Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
A Kreátor műhelyével bevezettük a 2 altípusos etnikumokat. Mit gondolsz ezekről?

1.) Nagyon szeretem őket, minél több lénynek legyen 2 altípusa!
2.) Ahol van értelme, jöhet, de nem kell túlzásba vinni.
3.) Elég lesz lassan, maximum nagy ritkán legyen ilyen.
4.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Homokdűnék november 20.
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
Dornodon istenének követői
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Dornodon követői velejéig romlott emberek. Csak a vér íze és a tűz lángja hozza őket izgalomba, épp ezért a harc és a pusztítás hajszolásáról szól életük egésze.
Nézz szét a galériában!
Homokdűnék lapelemzés – 1. rész
Homokdűnék a lapkeresőben + kódos lapok a BDV-ben
Homokdűnék bemutató – 3. rész
Homokdűnék friss információk
Előrendelhető a HKK új kiegészítője a Homokdűnék!

A lista folytatása...
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Ryuku szigetvilág
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Homokdűnék
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Elözönlés

A lista folytatása...
A HKK lapok erősödése (375)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7110)
HKK kérdés? (45397)
Homokdűnék lapelemzés – 1. rész (9)
[HKK Piac] Eladó lapok (141560)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28326)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Köszi!
 
DK a fent említett lapokat vette ki.

Én:

3 Fekete kos rituálé
3 Kyorg tudás
1 Tűzmadár
 
Dávidtól:
3 db Kiforditott varázsdoboz, 2 db Kyorg tudás, meg talán 2 db Zulit kastély, de ebben nem vagyok biztos.
Krisztiántól nem tudom. Sajnos nem látszódott a felvételen, ezért sem került be a videóba ez a rész.
 
Fishek vagytok :P
0-ás kánterek száltak ki egyébként?
 
Ha olyan erős a tündér nemzetin miert hagytuk bent mind ketten döntőbe?
 
Gondolkodunk azóta a Fairlight bölcsin is már.
 
Sziasztok!

Néztem a "lapok, amiken gondolkodunk" listát.

A Vízitündért szvsz nerfelni kéne, hogy követő képességére ne kapcsoljon be, ill csak a saját hatásaimra kapcsoljon be. Elmebeteg, hogy kijön, és gyakorlatilag az ellenfél összes, aktivizálást kívánó képességét "letiltja".

Fluxusgenerátor - szerintem a zsz szabály változtatásával azért gyengült a lap. Tény, most is bitang erős, de a tündérrel ellentétben le lehet rombolni, egy lövéssel meg lehet oldani stb. Én ezt nem nerfelném.

Tűzmadár - egy isteni ikon elfért volna rajta. Valami gyengítés elférne rajta, bár nem tudom, mi.

Kyorg tudás - ezt szerintem simán lehetne tiltani. Egyetértek Bubu kommentjével, ha nem lehetne húzni védekezésből a lapokkal, akkor sokkal kiegyensúlyozottabb lenne a védekezés, és akkor nem kellene nagyon felborítani a szabályt sem.

Perzselő homok - lásd fentebb. Ha nem lehet vele húzni, akkor feleannyian használnák.

Epikus követők - szerintem ez a legnagyobb rákfene. Az utóbbi fél évben szinte kizárólag a lovakkal játszottam. Fixen adtak színkorlát nélkül countert, leszedést, dobatást, mindent, ami kell. Az első körös obszidián pegazus meg se tudom számolni, hány meccset nyert meg. Jók ezek a lények, de 1-el olcsóbban meg iszonyat terrort jelentenek.

Főnix, villám epikus dettó. Szerintem le kéne venni róluk az olcsóbbítást, valami mást kitalálni helyettük. Az velük a baj, hogy miközben a fejlesztés célja a játék lassítása volt, ezek pont hogy ocsmány ütemben gyorsítják a játékot.

Semleges csatamező - őszintén szólva egyáltalán nem értem ezt a sírást. Akik ismernek, tudják, hogy az elmúlt fél év kivételével szinte csak csatamezővel játszottam éveken keresztül.
Utoljára 2017-ben volt ennyire domináns a pakli - legalábbis nálam. Akkor az volt az oka, hogy nem volt még isteni szabály, meg volt Ozmi.
Sárga-lila-barna/fehér mezővel toltam.

Villámhorgony, Szemétdomb, Hatalom szava, Ozmi, Goblin logisztikus, Ryuku őrtorony, Rughar monolit stb.

Akkor se a szabálylap maga volt a baj, hanem hogy hiába vett ki 7 lapot az ellenfél, ottmaradt a pakliban 15 db 0-s counter, 10 db közel ingyenes counter, meg 15 (majdnem) 0-s erőforrás.

