Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
Vikócmajom
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Egy törpe áll előtted, arca elborult, övéből hatalmas harci kalapácsot húz elő. Miközben riadtan menekülsz, érzed, ahogy zsebeidből sorra potyognak az apró tárgyak, de nem mersz lassítani. Egy gyökérben esel hasra, jól beverve fejedet. Mikor kinyitod szemedet, egy vikócmajom néz le rád a fáról, és újabb makkot hajít kobakodra." - egy rémálomból történő ébredés pillanatai
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció - 2022.08.17. - 2022.08.28.
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló
HKK Legendás cél: Roxat céhei
VIII. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Nyári MondoCon 2022.07.30. 07.31. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége

A lista folytatása...
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3207)
Roxat céhei akció - 2022.08.17. - 2022.08.28. (4)
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló (2)
HKK kérdés? (46275)
Tilretas öröksége Zén bemutató, 1. rész (13)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28413)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Na, a ganüidek az én területem

Ganüid megakaptár: Jelenleg nincs tervben új helyszín kiadása. Ugyanakkor ez a lap akár sima épületként is oké lehet, de átgondolom még, mert elég sok ganüidnek van valami erőforrás képessége, és az ifjonc dobása 2 lapra kicsit erős. Még meglátom.

Moebius: Nem emlékszel a régi lapjaidra? Ezt a nevet biztosan nem először használod, onnan tudom, hogy feltettem korábban a listára egy ilyen nevű lapot, ami át lett nevezve, hogy felújítás legyen belőle. De aztán Miklósnak nem tetszett a felújítandó lap képe, így lehet visszanevezzük. Ez a lap nem került be a kiadandó lapok közé, de nem is esett ki, a 2023-as szettel újrateszteljük. Ennek a lapnak a képessége viszont nagyon hasonlít egy másik régi lapod képességére, ami viszont ha minden jól megy, meg is jelenik. A kettőből következik, hogy ennek a lapnak jelenleg nincs sok értelme

Ganüid projektor: A projektor nem egy tárgy? A duplaköteléket itt feleslegesnek érzem, mert a ganüid pakli simán megcsinálja, maga a képesség meg nem olyan erős, hogy más deckekben vagy drafton el kéne lehetetleníteni.

Ganüid annihilátor: Ezt igazából nem értem, hogy miért kéne. Saját magunkkal nem nagyon lehet kombózni, semmizés helyett meg elég vérszegény a képessége.

Ganüid dolgozó: Ilyenkor hátrán, hogy valaki nem látja a tesztlistát . Van egy nagyon hasonló képességű lap a listán.

Ganüid tűznyelő: Ez egy érdekesebb lap, bár kérdéses számomra, hogy a tűz szinergia ide kell-e, mert színben a Rhatt kb. teljesen esélytelen.
 
Ganüid megakaptár

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: húzz 2 lapot!
E: célpont lapra tehetsz annyi dermesztés jelző, amennyi ganüided van játékban.


Moebius

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „rezisztens”

K ha eldobsz egy ganüidet a kezedből: kap egy izom jelzőt.
Ha sebződik, vagy sebzést okoz: ellenfeled következő húzó forrása nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Áramlás: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe


Ganüid projektor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

K, ha ganüid kerül a kezedbe (kivéve húzással): kapsz 2 VP-t (kivéve az első körben).
Minden Ganüid ifjoncod kap +2 SB-t.
„Duplakötelék”: Jelenés: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy a kör végéig nem sebződhetsz.


Ganüid annihilátor

2 ZSZ 1/1 rhatt szörny/ganüid

Kompenzáció: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy kettőt a gyűjtődbe.
Minden Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Újrahasznosítás: 1”.
Minden ganüided kap +2 ÉP-t.


Ganüid dolgozó

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

S dobd a paklid felső lapját a semmibe: ha ez egy ganüid volt, akkor gyógyulsz 3 ÉP-t, kapsz 1 VP-t és egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több ganüidedre hatna vagy reagálna.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „tűz” „szárnyak”

K dobj egy ganüidet, vagy egy „tűz” lapot a kezedből a semmibe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe (de ha olyan lapot dobtál, ami „tűz” és ganüid, akkor mindkettő létrejön).
Minden ganüided a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t”.
 
