Tessék csak, tessék! |
Khór fiai
1 VP 1/1 dornodon szrny/ork, varkaudar KF „szárnyak”
Kompenzáció: 1 lap húzása.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lényt, ami ork és varkaudar altípussal is rendelkezik.
Goblin guberáló
1 VP 0/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF
Kijátszásakor kapsz annyi SZK-t ahány tharr lap van a gyűjtődben.
S a gyűjtődből játékba rakhatsz egy gyakori tóken tárgyat.
K 2 SZK: kör végén húzz egy lapot!
Felsőbb goblin istenség
3 áldozás (4)/(4) tharr avatár/goblin KF
Kijátszásához csak goblin lényt áldozhatsz. Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
E 2 SZK: ellenfeled őrposztjában minden lény a gyűjtőbe kerül.
S X SZK: megakadályoz egy X költségű lapot.
Molluszk sárkánya
2 VP (3)/3 chara-din szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
Képességei közül csak egyet használhatsz.
Ha feláldozod egy chara-din fattyad, akkor Semlegesítés: lap.
Ha kijátszásakor feláldozod egy Dobótőröd: max. 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha kijátszásakor feláldozod egy Moa torpedód: ellenfelednek el kell dobnia 3 lapot a kezéből.
Káoszkristályok
1 SZK chara-din tárgy „kincs”
Semlegesítés: max X+1 költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor célpont max X költségű permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
X a játékban lévő leah, chara-din és dornodon tárgyaid száma. |
Egyébként vicces, hogy ez a másolósdi majdnem ugyanazzel a szöveggel már meg lett oldva az ősködnél. |
vagy nem,mert nem fér ki. Passz. |
Ez is hamar lett kirakva, de azért összeollózható. |
Ős-Zan
7 ZSZ
típus: nincs
szín: hátlap-szín
Kijátszásával egy időben mutass meg egy lapot
a paklidból, a kiegészítő paklidból, ha látható,
az ellenfeled kezéből, vagy a reakció sorból.
Az Idézési költséget nem számítva, minden
szempontból tekintsétek úgy, mintha egy ilyen
lapot játszanál ki. Minden ZSZ-t helyettesíthetsz
3 ÉP és 3 max. ÉP feláldozásával.
Nem játszhatod ki, ha ÉP-d több, mint 20. |
Nagyobb Zan
4 Zsz
típus: nincs
szín: hátlap-szín
Kijátszásával egy időben mutass meg egy lapot
a kezedből, az asztalról vagy egy gyűjtőből.
Minden szempontból tekintsétek úgy, mintha
egy ilyen lapot játszanál ki, amin szerepel
a következő szöveg is:
Kijátszási feltétele, hogy feláldozd 6 ÉP-d.
„Enyém a Zan, enyém a hatalom.” – T. Vlagyimir |
Hopner csele
1 VP raia azonnali/reakció „ősmágia”
Megakadályoz egy nem lény lapot.
Ezután egy gyűjtőből egy lapot visszatehetsz a tulajdonosa paklijának a tetejére (kivéve Hopner cselét).
Maroh-hin detektor
1 VP 1 nekron 1/1 tharr szörny/moa 1 SZK
Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is.
Kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, ahány moád van játékban.
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy moát az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe.
Közepes teremtőmágia
1 VP chara-din azonnali „védekezés”
Készíts ki 5 különböző gyakori tóken lapot, majd rakj közülük véletlenszerűen játékba annyit, amennyivel több permanense van játékban ellenfelednek, mint neked.
Alternatív valóság
szabálylap
A „kincs” „párbaj” és „áramlás” képességek használata 1 VP helyett 1 ZSZ-be kerül.
Ha valaki sikeresen használja a fenti képességek valamelyikét: a kör végén húzhat egy lapot (egy körben egyszer).
Szakíts, ha bírsz
1 VP elenios bűbáj
E 2 VP: ha ellenfeled ebben a körben legalább 3 cselekvést végrehajtott, vagy legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: a kör véget ér. |
Ja, nem, visszavonom. |
Esetleg vagy-vagy |
A próféták kora - akkor már inkább az ellenfelét, nem? ;) |
Kurozan tó
szabálylap
Használhatsz mellette max. 1 másik szabálylapot, és amiatt is -1 lapot húzol.
Nem hat rá az Ősi rúna és a Semleges csatamező.
Amíg ez a lap aktív, a másik szabálylapod ellenfeled semmilyen módon nem szüntetheti meg.
A próféták kora
szabálylap
A körönként egyszer, a húzás fázisban, a húzás előtt minden játékos megtippelheti a húzott lap színét, típusát és nevét. Ha megteszi, meg kell mutatnia a húzott lapot.
Ha eltalálja a színét: gyógyul 3 ÉP-t. Ha eltalálja a típusát: kap 1 VP-t. Ha eltalálj a nevét, akkor húz még egy lapot és ellenfele sebződik 2 ÉP-t.
Közepes angyal
1 VP raia szörny 2/2 1 SZK
Tedd vissza a kezedből a pakli tetejére: megakadályoz egy azonnalit (ekkor reakció) vagy kapsz egy Kisebb angyalt.
