Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Legendák Viadala (42)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8141)
Lapötletek (64959)
HKK kérdés? (47085)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2106 | 2107 | 2108 | 2109 | 2110 | 2111 | 2112 | 2113 | 2114 | 2115 | 2116 | 2117 | 2118 | 2119 | 2120 | ...
Nézet:
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Ember, szerintem menj el pszychológushoz.

Ja ennyi erővel :

Pszychológus
6 vp
ember kalandozó
nem kaphat szintlépést
0/1
hátrány:ha Ddfdfg az ellenfeled nem játszhatod ki.
Sikeres kijátszásakor célpont játékos kezében levő lapokkal kitörölheted a segged, vagy célpont lapot fecnikre tépheted, vagy ellenfeledre ráborogathatod az asztalt.Kij. felt. hogy a gyüjtőben több lap legyen mint a paklidban.
 
a többet ésszel mint erővelt nem lehet kirakni az első 3 körben
 
mér? szerintem nemzetin sok hasznát vehetnék ezeknek a lapoknak))))
 
Te egy állat vagy.... XD
 
lényegesen. de azért se lap, se követő, és csak 2 szín, az szerintem sok hátrány, bár nem én teszem tesztlistára a lapokat.
 
(a leleményesség előnyét szét kell tépni 1 mm-es darabokra, és úgy használni, a másikat pedig jóféle ragasztóval kell bekenni)
 
íme két új lapötlet

A leleményesség előnye
tudós általános 0 vp

minden erre a lapra kijátszott reakció +3 vp
sikeres kijátszása után emeld fel a kártyát az asztaltól számítva 1 méter magasra, amelyik lapra ráesik az a semmibe kerül

Többet ésszel mint erővel
mágus általános 0 vp

minden erre a lapra kijátszott reakció +3 vp
sikeres kijátszása után szedd le róla a védőtokot és nyomd valamilyen függőleges felülethez, ha ottmarad 10 mp-ig akkor kapsz 20 vp-t
 
Akkor finomítok

A Zan hatalma
szabálylap
ÉP-d Vp-d és SZK-d egy egységben, Zan pontokban van.5 zan pontról indulsz, és úgy kapod mint a vp-ket.Max. zan pontok 20.Ha zan pontjaid 1 alá csökkennek vesztettél.Hátrány:nem használhatsz követőt, a játék elején nem húzol lapot, és paklid max. 2 színből állhat.

Így gyengébb?
 
Agynyúzó mágia
3 vp
mutáns azonnali
kij. felt. h legyen agyníúzód játékban.Cépont lény vagy játékos 3x anníi ép-t sebződik mint ahány agyszívott jelző van játékban.Kijátszhatod counterként is, 1 olyan lap nem jön létre, amelynek idézési költsége max. 3szorosa a játékban levő agyszívott jelzőidnek.
 
Khraulon idézési költsége 5 vp. XD

Ja igen!
Seoth a negátor
követő
ellenfeled követője nem müxik.
15/15ért szüntethető.
"Seothban hatalmas erők rejlettek:fő erőssége az volt, hogy az ellenség mágusait megbénította egy legyintéssel"
 
Javítás:
Agynyúzó
6vp
mutáns torszülött 2szk
M1/3
Ha megüt 1 lényt, az kap 1 agyszívott jelzőt, és kiválaszthatod a lénynek 1 képességét, ami nem fog működni.Ha az agyszívott jelzők száme = vagy nagyobb mint a lény képességeinek a száma, a lény a gyüjtőbe kerül.Olyan lény nem tudja megsebezni, amelnyek képességeinek leírása 5 vagy kevesebb sor.Ha sikeres kijátszásakor van már ilyen jelző játékban, akkor aktívan jön játékba.

(csak enyhén akarok új etnikumot létrehozni )

A gyűlölet démonánál pedig vegyétek semmisnek az utsó sort.A rubintos eszembe sem jutott.
 
de azt is vedd figyelembe, hogy a nagyban varázsolgatásba az ellenfél nagy valószínűséggel belehal.
még 1 dolog: az is elég durva, hogy korlálan zanpont, és kint van 1 éjfattyavatár küllönleges élevezettel.
örök Ép Vp Szk. és még gondolom van vagy 100 ilyesfajta kombó, amivel már nem kaphatsz ki
 
Ha 1 lap ÉPre-vpre-szkra vonatkozik, azt tekintsd úgy, mintha zan pontokra hivatkozna.
 
Ha megüt 1 lény, akkor zan pontot vesztessz.Vagyis az épd és vpd meg az szkd eggyé válik Szóval mondjuk nagyban varázsolgatsz, marad 1 zan pontod, azt kapsz 1 szikrát... Bár ha 5ről indulna akkor tényleg gyengébb lenne.De akkor sem sokkal.Várjunk!
még valamit beteszünk mellé: "Paklid max. 2 színből állhat"
 
és ezt első körben lehozod
 
ugyanakkor (szerintem) nagyon könnyű tápolni is.
pl. goblin ügyeskedő körönként dulázza a csontot, ami itt zan pont, tehát minden körben duplázhatja a vpdet is, ami meglehetősen durva.
 
