| Erőegyensúly
Színtelen azonnali
3 zsz +2 rá reagálni
Ha ellenfeled több lapot húzott a játék elején a fő fázisodban 4 ép áldozása árán előkeresheted.
Dobd el a kezedből a semmibe: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.
Dobj egy kockával: minden játékban lévő lény sebzése és életpontja a dobott értékre változik.
"Az alanori olimpián mindenki egyenlő feltételekkel indul" T. Vlagyimir |
Tarmathion, a pokol csápja
avatár horgony, repül, 1 csont Sheran
polip
Ha nincs működő követőd, [+1].
Kézből kijátszásakor válassz az előkészítő és húzási fázisok közül, ellenfeled következő ilyen fázisában kap egy Iszapjelzőt.
Ha ellenfeled Iszapjelzőt kap, sebződik 2-t jelzőnként.
S: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.
(2) / (4) |
Felesleges erődemonstráció
3VP Charadin Azonnali
Célpont lény sebződik 3-at vagy egy célpont tárgy a gyűjtőbe kerül. Ha a varázslat hatására gyűjtőbe került egy lap akkor húzz 2 lapot. Mérleg 1: Mínusz 2 Vp, ősmágia, semmiz 2 lapot az ellenfél gyűjtőjéből, a sebzés 3-al nagyobb.
"Szerintem értett volna kevesebből is. -Zén: Hogyan fogyott el az expedíciónk." |
Babszem Jankó
1 VP 1/1 sheran kalandozó/gnóm „KF” „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2.
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és egy Varázsbabot a kezedbe.
Sheran lap zanszilánk költségének fizetésekor 2 áldozásnak számít.
Varázskáposzta
7 ZSZ (7)/7 sheran szörny „szárnyak” [+1]
S: dobj a kezedből 2 különböző nevű 7 idézési költségű lapot: előkeresheted a paklidból.
S dobd a kezedből a semmibe (kivéve abban a körben, amikor előkerested): célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S végy le egy lényedről 3 élet jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Calcabrina
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Párbaj: 2.
Áldozd fel őt és egy másik chara-din lapod: ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a kezéből.
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Magirox kegyence
1 VP 1/1 leah szörny/csontváz 1 SZK „élőholt”
Kijátszásakor kapsz a kezedbe, játékba és a gyűjtődbe 1-1 Nekromanta csontvázat.
Ha az asztalról vagy a kezedből a gyűjtőbe kerül: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy nekromantát vagy csontvázat.
Sötét ellenvarázsló
1 VP 1/3 leah szörny/nekromanta „szárnyak” „KF” „élőholt”
Kijátszásakor kapsz annyi SZK-t ahány csontváz és nekromanta van játékban és a gyűjtődben.
S 1 SZK: megakadályoz egy lapot.
E 2 SZK: megakadályoz egy nem lény lapot. |
2 Vp Átokmanó (új)
szörny 1 szk KF védekezés Chara-din
manó
Idézési költségét helyettesítheted egy manó Semmibe dobásával.
Kijátszásakor az ellenfél tartalékjába kerül.
S, 1 Vp, 3 Ép: átkerül az ellenfél tartalékjába.
Hátrányok: nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és nem lehet forrás célpontja; minden előkészítő fázisodban sérülsz 4-et. |
1 építő Hordavár (új)
építmény színtelen
'repül'
Minden kézből passzívan kijátszott lényed aktivizálódik a kijátszása után, és az ilyen lényeid az alábbi képességet kapják: "K, 2 Ép: +2 sebzést vagy +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."
3 SP
ezzel azt értük el, hogy keltető mellett gyak. 1 építő 1 Vp a költsége az építménynek, és a P-s képességgel érkező legendás lények nem válnak túlzássá (orgling mágus), mondjuk a tarimászt még így is csápra állítja... |
1 szk Lombik
tárgy Fairlight
P, tegyél két lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz egy jelző szörnyet (mindkét lény színét és altípusát megkapja, sebzése és Ép-je pedig annyi, mint a két lény sebzésének és Ép-jének az összege).