A kezdők oltalmazója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A 2. körtől a gyakori és nem gyakori lapok [+1]-et kapnak.
Ellenfeled minden forrása, ami hatna egy gyakori, vagy nem gyakori lapodra 1 VP-vel drágább.
Minden gyakori és nem gyakori lény (kivéve a tókeneket) kap +1/+1-et.


Tőrfarkú rák

2 VP színtelen szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Dobótőrt.
Ha egy krabbered, vagy egy Dobótőröd megsebez egy lényt: az a lény elveszíti minden speciális képességét, és kap egy álom jelzőt.


A fattyak öreganyja

Megszüntetés: 13 ÉP.
Használhatod mellette a Fattyak öregapját (de más követőt nem).
A 2. körödtől minden fattyad [+1]-et kap.
S: aktivizálhatod egy fattyad.
S, ha legalább 2 fattyad van játékban és legfeljebb 2 lap van a kezedben: a kör végén húzz 1 lapot!


Alvilági fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
S: kapsz annyi VP-t, ahány fattyad van játékban (de max. 2 VP-t és csak a második körödtől).


Fatty generális

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha sikeresen játékba hozol egy chara-din fattyat: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy chara-din lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Szerencsére a Tűztornádó a leszedés mellett még szikrákat is tud adni, designed for tűzdeck
 
Dehogy is. Valószínűleg emberünk szeret kombópaklikkal vagy valami antiraksis csodával játszani és nem szereti a leszedéseket, mert azok nem húznak lapot. :P Inkább pont az agyatlan pörgés a gond jelenleg, tehát tesztelői oldalról a háló nagyon is igényelt mechanika. Az lenne az ideális, hogy minél több leszedéssel játsszanak az emberek counterek helyett. Ezt a háló pont elősegíti amúgy.

Üdv: Kyb
 
Ekkora probléma jelenleg a a háló a játékban?
 
Esetleg ez?
https://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=8899
 
Szerintem erre/ilyen FUNKCIÓJÚ lapra szükség van.

"Minden játékban lévő háló-s permanens kap egy dermesztés jelzőt."

Lehet ez asztalon maradó, vagy azonnali 0 csontért, vagy 1zanért, vagy 1VP-ért. Fel lehet áldozni vagy nem... színtelen vagy akár kétszínű... a tesztelőkre bíznám, de valamilyen formában kellene egy ilyen lap.

A háló szerepét, miértjét, ötletét megértem, de legalább egy lap kellene ellene...
 
Van elképzelésem pl. egy ilyesmi ciklusra:


Borax király, 1 VP 1 ZSZ
Raia kalandozó
ember, király
Rezisztencia
0/2
KF

Nem lehet rá reagálni. Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot! Amíg játékban van, rendeleteidre nem lehet reagálni és rezisztanciát kapnak. Amíg játékban van, más királyoknak és királynőknek semmilyen képessége nem működik és nem játszhatóak ki Semlegesítésként.
__________

Torg király, 2 ZSZ
Dornodon kalandozó
varkaudar, király
2/3
KF

Királyság: 3 (minden köröd elején, ha nincs rajta kívül király a játékban, vegyél le róla egy jelzőt. A királyság jelzők száma semmilyen más módon nem módosítható. Amikor az utolsó jelző lekerül, megnyerted a játékot).
K: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, kapsz egy Ork harcost aktívan a tartalékodba.
__________

Smaragd úrnő 1 VP
Sheran kalandozó
elf, királynő
0/1
Rezisztencia, KF

Királyság: 5
Élet: 1
Semlegesítés: nem Sheran lap.
J: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, keress elő egy Sheran szörnyet a paklidból vagy a gyűjtődből és vedd a kezedbe!
__________

Az út királya 2 VP, 1 ZSZ
Színtelen kalandozó
Kísértet, király
2/2

Királyság: 4
S, 3 VP: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, tegyél a játékba egy helyszínt a kiegészítő paklidból.
__________

Kijárási tilalom, 2 VP
Raia, bűbáj
rendelet

Időleges hatás 2: Senki sem játszhat ki lényeket.
Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot, majd áldozd fel a Kijárási tilalmat.
__________