Most megint elért idáig a játék. Ezek a lapok teszik erőssé a mezőt, nem magában a szabálylap broken.

Ha van védekezés módosítás, ÉS tündér tiltás/nerf, máris nem lenne olyan erős a mező. Nem egy 14 éves szabálylapot kéne nerfelni, az nem lett erősebb. A lapok, amiket a pakliba teszek erősödtek túl. (Főleg, hogy ezek a sárga-kék vonalon mozognak, és még szinergiát is képeznek a tűz vonalon.)

A F. bölcsit én is hiányolom a listáról. A lovakkal azért játszottam fél évig, mert a pegazusok felének több mint 2 ÉP-je van ...
 
Üdvözlöm a kezdeményezést, de hiányolom a listáról nagyon a Fairlight bölcsességét. Az a lap önmagában, a puszta létezésével korlátozza a pakliba rakható lények körét.
 
Szárnyas Szuszi KEKW
 
Kicsit partvonalon kivül vagyok jelenleg így ennek megfelelően kell kezelni amit írók, de szerintem most túlzottan beállt a játèk egy bizonyos szűk spektrumra, így szerintem a rota előtt is èrdemes bátran bele nyúlni a játèkba akár sok spoiler bannolásával is.
 
Egyedül a tüzmadarat érzem hogy kell vele kezdeni valamit a többi ami gázos megoldodik ugy is az uj védekezes szabályal ha lesz.A fluxgen tündert abszolút nem ertem. A szuszi meg egy vicc hogy működ magába.
 
A bátor és az átgondolt a 2 középső nevünk
 
Drukkolok!Remélem sikerül belátható időn belül döntésre jutni.Legyetek bátrak suhogjon az a banner hammer
 
Frissítve
 
Szuper
 
Up, kisebb valtozas
 
Ebben a kérdésben egyébként én egy olyan kompromisszumot is el tudok képzelni, hogy azt mondjuk, hogy védekezéses lappal védekezésként kijátszva nem lehet húzni. Mert manapság, amikor már gyakori lap is tud 0-ért leszedni, nem tudom azt az ember sajnálni, aki azért sír, mert az első körben kapott egy fluxot. A parát inkább a cantrip lapok meg a Kyorg tudás jelentik. Ezeket ez a szabály gyengítené, a többit meg békén hagyná.
 
Inkább itt a csatamezővel van a probléma hogy mellette működik minden ilyesmi! Mondjuk ki. Amúgy rengeteg megoldás volna ezekre a lapokra egy-egy szabálylappal akár vagy követővel.
 
Valószínűleg amiatt is ilyen látványos a legjobb védekezéses lapok ereje, mert a circa 42 db megjelent idézéses lapból 2 lett igazi versenylap, A harc elcsitul és a Megrontott pega. Amíg ilyen széles az olló a kettő szabály között, addig nem igazán látszik az idézés haszna, bár szerintem jó ötlet volt a behozatala.
 
Manaáramlás csak h ne menjen az idő a dobásokkal
 
Nagyon örülök a védekezés szabály tervezett változtatásának!
A HKK legnagyobb problémája eddig szerintem az volt, hogy a játék előtti kockadobás nem döntötte el minden esetben a meccs végkimenetelét. Az ilyen remek változtatásoknak hála viszont (remélem lesz még!) egy szép, nem is olyan távolinak tűnő napon, már a kockadobás után közvetlenül lehet majd menni diktálni és büfézni, rengeteg értékes időt spórolva ezzel a játékosoknak!
 
Idézném a hozzászólásom első sorát. Ez egy nagyon vékony mezsgye, ahol akár jobbra dőlsz, akár balra, könnyen kiléphetsz az ösvényről. Komoly munka a megfelelő balansz kiókumlálása. Kíváncsi vagyok a végeredményre. Abban egyetértek a fejlesztőkkel, hogy ideje meghegeszteni valamit. Ahogy mentorom mondta, lehet, hogy elég volna néhány védekezéses lapot megpiszkálni... (én mondjuk ebben nem igazán hiszek). Valamit tényleg nem árt piszkálni rajta, mert ez így nem igazán jó, viszont én csak nagyon óvatosan nyúlnék a szabályhoz.
 
Más módokon is lehet a 3 vs 1 mana problémát kezelni, idézés például.

De az alapvető probléma az volt, ami János leírt, ma már sokszor a kezdő azért kerül hátrányba, mert kezdett... pont a védekezéses lapok miatt, amik no risk high rewardként ingyen lapelőnyt (és sokszor tempó előnyt adnak) úgy, hogy az ellenfél ugyanezzel a lehetőségével nem tud élni. Ez pedig a másik véglete a dolognak, nyilván egyik sem jó, mert az egyik a kezdő játékos irányába a másik pedig a nem kezdő irányába tolja el a játékot.