Ez igy túl durva lett bár eredetinek eredeti.Csak serintem többekközött az a aj,hogy túl sok lap van ami vpre, szkra, épre vonatkozik és nem Zan pontokra Mellesleg ha ezek közül mind menne rá akkor meg elég sokféleképpen sebezhető a pakli.
de ez csak az én szerény véleményem.
 
meg azért az, hogy nincs korlát az nagyon durva szerintem.
 
Erre nem is kell mondanom semmit
En ertem, hogy mire gondoltal (Tudati egetes, Tudatrombolas), azonban egy kicsit tenyleg felresikeredett a dolog. Talan, ha 5 Zan pontrol kezdenel, vagy meg kevesebbrol.
 
Khraulon: Nagyon egyedi, draga, nehezen hasznalhato, veszelyes.
 
Meg 0-ert is gyenge lenne. De az otlet nem feltetlenul elvetendo.
 
hát.... szerintem nem kell még egy trafó, annál erősebb lap meg végkép nem, sőt! én utálnák úgy játszani, hogy az ellen kezd és egyből nyer, mer ezzel simán lehet
 
Az Agynyuzonak jobban utana kene nezni, mert igy gyengenek tunik. Az addig ok, hogy leutni nem nagyon lehet. Azonban nem repul, igy egy teljes kore van az ellenfelnek, hogy csinaljon vele vmit. Ha meg nem tud, akkor meg mindig megteheti, hogy visszavonul, hisz 1 sebzessel nem lehet nagy karokat okozni.

A gyulolet demona majdnem OK, azonban az utcso sora biztos, hogy nem az. Kap egy rubintos aurat es ut milliot.
 
Nem rossz...de hány használható alakváltó van Melkonon kívül? Az a lap meg inkább a többiek gyümölcse, én csak tovább gondoltam... XD
 
Mesteri alakváltás
Azonnali
Tharr
Ahány alakváltód van játékban az ellenfél annyi lénye kerül passzívan a varázslat kijátszójához.


Gondoltam alakváltókhoz úgy sincsenek varázslatok, ezért gondoltam nem lenne rossz, ha sima alakváltós paklit is lehetne csinállni, varázslatokkal.
 
Nagyon egyedi, hogy őszinte legyek. Van egy galetkis paklim, ezt a lapot kivállóan tudnám alkalmazni benne. Gratulálok nagyon király!
 
Kezdünk létrehozni valami egyedit

Khraulon
6 vp
mutáns galetki
2/3
Ha megüt egy lényt, akkor eldobhatsz a kezedböl egy lapot:ilyenkor megkapja a lény képességét.
P, 1vp, dobj 1 lapot a kezedből: célpont lap elveszti összes képességét, ő pedig megkapja őket.(ez körönként 1x)
Hátrány: ha 1nél több testrész van rajta, minden egyes testész után dobnod kell a kezedből 1 lapot az előkészítő fázisban.
"Cheotox?Nagyot nézett amikor halálvarázsoltam..."
 
A Zan hatalma
szabálylap
Nem kapsz külön ÉP-t Vp-t SZk-t, hanem simán Zan pontjaid vannak.20 Zan pontról kezdessz, és az előkészítő fázisban úgy kapod a zan pontokat, mintha VP-t kapnál.Ezek a Zan pontok egyszerre az ÉP-d a VP-d és az SZK-d.Ha zan pontjaid 1 alá csökkennek, elvesztetted a játékot.Emellet nem használhatsz követőt.A zan pontoknak nincsen max. korlátja.

Ez 1 UR szabálylap )
 
éjfattyba valóban nem az ideális, de másba azért nem rossz
ez igaz, ha nem a hátrányát veszed el, egyből meghal (bár ha életet adsz neki, akkor az nem menti meg? - igaz, akkor meg minek azt adni, ha úgyis leesik róla a jelző?)
na jó, valóban nem egy túl táp, benéztem a hátrányát
 
szerintem annyira nem jó, mivel jóval több lapja kell, hogy legyen az ellenfélnek (3 az elég sok versenyen)
persze anélkül meg túl brutál lenne, szürkézek, húzok 5 lapot (hiszen azonnal húzat a szövege szerint), szinte biztos, hogy nyerek

deviancia: lehet, hogy egyszínű börtönben elférne, persze csak olyan pakli ellen, ami lerúnáz és sokat húz
 
  ... | 2106 | 2107 | 2108 | 2109 | 2110 | 2111 | 2112 | 2113 | 2114 | 2115 | 2116 | 2117 | 2118 | 2119 | 2120 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.