Áramlás: kapsz egy 2/2-es, színtelen, jelző szörnyet (altípusát meghatározhatod).
1 zsz Hordavár (új)
építmény színtelen
'repül'
Minden kézből kijátszott lényed 'repül', és az alábbi képességet kapja: "K, 2 Ép: +2 sebzést VAGY +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."
3 SP |
A túlzott ik olcsóbbodásra
mérleg ikon X:
Ha az ellenfeled gyűjtőjében és játékban lévő lapjai között legalább x olyan lap van, amely alap idézési költsége nem tartalmaz legalább 2Vp-t vagy zanszilánk lap, és a játék során forrásod hatására nem került lap közvetlenül a paklijából a gyűjtőbe, akkor érvényre jut a mérleg ikon utáni képesség.
Az elfeledtek hírnöke
Fairlight Szörny 4 VP
Visszavehetsz a gyűjtődből egy azonnali varázslatot.
Mérleg 2: Mínusz 2VP, 2 reakciódrágítás, 2 célpont lény vagy egy nem lény lap a gyűjtőbe küldhetsz, majd 3 semmiz 3 lapot az ellenfeled gyűjtőjéből.
3/1
A lény inkább illusztráció lenne |
Kifordított varázsdoboz (új)
2 nekron chara-din tárgy „fém”
Bármikor megnézheted egy pakli legfelső lapját.
K: célpont pakli felső lapját a gyűjtőbe dobhatod.
K 1 ZSZ: fordítsd fel és tedd félre egy pakli legfelső lapját. A kör végéig kijátszhatod, mintha a kezedben lenne, különben a kör végén a semmibe kerül.
Entropikus elnyelés
1 ZSZ chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled nem a kezéből játszott ki egy asztalon maradó lapot.
A lap a te oldaladon kerül játékba, mintha te játszottad volna ki.
Jövevény a negyedik dimenzióból
1 VP chara-din általános
Párbaj: 3.
Válassz ki egy fix. max 4 idézési költségű lényt a semmiben: kapsz egy jelzőt, ami mindenben megegyezik a kiválasztott lénnyel, de a kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
Sötét oxidáció
0 VP chara-din azonnali [+1]
Párbaj: 3.
Ellenfeled eldob annyi lapot a kezéből, amennyit ebben a körben húzott.
Scarmiglione
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Áldozd fel őt és egy chara-din lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy 1 idézési költségű chara-din lényt. |
2 Vp Természetes annihiláció (új)
azonnali védekezés Sheran
Célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha nem védekezésként játszod ki, sikeres kijátszása után feláldozhatsz annyi max. Ép-t, hogy 5 maradjon: minden követő és szabálylap megszűnik.
flavour maradhat |
1 Vp Karimon hatalma
bűbáj Chara-din
P: a kör véget ér VAGY húzz egy lapot.
Kárpótlás: ellenfeled következő köre elmarad.
Hátrány: ha a gyűjtőben van, tedd át a Semmibe.
"Az idő nem játék. Ezt azok is tudják, akik ennek ellenére rendszeresen játszadoznak vele - Treem." |
Ja, lehet az volt a baj, hogy csak ütöttem, nem fejeltem... Gondoltam a fejelésre is amúgy, csak azért kicsit féltettem a billentyűzetet. |
5-ből 5-ször ki tudtam mondani a nevét, borzalmas, legközelebb ívesen fejeld meg a billentyűzetet, mert így kiadhatatlan. :P |
Fm'aslkozav, a kimondhatatlan
követő
epikus
Kedvelt lap: éjfatty.