Hopner tanítványa
2 VP 2/2 raia kalandozó/ember KF
Kijátszásakor célpont lap visszakerül a tulajdonosa paklijának a tetejére.
P 1 VP: keress elő egy pakliból egy lapot és tedd a pakli tetejére.
Hopner megbízottja
2 VP 2/3 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”
P rakj egy lapot a kezedből a pakli tetejére: ellenfelednek vissza kell kevernie a kezéből 2 általa választott lapot a paklijába.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz. |
Ennél jobb a szürkeállomány aktivizálása (1995)
Illetve az nagyon homályos megfogalmazás,
hogy mi hat közvetlenül játékosra. |
Szóval kicsit igazítani kéne az elnevezésen, szerintem. |
(majdnem) ilyen nevű lap már létezik. |
Hókusz-pókusz
0 VP
Fairlight
általános
vízió
Ha max. 2 lap van a kezedben, [+1] és a fő fázisodban előkeresheted a paklidból 3 ÉP feláldozásával. (Egy körben egyszer.)
Kapsz annyi VP-t, ahanyadik kör van, de max 3-at. Ellenfeled is kijátszhatja a gyűjtődből.
Tatrrrepôtetretrepiecôã-é-é-ô-hã-hén-Hén! |
Végső véráldozat! 3 VP
A lap sikeres kijátszásakor az ÉP-d 0-lesz és max ÉP-d 1. Az összes asztalon lévő lapjaid, és jelzőid a semmibe kerülnek.
Kapsz annyi VP-t és SZK-t ahány ÉP-d volt. Ezeket a VP-ket és SZK-ket ebben a körben el kell költened, különben elvesznek.
Ebben a körben max 2 lapot játszhat ki a kezedből, amire nem lehet reagálni (mindenképpen létre jönnek), de játékosra közvetlenül nem hathatnak. |
Őshangya rajtaütés!
X-1 VP
Azonnali
Sheran
Kijátszásakor kapsz választásod szerint X lapot a következők közül, akár vegyesen: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester. Ha a saját körödben játszod ki, akkor ellenfeled kap egy Haldokló Quwargot.
---
Őshangya barakkok
2 ZSZ
Építmény
Őshangya
Sheran
[K] áldozd fel egy őshangya lényedet: választásod szerint kapsz egyet a következők közül: Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester.
[K] Őshangya ölész, Őshangya csatamágus, Őshangya harcmester lapjaid aktiválást kívánó képességeinek költségét fizetheted ZSZből is. |
Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki
Viccelsz? A lap nem elég erős. És különleges.
Ne vedd magadra, valójában nem erre a lapra reagálok. |
bocs, ígérem, az utolsó verzió, csak rövidítettem a szövegen:
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a Megszakító színét és altípusát. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
SZ: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
Ez csak az én fantáziám a laphoz, de mekkora királyság lenne már végre egy quwarg kalandozó, aki félig letört napszemüvegben - mögötte vöröslő szemmel - áll, nyílpuskával a kézben, szivarral a szájban egy Vasalt Bunkó felett? |
A Megszakítónál lemaradt 1 sor:
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP. |
Za(n)morf képződmény
színtelen, szörny, morf, horgony, szárny, 1/3
van benne 1 SZK, IK: 1 ZSZ
Anti-mágia: 1
Húzz egy lapot!
S: célpont lény kap 2 álomjelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap 2
dermesztés jelzőt.
Indoklás: az idéző teknősön és a goblinok megmentőjén kívül nincs normális, am:1-es lény most a metában. Ez főleg azért fájó, mert tudná dobatni az UR bűbájokat. A másik, hogy nincs ZSZ költségű, anti-mágia:1-es lény (ami kijöhetne első körben)
A második képessége elismerem, némileg hasonlít az oroszlánra, de attól azért fényévekre van. Viszont mind a VH-nak, mind az orkoknak jól jönne egy ilyen lény, ami tudja kezelni a temérdek Időlassítót.
A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP
Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
Régóta tépem a szám, szvsz nagy problémája a játéknak, hogy nincs olyan counter, amivel meg lehetne fogni a második körös Polipokalipszist, Mithril gólemet, követő mellett a Gormathiont stb.
Ez iszonyat játékromboló, és nagyban nyitja az ollót a kezdő játékos javára. Ezért találtam ki ezt a lapot. Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
A hátránya miatt 'visszaesik" átlag költségében a Solisar szintre, viszont az etnikum paklikat nagyban erősíti. A sajátos, játék elején való fixálás miatt a good stuff pakliknál - 7 törzs - rejt magában némi rizikót, de ennyi kockázat szerintem így is bele fog férni mindenkinek. Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki |
Persze. Az ihlette a követőt
|
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az új Bajnok Manifesztációjának 9-es párbaja van?:P |
Lothar, a párbajsegéd
követő
Lapjaid párbaj képessége eggyel nő, és ellenfeled fő fázisában is kezdeményezhetsz párbajt.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy Párbaj: X képességgel bíró lapot, azonnal gyógyulsz X+2-őt VAGY ellenfeled azonnal sebződik X+1-et.
"Uraim! Első vérig vagy halálig tartson a küzdelem?" | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|