Csendrendelet, 0 VP
Leah bűbáj
rendelet
Háló

Semlegesítés: varázslat.
Amíg játékban van, nem játszhatsz ki varázslatot.
__________

Hadiadó, 3 VP
Tharr bűbáj
rendelet

Lényekkel nem lehet reagálni rá.
Ha ellenfeled minden egyéb módosító után legalább 2 VP-t kapna a köre elején, akkor abból egyet te kapsz meg helyette.
__________

Minőség ellenőrzés, 1 VP
Fairlight bűbáj
rendelet

Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot!
Sikeres kijátszásakor válassz: VP, SZK vagy áldozás. Amíg játékban van, csak a megnevezett erőforrásból fizethető ZSZ költség.
__________

Alanori törvénykönyv, 1 SZK, 1 ZSZ
Raia tárgy

Kijátszásakor keress elő legfeljebb 4 különböző rendeletet a paklidból és csatold az Alanori törvénykönyvhöz.
P, 1VP: Kijátszhatsz egy csatolt Rendeletet.
 
Evolúció

Bufa,Bűbáj

IK: 0 mana.

ősmágia, +X-1 reakciódrágítás


X a játékban lévő lények száma
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban választhatsz egyet az alábbiak közül: ősmágia, rezisztencia, háló, +1 reakciódrágítás, anti - mágia: 1, ereklye.
Ezt a képességet minden játékos minden lénye megkapja.
Nem lehet feláldozni.
 
Jogos!

- Tehát a lap hossza semmiképp se legyen 250 karakternél több, de nagyon örülünk a 160-170 karrakteres lapoknak!
- Egy lapnál törekedjünk arra, hogy maximum 7 soros legyen a szövege!
- Fontos a közérthetőség, ha a második olvasásra sem értem, hogy mit akar a lap, az már baj.

(gyakoriság tekintetében nem akarom a kérdést bonyolítani, majd én belövöm, hogy mit érzek optimális gyakoriságnak, és annak megfelelően kicsit alakítok, ha kell)
 
Bubu, nem irtal a karakterszamrol, a sorok szamarol, az egyszerusegrol ill. a "milyen gyakorisag max. hany kepesseget jelenthet"-rol
 
2 zsz Adaptív morf

szörny/színtelen/KF, csont

2 színt választhatsz neki ,de csak különböző jellemből. kijátszásakor ellenfeled eldob 1 lapot, és a választottak alapján:

Raia: gyógyulsz 5-öt
Rhatt: Blokkolás: 4
Elenios: Anti-blokkolás: 5
Fairlight: kapsz 1 vp-t
Tharr: kapsz 1 csontot
Sheran: Ősmágia
Gonosz: kapsz 1 tóken lapot a választott színből
 
Ismételten egy tervezői fázisban érkezett a tesztelés, melynek értelmében megint alaposan átnézem az itteni lapötleteket. Jövő péntekig amit írtok, azt még figyelembe tudom venni.

Annyit még elárulok, hogy a nem kifejezetten koncepcióhoz illő lapokat közvetlenül teszem fel a tesztlistára, ha tetszik. A quwargok, ganüidek és a legendás lények az "én koncepcióim", ezek tesztlistára kerüléséről szintén én döntök. Más etnikumokhoz kötődő lapokat megküldök az illetékes tesztelőnek, aki majd dönt róla.





A legutóbbi tanácsokat ismételten leírom.

- Ugyebár az ÚN formátumok bevezetésével nem titkolt cél, hogy a játék tempóját fokozatosan valamivel hátrébb vigyük. Tehát semmiképp se olyan lapokat csináljanak, amik a Homokdűnék kieg lapjainál erősebbek. Erősségben kb. a 2017-es lapok környékére lőjétek be a lapokat.
- Aki nagyon szorgalmas, azt is megteheti, hogy megnézi, milyen lapok maradnak egy koncepcióba az ÚN formátumon és ez alapján tervez. Mivel a mostani lapok előreláthatóan 2023-ban jelennek meg, ez lehet egy kiindulási alap.
- A kijátszáskori lapelőnyt adó képességekkel (ideértve a cantrip lapokat is) bánjunk csínján. Ha egy ilyen lap 0-ér vagy 1 zsz-ért jön, az egyenes út a kiselejtezéshez.
- Semlegesítő és lapelőnyt adó képesség ugyanazon a napon ne legyen (legalábbis úgy ne, hogy a kettőt egyszerre lehessen használni), nagyon esetleg akkor, ha a semlegesítés nagyon speciális.
- Ne csináljunk direkt egymásra épülő lapokat (pl. egy új tokent és a tokent termelő lapot)! Ha csak az egyik is rossz, borul az összes.
- Tartsuk észbe, hogy a laptervezés célja koncepciók erősítése és életben tartása, de a játék egyensúlya is szempont! Ha valaki 3 lapból akar tier1 paklit csinálni egy pakliból, azt 100%, hogy nem fogom engedni.
- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.
- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem.
 
