Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Elektromos lehelet
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Nézz szét a galériában!
Tükördimenzió lapelemzés – 3. rész
Tükördimenzió lapelemzés – 2. rész
Wastelands online
Próféciák - Zén minikiegészítő
Tükördimenzió lapelemzés – 1. rész

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kátyái - Tükördimenzió
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Élőholt invázió

A lista folytatása...
Wastelands online (14)
HKK kérdés? (44935)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28216)
Lapötletek (64295)
[HKK Piac] Eladó lapok (141421)
[HKK Piac] Régi lapok (1395)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 |
Nézet:
A Beholdernek bele kéne dölni a saját kardjába a szégyentöl hogy külföldi cég csinálja...Ezt kellett volna fejleszteni nem azt az idióta argo izét ami kb.öt percig kötött le.Ennyit 5 év fejlesztésröl.Gratulálok!Na mindegy, mindenesetre azt a pénzt amit a Beholder játékokra szántam inkább oda adom ezeknek a cseh gyerekeknek hátha kisül valami jó is a dologból.Legalább lesz mit tönkre tennie a Beholdernek.
 
Akkor erre ekkora volt az érdeklődés?
 
Olvassátok a beszélgetést a video alatt.
 
A 3D-s/2D-s nézet problémájával én is egyet tudok érteni. (Bár a videóból igazán sok dolog nem derült ki, de mintha egy 3D-s csatatérre próbálna hajazni a dolog?) Szerintem jelen esetben a kevesebb több lenne, és átláthatóbb lenne egy egyszerű felülnézet, esetleg néhány 3D-s látványelemmel.
 
Köszi szépen, továbbítom a fejlesztőknek!
 
Félreértés ne essék, nem akarom lehúzni senki előtt ezt a játékot! Csak amikor a kártyás játékokból tizenkettő egy tucat, akkor lehet csemegézni és a jó dolgokat megragadni.

A bemutató videó alapján látszik, hogy van benne nem kevés munkája az animátoroknak és fejlesztőknek. Az intro videó (a bemutató vége fele látható) kifejezetten tetszetős (ha meg a költségvetést is nézzük, akkor pláne).

Tiszta szívből kívánom, hogy siker legyen belőle, de remélem elfelejtik ezt a nézetet és áttérnek egy normálisabban átlátható 2D nézetre (az ellenfél lapjait már elég aprónak látom a bemutatóban).
 
Sok sikert ehhez a játékhoz, remélem bejön a népnek.
Sajnos engem nem győzött meg a video alapján.

Valahogy az az érzésem, hogy túl sok csicsát akar belevinni a fejlesztő, feleslegesnek tűnő izometrikus 3d nézettel és 90-es évek beli grafikai elemekkel. Mostanában (néhány hónapja) álltak le a fejlesztők a Tyrant Unleashed kártyajáték továbbfejlesztéséről, ámde érdemes lenne azt példának venni. Egyszerű, letisztult, átlátható felület, pont az, ami egy kártyajátékhoz kell - és igen, 2D! Világszerte többezren játszottak vele, s a beépített "mikro"payment rendszernek köszönhetően jócskán termelte a bevételt is (itt mondjuk a fejlesztők eléggé elszálltak és az aktuálisan legjobb/legújabb 4db kártyáért 400$ körül lehetett hozzájutni, de találkoztam összértékben 2000$ körüli paklival is, szerintem ha nem szállnak el ennyire, akkor több fizetővendéggel egyénenként kevesebb összeggel nagyobb bevételt termeltek volna). Ennek a játéknak a bekerülő content megcsappanása lett a végzete. A művészek egyre több pénzt kértek, s a végtelen rakéta-ellenrakéta effektnek köszönhetően sokan leálltak a fizetők közül (az egy éves 2000$-os paklit az ingyenes paklimmal is verni tudtam, ami sokaknál kiverte a biztosítékot). Ekkor adták a közösség kezébe a további tartalmak elkészítését - "ötleteket várunk és vagy bekerül vagy nem" alapon. Ez volt a pont, amikor egy pillanat alatt abbahagytam a játékot (pedig írtam rá pár hasznos szkriptet és a játékmechanizmus technikai részének mélyére is beástam, vagyis komoly játékosnak számítottam ilyen téren is).

