Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Méonech fürkész
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A szkritterek közül talán a legártalmatlanabb ez a kis testű méonech. Nagy szemei, hosszú antennái és fürge mozgása alapján a tudósok a szkritter boly felderítőinek vélik. Vigyázz - ha a fürkész elmenekül, érkezésedről hírt visza a bolyba, és akkor hamarosan sokkal keményebb ellenfelekre számíthatsz!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (30)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (2)
Lapötletek (64970)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
A negyedik lovas

2 VP 4/1 leah szörny/lovas KF

Lények nem tudják megsebezni.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg és egy általad választott lovasodból eggyel többet használhatsz a paklidban a megengedettnél. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Árnyéklovas

2 VP 2/2 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslataira immúnis.
K: a kör végéig max. 3 lovasod megkapja egy általad választott játékban lévő lovasod (kivéve Árnyéklovas) minden képességét és hátrányát.


Fluxuslovas

2 VP 3/3 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled hatásaira immúnis.
Kijátszásakor mutass meg X lovast a kezedből vagy a gyűjtődből: kapsz X VP-t vagy húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t).


Elnyelő lovas

1 VP 1nekron 2/2 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled lényeinek képességei nem hatnak rá.
Semlegesítés: lap.
Csak olyan pakliba rakhatod be, amiben a lapok legalább fele lovas.


Vortexlovas

3 VP 1 nekron 4/4 leah szörny/lovas KF

Duplakötelék: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat, majd választásod szerint minden színű vagy minden típusú lapjából egyet-egyet a gyűjtőbe kell dobnia.


Poszt-apokaliptikus vidék

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lovasokra +1 VP reagálni.
S ha van legalább 4 különböző nevű lovasod játékban és a gyűjtődben összesen: húzz egy lapot és vagy ellenfeled eldob egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
túl erős:
horgony,ha a gyűjtőbe kerülne,a semmibe kerül
 
javítás:nem a lapjaidról,hanem a szabálylapodról/követődről
 
antimágikus időtalizmán
sheran,tárgy,5 zsz

Anti-mágia:0,1 vagy 2 választásod szerint
Idézési költégéből minden zszt helyettesíthetsz 1 jelző levételével a lapjaidról(max.3zszt helyettesíthetsz így) Kapsz egy komponenst és egy vpt
Ha legalább 3 zszért játszottad ki,akkor (+1)
Ellenfeled következő köre elmarad

"Amióta megérintettem,a csontvázak nem engedelmeskednek nekem"-Magirox
 
A Zan elapadása

szabálylap

Zanszilánk költséget csak VP-ből lehet fizetni és a zanszilánk lapok költségét nem lehet helyettesíteni.
Minden zanszilánk lap kijátszási feltétele annyi ÉP feláldozása, ahány zanszilánk van az alap idézési költségében.
 
Magnum opus

1 VP chara-din azonnali

Előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din azonnalit, vagy egy lapot, melynek leírásában az ital szó szerepel.


Nigredó

2 VP chara-din azonnali [+1]

Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy-egy lap kézből semmibe dobásával.
Ellenfeled kezéből 2 általad választott lapot a semmibe dobhatsz VAGY nézd meg a paklid felső 4 lapját és 2-t közülük vegyél kézbe, a többit dobd a semmibe.


Albedó

2 VP „ősmágia” chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled húz X lapot (hátrány).
Célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot (ekkor reakció) vagy célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz.


Citrinitas

2 VP chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor [-X].
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, kapsz aktívan egy chara-din gyakori tókent, majd ez a lap a semmibe kerül.


Rubedó

2 VP chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled kap X VP-t.
Kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Amíg ez a lap a gyűjtődben van: semmilyen forrás, követő ill. szabálylap nem tilthatja le a laphúzásod és keresésed.
 
Síkvándorlás
/szabálylap/

A játékban három helyszín lehet egyszerre.
Ha valaki játékba hoz egy helyszínt egy másik helyszínt megszüntethet.

Ha már legyőztük Morgant is, legyen kezünkben a síkok közötti szabad vándorlás hatalma.

Üdv,
ReLa
 
Közkedvelt morf
Színtelen szörny 1 zsz 1/1
Ha a epikus követővel játszol, játék elején megmutathatod, ekkor levehetsz egy jelzőt a követődről.
Sikeres kijátszása után újra használhatod a követőd képességét, VAGY húzz 1 lapot.
 
Nagymassza

2 ZSZ 0/3 elenios szörny 1 SZK „szárnyak”

P: kapsz egy passzív Kismasszát.
S áldozd fel 3 Kismasszád: kapsz egy passzív Nagymasszát.
K: áldozd fel egy lényed: megakadályoz egy reakciót vagy egy varázslatot.


