanód: ellophatsz egy max 2 költségű permanenst.



Zekhartax csele

1 VP rhatt azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy varázslatot, vagy egy „J” képességet.
Ha nem „védekezésként” játszod ki, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot e kezedbe, vagy tehetsz egy ganüidedre egy izom jelzőt.
 
4 vp, bűbáj Az élet körforgása

Amennyit sérülnek az adott körben a lényeid, te annyit gyógyulsz.
Amennyit sérülsz, az összes lényed annyit gyógyul.
Erre a bűbájra csak leah, dornodon, v chara-din források hatnak
 
Betyárbecsület

1 VP dornodon általános

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled a játék során már ellopta legalább egy lapod.
Ellophatsz max 2 célpont permanenst.


Konzervatív ganüid

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid

S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
E: célpont hajó sebződik annyit, amennyi SP-je van, vagy célpont „J” képességgel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.


Régi iskola

1 építő 6 SP színtelen építmény „szárnyak”

Passzívan nem rombolható.
Kijátszásakor minden céh és hajó passzivizálódik.
P, ha legfeljebb 4 lappal kezdted a játékot: húzz egy lapot, vagy egy célpont sebződik 2-t.


Hógolyó hatás

1 VP leah bűbáj „hideg”

Ellenfeled minden körében az első sikeresen kijátszott lapja után sebződik 1 ÉP-t, a második után 2 ÉP-t, a harmadik utám 3-mat stb.
K 1 ZSZ: célpont lap kap annyi dermesztés jelzőt, ahány lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.


Pontaco csatlósa

1 VP 1/1 kalandozó/ember KF

5 lehet belőle a paklidban.
Amíg legalább 1 ÉP-d van, addig ellenfeled semmilyen módon nem nyerheti meg a játékot.
Halálsikoly: célpont nem lény lapot ellophatod.
 
Tengeri teknős

1 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0. Újrahasznosítás: 2.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy húzz annyi lapot, ahány lapot ellenfeled ebben a körben húzott.


Keselyűteknős

2 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1. Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi varázslatot újrahasznosított ellenfeledtől.


Kérgesteknős

2 VP 3/1 sheran szörny/teknős [+X]

Anti mágia: X.
X annyi, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked.
Minden teknősöd kap +1 SB-t.


Fantomsárkányok (új)

2 VP chara-din azonnali/vízió

Nem lehet újrahasznosítani.
Kapsz max 2 Wyvernt az őrposztodba, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen a Semmibe kerülnek.”


Teknősök hordája

1 VP sheran bűbáj

Ha eldobnád anti-mágiának: helyette rakd játékba.
Minden teknősöd kap +1 SB-t és mágikus támadást.
K ha egy teknősöd sebzést okoz: a kör végén húzz egy lapot!
 
,,valami név"

Chara_din azonnali "életkioltó"

1 zsz

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen válaszott lapja a semmibe kerül.

Áramlás: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol
 
3 VP
Újrakezdés azonnali varázslat
Dobd a kezedben lévő lapjaidat a gyűjtőbe és húzz annyi lapot, ammenyi lapot eldobtál
 
Ünneprontás

0vp
Azonnali
Színtelen

Ha bármely pakliban van Móka és kacagás keresd elő és dobd a semmibe minden példányát

Ha nem dobtak így lapot , húzz egy lapot a kör végén
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.