Manaaszály
szabálylap színtelen
A játékot ellenfeled kezdi. (Ha több játékosnak is van ilyen szabálylapja, a normál kezdésszabályok lépnek érvénybe).
Ha ellenfeled a játék elején bármilyen módon kikapcsolja, az első körében semmilyen módon nem kaphat varázspontot.
Késleltetett hatás, 4: húzz 1 lapot.

----------

0vp A második eljövetel
bűbáj ősmágia, háló Raia
angyal, próféta
Minden asztalon, gyűjtőben, pakliban és kézben lévő lényed angyal altípust kap.
Azon lényeid amiknek 1 altípusuk van, S: feltámad képességet kapnak.
Jelenés: 1vp
 
oh, azt hittem, olyan lap már van. Ez is működik, ha a szöveget tudod már
 
Tűzvarázsló lesz annak a neve valojaban
 
Mínusz egy vessző. Argh
 
helyesen:

"égess, el, ne hagyjál el..."

Kellene már edit funkció a fórumba.
 
1 vp Tűzszemű lány
kalandozó, vízió, ember, tűz, KF, Dornodon

Láthatatlan.
Halálsikoly: sebződsz 2-t

[4]/2

"égess el, ha hagyjál el..."
 
2zsz, 1 nekron Valkűr
kalandozó KF, védekezés Raia
angyal
Semlegesítés: nem varázslat lap
Jelenés: 2zsz: megakadályoz egy forrást.
Ha védekezésből játszod ki, kör végén fel kell áldoznod.
Ha a játékból a gyűjtőbe kerül, rakd a Semmibe, kivéve ha van 2 köteléke.

[3]/1

----------

0vp Ködös emlék
általános köd, ősmágia Leah
Gyógyulsz 2-t, majd célpont jelző kikerül a játékból.
Ha a gyűjtődben van, minden köröd végén kapsz 1 vp-t, ellenfeled köre végén 1 szk-t.
 
Moa vakondfúró

1 VP 1 nekron 3/1 szörny/moa

S: célpont játékosnak vissza kell raknia egy lapot a kezéből a paklija tetejére, majd a paklija legalsó lapját a kezébe veheti.
E 1 ZSZ: célpont lap az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára.


Krabber merülőhajó

2 ZSZ 4 SP „háló” leah építmény

Kijátszásakor aktivizálódik.
S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és kiválaszthatsz közülük egy asztalon maradó lapot, aminek a Krabber merülőhajó a kör végéig minden aktiválást kívánó képességét és hátrányát megkapja.
Jelenés: kapsz egy passzív Csattogó krabbert.


Krabber kutatás

1 VP leah bűbáj „háló”

S: nevezz meg egy lapot, majd nézd át ellenfeled pakliját, és rakj egy ilyen nevű lapot a semmibe (ha van benne). Ha raktál így lapot a semmibe, akkor célpont krabberedre tehetsz egy izom jelzőt.
E 1 ZSZ: kapsz egy passzív Csattogó krabbert, vagy a kör végén húzz egy lapot!



Krabber biológus

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor keress elő a paklidból egy krabbert és dobd a gyűjtőbe.
Bármikor játszhatsz ki krabbert, amikor azonnalit.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber totrúra

1 VP leah általános/vízió, krabber

Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátba.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
 
0építő Volt nincs kalyiba
építmény háló Elenios
vízió
Nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled következő Semmiző forrásánál te választhatod ki mely lapok kerüljenek a Semmibe.
Ha nem választottál, húzz 1 lapot.
Ha a gyűjtődből játszod ki, sikeres kijátszása után mindenképpen a Semmibe kerül.