Orgling kölyök (új)

1 VP 1/1 chara-din szörny/orgling 1 SZK

5-öt használhatsz belőle.
Dupla kötelék: ingyen kijátszhatod.
Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled max ÉP-je 2-vel csökken.


Xenó szaggató

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy célpont lény a gyűjtőbe küldhetsz.
K 3 ÉP mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled egy forrás hatására lapot húzna vagy keresne: eggyel kevesebbet húz/keres.


Világítótorony (új)

1 ZSZ raia építmény 4 SP „szárnyak”

Húzz egy lapot!
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
S nézd meg az ellenfed paklijának felső lapját és ha akarod, dobd a semmibe.


Alkimistanonc

1 ZSZ 1/3 chara-din kalandozó/ember KF

Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
K ha egy chara-din forrás miatt lapot húznál, vagy ellenfeled lapot dobna: +1 lapot húzol ill. +1 lapot dob ellenfeled.
 
Mélytengeri krabber árok
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
helyszín
Háló
Minden krabbered +1/+1-et kap. Ha kijátszol egy krabbert, aktiválhatsz egy másikat. (K): Paszívizáld egy krabberedet és kapsz annyi vp-t, vagy az ellenfeled veszít annyi vp-t, amennyi a krabber módosított idézési költsége.

Szirén lagúna
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
Helyszín
Ha sikeresen kijátszol egy szirént gyógyulsz annyit, illetve szirénjeidre annyi +vp reagálni, amennyi a szirén csábítása.

A csábítás úrnője
Követő
Epikus
Kedvelt faj: szirén
Ha egy forrás (akár követő vagy szabálylap) növelné szirénjeid alap idézési költségét, minden szirének költsége annyival kevesebb amennyi a csábítása, de nem mehet így az alapköltsége alá.

Mindent látó tükör
1 zanszilánk
tárgy elenios
Szirén
Ha passzív az ellenfélnek nyílt lapokkal kell játszania.
(P): Nézd meg egy célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod, tedd a pakli aljára.

Szigony
1Zanszilánk
Tárgy Tharr
KF
Hordozója +2 sebzést kap és mágikus támadást kap, lények ellen +6 sebzést. Áldozd fel: a célpont lény a gyűjtőbe kerül, és kapsz annyi vp-t ahány szk nyerhető ki belőle, vagy a célpont játékos sebződik 6-ot
 
És manó Alfa pakli is........
 
Nekem kicsit Heartstone hangulatuk van ,de ez persze egyáltalán nem baj.
Esetleg lehetne belőlük Alfa pakli Dínókkal!
 
Dinó tojás
1 zanszilánk
tárgy sheran
Dinó
Áldozd fel: ingyen kijátszhatsz egy Dinót

Pterodaktilusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
Szárnyak, rezisztencia
Láthatatlan. Ha a kezedből vagy a paklidból a gyűjtőbe kerül, helyette passzívan a tartalékodba kerül.
4/3 mágikus védelem
Tyrannosaurus rex
5 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
3-nál kisebb költség lapok nem hatnak rá. K: rakj rá egy -3/-3 jelzőt, és a célpont őrposztból minden minden lény a gyjtőbe kerül.
9/9 Mágikus támadás és védelem

Kamionoszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
1nekron: aktivizálódik. Ha a harci fázisban megöl egy lényt, és ő életben marad, kapsz mégegy harci fázist.
4/5 Mágikus támadás

Hadroszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
+: ha az ellenfele alap Ép-je max. 3, akkor a gyűjtőbe kerül.
4/5

Triceratopsz
4 vp
szörny sheran
Dinó
Szk szárnyak
2 helyet foglal az őrposztban. Ha az őrposztban van, az ellenfél lényei csak őt támadhatják. Ha a harci fázis végén játékban marad, a kör hátralévő részében nem sebződhetsz.
4/ 10 mágikus védelem

Pusztító meteor
6 vp
általános Dornodon
Tűz +2 rá reagálni
Minden nem tűz lap az asztalról a gyűjtőben kerül, és a következő előszítő fázisodig csak tűz lapot lehet kijátszani.
 
Pulzáló Morf
Követő
epikus

V1:
Kedvelt lap: Morf
A következő morfod amit kijátszol 1 VP-vel kevesebb, de nem meghet így 1 VP alá.
Morfjaidnak minden kör elején újra meghatározhatod a színét és az altípusát.