De ez egyelőre csak tesztelve lesz, közel sem biztos, hogy be lesz vezetve. Nyilván, ha az fog kijönni, hogy így egyáltalán nem lehet védekezni, mert nincs deck/játékos, aki első körben kirakna valami ÉS emellé a tempó deckek fixen nyernek (vagy hatalmas előnyt alakítanak ki) a 3 vs 1 mana szitunál, akkor nem lesz ilyenféle korlátozás.

De azért hozzá tartozik az is a sztorihoz, hogy a mai HKK-ban olyan olcsók a lapok, hogy a nem kezdőnek már 1 vs 1 mana esetén is nagy előnye van a plusz 1 lap miatt, amit húz a köre elején (hát még ha ki tudott védekezni valamit az asztalra)... nem feltétlenül a kezdő játékos 2. körében kezdődnek a gondok.
 
Ahhoz nagy tesztelés kell hogy elpasszold az első kört kövibe meg nyerjél. Mert ezután elfogja mindenki.Hiába van az ellenfélnél egyel több lap vagy akár kettővel. Sztem meg pont arra voltak jók ezek a lapok ha nem te kezdtél ne kapjál ki fixen! Az persze mellékes hogy hány használható lap megy igy a kukába.
 
Ezért van a tesztelés. Hogy a kérdésben alappal lehessen döntést hozni.
A védekezés eredetileg számbeli korlátozás nélkül tette lehetővé az ilyen lapok kijátszását az ellenfél első körében, ha ő kezdett.
Mindenki emlékszik a Krigissel felálló ganüid paklira és a horrorra, amit okozott. Akkor került bele a szabályba a számbeli korlátozás, és ezzel együtt az eltörölni kívánt mondatrész is.
A védekezés szabály mögöttes értelme, és tartalma azonban semmit nem változott. A kezdő játékos 1 Vp vs 0 Vp, aztán 3 Vp vs 1 Vp előnyét próbálja kompenzálni.
Véleményem szerint az előny azonban nem tisztán varázspont alapú, ezért nem is szabad ennyire ledesztillálni.
Az említett ganüides rémálom is a lapelőnyt helyezte előtérbe, ahogyan most is emiatt került napirendre ez a kérdés. Az eleve több lappal kezdő játékos quasi kockázat nélkül tehet ki lapot az ellenfél első körében. A nyereség esélye épp ezért irreálisan magas. Egy így kijátszott Kyorg tudás, vagy Techiánaflux/Perzselő homok már a 0. körben irgalmatlan előnyt adhat, és áteshetünk a ló másik oldalára. A nem-kezdő játékos első körében (1 Vp vs 1 Vp), pláne, ha a nem-kezdő játékos kezdett több lappal, elkezd elcsúszni a lapelőny, amit a következő körben kialakuló Vp előny nem tud kompenzálni.

A védekezés szabály ilyenkor "támadó szabállyá" változik, és erre keresi a megoldást a tesztelő csapat (gondolom, alappal).

Szerintem nem az eltörlésére van szükség ennek a mondatrésznek, hanem a pontosítására.
..., de ha kevesebb lappal kezdte a játékot, mint ellenfele, egy lapot mindenképp kijátszhat"-ra.
 
Védekezés szabálynál lesz még valami esetleg vagy 3 mana vs 1 manánál simán lehet majd nyerni? (emiatt tiltottátok ki a lépéselőnyt, gondoltam jelzem )
 
Az a védekezés szabály NAGYON rosszul hangzik
 
Update a tervekben, akit erdekel.
 
+1
 
A motyogó követő nerfelése hosszú távon indokolt (bár jelenleg nincs a top versenypaklik között, amint kijön 1-2 erősebb motyogó, ami játszhatóvá teszi őket, azonnal inkorrektté válik a folyamatos lapelőny).

Az orzag bilincsével mi legyen... szerintem nem kell neki nagy nerf. Megfogható, levehető, azaz megoldható. Viszont a játék elhúzódása esetén, amikor a manát a lapok átlagköltségének a nullához tartása miatt már nem lehet mire elkölteni, egyetlen bilincs egy nagy kör alatt kivégzi az ellenfelet. Hogy ez ne történhessen meg, egy szimpla sebzés limitet kellene rátenni. Ettől a lap a legtöbb partiban, ahol a meccs az első 4-5 kör alatt eldől, semmiben nem lenne kevesebb, vagy gyengébb. Viszont nem válna inkorrekt nyeréssé az említett atipikus meccseken.
Uff. Szóltam.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.