A HKK esetében ez utóbbit - ami a tényleges vesztét okozta a másik játéknak -, nem érzem fenyegetőnek, hatalmas tartalommennyiség áll rendelkezésre. Ha pedig a fizikailag megfogható játékot összekapcsoljátok az online rendszerrel, akkor végképp siker lehet. Az összekapcsolásra csak egy apró lehetőség - az online változatban ingyen elérhető alapkártyacsomagokkal lehet játszani, de némelyik kártya (csomagban bontható ritka/ultraritka lap) kap egy QR kódot, amit a játékon belül beolvasva a játékos megkapja azt a lapot. Ehhez persze az is kell, hogy egyedi QR kódot generáljatok minden kártyához, ami csak egyszer felhasználható (szerveroldalon kell kezelni), de ez nem hiszem, hogy nagy gond lenne.
S ugyan ezt visszafele is lehet alkalmazni - a játékon belül megjelenő megvehető lapot egyedi kód alapján a webbolton keresztül megkaphatja fizikailag a játékos.

Bocs, ha a véleményem megbántott valakit, de inkább elmondom, hátha ezzel a siker felé sikerül lökni a projektet. Az minden esetre nem túl bíztató előjel, hogy a fejlesztő fél év után pénzgyűjtő kampányt indít, hogy egyáltalán folytatni tudja/akarja a játék készítését (ez az info a video végén és az alatta lévő hozzászólásban található).
 
Ha én meg tudtam tanulni annyit angolul ami a HS hozkell..... akor sztm nem gond egy kis cseh....
Hajrá Waste lands online!
Hajrá srácok!
 
Annyi a kérésem, hogy ebben a topikban lehetőleg hagyjuk a Beholderrel kapcsolatos kritkát (bár mindig örülünk neki), és koncentráljunk arra, hogy megvalósuljon ez a játék.

A demó jó, ami elkészült, jól néz ki, amire most szükség lenne, hogy aki hisz benne, támogassa is a megadott patreon linken a projektet. nem kell sokkal, és mint minden crowfundingnál, ha nem gyűlik össze a kitűzött cél, a pénz visszajár.

Köszönjük előre is!
 
Nagyon drukkolok a srácoknak,így talán mégsem kell megtanulnom csehül

Nem szép dolog más farkával a csalánt,de igen én is azt látom, hogy itt hatalmas ziccerek vannak/voltak kihagyva évek-évtizedek óta a Kft részéről.Érdemes lett volna rég befektetőket(és ezáltal szakembereket) bevonni a cégbe, hogy kimaxolják a lehetőségeket,de rohan el a világ sajnos a cég mellett és nem tud túllépni a saját árnyékán, hiába látható azért gyakorta sok sok próbálkozás, tenni akarás.
 
Szólni kellene ezeknek a derék fiúknak, hogy egy tisztességes sorsoló programot is írjanak már. Sajnos nekünk még az sem sikerült....
 
Szerintem sem. De azért egy kicsit gondolkodjunk:
Amit évek óta mondtunk, hogy
- angol nyelvterület
- normális kinézet
- online

Tessék, a csehek megcsinálják egy év után, nekünk meg az AC jut (nem, nem az orvgyilkosos game...), ahol 2 hete kínlódok 1 hülye átlaggólemért... azért szerintem ez gáz... nagyon gáz. Én értem, hogy csak megélni akartok belőle, de azért ennél jobbat alkottatok. Az AC helyett a HKK-t is szépen le lehetett volna pötyögni, nem? Tudom, hogy nem vagyok programozó, de TI AZOK VAGYTOK BASSZUS!!!! Egy ilyet meg tudtok csinálni, egy olyat nem? Rábízni külsősre, és csodálni, hogy bedől? Most meg a csehek rátok vernek 100-on 99-et? Ne már... ebben a játékban ennél sokkal több van! Mobil verzió, angol nyelvterület, távol-kelet (Hao fordít nektek!)... annyi pénzt kiszedhetnétek a dologból, hogy el sem tudjátok költeni. Ehelyett hajkurásztok álmokat, mikor már ott van előttetek 20 nyomorult éve!

Fel kellene ébredni és megélni az álmokat...
 
Szerintem egyikbe se
 
Wow. Ez azért jó lenne. Főleg ha angol nyelven népszerűsítenék...
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.