V2:
Minden kör elején válassz egy lény altípust.
Kedvelt lap: Választott altípusú lény
A választott altípusú lényeid költsége 1 VP-el kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
 
Manó udvarhölgy

2 VP 3/3 bufa szörny/manó KF

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: varázslat.
Ha a kezedből eldobnád egy manód idézési költségének helyettesítéséhez: helyette rakd passzívan játékba és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Manó lovag

2 VP 3/3 raia szörny/manó KF „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod egy lap költségének helyettesítéséhez: célpont max. 1 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Szomorú manó

2 VP 2/2 eleniosszörny/manó KF

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik.
Ha eldobod a kezedből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés vagy célpont lényre 2 álom jelzőt.


Büszke manó

2 VP 3/2 bufa szörny/manó KF

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből egy manót passzívan.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: visszavehetsz egy manót a gyűjtődből a kezedbe.


Tévelygő manó

2 VP 2/1 elenios szörny/manó 1 SZK „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszása körének végén ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
 
A fókusz elvesztése

szabálylap

A játék elején hárommal több lapot húzol.
Hátrány: minden lapod idézési költsége +2 VP.


Változó környezet (új)

szabálylap

Készíts ki 4 különböző szabálylapot. A játék elején és minden köröd elején válassz egyet a kikészített szabálylapok közül, a következő köröd elejéig az lesz érvényben. Az előzőleg választott szabálylapot tedd félre. Ha már nincs kikészített szabálylapod, vedd vissza mindet, újra az összesből választhatsz. Ha a Változó környezetet kikapcsolják, az éppen érvényben lévő szabálylap hatása is megszűnik.
 
Édesvízi krabber

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kompenzáció: kapsz egy Csattogó krabbert.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi fix költségű krabbert, de a költségük összege max. 2 lehet.


Krabber mozgósító

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor minden krabbered aktivizálódik, majd önmagán kívül minden így aktivizált krabbered után passzivizálhatsz egy lapot, vagy tehetsz a Mozgósítóra egy izom jelzőt.
Rakd át ezt a lapot és egy másik krabbered a gyűjtődből a semmibe: húzz egy lapot!


Krabber harci dal (új)

1 VP leah bűbáj/krabber „háló” „védekezés”

Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor húzz egy lapot!
Krabbereid kapnak +2/+2-t és kijátszásukkor aktivizálódnak.
A „háló” korlátjába krabberek kijátszása nem számít bele.


Krabber ellentábornagy

1 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”


E: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a gyűjtődből vagy a kezedből játékba rakhatsz egy fix. max. 2 költségű krabbert.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több krabberedre hatna vagy reagálna.


Krabber elsőtiszt

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

E: előkereshetsz a paklidból egy max. X költségű krabbert, ahol X annyi, ahány lapot ellenfeled ebben a körben kijátszott.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
Az hagyomány hírnöke

Követő, hordaparancsnok.

A játékot 5 lappal és 22 ÉP-vel kezded.
Anti-mágiának nem dobhatsz varázslatot a kezedből.
K: A következő varázslatod ‘életkioltó’ VAGY ‘ősmágia’ lesz.
Hátrány: Max. 5 db lény, és 5 db olyan lap lehet a paklidban, amin szerepel a reakció és a semlegesítés szó. Nem lehet feláldozni.


Sötét rituálé

2 VP 2 ZSZ

Leah általános ‘idézés’ +2 VP

Minden 0 idézési költségű nem lény lap, vagy minden max. 2-es idézési költségű lény a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: Húzz egy lapot, vagy +2 ZSZ vegyél vissza egy nem lény lapot a gyűjtődből.

‘Leah ősi papjai régen akár egy csettintéssel ki tudtak pusztítani egy egész generációt - Leanthil’


Halott gondolatok (új)

1 VP 1 ZSZ

Leah azonnali, vízió

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül. Az ellenfél körében kijátszva rakj egy lényt egy gyűjtőből a tartalékodba 2 álomjelzővel, de ha a saját körödben játszod ki, ehelyett az ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Legendák szülöttje

2 VP 1 ZSZ

Dornodon szörny, főnix ‘repül’ ‘tűz’ x/4

Anti-mágia:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor húzz 1 lapot!
Sebzése annyi, amennyi varázslat van a gyűjtődben, és a Semmiben összesen.
Ha kikerülne a játékból, kör végén tedd a tartalékodba 2 álomjelzővel.


Kronozium

7 VP

Elenios azonnali

Ellenfeled következő köre elmarad.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerülne, ehelyett keverd vissza a pakliba!
Hátrány: nem keresheted ki a paklidból.
 