Repül
1sp
 
Ez csak egy UR felújítása mai formában. Az elődjét 1,5-2 éve még én is használtam néha tábori adóban.
Amúgy a 4 zsz-es lapok tudtommal nincsenek elengedve. Ebből kifolyóan ötletként bedobnék még egyet a Végső ütközet felújítása helyett:

Az utolsó roham
Fairlight, általános, 4 zsz, reakció drágítás +1

Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a semmibe, húz 5 új lapot, ezután a paklik és a gyűjtők a semmibe kerülnek. (Ezt a húzó hatást semmilyen lap, szabálylap, vagy követő nem tilthatja le.)

"Minden kamikáze, a feladatának teljesítése közben, utolsó leheletéig harcol, függetlenül az esélyektől."
 
jópofa lap, de az is biztos, hogy kegyetlen versenylap lenne belőle!
Ha létrejön, akkor kb ledolgozza a járj, erdő, kreátor, gyakorlatilag kapna egy olyan helyzetet kapna, hogy 5 lap+szabálylap is van. Azért ez elég kemény lenne.
Meg párszor felmerült az, hogy nem jó vonal ez a 4zsz+reakciódrágításos lap vonal. Ezzel egyet tudok érteni. De más formában szívesen látnám viszont ezt a lapot.
 
Oke. Ertjuk. Myilvan meg tudnank ezt precizebben is fogalmazni.
 
Szilmill imperátor

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
K: egy kezedben lévő szilmilled (mutasd meg) „ősmágia” képességet kap a kör végéig, vagy egy játékban lévő szilmilled „ősmágia”, vagy „háló” képességet kap a kör végéig.
E ha ebben a körben játszottál ki szilmillt a kezedből: gyógyulsz 2 ÉP-t és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Blokkoló szilmill

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny/szilmill

„Duplakötelék”: Védekezés.
Ha „háló” képessége van: ellenfeled nem gyógyulhat.
Ha „ősmágia” képessége van: ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül.
J: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást.


Szilmill fősámán

1 VP 2/2 elenios szörny/szilmill „horgony”

Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor szétoszthatsz max 3 álom jelzőt célpont lények között.
J: a kör végéig minden lény „háló” képességet kap.


Szilmill artista

1 VP 3/1 elenios szörny/szilmill

+1 ZSZ-ért kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor célpont lapot visszavetethetsz a tulajdonosa kezébe, és ha a célpont lap rendelkezett „háló”, vagy „ősmágia” képességgel, akkor a kör végén kapsz egy VP-t.
J: megakadályoz egy max. 1 költségű azonnalit.


Szilmill molnár

1 VP 1 ZSZ (2)/2 elenios szörny/szilmill

Semlegesítés: olyan forrás, ami jelzőt rakna lényre, vagy tókent hozna játékba.
Minden szilmilled kap +1/+1-et.
J: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe egy szilmillt.


Szilmill dobos

2 ZSZ 1/1 elenios szörny/szilmill

Ha az ellenfél körében játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy szilmillt a paklidból.
Minden elenios lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.”
J: célpont játékos veszít 2 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
Deja Vu
IK: 4 zsz
Reakciódrágítás: +2
Sheran, általános, életkioltó

Ha +2 zsz-ért játszod ki forrásimmunis lapokat és helyszíneket is célozhatsz. Minden lap a gyűjtőből, az asztalról és a kezekből a semmibe kerül, mindenki húz 5 lapot, s újraindul minden, mintha most kezdenétek ezt a kört.
 
Azért az önmagát keresésnek van egy korrekt feltétele... Nem minden dekk használ tárgyakat.
 
1 zsz 1 nekron
Kyb'er szelencéje
Raia tárgy vámpír

+ 1 reagálni, rezisztencia

Dobj el egy tárgyat a kezedből a Semmibe és áldozz fel 3 ÉP-t, előkeresheted a paklidból (1 körben max 1-et).
Amennyiben ellenfeled paklijából lap kerülne a gyűjtőbe, az ehelyett a Semmibe kerül és gyógyulsz 3-at.
K: Semmizés: 1
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.