S: a következő áramlásodat ingyen használhatod. |
Mondasz valamit |
Te Zorall, szerintem emberünk ironizált... |
A farkasok virágkorukat élik,illetve élték fél éve,szóval óvatosan kell lapokat melléjük kiadni. Én balanszosnak érzem ezeket,nem a spoiler volt a cél,hanem hogy pár hiányzó képességet pótoljunk (gyógyulás körbejátszása,beleszólás,laputánpótlás(nem gyűjtőzős formában),illetve olyan farkas,ami jó a drágítás mellé,de mégse nekronért jöjjön. Mellesleg figyelni kell arra is,hogy ezek Leah követő mellett se legyen OP-k |
Ezek így túl gyengék. Az egyik célozhatatlanná tehetné a farkasokat. Vagy forrásimmunissá. |
Örök telihold
1 VP 1 nekron
Leah bűbáj
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Minden vérfarkasod sebzése max. ÉP-t is csökkent.
[S],ha egy vérfarkasod megsebzi az ellenfeled,kap egy veszettségjelzőt(egyszerre kiosztott sebzésekért is egyet)
[K]:végy le a lényeidről 1 veszettségjelzőt:megakadályoz egy varázslatot VAGY végy le róluk összesen 2-t:megakadályoz egy lapot.
Rémeb(új)
2 nekron
Leah szörny
vérfarkas
Repül.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Vérfarkasaid nem cserélhetnek gazdát és az ellenfél forrásai nem tehetnek rájuk jelzőket.
2/1
Farkaskölyök
0 VP
Leah szörny
vérfarkas
védekezés
Semmilyen módon nem lehet drágítani.
Ha te kezdted a játékot,kijátszásakor feláldozhatod 2 ÉP-det,ekkor Repül.
1/1 |
Végzetes vonzalom
1 VP chara-din azonnali „ősmágia” „életkioltó”
Ellophatod ellenfeled célpont permanensét.
A kör végén sebződsz 3 ÉP-t, és az ellopott lap mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
Káoszkristályosítás
1 VP 1 áldozás chara-din általános
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: [+2].
Visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 2 chara-din lapot.
Áramlás: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Káoszdekantálás
1 VP 1 nekron chara-din általános
Célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül, vagy minden játékos megmutatja a kezében lévő lapokat és minden legalább 4 idézési költségűt a gyűjtőbe dob.
Aranykobra
1 VP 2/1 sheran szörny/kígyó 1 SZK
2-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén legalább annyi méregjelző van, amennyi a lény aktuális ÉP-je: a lény azonnal a gyűjtőbe kerül.
S célpont lény kap 2 méregjelzőt.
Hüllőirtás
1 VP színtelen azonnali
Max. 2 célpont kígyó és/vagy sárkány elveszíti minden speciális képességét, majd a gyűjtőbe kerül. |
Bomtár Kincstára
1 Építés
Rhatt Ősmágia +2reagálni rá
Kijátszásakor építője aktivizálódik VAGY visszavehetsz egy épületed az asztalról vagy a gyűjtőből a kezedbe.
S:rakj játékba egy másik Bomtár Kincstára lapot vagy kapsz 1 SZK-t.
K:áldozd fel egy épületed: húzz egy lapot.
Hátrány:nem lehet feláldozni.
SP: 7 |
Áldozó rakshallion (új)
Követő
Megszüntetés: 14 ÉP
S2: Ha sikeresen kijátszol egy lapot amelynek költségét (akár részben) áldozással fizetted, 1 vp vagy 2 ÉP árán húzhatsz egy lapot.
Az ilyen lapjaidra kijátszott reakciók +1 VP-be kerülnek.
K: Rakj egy áldozós vagy zanszilánk lapot a gyűjtődből a semmibe, célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 2 ÉP-t.
"Nem létezik túl nagy áldozat, a hatalomért!" - Nord |
1VP Kettős játszma
Dornodon Védekezés Bűbáj lapra
A lap aktiválást kívánó képességeit mostantól te használhatod. Ha a kettős játszma gyógyulási fázisodban a gyűjtőben van 2vp-ért visszaveheted a kezedbe. |
A levegő sárkánya
2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK”
+1 VP rá reagálni, de ha kötelék, akkor +2 VP.
K áldozd fel egy sárkányod: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.
A víz sárkánya
2 VP 2/4 sheran szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK” „háló”
Kötelék: élet: 1.