Kyoshna, a Céh úrnője
követő, epikus

Kedvelt lap: árnymanó.
[S]: a következő árnymanód 1VP-vel olcsóbb (de így nem mehet 1 VP alá).
Ha a kijátszott árnymanód költségét így nem tudtad csökkenteni, kapsz 1 Dobótőrt VAGY a kör végén kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
A fattyak visszatérnek (új)

2 ZSZ chara-din általános/chara-din fattya

A gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Chara-din fattya nevű vagy max. 2 chara-din fattya altípusú lapot.
Az így játékba rakott lapokat a következő köröd végéig nem áldozhatod fel.
Áramlás: kapsz egy Chara-din fattyát.


Tomboló fatty (új)

4 ZSZ chara-din szörny/chara-din fattya (5)/5 „szárnyak” [+2]

S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
K ha sikeresen játékba hozol egy Chara-din fattyát (kivéve követővel), ellenfeled eldob egy lapot.


Támogató fatty

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

S: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked (de min egyet).
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Fatty ritualista

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t.


Nekró fatty

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Csak úgy kerülhet gyűjtőbe, hogy ÉP-je 1 alá csökken.
K ha egy lényed nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Áldozd fel: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
 
Sziránusz hatalom

1 VP tharr bűbáj

Kompenzáció és kárpótlás: húzz egy lapot!
Ellenfeled asztalon maradó lapjainak kijátszáskori képességei nem működnek.


Pestisdoktor

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Chara-din lényeid méreg- és betegségimmunitást kapnak (ez gyűjtőből is működik).
S: előkereshetsz egy betegséget, vagy minden lény kap 1-1 méreg jelzőt.
S 1 ZSZ: ellenfeled eldob a kezéből feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint ahány méregjelzős lény van játékban.


Fertőzött patkány

1 VP 1/1 leah szörny 1SZK „szárnyak”

Feltámad.
Ha megsebez egy lényt: előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy betegséget és ráteheted a lényre (csak ha rárakható).


Lila halál

1 VP chara-din bűbáj lényre/betegség „ősmágia”

A lény a gazdája következő előkészítő fázisában a gyűjtőbe kerül és ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, ezután a lény gazdája átrakhatja a Lila halált egy másik lényre. Ellenfél lényére csak akkor teheti át, ha nincs sajátja, amire tehetné. Ha a lény másképp kerül a gyűjtőbe, a dobatás és átrakás akkor is létrejön.
 
oké
 
Ezt gondold át még kétszer! Utána meg felejtsd el
 
Isten szava!
3 vp ...színtelen..bűbáj.

Nevezz megy egy színt (istent) (nem lehet színtelen),
amely nincs az aztalon.

Aki ilyen lapot játszik ki arra nem lehet
reagálni. a kijátszója kap 1 vp-t 1 ÉP-t és egy szk-t

"van mikor fejet kell hajtani...ami jobb mint fejet veszteni" Leah
 
Mardakor tartalékos

3 VP 1/1 színtelen kalandozó/gnóm KF

Ha a játék elején megmutatsz 2-t a paklidból: ebben a játékban akkor is használhatod a lapjaid „védekezés” és „idézés” képességét, ha nem ellenfeled kezdett.


Mardakor altiszt

3 VP 4/1 színtelen kalandozó/gnóm KF „szárnyak”

Ha a játék elején a paklidban van, mutasd meg: a kiegészítő paklidban +5 lap lehet.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Mardakor mágia

1 VP színtelen bűbáj/gnóm „rezisztens” [+1]

S rakj át a paklidból a semmibe egy lapot, aminek a nevében szerepel a mardakor szó: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!


Véres orchidea

1 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lény vagy játékos sebződik, vagy egy lény a gyűjtőbe kerül: tégy rá 1 vér jelzőt.
S végy le róla 2 vér jelzőt: kapsz 2 VP-t vagy 2 SZK-t vagy húzz egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Lila gyöngy

1 ZSZ chara-din tárgy „háló”

Háló képességébe tárgyak kijátszása nem számít bele. Büntetés: 1 lap dobása kézből.
S mindenki felfordítja a paklija felső lapját. Ha ez egy leah, dornodon vagy chara-din tárgy: a kezébe veheti, egyébként dobja a semmibe.
 
Elemi úr
követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden „hideg” „tűz” és „villám” lapodra +1 VP reagálni a 2. körödtől.
S dobj 2 ilyen lapot a kezedből vagy a gyűjtődből a semmibe (vegyesen is lehet): húzz egy lapot és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Kőelementál

2 ZSZ (2)/4 tharr szörny/elementál

Minden lényed kap+2 ÉP-t.
Lényeidet nem lehet forrásokkal megsebezni.
S áldozd fel 2 lényed: a Kőelementál kap +6 sebzést a kör végéig, vagy ellenfeled sebződik 6 ÉP-t.


Goblin bajnok

2 ZSZ (3)/3 tharr szörny/goblin [+X] 1 SZK KF „szárnyak”

X feleannyi (lefelé kerekítve), mint ahány SZK-d és Dobótőröd van (de max. 3).
Kijátszásakor ellenfeled sebződik X ÉP-t és eldob X lapot, majd kapsz egy SZK-t vagy egy Dobótőrt.


Nemes elf

1 VP (3)/1 elenios kalandozó/elf „KF” „Szárnyak”

Húzz egy lapot!
A te körödben: forrásra immúnis.
Ellenfeled körében nem lehet megsebezni.


Nukleáris csatacickány (új)

1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”

K: célpont játékos sebződik 1 ÉP-t és veszít 1 SZK-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
Legyen az Egérút versenypakli!


Az idő megtorpanása(új)

1 VP

Elenios általános

Kijátszásakor ha megmutatod a kezedben lévő lapokat:+1 rá reagálni.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
A következő 3 körben a játékosok semmilyen módon nem sebződhetnek vagy áldozhatnak ÉP-t, a játékot senki sem nyerheti meg vagy veszítheti el.



Időtorzulás(új)


1 ZSZ

Elenios azonnali

Anti-mágia:0
Célpont játékosnak a következő előkészítő fázisa után közvetlenül még egy előkészítő fázisa jön létre (de nem kap mégegyszer VP-t).
Ha kijátszása után feláldozod 3 ÉP-d,kör végén húzhatsz egy lapot.



Vakegér


0 VP

Bufa szörny

ősmágia

Ebből a lapból 5-t használhatsz a paklidban.
Ha Egérút szabálylappal játszol,kijátszási körének a végén húzz egy lapot!
Áldozd fel és rakd a Semmibe: megakadályoz egy forrást,melynek hatására ellenfeled megnyerné vagy te elveszítenéd a játékot VAGY gyógyulsz 10 ÉP-t.

0/1
 
Lort Con, a hagyományőrző

Követő, epikus

Kedvelt lap: varázslat
S: Ha ellenfeled kijátszik egy lényt, visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezdebe.
E: Ebben a körben nem dobhatsz lapot anti-mágiának.

Martian hőse

3 vp

Chara-din kalandozó ember, KF, idézés, repül, 1/4

Élet: 4
S: Rakj rá egy életjelzőt: húzz egy lapot, és kör végén kapsz 2 VP-t.
S: Vegyél le róla egy életjelzőt: célpont permanenst tedd a tulajdonosa paklijába fentről a 3-ik lapnak (életkioltó).
S: Vegyél le róla 8 életjelzőt: a játék további részében, ha lapot húzol, egy permanenst a Semmibe küldhetsz (életkioltó).
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Nark, a leszármazott

2vp 2 zsz

Dornodon szörny, thargodan KF (4)/4

Élet: 5
S: Rakj rá egy életjelzőt: az ellenfeled megnézi a paklid felső 2 lapját, az egyiket a kezedbe kell adnia (keresés), a másikat a Semmibe kell dobnod.
K: Vegyél le róla egy életjelzőt: Kapsz egy X/X-es láthatatlan leszármazott jelzőt a tartalékodba aktívan. X a játékban lévő leszármazott jelzők száma.
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Lávazuhany

3 vp 1 zsz

Dornodon általános ‘tűz’ védekezés, életkioltó.

Ha ‘kötelék’ kijátszhatod azonnali varázslatként is.
Minden lény sebződik 3 ép-t. Azok a lények, amelyeken van életjelző 7 ép-t sebződnek.
Kör végén sebződsz annyit, amennyi lény kikerült a lávazuhanytól.
 
Feneketlen Bendő
Szörny
Óriás
Tharr
3 vp
4/4

Nem lehet rá reagálni
Sikeres kijátszása után minden token lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, és feneketlen bendő kap annyi +1+1-et ahány lap így a gyűjtőbe került.

"Repetát!!"
 
Kő Kövön

1 VP

Dornodon szörny, ork, repül, védekezés, KF

(3)/3

Anti-mágia: 0.
Semlegesítés: permanens.
Kijátszása után az összes nem ork
permanensed a gyűjtőbe kerül,
a forrásra immúnisak is.

"Nem marad!"
- népszerű ork üdvözlési forma.
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.