K áldozd fel egy sárkányod: gyógyulsz 7 ÉP-t.
A tűz sárkánya
2 VP 3/2 dornodon szörny/sárkány „szárnyak” „1 SZK” „tűz”
3-mas tűzlehelet (ha „kötelék” akkor ingyen használhatod).
K áldozd fel egy sárkányod: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
A viharisten sárkánya
2 VP 3/3 fairlight szörny/sárkány „1 SZK” „szárnyak” „villám”
Kijátszásakor szétoszthatsz 2 pontnyi sebzést célpont lények és játékosok között, de ha „kötelék” akkor 4 pontnyit.
K áldozd fel egy sárkányod: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Elemi sárkány
5 ZSZ (5)/5 bufa szörny/sárkány [+2] „rezisztens” „szárnyak”
Kijátszási feltétele, hogy legyen 4 különböző színű sárkányod játékban/ a gyűjtődben összesen.
Semlegesítés: forrás.
K ha sebzést okoz: húzz egy lapot, vagy célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz. |
3 ZSZ Mágikus rája
Raia szörny
rája
+1 VP reagálni rája.
Nem működik az ellenfél lapjainak anti-mágiája.
1-es elektromos sújtás.
(5) / (5)
"Ne lépj rája!" |
Fekete féreg (új) 1vp
Leah Féreg Repül 1 Szk
Kijátszásakor húzz egy lapot! Nem áldozhatod fel. Ha a játékból a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot és a kör végén rakd vissza a fekete férget a játékba, ha még a gyűjtőben van.
0/1
Bűbájos féreg (új) 1vp
Elenios Féreg 1 Szk Életkioltó
<3: Élet: 1
S 3Vp: Célpont permanenst ellophatod.
0/1
Féreg 1zsz
Dornodon Féreg 1 Szk Token
(P) Áldozd fel: Visszavehetsz a gyűjtődből egy férget vagy egy maximum x idézési költségű lényt, ahol x a játékban lévő férgeid száma.
0/1
Asztrál féreg (új) 1Vp
Elenios Féreg Repül 1 Szk
Kijátszásakor nézd meg az ellenfél kezében lévő lapokat, majd tégy egy féreg jelzőt egy lapra. (Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
0/1
Mocsári féreg (új) x Zsz
Fairlight Féreg Repül 1Szk
Kijátszásakor ossz el célpont lapok között x féreg jelzőt de x max 3 lehet. (Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
x/x
Fertőzött élelem 0vp
Sheran Azonnali
Célpont ellenfeled minden lénye az őrposztból passzívan a tartalékjába kerül és kapnak egy féreg jelzőt.(Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.)
Pusztuljon a férgese 1 Vp
Dornodon Azonnali
Kijátszásakor tégy egy féreg jelzőt egy lapra.(Ha egy lap amin féreg jelző van kikerül a játékból, kivéve áldozástól:kapsz egy féreg lapot passzívan a tartalékodba.) Minden lap amelyen féreg jelző van a gyűjtőbe kerül. |
Nekron,a nagyúr
Követő
Megszüntetés:13ÉP
Az első körökben 2, csak Nekronos idézési költségű lapot is kijátszhatsz.
S: ha több lap van a semmidben,mint a paklidban: húzz egy lapot,vagy végy vissza egy nekronos idézési költségűt a gyűjtőből a kezedbe.
"Vannak akik a semmiből is hatalmat kovácsolnak!" |
Tarimera, a szerencse fejlábúja
követő
Megszüntetés: 13 ÉP.
Ha bármikor, akár az előkészítő fázisban is, tóken lap vagy önálló jelző kerül játékba, akkor 1 VP vagy 2 ÉP vagy 2 nekron elköltésével a jelzőket lecserélheted Iszapjelzőkre ill. ha eredetileg is Iszapjelzők voltak, akkor max. eggyel módosíthatod a játékba kerülő Iszapjelzők számát.
Ha ellenfeled is ilyen követővel játszik, a hatásuk kioltja egymást, és ellenfeled kap egy Iszapjelzőt. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|